Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Flips
1
« Dátum: 2017. április 22. - 13:16:17 »
Egy olyan parancsra lenne szükségem amelyikkel kocsikat ID szerint lehet respawnolni és nem csak az elsőt vagy összeset, hanem a /dl paranccsal előhozott ID szerint. Mondjuk /respawn 510 és akkor az 510-es ID-jű kocsit respawnolja.
2
« Dátum: 2017. március 03. - 12:15:43 »
Helló! Régen kértem már bármit is, de most megint szeretném segítségeteket kérni. Annyi lenne a lényege a scriptnek hogy Magyar idő szerint jobb felső sarokban textdrawwal írja az időt, Óra:Perc:Másodperc, dátum nem kell. Tudnátok nekem ebbe segíteni? Előre is köszönöm!
3
« Dátum: 2016. október 20. - 21:16:00 »
Van egy rank rendszer amibe megpróbáltam beleírni hogy kiírja ha a játékos szintet lép azonban folyamatosan floodolja a szöveget és nem csak 1x írja ki. Ez most OnPlayerUpdate alatt van és azért floodolja de hova kéne írni hogy csak 1x írja ki? new msg[64]; new msga[64]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)) else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 1) { Rank = \"1\"; format(msg, sizeof(msg), \"Szintet léptél! Szinted: %s\", Rank); SendClientMessage(playerid, -1, msg); format(msga, sizeof(msga), \"%s szintet lépett! Szint: %s\", name, Rank); SendClientMessageToAll(-1, msga); }
4
« Dátum: 2016. szeptember 30. - 19:58:45 »
Igen tudom hogy több segítséget kérek és kapok tőletek mint bárki más a forumon de hát ez van, én is hibázok, nem vagyok az a profi scripter, csak próbálkozok, szóval értitek. Az a lényeg hogy van egy kapu /gate paranccsal kéne nyílnia és zárulnia 1 parancs ha nyitva van a /gate zárja ha zárva /gate nyitja. Az a probléma hogy maga a kapu ott van vagy 8x mint object. Áttettem külön scriptbe az egészet hogy ne a modba legyen és ellenőriztem hogy biztos csak egyszer legyen CreateObject/CreateDynamicObject-ben és biztos hogy csak 1x van. A mod eleje: new gate1; new bool:gate1open; OnPlayerConnect alatt: gate1 = CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 0); És a parancs: COMMAND:gate(playerid, params[]) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652, 1383, ) { switch(gate1open) { case true: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00); gate1open = false; } case false: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00); gate1open = true; } } } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy kapu közelében\"); return 1; } }
5
« Dátum: 2016. szeptember 30. - 19:32:29 »
Üdv! Tudom hogy ilyesmit egyszer már kérdeztem de ez más fajta hiba és az előzőt sikerült javítani. Most olyan problémám van hogyha felmegy egy játékos pl. ID 0 annak létrehozza a textdrawot, ha felmegy még egy ID 1 akkor arra rárakja az ID 1 -es textdrawját is vagyis ID 0 egyszerre 2 textdrawot lát egyiket a másikon viszont ID 1 meg csak a sajátját ha feljön ID 2 akkor ID 0 3-mat lát ID 1 pedig 2-t ID 2 pedig csak sajátját és így tovább. Valaki erre valami megoldást? Mod eleje: new Text:Jatnev[MAX_PLAYERS]; new Text:Korozes[MAX_PLAYERS]; new Text:Bank[MAX_PLAYERS]; new Text:Pont[MAX_PLAYERS]; new Text:PID[MAX_PLAYERS]; new Text:VIPN[MAX_PLAYERS]; new Text:ADN[MAX_PLAYERS]; new Text:Rang[MAX_PLAYERS]; new Text:szname[MAX_PLAYERS]; OnPlayerSpawn: new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname)); szname[playerid] = TextDrawCreate(338.000000, 400.000000, \"Hungarian Truckers v1.5\"); TextDrawAlignment(szname[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(szname[playerid], 16777215); TextDrawFont(szname[playerid], 2); TextDrawLetterSize(szname[playerid], 0.500000, 1.399999); TextDrawColor(szname[playerid], 65535); TextDrawSetOutline(szname[playerid], 1); TextDrawSetProportional(szname[playerid], 1); Jatnev[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Jatnev[playerid], 255); TextDrawFont(Jatnev[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Jatnev[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Jatnev[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Jatnev[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Jatnev[playerid], 1); TextDrawUseBox(Jatnev[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Jatnev[playerid], 100); TextDrawTextSize(Jatnev[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"~g~Név: ~r~%s\", jatekosname); TextDrawSetString(Jatnev[playerid], text); Korozes[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Korozes[playerid], 255); TextDrawFont(Korozes[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Korozes[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Korozes[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Korozes[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Korozes[playerid], 1); TextDrawUseBox(Korozes[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Korozes[playerid], 100); TextDrawTextSize(Korozes[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes[playerid], text); Bank[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Bank[playerid], 255); TextDrawFont(Bank[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Bank[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Bank[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Bank[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Bank[playerid], 1); TextDrawUseBox(Bank[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Bank[playerid], 100); TextDrawTextSize(Bank[playerid], 637.000000, 8.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank[playerid], text); Pont[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Pont[playerid], 255); TextDrawFont(Pont[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Pont[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Pont[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Pont[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Pont[playerid], 1); TextDrawUseBox(Pont[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Pont[playerid], 100); TextDrawTextSize(Pont[playerid], 637.000000, 0.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Pont[playerid], text); Rang[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 192.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Rang[playerid], 255); TextDrawFont(Rang[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Rang[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Rang[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Rang[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Rang[playerid], 1); TextDrawUseBox(Rang[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Rang[playerid], 100); TextDrawTextSize(Rang[playerid], 637.000000, 0.000000); // format(text, sizeof(text), \"~g~Rankod: ~r~%s\", Rang[playerid]); // TextDrawSetString(Rang[playerid], text); VIPN[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 206.600000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(VIPN[playerid], 255); TextDrawFont(VIPN[playerid], 2); TextDrawLetterSize(VIPN[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(VIPN[playerid], -1); TextDrawSetOutline(VIPN[playerid], 1); TextDrawSetProportional(VIPN[playerid], 1); TextDrawUseBox(VIPN[playerid], 1); TextDrawBoxColor(VIPN[playerid], 100); TextDrawTextSize(VIPN[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]); TextDrawSetString(VIPN[playerid], text); ADN[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 221.100000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(ADN[playerid], 255); TextDrawFont(ADN[playerid], 2); TextDrawLetterSize(ADN[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(ADN[playerid], -1); TextDrawSetOutline(ADN[playerid], 1); TextDrawSetProportional(ADN[playerid], 1); TextDrawUseBox(ADN[playerid], 1); TextDrawBoxColor(ADN[playerid], 100); TextDrawTextSize(ADN[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]); TextDrawSetString(ADN[playerid], text); PID[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 235.600000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(PID[playerid], 255); TextDrawFont(PID[playerid], 2); TextDrawLetterSize(PID[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(PID[playerid], -1); TextDrawSetOutline(PID[playerid], 1); TextDrawSetProportional(PID[playerid], 1); TextDrawUseBox(PID[playerid], 1); TextDrawBoxColor(PID[playerid], 100); TextDrawTextSize(PID[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid); TextDrawSetString(PID[playerid], text); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Korozes[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, Bank[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, Pont[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, PID[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, szname[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, Jatnev[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, Rang[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, VIPN[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, ADN[playerid]); } }
OnPlayerUpdate: new score; new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); score = GetPlayerScore(playerid); format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", score); TextDrawSetString(Pont[playerid], text); format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid); TextDrawSetString(PID[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]); TextDrawSetString(VIPN[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]); TextDrawSetString(ADN[playerid], text);
6
« Dátum: 2016. szeptember 16. - 19:13:51 »
Van néhány textdrawom ami nem igazán úgy működik ahogy én akarom A mod elején: new Text:Korozes; new Text:Bank; new Text:Pont; new Text:PID; OnPlayerStatChange alatt, de szerintem nem itt kéne lennie és nem is így kell megoldani de pont ezért kérek segítséget new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); Korozes = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Korozes, 255); TextDrawFont(Korozes, 2); TextDrawLetterSize(Korozes, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Korozes, -1); TextDrawSetOutline(Korozes, 1); TextDrawSetProportional(Korozes, 1); TextDrawUseBox(Korozes, 1); TextDrawBoxColor(Korozes, 100); TextDrawTextSize(Korozes, 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"Körözéseid: %i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes, text); Bank = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Bank, 255); TextDrawFont(Bank, 2); TextDrawLetterSize(Bank, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Bank, -1); TextDrawSetOutline(Bank, 1); TextDrawSetProportional(Bank, 1); TextDrawUseBox(Bank, 1); TextDrawBoxColor(Bank, 100); TextDrawTextSize(Bank, 637.000000, 8.000000); format(text, sizeof(text), \"Bankod: %i\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank, text); Pont = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Pont, 255); TextDrawFont(Pont, 2); TextDrawLetterSize(Pont, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Pont, -1); TextDrawSetOutline(Pont, 1); TextDrawSetProportional(Pont, 1); TextDrawUseBox(Pont, 1); TextDrawBoxColor(Pont, 100); TextDrawTextSize(Pont, 637.000000, 0.000000); format(text, sizeof(text), \"Pontjaid: %i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Pont, text); PID = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(PID, 255); TextDrawFont(PID, 2); TextDrawLetterSize(PID, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(PID, -1); TextDrawSetOutline(PID, 1); TextDrawSetProportional(PID, 1); TextDrawUseBox(PID, 1); TextDrawBoxColor(PID, 100); TextDrawTextSize(PID, 637.000000, 68.000000); format(text, sizeof(text), \"ID: %i\", playerid); TextDrawSetString(PID, text); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Korozes); TextDrawShowForPlayer(i, Bank); TextDrawShowForPlayer(i, Pont); TextDrawShowForPlayer(i, PID); TextDrawShowForPlayer(i, szname); } } Az a lényeg azt szeretném hogy úgy változzon a textdraw ahogy változik az illetőnek a pontja, körözési szintje, pénze a bankban, stb., viszont nem változik. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. szeptember 16. - 19:18:13 )
1 lemaradt elnézést. A mod elején: new Jatnev; OnPlayerStateChange alatt: new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname)); Jatnev = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Jatnev, 255); TextDrawFont(Jatnev, 2); TextDrawLetterSize(Jatnev, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Jatnev, -1); TextDrawSetOutline(Jatnev, 1); TextDrawSetProportional(Jatnev, 1); TextDrawUseBox(Jatnev, 1); TextDrawBoxColor(Jatnev, 100); TextDrawTextSize(Jatnev, 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"Név: %s\", jatekosname); TextDrawSetString(Jatnev, text);
7
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 17:28:35 »
Ha van egy kapu(ugye mozgó object) meg lehet-e oldani hogy azt a parancsot ami nyitja(ez esetben /gate) csak 1 bizonyos személy tudja használni? Vagy akár automatikusan mozogjon de csak akkor ha az az egy bizonyos ember megy a közelébe. Ez megoldható vagy hogy szokták megoldani?
8
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 17:19:22 »
Szóval próbálkoztam 1 rang rendszerrel de van 1 problémája. Mikor egyedül vagyok fent tök jól megy mindig ha új rangra lépek változik a textdraw viszont ha 2 különböző ranggal rendelkező játékos játszik akkor mindkettőnek a textdraw ugrál. Pl. egyik amatőr, másik ügyes akkor az a 2 ugrál a textdrawban hol azt írja hogy Rangod: Amatőr hol azt hogy Ügyes és nem tudom miért. new Text:Textdraw0; new Rang [150]; public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Legendás\",COLOR_YELLOW,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Ügyes\",COLOR_RED,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Menő\",COLOR_BLUE,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Haladó\",COLOR_GREEN,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Amatőr\",COLOR_WHITE,40.0,1000); } new string[128]; if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000) { Rang = \"Legendás\"; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800) { Rang = \"Ügyes\"; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400) { Rang = \"Menő\"; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200) { Rang = \"Haladó\"; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100) { Rang = \"Amatőr\"; } format(string, sizeof string, \"~g~Rangod:~r~ %s\", Rang); TextDrawSetString(Text:Textdraw0, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:Textdraw0); return 1; }
9
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 16:42:29 »
Hali! Szóval mikor kilépek házból akkor becrashel a szeró. Olvastam hogy a fixchars.inc miatt(használom) a valódi kérdésem az lenne hogyan lehetne máshogx megoldani az ékezetes betűket vagy meglehet-e oldalni hogy azzal az inclueddal is menjen? A válaszokat előre is köszönöm!!!
10
« Dátum: 2016. augusztus 12. - 22:40:35 »
Szóval a lényeg az hogy nem indul valamiért a szeró a legújabb Streamer pluginnal sőt a streamert se tölti be(régebbivel betölti de ugyanahoz az errorhoz jutok). Akármelyik streamert használom új/régi ugyanaz lesz az error csak a legújabbnál a plugint se tölti be. Új streamer: ---------- Loaded log file: \"server_log.txt\". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team [22:35:06] [22:35:06] Server Plugins [22:35:06] -------------- [22:35:06] Loading plugin: streamer.dll [22:35:06] Failed. [22:35:06] Loading plugin: sscanf.dll [22:35:06] [22:35:06] =============================== [22:35:06] sscanf plugin loaded. [22:35:06] Version: 2.8.1 [22:35:06] (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole [22:35:06] =============================== [22:35:06] Loaded. [22:35:06] Loaded 1 plugins. [22:35:06] [22:35:06] Filterscripts [22:35:06] --------------- [22:35:06] Loading filterscript \'nitro.amx\'... [22:35:06] Loaded 1 filterscripts. [22:35:06] Script[gamemodes/kamionmod.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [22:35:06] Number of vehicle models: 0
Régi streamer: ---------- Loaded log file: \"server_log.txt\". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team [22:36:31] [22:36:31] Server Plugins [22:36:31] -------------- [22:36:31] Loading plugin: streamer.dll [22:36:31] *** Streamer Plugin v2.7.6 by Incognito loaded *** [22:36:31] Loaded. [22:36:31] Loading plugin: sscanf.dll [22:36:31] [22:36:31] =============================== [22:36:31] sscanf plugin loaded. [22:36:31] Version: 2.8.1 [22:36:31] (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole [22:36:31] =============================== [22:36:31] Loaded. [22:36:31] Loaded 2 plugins. [22:36:31] [22:36:31] Filterscripts [22:36:31] --------------- [22:36:31] Loading filterscript \'nitro.amx\'... [22:36:31] Loaded 1 filterscripts. [22:36:31] Script[gamemodes/kamionmod.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [22:36:31] Number of vehicle models: 0
UI.: Az error jelentésével tisztában vagyok arra vagyok kíváncsi miért nem jó. Windows server.cfg-be .dll van mögé írva.
11
« Dátum: 2016. július 10. - 17:27:42 »
PPC-ben próbáltam átírni a /cmds-nek a dialog styleját és probléma adódott. Maga a parancs: COMMAND:cmds(playerid, params[]) { if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bejelentkezve\"); new cmdsdia[750]; new string[128]; format(string, 128, \"/radio - Radió be/ki\\n/work - Munka indítás\\n/stopwork - Munka megállítása\\n/police - Körözés levétele\\n/convoy- Convoy Létrehozás/csatlakozás\\n/convoymembers - Convoy tagjai\\n/convoyleave - Kilépés a convoyból\\n/admins - Online adminok\\n/overload - Túlterhelt lesz a pótkocsi\\n/reclass - Új munka választása\\n/pm - Privát üzenet küldése\\n/afk -AFK mód be/kikapcsolása\\n/help - Segítség\\n/assist - Kocsi megjavítása\\n/bank - Bank használata(kamat)\\n/changepassword - Jelszó megváltoztatása\\n/givecash - Pénz küldése egy játékosnak\\n/gohome - Házadhoz teleportálás\\n/gobus - Boltodhoz teleportálás\\n/park - Kocsi leparkolása\\n/getcar - Kocsid lekérése\\n/flip - Kocsid helyreállítása\\n/rescue - Teleportálás\\n/rules - Szabályzat\\n/stats - Statisztikád megnézése\"); strcat(cmdsdia, string); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CMDS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsok\", cmdsdia, \"Rendben\", \"\"); return 1; } Az errorok E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15626) : error 075: input line too long (after substitutions) E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15627) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15627) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15627) : error 017: undefined symbol \"be\" E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15627) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 5 Errors.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. július 10. - 18:57:43 )
Megoldottam
12
« Dátum: 2016. július 10. - 17:25:01 »
Pawn-ban teljesen új filterscript van nyitva. Auto-Fix rendszert próbáltam olyat ha be van kapcsolva és törik a kocsi automatikusan javuljon ha ki van kapcsolva akkor ne. #pragma tabsize 0 #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <streamer> #include <dini> new bool: Autofix[MAX_PLAYERS]; Parancs: CMD:autofix(playerid, params[]) { new Float:health; new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(veh, health); if(Autofix[playerid] == false) { Autofix[playerid] = true; SendClientMessage(playerid, -1, \"Auto-Fix bekapcsolva\"); { if(health > 1000) SetVehicleHealth(veh, 1000); Autofix[playerid] = true; } } else if(Autofix[playerid] == true) } SendClientMessage(playerid, -1, \"Auto-Fix kikapcsolva\"); Autofix[playerid] = false; { return 1; }
Errorok: E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(109) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(110) : warning 217: loose indentation E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(112) : warning 217: loose indentation E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(117) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(117) : warning 217: loose indentation E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(117) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(117) : error 004: function \"zcmd_OnPlayerCommandText\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(122) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(122) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(122) : error 004: function \"OnPlayerEnterVehicle\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(127) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(127) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(127) : error 004: function \"OnPlayerExitVehicle\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(132) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(132) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(132) : error 004: function \"OnPlayerStateChange\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(137) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(137) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(137) : error 004: function \"OnPlayerEnterCheckpoint\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(142) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(142) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(142) : error 004: function \"OnPlayerLeaveCheckpoint\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(147) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(147) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(147) : error 004: function \"OnPlayerEnterRaceCheckpoint\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(152) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(152) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(152) : error 004: function \"OnPlayerLeaveRaceCheckpoint\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(157) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(157) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(157) : error 004: function \"OnRconCommand\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(162) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(162) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(162) : error 004: function \"OnPlayerRequestSpawn\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(167) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(167) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(167) : error 004: function \"OnObjectMoved\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(172) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(172) : error 029: invalid expression, assumed zero E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(172) : error 004: function \"OnPlayerObjectMoved\" is not implemented E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(177) : warning 225: unreachable code E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(177) : error 029: invalid expression, assumed zero Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors.
Az egész filterscript: #pragma tabsize 0 #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <streamer> #include <dini> new bool: Autofix[MAX_PLAYERS]; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } CMD:autofix(playerid, params[]) { new Float:health; new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(veh, health); if(Autofix[playerid] == false) { Autofix[playerid] = true; SendClientMessage(playerid, -1, \"Auto-Fix bekapcsolva\"); { if(health > 1000) SetVehicleHealth(veh, 1000); Autofix[playerid] = true; } } else if(Autofix[playerid] == true) } SendClientMessage(playerid, -1, \"Auto-Fix kikapcsolva\"); Autofix[playerid] = false; { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } Előre is köszönöm a válaszokat!
13
« Dátum: 2016. július 09. - 17:51:13 »
Valaki tudna nekem abban segíteni hogy PPC modban hogyan lehet megoldani hogy loginnál ne egyből kickeljen hanem ha 3x elrontod a jelszavadat? Ugye alap PPC-be ha rosszul írod be a jelszavad kickelve vagy és úgy szeretném megcsinálni hogyha 3x vagy 5x elrontod akkor kickeljen ki és ne egyből. Megoldható? Tudtok segíteni? Előre is köszi.
14
« Dátum: 2015. december 04. - 16:48:12 »
Helló! A lényeg az legyen ha valaki megöl valakit automatikusan kapjon 1 órás bant azzal az indokkal hogy: Ez nem DM szerver! Előre is köszönöm. Ugye PPC és abba ez van: // This callback gets called whenever a player dies public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:Textdraw0); // Setup local variables new VictimName[24], KillerName[24], Msg[128]; // Clear the missiontext TextDrawSetString(APlayerData[playerid][MissionText], \" \"); // Hide the missiontext for this player (when the player is choosing a class, it\'s not required to show any mission-text) TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][MissionText]); // Stop any job that may have started switch (APlayerData[playerid][PlayerClass]) { case ClassTruckDriver: Trucker_EndJob(playerid); case ClassBusDriver: BusDriver_EndJob(playerid); case ClassPilot: Pilot_EndJob(playerid); case ClassPolice: Police_EndJob(playerid); case ClassMafia: Mafia_EndJob(playerid); case ClassCourier: Courier_EndJob(playerid); case ClassAssistance: Assistance_EndJob(playerid); case ClassRoadWorker: Roadworker_EndJob(playerid); } // If the player is part of a convoy, kick him from it Convoy_Leave(playerid); // If another player kills you, he\'ll get an extra star of his wanted level if (killerid != INVALID_PLAYER_ID) { // Increase the wanted level of the killer by one star SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid) + 1); // Get the name of the killed player and the killer GetPlayerName(playerid, VictimName, sizeof(VictimName)); GetPlayerName(killerid, KillerName, sizeof(KillerName)); // Let the killed know the police are informed about the kill format(Msg, 128, \"{FF0000}Megölted őt: {FFFF00}%s{FF0000}, ezért most köröz a rendőrség\", VictimName); SendClientMessage(killerid, 0xFFFFFFFF, Msg); // Inform all police players about the kill format(Msg, 128, \"{00FF00}Játékos {FFFF00}%s{00FF00} megölte {FFFF00}%s{00FF00}, kapjátok el\", KillerName, VictimName); Police_SendMessage(Msg); } return 1; } Ami szerintem kell belőle az ez: // If another player kills you, he\'ll get an extra star of his wanted level if (killerid != INVALID_PLAYER_ID) { // Increase the wanted level of the killer by one star SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid) + 1); // Get the name of the killed player and the killer GetPlayerName(playerid, VictimName, sizeof(VictimName)); GetPlayerName(killerid, KillerName, sizeof(KillerName)); // Let the killed know the police are informed about the kill format(Msg, 128, \"{FF0000}Megölted őt: {FFFF00}%s{FF0000}, ezért most köröz a rendőrség\", VictimName); SendClientMessage(killerid, 0xFFFFFFFF, Msg); // Inform all police players about the kill format(Msg, 128, \"{00FF00}Játékos {FFFF00}%s{00FF00} megölte {FFFF00}%s{00FF00}, kapjátok el\", KillerName, VictimName); Police_SendMessage(Msg); } return 1; } Ezt kéne átformázni arra hogy bant kapjon és ne körözési szintet
15
« Dátum: 2015. december 04. - 14:23:59 »
Helló! V.I.P rendszerhez szeretnék egy olyan parancsot hogy /vnapi. Ami a lényeg legyen minden nap 1x lehessen használni és ha beírta kapjon 100.000$-t és 10 pontot. Mivel PPC szerver ezért RewardPlayer-t kell használni RewardPlayer(playerid, 100000, 10); Példa képen egy V.I.P parancs hogy hogyan is kérdezi le a hogy V.I.P-e a játékos stb. COMMAND:vap(playerid, params[]) { if(APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) if(APlayerData[playerid][VIP] >= 1) { SetPlayerArmour(playerid, 100); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy V.I.P\"); return 1; }
|