Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ProgMatyi

Oldalak: [1]
1
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. március 23. - 20:38:29 »
Sziasztok. Egy kérdésem lenne. NEM SCRIPT ÍRÁSÁT KÉREM,csak azt,hogy ezt a dolgot mivel lenne legegyszerűbben megoldani.
Ugye van olyan,pl:seemta hogy odasétálsz a bobcat hátuljához és berakja.
A berakást meg mindent megoldok,csak az a kérdésem. Mivel lenne egyszerü.
Én ColShapeHit-re gondoltam. Szerintetek az megfelel?

2
Archívum / Szerver gamemode név átírás
« Dátum: 2015. március 21. - 10:24:13 »
Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne,hogyan kell átírni a szerver gamemode nevét,az mta-n belül?
Vagy van rá egy parancs?
Vagy mi?
Válaszokat előre is köszönöm!

3
Archívum / Server oldali destroyElement triggerelve hiba
« Dátum: 2015. március 19. - 15:28:27 »
Sziasztok. Az a hiba lenne,amit nem tudom hogy lehetne kiküszöbölni.
Probléma:
Az lenne,hogy amikor egy markerbe lépünk,akkor kliens oldalbol triggerel server oldalnak egy Createobject-et.
Nade,amikor szintén triggereléssel akarom eltűntetni,akkor mindig csak az tűnik el,amit utoljára hívtunk le.
Ezt lehet,vagy lehetetlen kiküszöbölni? Köszönöm a válaszokat előre is!

4
Archívum / Effekt készítési probléma
« Dátum: 2015. március 16. - 16:56:50 »
Sziasztok,az a problémám akadt hogy valami oknál fogva nem akarja az effektet lejátszani
(Kliens oldalon használom!)
 

efekt = createEffect(\"carwashspray\",586,885,41)

 
Mi lehet ezzel a baj?
A többi megvan írva hozzá,hogy mikor játsza le,de nem! :(

5
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor! - Ez sem jó!
« Dátum: 2015. március 15. - 14:12:13 »
Hát: Itt a kliens oldali kód:
Kód:
 

addEventHandler(\"onClientVehicleEnter\", getRootElement(),
    function(thePlayer, seat)
        if thePlayer == localPlayer then
        if getElementData(vehicle, \"questCar\") then
        outputChatBox(\"csinald\")
        end
    end
    end
    )

 
Itt meg a server oldali:
Kód:
 

function accepted (thePlayer)
quest_car = createVehicle ( 546, -2104, 270, 36 )
   setVehicleLocked(quest_car,false)
   setElementData(quest_car, \"questCar\", true)
   
   end
   
   addEvent(\"accepted\", true)
   addEventHandler(\"accepted\", getRootElement(), accepted)

 
De sajnos nem jó. A triggerelés jó,mert leteszi a kocsit,de amikor beleszállok akkor semmi. Lehet a kezdőségem miatt én cseszerintek el vmit? :D

6
Archívum / Csak a megadott kocsiba szálláskor!
« Dátum: 2015. március 15. - 12:55:49 »
Sziasztok itt egy kicsi kód:
 

quest_car = createVehicle ( 546, -2104, 270, 36 )
   setVehicleLocked(quest_car,false)

 
na szólva nekem annyi kéne,hogy aki a quest_car nevű autóba száll,annak történjen meg az esemény (tök m1)
Tudom hogy onPlayerEnterVehicle,de ott nem tudom hogy lehet nevük alapján megkülönböztetni a kocsikat.
Aki tud segíteni,annak nagyon megköszönöm!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal