Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Dzsozi

Oldalak: [1]
1
Archívum / [FIGYELEM] Mielőtt témát nyitsz olvasd el! 2
« Dátum: 2014. december 31. - 13:54:10 »
Szóval, rengeteg embert látok hogy segítséget kér, de sajnos...:
1. Nem rakja ki a hibás kódot/scriptet a témába, ezáltal nem tudjuk mi a hiba. Ha egy scripten belül van problémátok jó lenne ha odaírnátok a hibás részt is. Ne egy egész resource-ot rakjatok ki mert senki nem fogja helyettetek megcsinálni, meg senki sem fog 5 oldalnyi scriptet átolvasni aztán hibát keresni benne.
2. Ha scriptet/kódot rak ki akkor sokszor, szinte mindig azt lehet látni hogy [ code] szöveg itt [ /code] formátumban rakjátok ki a scriptjeiteket ami megegyezik a .txt formátummal. Ez nagyon átláthatatlan és a ti érdeketekben is azt javasolnám hogy használjátok Lua fájlokhoz a következő formátumot: [ code=lua] szöveg itt [ /code] XML-hez pedig a következőt: [ code=xml] szöveg itt [ /code] (az üres helyeket egyértelműen nem kell odaírni a szögletes zárójeleken belül!). Ezáltal megkönnyítitek mint a saját mint a segíteni kívánkozók munkáját. Remélem érthető voltam és nem nagy probléma hogy létrehoztam ezt a témát!
Megkérnék egy olyan tagot akinek van hozzá jogosultsága hogy rögzítse ezt a témát vagy a tartalmat másolja ki a \"Mielőtt témát nyitsz, olvasd el!\" című témába! Köszönöm!
További szép napot!

2

A cím magáért beszél, a videóban ezeket fogom bemutatni a készülő játékmódomból. Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok!




 

\"kzSf98k.jpg\"

3
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer
« Dátum: 2014. december 06. - 23:16:21 »

Belekezdtem egy saját játékmódba (nem, nem RP!), amelyből most megmutatnám a küldetés rendszer béta változatát. Nincs még teljesen kész, van benne 1-2 bug, de jó úton haladok, úgy érzem. Várom az ötleteket, tippeket, tanácsokat, milyen küldetések legyenek (lesz majd olyan amit mindenki fog tudni, pl ami a videóban is látható, és lesz olyan amit külön el kell fogadni). Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok!




 

\"XjUlgVS.png\"

4
Játékok / GTA Vice City Stories PC Edition
« Dátum: 2014. december 04. - 17:09:22 »

Sziasztok! Aki ismert a GTA világában nyilván már hallott a GTA Vice City Stories-ról mely csak PlayStation 2-re jelent meg. Én személy szerint nagyon szerettem/szeretem a Vice City-t, magát a pályát, a karaktereket, rádió állomásokat, szerintem nagyon hangulatosra sikeredett, visszaadja azt a jó kis 80-as évek Miami-ját. Sokat játszottam vele, aztán még régebben az egyik barátom, akinek volt PS 2-ese az mutatta a GTA VCS-t. Nagyon tetszett, viszont nekem nem volt PS 2-őm, ezért inkább nem is foglalkoztam vele nagyon. Viszont valamelyik nap eszembe jutott hogy rákeressek, hátha van PC-re is. És sikerrel jártam, viszont nem egy eredeti játékként jelent meg PC-re, hanem egy GTA SA modifikáció ként. Ha jól tudom már minden küldetés, modellek, a pálya készen van, játszható a játék, pontosabban mod. Nagyon örülök hogy megcsinálták PC-re is, nekem nagyon tetszik. Nem is húznám tovább a szót, aki még nem hallott róla javaslom hogy tüstént nézzen utána, aki pedig már hallott róla és/vagy játszani szeretne vele az ne habozzon!
Kattints ide ha tovább szeretnél menni arra az oldalra ahol olvashatsz a modról és le is töltheted. Instant letöltési link: kattints ide a letöltéshez
A weboldalon találhattok képeket, videókat is a modról.


Az miatt nem kell aggódni hogy a GTA SA dolgokat felül kell írni, egyszerű a telepítés, van két stádium, amikor meg kell adni hogy hova legyen telepítve (
egy külön mappát válasszatok/csináljatok neki, ne a GTA SA főkönyvtárába telepítsétek!!), és amikor ki kell választani a GTA SA főkönyvtárat hogy érzékelje a mod azt a programot amivel el kell indítani az egész modifikációt (jelen esetben a gta_sa.exe miatt kell kiválasztani a főkönyvtárat). Nagyon fontos hogy a GTA SA teljesen natúr legyen, SEMMILYEN mod ne legyen telepítve (kocsi módok, hud, térképek, cleo modok, semmi)!

Remélem segítettem valamennyit, jó szórakozást!
\"sig1.png\"
A képre kattintva is tovább navigálhatsz a GTA VCS PC Edition főoldalára.
 
.

5
MTA: Szerverfejlesztés / [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
« Dátum: 2014. november 30. - 18:05:57 »
Sziasztok! A mai napon unatkoztam és készítettem egy scriptet. Igazából ez csak látványosság, de valakinek hátha hasznos lesz, akár tanulás szempontjából, akár szerverkészítéshez. A script annyit tesz hogy ha egy fegyverrel lősz akkor egy szürkés-fehéres csíkot húz a fegyver csövétől addig a pontig ameddig eljutott a golyó. Ezzel egy olyan effektet szerettem volna szimulálni mintha a golyó egy füstcsíkot hagyna maga után, példaképp lásd: GTA V. Pár másodperc múlva a csík el is fog tűnni. Remélem segítettem valakinek vele és hasznát veszitek!
Csak egy kliens oldalból áll:
 
local alphaHalvanyulas = 150;                                -- Erről az értékről kezdődik a halványulás. Maximum érték: 255
local alphaHalvanyulasInnentol = alphaHalvanyulas;
local halvanyulasIdo = 250;                            -- Állítsd annyira amennyi ideig szeretnéd hogy teljesen láthatóból láthatatlanba menjen (255 -> 0). Miliszekundum.
local halvanyulasIdokoz = 50;                              -- 50 ms minimum. Kevesebb érték = Lágyabb halványulás
local hanyszorFussonLe = (halvanyulasIdo/halvanyulasIdokoz);
local halvanyulasNovekedese = (alphaHalvanyulasInnentol/hanyszorFussonLe);
function onJatekosLoves(w,a,aC,hX,hY,hZ,hE)
local sx,sy,sz = getPedWeaponMuzzlePosition(source)
Pozicio = {sx,sy,sz,hX,hY,hZ} -- Elmentjük egy táblázatba hogy később is tudjuk használni egy másik funkcióban, jelen esetben az \"onRender\" nevű funkcióban.
        removeEventHandler(\"onClientRender\", root, onRender)
addEventHandler(\"onClientRender\",root,onRender)
alphaKezeles()
setTimer(function()
removeEventHandler(\"onClientRender\", root, onRender)
end, halvanyulasIdo+50, 1);
end
addEventHandler(\"onClientPlayerWeaponFire\",root,onJatekosLoves);
function onRender()
if Pozicio then
local startX,startY,startZ,endX,endY,endZ = unpack(Pozicio)
dxDrawLine3D( startX,startY,startZ,endX,endY,endZ,tocolor(255,255,255,alphaHalvanyulas),1.025)
end
end
function alphaKezeles()
    alphaHalvanyulas = 150;
    setTimer(function()
        alphaHalvanyulas = alphaHalvanyulas-halvanyulasNovekedese
    end, halvanyulasIdokoz, hanyszorFussonLe);
end

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA/GTA SA háttérképek
« Dátum: 2014. november 29. - 18:24:55 »

Sziasztok! Bizonytalan voltam hogy hova nyissam ezt a témát, de mivel a bemutatótermet is ide nyitottam ezért úgy gondoltam hogy ez is jó lesz itt. Ha esetleg mégsem, megkérnék valakit akinek van hozzá joga hogy helyezze át a megfelelő helyre.

Szóval, azért nyitottam ezt a \"témát\" hogy általam készített háttereket osszak meg veletek melyeket akárki nyugodtan felhasználhat. Nem ígérem hogy állandóan lesznek új képek, de kezdetnek csináltam párat.


1.


\"2XejggW.jpg\"

Letöltés

2.


\"PLvju7u.jpg\"

Letöltés

3. (Ez látható a leírásomban is)


\"sJzEHjm.jpg\"

Letöltés

4.


\"gFjOce1.jpg\"

Letöltés

5.


\"19ceqj2.jpg\"

Letöltés

6.
(Más felbontás!! 1023x611)

(Photoshoppolt kép, letöltött dolgok amik fel lettek használva: kép Snoop Dogg-ról, a ház, háttérben a Hollywood felirat, a ház beállójában álló Ford Mustang és a GTA V logo)


\"1OS9X9H.jpg\"

Letöltés

Amint már említettem mindenki nyugodtan felhasználhatja őket, szerkesztheti, átméretezheti, annyit kérnék hogy ha valaki felhasználja akármelyiket is akkor tüntesse fel a nevem valahol, hogy az eredeti kép tőlem származik. Remélem tetszenek és felhasználható lesz valaki számára!


7
Skinek / [REL] Shop Stop 2 skin
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 13:53:42 »

Egy skin amit a \"Shop Stop 2\" című filmben szereplő karakterről mintáztam és egyben az első publikált skinem.

Előfordulhat hogy néhány helyen lesz egy két kisebb bug, az lehet hogy elkerülte a figyelmem!

[hs width=600 height=400]
http://kepfeltoltes.hu/140810/shopstop2skin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]

|   |   |    LETÖLTÉS   |   |   |

V  V  V                         V  V  V

https://www.mediafire.com/?vlh923kwxha9vb2

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dzsozi bemutatóterme
« Dátum: 2014. augusztus 08. - 03:53:44 »

Ebben a témában be szeretném mutatni az általam készített dolgokat, pontosabban inkább a skineket. Nem HD minőségben szeretnék skineket készíteni ugyanis nagyon nem tetszik ez a HD-s stílus, sokkal inkább az old school-osabb, low poly modellek tetszenek, az ilyen GTA SA minőségű skinek. Ha már jobban megy ez az egész lehet hogy publikálni is fogok skineket, de egyelőre csak a bemutatóterembe rakom őket, azaz ide. Remélem tetszeni fognak! :D

Kattints a képekre ha nagyobb méretben szeretnéd őket megnézni!

EDIT: Ha rossz helyre nyitottam akkor azért elnézést!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Íme az első skin amire egy kis időt szántam, viszont még ez sincs teljesen kész, van rajta még pár dolog amit javítanom kell, pl a nyakát és a lábait. Nem én csináltam a teljes modellt, három skinből állítottam össze ezt.
[hs width=550 height=400]http://kepfeltoltes.hu/140808/compton_nigga_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]

9
Segítségkérés / Skin bug
« Dátum: 2014. augusztus 07. - 02:25:07 »
Sziasztok! A napokban többször is megpróbáltam többféle videó alapján megcsinálni egy skint, csak kezdetben annyit hogy kicserélem két skin fejét. Sajnos a végeredményt nem tudom mivel jellemezni, viszont nem is értem hogy mi lehet a baja. Esetleg valaki el tudná magyarázni, vagy akár képekből összeállítani egy tutorialt? Hálás lennék. Itt az egyik videó ami alapján próbáltam:
de még sok videót megnéztem és újból és újból próbáltam, de mindig hasonló végeredményt kaptam.
Játékban így néz ki:
\"bug_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
3DS Max-ban:
\"3dsmax_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Még annyi hogy 3DS Max-ban nem volt semmi probléma amikor a fejnél lévő csontokat mozgattam, jó helyen voltak, a nyaknál is meg a fejnél is megcsináltam azt hogy Abs. effect és annál átállítottam, a nyaknál 0,5-re, a fejnél 1-re. Előre is köszönöm a segítséget!
U.I.: Ha rossz helyre írtam akkor azért elnézést.

10
Archívum / Tökéletes dxDrawText
« Dátum: 2014. július 24. - 02:15:44 »
Sziasztok! Abban kérnék segítséget hogy hogyan lehetne egy tökéletesen méretezett dxDrawText-et készíteni? Ugyanis a guiGetScreenSize funkció kicsit másképp működik a dx texteknél az én megfigyelésem alapján. Én ezt a megoldást használtam, viszont ez sem a legtökéletesebb a méret szempontjából, a kisebb felbontásokon nagyobb a szöveg mérete. Hogy tudnám azt elérni hogy minden méreten ugyan akkora legyen a felbontás?
 

local screenW,screenH = guiGetScreenSize()
local resW,resH = 1920,1080 -- saját felbontásom
local sW,sH = (screenW/resW), (screenH/resH)
dxDrawText( \"asd\", 1670*sW, 85*sH, 10*sW, 10*sH, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default-bold\")

 
Előre is köszönöm a válaszokat/segítséget!

11
Archívum / triggerServerEvent és a szerver oldal
« Dátum: 2014. június 22. - 20:04:48 »
Sziasztok! Lenne egy kis problémám amit nem tudok megoldani. Már mindenhogy próbáltam megnevezni a játékost akitől kéne a /me parancsot küldeni, mint úgy hogy source, mint úgy hogy thePlayer, mint úgy hogy client, mindenféleképpen próbáltam, és kliens oldalon is már próbáltam a thePlayer-t és a localPlayer-t, de nem működik. Mi lehet a gond?
Szerver oldal:
 

function sendPostaRP(thePlayer)
setTimer ( function()
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"elkezdi keresgélni a levelet.\")
end, 1200, 1 )
setTimer ( function()
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"kiszáll a kocsiból és berakja a postaládába a címzettnek szánt levelet.\")
end, 2400, 1 )
setTimer ( function()
exports.global:sendLocalMeAction(thePlayer, \"visszaül a járműbe.\")
end, 4800, 1 )
end
addEvent(\"sendPostaRP\", true)
addEventHandler(\"sendPostaRP\", getRootElement(), sendPostaRP)

 
Kliens oldal:
 

function varasPostaMarker(thePlayer)
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if thePlayer == localPlayer and vehicle and getVehicleController(vehicle) == localPlayer and PostaM[getElementModel(vehicle)] then
deliveryStopTimer = setTimer(kovetkezoPostaMarker, 5200, 1)
outputChatBox(\"várj\")
triggerServerEvent(\"postaRP\", localPlayer)
addEventHandler(\"onClientMarkerLeave\", marker, postaMarkerCsekkolas)
--end
end
end

 
Előre is köszönöm a segítséget!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal