Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Archívum / [FIGYELEM] Mielőtt témát nyitsz olvasd el! 2« Dátum: 2014. december 31. - 13:54:10 »
Szóval, rengeteg embert látok hogy segítséget kér, de sajnos...:
1. Nem rakja ki a hibás kódot/scriptet a témába, ezáltal nem tudjuk mi a hiba. Ha egy scripten belül van problémátok jó lenne ha odaírnátok a hibás részt is. Ne egy egész resource-ot rakjatok ki mert senki nem fogja helyettetek megcsinálni, meg senki sem fog 5 oldalnyi scriptet átolvasni aztán hibát keresni benne. 2. Ha scriptet/kódot rak ki akkor sokszor, szinte mindig azt lehet látni hogy [ code] szöveg itt [ /code] formátumban rakjátok ki a scriptjeiteket ami megegyezik a .txt formátummal. Ez nagyon átláthatatlan és a ti érdeketekben is azt javasolnám hogy használjátok Lua fájlokhoz a következő formátumot: [ code=lua] szöveg itt [ /code] XML-hez pedig a következőt: [ code=xml] szöveg itt [ /code] (az üres helyeket egyértelműen nem kell odaírni a szögletes zárójeleken belül!). Ezáltal megkönnyítitek mint a saját mint a segíteni kívánkozók munkáját. Remélem érthető voltam és nem nagy probléma hogy létrehoztam ezt a témát! Megkérnék egy olyan tagot akinek van hozzá jogosultsága hogy rögzítse ezt a témát vagy a tartalmat másolja ki a \"Mielőtt témát nyitsz, olvasd el!\" című témába! Köszönöm! További szép napot! 2
MTA: Szerverfejlesztés / [SHOW] MTA V - Idő rendszer, shaderek, handling és egyéb dolgok gyors bemutatója« Dátum: 2014. december 22. - 16:51:43 »A cím magáért beszél, a videóban ezeket fogom bemutatni a készülő játékmódomból. Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok! 3
MTA: Szerverfejlesztés / [BETA][SHOW] Küldetés rendszer« Dátum: 2014. december 06. - 23:16:21 »Belekezdtem egy saját játékmódba (nem, nem RP!), amelyből most megmutatnám a küldetés rendszer béta változatát. Nincs még teljesen kész, van benne 1-2 bug, de jó úton haladok, úgy érzem. Várom az ötleteket, tippeket, tanácsokat, milyen küldetések legyenek (lesz majd olyan amit mindenki fog tudni, pl ami a videóban is látható, és lesz olyan amit külön el kell fogadni). Köszönöm hogy megnéztétek! Minden kritikát elfogadok! 4
Játékok / GTA Vice City Stories PC Edition« Dátum: 2014. december 04. - 17:09:22 »Sziasztok! Aki ismert a GTA világában nyilván már hallott a GTA Vice City Stories-ról mely csak PlayStation 2-re jelent meg. Én személy szerint nagyon szerettem/szeretem a Vice City-t, magát a pályát, a karaktereket, rádió állomásokat, szerintem nagyon hangulatosra sikeredett, visszaadja azt a jó kis 80-as évek Miami-ját. Sokat játszottam vele, aztán még régebben az egyik barátom, akinek volt PS 2-ese az mutatta a GTA VCS-t. Nagyon tetszett, viszont nekem nem volt PS 2-őm, ezért inkább nem is foglalkoztam vele nagyon. Viszont valamelyik nap eszembe jutott hogy rákeressek, hátha van PC-re is. És sikerrel jártam, viszont nem egy eredeti játékként jelent meg PC-re, hanem egy GTA SA modifikáció ként. Ha jól tudom már minden küldetés, modellek, a pálya készen van, játszható a játék, pontosabban mod. Nagyon örülök hogy megcsinálták PC-re is, nekem nagyon tetszik. Nem is húznám tovább a szót, aki még nem hallott róla javaslom hogy tüstént nézzen utána, aki pedig már hallott róla és/vagy játszani szeretne vele az ne habozzon! Kattints ide ha tovább szeretnél menni arra az oldalra ahol olvashatsz a modról és le is töltheted. Instant letöltési link: kattints ide a letöltéshez A weboldalon találhattok képeket, videókat is a modról. Az miatt nem kell aggódni hogy a GTA SA dolgokat felül kell írni, egyszerű a telepítés, van két stádium, amikor meg kell adni hogy hova legyen telepítve (egy külön mappát válasszatok/csináljatok neki, ne a GTA SA főkönyvtárába telepítsétek!!), és amikor ki kell választani a GTA SA főkönyvtárat hogy érzékelje a mod azt a programot amivel el kell indítani az egész modifikációt (jelen esetben a gta_sa.exe miatt kell kiválasztani a főkönyvtárat). Nagyon fontos hogy a GTA SA teljesen natúr legyen, SEMMILYEN mod ne legyen telepítve (kocsi módok, hud, térképek, cleo modok, semmi)! Remélem segítettem valamennyit, jó szórakozást! A képre kattintva is tovább navigálhatsz a GTA VCS PC Edition főoldalára. . 5
MTA: Szerverfejlesztés / [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél« Dátum: 2014. november 30. - 18:05:57 »
Sziasztok! A mai napon unatkoztam és készítettem egy scriptet. Igazából ez csak látványosság, de valakinek hátha hasznos lesz, akár tanulás szempontjából, akár szerverkészítéshez. A script annyit tesz hogy ha egy fegyverrel lősz akkor egy szürkés-fehéres csíkot húz a fegyver csövétől addig a pontig ameddig eljutott a golyó. Ezzel egy olyan effektet szerettem volna szimulálni mintha a golyó egy füstcsíkot hagyna maga után, példaképp lásd: GTA V. Pár másodperc múlva a csík el is fog tűnni. Remélem segítettem valakinek vele és hasznát veszitek!
Csak egy kliens oldalból áll: local alphaHalvanyulas = 150; -- Erről az értékről kezdődik a halványulás. Maximum érték: 255 6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA/GTA SA háttérképek« Dátum: 2014. november 29. - 18:24:55 »Sziasztok! Bizonytalan voltam hogy hova nyissam ezt a témát, de mivel a bemutatótermet is ide nyitottam ezért úgy gondoltam hogy ez is jó lesz itt. Ha esetleg mégsem, megkérnék valakit akinek van hozzá joga hogy helyezze át a megfelelő helyre. Szóval, azért nyitottam ezt a \"témát\" hogy általam készített háttereket osszak meg veletek melyeket akárki nyugodtan felhasználhat. Nem ígérem hogy állandóan lesznek új képek, de kezdetnek csináltam párat. 1. Letöltés 2. Letöltés 3. (Ez látható a leírásomban is) Letöltés 4. Letöltés 5. Letöltés 6. (Más felbontás!! 1023x611) (Photoshoppolt kép, letöltött dolgok amik fel lettek használva: kép Snoop Dogg-ról, a ház, háttérben a Hollywood felirat, a ház beállójában álló Ford Mustang és a GTA V logo) Letöltés Amint már említettem mindenki nyugodtan felhasználhatja őket, szerkesztheti, átméretezheti, annyit kérnék hogy ha valaki felhasználja akármelyiket is akkor tüntesse fel a nevem valahol, hogy az eredeti kép tőlem származik. Remélem tetszenek és felhasználható lesz valaki számára! 7
Skinek / [REL] Shop Stop 2 skin« Dátum: 2014. augusztus 10. - 13:53:42 »Egy skin amit a \"Shop Stop 2\" című filmben szereplő karakterről mintáztam és egyben az első publikált skinem. Előfordulhat hogy néhány helyen lesz egy két kisebb bug, az lehet hogy elkerülte a figyelmem! [hs width=600 height=400]http://kepfeltoltes.hu/140810/shopstop2skin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] | | | LETÖLTÉS | | | V V V V V V https://www.mediafire.com/?vlh923kwxha9vb2 8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dzsozi bemutatóterme« Dátum: 2014. augusztus 08. - 03:53:44 »Ebben a témában be szeretném mutatni az általam készített dolgokat, pontosabban inkább a skineket. Nem HD minőségben szeretnék skineket készíteni ugyanis nagyon nem tetszik ez a HD-s stílus, sokkal inkább az old school-osabb, low poly modellek tetszenek, az ilyen GTA SA minőségű skinek. Ha már jobban megy ez az egész lehet hogy publikálni is fogok skineket, de egyelőre csak a bemutatóterembe rakom őket, azaz ide. Remélem tetszeni fognak! Kattints a képekre ha nagyobb méretben szeretnéd őket megnézni! EDIT: Ha rossz helyre nyitottam akkor azért elnézést! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Íme az első skin amire egy kis időt szántam, viszont még ez sincs teljesen kész, van rajta még pár dolog amit javítanom kell, pl a nyakát és a lábait. Nem én csináltam a teljes modellt, három skinből állítottam össze ezt. [hs width=550 height=400]http://kepfeltoltes.hu/140808/compton_nigga_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] 9
Segítségkérés / Skin bug« Dátum: 2014. augusztus 07. - 02:25:07 »
Sziasztok! A napokban többször is megpróbáltam többféle videó alapján megcsinálni egy skint, csak kezdetben annyit hogy kicserélem két skin fejét. Sajnos a végeredményt nem tudom mivel jellemezni, viszont nem is értem hogy mi lehet a baja. Esetleg valaki el tudná magyarázni, vagy akár képekből összeállítani egy tutorialt? Hálás lennék. Itt az egyik videó ami alapján próbáltam:
de még sok videót megnéztem és újból és újból próbáltam, de mindig hasonló végeredményt kaptam.
Játékban így néz ki: 3DS Max-ban: Még annyi hogy 3DS Max-ban nem volt semmi probléma amikor a fejnél lévő csontokat mozgattam, jó helyen voltak, a nyaknál is meg a fejnél is megcsináltam azt hogy Abs. effect és annál átállítottam, a nyaknál 0,5-re, a fejnél 1-re. Előre is köszönöm a segítséget! U.I.: Ha rossz helyre írtam akkor azért elnézést. 10
Archívum / Tökéletes dxDrawText« Dátum: 2014. július 24. - 02:15:44 »
Sziasztok! Abban kérnék segítséget hogy hogyan lehetne egy tökéletesen méretezett dxDrawText-et készíteni? Ugyanis a guiGetScreenSize funkció kicsit másképp működik a dx texteknél az én megfigyelésem alapján. Én ezt a megoldást használtam, viszont ez sem a legtökéletesebb a méret szempontjából, a kisebb felbontásokon nagyobb a szöveg mérete. Hogy tudnám azt elérni hogy minden méreten ugyan akkora legyen a felbontás?
Előre is köszönöm a válaszokat/segítséget! 11
Archívum / triggerServerEvent és a szerver oldal« Dátum: 2014. június 22. - 20:04:48 »
Sziasztok! Lenne egy kis problémám amit nem tudok megoldani. Már mindenhogy próbáltam megnevezni a játékost akitől kéne a /me parancsot küldeni, mint úgy hogy source, mint úgy hogy thePlayer, mint úgy hogy client, mindenféleképpen próbáltam, és kliens oldalon is már próbáltam a thePlayer-t és a localPlayer-t, de nem működik. Mi lehet a gond?
Szerver oldal:
Kliens oldal:
Előre is köszönöm a segítséget!
Oldalak: [1]
|