Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Leírások/Útmutatók / [INCLUDE] Improved ZCMD by Yashas - [Leggyorsabb parancs feldolgozó]« Dátum: 2015. október 10. - 15:05:07 »Improved ZCMD Legfrissebb verzió: 0.2.2 (2015 június 22.) \"Már 6 éve annak, hogy nem fejlesztik a ZCMD-t. Sokat fejlődtünk az elmúlt években, és a legtöbb fejlesztést nem alkalmazták a ZCMD-ben. Újraírtam ennek a legutolsó, 0.3.1-es változatát, és frissítettem. Most sokkal gyorsabb a ZCMD-nél, ezért ez a leggyorsabb parancs feldolgozó jelenleg. A sebességteszt eredményeit legalul találod meg. Hatékonysága akár kisebb parancsoknál is megfigyelhető. Az I-ZCMD nagyjából 2x gyorsabb a ZCMD-nél. Gyorsaságának a legfőbb oka az, hogy az I-ZCMD nem használja a CallLocalFunction-t, ellenben elődjével, ami csak lassítaná a kódot.\" Változások a ZCMD-hez képest:
Telepítése: Azoknak, akik eddig a ZCMD-t használták, csak letöltik az I-ZCMD include-t és kicserélik a ZCMD-vel. Nincs semmilyen változás az alkalmasságát illetően, mindez csak a gyorsaságában és hatékonyságában jelenik meg. Az egyetlen újdonság a kis- és nagybetűs parancs érzékenység, amit úgy tudunk használni, ha definiáljuk az IZCMD_ENABLE_CASE_SENSITIVITY-t, még mielőtt magát az I-ZCMD-t betöltenénk (include). Alapértelmezettként ez nem kis- és nagybetű érzékeny, ahogyan elődje sem az. Használata: Parancskészítéshez annyit kell tenned, hogy létrehozod a felsorolt függvények valamelyikét. COMMAND:parancsneve(playerid, params[]) Amikor egy játékos beírja a \"/parancsneve paraméterek\" parancsot, akkor a függvény meghívódik. A playerid paraméter kapja annak a játékosnak az ID-jét, aki használta a parancsot. A params[] paraméter (vagy segédváltozó) pedig azt a szöveget kapja értékként, amit a játékos a parancs után írt. A visszatérési (return) értéknek CMD_SUCCESS (vagy 1) értéken kell lennie, így a parancs lefut a játékos számára. Ha olyan parancsot használtak, ami nem létezik, akkor a CMD_FAILURE (vagy 0) értéket kapja meg az OnPlayerCommandPerformed callback (eljárás) success értéke. Az OnPlayerCommandText callback-et nem fogod tudni használni, miután az I-ZCMD-t betöltötted. Van viszont két új eljárás helyette. OnPlayerCommandReceived Minden parancs használata előtt hívódik meg. Paraméterek: playerid - Annak a játékosnak az ID-je, aki használta a parancsot cmdtext - Az a szöveg, amit a játékos a parancs után írt Visszatérési értékek: 1 - A használt parancs lefut 0 - A parancs nem fut le public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) OnPlayerCommandPerformed Minden parancs használata után hívódik meg. Paraméterek: playerid - Annak a játékosnak az ID-je, aki használta a parancsot cmdtext - Az a szöveg, amit a játékos a parancs után írt success - A parancs visszatérési értékét adja meg (1 vagy 0) Visszatérési értékek: 0 - A játékos látni fogja a hibaüzenetet (pl.: \"Unknown Command\") 1 - Nem lesz hibaüzenet elküldve public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) Ha nem használod az OnPlayerCommandPerformed-et: Ha a parancs visszatérése 0, akkor az alapértelmezett hibaüzenet lesz elküldve, de a parancs lefut. Ha a parancs visszatérése 1, akkor nem lesz hibaüzenet elküldve és a parancs lefut. Kis- és nagybetű érzékenység: Ez alapértelmezettként ki van kapcsolva, azaz pl. a /me és /ME parancs ugyanaz. Ha ezt két külön parancsként szeretnéd használni, akkor a bekapcsoláshoz definiálnod kell az IZCMD_ENABLE_CASE_SENSITIVITY-t, mielőtt az I-ZCMD-t betöltenéd. #define IZCMD_ENABLE_CASE_SENSITIVITY Tippek és trükkök 1. Rövidített parancsok Egyetlen sorban írhatsz egy rövidebb változatot parancsaidra. CMD:report(playerid, params[]) 2. Parancsok használatának letiltása Könnyen letilthatod a parancsok használatát pl. egy olyan játékosnak, aki még nem spawn-olt le. public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) 3. Egyéni hibaüzenet Írass ki egyéni hibaüzenetet egy beírt, érvénytelen parancsnál. public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) 4. I-ZCMD az sscanf-el együtt Használd az sscanf függvényt, így még hatékonyabbá teheted az I-ZCMD használatát. CMD:setskin(playerid, params[]) Sebességtesztek A teszt során 250 teszt parancsot használtunk, amiből 6-t működőt, és 1 hibásat meghívtunk. Ez a kód megtalálható itt.
(Megjegyzés: Csak akkor használd az I-ZCMD-t, ha nem használod a y_commands funkcióit.) Letöltés Hivatalos SA-MP Fórum Oldala GitHub Project Oldala Pastebin v0.2.2 (Legfrissebb) Készítők: Yashas Zeex - az eredeti ZCMD készítője
Oldalak: [1]
|