Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - sanyikaHUN15

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Segítségkérés / Tűz rendszer
« Dátum: 2018. augusztus 11. - 20:58:04 »
Sziasztok!
 
Egy tűz rendszer írásán gondolkodtam, de nem tudom hogy lehetne normálisan kivitelezni. Lényeg hogy random helyeken fél óránként megjelenne 1-1 tűz. Azon gondolkodtam hogy setTimer-el csináljam meg, de szerintem ez hülyeség lenne. Szerintetek?

2
Segítségkérés / dxDraw panel
« Dátum: 2018. július 15. - 01:34:28 »
Sziasztok! 
 
Csupán a véleményeteket szeretném kérni erről a scriptről:
 
Van egy \"fő\" panel, amin van bevezető információ, van egy bezáró gomb, és egy tovább gomb. Tovább gombbal másik ablak jelenik meg, ahol vissza lehet menni a kezdő oldalra.
 
Itt volna a kód: 
 
A kérdésem pedig az volna: Lehet ezt sokkal egyszerűbben is megcsinálni? Követtem el súlyos hibákat? Mennyire rossz a kódom?
 

local thePlayer = getLocalPlayer()
local x, y = guiGetScreenSize(thePlayer)
local pS = [[randomtext]]
-------------------------------------------------------------------------------------------
function drawInformation()
  dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 450, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 20, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/2.8, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/1.6, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawText(\"Üdvözöllek a segítség panelen kedves játékos!\", x/2.3, y/2.8, tocolor(75, 108, 213, 115))
  dxDrawText(pS, x/2.8, y/2.6)
  dxDrawText(\"Bezárás\", x/2.6, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
  dxDrawText(\"Következő\", x/1.54, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
end
-------------------------------------------------------------------------------------------
function drawNextPage()
  dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 450, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 20, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/2, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawText(\"Vissza\", x/2, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
end
-------------------------------------------------------------------------------------------
function showThings()
  addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
  addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickThing)
  showCursor(true)
end
addCommandHandler(\"teszt\", showThings)
function disappearThings()
  removeEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
  removeEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickThing)
  showCursor(false)
end
function showFirst()
  addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawNextPage)
  addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
  showCursor(true)
end
function backToInf()
  removeEventHandler(\"onClientRender\", root, drawNextPage)
  removeEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
  showCursor(false)
  addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
  showCursor(true)
end
---------------------------------------------------------------------------------------------
function onClickThing(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
  if (state == \"down\") then
    if (absoluteX >= x/2.8) and (absoluteX <= x/2.8 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
      disappearThings()
    end
  end
end
function onClickNext(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
  if (state == \"down\") then
    if (absoluteX >= x/1.6) and (absoluteX <= x/1.6 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
      disappearThings()
      showFirst()
    end
  end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
function onClickBack(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
  if (state == \"down\") then
    if (absoluteX >= x/2) and (absoluteX <= x/2 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
      backToInf()
    end
  end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickBack)

 
 

3
Segítségkérés / Custom model hiba
« Dátum: 2018. július 10. - 19:23:25 »
Sziasztok!
 
Az volna a problémám, hogy beraktam a szerveremre egy modelt, betölti a szerver rendesen, viszont a model teljesen fekete, és a kocka 2 oldala van meg csak. 
 
Kód:
 

function loadMod(fajl, model, col)
txd = engineLoadTXD(\'files/\'.. fajl ..\'.txd\')
engineImportTXD(txd, model)
dff = engineLoadDFF(\'files/\'.. fajl ..\'.dff\', 0)
engineReplaceModel(dff, model)
if col then
col = engineLoadCOL(\'files/\'.. fajl ..\'.col\')
engineReplaceCOL(col, model)
end
end
loadMod(\"cube\", 970, true)

 
Segítségeket előre is köszönöm! :) 

4
Modellezés / Modellezett interior berakása MTA-ba?
« Dátum: 2017. november 11. - 17:38:24 »
Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy egy modellezett interiort milyen módszerrel tudok MTA-ba átrakni?

5
Segítségkérés / setTimer, járműrobbantás
« Dátum: 2017. november 11. - 15:52:37 »
Sziasztok! Enigma egyik topicban írt egy script ötletet, idézem: 
 
\"Csinálj egy olyan scriptet, hogy ha egy autóval bizonyos sebesség felé mész, akkor elindul egy időzítő, mondjuk 10mp. ha lejár, felrobban, viszont ha lelassítasz akkor resetelődik az időzítő, és nem robban fel.
 
Én 2014ben kaptam ezt a feladatot, megmaradt fejben :D\" - Enigma
 
Úgy döntöttem hogy unalomból megvalósítom ezt a scriptet. Írtam is egy szösszenetet, de elakadtam benne. Itt volna a teljes Kliens oldali script.
 

local p = thePlayer
local vh = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())   
local kmh = getElementSpeed(vh), getElementSpeed(vh, 0)
local roundedSpeedkmh = math.floor(kmh) == kmh
function Check(p, vh)
if isPedInVehicle then
   vh()
   kmh()
else

end
end
function Speed(kmh)
if kmh == 70 then
   outputChatBox(\"Sebességed 70 km/h! Lassíts le, különben 10 másodpercen belül felrobbansz!\")
   
else

end
end
setTimer(Speed, 10000, 0)

 
 

6
MTA: Általános / Kezdő munkascript tanulás céljából!
« Dátum: 2017. november 11. - 12:23:10 »
Sziasztok! Nemrégiben kezdtem el magamat jobban beleásni a LUA scriptelésbe. Egy kezdetleges munka scriptet szeretnék tőletek kérni, amiből tudok tanulni, és amit át tudok fejleszteni. Ha lehet, client és server oldalit szeretnék kérni. Köszönöm szépen előre is! :) 

7
Segítségkérés / 3D model hiba
« Dátum: 2017. november 11. - 11:11:41 »
Sziasztok! Átkonvertáltam egy model-t .dff, .txd, és .col fájlokra, a fájlok egy model nevű mappában vannak. A mappán kívül van a client, és a meta.xml fájl. Amikor a resource-ot betöltöm, a kiválasztott object nem cserélődik le arra, amire én szeretném. Mi lehet a gond?
 
Client:
 

function loadMod(f, m)
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.txd\') then
txd = engineLoadTXD(\'model/\'.. f ..\'bench.txd\')
engineImportTXD(txd, m)
end
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.dff\') then
dff = engineLoadDFF(\'model/\'.. f ..\'bench.dff\', m)
engineReplacebench(dff, m)
end
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.col\') then
col = engineLoadCOL(\'model/\'.. f ..\'bench.col\')
engineReplaceCOL(col, m)
end
end
loadMod(\"teszt\", 1258, true)

 
Meta.xml
 

<meta>
   <script src=\"client.lua\" type=\"client\" />
<file src=\"model/bench.dff\" />
<file src=\"model/bench.txd\" />
<file src=\"model/bench.col\" />
<oop>true</oop>
</meta>

 
 

8
Segítségkérés / Plakát rendszer
« Dátum: 2017. november 07. - 20:32:50 »
Sziasztok!
 
Szeretnék írni egy plakát rendszert, az ötletem már megvan, már csak a megvalósítás része hiányzik.
 
Úgy tervezem, hogy rakok le a városba különböző helyekre checkpointokat.
 
Amikor a játékos érinti a checkpointot, akkor megjelenik egy kép, amit a script betölt. 
 
A kérdésem tehát: Milyen kifejezésekre van szükségem hogy megvalósítsam?

9
Segítségkérés / Munkajármű leadás
« Dátum: 2017. november 07. - 17:47:38 »
Sziasztok! Írtam egy scriptet, amivel munkajárművet lehet felvenni, pontosabban egy Pizzaboyt! A script létrehoz két checkpoint-t, egyik a zöld színű, amivel felvehető a munkajármű, másik pedig a piros, amivel le lehet adni azt. Nos, a problémám az volna, hogy mikor a piros CP-be megyek, hogy eltüntessem a járművet, a jármű nem tűnik el, viszont chatboxban kiírja hogy a jármű eltűnt.
 
 
 

local theMarker = createMarker(-2415.91016, -604.38507, 131.56250,\"checkpoint\",1.4, 144, 238,144)
local leadMarker = createMarker(-2411.65991, -609.57574, 131.56250,\"checkpoint\",1.4, 240, 128,128)
function markerHit(plr)
if plr then
   createVehicle(448, -2420.46802, -597.70593, 132.63991)
   outputChatBox ( \"#749ae0[CubeMTA]: #ffffffSikeresen #90EE90felvetted #ffffffa munkajárművedet!\", getRootElement(), 255, 255, 255, true )
else

end
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", theMarker, markerHit)
function lead(plr)
if plr then
   destroyElement(v)
   outputChatBox ( \"#d24c62[CubeMTA]: #ffffffSikeresen #d24c62leadtad #ffffffa munkajárművedet!\", getRootElement(), 255, 255, 255, true )
else

end
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", leadMarker, lead)

 
 

10
Munkaerő keresés / CubeMTA - LUA Fejlesztők "tanításra"
« Dátum: 2016. április 21. - 18:46:53 »
\"cube.png\"
 



Sziasztok srácok! A hamarosan nyíló szerveremre keresek egy teljes csapatot.Leginkább fejlesztőkre lenne szükségem, bár olyan fejlesztőre lenne szükségem, aki besegítene nekem néhol egy - két dologban.Magyarul amolyan Segéd-Fejlesztő jellegre keresek embereket.Előre le szeretném szögezni, hogy juttatást nem nagyon tudok adni.Nem kell helyettem megírni semmit, csupán némi segítség erejéig keresek LUA fejlesztőket / TS3 Konfigosokat.Különösebb feltételeket nem szabok, annyi hogy értsd a dolgodat és rendelkezz tapasztalatokkal.A szerverről szeretnék pár szót ejteni.A szerver ötlete körülbelül 1 évvel ezelőtt merült fel bennem, sok bukás után úgy döntöttem hogy abba hagyom az egész projektet, hisz nem volt \"ugródeszka\" ami alapján el tudtam volna kezdeni a fejlesztést.Amint találtam leírásokat a LUA-ról néhány egyszerűbb rendszereket sikerült összeraknom, de sajnos sokat még mindig nem értettem meg.Magamról és a csapatomról is szeretnék néhány szót ejteni.Nem vagyunk valami hű de öreg csapat, csupán néhány tizenéves összeállt egy szerver projektre, jómagam 14 éves vagyok, és lassan 4 éve kezdtem el a SA:MP körökben való foglalkozást.Először mint játékos kezdtem tevékenykedni, később tutorial videókat kezdtem nézegetni hogy eltanuljak egy és mást, ámbár ebből az ég világon semmi sem lett.Amikor észre vettem több MTA szervert áttértem ide, majd itt kezdtem el játszani.Elejében itt is csak játékos voltam jelen, majd később szerverekkel kezdtem el foglalkozni, amik soha sem valósultak meg, általában azért mert nem volt megfelelő technikai háttér, magyarul a mód volt a legnagyobb problémám, illetve az emberhiány.Mint mondtam juttatást nem tudok ajánlani a segítségért, csak megbecsülést tudok cserébe adni.Valószínű hogy ez nem elég, bár ha valaki tudna segíteni az az elérhetőségek valamelyikén el tud érni.

TeamSpeak 3: 149.202.65.197:10537


Facebook:
LINK

11
Segítségkérés / Map editor
« Dátum: 2016. március 14. - 16:23:59 »
Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 0.3.7-es legújabb map editort? Az eredeti link hibás.  :Cry2:

12
Archívum / ESC Anti-Cheat
« Dátum: 2016. február 19. - 21:44:26 »
Sziasztok! A minap neki láttam egy olyan rendszernek, amely érzékelné ha valaki az escape gombot lenyomja.Belenéztem Enigma tutorialjába, de erről nem esett szó.Kód részletem.Előre is köszönöm a segítséget! :)
 
--[[
                           ### Cube MTA ###
                              ## 2016 ##
                            ## RolePlay ##
                           ## Fejlesztő: Matteo ##
]]
addEventHandler(\"onClientKey\", getRootElement(),
function(escape, state)
if escape then
   outputChatBox(\"[CubeMTA]: Figyelem! Lenyomtad az Escape gomobot.Kérüljük ellenőrizd hogy RP szituáció alatt vagy-e.\")
end
)

13
Szponzoráció / CubeMTA Igénylése
« Dátum: 2016. február 16. - 14:18:19 »
Igényelt játékszerver típusa: MTA (SAMP / MTA)
Igényelt játékszerver férőhelye: Igazából 30 elég bőven.
Szerver neve: CubeMTA
Szerver leírása: Nos, ez egy roleplay szerver lenne, ami előreláthatólag Amerikában azon belül is Kalifornia államban fog játszódni.Los Santos helyett Los Angeles lesz.1 éve próbáltam el hasonló kezdeményezést, kisebb / nagyobb sikerrel, de sajnos akkoriban nem is annyira értettem LUA-zni, így ez a project meghiúsult.Úgy gondoltam szeretném újra kezdeni, és össze rakni egy nagyobb roleplay-es réteget.Rendszerekről nem tudok bő leírást adni, hiszen még minden tervben van.A csapatról annyit hogy rajtam kívül mindenki 16+ (azért írtam hogy rajtam kívül, mivel én csak 14 éves vagyok.) Mindannyian egy olyan közösséget szeretnénk felépíteni, ami maradandó lesz mindenki szívében.A megvalósítással elsősorban gondok fognak adódni, hiszen még én is \"kóstolgatom\" a LUA nyelvet.Merültek már fel bennem ötletek, amiket szerettem volna megvalósítani, csak sajnos tudás hiányában azok is meghiúsultak.
Miért van szükséged a szerverre?: Addig amíg nem lesz kész a szerver, addig nem nagyon szeretnék pénzt kiadni azért hogy szervert kapjak.Ezen a szerveren szeretnék el bele csapni a lecsóba és kóstolgatni a LUA-t és a saját kis scriptjeimet szeretném megvalósítani.
Egyéb megjegyzés: Ha lehetne, akkor szeretnék tárhelyet is igényelni cube-game néven, ugyanis egyik ingyenes hosting sem küld levelet annak érdekében hogy megkapjam az adatokat. :( Előre is köszönöm nektek a csapat nevében! :)

14
Archívum / ininet.hu MySQL adatbázis csatlakozásos hiba
« Dátum: 2016. február 14. - 17:52:39 »
No sziasztok, nemrégiben elkezdtem újra foglalkozni a szerver készítéssel, így gondoltam felépítek egy fórumot ininet.hu-n.Ám azzal a hibával szembesültem, hogy nem tudok felmenni a MySQL adatbázisukba, amit kaptam.Mivel az ügyfélkapuban nincsen link kiírva, hogy hogyan tudnám elérni.Ezért az SMF nem tud csatlakozni a MySQL adatbázisba.Ez a hiba SMF telepítéskor merült fel.Kép.:
 

15
Archívum / FiestaGaming v1
« Dátum: 2016. január 01. - 17:34:30 »
\"cooltext157014222013922.png\"
 


\"cooltext157015002148966.png\"
 


Kedves Olvasók!
 

=Ha ezt a témát olvassátok, felmerülhet bennetek a kérdés, hogy miért nyitottunk új témát, hisz már egyszer bezártunk.A kérdésetekre a válasz az, hogy a szervert egy teljesen új csapattal kezdem újra, és most már fejlesztő hiány miatt sem fogunk bezárni, ugyanis talán az egyik legjobb fejlesztő ( mida[/member]  ) dolgozik nálunk.Illetve, kitűnő mapperünk is van.A csapatunkban rajtam, és a másik tulajdonoson kívül mindenki 16+, rengeteg EGYEDI mappolásunk lesz, és persze sok-sok egyedi rendszerekkel is készülünk.Alapként valhalla-t használunk, természetesen új rendszerekkel.Nagyon érett / felnőtties a csapatunk.Mostanában kezdtük el a projectet, a mapperünk / mida nagyon kiteszi magát hogy jó szervert \"dobhassunk\" ki a kezeink közül.A pontos nyitási dátumot csak KÖRÜLBELÜL tudjuk megmondani, olyan 2-3 hónap, de az is lehet hogy kevesebb, vagy több.Megkérünk mindenkit hogy ilyen kérdéseket hogy mikor nyitunk, ne tegyetek fel, hisz ezt még mi sem tudjuk.=
 


\"cooltext157016870660404.png\"
 


=A játéktér elsősorban Los Santos, a körülötte lévő kisvárosok, és San  Fierro és környéke.Erre a játéktérre próbálunk jellegzetes mappolásokat, későbbiekben talán modellezéseket is tenni.Ha a játékosszám megkívánja, akkor akár Las Venturas és környékét is igénybe vesszük.A szervernek 4 főbb központja lesz, az első az Los Santos lesz, ahol is a Rendőr- Főkapitányság lesz, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal központja, és az Országos Mentőszolgálat központja.És persze a városházát sem szeretném kihagyni, az is lesz Los Santos-ban, illetve az összes kisvárosban.Palomino-öböl következik ahol a szerver másik központja lesz, itt lesz a Sheriff központ, ami a kisvárosokban fog járőrözni, és persze mint ahogyan már említettem itt is lesz városháza, és egy gazdakör, ami tulajdonképpen a várost látja el élelmiszerrel.Ott van még Blueberry, ami terveim szerint a második gazdakör helynek lesz a központja, illetve ha minden össze jön, itt lesz a szeszfőzde is.És persze végül, de nem utolsó sorban pedig San Fierro, itt lesz a városháza második központja, és persze rengeteg szolgáltatás lesz elérhető itt is, de ezeket hagyom későbbre.=
 


\"cooltext157022484624688.png\"
 


=Szeretnék pár szót szólni a fórumunkról, jelenleg az egyedi témánk még készülőben van, de elárulom nektek hogy az is nagyon ütős lesz.A fórum elengedhetetlen a szervernek, hisz itt közöljük a fontos információkat, frakciókba való jelentkezéseket / leaderi pályázatokat és még sok más dolgot itt tudtok majd elérni.Mivel, mi nagyon támogatjuk a művészi képességekkel rendelkező embereket, így létrehozunk egy külön részt / negyedet ahova a \"művészek\" tehetik közzé a saját alkotásaikat.Lehetőség lehet mappolásokat kitenni / aláírásokat / általatok szerkesztett képeket.Sőt, ha lesz rá igény csinálunk egy alfórumot azoknak akik rendelkeznek \"költői\" képességekkel\", gondolok itt magazinokra, esetleges animációkra.Ha, esetlegesen valaki panaszt szeretne tenni másik playerre / adminra / globális moderátorra / teamspeak 3 moderátorra, az a fórumon teheti meg.A fórum rendjét a globális moderátorok fogják fenntartani, akik \"kék\" színnel látjuk el.=
 


\"cooltext157024576215064.png\"
 


=Az adminisztrátorok a szerver rendjéért felelősek, őket világoskék színnel fogjuk ellátni.Az adminisztrátori szintek 1-5 -ig vannak, az 1-es adminok úgymond még csak \"kezdő\" adminok, ők csak annyit fognak tudni, ami ahhoz szükséges hogy a szerveren fenntartsák a rendet.Illetve a játékmenettel kapcsolatos kérdéseidben tudnak választ adni, a felmerülő hibákat továbbítják mida-nak.Ők közéjük bekerülni a fórumunkon lehetséges, egy jelentkezési lap kitöltésével, majd teamspeak 3 meghallgatással.Erre a rangra nagyon sok tapasztalattal rendelkező embereket keresünk leginkább.A FőAdminok feladata: Ők a SzuperAdminok, és az én segítségemmel hallgatjuk meg az adminsegédnek / adminisztrátoroknak jelentkező embereket teamspeak 3-on.Az adminisztrátorokra tett panaszokat bírálják el, és ha unban kérelem érkezik, és a ban-t egy már nem adminisztrátor adta, akkor az unban kérelmet ők bírálják el.=
 


\"cooltext157026949446791.png\"
 



=
*törölve*
=
 

Hamarosan újabb hírekkel bővítem!

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal