Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zsotti44

Oldalak: [1]
1
Stunt / Stunt oktatás
« Dátum: 2011. február 21. - 15:26:38 »
Sziasztok.
Mivel már lassan 3 éves SAMP-ozok ezért gondoltam meg kéne tanulnom stuntolni :D
Esetleg ha valaki(k) elválalná(k) ,hogy segít(enek) nekem megtanulni, elmagyarázzák a fogalmakakat stb.
Elõre is köszi.

2
Bemutatkozás / Zsottika :D (frissítés alatt)
« Dátum: 2011. február 21. - 14:58:13 »
Sziasztok, Zsolt vagyok 13-éves!
Körülbelül 3 éve foglalkozom a GTA-(v)al!
Ez idõ alatt megtanultam scriptelni és sok tapasztalatot szereztem!
Az egész úgy kezdõdött hogy, a szomszédom mindig azt nyomatta és egyszer megkértem hogy tegye fel nekem is :D Jõ volt minden aztán egyszer átmentem és látom ,hogy multizik (de akkor én ezt még nem tudtam) és kérdezem , hogy ez milyen játék? Mondja SAMP.
Mondom: Mivan? (xD)
Mondja: Várj minyá felteszem neked :D
KB enyi
Ide a fórumra is sokat járok, de nem mindig szólok hozzá... :D
Szoktam COD2-õzni is és még ami megtetszik :D
Egyébként egy átlagos 13 éves vagyok, akit érdekel a programozás!
Szeretem az állatokat és van is pár kutyám.
A zenét igen csak kedvelem úgy mint faterom is :D (mindenfélét :D)
Leginkább Techno-t és Disco-t hallgatok.
A kedvenc ételem a Paradicsom leves és a sóska .
Veresegyházon élek (albérletben :S ) , itt járok iskolába.
Jelenleg 6.-osztályos vagyok, és a tanulmányi eredményeim 4,0 körül vannak.
Szeretek sportolni , de leginkább biciklizni vagy görkorcsolyázni és még úszni is .
A számítógépem nem egy csúcs de elmegy :P * (lentebb)
Nem szeretem a Metin-t és a többi MMORPG-s játékot se.
A kinézetem nem a legjobb, de lehetne rosszabb is .
161CM magas vagyok és csaknem 60KG.
Nos ez lennék én.
 Sziasztok
* Gépem:
Processzor:    Celeron® D 775 (3GHZ) 1magos
Memória:    512 mb DDR 400 mhz Kingmax
Videókártya:    Radeon 9200 pro + Pixel Shader 1.0
DirectX-verzió:    DirectX 9
Op. rendszer:    Windows XP
Alaplap:    Asrock 775i65G P4
Merevlemez:    80GB HDD maxtor
Hangkártya:    Integrált
Optikai meghajtó:    Asus, DVD író és olvasó
Ház:    Fekete, noname
Tápegység:    400W
Monitor:    Simens Nixdorf
Billentyûzet:    Genius
Egér:    Labtec , opticai

3
Üdv!
Láttam egy kérdést amiben azt kérdezte az illetõ ,hogy hogyan tudja azt megcsinálni hogy csak egy bizonyos csapat / értékû ember tudja használni!
 


Sima változóval!

 

Lássuk:
Elõször is létrehozunk egy változót!
 
new rendor[MAX_PLAYERS];

 
Ez lesz a változónk!
Most ügye még semmit nem jelent.
De például, csináljunk egy rendõr munkát!
Zcmd:
 

CMD:rendor(playerid, params[])
{
rendor[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk az új munkádhoz! Mostantól rendõr vagy!\");
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
CMD:rendor(playerid, params[])

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
rendor[playerid] = 1;

 - Kinevezzük rendörré azaz a változó értéke nála már 1 !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk az új munkádhoz! Mostantól rendõr vagy!\");

 -Kiirjuk neki, hogy felvette a munkát!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
STRCMP:
 
   if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0) 
{
rendor[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk az új munkádhoz! Mostantól rendõr vagy!\");
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0) 

 - létrehozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
rendor[playerid] = 1;

 - Kinevezzük rendörré azaz a változó értéke nála már 1 !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk az új munkádhoz! Mostantól rendõr vagy!\");

 -Kiirjuk neki, hogy felvette a munkát!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
Na most a kinevezéssel készen vagyunk! Most mondasuk is fel ! :)
ZCMD:
 

CMD:felmond(playerid,params[])
{
rendor[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálok, sikeresen felmondtál!Jelenleg nincs munkád!\");
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
CMD:felmond(playerid, params[])

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
rendor[playerid] = 0;

 - Felmondattuk szóval már a változó értéke nála 0 !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk, sikeresen felmondtál!Jelenleg nincs munkád!\");

 -Kiirjuk neki, hogy felmondott!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
STRCMP:
 
strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0) 
{
rendor[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk , sikeresen felmondtál!Jelenleg nincs munkád!\");
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
if(strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0) 

 - létrehozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
rendor[playerid] = 0;

 - Felmondattuk szóval mostmár a változó értéke nála 0 !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk, sikeresen felmondtál!Jelenleg nincs munkád!!\");

 -Kiirjuk neki, hogy felmondott!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
Na most csináljunk neki egy parancsot!
ZCMD:
 

CMD:proba(playerid,params[])
{
if(rendor[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te rendõr vagy!\");
}
else if(rendor[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
CMD:proba(playerid, params[])

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
if(rendor[playerid] == 1)

 - Ha az játékos változójának értéke 1 akkor kiirjuk hogy rendõr!
 
return 1;

 - vissza térünk!
 
}

 - Lezárjuk ezt a részt!
 
else if(rendor[playerid] == 0)

 - De ha nem...
 
{

 - Megnyitjuk
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");

 - És kiirjuk hogy nem rendõr!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
STRCMP:
 

if(strcmp(cmd, \"/proba\", true) == 0)
{
if(rendor[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te rendõr vagy!\");
}
else if(rendor[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
if(strcmp(cmd, \"/proba\", true) == 0) 

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
if(rendor[playerid] == 1)

 - Ha az játékos változójának értéke 1 akkor kiirjuk hogy rendõr!
 
return 1;

 - vissza térünk!
 
}

 - Lezárjuk ezt a részt!
 
else if(rendor[playerid] == 0)

 - De ha nem...
 
{

 - Megnyitjuk
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");

 - És kiirjuk hogy nem rendõr!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
 

PlayerInfoval:
 
 
Elõször is csináljunk egy enumot!
 
enum pInfo
{
rendor
}

 
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
Magyarázat:
 
enum pInfo

 - Létre hozunk egy tömböt! (igazábol fingom sincs :( )
 
}

 - Megnyitjuk
 
rendor

 - Ez a tömbünk!
 
}

 - Zárjuk
 
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; 

 -  Ez  egy változó!
És most vegyük fel a munkát!
ZCMD:
 
CMD:rendor(playerid,params[])
{
PlayerInfo[playerid][rendor] = 1;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálunk, az új munkád rendõr!\");\"
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
CMD:rendor(playerid, params[])

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
PlayerInfo[playerid][rendor] = 1;

 - Kinevezzük rendörré azaz a változó értéke nála már 1 !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálunk, az új munkád rendõr!\");\"

 -Kiirjuk neki, hogy felvette a munkát!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
STRCMP:
 

if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0)
{
PlayerInfo[playerid][rendor] = 1;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálunk, az új munkád rendõr!\");\"
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0)

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
PlayerInfo[playerid][rendor] = 1;

 - Kinevezzük rendörré azaz a változó értéke nála már 1 !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálunk, az új munkád rendõr!\");\"

 -Kiirjuk neki, hogy felvette a munkát!
Jó, most mondassuk fel!
ZCMD:
 
CMD:felmond(playerid,params[])
{
PlayerInfo[playerid][rendor] = 0;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálunk, sikeresen felmodntál!\");\"
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
CMD:felmond(playerid, params[])

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
PlayerInfo[playerid][rendor] = 1;

 - Kinevezzük rendörré azaz a változó értéke nála már 1 !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálunk, sikeresen felmondtál!\");\"

 -Kiirjuk neki, hogy felmondott!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
 
if(strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0)
{
PlayerInfo[playerid][rendor] = 0;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálunk, sikeresen felmodntál!\");\"
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
if(strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0)

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
PlayerInfo[playerid][rendor] = 1;

 - Kinevezzük rendörré azaz a változó értéke nála már 1 !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálunk, sikeresen felmondtál!\");\"

 -Kiirjuk neki, hogy felmondott!
Na most, hozzunk létre egy parancsot!
 
CMD:proba(playerid,params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][rendor] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te rendõr vagy!\");
}
else if(PlayerInfo[playerid][rendor] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr\");
return 1;
}
return 1;
}

 
Magyarázat:
code]CMD:proba(playerid, params[])[/code] - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
if(PlayerInfo[playerid][rendor] == 1)

 - Ha az játékos változójának értéke 1 akkor kiirjuk hogy rendõr!
 
return 1;

 - vissza térünk!
 
}

 - Lezárjuk ezt a részt!
[colde]else if(PlayerInfo[playerid][rendor] == 0)[/code] - De ha nem...
 
{

 - Megnyitjuk
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");

 - És kiirjuk hogy nem rendõr!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
STRCMP:
 

if(strcmp(cmd, \"/proba\", true) == 0)
{
if(rendor[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te rendõr vagy!\");
}
else if(rendor[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
return 1;
}

 
Magyarázat:
code]if(strcmp(cmd, \"/proba\", true) == 0) [/code] - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
if(PlayerInfo[playerid][rendor] == 1)

 - Ha az játékos változójának értéke 1 akkor kiirjuk hogy rendõr!
 
return 1;

 - vissza térünk!
 
}

 - Lezárjuk ezt a részt!
 
else if(PlayerInfo[playerid][rendor] == 0)

 - De ha nem...
 
{

 - Megnyitjuk
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");

 - És kiirjuk hogy nem rendõr!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
 
bool használatával!
 
Lássuk:
Elõször is létrehozunk egy változót!
 
new bool:rendor[MAX_PLAYERS];

 
Ez lesz a változónk!
Most ügye még semmit nem jelent.
De például, csináljunk egy rendõr munkát!
Zcmd:
 

CMD:rendor(playerid, params[])
{
rendor[playerid] = true;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk az új munkádhoz! Mostantól rendõr vagy!\");
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
CMD:rendor(playerid, params[])

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
rendor[playerid] = true;

 - Kinevezzük rendörré azaz mostmár true (1)!
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk az új munkádhoz! Mostantól rendõr vagy!\");

 -Kiirjuk neki, hogy felvette a munkát!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
STRCMP:
 
   if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0) 
{
rendor[playerid] = true;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk az új munkádhoz! Mostantól rendõr vagy!\");
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0) 

 - létrehozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
rendor[playerid] = true;

 - Kinevezzük rendörré azaz mostmár true (1)!
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk az új munkádhoz! Mostantól rendõr vagy!\");

 -Kiirjuk neki, hogy felvette a munkát!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
Na most a kinevezéssel készen vagyunk! Most mondasuk is fel ! :)
ZCMD:
 

CMD:felmond(playerid,params[])
{
rendor[playerid] = false;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Gratulálok, sikeresen felmondtál!Jelenleg nincs munkád!\");
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
CMD:felmond(playerid, params[])

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
rendor[playerid] = false;

 - Felmondattuk szóval már a változó értéke nála false(0) !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk, sikeresen felmondtál!Jelenleg nincs munkád!\");

 -Kiirjuk neki, hogy felmondott!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
STRCMP:
 
strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0) 
{
rendor[playerid] = false;
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk , sikeresen felmondtál!Jelenleg nincs munkád!\");
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
if(strcmp(cmd, \"/felmond\", true) == 0) 

 - létrehozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
rendor[playerid] = false;

 - Felmondattuk szóval mostmár a változó értéke nála false(0) !
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI, \"Gratulálunk, sikeresen felmondtál!Jelenleg nincs munkád!!\");

 -Kiirjuk neki, hogy felmondott!
 
return 1

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
Na most csináljunk neki egy parancsot!
ZCMD:
 

CMD:proba(playerid,params[])
{
if(rendor[playerid] == true)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te rendõr vagy!\");
}
else if(rendor[playerid] == false)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
CMD:proba(playerid, params[])

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
if(rendor[playerid] == true)

 - Ha az játékos változójának értéke true(1) akkor kiirjuk hogy rendõr!
 
return 1;

 - vissza térünk!
 
}

 - Lezárjuk ezt a részt!
 
else if(rendor[playerid] == false)

 - De ha nem...
 
{

 - Megnyitjuk
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");

 - És kiirjuk hogy nem rendõr!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
STRCMP:
 

if(strcmp(cmd, \"/proba\", true) == 0)
{
if(rendor[playerid] == true)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te rendõr vagy!\");
}
else if(rendor[playerid] == false)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");
return 1;
}
return 1;
}

 
Magyarázat:
 
if(strcmp(cmd, \"/proba\", true) == 0) 

 - Létre hozzuk a parancsot!
 
{

 - Megnyitjuk a parancsot!
 
if(rendor[playerid] == true)

 - Ha az játékos változójának értéke true(1) akkor kiirjuk hogy rendõr!
 
return 1;

 - vissza térünk!
 
}

 - Lezárjuk ezt a részt!
 
else if(rendor[playerid] == false)

 - De ha nem...
 
{

 - Megnyitjuk
 
SendClientMessage(playerid,COLOR_VALAMI,\"Te nem vagy rendõr!\");

 - És kiirjuk hogy nem rendõr!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk!
 
return 1;

 - visszatérünk!
 
}

 - lezárjuk a parancsot!
Tessék egy példa script:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <colors>
#define munka 1
new bool:rendor[MAX_PLAYERS];
new bool:mentos[MAX_PLAYERS];
new bool:bunozo[MAX_PLAYERS];
CMD:munka(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST, \"Munkák\", \"Rendõr\\nMentõs\\nBûnözõ\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
return 1;
}
CMD:felmond(playerid, params[])
{
rendor[playerid] = false;
mentos[playerid] = false;
bunozo[playerid] = false;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == munka) // Ez lehetne most if(dialogid == 1) is ...
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
rendor[playerid] = true;
}
if(listitem == 1)
{
mentos[playerid] = true;
}
if(listitem == 2)
{
bunozo[playerid] = true;
}
}
}
return 1;
}

4
Média / Katona versus Blade
« Dátum: 2010. november 21. - 19:55:47 »
Ez az én videóm meg egy másik srácé, akivel párbaljozunk a vidiben, én vagyok benne K4t0na, ez mindkettõnknek elsõ videólja..
Megvágta: chaddscharlie
msn cime: [email protected] ! ((A címét az ENGEDÉLYÉVEl tettem ki))
((*A taxival készitet trükök nem csitek, hanem taxi boost, amikhez van oktató videó is a youtubeon GTA SA Taxi Boost tutorial néven.))
Ime a link: http://www.youtube.com/watch?v=su6hk9iJbe0
Élvezd, és értékeld :D

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal