Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - koko1238640

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Koko bemutatkozása
« Dátum: 2015. április 02. - 14:02:56 »
Magamról
Nátz Kornél-nak hívnak, 16 éves vagyok. Jelenleg Győrbe a Hild József Épitőipari SZKI-ban tanulok mint Építész-technikus. Konkrét helyet nem tudok mondani hogy hová akarok tovább tanulni de inkább a tervezés része vonz a dolgoknak. Azért választottam az építőipart mert ott mindig maradandót lehet “alkotni”. Szabadidőmben haverokkal/barátokkal lógunk illetve kockulunk, na meg persze scriptelgetek is közbe. Igazi GTA fan vagyok, szívesen játszom akárkivel GTA IV-en(PC-n), GTA V-ön(Xbox 360-on, ha kijött PC-re akár ott is(ha elfut gépemen :D)).
MTA-s pályafutásomról
Először még SAMP-al kezdtem, ott jártunk fel haverokkal játszani ide-oda. Aztán 1 évre rá megismerkedtem az MTA-val. Felmentem pár szerverre, nézelődtem neten és ráleltem olyan “játékmódra” hogy RP. Azóta is járok fel folyamatosan bizonyos szerverekre RPzni. Méghozzá annyira érdekelt a téma hogy utánanéztem a scriptelős részének is, kb. 1.5 éve ismerkedtem meg a LUA-val manapság már elég jól megy. Több szervernél is voltam már és mai napig hívnak is, de iskola miatt nem érek rá annyira manapság.

Az MTA-nak a modellezés részébe is belekóstoltam már, de azt tényleg csak próbálgattam, maradok a scriptelésnél… :D

2
Archívum / Inventory betöltés HIBA
« Dátum: 2015. március 14. - 20:35:51 »
Hi Mindenki!
Olyan problémám lenne hogy megírtam az inventoryhoz a szerveroldali itembetöltést, ráálítottam egy onPlayerSpawn eventre, elé viszont raktam egy \"bejelentkezve\" datázást, hogy csak akkor fusson le ha bevan jelentkezve a player. Azonban valamiért nem fut le a script spawnoláskor csak ha resizem a scriptet.Mi lehet a hiba hogy elsőre nem fut le csak másodszorra?
 
function jatekos_spawn( )
if getElementData(source, \"bejelentkezve\") == true then
szerverItemBetoltes(source)
triggerEvent(\"akcioBarBetoltese\", source)
end
end
addEventHandler ( \"onPlayerSpawn\", getRootElement(), jatekos_spawn)

 

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. március 14. - 20:39:50

Valami a datázással lesz mivel ha kiveszem azt az if-es elágazást akkor betölti a dolgokat.
Lehetséges hogy előbb tölti be dolgokat mint ahogy setElementDatázva van a változó?

3
Archívum / Item-rendszer gond
« Dátum: 2015. március 10. - 20:15:52 »
Sziasztok!
Elkezdtem írni egy inventory-systemet, de valamiért ha táblát akarom kezelni table.insert-el akkor azt írja nincs megadva érték.
Mi lehet a hiba?
 
function itemJobbklikkSzurasa(itemID, itemErtek, itemDarab, itemSlot, jatekos, nokliens)
local jobbKlikkQuery = dbQuery( abKapcsolat, \"INSERT INTO `itemek` (`tulaj`, `id`, `ertek`, `darab`, `slot`) VALUES (?,?,?,?,?)\", getElementData(jatekos, \"ID\"), itemID, itemErtek, itemDarab, itemSlot )
local jobbKlikkQueryEredmeny, _, itemIndex = dbPoll ( jobbKlikkQuery, -1 )
if jobbKlikkQueryEredmeny then
if not (nokliens) then
   triggerClientEvent ( jatekos, \"itemHozzadasSlotra\", getRootElement(), itemID, itemDarab, itemSlot, itemIndex, itemErtek)
else
   triggerClientEvent ( jatekos, \"indexFrissites\", getRootElement(), itemIndex, itemSlot)
end
table.insert(mentettItemek[jatekos], {itemID, itemErtek, itemIndex, itemSlot, itemDarab})
else
outputDebugString( \"[iNVENTORY][iTEMEK] Nem sikerült itemet beszúrni az adatbázisba... ItemID: \"..itemID..\" - ItemSlot: \"..itemSlot )
return \"MySQL Hiba\"
end
end
addEvent( \"itemJobbklikkSzurasa\", true )
addEventHandler( \"itemJobbklikkSzurasa\", getRootElement(), itemJobbklikkSzurasa )

4
Archívum / Képernyő elmosódas "kikapcsolása"
« Dátum: 2015. február 01. - 23:11:21 »
Sziasztok!
Tudjátok van az az \"effekt\" MTA-ba hogy amikor kocsival a player gyorsan megy/benyomja a nitrot akkor a képernyő széle elmosódik.Ezt nem lehetne valahogy \"kikapcsolni\"? Esetleg cancelEvent()?

5
Archívum / Autó rendszám
« Dátum: 2014. december 29. - 16:17:31 »
Sziasztok!
Elkezdtem megírni egy carshop-systemet.Írtam egy olyan \"funkciót\" is ami ugye ad a kocsiknak \"valós\" rendszámot.
Egy bajom van ezzel hogy elég csúnya a textúrája a rendszámnak.Ezt kilehet valahol cserélni? Hogy ne ilyen pixelesen írja a karaktereket?
Amire gondolok:
\"mta-screen_2014-12-29_16-15-27_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"mta-screen_2014-12-29_16-15-20_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

6
Archívum / CameraPlayer Effektek
« Dátum: 2014. december 27. - 21:17:58 »
Hi All!
Különböző effekteket hogy lehetne minnél rövidebbre, de jól kinézőre megírni?
Itt arra gondolok amik részegségnél, éhségnél, droghatás alatt jönnének be.
pl. ebben a videóban is ilyen látható 4:35-től.
 


Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. december 28. - 00:31:05

Már megoldódott ZÁROM!

7
Archívum / Éhség változó automatikus változgatása
« Dátum: 2014. december 12. - 18:58:23 »
Hi All!
A kérdésem az lenne hogy ugye van az \"ehseg\" változóm Datázva.
Az lenne a lényege hogy ugye a max. 100 értékű változóból 7.5 percenként vonjon le 6.25 \"értéket\".Ugye ezzel az emberi éhséget szimulálnám, próbáltam megírni normálisan egy timerrel de sehogysem jön össze...
Hogy lehet a legegyszerűbben megírni KLIENS! oldalon egy ilyen scriptet?

8
Archívum / MYSQL változó probléma
« Dátum: 2014. december 07. - 01:02:27 »
Hi Mindenki!
Egy olyan problémám lenne hogy létrehoztam a HUD-omhoz egy ehseg valtozot mysql-be, amelyet a következő scriptel szeretnék addolni magamnak:
 
local mysql = exports.koko_mysql
 
function setehseg(thePlayer, commandName, targetPlayer, ehseg)
if (exports.koko_core:isVezerScripter(thePlayer)) or (exports.koko_core:isTulaj(thePlayer)) then
if not (ehseg) or not (targetPlayer) then
   outputChatBox(\"Használat:#e7d9b0 /\" .. commandName .. \" [iD] [Érték]\", thePlayer, 0, 206, 209,true)
else
   local targetPlayer, targetPlayerName = exports.koko_core:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayer)
   if (targetPlayer) then
      local logged = getElementData(targetPlayer, \"loggedin\")
 
      if (logged==0) then
         outputChatBox(\"A játékos nincs bejelentkezve.\", thePlayer, 255, 0, 0)
      elseif (tostring(type(tonumber(ehseg))) == \"number\") then
         exports[\'koko_core\']:changeProtectedElementDataEx(targetPlayer, \"ehseg\", tonumber(ehseg))
      ehseg1 = tonumber(ehseg)
      local query = mysql:query_free(\"UPDATE characters SET ehseg=\'\" .. mysql:escape_string(tonumber(ehseg1)) .. \" WHERE id=\'\" .. mysql:escape_string(getElementData( targetPlayer, \"dbid\" )) )
      outputChatBox(\"Beállítottad \" .. targetPlayerName .. \" éhségszintjét! (\" .. ehseg1 .. \")\", thePlayer, 0, 255, 0)
      setElementData(targetPlayer, \"ehseg\", ehseg1)
      else
         outputChatBox(\"Helytelen ID.\", thePlayer, 255, 0, 0)
      end
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"setehseg\", setehseg, false, false)

 
A probléma az hogy ez működik is rendesen tudok addolni xy ID-jű játékosnak \"ehseg\"-et, mert szerveren lekérem ezt akkor az az érték annyi amennyit ezzel a paranccsal megadtam, de amint reconnectelek visszaállítja ezt az értéket.(nem menti magyarán el gondolom rendesen MYSQL-be, erre mi a megoldás?)

9
Archívum / Hó script
« Dátum: 2014. december 01. - 20:18:19 »
Sziasztok!
Efféle modot miképp lehetne megírni?
Mi a működési elve?
 

Van egy custom object és az emelkedik folyamatosan, továbbá az alphaja van folyamatosan növelve vagy hogy?
Az a gond hogy ezt a technikát csak is sík területen lehetne alkalmazni, nekem valahogy úgy kellene hogy az egész map \"havasodjon\". Ezt hogy tudom elérni?

10
Archívum / Üres az MTA Browser
« Dátum: 2014. november 08. - 20:39:30 »
Helló Mindenki!
Egyik napról a másikra nem talál az MTA szervereket a keresőben.
Már újraraktam MTA-t is és GTA SA-t is hátha csak egy \"kis\" bug.
De így sem lett jó.
\"1200002203asd_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Válaszokat előre is köszönöm!

11
Archívum / MYSQL Lekérés, majd kiiratása Chatboxba
« Dátum: 2014. október 12. - 20:01:53 »
Sziasztok!
Szeretném komolyabban elkezdeni megtanulni a MYSQL \"rejtelmeit\" :D
Egy olyan kérésem lenne hogy tudna e nekem valaki mutatni egy olyan lekérést, amivel az adott változót kitudom íratni chatboxba?
(Már mindenhogy próbáltam de sehogy nem megy:/)
Válaszokat előre is köszönöm!

12
Archívum / Támogatás-rendszer
« Dátum: 2014. október 04. - 20:09:29 »
Hi All!
Elkezdtem készíteni egy Támogatás-rendszert(nem automata hanem addolni, setelni stb lehet).Nos azaddolás és a setelés működik.
De a lekérést hogy kiirassam pl. outputChatbox-ba az már nem megy.Már mindenhogy próbáltam.
Remélem tudtok segíteni, és van aki tudja hogy mi erre a megoldás.
A KÓD:
 
function getworldpp(thePlayer, commandName, targetPlayer)
if (exports.koko_core:isVezerScripter(thePlayer)) or (exports.koko_core:isTulaj(thePlayer)) then
if not (targetPlayer) then
   outputChatBox(\"Használat:#e7d9b0 /\" .. commandName .. \" [iD]\", thePlayer, 0, 206, 209,true)
else
   local targetPlayer, targetPlayerName = exports.koko_core:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayer)
   if targetPlayer then
      local logged = getElementData(targetPlayer, \"loggedin\")
      if (logged==0) then
         outputChatBox(\"A játékos nincs bejelentkezve.\", thePlayer, 255, 0, 0)
      elseif (logged==1) then
         local worldpp = getElementData(targetPlayer, \"worldpp\")
         outputChatBox(\"\" .. targetPlayerName .. \" játékosnál jelenleg \" .. tostring(worldpp) .. \" darab WorldPP van.\", thePlayer, 0, 255, 0)
      else
         outputChatBox(\"Helytelen érték.\", thePlayer, 255, 0, 0)
      end
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"getpp\", getworldpp, false, false)[/size]

 
false értéket ír ki amikor kiakarom íratni a játékos PP \"számát\":
\"mta-screen_2014-10-04_22-05-27_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Válaszokat előre is nagyon köszönöm!

13
Archívum / Autó bolt-rendszer
« Dátum: 2014. szeptember 30. - 21:16:32 »
Hi All!!!
A kérdésem az lenne hogy az Üzemanyagot és a Meghajtást mért nem tudom kiíratni?
A végsebességet kiírja, de az utóbbi kettőt mért nem? Mi a hiba?
 
function kocsiadatok()
handlingData = getVehicleHandling(car)
local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local uzemanyag = {\"petrol\", \"diesel\", \"elektromos\"}
local meghajtas = {\"fwd\", \"rwd\", \"awd\"}
dxDrawImage ( screenWidth/2-175, screenHeight-150, 350, 150, \'kep.png\')
dxDrawText (\"#DC143CVégsebesség: #FFFFFF\"..handlingData[\"maxVelocity\"] .. \"km/h\", screenWidth/2-126, screenHeight-135, screenWidth, screenHeight, tocolor(255,255,255,255 ), 2, \"Brookhouse.ttf\", \"left\", \"top\", false, false, false, true)
dxDrawText (\"#DC143CÜzemanyag: #FFFFFF\"..uzemanyag[handlingData[\"engineType\"]]:gsub(\"^%l\", string.upper)..\"\", screenWidth/2-112, screenHeight-106, screenWidth, screenHeight, tocolor(255,255,255,255 ), 2, \"Brookhouse.ttf\", \"left\", \"top\", false, false, false, true)
dxDrawText (\"#DC143CMeghajtás: #FFFFFF\"..meghajtas[handlingData[\"driveType\"]]:gsub(\"^%l\", string.upper)..\"\", screenWidth/2-112, screenHeight-77, screenWidth, screenHeight, tocolor(255,255,255,255 ), 2, \"Brookhouse.ttf\", \"left\", \"top\", false, false, false, true)
end

14
Archívum / Lehajtható kocsitető
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 16:54:00 »
Hi All!
Ilyen scriptet meglehet írni MTA-ban?
 

15
Archívum / Jelszó label "maskolása"
« Dátum: 2014. szeptember 20. - 19:05:33 »
Hi All!
Egy olyan gondom lenne hogy akárhogy próbálom \"maskolni\" a jelszó labelt sehogy sem sikerül:
\"mta-screen_2014-09-20_18-55-14_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Hogy lehet megoldani hogy maskolva legyen és ha leütök egy karaktert akkor *-ot írjon és ne a jelszót?

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal