Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Archívum / A "legjobb" PLAY Szerver« Dátum: 2014. Szeptember 14. - 15:18:00 »
Hi All!
Egy PLAY Szervert hogy lehetne nagyon egyedivé tenni? Mi az amit a playerek minden PLAY szeróról hiányolnak? 17
Archívum / Támogatás-rendszer« Dátum: 2014. Szeptember 14. - 13:21:15 »
Üdvözletem!
A kérdésem az lenne hogy tegyük fel van egy emelt díjas telefonszám ugye amire xy küld sms-t.Nos ha küld sms-t akkor azt én hogy tudnám csatolni az MTA szerveremhez hogy ha elküldi akkor az illető kapjon PP-t pl.? 18
Archívum / Horse Script« Dátum: 2014. Augusztus 31. - 15:10:03 »
Helló Mindenki!
Az lenne a kérdésem hogy egy \"ló\" scriptet meglehetne csinálni? Szóvalvan mondjuk ez a skin: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=detail&cat=322&start=0&id=61021&orderBy= És ezt egy pedre, vagy mondjuk RC autóra rárakni és hogy lehessen irányítani mint egy kocsit. Szóval hogy rálehessen ülni a lóra és \"vezetni\"? Megoldható? Ha igen hogyan? 19
Archívum / MYSQL Bekonfigolása FTP szerveren« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 13:06:16 »
Hi All!
Az lenne a kérdésem hogy ha FTP szerverem van akkor azon hogy lehet elindítani a MYSQL plugint? Betettem a deathmatch/modules mappába a mta_mysql.so plugint és az mtaserver.conf fájlba beírtam ezt: <module src=\"mta_mysql.so\" /> Ez házi szerveren nálam így működik is de FTP-n a fenéért sem akar elindulni... Valaki tudna segíteni? 20
Archívum / Szerver Optimalizálás« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 00:57:04 »
Hi All!
A kérdésem a következő: Mitől függ hogy egy szerver optimalizalt vagy sem? Nyilván minél kevesebb a mod a szeron annál jobban fut.De pl. van köze a mysql kihasznàltságnak vagy esetleg a kliensoldai képek nagyságának az optimalizaltsaghoz? Vagy scriptileg hogy lehet optimalizalni? Erre szeretnék minél reszletesebb választ kapni. 21
Archívum / EGYEDI vs. Valhalla edit phone-system?« Dátum: 2014. Augusztus 21. - 01:22:03 »
Hello Mindenki!
Az lenne a kérdésem tőletek hogy egy alap valhalla phone-systembol kilehet hozni egy nagyobb telefon rendszert(látás mta-n meg ami hlen ami van) vagy nem érdemes és inkább egy 0ról írt phone-system kell ide? Válaszokat előre is köszönöm! 22
Archívum / MYSQL ERROR« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 20:59:35 »
Üdvözletem Fórumozók!
Van egy Valhalla-s Carshop-system-em.Nos amikor veszek egy kocsit rendesen működik de valami nem tetszik neki a MYSQL-el: Erre mi a megoldás? Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. Augusztus 08. - 21:00:19 ittmost a mysql_escape_stringes errorra lennék kiváncsi 23
Archívum / F11-es térkép« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 16:18:38 »
Üdvözletem!
Az alap MTA-s F11-es térképet miféle módon lehet eltüntetni? 24
Kérdések, Segítség / Hol érdemes ilyet bérelni?« Dátum: 2014. Augusztus 05. - 16:05:52 »
Üdvözletem Fórumozók!
Az lenne a kérdésem hogy érdemes e 1db VPS Szerverről futtatni mind a játékszervert, mind a TS 3 szervert és a weboldalt is e egyben? Ha igen akkor hol tudnék ilyet találni olcsóbban? 25
Archívum / Négyzet alakú Radar« Dátum: 2014. Július 29. - 17:26:47 »
Üdvözletem!
Miféle módon lehetne készíteni négyzet alakú radart úgy hogy veled együtt forogjon a térkép és nem pedig te forogsz a térképen? Csak arra lennék kiváncsi hogy milyen függvények kellenek hozzá... 26
Archívum / Gyönyörű éjszakai fények« Dátum: 2014. Július 28. - 22:32:52 »
Üdvözletem Fórumozók!
Ismét lenne egy kérdésem(melyik héten nincs ). Milyen MTA függvényekkel lehetne hasonló hatást elérni? 27
Leírások / Resource-ok felépítése« Dátum: 2014. Július 26. - 17:10:42 »
Üdvözletem Fórumozók!
Többen kérdeztétek, kértétek tőlem hogy hogyan is, miből épül fel egy resource. Ezt próbálom most nektek érthetően leírni képekkel kiegészítve. Nos akkor nem húzom a szót, álljunk neki! (próbálok mindent elmondani a külső felépítésről részletesen) 1.Hová is kell elhelyezni a resource-t? A resource-okat a server mappán belül mods-->deathmatch-->resources mappában kell elhelyezni! 2.Resource neve Ugyebár ha akarunk írni egy \"scriptet\" akkor azt/azokat egy resource mappába kell tenni. Nos fontos hogy a resource neve nem tartalmazhat se ékezetes betűt, se különleges írásjelet és szóköz sem lehet benne! Szóval most létrehozunk egy Új mappát a már említett resources mappába valahogy így: Én most ennek a resource-nak azt a nevet adtam hogy \"tutorialresource\". 3.Resource-k felépítése Nos ahhoz hogy egy resource működőképes legyen két alap fájlra van szükségünk: -Maga a Script, amely egy .lua kiterjesztésű fájl lesz -Egy Meta fájl, amely egy .xml kiterjesztésű fájl lesz. A Script az arra szolgál hogy gyakorlatilag ebbe írjuk magát a scriptet, a programkódot. A Meta fájlal a resource-unknak a fájlait \"olvastatjuk\" be, Jelenleg így néz ki a resource mappánk: Létrehoztam bele egy script.lua nevezetű scriptet.Bármilyen nevet adhatunk neki.(Erre ugyanazok a szabályok vonatkoznak a névírással kapcsolatban mint a resource-ok nevére) És létrehoztam egy meta.xml nevű meta fájlt, ennek viszont csak és kizárólag meta.xml lehet a neve! 4.A Scriptünk felépítése Ebbe a témába nem igazán mennék bele hiszen a resourceokrol és nem a scriptekről szólna ez a kis \"leírás\". De annyit elárulok hogy a scriptjeinkbe úgynevezett \"függvényeket\" tudunk írni. Ehhez ajánlom Carlos LUA Tutorial sorozatát: https://www.youtube.com/user/MrDevelopertutorial/videos Egyébként az összes függvényt megtaláljátok MTA Wiki-n! 5.A Meta fájlunk felépítése A Meta fájlunkba először is hogy tényleg \"meta fájl\" legyen ezeket kell beleírnunk: Elejére azt kell írnunk hogy <meta>,a végére pedig </meta>. E két sor közé írjuk szépen a beolvasandó fájlokat. Mi esetünkbe ugyebár van egy script.lua-nk szóval ezt kell beolvastatnunk a meta fájl segítségével: Mivel ez egy script ezért beleírjuk hogy <script src=\"ideascriptneve.lua\" és odaírtam ugyebár még hogy type=\"server\".Ez azt jelenti hogy szerveroldali a script. De lehet kliensoldali is, akkor így néz ki: type=\"client\" Hogy kliensoldali e vagy szerveroldali e a script azt az dönti el hogy kliensoldali vagy szerveroldali \"funkciókat\" írtunk e bele. A Scriptünkben ha valamiféle külső fájlt, pl. egy képet is használunk akkor azt is külön bekell írnunk a meta fájlba valahogy így: 6.Összegzés Magyarul ami kötelező a Resourcünkbe: -Maga a Script -Meta fájl E két dolog közül ha valamelyik is hiányzik akkor nem lesz működőképes a scriptünk! A Meta fájlban összegezve azt kell beleírnunk ami fájlok vannak a resourceünkbe. Remélem tudtam segíteni a kezdő/jövendőbeli scriptereknek Örömmel válaszolok bármilyen ezzel kapcsolatos kérdésre! 28
Archívum / Átlátszó EditBox« Dátum: 2014. Július 24. - 18:07:39 »
Üdv Fórumozók!
Csináltam egy átlátszó háttérképet. Erre ment ugye rá az EditBox ez oké. Levettem a Háttér átlátszóságát 0-ra ez is oké. Na most, nekem átlátszó lett ez oké, bele is tudok kattintani az EditBoxba de nem látszódik amit írok. Ez próbáltam egy ilyennel orvosolni de nemjó: addEventHandler(\"onClientGUIChanged\", nick, function(element) Itt az egész funkció, mi a hiba: function displayLoginBox() Miért nem látom hogy mit írok? 29
Archívum / "Mozgó" Textúrájú object« Dátum: 2014. Július 16. - 22:05:40 »
Üdvözletem Fórumozók!
Az lenne a kérdésem hogy ilyen mozgó textúrájú objectet miképp lehet csinálni? Ez hogy van megoldva? 30
Archívum / MTA: Ingame Video« Dátum: 2014. Július 16. - 17:28:22 »
Üdvözletem Fórumozók!
Az lenne a kérdésem hogy MTA-ban fellehet úgy építeni egy \"küldetést\" hogy vannak ilyen kis átvezető videók? Szóval mint pl. itt ebben GTA V-ös videóban 3:05-nél: https://www.youtube.com/watch?v=yaNRKEGqfhk Lehet ilyet csinálni MTA-ban? |