Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - koko1238640

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Archívum / A "legjobb" PLAY Szerver
« Dátum: 2014. Szeptember 14. - 15:18:00 »
Hi All!
Egy PLAY Szervert hogy lehetne nagyon egyedivé tenni? Mi az amit a playerek minden PLAY szeróról hiányolnak?

17
Archívum / Támogatás-rendszer
« Dátum: 2014. Szeptember 14. - 13:21:15 »
Üdvözletem!
A kérdésem az lenne hogy tegyük fel van egy emelt díjas telefonszám ugye amire xy küld sms-t.Nos ha küld sms-t akkor azt én hogy tudnám csatolni az MTA szerveremhez hogy ha elküldi akkor az illető kapjon PP-t pl.?

18
Archívum / Horse Script
« Dátum: 2014. Augusztus 31. - 15:10:03 »
Helló Mindenki!
Az lenne a kérdésem hogy egy \"ló\" scriptet meglehetne csinálni?
Szóvalvan mondjuk ez a skin:
http://www.gtainside.com/en/download.php?do=detail&cat=322&start=0&id=61021&orderBy=
És ezt egy pedre, vagy mondjuk RC autóra rárakni és hogy lehessen irányítani mint egy kocsit.
Szóval hogy rálehessen ülni a lóra és \"vezetni\"?
Megoldható?
Ha igen hogyan?

19
Archívum / MYSQL Bekonfigolása FTP szerveren
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 13:06:16 »
Hi All!
Az lenne a kérdésem hogy ha FTP szerverem van akkor azon hogy lehet elindítani a MYSQL plugint?
Betettem a deathmatch/modules mappába a mta_mysql.so plugint és az mtaserver.conf fájlba beírtam ezt:
<module src=\"mta_mysql.so\" />
Ez házi szerveren nálam így működik is de FTP-n a fenéért sem akar elindulni...
Valaki tudna segíteni?

20
Archívum / Szerver Optimalizálás
« Dátum: 2014. Augusztus 22. - 00:57:04 »
Hi All!
A kérdésem a következő:
Mitől függ hogy egy szerver optimalizalt vagy sem? Nyilván minél kevesebb a mod a szeron annál jobban fut.De pl. van köze a mysql kihasznàltságnak
vagy esetleg a kliensoldai képek nagyságának az optimalizaltsaghoz?
Vagy scriptileg hogy lehet optimalizalni?
Erre szeretnék minél reszletesebb választ kapni.

21
Archívum / EGYEDI vs. Valhalla edit phone-system?
« Dátum: 2014. Augusztus 21. - 01:22:03 »
Hello Mindenki!
Az lenne a kérdésem tőletek hogy egy alap valhalla phone-systembol kilehet hozni egy nagyobb telefon rendszert(látás mta-n meg ami hlen ami van) vagy nem érdemes és inkább egy 0ról írt phone-system kell ide?
Válaszokat előre is köszönöm!

22
Archívum / MYSQL ERROR
« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 20:59:35 »
Üdvözletem Fórumozók!
Van egy Valhalla-s Carshop-system-em.Nos amikor veszek egy kocsit rendesen működik de valami nem tetszik neki a MYSQL-el:
\"768195678asd_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Erre mi a megoldás?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. Augusztus 08. - 21:00:19

ittmost a mysql_escape_stringes errorra lennék kiváncsi :D

23
Archívum / F11-es térkép
« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 16:18:38 »
Üdvözletem!
Az alap MTA-s F11-es térképet miféle módon lehet eltüntetni?

24
Kérdések, Segítség / Hol érdemes ilyet bérelni?
« Dátum: 2014. Augusztus 05. - 16:05:52 »
Üdvözletem Fórumozók!
Az lenne a kérdésem hogy érdemes e 1db VPS Szerverről futtatni mind a játékszervert, mind a TS 3 szervert és a weboldalt is e egyben?
Ha igen akkor hol tudnék ilyet találni olcsóbban?

25
Archívum / Négyzet alakú Radar
« Dátum: 2014. Július 29. - 17:26:47 »
Üdvözletem!
Miféle módon lehetne készíteni négyzet alakú radart úgy hogy veled együtt forogjon a térkép és nem pedig te forogsz a térképen?
Csak arra lennék kiváncsi hogy milyen függvények kellenek hozzá...

26
Archívum / Gyönyörű éjszakai fények
« Dátum: 2014. Július 28. - 22:32:52 »
Üdvözletem Fórumozók!
Ismét lenne egy kérdésem(melyik héten nincs :D ).
Milyen MTA függvényekkel lehetne hasonló hatást elérni?
\"gta_v_lampak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

27
Leírások / Resource-ok felépítése
« Dátum: 2014. Július 26. - 17:10:42 »
Üdvözletem Fórumozók!
Többen kérdeztétek, kértétek tőlem hogy hogyan is, miből épül fel egy resource.
Ezt próbálom most nektek érthetően leírni képekkel kiegészítve.
Nos akkor nem húzom a szót, álljunk neki!
(próbálok mindent elmondani a külső felépítésről részletesen)
1.Hová is kell elhelyezni a resource-t?
A resource-okat a server mappán belül mods-->deathmatch-->resources mappában kell elhelyezni!
2.Resource neve
Ugyebár ha akarunk írni egy \"scriptet\" akkor azt/azokat egy resource mappába kell tenni.
Nos fontos hogy a resource neve nem tartalmazhat se ékezetes betűt, se különleges írásjelet és szóköz sem lehet benne!
Szóval most létrehozunk egy Új mappát a már említett resources mappába valahogy így:
\"5290600181_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Én most ennek a resource-nak azt a nevet adtam hogy \"tutorialresource\".
3.Resource-k felépítése
Nos ahhoz hogy egy resource működőképes legyen két alap fájlra van szükségünk:
-Maga a Script, amely egy .lua kiterjesztésű fájl lesz
-Egy Meta fájl, amely egy .xml kiterjesztésű fájl lesz.
A Script az arra szolgál hogy gyakorlatilag ebbe írjuk magát a scriptet, a programkódot.
A Meta fájlal a resource-unknak a fájlait \"olvastatjuk\" be,
Jelenleg így néz ki a resource mappánk:
\"8149358882_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Létrehoztam bele egy script.lua nevezetű scriptet.Bármilyen nevet adhatunk neki.(Erre ugyanazok a szabályok vonatkoznak a névírással kapcsolatban mint a resource-ok nevére)
És létrehoztam egy meta.xml nevű meta fájlt, ennek viszont csak és kizárólag meta.xml lehet a neve!
4.A Scriptünk felépítése
Ebbe a témába nem igazán mennék bele hiszen a resourceokrol és nem a scriptekről szólna ez a kis \"leírás\".
De annyit elárulok hogy a scriptjeinkbe úgynevezett \"függvényeket\" tudunk írni.
Ehhez ajánlom Carlos LUA Tutorial sorozatát:
https://www.youtube.com/user/MrDevelopertutorial/videos
Egyébként az összes függvényt megtaláljátok MTA Wiki-n!
5.A Meta fájlunk felépítése
A Meta fájlunkba először is hogy tényleg \"meta fájl\" legyen ezeket kell beleírnunk:
\"4083127523_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Elejére azt kell írnunk hogy <meta>,a végére pedig </meta>.
E két sor közé írjuk szépen a beolvasandó fájlokat. Mi esetünkbe ugyebár van egy script.lua-nk szóval ezt kell beolvastatnunk a meta fájl segítségével:
\"11911257284_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Mivel ez egy script ezért beleírjuk hogy <script src=\"ideascriptneve.lua\" és odaírtam ugyebár még hogy type=\"server\".Ez azt jelenti hogy szerveroldali a script.
De lehet kliensoldali is, akkor így néz ki: type=\"client\"
Hogy kliensoldali e vagy szerveroldali e a script azt az dönti el hogy kliensoldali vagy szerveroldali \"funkciókat\" írtunk e bele.
A Scriptünkben ha valamiféle külső fájlt, pl. egy képet is használunk akkor azt is külön bekell írnunk a meta fájlba valahogy így:
\"3685685645_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
6.Összegzés
Magyarul ami kötelező a Resourcünkbe:
-Maga a Script

-Meta fájl


E két dolog közül ha valamelyik is hiányzik akkor nem lesz működőképes a scriptünk!

A Meta fájlban összegezve azt kell beleírnunk ami fájlok vannak a resourceünkbe.
Remélem tudtam segíteni a kezdő/jövendőbeli scriptereknek :D
Örömmel válaszolok bármilyen ezzel kapcsolatos kérdésre!

28
Archívum / Átlátszó EditBox
« Dátum: 2014. Július 24. - 18:07:39 »
Üdv Fórumozók!
Csináltam egy átlátszó háttérképet.
Erre ment ugye rá az EditBox ez oké.
Levettem a Háttér átlátszóságát 0-ra ez is oké.
Na most, nekem átlátszó lett ez oké, bele is tudok kattintani az EditBoxba de nem látszódik amit írok.
Ez próbáltam egy ilyennel orvosolni de nemjó:
 
addEventHandler(\"onClientGUIChanged\", nick, function(element) 
   guiSetText(nicklabel, guiGetText(nick))
end)

 
Itt az egész funkció, mi a hiba:
 
function displayLoginBox()
    if Showed then
        return
    end
    Showed = true
exports.pro_blur:toggleblur()
    setElementAlpha(localPlayer,0)
    showChat(false)
fadeCamera(true)
    showPlayerHudComponent(\"all\",false)
showCursor(false)
guiSetInputEnabled(true)
login = true
 
image = guiCreateStaticImage(left, top, 489, 348, \"login.png\", false)
nick = guiCreateEdit(180, 129, 280, 33, \"\", false, image)
pw = guiCreateEdit(180, 180, 280, 33, \"\", false, image)
guiSetAlpha(image, 0)
nicklabel = guiCreateLabel  (180, 129, 1, 1, \"\", false, image)
pwlabel= guiCreateLabel  (180, 180, 1, 1, \"\", false, image)
register = guiCreateLabel(228, 263, 110, 30, \"\", true, image)
login = guiCreateLabel(338, 263, 110, 30, \"\", false, image)
setCameraMatrix(-2400.119140625, 1770.9249267578, 135.58090209961, -2498.3110351563, 1773.6412353516, 116.84623718262) ---belépéskor kamera
guiEditSetMasked(pw, true)
guiEditSetMaxLength(pw, 40)
guiEditSetMaxLength(nick, 15)
setCameraInterior(0)
setElementDimension(getLocalPlayer(), 65500)
addEventHandler(\"onClientKey\", getRootElement(), onEnter)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", register, validateDetails, false)
addEventHandler(\"onClientGUIClick\", login, validateDetails, false)
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), renderTip)
end
addEventHandler(\"onClientGUIChanged\", nick, function(element)
guiSetText(nicklabel, guiGetText(nick))
end)

 
Miért nem látom hogy mit írok?

29
Archívum / "Mozgó" Textúrájú object
« Dátum: 2014. Július 16. - 22:05:40 »
Üdvözletem Fórumozók!
Az lenne a kérdésem hogy ilyen mozgó textúrájú objectet miképp lehet csinálni? Ez hogy van megoldva?
 

30
Archívum / MTA: Ingame Video
« Dátum: 2014. Július 16. - 17:28:22 »
Üdvözletem Fórumozók!
Az lenne a kérdésem hogy MTA-ban fellehet úgy építeni egy \"küldetést\" hogy vannak ilyen kis átvezető videók? Szóval mint pl. itt ebben  GTA V-ös videóban 3:05-nél:
https://www.youtube.com/watch?v=yaNRKEGqfhk
Lehet ilyet csinálni MTA-ban?

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal