Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
Leírások/Útmutatók / Karaktersorozatok (stringek)« Dátum: 2010. Április 13. - 19:41:45 »
Nos, ez egy kis tutorial lesz, de sokak nem tudják, melyik stringet használják, és ez igencsak terhelheti, sot el is szúrhatja a scriptünket (pl. egy lebegopontos változónál)
Számok: %b -> Bináris számok (0 és 1, ha logikai változót akarunk kiiratni akkor használjuk inkább ezt!) %d -> Decimális EGÉSZ számok %f -> Lebegopontos szám %.0f -> Lebegopontos szám, és a tizedesjegyek mérete. (1 ha 1 tizedsjegyet jelzünk ki, és így tovább...) * %i -> Szimpla egész szám %x -> Hexadecimális szám (Magyarul: 0-9 = 10 szám, + A-F = 6 szám) Nem számok: %c -> Karakter %s -> String (tartalma lehet benne akármi amit felsorolunk) Érdekességek: %% -> Az irodalmi százalék jelet (\'%\') jelzi ki * Ezt akkor használjuk, ha egy lebegopontos változónál (pl a játékos magassága) nem akarjuk a tizedesjegyeket kijelezni, tehát a \"166.5453453453453\" helyett csak \"166\" -ot ír ki, nem keverendo össze a %d -vel, hisz az nem képes a \"Float:\" változók fogadására 92
Segítségkérés / Elég nagy kérés!« Dátum: 2010. Április 12. - 20:09:14 »
Nos msotanában folyton elakadok, úgyhogy itt a mai adag. Egy afféle iránytűt próbálgattam csinálni, de nem sikerült. Megmutatom, hogy akartam:
| | x2 | -------------x1---- | | | | Nos, ahogy látjátok, van itt két pont. A gondom az, hogy egy olyan rendszert szeretnék csinálni, ami az ember nézése alapján működik. Szóval, én el szeretnék jutni az x1-ből az x2-be. Tuljadonképpen az egyik \"x\" folyamatosan változik, mivel ugye a karakterem mozog. Szóval, tekintsük a mozgó pontnak az x1-et. Nekem egy olyan rendszer kéne, ami segít eljutni az x1-ből az x2-be úgy, hogy folyamatosan megadja az irányt, merre kell néznem, hogy pontosan szembe álljak az x2-vel. Az x1-es hülyeséget meg is oldottam GetPlayerFacingAngle(); függvénnyel, ám mivel az én pozícióm változik, a mozgó pont pozíciója nem lehet állandó. Nos, tudom hogy ez egy igen nagy kérés, de ez az én scripter tudásomat messze meghaladja, ezért kérem a Ti segítségeteket. krisk 93
Segítségkérés / Segítség!« Dátum: 2010. Április 11. - 16:24:18 »
Nos nekem lenne egy kis problémám....
Kellene nekem egy GameText, ami több embernek is meg kell jelenjen egyszerre, viszont frissítodnie is kéne x másodpercenként. Nem akarom leloni a poént, mire kell, legyen mondjuk egy tozsde Kiírja a Kispista NyRT árfolyamát: + 50000$ Két másodperccel késobb változik az árfolyam, pl: - 5000$ -ra Több ember van a tozsdébe, és mindegyiknek nyomon kéne követniük A baj, hogy ha egy timert csinálok, az csak egy embernek jó... a 2.-nak már nem jelenik meg. A probléma kézenfekvo... hiába csinálom meg timerral, mert az az egész szerveren lefut... és csak annak, aki eloször írja be pl az /arfolyamok parancsot. Nos, így próbáltam, nem jártam sok eredménnyel vele... Aki eloször írja be, annak frissül, aki utána, annak már nem
Természetesen a \'panelt\' változót is betöltöttem globálisan:
94
Segítségkérés / /skydive parancs, valaki kérem segítsen!« Dátum: 2010. Április 11. - 09:31:48 »
Nos, szerintem tökéletes a script, ám egy hibája van: D:\\....(447) : error 033: array must be indexed (variable \"altdive\") Próbáltam már format(); függvénnyel, próbáltam Float: nélkül, és azzal, de mindig ugyanezt a hibát kapom... valaki segítsen kérem! 95
Segítségkérés / LimitPlayerMarkerRadius(); Segítség!« Dátum: 2010. Április 10. - 11:47:47 »
A LimitPlayerMarkerRadius, illetve a ShowPlayerMarkers(); csak az OnGameModeInit callback alatt mennek?
96
Segítségkérés / Segítség kellene (nem implementált függvények)« Dátum: 2010. Március 26. - 06:51:55 »
Szóval, végeztem egy script teljes magyarításával, és amikor lefordítom, látom hogy pár hiba van a ClearChatbox és a SafaGiveWeapons & SafeGiveMoney és a PlayerToPoint -nál, miszerint nem volt implementáva. Oké, én kis tudatlan, megnéztem a forwardot és benne volt, a publicban úgyszint. Aztán rákerestem a SA:MP Fórumon, és rájöttem, hogy valahol a 30000 sorban nem írtam be egy { vagy } jelet, és emiatt romlott el a script.
(A hibaüzenetek minden olyan sorra mutatnak, ahol használtam a fenti függvényeket) Valaki tudna segíteni, hogy találjam ezt meg gyorsan? |