Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Flash

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
92
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Scriptert keresek!
« Dátum: 2015. Június 30. - 22:08:46 »

93
Szkript kérések / ÁTHELYEZVE: Defensive autó kérdések
« Dátum: 2015. Június 30. - 15:35:39 »
A téma át lett helyezve a következőbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=59465.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=59465.0

94
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Defensive autó kérdések
« Dátum: 2015. Június 30. - 15:35:11 »
a módba.

96
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Rp mod keres
« Dátum: 2015. Június 22. - 23:13:02 »
A téma át lett helyezve a következőbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=59361.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=59361.0

97
Szkript kérések / ÁTHELYEZVE: ClassRPG MOD
« Dátum: 2015. Június 22. - 22:40:22 »
A téma át lett helyezve a következőbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=59356.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=59356.0

98
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Jelentett hozzászólás : SFGAME BOT
« Dátum: 2015. Június 22. - 15:22:34 »
A hozzászólást jelentette: : Flash
A hozzászólást írta:  : Secret - Ma - 15:21:16
Link a hozzászóláshoz
A jelentő a következő megjegyzést fűzte hozzá :
sztem ehhez ott a segítségkérés rész

99
Ingyenes szolgáltatások / Szabályzat
« Dátum: 2015. Június 22. - 14:12:48 »
Szabályzat
 


A szabályzat nem ismerése nem mentesít a betartása alól! Itt is érvényben van a Globális szabályzat !


  • Ha nyitsz témát egy új szolgáltatásról, akkor szükséges ismertetni bővebben a Fórumozókat, hogy miért érdemes kipróbálni stb...

  • Csak az hirdetni meg a szolgáltatást, aki már tesztelte azt, és meggyőződése van arról, hogy minden rendbe van!

  • Érdemes véleményezni a szolgáltatást, leírni róla a saját véleményed, tapasztalatod, élményeidet, hogy ha más is kipróbálja, akkor meggyőződése szerint ő is megtegye ezt!

  • Mindenkinek jogában áll véleményt nyilvánítani a szolgáltatásról.

  • Csakis kizárólag megfelelő adatokkal hirdethetsz meg egy új szolgáltatást!

  • Ha ingyenes VPS-t vagy tárhelyet hirdetsz meg, akkor tájékoztasd a Fórumozókat, például: Hány GB RAM-ot adnak hozzá, stb..

  • Tilos olyan szolgáltatást hirdetni, ahol az adott szolgáltatásért valamilyen pontot vagy egyéb dolgot kell gyűjteni!


Felhívás: A meghirdetett szolgáltatásokat kizárólag saját felelősséggel lehet használni! A Fórum nem vállal felelősséget ha átverésben van részed!
(Flash) Létrehozva: 2015.06.22 - 14:12:48

100
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN] SAMPFORUM.hu - XMas szerver @ 2014
« Dátum: 2015. Június 21. - 02:56:33 »
Mindegy.

101
Függvények / GetPlayerCameraTargetActor
« Dátum: 2015. Május 25. - 19:19:38 »
GetPlayerCameraTargetActor


Lekérdezi, hogy az adott játékos, az adott actora néz-e.


Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el


Paraméterei:
playeridLeelenőrzi a játékos ID-jét.
Példaszkript:
 
new bool:ActorHandsup[MAX_ACTORS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    EnablePlayerCameraTarget(playerid, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    // Find out what actor (if any) the player is LOOKING at
    new playerTargetActor = GetPlayerCameraTargetActor(playerid);
    // If they ARE looking at ANY actor
    if(playerTargetActor != INVALID_ACTOR_ID)
    {
        // Store the player\'s weapon so we can check if they are armed
        new playerWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
        // Get the player\'s keys so we can check if they are aiming
        new keys, updown, leftright;
        GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
        // If the actor hasn\'t put its hands up yet, AND the player is ARMED
        if(!ActorHandsup[playerTargetActor] && playerWeapon >= 22 && playerWeapon <= 42 && keys & KEY_AIM)
        {
            // Apply \'hands up\' animation
            ApplyActorAnimation(playerTargetActor, \"SHOP\", \"SHP_HandsUp_Scr\",4.1,0,0,0,1,0);
            // Set \'ActorHandsup\' to true, so the animation won\'t keep being reapplied
            ActorHandsup[playerTargetActor] = true;
        }
    }
    return 1;
}

102
Függvények / GetPlayerCameraTargetPlayer
« Dátum: 2015. Május 25. - 19:16:01 »
GetPlayerCameraTargetPlayer


Lekérdezi, hogy az adott játékos, az adott játékosra néz-e.


Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el


Paraméterei:
playeridLeelenőrzi a játékos ID-jét.
Példaszkript:
 
new playerTarget = GetPlayerCameraTargetPlayer(playerid);
if(IsPlayerAdmin(playerTarget))
{
    GameTextForPlayer(playerid, \"Looking at an admin\", 3000, 3);
}

103
Függvények / GetPlayerCameraTargetVehicle
« Dátum: 2015. Május 25. - 19:14:06 »
GetPlayerCameraTargetVehicle


Lekérdezi, hogy az adott játékos, az adott járműre néz-e.


Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el


Paraméterei:
playeridLeelenőrzi a játékos ID-jét.
VisszatéréseHa INVALID_VEHICLE_ID  adja vissza, playerid nem nézi semmilyen járművet.
Példaszkript:
 
new globalVehicleID;
public OnGameModeInit()
{
    globalVehicleID = CreateVehicle(596, 0, 0, 3, 0, 0, 0, -1, -1, -1);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    EnablePlayerCameraTarget(playerid, true);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/check\", true))
    {
        new vehicleid = GetPlayerCameraTargetVehicle(playerid);
        if(vehicleid == globalVehicleID)
        {
             SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'re looking at your vehicle!\");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'re not looking at your vehicle.\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

104
Függvények / GetPlayerCameraTargetObject
« Dátum: 2015. Május 25. - 19:05:55 »
GetPlayerCameraTargetObject


Lekérdezi, hogy az adott játékos, az adott tárgyra néz-e.


Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el


Paraméterei:
playeridLeelenőrzi a játékos ID-jét.
VisszatéréseHa INVALID_OBJECT_ID (65535) adja vissza, playerid nem nézi semmilyen tárgyat.
Példaszkript:
 
new globalObjectID;
public OnGameModeInit()
{
    globalObjectID = CreateObject(1337, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/check\", true))
    {
        new objectid = GetPlayerCameraTargetObject(playerid);
        if(objectid == globalObjectID)
        {
             SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'re looking at your object.\");
        }
        else if(objectid == INVALID_OBJECT_ID) // INVALID_OBJECT_ID = 65535
        {
             SendClientMessage(playerid, -1, \"You\'re not looking at any object.\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

105
Függvények / DestroyActor
« Dátum: 2015. Május 25. - 18:13:20 »
DestroyActor


Eltávolítja az actort a játéktérről!




Ez a függvény a 0.3.7 verziótól érhető el


Paraméterei:
actoridID alapján történő actor elpusztítása.
Visszatérése1 ha a funkció sikeresen lezajlott, 0 ha sikertelen.
Példaszkript:
 
new MyActor;
public OnFilterScriptInit()
{
    MyActor = CreateActor(...);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    DestroyActor(MyActor);
    return 1;
}

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal