Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - krisk

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7
76
Segítségkérés / Enumerációba blokkok hozzáadása
« Dátum: 2010. Május 29. - 13:44:13 »
Nekem egy funkció kéne erre, egyszeruens sehogy sem tudom megoldani:
Csinálok egy enumerációt ugyebár, és az elnne a kérdséem, hogy hogy tudok még 1 blokkot mesterségesen hozzáadni? pl:
 

enum infok {
nev,
penz,
elet
}

 
És ha én ide akarok még hozzáadni egy olyat hogy armor:
 

enum infok {
nev,
penz,
elet,
armor
}

 
azt meg lehet-e oldani egy funkcióval, vagy valamilyen egyéb dologgal? (anélkül persze hogy manuálisan állítanám át)
Természetesen nem úgy gondoltam hogy csak úgy hozzáadja, nekem jó akárhogy, csak tudjak vele utána dolgozni így:
 
new valtozonev[blokkhosszusag][armor]

77
Média / linkclan.krisK - First Stunts
« Dátum: 2010. Május 28. - 19:39:17 »
Ezt most úgy írom le nektek, hogy elso komolyabb stuntjaim. Mivel nem csináltam még hasonlót, ezért most publikálom ezt a kemény 6 másodperces videót: http://www.youtube.com/watch?v=DTWqWjy2vHQ

78
SA-MP: Szerverfejlesztés / krisk hasznos funkciói
« Dátum: 2010. Május 28. - 18:56:51 »
Nos, nem sok munkám van ebben az include-ban, inkább csak saját szórakoztatásra írtam meg, de azért publikálom. A funkciók:
 

/* IsNumericVar(str)
* Ezzel meg lehet állapítani hogy egy változóban csak számok vannak, vagy nem
* Ha a tömb egy blokkja a 10-es számkörön bellül van akkor 1 a visszatérés
* Ha a tömb egy blokkja a 10-es számkörön kívül van akkor 2 + az a blokk a tömbben, ahol megszakadt a futtatás
* Ha nem szám, akkor -1 a visszatérésünk.
*/
/* POSX(year)
* Ezzel a funkcióval éveket tudunk POSIX 32-bites idoszámításba leírni
* Ha a megadott string nem 4 karakter hosszú akkor 0 a visszatérés
* Ha a megadott string nincs benne a POSX számítási határban, akkor -1 a visszatérés
* Ha lefutott a kód, akkor az év a visszatérés
*/
/* POSXL(year)
* Ezzel a funkcióval éveket tudunk POSIX 32-bites idoszámításba leírni
* Ha a megadott string nem 4 karakter hosszú akkor 0 a visszatérés
* Ha a megadott string nincs benne a POSX számítási határban, akkor -1 a visszatérés
* Ha lefutott a kód, akkor az év a visszatérés
* Ezzel a funkcióval szökoévet számítunk!
*/
/* BinToDec(numb)
* Ez a funkció egy kettes számrendszerbeli számot konvertál tizes számrendszerbeli számmá
* numb: a szám
*/
/* FloatToInt(numb, round)
* Ez a funkció a lebegopontos számokat konvertálja egész számokká, és kerekíti oket
* numb: a szám
* round: a kerekítés módszere.
** 0: egyszeru matematikai kerekítés. Az 5 vagy annál nagyobb számokat felfele, a többit lefele kerekítjük.
** 1: Felfele kerekítünk
** 2: Lefele kerekítünk
** 3: Lekerekti a pozitív értékeket, és felkerekíti a negatív értékeket. (To zero)
*/
/* SetPlayerMoney(target,money)
* A játékos pénzét ÁLLÍTJA ÁT (nem ad hozzá, hanem ÁTÁLLÍTJA!)
* target: a játékos id-je
* money: a pénz
* Ha sikerült a muvelet, a visszatérés 1. Ha a játékos érvénytelen, a visszatérés 0.
*/
/* StrSame(stri1, stri2)
* Összehasonlít két stringet hosszúság illetve blokkegyezés alapján
* Ha a visszatérés: 0, akkor a két string hosszúsága nem azonos
* Ha a visszatérés: 1, akkor a két string hosszúsága és blokktartalma azonos
* Ha a visszatérés: 2, akkor a két string hosszúsága azonos, de blokktartalma nem
* Kis-Nagybetuérzékeny
*/
/* StrSameIC(stri1, stri2)
* Összehasonlít két stringet hosszúság illetve blokkegyezés alapján
* Ha a visszatérés: 0, akkor a két string hosszúsága nem azonos
* Ha a visszatérés: 1, akkor a két string hosszúsága és blokktartalma azonos
* Ha a visszatérés: 2, akkor a két string hosszúsága azonos, de blokktartalma nem
* NEM Kis-Nagybetuérzékeny
*/
/* StrToUp(str)
* Egy string minden karakterét nagybetuvé konvertál
* str: a string
*/
/* StrToLow(str)
* Egy string minden karakterét kisbetuvé konvertál
* str: a string
*/
/* Modulo(inte, inte2)
* Egy integer és egy másik integer hányadosának maradékával tér vissza
* inte: az 1. szám
* inte2: a 2. szám
*/
/* BanFromTeam(teamid)
* Egy adott csapatból az összes játékost kibannolja
* teamid: A csapat ID-je
*/
/* DegToRad
* Egy szöget radiánba konvertál
* deg: A szög
*/
/* RadToDeg
* Egy radiánt szögbe konvertál
* rad: a szög
*/
/* Vehicles
* A kocsik mennyisége
* A kocsik mennyiségével tér vissza.
*/
/* Pickups
* A pickupok mennyisége
* A pickupok mennyiségével tér vissza.
*/
/* IsPlayerInInterior
* A játékos interiorban van?
* Ha interiorban van, a visszatérés 1, ha nem akkor 0. Ha a játékos érvénytelen, akkor -1.
*/
/* IsPlayerInArena(player, minx, miny, maxx, maxy)
* Ha a játékos a megadott területen bellül van, akkor a visszatérés 1
* Ha nem, akkor a visszatérés 0
* Ha a játékos nincs kapcsolódva, akkor -1 a visszatérés.
*/
/* IsTeamInArena(player, team, minx, miny, maxx, maxy)
* Ha a csapatban MINDEN játékos a megadott területen bellül van, akkor a visszatérés 1
* Ha nem, akkor a visszatérés 0
* Ha a játékos nincs a csapatban, akkor a visszatérés -1
* Ha a játékos nincs kapcsolódva, akkor a visszatérés -2
*/
/* SetTeamPos(player,team,x,y,z)
* Egy csapaton bellül az összes embert teleportálja valahova
* Nincs visszatérési érték, ha sikerült
* Ha azomban a játékos nincs a csapatban, akkor a visszatérés 0
*/
/* WhoIsDriving(vehicle)
* Megnézi, hogy ki vezeti a kocsit
* Ha a kocsi amit beírtál, nem létezik, akkor a visszatérési érték 0
* Ha megvan a vezeto, akkor annak az IDjével tér vissza
*/
/* WhoIsDrivingWithName(vehicle)
* Megnézi, hogy ki vezeti a kocsit
* Ha a kocsi amit beírtál, nem létezik, akkor a visszatérési érték 0
* Ha megvan a vezeto, akkor annak a nevével tér vissza.
*/
/* ClearChatForAll()
* Mindnekinek kiüríti a chatet
* Nincs visszatérési érték
*/
/* ClearChatToPlayer(player)
* Egy játékos chatét kiüríti.
* Nincs visszatérési érték
*/

 
Letöltés: www.getalife.atw.hu/kfunc.h

79
Archívum / gL | Modern Warfare [LCRP / COOP / TDM - Egyedi MAP]
« Dátum: 2010. Május 24. - 20:43:31 »

Üdvözlök minden sorstársat, krisk vagyok, és be szeretném jelenteni haveromnak (wiktoor) és nekem (krisk) legújabb agymenéseinket.
Modern Warfare
Egyedileg Mapolt Liberty City, Saját kezüleg írt mod [NEM GF, 100% EGYEDI MUNKA], DM / COOP a kikapcsolódóknak
Liberty City
Ez viszont már az én projektem. Nagyon de nagyon sokat szórakoztam vele, mire készen lett, de hála a türelmemnek, mostmár játékra kész. A GM alapvetoen Liberty Cityben játszódik, amit ÉN MAGAM objecteltem 2 héten át, ezért úgy gondolom, megérte vele fáradozni. A szerver más mint a többi. Még eléggé minimalisztikus, mármint azoknak tunhet, akik hozzászoktak a csilivili GF editekhez. Eddig az volt a baj, most szakítottam a hagyományokkal.
Munkák
Liberty City Police Department [LCPD]
Liberty City Fire Department [LCFD]
Counter-Terrorist Unit [Én vagyok a fonöke, frakcióhoz hasonlít]
Fegyverkereskedo
Drogárus
Házak
A szerverben beépített ház rendszer van. A házakat meg lehet venni, el lehet adni, bérbe ki lehet adni, ill kivenni. A ház rendszerért külön köszönet Kapil-nak.
Co-Op
A kooperatív játékmód egy egyedileg mapolt Chinatown-ban játszódik. Ebben a módban mindenki közösen dolgozik. Egyetlen egy cél van, hogy lelojétek a choppert ami ki akar titeket nyírni. Ebben, és a TDM módban elérheto classokról késobb.
Team Deathmatch
A Team-Deathmatch egy japán stílusú kertben, Nippanban játszódik. Két csapat van. A Specnaznak és az SAS-nek egymást kell likvidálniuk 10 percig. Aki több score-t kap, az nyer.
Classok
CLASS: Grenadier | Fegyverek: M4 Cabrine, Colt45 | 1x frag [/grenadier]
CLASS: First Recon | Fegyverek: AK47, COLT45 | 2x frag [/frecon]
CLASS: Overwatch | Fegyverek: Intervention Sniper, Desert Eagle | 2x C4 [/overwatch]
CLASS: Riot Controll | Fegyverek: MIC-10 [u.Z.I]  | 2x C4 [/rcontroll]
CLASS: Demolisher | Fegyverek: M4  | 2x RPG [/demolisher] - Csak a COOP módban
Killstreakek [Csak a TDM módban]
Tactical Nuke - Ha a csapatod már több mint 20 embert megölt, behívhat egy tag atombombát. Ebben az esetben 5 másodperc múlva mindenki meghal, és az a csapat nyer, aki elküldte a támadást.
UAV - A játékos alapból láthatatlan a radaron. Ha a csapatod 10 embernél többet ölt meg, aktiválhatják az UAV funkciót, ekkor 2 percig látszódik az összes ellenfél a radaron.
Adminok:
Damian Calhoun [5]: Scripter, Mapper, Foadmin
Mike Toreno [5]: Teszter, Foadmin
John McLain [5]: Teszter, Foadmin
IP: Hála StaR-nak hétvégére lesz már host, egyenlore a sunwellnél megy, de nem jó most a szerver.

80
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [php apps] getalife search engine
« Dátum: 2010. Május 21. - 20:27:31 »
Nem nem, ez nnem az aminek látszik. Nem weboldalakat keres, hanem haszons információkat találhatsz rajta meg hamar, és hatékonyan.
 
package:upsid -> Csomagellenorzo szolgáltatás az UPS-tol. 
movie:imdb -> A választott film IMDB ID-je a tt kezdotag nélkül. Filminformációk az IMDB-tol
book:isbn -> A 13 tagból álló ISBN kódja a könyvnek. Könyvinformációk, és vásárlási tanácsok (bár angol...)
country:iso -> Az ország 2 betus ISO kódja. A CIA World Factbook-ja, egy 2009-ben könyvként, mobil alkalmazásként, és weboldalként megnyitott szolgáltatása. Minden, amit az országról tudni kell.
curr:pénznem1_pénznem2 -> Két pénznem közti átváltás
maps:település -> Az országhoz, városhoz tartozó térkép (pwd. by: google maps)
time:iso -> Az ország 2 betus ISO kódja. Megmutatja a helyi idot.
calc: -> A tudományos számológép elohozása.
unit: -> Mértékváltás [Csak leszedtem egy külföldi oldalról, de nem muködik, szóval majd írok egy sajátot]
help: -> Segítség a rendszerrel kapcsolatban.

 
A program használtához menj a www.getalife.atw.hu oldalra, onnan ingyenesen elérheted a kezdolapról, vagy a \"gl kereso\" linkre kattintva.

81
1.0 BEVEZETÉS
Az általam megírt PAWN tutorial az akkori tudásanyagom azon részét dolgozta fel, amelyet akkoriban a programozásról tudtam. Sajnos be kell lássuk, hogy a 2010 márciusában írt leírásomban kezdetben és most is rengeteg hiba volt megtalálható, bár ezek száma lényegesen csökkent.
Lényeg a lényeg, úgy döntöttem, hogy egy teljesen újraírt, harmadik változattal fogom a jelenlegit lecserélni, amiben a scriptnyelv gyakorlati aspektusaira fogok elsõsorban koncentrálni, ám tutorial helyett egyfajta leírásnak, referenciakönyvnek fogom tekinteni.

82
Segítségkérés / A szerver crashel saját maponál
« Dátum: 2010. Május 11. - 19:09:56 »
Nos, csináltam a Liberty City mapomba egy föld felett futó metrót. Azt vettem észre, hogy akárhányszor elmegyek egy adott ponthoz, a játék crashel. Földszinten is ugyan ez fordul elo. Nincs ott kocsi, semmi, nem tuom miért. Crash log:
 
Exception At Address: 0x00544BBE
Registers:
EAX: 0x0491D034   EBX: 0x00B99D20   ECX: 0x0491D028   EDX: 0x00000C07
ESI: 0x000010E8   EDI: 0x0E46AC54   EBP: 0x00B99D28   ESP: 0x0022FC30
EFLAGS: 0x00210206
Stack:
+0000: 0x0022FC8C   0x0E46AC54   0x00563220   0x0E46AC54
+0010: 0xFFFFFFFE   0x00000000   0x0000005D   0x000000D0
+0020: 0xFFFFFFFE   0x0000005F   0x000010E8   0xC540CB8D
+0030: 0x44DDD28B   0xC53A8247   0x44D13FFF   0x0022FD90
+0040: 0x0083C9CB   0x00000000   0x00563257   0x0FC5D9E0
+0050: 0x02263B2E   0x0E46AC54   0x00000000   0x0FC5D9E0
+0060: 0x0225BE46   0x0E46AC54   0x000000FE   0x00A1A4DC
+0070: 0x03C2E4A4   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0080: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x3F800000
+0090: 0x00000000   0x80000000   0xBF7FFF47   0x80000000
+00A0: 0x3F800000   0x00000000   0xBB9A0EAF   0x00000000
+00B0: 0x00000000   0x3F800000   0x374725A0   0xC53DA6FE
+00C0: 0x44D784AB   0x42248ED0   0x44D73574   0x0225F89B
+00D0: 0x000000FE   0x03C2E4A4   0x3EC83128   0x00A1A4DC
+00E0: 0xBD03A6FD   0xBF7FDE24   0xBD03A6FD   0x00000000
+00F0: 0xBF7FDE24   0x00000000   0x00000000   0x3F800000
+0100: 0x02263BD6   0xC554BD69   0x44BDAB7A   0x413827BB
+0110: 0x03C2E230   0x0226512D   0x00000007   0x0FC5EA48
+0120: 0x02242F2A   0x0223AE01   0x3EC83128   0xFFFFFFFF
+0130: 0x03C1DD38   0x0022FDA0   0x00000000   0x3EC83128
SCM Op: 0x53F, lDbg: 0
Game Version: US 1.0
State Information: Ped Context: 0

83
Játékok / [segítség] Counter Strike: Source
« Dátum: 2010. Május 06. - 17:01:12 »
Az indításánál a gép fogja magát, és újraindul. A konfig megvan hozzá, mindennek muködnie kéne. Azt olvastam, talán leterheli a gépet, de más (COD4, SWAT 4, stb..) játékoknál ez nem fordul elo.
Valami megoldás?

84
Leírások/Útmutatók / String Takarékosság - Spóroljunk memóriát!
« Dátum: 2010. Május 01. - 22:57:18 »
Stringek
Nos, ahogy Y_Less is leírta az ő SAMPos topicjába, az embereknek elég eltérő nézetük van a stringekkel kapcsolatba. Valaki azt gondolja, nem lehet nagyobb mint 256 cella (ami hülyeség, ugyanis a string limit 1024), valaki azt gondolja, alapból 256 cellát foglal el, és a többi. Nos, megmutatjuk, hogy pazarlás, és meglátjuk, mennyi helyet takaríthatunk meg.
Alapvető tudnivalók
A STRING a pawno-ban karakterek tömbje. Viszont van egy lényeges eltérés. A stringek alapból 1 cella hosszúak. Ugyanis, ha valaki már programozott más nyelveken, tudja, hogy az ASCII minden karakterláncot a \"NULL\" vagy \"\\0\" karakterrel zár le. Lássunk egy jó példát a stringek használatára:
 
new string[3] = \"hi\"

 
Ez három cella hosszú, egy a \"h\" karakternek, egy az \"i\" karakternek, egy pedig a \"NULL\"-nak.
 
new string[3] = { \'h\', \'i\', \'\\0\' }

 
Ez tulajdonképp ugyanaz, csak itt cellánként vannak felosztva a karakterek. A Pawno a stringben minden karaktert a terminátor NULL-ra álílt be, ha meghívjuk, ezért ha ezt írjuk be:
 
new string[256]

 
Tulajdonképp ezt tesszük:
 
for(new i = 0, i < *stringhosszúság*, i++) return str = 0;

 
Rendben, de miért ne használjam?
Mert lassú. Ahogy láthattuk, minnél több stringet adunk meg, annál több lesz a stringhosszúság, így annál több ideig tart a ciklus, echte annál többször kell a karaktereket 0-znia a PAWNO-nak.
Mert nincs rá szükséged. Pl.
 
new modlevel[256]; if(PeepThatShit == 0) new string[256]; format(string,sizeof(string),\"Csak a %d szint feletti adminok tekinthetik meg ezt a valamit.\",ModLevel);

 
Ez egy abszolút rossz példa. Vegyük úgy, egy 5 szintes admin scripttel van dolgunk. Akkor az maximum 1 cellát foglal le, + a NULL. Szóval:
 
new modlevel[2];

 
A stringnek se muszály ekkora értéket adni. Nézzük meg mennyi karakterből áll ez a string:
Ez összesen 61 cellából áll, ugyanis a \"%d\" nem számít bele, szóval -2 karaktert levontunk, ám ezt rögtön a 2 cella hosszú modlevel miatt vissza is kell adni. + a NULL.
 
new modlevel[2]; if(PeepThatShit == 0) new string[61]; format(string,sizeof(string),\"Csak a %d szint feletti adminok tekinthetik meg ezt a valamit.\",ModLevel);

 
Mivel tudjuk, hogy 1 cella 4 bájtból áll, ezért kiszámolhatjuk, hogy össz. 192 cellát mentettünk meg. Ha ezt megszorozzuk néggyel, 768 byte, több mint fél megabájt memóriát vesztettünk.
Chat: Ha a chattel kapcsolatos funkciókat nézzük, akkor a chat imput 128 karakter. Tehát ennyit tudunk összesen a chatbe írni. A 256 cellának a 3/4-ét takarítottuk meg így.
A chat output 256 karakter, tehát ennyit tud maximum a chat kijelezi. Ugyanazt tudom elmondani, mint az előbb, minek 512 cella, ha a fele kárbavész?
Ezenkívül további limiteket is szem előtt tarthatunk ha takarékosságról van szó. Például ha egy adott változóba a játékos nevét tároljuk el, és ha nem vagyunk biztosak a mértékében, jobb, ha az a_samp.inc függvénykönyvtárból hívjuk be a cellahosszot.
 
new IsAnRPName[MAX_PLAYER_NAME]

 
Ugyanez vonatkozik a többi hasonló limitált mennyiségű script property-re.
Másik érdekes példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new
string[256],
cmd[256];
cmd = strtok(cmdtext, idx);
}

 
Ez teljesen hibás.
 

new string[256], cmd[256];
cmd = strtok(cmdtext, idx);

 
Miért kéne a cmd string ide? Mért csinálunk 2 hatalmas változót a parancsnak, és az adatnak is? Az adatot csak akkor használod, ha beírtad a parancsot. Szóval egyszerűsítsük le.
 

new string[256];
string = strtok(cmdtext, idx);

 
Miért 256 cella hosszú? Ahogy előbb már letárgyaltuk, a chatbe max 128 karaktert tudunk beírni. Ezért írjuk is át.
 

new string[128];
string = strtok(cmdtext, idx);

 
Memória (stack): Ha meghívunk egy funkciót, akkor az eltárolódik egy bizonyos stack-ban.
 

new gVar = 2;
stock StackUse()
{
new str[9];
format(str, sizeof (str), \"gVar = %d\", gVar);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, str);
if (gVar)
{
gVar--;
StackUse();
}
}

 
Nézzük meg mi történik. adunk gVar-nak egy értéket, ami 2, majd csinálunk egy 9 cella értékű stringet (nem pazarlunk) ugyanis a következő érték: \"gVar = \" 7 cellából áll, + a gVar értéke, ami 2. Elküldi a változó értékét, majd lekérdezi, hogy a gVar meghívódott-e. Ha igen, akkor a gVar-t egyesével csökkentjük. Mivel 9 cellával van dolgunk, és a gVar 2, ezt csökkentjük 3 alkalommal (2 > 1 > NULL) mindegyik között a funkció meghívódik mégegyszer.
És mi történik ha 256-tal használunk?
 
new gVar = 2;
stock StackUse()
{
new str[256];
format(str, sizeof (str), \"gVar = %d\", gVar);
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, str);
if (gVar)
{
gVar--;
StackUse();
}
}

 
A gVar-t továbbra is ürítjük, ám a pawno-nak időbe tellik, mire a 256 stringből mindet átírja NULL-ra, ezért a memóriahasználat 2800%-a az eredtinek.
Mikor használjak 256-ot?
MySQL adatbázis lekéréseknél, mivel azoknál nem biztos az adat mennyisége, különösen nem a TEXT típusú adatmezőkben.
Fájlkiolvasás: Szintén nem tudhatjuk, mekkora lesz az output.
Írta Y_Less, kibővítette krisk.

85
Segítségkérés / NPC: Enemy, HP
« Dátum: 2010. Május 01. - 09:46:19 »
A kérdéseim:
- Lehet-e egy NPC-t ellenséggé tenni? (mint SP-be?), szóval hogy lo rád ha el mész mellette, stb...?
- Lehet-e az NPC életét átállítani? (SetPlayerHealth)?

86
Média / LC-RP Trailer
« Dátum: 2010. Április 25. - 13:09:54 »

87
Segítségkérés / Market Station
« Dátum: 2010. Április 23. - 15:24:08 »
Üdv, nos én keresem a Market Station-i megálló objectét (ami a földszinten van, ahonnan le lehet menni). Próbáltam object editorokba, de nincsen benne. Valaki tudna segíteni?

88
Segítségkérés / Server Crash :(
« Dátum: 2010. Április 18. - 11:07:12 »
Nos, a szerveremen a következo hiba fordul elo:
- Ha légijármuben halok meg, akkor a következo respawnkor a szerver kicrashel. Próbálkoztam külömbözo megoldásokkal, kitörölni a gyanús dolgokat, de még mindig ugyanaz a hiba. OnPlayerStateChange, OnVehicleDeath, OnVehicleExit callbackek is tiszták. Fogalmam nincs mitol lehet :( A hostoson, és az enyémen is elofordul ez a probléma.

89
Archívum / [AO] Aviation Organization
« Dátum: 2010. Április 16. - 18:09:48 »

\"QEMUWUtvAwJWV1hIFAVR\"
IP: 80.249.173.230:7739
Nos, ez nem a legnagyobb, legtöbb soros, legrégibb, hanem a legegyedibb szerver.
Mi is ez? Segítség:
 
 
A szerverünk feladata egy magas színvonalú magyar pilótaszimulátor készítése a SA:MP részére.
A modunk az admin csapat számára training helynek, és gyakorlási lehetőségnek szolgál az érdeklődő újoncoknak.
 A scriptbe mindinkább olyan valóságot tükröző rendszer kap helyet, ami segíti a pilóta készségek fejlődését:
- Továbfejlesztett státuszpanel a repülőgépekre, és CB rádió
- Automatikus légiforgalom-irányítás: \'/takeoff\' a felszálláshoz, \'/land\' a leszálláshoz, \'/sos\' a segítségkéréshez
- Műszeres leszállási lehetőség (\'/ils\'), URH-Radar (\'/vor\') és helyzetmegtaláló rendszer (\'/adf\')
- Üzemanyag rendszer, és kihasznált repülőgép-alkalmatosság (AWACS radar, Cargo raktér, satöbii..)
- Magasságon alapuló radarjelek, (automatikus) hívójel-aktiváció segélykérés esetén
- Személyes kocsik, és egyedi admin parancsok tagjainknak!
 
GYIK a gyíkoknak:
 
K: Miről szól ez az egész?
V: A szerverünk tagjai mind jól értenek a repülőgépek működéséhez, éppen ezért ez egy repülőszimulátor.
K: Érdekel a csapatotok, hogy jelentkezhetek?
V: Jelentkezni hamarosan lehet, egyenlőre nem lehetséges, ám adunk hozzá egy irányt, ha nyitva lesz.
K: Mi kell ahhoz hogy jelentkezzek?
V: Először is, regisztrálj a fórumunkon, olvasgasd a cikkeket, a wikit.
K: Tök jó, regisztráltam a fórumon, ez elég?
V: Hát.. nem. A fórumunkon a regissztrációs témában ki kell töltened egy kérdéssort.
K: Mit kell megválaszolnom?
V: Milyen jó vagy bizonyos San Andreasban vezethető repülőgépekből, és egy elég jó leírást, miért akarsz tag lenni. Ne feledd! Minnél több erőfeszítést teszel a jelentkezésbe, annál nagyobb a lehetőség, hogy elfogadjuk!
K: Kitöltöttem a kérdéssort, elküldtem, most már admin jogaim vannak, és vezethetek privát kocsikat?
V: Nem, ne legyél nagyravágyó ;). Ahhoz, hogy ezeket megtedd előbb el kell érned a kadét, majd a pilóta fokozatot
K: Kapok valami értesítést, ha elfogadták a jelentkezésem?
V: Nem... Ha a klánlistában a jelentkezők között vagy, akkor igen.
K: Sikerült jelentkezőnek bekerülöm, mi jön ez után?
V: Rendben van, ahhoz hogy kadét legyél, minimum 2 hetet kell a szerveren játszanod, ILLETVE a jelentkezés után 2 hetet. Ez összesen egy hónap, ez után lehetsz kadét.
K: Kadét vagyok, már hivatásos tag lettem?
V: Nem, még most sem :| Ahhoz hogy kadétból pilótává léphess elő, el kell végezned legalább 3 alapvető tesztet, és egy interjút elvégeztetünk veled.
K: Milyen teszteket kell csinálni ahhoz, hogy tag lehess?
V: Civil , Extrém, Katonai
K: OMG, WTFF???? Hogy bekerüljek, minimum 1,5 hónap kell??!!!
V: Igen, számolj utána. Egy hónap, meg a három alap teszt egy-egy hét eltéréssel, az azt jelenti, hogy 1 hónap és 3 hét, szóval majdnem két hónap. Miért ilyen hosszú? Mert a mi klánunk egy család, és csak igazán elkötelezett, professzionális alkalmazottak kellenek
K: Jobb hostingot, web szolgáltatásokat ajánlok pénzért, így esetleg megegyezhetünk?
V: NEM! Olvasd el az előző cikket.
+1
K: Ha lezuhanok a géppel miért van ilyen nagy laggom?
V: Ennek két oka van. Az egyik az Anti-Cheat rendszer, a másik pedig a pilótafülke-rendszerből fakadó bug. Sajnos, ha a kocsival meghalunk, a textdrawot lehetetlenség eltüntetni, ezért restartol a szerver. Ha ez történik, tudjátok be ennek, dolgozunk a hiba elhárításán. A lagg pedig a wait(); függvény miatt van.
 
Rendszerek:
 
---
ILS -> Műszeres leszállás. Ami igazán jellemzi, hogy nehéz a helymeghatározó rendszerével leszállni, ugyanis egy pont van csak meghatározva. Hagyatkozz a vizuális ILS-re (a körökre a térképen) ha a helyes irányt meghatároztad
VOR -> URH Rádiófogó: A lényege ugyanaz, mint az ADF-nek, csupán itt megadhatunk bizonyos fokú eltéréseket, amik a VOR radartól hosszúságban, és szélességben is eltérnek.
ADF -> Automatikus Helyzetkereső: Nem a leszálláshoz, csupán a reptér helyzetének megtalálásához tervezték, a VOR radart jelöli ki célpontnak, amit nem lehet mozgatni. Kritikus magasságban kifejezetten hasznos
Ezek mindegyikében nagy szerepet tölt be a legallul látszó sáv: DF, és CR
DF -> Direction Finder: Helymeghatározó. A két pont közti SZÖGET méri le, természetesen akkor állunk jól, ha ez az érték 180°
CR -> Course / Heading: A helyes irányt határozza meg, aminél ÉSZAKnak a pontot tekintjük, és az ettől eltérő irányt jelzi ki a készülék
---
FL -> Üzemanyagszint: Az üzemanyagot te magad is feltöltheted, illetve egy tanker kocsival mások is feltölthetik a legközelebb hozzájuk eső kocsi üzemanyagát ( ez egy kicsit késik, most néztem meg hogy nem megy :( )
SP -> Speed: Egyszerű speedometer
AL -> Altitude: Méterben jelzi ki a magasságunkat
CR -> Az itt fellelhető CR az északtól való távolságot jelzi ki
LP -> Led Panel
-----> S -> State: A kocsink állapotát jelzi ki. Sárga, ha kissebb károsodás történt, piros, ha már szinte javíthatatlan a sérülés
-----> D -> Door: Ez a funkció inkább az utasszállító gépeknél hasznos. A pilóta a /lock paranccsal be tudja zárni a gépet, és akkor nem tudunk beszállni a járműbe, illetve Andromadaban nem tudunk kiugrani a raktérből.
A szerveren a mod hamarosan elindul,. legyetek türelemmel :)

90
Média / Codename: Aviation Organization szerver bemutató képek
« Dátum: 2010. Április 13. - 21:48:45 »
Nos, hoztam Nektek két képecskét egy egyedi scriptemrol, ami egy repülogép-szimulátoros GM lesz. Ahogy ltájátok, a legnagyobb újítás ez a kis panel, amire nem kevesebb mint 5 napi munkám ment rá, de mostmár úgy néz ki, az alap funkciók muködnek rajta.
http://imagerz.com/QEMXDUtvAwJVAA1EEgVQ
http://imagerz.com/QEMXDUtvAwJVAA1EFQVQ
Nos, bemutatnám az új radaron a dolgok mikéntjét:
AL = Altitude: Magasság méterben kijelezve
SP = Speed: Sebesség kilóméter / órában kijelezve
LP = Led Panel: Információkat jelez ki. Fejleszteni fogom külömbözo légijármuvekre, hogy lehessen ajtót kinyitni, satöbbi...
--> S = State: A repülogép állapota (sebzodés), ha füstöl sárga, ha ég piros színu.
Az alsó CR és DF értelmezését a képekben láthatjátok.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal