Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 51
76
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Információ
« Dátum: 2014. Október 13. - 19:32:58 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/141013/fogy_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Most komolyan vagy ilyen szánalmas fórumozó, hogy átírod a facebook közleményt majd ide publikálod hamisan? :) Amikor én elolvastam a közleményt akkor még normális módon volt leírva a nevetek.
 
(Igen, direkt írta így a nevünket.)[/quote]
Aha, most mondjam azt, hogy jó duma?  :confused:

77
Hali! :wave:
Mivel már régóta publikáltam a fórumra ezért gondoltam, hogy feltöltöm ezt a rövid kis szkriptet. Elégé hasznos néha tiltásoknál vagy adatok lekérdezésénél mivel könnyen vissza lehet nézni vagy le lehet kérdezni a játékosoknak az összes széria számát vagy az IP címét. A szkript lényege, hogy eltárol minden kisebb adatot amit könnyen vissza tudsz nézni ha valaki kitiltasz a szerverrõl. Viszont, ennek a szkripnek még lesz egy kisebb illetve nagyobb fejlesztése mivel szeretnék idõvel beépíteni egy tiltási funkciót is ami MySQL adattárolással fog mûködni. Számomra ez a széria szám tárolása egy fontos dolog.. mivel van olyan játékos aki mindig csak váltogatja a széria számát vagy az IP címét akkor több lesz lementve az adatbázisban és könnyeben lehet kideríteni, hogy tényleg az az illetõ vagy sem. Viszont én úgy csináltam a szerveremben, hogy csak ha bejelentkezik a játékos vagy regisztrál akkor mentse le ezeket a dolgokat.. szóval azt mindenki próbálja megoldani a saját regisztrációs rendszerével. ;)
Mint mondtam, ez egy rövid kis szkript amit tovább szeretnék fejleszteni idõvel. Még nincs benne semmi extra dolog csak a mentés és egy lekérdezés. Idõvel szeretnék csinálni egy parancsot amiben ki fogja listázni a játékosnak a széria számát az IP címét és a nevét. Viszont felszeretném hívni a szkripterek figyelmét, hogy egy új sorba ajánlott bemásolni ezt az egy native részt a_samp.inc fájlba, mivel ha nem szerepel benne akkor hibás lesz pár sor nektek a kódban.


native gpci( playerid, const serial[ ], maxlen );

 


#include  a_samp
#include  a_mysql
new       dbHandle;
new       query[ 1128 + 1 ];
#define   MYSQL_HOST  \"Kiszolgáló\"
#define   MYSQL_USER  \"Felhasználó\"
#define   MYSQL_PASS  \"Jelszó\"
#define   MYSQL_DATA  \"Adatbázis\"
public    OnFilterScriptInit( ) {
          dbHandle = mysql_connect( MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DATA, MYSQL_PASS );
  if( !mysql_errno( ) ) {
          print( \"[MYSQL]: Sikeresen csatlakoztál \"MYSQL_DATA\" nevû adatbázishoz!\" );
          } else {
          print( \"[MYSQL]: Sikertelen csatlakozás \"MYSQL_DATA\" nevû adatbázishoz!\" ); }
          return 1;
}
public    OnPlayerConnect( playerid ) {
  mysql_format( dbHandle, query, sizeof( query ), \"INSERT INTO `information` ( `name`, `ip`, `serial` ) VALUES ( \'%s\', \'%s\', \'%s\' )\", Name( playerid ), IP( playerid ), Serial( playerid ) );
          mysql_query( dbHandle, query );
          return 1;
}
stock     IP( playerid ) {
          new ipnumber[ 16 + 1 ];
          GetPlayerIp( playerid, ipnumber, sizeof( ipnumber ) );
          return ipnumber;
}
stock     Name( playerid ) {
          new namecharacter[ 24 + 1 ];
          GetPlayerName( playerid, namecharacter, sizeof( namecharacter ) );
          return namecharacter;
}
stock     Serial( playerid ) {
  new serialnumber[ 128 + 1 ];
          gpci( playerid, serialnumber, sizeof( serialnumber ) );
          return serialnumber;
}

 



CREATE TABLE IF NOT EXISTS `information` (
`id` bigint(20) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`name` varchar(24) COLLATE utf8_unicode_ci NOT NULL,
`ip` varchar(24) COLLATE utf8_unicode_ci NOT NULL,
`serial` varchar(128) COLLATE utf8_unicode_ci NOT NULL,
PRIMARY KEY (`id`), UNIQUE KEY `id` (`id`)
) ENGINE = InnoDB  DEFAULT CHARSET = utf8 COLLATE = utf8_unicode_ci AUTO_INCREMENT = 1;

 



Külön szkriptként nem teszteltem a szerveremen, viszont a módban ugyan így van és minden normálisan mûködik, szóval ezzel sem lesz semmi probléma! :)
 



78
Ha a forum ennyire akarja akkor Lorent le lehet venni es berakjuk helyere EnterR -t mivel o megerti a forumozok 99% -anak nyelvet igy lorent majd idovel berakjuk mashova.

79
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: UCP probléma
« Dátum: 2014. Szeptember 30. - 02:56:21 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések, Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=55334.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=55334.0

80
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Konvertálási hiba(?)
« Dátum: 2014. Szeptember 20. - 02:05:51 »
Sziasztok!  :wave: Tegnap újratelepítettem a windowst 8.1 -es verzióra. Ma kedvem támadt tovább folytatni a módot így gondoltam elõbb lekonvertálom AMX fájlra.. de nem engedte. Rákerestem az interneten de nem találtam hasznos megoldást mert mindenkinek más és más volt a hiba, valakinek van valami ötlete, hogy mitõl lehet ez? És miért?
 

[hs width=700 height=400]
http://kepfeltoltes.hu/140920/Untitled_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Nincs ötletem mivel még soha nem kaptam ilyen hibát a gépen szóval nem tudom mitõl lehet nekem ez a kis konvertálási hiba! Várom az öleteket..  :)

81
Kérdések, Segítség / Fényerõ beállítása laptopnál(?)
« Dátum: 2014. Szeptember 19. - 01:59:14 »
Sziasztok! Szóval az lenne a nagy problémám, hogy ma feltelepítettem a win 8.1 verziót a laptopomra. Idõvel beakartam volna állítani a fényerõt amit meg is találtam, hogy hol is kell.. viszont ha felhúzom a fényerõt maximumra akkor nem mûködik. Aki kérdezné, hogy lementettem annak leírom, hogy elsõnek azt csináltam.. beállítottam és le is mentettem a gépemet de akkor sem mûködik! Valakinek valami ötlet mitõl lehet ez a probléma? Mivel a fényerõ gombom állítása nem mûködik ha megnyomom a(z) FN + F6 fényerõ felhúzását.

82
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GTA 5 PC & PS4 & Xbox One
« Dátum: 2014. Szeptember 12. - 19:23:27 »
Idézetet írta: Pedró date=1410542300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50601\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
összesen 23 játékos ps3ról a multin?? :o
 
én tegnap játszottam és annyi volt rajta mindig.. vagy kevesebb

83
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Általános
« Dátum: 2014. Szeptember 07. - 02:51:38 »
:wave:

84
Kérdések, Segítség / ÁTHELYEZVE: gta samp - kocsi informacio parancs?
« Dátum: 2014. Szeptember 06. - 20:25:10 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítségkérés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=55076.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=55076.0

85
Kérdések, Segítség / ÁTHELYEZVE: hiba!!
« Dátum: 2014. Szeptember 01. - 18:03:57 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítségkérés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=55021.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=55021.0

86
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Business RP szervere
« Dátum: 2014. Augusztus 31. - 01:59:42 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=55005.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=55005.0

87
Segítségkérés / scale lekérdezés(?)
« Dátum: 2014. Augusztus 25. - 02:50:45 »
Sziasztok!
Ma egész nap azután néztem de nem találtam semmi megoldást erre. Szóval próbálok készíteni egy egyszerû MTA betöltõ kódot de megakadtam egy scale résznél. Egy dolgot nem értek, mégpedig ennél a sornál:
 
strmid( karakterlanc, line, strfind( line, \"model=\", true ) + 7, strfind( line, \"scale=\", true ) - 2 );
modelid = strval( karakterlanc );
strdel( karakterlanc, 0, strlen( karakterlanc ) );

 
Ebben a kódban lekérdezem az adott fájlban található tárgy számát.. de mindig 0 értéket ír ki a konzolban és nem jövök rá, hogy mitõl. Mivel idõvel fejlettebb lett a(z) MTA mentése ezért már nem található semmi scale a mappában.. Aki nem érti annak most elmagyarázom. :)
A régi MTA fájlokban mikor lementettük a tárgyakat akkor csinált egy scale sort is a fájlban a model mellett.. lásd így:
<object id=\"object (court1_LAn) (1)\" interior=\"0\" alpha=\"255\" doublesided=\"false\" model=\"3998\" scale=\"1\" dimension=\"0\" posX=\"1338.5999755859\" posY=\"-37.400001525879\" posZ=\"20.89999961853\" rotX=\"0\" rotY=\"2\" rotZ=\"42\"></object>
Viszont idõvel fejlesztették az MTA mentését és már nem található benne semmi scale sor mivel már nincs vagy tudja a tököm.. lásd így van manapság:
<object id=\"object (vgsEspras01) (1)\" doublesided=\"false\" model=\"8954\" interior=\"0\" dimension=\"0\" posX=\"2356.69140625\" posY=\"4174.4853515625\" posZ=\"57.795726776123\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"90\"></object>


Most az a kérdésem, hogy hogyan oldjam meg úgy a lekérdezést, hogy a betöltés az eredeti tárgy számát írja ne 0 visszatérést?  :coffee:
Eredeti érték kiírása: 0 - 1894.602416 - 3628.267333 - 0.000000

88
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[DM] Born To Race
« Dátum: 2014. Augusztus 23. - 07:12:09 »
Köszönöm srácok a pozitív hozzászólást, igyekszem befejezni minél hamarabb a pályát! 8)


Frissítettem a témát és hozzáadtam +2 fényképet a pályáról. Akinek van még ötlete az bátran és nyugodtan leírhatja, szívesen fogadom õket! ;)

89
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [DM] Born To Race
« Dátum: 2014. Augusztus 21. - 23:20:52 »
Üdvözletem!
Tegnapi nap belekezdtem egy újabb illetve nagyobb és hosszabb távú projectbe, mégpedig egy dm-race mappolásba. Jelenleg most egyedül dolgozok minél lassabb tempóban, nem akarok semmit sem elhamarkodni mert mindig másnapra jönnek az új ihletek és ötletek. :D A témát azért nyitottam, hogy tudjatok írni ötleteket és tippeket, hogy mivel lehetne jobbá tenni a mappot kinézetre. Mindenkitõl szívesen várok jó és egyedi ötleteket mivel idõm mint tenger megvalósítani. A mappot publikálásra szánom és második ilyen munkám.  8)
 
Egy pár kép az eddigi készen lévõ tárgyakról és ötletekrõl.. tippeket hozzászólásban lehet írni!
 


[hs width=700 height=400]
   
\"ld2moEz.jpg?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"fI4Zl9q.jpg?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"wa9CaOr.png?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"H3keNmn.jpg?6033\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"Ajr3mhF.jpg?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"DdiUJLv.jpg?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"9KFfiY6.jpg?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"EubJMDV.jpg?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"fHCNLAx.jpg?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
   
\"uxQGIiN.png?1\"
[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
http://i.imgur.com/kqiZkSq.jpg?1[/hs]
 


[hs width=700 height=400]
http://i.imgur.com/QDjlSm5.jpg?1[/hs]

90
Kérdések, Segítség / win 8.1
« Dátum: 2014. Augusztus 20. - 23:00:55 »
Üdvözletem!
A héten szeretném feltelepíteni a win 8.1 -at. Azért írtam ezt a témát mert szükségem lenne pár tanácsra illetve tippre, hogy mi jó és mi is rossz benne. Sok itteni barátom azt írta, hogy egészen jó minden rajta és sokkal egyszerûbb a használata mint a win 7 -nek. Mi a véleményetek róla? Jobb a win 7 -nél vagy rosszabb? érdemes feltelepíteni vagy nem? Már megvan eredeti CD -ben mivel megvásároltam a boltban, hogy legyen meg minden eredeti formátumban.. megy rajta a San Andreas, mert ha feltelepítem akkor már törölni nem fogom egy ideig. :DD
 

Üdvözlettel,
ZyZu.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 51
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal