Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ZyZu.

Oldalak: [1] 2 3 ... 51
1
Beszélgetés / Call Of Duty 4
« Dátum: 2020. Január 15. - 04:44:57 »
valaki játszik ps4 -en?

2
Hamarosan nyíló szerverek / The UltiPro Multiplayer
« Dátum: 2019. Április 06. - 23:40:44 »
\"Képtalálat
 
 
 
Rövid leírás a módról. A módot még 2017 -ben kezdtem el írni teljesen nulláról, MySQL adatbázison felépítve. Minden játékos jelszava, információi titkosított, nem látható a jelszó mert hashelve vannak. Mielőtt valaki megkérdezi milyen játékmód lesz ez, mindenféle, bármit csinálhatsz a szerveren. Van választásod, több játékmód egy játékmódban ahol ha megunsz egy játékot akkor egy parancs segítségével átmehetsz egy más játékterembe. Az ötlet az MTA San Andreasból jött amit át szeretnék hozni a San Andreas Multiplayer 0.3.7 szerver lista közé angol nyelven. Mivel nincs nagyon sok időm ezért lassan írom a módot, témát azért nyitottam hogy lássam mennyi érdeklődő van a szerver iránt, megérni tudom hogy nem éri meg de ez teljesen egy hobbi projekt amit már évek óta tervezek és szeretném tényleg befejezni. 
 
 
 
Blackout : 
 
Minden játékos egy repülőben kezd fent 300 méteren, ejtőernyő segítségével minden játékos le tudd ugrani a repülőről és egy San Andreas pályára leszállhat ahol fegyvereket, lőszereket, páncélzatot, életerőt és táskát tudd felvenni és elrakni az inventoryban. Ezeket a tárgyakat eltudja dobni, feltudja venni és eltudja őket használni. A játéklényege hogy te keresd a fegyvereket a földön, te legyél az az első személy aki a másikat megöli és te legyél az aki a végén életben marad és megnyeri a játékot, mert itt nem a pénz számít hanem a pontozások, statisztika a fő fontosság ennél a játéknál. Lehetőségetek van QUAD és BANDITOT vezetni, játékosokat kocsival elütni és megölni mert a Blackoutban a fő célunk hogy te játékosokat ölj és hogy élvezd a játékot. 
 
Fallout : 
 
Szerintem mindenki tisztában van a fallout játékmóddal, de a játék lényege az hogy a játékosok egy tárgyon kezdenek amit minden fél percben leesik, ha a játékos azon a tárgyon áll és nem elég gyors a reflexe hogy átugorjon egy másik tárgyra akkor kiesik a játékból. Ebben a játékban a gyorsaság számít minél gyorsabb vagy annál több nyerésed lesz ebben a játékban. 
 
Shooter :
 
A shooter ötlet az MTA -ból jött, nem sok szerver van SA-MP -ben ahol látsz shooter játékot. De ebben a játékmódban ezt is megtalálod. Random kocsikat kapnak a játékosok, minden kocsin van egy rakéta, minden fél percben kapsz egy rakétát ha elhasználod őket. Ebben a játékban az a lényeg hogy jó célzásod legyen, jó pozícióban kell kilőni a rakétát és a másik játékost teliben eltalálni. Ha megölsz minden játékost akkor te fogod megnyerni a játékot, ez a játék pénzre megyen, minél több pénzed van annál jobb dolgokat tudsz venni a kocsidra. 
 
Derby :
 
Minden játékos egy járműben kezd, játék lényege hogy te legyél az utolsó játékos aki megnyeri a játékot. Itt minden játékosnak ugyan az az esélye nyerni, minél okosabban vezetsz annál több az esélyed hogy te nyered ezt a játékot.
 
FreeRoam :
 
Ebben a módban bármit lehet csinálni, de fegyverek nincsenek. A fegyvereket azért tiltottam be hogy ha valaki akar kocsikkal szórakozni és stuntolgatni akkor a másik játékos ne menjen oda egy fegyverrel és lője szét a kocsiját mert akkor nem élvezed a játékot. Itt inkább stunt pályákat fogsz látni, drift pályák, verseny pályák minden ami jó szórakozás egy játékosnak és ahol időt tudd eltölteni ha kellene hogy várjon egy másik játékra míg elkezdődik. 
 
Locked :
 
Ez a szoba zárva van és zárva is lesz egy jó darabig. Ez az extra szoba egy másik játéknak lesz amit még nem döntöttem el hogy mi is lesz konkrétan de majd valamit kifogok találni. Ha már megcsináltam az összes textdrawot a szerveren akkor gondoltam hogy összesen 6 szobát csinálok de abból a hatból csak 5 szoba lesz nyitva egyenlőre egy 100 slotos szerveren. Minden szobában maximum egy 20 slotos férőhely lesz ha egy szobában megtelik a létszám akkor nem lesz lehetőség csatlakozni csak addig amíg egy játékos kilép a szerverről.
 
 
 
A témát még fogom bővíteni de egyenlőre leírtam amit kellett és fogok majd több képeket felrakni hogy lássátok a szervert jobban. 
 
\"eGuR6ck.png\"
 
\"G2Vu8EJ.png\"
 
\"L4y5rfn.png\"
 
\"feYGURc.png\"

3
Kérdések, Segítség / fájlok megnyítása
« Dátum: 2018. December 11. - 04:42:03 »
Hali, csináltam egy frissítést a windowsomon tegnap és amikor rámegyek egy fájlra akkor kijön nekem egy ablak hogy hogyan szeretném megnyítni azt a fájlt milyen programmal, kiválasztottam a notes programot rámegyek a mindig ezt a programot használja és OK nyomok.. mikor kilépek a fájlból ugyan ez a kérdés jön elő és nem menti le a fájl megnyítási választásomat, ez miért csinálja?
 
Képek hogy pontosan miről beszélek...
 
https://imgur.com/jjG6zrf
 
https://imgur.com/UIzZrHO

4
Kérdések, Segítség / Jó webhely ingyen?
« Dátum: 2017. December 26. - 06:11:01 »
Halihó!! Valaki tudd valami jó fasza oldalt ahol létre tudnék hozni külön egy webhelyet mint teszt a saját UCP tesztelésemhez? Néztem párat már de elég régóta foglalkoztam már SA-MP UCP készítéssel és jó lenne valami webhely ahol elfogadná a külső csatlakozást a mySQL -hez. 

5
SA-MP: Szerver bemutatása / Szabályzat (olvasd el mielőtt témát nyitnál)
« Dátum: 2017. November 11. - 18:03:14 »
Saját szerveredet témanyitás formájában hirdetheted meg az oldalon. Témát akárki nyithat, rangtól függetlenül. Fontos megjegyezni, hogy az általad nyitott témád kizárólag akkor jelenik meg mindenki számára, ha azt az illetékes moderátor elfogadta. Addig csak a globális moderátorok valamint az adminisztrátorok látják a témát. Amíg leírásod függőben van, megvan a lehetőséged a bővítésre, kiegészítésre, esetleges kérdés/segítség esetén a moderátor felkeresésére.
 
Jóváhagyáskor több szempontot is figyelembe veszünk: helyesírás, koherencia, nyelvhelyesség és végül a mennyiség. Vedd figyelembe, hogy elsősorban nem a mennyiség dominál egy leírásnál. A leírásnak fontos motívuma a mennyiség is, viszont fontos, hogy összefüggő, egységes leírást készíts a szerveredről. Amennyiben ez nem valósul meg, vagy a kompetens moderátor kivetnivalót talál a leírásodban, abban az esetben hozzászólás formájában figyelmeztet téged a problémáról. Bővítésre szoruló, de nem teljesített témák 24 óra elteltével kerülnek lezárásra és archiválásra. Természetesen ha valami oknál fogva nem sikerül teljesítened a 24 órás bővítési lehetőséget, abban az esetben felkeresheted az intézkedő moderátort, hogy szeretnéd folytatni a leírás bővítését. Elfogadással kapcsolatosan ne zaklasd a moderátorokat. Fontos, hogy célravezető leírást készíts. Megfelelő leírás elkészítése közös érdekünk, hisz a témában taglalt információk valamilyen szinten jellemzik a szerveredet. Ha egy leírás minden szempontból megfelel a követelményeknek, jóváhagyásra kerül, ezáltal mindenki számára elérhető lesz a szerverek között. Témanyitáshoz szükséges mintát nem áll módunkban biztosítani.
 
Szervered elérhetőségi adatait (IP cím, weboldal és egyéb oldalak) közzéteheted a témádban függetlenül attól, hogy elfogadott a téma avagy sem, ezzel kapcsolatosan nincsenek további korlátozások.
 
Formai követelmények és témanyitással kapcsolatos alapvető információk:
 

  •    A téma neve egyezzen meg a szervered nevével


  •    leírásodat képekkel, videókkal illusztráld


  •    Kizárólag hostingolt szervernek nyithatsz témát, localhoston futó szerver hirdetésére nincs lehetőséged


  •    A főposztban közöld a szerverrel kapcsolatos alapvető információkat. Ide tartoznak különböző elérhetőségek és a szerver slotszáma


  •    A témanyitónak kötelessége feltüntetni a tulajdonosokat és a projektben résztvevő tagok neveit


  •    Egy adott szerver kizárólag egy témával rendelkezhet, ami a leírást illeti. Későbbiekben elkészített leírás törlésre kerül


  •    A 0.3.8 verzió kiadásnál egy új szabályzat jött létre, leírásodban és a szerveredben nem tartalmazhat más játéktól lévő tartalmakat, ez azt jelenti hogy nem szeretnék meglátni GTA V karakter modelleket meg tárgyakat a leírásodban mert nem engedélyezett, próbálj egyedi ötleteket kitalálni, saját tervezéseket létrehozni. Több információt erről itt tudsz olvasni.



Fontos tudnivalók:
 
Edit modokkal kapcsolatos szabályzatpont: Edit játékmódok hirdetése engedélyezett. Ide tartoznak az innen, valamint a hivatalos fórumról letöltött és szerkesztett tartalmak. Edit játékmód hirdetésekor kötelező feltüntetned az eredeti készítő nevét és az eredeti témára hivatkozó linket. Ennek szándékos elmulasztása témalezárást vonhat maga után. A szerver leírás és a leírásba fektetett idő és energia tekintetében mondom, hogy nem érdemes ezt a szabályzatpontot áthágni.
 
3rd-party scriptek/mapok felhasználása: Nulláról írt játékmódtól függetlenül lehetőséged van felhasználni letöltött komponenseket. Ide értendőek különféle filterszkriptek, valamint pályák. Ebben az esetben köteles vagy közzétenni a készítőket, felhasznált anyagokat és hivatkozásokat. Hasonlóan az edit játékmódokhoz tartozó szabályzatponthoz, a hivatkozások elmulasztása akár a téma lezárásához is vezethet.
 
Megbízásból készített leírások: Szervertulajdonos(ok) által írt leírás nem előfeltétel. Amennyiben megbízásból készítesz leírást, abban az esetben előzetes egyeztetés szükséges a szerver tulajdonosával/tulajdonosaival. Természetesen ezt a leírás készítésekor meg kell említened.
 
Netikett:
 
Fórum révén természetesen számíthatsz negatív kritikára is. Ebben az esetben higgadt reagálást várunk el elsősorban a szerveren tevékenykedő adminisztrátoroktól
 

  •    A szerver, a játékmód valamint az ott intézkedő adminisztrátorok jellemzése, kritikával való illetése megengedett kizárólag akkor, ha a szerveren tartózkodtál és megvannak a megfelelő tapasztalataid, hogy ezt megtehesd


  •    A szerver egészét minősítő hozzászólás esetén kötelező egyértelmű bizonyítékkal szolgálnod. Elhanyagolás következtében figyelmeztetésre számíthatsz


  •    Kerüld az OFF kommenteket, azaz az olyan tartalmak közzétételét, melyek nem a szerverrel kapcsolatosak


 
 
Külön köszönetet szeretnék mondani EnterR -nek/nak a szabályzat megírásáért! A mai nap 2017.11.11 dátumon a leírás frissült, megkérek minden fórumozót, hogy a fenti lévő leírt szabályzati pontokat tartsátok be mielőtt témát nyitnátok a szerveretekről. 

6
SA-MP: verziók / Szabályzat (olvasd el mielőtt témát nyitnál)
« Dátum: 2017. November 11. - 03:40:45 »
Kedves fórumozók
 
A mai dátumtól 2017.11.10 egy új szabályzat jött létre ebben a fórumrészben. 
 
- A témád ugyan úgy kell kinézzen mint a hivatalos fórumon lévő leírás.
 
- Nem használhatsz más színeket csak sötét zöldet és feketét pontosan olyat mint a hivatalos fórumon lévő leírásokban.
 
- Tüntesd fel mindig a hivatalos fórumon lévő SA-MP logót a leírásodban.
 
- Legyen elérhető a letöltési linkek a kliensről a leírásodban.
 
- Használd az eredeti feltöltött linkeket a kliensről mint a hivatalos fórumon, kérlek ne te töltsd fel egy másik fájlmegosztóra mert idővel törlődik. 
 
- Fordítsd le a leírást, soha ne publikálj semmit angol nyelven.
 
Köszönjük azoknak a fórumozóknak akik veszik fáradtságukat és lefordítják nekünk az új kliens publikálását a hivatalos fórumról. Szeretném ha mindenki aki ide nyit témát ezeket a szabályokat betartaná így legalább rendezett és szép letisztult fórum leírásokat tudnak olvasni a fórumozók. Kellemes napot nektek.
 
Globális Moderátor
 
ZyZu
 
 

7
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.8 RC
« Dátum: 2017. November 11. - 02:26:48 »
\"logo_forum.gif\"
 
 
 
SA-MP 0.3.8 RC
 
A 0.3.8 SA-MP verzió mostantól támogatja a szerver-oldali egyéni modellezéseket. Mostantól a tárgyak és a karakter kinézet modellezések támogatottak, több opció lesz elérhető a közel jövőben. Ez a verzió egy nagy fejlesztés pár szerver számára, 0.3.8 verzió csak \'korai RC\' publikálásnak van kihirdetve egyenlőre. A szerver tulajdonosoknak így van idejük tervezni és gondolkozni, hogy mit hogyan csináljanak. Bele fog telni egy kis időbe mire előkészül a teljes verzió, szóval ha találnátok hibákat jelezzétek a hivatalos fórumon és legyetek türelmesek a javítására és újra publikálására. 
 
Néhány új biztonsági funkciók lettek hozzáadva klienshez ami a modellezést érinti, ezek még nem lettek engedélyezve a jelenlegi kliens építésében. A mostani RC verziót olyan emberekkel teszteld akiben megbízol mivel a GTA:SA modellezési formátumokban lehetnek ismeretlen biztonsági hibák is. 
 
Pontosabban hogyan működik a modellezés? 
 
Az egyéni modellezések el vannak raktározva a SA-MP szerverrel, általában a modellek könyvtárában. Amikor egy játékos csatlakozik előhív neki egy listát a szerver modellekről. A játékosok letöltik majd a modelleket és így elraktározza nekik egy \'cache\' nevű mappában. Minden szerver amire egy játékos csatlakozik létrehoz nekik külön egy modell cachet. A helyi cache itt található meg: Documents\\GTA San Andreas User Files\\SAMP\\cache szerver IP.Portnak követően. 
 
Az egyéni karakter modelleket a játékos kezdésnél fogja letölteni, mivel a játékot nem lehet szüneteltetni, hogy karaktereket betöltsön. A tárgyak amik a játékoshoz vannak csatolva azokat is épp így kellesz letölteni, játék kezdésnél. Viszont a virtuális világoknak csak akkor lesz letöltve ha benne vagy abba a bizonyos világban. Ez azt jelenti hogy lehetséges mostantól saját világ modellezést is előkészíteni és nem kötelező minden játékosnak letölteni azt a modellezést amíg be nem lép abba a virtuális világba. 
 
Modell formátumok
 
A karakter formátumok ugyan azok mint a normális játék formátumai. Tárgy modelleknek pedig szükségük lesz egy bizonyos ütközésre amit muszáj lesz hozzácsatolni a dff fájlhoz, ezt pedig a kdff eszközzel lehet lesz megtenni. 
 
A fő modellezési eszköz a GTA:SA -ban 3dsmax -al lettek megírva, de viszont van ennél több elérhető eszközök is a konvertálásra. Létrehoztam egy rövid bemutatót a konvertálásról amit itt megtudtok nézni
 
Egyéni modellek az artconfig.txt fájlban
 
Az egyéni modellezéseket fel kell tüntetni a szervernek az artconfig.txt fáljaiban. AddCharModel segítségével új karakter modelleket adhatunk meg és az AddSimpleModel segítségével pedig tárgyakat tudunk meghatározni a szervernek amit a szerverünk hozzáad majd a játékosokhoz mint kiegészítők. 
 



   
      A játékos karakterek tartományokat használnak: 20000 -től egészen 30000 -ig. (10000 rés)
   
   
      Tárgyak pedig negatív azonosítót: -1000 -től egészen -30000 -ig. (29000 rés)
   

[/quote]
 
Más javítás 0.3.7 verzió óta 
 
- A radar vázlata mostantól tisztább és pontosabban nagyít nagyobb képernyő felbontásnál, nagyon pikkelyes volt nagyobb képernyő felbontásnál, ez javításra került. 
 
- Volt egy hiba a PlayerPlaySound -nál amikor a(z) ID 0 hangot játszották le, mostantól javítva kellene hogy legyen. 
 
- Aktorok mostantól újra tudnak forogni. 
 
Letöltések: 
 
0.3.8 RC1 Kliens 
 
SA-MP 0.3.8 RC1 Kliens Telepítő
 
0.3.8 RC1 Szerver
 
SA-MP 0.3.8 RC1 Windows Szerver

8
Általános / SA-MP évekkel ezelőtt..
« Dátum: 2017. Május 26. - 07:31:40 »
.. mielőtt valaki azt fogja mondani, hogy minek a lófasznak nyitottam egy ilyen témát és megint mi van a SA-MP -vel/val annak üzenem ez nem a kihalásról meg a mai létszámról szól hanem emlékekről és megőrzött képekről amit évekkel ezelőtt csináltatok. A fórum jelenleg 17.530 felhasználóból áll, garantálom ebből a sok regisztrált felhasználóból legalább 5% durván még aktívan tartja a fórumot még mai napig is akik még anno 2008 - 2013 évek körül nyomatták már, nektek megvan még azok az emlékek? Ha van fényképetek nyugodtan megoszthatjátok, hogy mi is lássuk vagy akár kisebb vagy nagyobb sztorikat is írhattok.. legalább meghozzuk megint mindenkinek a kedvét/emlékét a játékra! :) 
 
Figyelem: A téma azért lett létrehozva, hogy beszélgessünk a régi időkről.. Nem szeretnék olyan hozzászólásokat látni, hogy kihalt meg nincs már.. természetesen nincs már ugyan az a közösség mint régen de ez a téma különösen azért lett létrehozva, hogy emlékeket felhozzunk, szervereket akár régebbi fórumokat, témákat, fényképeket és egyéb dolgokat amit lementettetek ezalatt a sok eltelt idő alatt

9
Készülõ munkák / Saját város készítés
« Dátum: 2017. Március 04. - 17:54:59 »
Megjött a kedvem újra pályákat készíteni és gondoltam neki kezdek egy saját \'várost\' készíteni. Nem kicsi munka tudom de most van szabad időm és kedvem is csinálni. Szeretnék tőletek pár ötletet kérni, mivel tehetném szebbé, jobbá a város kinézetét? 3 részre szeretném bontani az egészet.. 
 
1. Egy nagy terület csak házakkal..
 
2. .. városközpont, híd választja el az egészet..
 
3. .. üzletek, munkák része, kikötők 
 
\"ModularHouses-Edited-4.png\"
 
 
 
Mielőtt valaki mondja ezt nem te csináltad, tudom. Ez csak egy példa, hogy milyen hogy is nézz ki az egész elképzelésem a házakkal. :) Csak kíváncsi lennék hogy mit néznétek egy saját pályánál? (élethű pályakészítésről van szó, roleplay féleség)

10
Kérdések, Segítség / ingyenes adatbázis
« Dátum: 2017. Január 26. - 03:57:00 »
Sziasztok, esetleg valaki nem tudd valami ingyenes és jó adatbázist ahol tudnék regisztrálni? Nem weboldalhoz kellene hanem játékszerverhez. Nem nagyon vagyok képben már ezekkel ezért kérdezlek titeket, előre is köszönöm a segítségeteket. 

12
Jelentés elintézve írta \'ƒeheristi97™\'

13
A téma át lett helyezve a következőbe: Archívum.
https://sampforum.hu/index.php?topic=54958.0" class="bbc_link">http://https://sampforum.hu/index.php?topic=54958.0

14
Jelentés elintézve írta \'ƒeheristi97™\'

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Map editor lv
« Dátum: 2016. Augusztus 15. - 08:44:24 »
most a tárgyakat szeretnéd törölni? ha igen akkor arra van lehetőség de viszont ha elszeretnéd tüntetni Las Venturas városát a térképről akkor arra nincs lehetőséged csak ha gangzone editorral csinálsz egy fekete kockát oda.

Oldalak: [1] 2 3 ... 51
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal