Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Videó/Trailer szerkeztése forgatása« Dátum: 2013. Szeptember 22. - 18:07:12 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=47527.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=47527.0 77
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Golyóálló mellény object a testre« Dátum: 2013. Szeptember 21. - 07:36:40 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=47463.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=47463.0 78
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: GTA IV Probléma« Dátum: 2013. Szeptember 20. - 20:31:01 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Leírások/Útmutatók/Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=47451.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=47451.0 79
GTA V: Alap információk / GTA V - Ezzel játszunk, magyar kommentárral« Dátum: 2013. Szeptember 20. - 17:26:55 »80
GTA V: Alap információk / GTA V - Videók *spoiler*« Dátum: 2013. Szeptember 17. - 14:48:38 »Igen hát itt már jobbak a villogók. Meg a megafonos beszólások is a szokásosak maradtak. Akit az SD érdekelne: Tengeralattjáró Tuningolás 81
Archívum / Szabályzatmódosítás 2013. 09. 08. - szerverek« Dátum: 2013. Szeptember 08. - 09:33:37 »
Sziasztok,
Az utóbbi idõben több probléma is volt a szerverek fórumrészben a nyitott témákkal kapcsolatban. Elõször is a régebbi alkalmi kiegészítés (\'a 30 hozzászólásos szabály\') elavult és kétértelmû volt. Mert az a szabály azt mondta ki, hogy 30 hozzászólás vagy értékelhetõ leírás. Mivel ez nagyon kétértelmû, sok helyen ütközés is volt <[£u$ta]> újragondolta az egészet majd felvetette a team elõtt ami elfogadásra került. Jelentõs változás, hogy most már nem szükséges 30 hozzászólás a téma nyitásához. Újra bárki szabadon hirdetheti a szerverét, de ennek van egy feltétele, hogy elérhetõségeket nem írhattok ki. Az elérhetõségek csakis moderátori jóváhagyás után kerülhetnek ki. Továbbá mostantól jóval szigorúbban lesz nézve a téma felbumpolása ezekben a fórumrészekben. Tehát azokba a témákba amelyek nem kaptak jóváhagyást, nem írhatnak a felhasználók, nem bumpolhatják fel a témát. Csakis a moderátor és a témanyitó szólhat hozzá. De ezek csak a fõbb dolgok kiemelve a módosításból. Részletesebben errõl itt olvashattok. A szabályzat nem visszamenõleges és 2013. 09. 08. 9:30 perctõl érvényes. 82
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: GGMM ERROR« Dátum: 2013. Szeptember 05. - 18:26:39 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=46934.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=46934.0 83
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: német rpg szerverek« Dátum: 2013. Szeptember 03. - 22:38:56 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=46903.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=46903.0 84
Általános / SeeRPG bemutatkozás.« Dátum: 2013. Augusztus 27. - 19:54:59 »
Az igazat megmondva eddig sosem értettem a SeeRPG-vel való problémázásokat. Viszont most egy dolog nagyon kicsapta nálam a biztosítékot.
Nem akarok nagyon elõszót írni, beszéljenek a képek inkább: [hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/XyhTeg2.jpg[/hs] [hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/OsipynU.jpg[/hs] [hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/rV3LcIj.jpg[/hs] [hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/9rq4dvp.jpg[/hs] [hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/gASMw1B.jpg[/hs] [hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/8xFYCXy.jpg[/hs] [hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/nOGrAfy.jpg[/hs] Mielõtt valaki azt mondaná, hogy \'hát ezek LAPD 10 kódok õ is biztos onnan nézte\' annak a következõket tudom alátámasztani. Kriskel szándékosan rejtünk el \"hülyeségeket\" az irományokban amik orbitálisan eltérnek a valós rendszertõl. Egyik ilyen a 10-7 kód amihez õk is azt írták, hogy válaszolás a hívásra. Pedig a hivatalos jelentése \'Off-Duty\' azaz kilép a szolgálatból. Csupán nálunk nincs \'Off-Duty\' és mivel az LAPD rádiókódokban nincs 10 kód rá, csak scanner (CODE 1). Így mivel csak scanner ezért a végén nem adható meg másik scanner kód (ami azt jelenti, hogy szirénáik e vagy sem). A 10-62A is szintén bakikód mivel erre sincs 10 kód. PR a rövidítése. Viszont ezt LSRPrõl vettük ahol szintén 10-62A a személyi bejelentés (ami ott is kitalált kód). 148 pedig nem is rádiókód. A California Panel Code egyik bûncselekményének a paragrafus száma (resisting). Ugyanúgy Code 2HIGH sem létezik csak mivel mi szeretünk /siren el közlekedni ezért adtuk hozzá ezt a kódot. CODE 1 sem létezik vagyis nem azt jelenti, hogy üldözés folyamatban. Mivel üldözésre sincs kód ezért ez is egy kitalált bagater dolog. De! Ha még ezek sem lennének hihetõek, minden példa egy az egyben ugyan az amit mi írtunk. Szöveg is egy az egyben azonos. Mindent lemásolt és arcoskodik vele. Valaki véletlenül a srác skype vagy egyéb címét nem tudja? 85
Archívum / 5 éves lett a fórum« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 09:01:34 »
Sziasztok.
Elõször is kellemes idõtöltést kíván a sampforum csapata augusztus 20-án Magyarország hivatalos nemzeti ünnepén. Ha esetleg nem tudná valaki mit ünneplünk ezen a napon az itt röviden utánaolvashat. De, most nem az állami ünnepre szeretnék kitérni a közleményben hanem a fórumon lévõ eseményekre. Pontosan Augusztus 15-én a sampforum.hu \'Magyar SA-MP közösség\' 5 éves lett. Ez már belegondolva is hosszú idõintervallum, hisz 5 év alatt a fórum a következõket érte el:
Ez óriási adatmennyiség és ezt öt év alatt értétek el közös erõvel. De nézzük mikkel büszkélkedhet a fórum még témák terén:
Ezek mind a ti érdemeiteknek mondhatóak. A fórum (plusz Csabesz és Chuck segítségével akik létrehozták a fórum wikit és a kódtárat) kijelenthetem Magyarország legnagyobb GTA:SA-MP játékkal foglalkozó fóruma. De térjünk át a változásra. Anthony távozik a globális moderátor csapatból, saját döntés alapján. Köszönjük eddigi munkáját és sok sikert kívánunk neki a jövõben. Elõre le szeretném szögezni, hogy ne küldjetek globális moderátori jelentkezéseket mivel ez a rang megbízás nem jelentkezés alapján kerül átadásra. Továbbá mielõtt valaki azt hozná fel, hogy az elõzõ napi veszekedés miatt az téved ugyanis Anthony ezt a döntését már elõzõ hónapban közölte velünk. Magyar SA-MP közösség 86
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: lua« Dátum: 2013. Augusztus 14. - 19:22:28 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkriptelés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=45854.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=45854.0 87
Játékok / Carmageddon 2« Dátum: 2013. Augusztus 12. - 20:49:24 »![]() Carmageddon 2 Bevezetõ Az igazat megmondva a témát azért írom mert az elõzõ napokban a gépem a szervizben volt. De leporoltam a régi masinát és a legkirályabb 1995 és 2000 közötti játékok fogadtak. Most ezekrõl fogok pár szót szólni (de ebben a témában csak a carmageddonról). Azért kezdem ezzel a sort mert valahogy mindig is ez volt a kedvencem, bármennyire is véres játék. Ezeket azért szeretném bemutatni mert mostanában nem készülnek hasonló játékok. Nincs olyan jó játékélmény és hangulat mint ezeknél a régi daraboknál ahol nem a grafika meg a név számított. [hs width=250 height=250] http://gamepod.hu/dl/cnt/2009-04/2965/carmageddon_2_carpocalypse_now4.jpg[/hs] [hs width=250 height=250]http://www.mobygames.com/images/shots/l/6068-carmageddon-2-carpocalypse-now-windows-screenshot-crunch-s.jpg[/hs][hs width=250 height=250]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvQWN0aW9uL0F1dG9tb2JpbGU=/carmageddon_2_profilelarge.jpg[/hs] Alapkoncepció Mint ahogy fentebb is írtam a játékot szerintem nem sokan ismerik ezért leírom a nagyon egyszerû felépítését. 6-tól akár (ha jól emlékszem még) 12 autó indul rajtnál egy céllal, hogy egy körversenyt megnyerjen. Ez eddig nagyon Need For Speed logikának néz ki, de itt a versenyt nem akármilyen módokon nyerheted meg. A leglogikusabb verzió az az, hogy lefutod a kört és belemászkálsz az ellenõrzõpontokba. Bárkikkel akikkel játszottunk a carmageddonon nem ezt az utat választották. Ennél van jóval poénosabb út is. Persze ha így szeretnéd végigtolni a játékot akkor igen jól jársz anyagilag hisz minden ellenõrzõpont 2000 creditet ér. De vannak más utak is a gyõzelemhez! Lehetõséged van akár lezúzni az összes ellenfelet a pályán és így nyerni. De ez a taktika nem csak a te fejedben fordulhat meg. Még az elsõ pár pályán \"hagynak\" versenyezni, de amint a vége felé kezdesz érni, õk is inkább felkenni próbálnak a tárgyakra mint leelõzni. Az utolsó út pedig a gyõzelemhez az az, hogy a járókelõket (eredetileg járókelõk [pedestrians] néven futottak, de mivel sok országban betiltották a játékot ezért zombies névre lettek átkeresztelve) elütöd. Az összes járókelõt el kell ütnöd a gyõzelemhez. Nekem egyszer sem sikerült. Pedig még pedestrain power upot is használtam (power-upokról késõbb!). Ez a három út egyszerûnek tûnhet hisz bármikor váltogathatóak, de van egy állandó ellenfelünk még a versenyzõk mellett. Mégpedig az idõ. Nehézségi fokozattól függõen 1:30, 1:00 és 0:45mp kezdéssel indulhatsz. Ha az idõd letelik Game over, küldetést buktad. Idõt nem kapsz checkpointba belépéssel tehát a versenyzõs út sem annyira egyszerû mint amilyennek látszik (ugyanis a gép 10p után leszarja a versenyzést). Idõt szerezni stuntolással (van amikor pár másodperc van amikor percet ad érte), gyalogosok elütésével (15mp/gyalogos), ellenfelek kiütésével (általában 2-8p ellenféltõl függõen) és nagy ritkán power upból tudod szerezni. Nem egyszer jártam úgy, hogy egy ellenfél volt hátra és kifutottam az idõbõl. Könnyûnek tûnik, de nem az. Az elsõ 3-4 küldetést valószínûleg bukni fogja az ember a legnehezebb módon. Nem azért mert szétütik a kocsit hanem mert kifut az idõbõl. Jármûvek Egyik leglényegesebb és legpoénosabb része a játéknak. Minden jármû a zúzásra, tarolásra és gyilkolásra van kihegyezve. Fizikát nem ismervén végsebesség nélkül és epikus ugratásokkal lenyûgözik az embert az elsõ perctõl. 41 darab jármû áll a rendelkezésünkre lenyûgözõ törésmodellel. Csak ebben a játékban találkoztam azzal a logikával, hogy \"nem tetszik a kocsin a tetõ? Ott egy alacsony híd csinálj belõle kabriót\". A jármûveket itt lentebb meg tudjátok tekinteni (nem szedtem õket sorrendbe). ![]()
![]()
![]()
![]()
![]() ![]() ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Power-upok Hiányolom a mai autós játékokból. Ezek a legnagyobb poénforrások! Több száz fajta power-up van a játékban. Négy kategóriába lehet sorolni õket: bónuszt ad (sebesség, pénz, idõ, javítás...), megszívatja az ellenfeleket (epikus rugók, bombák, olajfolt...), megszívat téged (megfordítja az irányítást, pinball mód, jelly suspension, tönkrevágja az autót) és végül a pedestrainok ellen (Barbeque, Electric Bastard-Ray...). Mindegyik power-up nagyon poénos fõleg ha haver ellen tolod és tíz perc után power upra vadásztok amiknek az eredménye sokszor az, hogy saját magad szívatod meg vele. Történet A játék történetét igen nehéz lenne leírni félek is a spoilertõl. De egy nagyon komoly RPG keretekkel rendelkezõ története van. Tán a legnyíltabb RPG története van. Nincs megadva semmi dialógus, semmi sztori semmilyen eseménysor, hogy mit és miért csinálsz (jó van de nagyon minimális \"tedd tönkre az antennákat\"). Ezért játék során azt találsz ki történetnek amit akarsz. Végezetül Szerintem zseniális játék és kötelezõ darab. Fõleg haverok ellen tolni az igazán poén. A játék igazi arcade játék. Nem szimulátor, nem arcade-szimulátor közötti bigyó. Garantált szórakozást ad azzal, hogy nem veszi magát komolyan. Értelmetlen ugratók és akadályok mindenhol amik csakis a játékosoknak kedveznek. 88
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: ( - ) Forest Town RolePlay - Since 2013« Dátum: 2013. Július 23. - 12:21:14 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP szerverek.
http://sampforum.hu/index.php?topic=43467.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=43467.0 89
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Future Town RPG - "One Town, One Life!"« Dátum: 2013. Július 23. - 11:47:06 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP szerverek.
http://sampforum.hu/index.php?topic=43363.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=43363.0 90
Archívum / Új moderátorok« Dátum: 2013. Július 19. - 17:08:48 »
Sziasztok!
Mivel krisk globális moderátor lett így felszabadultak azok a fórumrészek amelyeken moderációs feladatokat látott el. Ezek a fórumrészek igen forgalmasak voltak így szükséges volt a helyére keresni pár alkalmas személyt. Mostantól Mambo mellett a beszélgetésekben Joszip is moderátor. Továbbá Benceee mellé zeteni került mint újdonsült szerverek moderátor. Reméljük mindenki meg lesz elégedve az új moderátorok munkájával a kis frissítésnek hála. Újdonsült moderátoroknak: - Mindkét fórumrész igen aktívnak mondható és itt szoktak a legkönnyebben kitörni a veszekedések. Ezért mindkét fórum felügyelete igen nagy odafigyelést igényel. Ha bármilyen kérdésetek van moderálással (vagy mással) kapcsolatban nyugodtan fordulhattok a globális moderátorokhoz vagy az adminisztrátorokhoz. Mi reméljük, hogy semmi probléma sem lesz és a helyzeteket jól fogjátok tudni kezelni. |