Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gentleman

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19
76
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=47527.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=47527.0

77
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=47463.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=47463.0

78
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: GTA IV Probléma
« Dátum: 2013. Szeptember 20. - 20:31:01 »

79
GTA V: Alap információk / GTA V - Ezzel játszunk, magyar kommentárral
« Dátum: 2013. Szeptember 20. - 17:26:55 »

80
GTA V: Alap információk / GTA V - Videók *spoiler*
« Dátum: 2013. Szeptember 17. - 14:48:38 »

Igen hát itt már jobbak a villogók. Meg a megafonos beszólások is a szokásosak maradtak.
Akit az SD érdekelne:
 

Tengeralattjáró
 

Tuningolás
 

81
Archívum / Szabályzatmódosítás 2013. 09. 08. - szerverek
« Dátum: 2013. Szeptember 08. - 09:33:37 »
Sziasztok,
Az utóbbi idõben több probléma is volt a szerverek fórumrészben a nyitott témákkal kapcsolatban.
Elõször is a régebbi alkalmi kiegészítés (\'a 30 hozzászólásos szabály\') elavult és kétértelmû volt.  Mert az a szabály azt mondta ki, hogy 30 hozzászólás vagy értékelhetõ leírás.
Mivel ez nagyon kétértelmû, sok helyen ütközés is volt <[£u$ta]> újragondolta az egészet majd felvetette a team elõtt ami elfogadásra került.
Jelentõs változás, hogy most már nem szükséges 30 hozzászólás a téma nyitásához. Újra bárki szabadon hirdetheti a szerverét, de ennek van egy feltétele, hogy elérhetõségeket nem írhattok ki.
Az elérhetõségek csakis moderátori jóváhagyás után kerülhetnek ki.
Továbbá mostantól jóval szigorúbban lesz nézve a téma felbumpolása ezekben a fórumrészekben. Tehát azokba a témákba amelyek nem kaptak jóváhagyást, nem írhatnak a felhasználók, nem bumpolhatják fel a témát. Csakis a moderátor és a témanyitó szólhat hozzá.
De ezek csak a fõbb dolgok kiemelve a módosításból. Részletesebben errõl itt olvashattok.
A szabályzat nem visszamenõleges és 2013. 09. 08. 9:30 perctõl érvényes.

82
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: GGMM ERROR
« Dátum: 2013. Szeptember 05. - 18:26:39 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=46934.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=46934.0

83
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: német rpg szerverek
« Dátum: 2013. Szeptember 03. - 22:38:56 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=46903.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=46903.0

84
Általános / SeeRPG bemutatkozás.
« Dátum: 2013. Augusztus 27. - 19:54:59 »
Az igazat megmondva eddig sosem értettem a SeeRPG-vel való problémázásokat. Viszont most egy dolog nagyon kicsapta nálam a biztosítékot.
Nem akarok nagyon elõszót írni, beszéljenek a képek inkább:



[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/XyhTeg2.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/OsipynU.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/rV3LcIj.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/9rq4dvp.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/gASMw1B.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/8xFYCXy.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/nOGrAfy.jpg[/hs]
 
Mielõtt valaki azt mondaná, hogy \'hát ezek LAPD 10 kódok õ is biztos onnan nézte\' annak a következõket tudom alátámasztani.
Kriskel szándékosan rejtünk el \"hülyeségeket\" az irományokban amik orbitálisan eltérnek a valós rendszertõl.
Egyik ilyen a 10-7 kód amihez õk is azt írták, hogy válaszolás a hívásra. Pedig a hivatalos jelentése \'Off-Duty\' azaz kilép a szolgálatból.
Csupán nálunk nincs \'Off-Duty\' és mivel az LAPD rádiókódokban nincs 10 kód rá, csak scanner (CODE 1). Így mivel csak scanner ezért a végén nem adható meg másik scanner kód (ami azt jelenti, hogy szirénáik e vagy sem).
A 10-62A is szintén bakikód mivel erre sincs 10 kód. PR a rövidítése. Viszont ezt LSRPrõl vettük ahol szintén 10-62A a személyi bejelentés (ami ott is kitalált kód).
148 pedig nem is rádiókód. A California Panel Code egyik bûncselekményének a paragrafus száma (resisting).
Ugyanúgy Code 2HIGH sem létezik csak mivel mi szeretünk /siren el közlekedni ezért adtuk hozzá ezt a kódot.
CODE 1 sem létezik vagyis nem azt jelenti, hogy üldözés folyamatban. Mivel üldözésre sincs kód ezért ez is egy kitalált bagater dolog.
De!
Ha még ezek sem lennének hihetõek, minden példa egy az egyben ugyan az amit mi írtunk. Szöveg is egy az egyben azonos. Mindent lemásolt és arcoskodik vele.
Valaki véletlenül a srác skype vagy egyéb címét nem tudja?

85
Archívum / 5 éves lett a fórum
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 09:01:34 »
Sziasztok.
Elõször is kellemes idõtöltést kíván a sampforum csapata augusztus 20-án Magyarország hivatalos nemzeti ünnepén.
Ha esetleg nem tudná valaki mit ünneplünk ezen a napon az itt röviden utánaolvashat.
De, most nem az állami ünnepre szeretnék kitérni a közleményben hanem a fórumon lévõ eseményekre.
Pontosan Augusztus 15-én a sampforum.hu \'Magyar SA-MP közösség\' 5 éves lett. Ez már belegondolva is hosszú idõintervallum, hisz 5 év alatt a fórum a következõket érte el:
 
  • - 7 534 regisztrált felhasználó

  • - 389 305 hozzászólás

  • - 35 015 téma

  • - átlagban 5 regisztráció naponta

  • - átlagban 248 hozzászólás kerül létrehozásra naponta

  • - átlagosan 81 tag online naponta


Ez óriási adatmennyiség és ezt öt év alatt értétek el közös erõvel.
De nézzük mikkel büszkélkedhet a fórum még témák terén:
 
  • - azoknak akik újonnan scriptelésbe vágják fejszéjüket pontosan 221 leírás áll a rendelkezésükre

  • - eszköztárunkban elérhetõ 5 darab editor mely szintén segítheti az aktív scriptelõket vagy akik csak most kezdték az ipart

  • - rendelkezünk egy wikivel is. Melyben a ti általatok írt leírások, útmutatók, tippek és függvénymagyarázatok érhetõek el.

  • - saját kódtár melyet Chuck készített, amiért óriási köszönet jár neki


Ezek mind a ti érdemeiteknek mondhatóak.
A fórum (plusz Csabesz és Chuck segítségével akik létrehozták a fórum wikit és a kódtárat) kijelenthetem Magyarország legnagyobb GTA:SA-MP játékkal foglalkozó fóruma.
De térjünk át a változásra.
Anthony távozik a globális moderátor csapatból, saját döntés alapján. Köszönjük eddigi munkáját és sok sikert kívánunk neki a jövõben.
Elõre le szeretném szögezni, hogy ne küldjetek globális moderátori jelentkezéseket mivel ez a rang megbízás nem jelentkezés alapján kerül átadásra.
Továbbá mielõtt valaki azt hozná fel, hogy az elõzõ napi veszekedés miatt az téved  ugyanis Anthony ezt a döntését már elõzõ hónapban közölte velünk.
Magyar SA-MP közösség

86
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: lua
« Dátum: 2013. Augusztus 14. - 19:22:28 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkriptelés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=45854.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=45854.0

87
Játékok / Carmageddon 2
« Dátum: 2013. Augusztus 12. - 20:49:24 »

\"itt-az-uj-carmageddon-trailer_2012-06-06-1338930833.jpg\"
Carmageddon 2
 

Bevezetõ


Az igazat megmondva a témát azért írom mert az elõzõ napokban a gépem a szervizben volt. De leporoltam a régi masinát és a legkirályabb 1995 és 2000 közötti játékok fogadtak.
Most ezekrõl fogok pár szót szólni (de ebben a témában csak a carmageddonról). Azért kezdem ezzel a sort mert valahogy mindig is ez volt a kedvencem, bármennyire is véres játék.
Ezeket azért szeretném bemutatni mert mostanában nem készülnek hasonló játékok. Nincs olyan jó játékélmény és hangulat mint ezeknél a régi daraboknál ahol nem a grafika meg a név számított.
 

[hs width=250 height=250]
http://gamepod.hu/dl/cnt/2009-04/2965/carmageddon_2_carpocalypse_now4.jpg[/hs] [hs width=250 height=250]http://www.mobygames.com/images/shots/l/6068-carmageddon-2-carpocalypse-now-windows-screenshot-crunch-s.jpg[/hs][hs width=250 height=250]http://i.neoseeker.com/screenshots/R2FtZXMvUEMvQWN0aW9uL0F1dG9tb2JpbGU=/carmageddon_2_profilelarge.jpg[/hs]
 
Alapkoncepció


Mint ahogy fentebb is írtam a játékot szerintem nem sokan ismerik ezért leírom a nagyon egyszerû felépítését.
6-tól akár (ha jól emlékszem még) 12 autó indul rajtnál egy céllal, hogy egy körversenyt megnyerjen. Ez eddig nagyon Need For Speed logikának néz ki, de itt a versenyt nem akármilyen módokon nyerheted meg.
A leglogikusabb verzió az az, hogy lefutod a kört és belemászkálsz az ellenõrzõpontokba. Bárkikkel akikkel játszottunk a carmageddonon nem ezt az utat választották. Ennél van jóval poénosabb út is. Persze ha így szeretnéd végigtolni a játékot akkor igen jól jársz anyagilag hisz minden ellenõrzõpont 2000 creditet ér.
De vannak más utak is a gyõzelemhez!
Lehetõséged van akár lezúzni az összes ellenfelet a pályán és így nyerni. De ez a taktika nem csak a te fejedben fordulhat meg. Még az elsõ pár pályán \"hagynak\" versenyezni, de amint a vége felé kezdesz érni, õk is inkább felkenni próbálnak a tárgyakra mint leelõzni.
Az utolsó út pedig a gyõzelemhez az az, hogy a járókelõket (eredetileg járókelõk [pedestrians] néven futottak, de mivel sok országban betiltották a játékot ezért zombies névre lettek átkeresztelve) elütöd. Az összes járókelõt el kell ütnöd a gyõzelemhez. Nekem egyszer sem sikerült. Pedig még pedestrain power upot is használtam (power-upokról késõbb!).
Ez a három út egyszerûnek tûnhet hisz bármikor váltogathatóak, de van egy állandó ellenfelünk még a versenyzõk mellett. Mégpedig az idõ. Nehézségi fokozattól függõen 1:30, 1:00 és 0:45mp kezdéssel indulhatsz.
Ha az idõd letelik Game over, küldetést buktad.
Idõt nem kapsz checkpointba belépéssel tehát a versenyzõs út sem annyira egyszerû mint amilyennek látszik (ugyanis a gép 10p után leszarja a versenyzést).
Idõt szerezni stuntolással (van amikor pár másodperc van amikor percet ad érte), gyalogosok elütésével (15mp/gyalogos), ellenfelek kiütésével (általában 2-8p ellenféltõl függõen) és nagy ritkán power upból tudod szerezni.
Nem egyszer jártam úgy, hogy egy ellenfél volt hátra és kifutottam az idõbõl. Könnyûnek tûnik, de nem az. Az elsõ 3-4 küldetést valószínûleg bukni fogja az ember a legnehezebb módon. Nem azért mert szétütik a kocsit hanem mert kifut az idõbõl.
Jármûvek


Egyik leglényegesebb és legpoénosabb része a játéknak. Minden jármû a zúzásra, tarolásra és gyilkolásra van kihegyezve. Fizikát nem ismervén végsebesség nélkül és epikus ugratásokkal lenyûgözik az embert az elsõ perctõl.
41 darab jármû áll a rendelkezésünkre lenyûgözõ törésmodellel. Csak ebben a játékban találkoztam azzal a logikával, hogy \"nem tetszik a kocsin a tetõ? Ott egy alacsony híd csinálj belõle kabriót\".
A jármûveket itt lentebb meg tudjátok tekinteni (nem szedtem õket sorrendbe).



 \"Abbacab.png\"Magnum Magnumsson
 
  • A legerõsebb jármûosztályba tartozik viszont az alacsonyabb helyekkel meggyûlhet a problémánk ha ezzel megyünk. Lassan gyorsul, de nincs végsebessége ezért elmenekülni könnyû elõle, de mivel a játék 3/4 részében fog megjelenni ezért nem lesz annyira nagy problémánk vele (de sosem egyedül támad).

\"Bigdump.png\" Psycho Pitbull
 

  • A wiki szerint (mely 1-5ig kategorizálja a jármûvek erõsségét) 80-as erõsségû \"versenyautó\". Egyetlen egy küldetésben jelenik meg mint ellenfél. Viszont vannak vele problémák is. Nekem valahogy sosem tûnt annyira erõsnek ha ezzel mentem mivel ha a jármû teteje akad bele bármibe akkor igen sérülékeny.
    Kis érdekesség még a jármû description tage: \"When you can afford this baby, your troubles are over. Unless you need to get through a checkpoint...\". És nagyon igaz is. Checkpointok alatt éppen csak, hogy átfér csak pont a szélén. Ha nagyobb sebességgel beleugratsz a CP-be ezzel akkor knocked out.

 \"Bimmer.png\" Kurt Blasthoff
 

  • Kezdõellenfelek egyike. Lassú és gyenge autó. De a játék elején még tûrhetõ és olcsónak is mondható.

 \"Bloodriviera.png\" Dan Dead
 

  • Kezdõellenfelek között õ a legerõsebb. Ennek tetejébe jön még, hogy gyorsabb mint a többi kezdõautó (kivéve buzz). 383 ezer creditért érdemes megvenni még a játék felénél is jól jöhet ha nem szeretjük az Eaglet.

 \"Bugga.png\"\"Piranha.png\"\"Razorback.png\" Auto Scum
 

  • A három autót azért írtam egy kalap alatt mivel a pilótáik azonos \"klánba\" tartoznak és nagyjából azonosak az autók tulajdonságai:


  • Nevetségesen gyengék és lassúak. Szintén kezdõellenfelekbe tartoznak.


 \"Buzzmobile.png\" Buzz Lightweight
 

  • Gyenge, de nagyon jól gyorsuló autó. Ha checkpointokra és pedestrainokra hajtasz akkor ideális autó a játék elején 69 ezer creditért.

 \"Copcar-Carma2.png\" The Cops
 

  • Szintén egy nagyon utálatos küldetésben jelenik meg mint ellenfél nyolcadmagával. Szívós és gyors ellenfél. Plusz poénforrása a szirénahang függ a sebességtõl is.

 \"Coupedegrace.png\" Grace Full
 

  • Kezdõellenfél közepes gyorsulással és erõvel. Nagyon kiegyensúlyozott és jól irányítható autó.

 \"Cowpoker.png\" Slim Chance
 

  • Nem a legerõsebb, de szívós ellenfelek egyike. Nagyon poénos az elején a két \"tehén piszkavas\". De az esetek nagy részében egy két ütközés után leesik, elgörbül..

 \"Dccodbra.png\" Shawnee Smitt
 

  • Kezdõellenfél, de ritkán jelenik meg a játék elején. Nagyon kiemelkedõ tulajdonságokkal nem rendelkezik.

 \"Deathcruiser.png\" Mike Hunt
 

  • Játék vége fele jelenik meg õ is és nagyon sokat szenvedtem mindig a lezúzásával. Emlékezetes ellenfelek egyike. Igaz nem a megjelenése miatt hanem a szívóssága miatt.

 \"Degoryun2.png\" Russ T
 

  • Igen ez egy Delorean! Vagy ahogy a játék mondja \"DeGory\'Un 2\". Szintén kezdõellenfél, de a játék elején ritkán jelenik meg. Plusz poénforrás a szögek a jármû elején amikre fel lehet tûzni a gyalogosokat.

 \"Eagle3.png\" Eagle 3
 

  • Ez a játékos autója. Persze nem kötelezõ állandóan ezzel menni, de nagyon jó autó. A vége felé haszontalanná válik ha nem fejleszted az armourt, enginet és attackot.

 \"Flowerpower.png\" Flower Power
 

  • Wiki 1-5 ös értékelése alapján -1 erõsséggel rendelkezik. Én is így tapasztaltam a játékban.

 \"Forklift.png\" Ada Nuff
 

  • Képen is jól látszik a targonca emelõsorában egy lefejezõgép van ami folyamatosan fel-le mozog. Nekem mindig az volt ezzel a jármûvel a célom, hogy lefejezzem a gyalogosokat. De sosem sikerült igazán.

 \"Harvester.png\" Farmer Fright
 

  • Külseje ellenére nagyon szívós ellenfél mint Mike Hunt. Szembõl sokszor esélytelen szétkapni. De elõny, hogy a kanyarodással mindig problémája akad.

 \"Hawk3.png\" Die Ana
 

  • A Carmageddon elsõ részében még nagyon hasonlított az Eagle-re ezért is hitték a játékosok, hogy ez annak a riválisa, de kiderült, hogy nem. Ezért is váltottak külsõt a 2-részben a készítõk. Másik érdekesség, hogy a nevében a DIE nem az angol halál szót jelenti hanem a német \"a\" szót.

 \"Hellrod.png\" Rod Hell
 
  • Igazi hot-rod! Nagyon gyors és tán ezzel lehet a legjobb stuntokat produkálni. Na meg kiugratni egy másik dimenzióba (ezt értsd szó szerint, fentebb elfelejtettem írni, hogy 3-4 kilóméteres ugratások a játékban megszokottak).

 \"Hickpickup.png\" Banjo Strummy
 

  • Checkpointos küldetésekhez ideális mivel jól irányítható. Mást igazán nem lehet elmondani róla.

 \"Jetcar.png\" Jenny Taylia
 
  • Egyik legidegesítõbb kezdõellenfelek egyike. Nem azért mert gyors vagy erõs hanem mert állandóan víz alá mászik plusz ha az eleje megtörik akkor a motorháztetõ egy ugratot képez a jármû elé és így csak hátulról sebezhetõ.

 \"Lambogenie.png\" Kutter
 

  • Nagyon gyors, de mindig falrakenõdés a végeredmény. Én nem használtam sokat mert zúzásban nem túl erõs. Vagyis szívós, de nincs nagy ütõereje

 \"Lumber.png\" Halfwit Harry
 

  • A kép mindent elmond szerintem

 \"Mach13.png\" Su Borg
 

  • Ugyan az mondható el õ róla is mint az Auto Schumról. Nevetséges ellenfelek egyike. Sokszor volt olyan, hogy lezúzta magát addigra mire megtehettem volna.

 \"Madmorris.png\" Maurice Stalwart
 

  • Nagyon gyors ellenfél. Sokszor nehezebb beérni mint lezúzni.

 \"Monsterbeatle.png\" Herb \'E\'
 

  • Filmreferencia mint a Russ T. Mennyivel poénosabb lett volna a film egy ilyen autóval nem?

 \"Plowmk2.png\" Herb \'E\'
 

  • Lassú ellenfél de ha telikap akkor általában Game Over.

 \"Porker2.png\" Herr Kooled
 

  • CP-s küldetésneknél nagyon jól jön mert könnyen irányítható. Még ellenfelek ellen sem haszontalan, mivel gyors és közepesen erõs.

 \"Propshafter.png\" Silvester Stallion
 

  • Már csak a propellerek miatt megéri kipróbálni.

 \"Theredvet.png\" Ashteroid
 

  • A jármû neve szintén egy szóvicc amit nem fogok elsütni. Meghagyom az örömet, hogy mindenki rájöjjön magától. Ellenfelek között meg butának jelent meg elõttem. Sokszor kenõdött falra és könnyen objekteknek vezethetõ.

 \"Theredvet.png\" Ashteroid (The Red Vet)
 

  • A jármû neve szintén egy szóvicc amit nem fogok elsütni. Meghagyom az örömet, hogy mindenki rájöjjön magától. Ellenfelek között meg butának jelent meg elõttem. Sokszor kenõdött falra és könnyen objekteknek vezethetõ.

 \"Screwie2.png\" Screwie Lewie
 

  • Bármennyire is karajul néz ki az elején az orrtakarító nem túl hasznos jármû. Ha alacsony az ellenfél nagyon fogsz szenvedni a falra kenésével. Plusz nem is olyan erõs mint amilyen erõsnek kinéz. Itt is van a nevében egy rejtett utalás remélem leesik mindenkinek elsõre.

 \"Semimk2.png\" Mother Trucker
 

  • Én ellenfél kategorizálásban az \"inkább kerüld el\" típusba sorolnám. Nagyon szívós és nem is lassú. Ha egyszer letarol akkor buktad a kört.

 \"Slamsedan.png\" Otis P Jivefunk
 

  • Nagyon gyenge, inkább vicc kategória.

 \"Streetmachine.png\" Wide boy
 

  • Nagyon gyenge õ is, de már a zenegép miatt megéri menni vele. A zene itt is a sebességedtõl függ.

 \"Supastuka.png\" Heinz Faust
 

  • Egy szívatás ez a repülõ. Mert, hogy nekem egyszer nem sikerült felszállnom vele az felbosszantott.

 \"Tashita2.png\" Ed 101
 

  • Gyenge, de gyors és jól irányítható. Ellenfélként nem igazán szokott megtámadni, inkább versenyezget tehát tartani ettõl nem kell.

 \"Thunderbucket.png\" Thunderbucket
 

  • Én mindig lecsaptam a tetejét és kabrióként üzemeltettem. A törésmodellje viszont nagyon jó, nagyon szépen szarrá törhetõ az autó.

 \"\"http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20090201214106/carmageddon/images/c/ce/Vlad3.png] Vlad 3
 

  • Legutálnivalóbb ellenfelek egyike. Szembõl esélytelen lezúzni mivel mindig fölötte átugratás lesz a vége. Nagyon gyors autó amúgy de irányítani nagyon nehéz.

 
Power-upok
 
Hiányolom a mai autós játékokból. Ezek a legnagyobb poénforrások!
Több száz fajta power-up van a játékban. Négy kategóriába lehet sorolni õket: bónuszt ad (sebesség, pénz, idõ, javítás...), megszívatja az ellenfeleket (epikus rugók, bombák, olajfolt...), megszívat téged (megfordítja az irányítást, pinball mód, jelly suspension, tönkrevágja az autót) és végül a pedestrainok ellen (Barbeque, Electric Bastard-Ray...).
Mindegyik power-up nagyon poénos fõleg ha haver ellen tolod és tíz perc után power upra vadásztok amiknek az eredménye sokszor az, hogy saját magad szívatod meg vele.
Történet
 
A játék történetét igen nehéz lenne leírni félek is a spoilertõl. De egy nagyon komoly RPG keretekkel rendelkezõ története van. Tán a legnyíltabb RPG története van.
Nincs megadva semmi dialógus, semmi sztori semmilyen eseménysor, hogy mit és miért csinálsz (jó van de nagyon minimális \"tedd tönkre az antennákat\").
Ezért játék során azt találsz ki történetnek amit akarsz.
Végezetül
 
Szerintem zseniális játék és kötelezõ darab. Fõleg haverok ellen tolni az igazán poén. A játék igazi arcade játék. Nem szimulátor, nem arcade-szimulátor közötti bigyó.
Garantált szórakozást ad azzal, hogy nem veszi magát komolyan. Értelmetlen ugratók és akadályok mindenhol amik csakis a játékosoknak kedveznek.

88
A téma át lett helyezve a következõbe: RP szerverek.
http://sampforum.hu/index.php?topic=43467.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=43467.0

89
A téma át lett helyezve a következõbe: RP szerverek.
http://sampforum.hu/index.php?topic=43363.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=43363.0

90
Archívum / Új moderátorok
« Dátum: 2013. Július 19. - 17:08:48 »
Sziasztok!
Mivel krisk globális moderátor lett így felszabadultak azok a fórumrészek amelyeken moderációs feladatokat látott el.
Ezek a fórumrészek igen forgalmasak voltak így szükséges volt a helyére keresni pár alkalmas személyt.
Mostantól Mambo mellett a beszélgetésekben Joszip is moderátor.
Továbbá Benceee mellé zeteni került mint újdonsült szerverek moderátor.
Reméljük mindenki meg lesz elégedve az új moderátorok munkájával a kis frissítésnek hála.
Újdonsült moderátoroknak:
- Mindkét fórumrész igen aktívnak mondható és itt szoktak a legkönnyebben kitörni a veszekedések. Ezért mindkét fórum felügyelete igen nagy odafigyelést igényel.
Ha bármilyen kérdésetek van moderálással (vagy mással) kapcsolatban nyugodtan fordulhattok a globális moderátorokhoz vagy az adminisztrátorokhoz.
Mi reméljük, hogy semmi probléma sem lesz és a helyzeteket jól fogjátok tudni kezelni.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal