Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kurta999

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
76
Off Telep / Official samp fórum archívum
« Dátum: 2011. Április 09. - 12:38:49 »
Ezt érdemes megnézni, a régi official fórumról egy archívum, amikor még Seif-et nem bannolták, és még Boylett-nek is fentvan az xStreamer.
Ittvan még a fejlesztõ Y_Less, akinek 9000Hsz-e van xD
Még a régi wiki is ittvan.
Így ahogy az ember elnézi, maga a fórum inkább csak lefelé fejlõdött mostanában..
http://replay.waybackmachine.org/20060509035403/http://forum.sa-mp.com/

77
Kérdések, Segítség / Fórum hack || WTF ?
« Dátum: 2011. Április 05. - 18:21:52 »
Erre mondjon valaki valami értelmeset: http://www.nm-ss.tarhely.biz/index.php?board=5.0 !
Már egyszer megcsinálta a csávó, bannoltam a HSZ-eivel eggyüt..
+ 10 online felhasználó, abból 7 ezek közé az anyabaszók közé tartozik és a Tokyóból voltak.
Ne vegyétek reklámnak :D

78
Beszélgetés / nVidia újra a csúcson
« Dátum: 2011. Április 01. - 12:05:50 »
Megjelent a GTX 590. A Radeon 6970-et úgy agyonbassza, hogy az besz.arás.
Ha érdekel, akkor nézd meg ezt a kettõ linket.
Hivatalos
Tesztelések

79
GetPlayerObjectPos
Lekéri a játékosnak létrehozott tárgy pozícióját ( X, Y, Z ).
Paraméterek:
 
( playerid, objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, amilyiknek a tárgy pozícióját le szeretnénk kérni.
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a pozícióját.
Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X kordinátát.
Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y kordinátát.
Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z kordinátát.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerObjectPos(playerid, objectid, x, y, z);

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos

80
Függvények / DestroyPlayerObject(playerid, objectid)
« Dátum: 2011. Március 27. - 11:07:28 »
DestroyPlayerObject
Töröl (megsemmisít) egy tárgyat a megadott játékosnak.
Paraméterek:
 
( playerid, objectid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek törölni szeretnénk.
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit törölni szeretnénk.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

DestroyPlayerObject( playerid, objectid );

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject

81
Függvények / CreatePlayerObject
« Dátum: 2011. Március 27. - 11:01:53 »
CreatePlayerObject
Létrehoz egy tárgyat a megadott játékosnak. ( Ezt használja minden object streamer )
Paraméterek:
 
( playerid, modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, drawdistance )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek létrehozzuk a megadott tárgyat.
modelid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit létrehoznak.
Float:X - A tárgy X pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Y - A tárgy Y pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Z - A tárgy Z pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rX - A tárgy X forgása, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rY - A tárgy Y forgása, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rZ - A tárgy Z forgása, ami egy lebegõpontos szám.
drawdistance - A tárgy látóhatára, hogy milyen messzirõl tölti be, ami egy lebegõpontos szám. Maximum 300, ezt ajánlom mindenkinek.
Visszatérés A visszatérés a tárgy azonosítója.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/objects\", cmdtext))
    {
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0); // Létrehozunk egy tárgyat az alap látóhatárral.
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 250.0); // Létrehozunk egy tárgyak 250-es látóhatárral.
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 50000.0); // Itt a látóhatár nagyobb, mint 300, ezért 300 lesz neki.
return 1;
    }
}

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject

82
Off Telep / Official fórumon törlik a HSZ-eket...
« Dátum: 2011. Március 26. - 21:51:48 »
Hali!
Azt nem értem, hogy mi a faszér törlik ki néha a HSZ-eket, vagy a témákat.
Pl nyitok egy támát a hibajelentésekbe, hogy a sniper bugos ha kintvagy SA zónából. Rá 4 órájára nicns ott.
Stb..

83
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsSafeForTextdraw
« Dátum: 2011. Március 22. - 15:03:56 »
Hali!
Ez a kód leellenõrzi, hogy a színezett GameText-ben vagy TextDraw-ban jól-e használtad a színezést. ( a ~ karakterre gondolok ).
A 126 az a ~ karakternek a száma.
Készítõ: JernejL a.k.a  RedShirt
 

stock bool:IsSafeForTextdraw(const str[])
{
new
safetil = -5;
for (new i; i < strlen(str); i++)
{
if ((str == 126) && (i > safetil))
{
   if (i >= strlen(str) - 1) // not enough room for the tag to end at all.
      return false;
   if (str[i + 1] == 126)
      return false; // a tilde following a tilde.
   if (str[i + 2] != 126)
      return false; // a tilde not followed by another tilde after 2 chars
   safetil = i + 2; // tilde tag was verified as safe, ignore anything up to this location from further checks (otherwise it\'ll report tag end tilde as improperly started tag..).
}
}
return true;
}

84
Segítségkérés / SA-MP csatlakozási probléma
« Dátum: 2011. Március 12. - 19:36:43 »
Hali!
Egyik haveromnak az a baja, hogy nemtud csatlakozni a szerverekre. Ezt írja neki a kliens: Server didn\'t responding, retring....
Próbáltuk a tûzfalat kikapcsolni, akkor is, vírusírtót, gta_sa.set-et törölni...
Régen ment neki, csak asszem, hogy a nettel valamit csináltak neki.
Valakinek van valami ötlete ?

85
Pluginok és Programok / Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Dátum: 2011. Március 10. - 21:24:52 »
Hali.
Ezt a scriptet a neten találtam, ez egy alap memória hack. Beírod a címkét, és az értéke, hogy mire változtassa.
Szükséged lesz hozzá C++-ra, vagy DevC++-ra.
Memóriacímkéket úgy kereshetsz, hogy beírod, hogy GTA SA Memory Adress. Vagy az MTA forráskódjából.
Nemcsak GTA-val mûködik! Ez csak neked megy, olyan, mint egy Trainer. ( Sobeit, stb... )
Tessék:
 

#include <iostream>
#include <windows.h>
using namespace std;
#include <windows.h>
// Gravity: 0x863984
// Játéks Speed: 0xB7CB64 // 0xB7CB64
// Blur: 0x8D5104
// Térkép fehérítése: 0xA444A4   (0/1)
int main()
{
HWND hWnd = FindWindow(0, \"GTA:SA:MP\"); // Ellenõrzi, hogy a megadott ablak nyitva-e van.
     if(hWnd == 0)
{
MessageBox(0, \"Error cannot find window.\", \"Error\", MB_OK|MB_ICONERROR);
     }
else
{
DWORD proccess_ID;
GetWindowThreadProcessId(hWnd, &proccess_ID);
HANDLE hProcess = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, proccess_ID);
if(!hProcess)
{
           MessageBox(0, \"Could not open the process!\", \"Error!\", MB_OK|MB_ICONERROR);
       }
else
{
           int newdata = 1;
       DWORD newdatasize = sizeof(newdata);
            if(WriteProcessMemory(hProcess, (LPVOID)0xA444A4, &newdata, newdatasize, NULL)) // Ez jelenleg fehéríti a térképet
   {
             MessageBox(NULL, \"WriteProcessMemory worked.\", \"Success\", MB_OK + MB_ICONINFORMATION);
   }
   else
   {
             MessageBox(NULL, \"Error cannot WriteProcessMemory!\", \"Error\", MB_OK + MB_ICONERROR);
           }
           CloseHandle(hProcess);
}
     }
     return 0;
}

86
Függvények / IsValidObject(objectid)
« Dátum: 2011. Március 02. - 13:29:47 »
IsValidObject
Ellenõrzi, hogy létezik-e a tárgy.
Paraméterek:
 
( objectid )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit szeretnénk ellenõrizni.
Visszatérés 1 ha létezik a tárgy, 0 ha nem.
Megjegyzés Ez azt ellenõrzi, hogy a tárgy létezik-e, nempedig azt, hogy megfelelõ-e a model id.
Példa a használatra:
 

if(IsValidObject(objectid)) DestroyObject(objectid);

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
MoveObject: Mozgat egy tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidObject

87
Függvények / GetObjectRot(objectid, &Float:RotX, &Float:RotY, &Float:RotZ)
« Dátum: 2011. Március 02. - 13:23:48 »
GetObjectRot
Lekéri a tárgy forgását ( X, Y, Z ).
Paraméterek:
 
( objectid, &Float:RotX, &Float:RotY, &Float:RotZ )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a forgását.
Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X forgást.
Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y forgást.
Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z forgást.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ;
GetObjectRot(objectid, RotX, RotY, RotZ)

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectRot

88
Függvények / GetObjectPos(objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z)
« Dátum: 2011. Március 01. - 19:45:39 »
GetObjectPos
Lekéri a tárgy pozícióját ( X, Y, Z ).
Paraméterek:
 
( objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a pozícióját.
Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X kordinátát.
Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y kordinátát.
Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z kordinátát.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(objectid, x, y, z);

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos

89
AttachObjectToPlayer
Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. Figyelem, ez csak globális ( CreateObject ) objectekkel mûködik, tehát dinamikus ( streamelt ) objecteket nemlehet felcsatolni vele.
Paraméterek:
 
( objectid, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit hozzá szeretnénk csatolni.
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akihez hozzá szeretnénk csatolni.
Float:OffsetX - A tárgy távolsága a játékostól az X koordináta felé.
Float:OffsetY - A tárgy távolsága a játékostól az Y koordináta felé.
Float:OffsetZ - A tárgy távolsága a játékostól a Z koordináta felé.
Float:RotX - A forgása az X felé.
Float:RotY - A forgása az Y felé.
Float:RotZ - A forgása a Z felé.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 

new obj;
public OnGameModeInit()
{
    obj = CreateObject(321, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/attachobject\", true) == 0)
    {
        AttachObjectToPlayer(obj, playerid, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 );
        return 1;
    }
    return 0;

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer

90
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)
« Dátum: 2011. Március 01. - 17:07:24 »
Lekéri a játékos IP-jét egy megadott stringbe.
Paraméterek:
(playerid, name[], len)
playerid                                  A játékos, akinek lekérje az IP-jét
name[]                                   Karakterlánc, amibe belekéri az IP-t
len                                         Az IP karakterlánc hosszúsága.
Visszatérések              1 ha sikeres volt, 0 ha nem.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new plrIP[16];
    GetPlayerIp(playerid, plrIP, sizeof(plrIP));
    if(!strcmp(plrIP, \"127.0.0.1\"))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Üdvözöllek a szervereden mester :)\");
    }
   return 1;
}

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal