Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Off Telep / Official samp fórum archívum« Dátum: 2011. Április 09. - 12:38:49 »
Ezt érdemes megnézni, a régi official fórumról egy archívum, amikor még Seif-et nem bannolták, és még Boylett-nek is fentvan az xStreamer.
Ittvan még a fejlesztõ Y_Less, akinek 9000Hsz-e van xD Még a régi wiki is ittvan. Így ahogy az ember elnézi, maga a fórum inkább csak lefelé fejlõdött mostanában.. http://replay.waybackmachine.org/20060509035403/http://forum.sa-mp.com/ 77
Kérdések, Segítség / Fórum hack || WTF ?« Dátum: 2011. Április 05. - 18:21:52 »
Erre mondjon valaki valami értelmeset: http://www.nm-ss.tarhely.biz/index.php?board=5.0 !
Már egyszer megcsinálta a csávó, bannoltam a HSZ-eivel eggyüt.. + 10 online felhasználó, abból 7 ezek közé az anyabaszók közé tartozik és a Tokyóból voltak. Ne vegyétek reklámnak 78
Beszélgetés / nVidia újra a csúcson« Dátum: 2011. Április 01. - 12:05:50 »
Megjelent a GTX 590. A Radeon 6970-et úgy agyonbassza, hogy az besz.arás.
Ha érdekel, akkor nézd meg ezt a kettõ linket. Hivatalos Tesztelések 79
Függvények / GetPlayerObjectPos(playerid, objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z)« Dátum: 2011. Március 27. - 11:11:53 »
GetPlayerObjectPos
Lekéri a játékosnak létrehozott tárgy pozícióját ( X, Y, Z ). Paraméterek: ( playerid, objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, amilyiknek a tárgy pozícióját le szeretnénk kérni. objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a pozícióját. Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X kordinátát. Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y kordinátát. Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z kordinátát. Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. DestroyObject: Töröl egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos 80
Függvények / DestroyPlayerObject(playerid, objectid)« Dátum: 2011. Március 27. - 11:07:28 »
DestroyPlayerObject
Töröl (megsemmisít) egy tárgyat a megadott játékosnak. Paraméterek: ( playerid, objectid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek törölni szeretnénk. objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit törölni szeretnénk. Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. MoveObject: Mozgatja a tárgyat. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject 81
Függvények / CreatePlayerObject« Dátum: 2011. Március 27. - 11:01:53 »
CreatePlayerObject
Létrehoz egy tárgyat a megadott játékosnak. ( Ezt használja minden object streamer ) Paraméterek: ( playerid, modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, drawdistance ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek létrehozzuk a megadott tárgyat. modelid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit létrehoznak. Float:X - A tárgy X pozíciója, ami egy lebegõpontos szám. Float:Y - A tárgy Y pozíciója, ami egy lebegõpontos szám. Float:Z - A tárgy Z pozíciója, ami egy lebegõpontos szám. Float:rX - A tárgy X forgása, ami egy lebegõpontos szám. Float:rY - A tárgy Y forgása, ami egy lebegõpontos szám. Float:rZ - A tárgy Z forgása, ami egy lebegõpontos szám. drawdistance - A tárgy látóhatára, hogy milyen messzirõl tölti be, ami egy lebegõpontos szám. Maximum 300, ezt ajánlom mindenkinek. Visszatérés A visszatérés a tárgy azonosítója. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. MoveObject: Mozgatja a tárgyat. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject 82
Off Telep / Official fórumon törlik a HSZ-eket...« Dátum: 2011. Március 26. - 21:51:48 »
Hali!
Azt nem értem, hogy mi a faszér törlik ki néha a HSZ-eket, vagy a témákat. Pl nyitok egy támát a hibajelentésekbe, hogy a sniper bugos ha kintvagy SA zónából. Rá 4 órájára nicns ott. Stb.. 83
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsSafeForTextdraw« Dátum: 2011. Március 22. - 15:03:56 »
Hali!
Ez a kód leellenõrzi, hogy a színezett GameText-ben vagy TextDraw-ban jól-e használtad a színezést. ( a ~ karakterre gondolok ). A 126 az a ~ karakternek a száma. Készítõ: JernejL a.k.a RedShirt
84
Segítségkérés / SA-MP csatlakozási probléma« Dátum: 2011. Március 12. - 19:36:43 »
Hali!
Egyik haveromnak az a baja, hogy nemtud csatlakozni a szerverekre. Ezt írja neki a kliens: Server didn\'t responding, retring.... Próbáltuk a tûzfalat kikapcsolni, akkor is, vírusírtót, gta_sa.set-et törölni... Régen ment neki, csak asszem, hogy a nettel valamit csináltak neki. Valakinek van valami ötlete ? 85
Pluginok és Programok / Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)« Dátum: 2011. Március 10. - 21:24:52 »
Hali.
Ezt a scriptet a neten találtam, ez egy alap memória hack. Beírod a címkét, és az értéke, hogy mire változtassa. Szükséged lesz hozzá C++-ra, vagy DevC++-ra. Memóriacímkéket úgy kereshetsz, hogy beírod, hogy GTA SA Memory Adress. Vagy az MTA forráskódjából. Nemcsak GTA-val mûködik! Ez csak neked megy, olyan, mint egy Trainer. ( Sobeit, stb... ) Tessék:
86
Függvények / IsValidObject(objectid)« Dátum: 2011. Március 02. - 13:29:47 »
IsValidObject
Ellenõrzi, hogy létezik-e a tárgy. Paraméterek: ( objectid ) objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit szeretnénk ellenõrizni. Visszatérés 1 ha létezik a tárgy, 0 ha nem. Megjegyzés Ez azt ellenõrzi, hogy a tárgy létezik-e, nempedig azt, hogy megfelelõ-e a model id. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. DestroyObject: Töröl egy tárgyat. MoveObject: Mozgat egy tárgyat. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidObject 87
Függvények / GetObjectRot(objectid, &Float:RotX, &Float:RotY, &Float:RotZ)« Dátum: 2011. Március 02. - 13:23:48 »
GetObjectRot
Lekéri a tárgy forgását ( X, Y, Z ). Paraméterek: ( objectid, &Float:RotX, &Float:RotY, &Float:RotZ ) objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a forgását. Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X forgást. Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y forgást. Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z forgást. Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. DestroyObject: Töröl egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectRot 88
Függvények / GetObjectPos(objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z)« Dátum: 2011. Március 01. - 19:45:39 »
GetObjectPos
Lekéri a tárgy pozícióját ( X, Y, Z ). Paraméterek: ( objectid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z ) objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek leszeretnénk kérni a pozícióját. Float:X - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az X kordinátát. Float:Y - A változó, amiben elszeretnénk tárolni az Y kordinátát. Float:Z - A változó, amiben elszeretnénk tárolni a Z kordinátát. Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. DestroyObject: Töröl egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos 89
Függvények / AttachObjectToPlayer(objectid, playerid, OffsetX, OffsetY, OffsetZ, rX, rY, rZ)« Dátum: 2011. Március 01. - 17:42:19 »
AttachObjectToPlayer
Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. Figyelem, ez csak globális ( CreateObject ) objectekkel mûködik, tehát dinamikus ( streamelt ) objecteket nemlehet felcsatolni vele. Paraméterek: ( objectid, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ ) objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit hozzá szeretnénk csatolni. playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akihez hozzá szeretnénk csatolni. Float:OffsetX - A tárgy távolsága a játékostól az X koordináta felé. Float:OffsetY - A tárgy távolsága a játékostól az Y koordináta felé. Float:OffsetZ - A tárgy távolsága a játékostól a Z koordináta felé. Float:RotX - A forgása az X felé. Float:RotY - A forgása az Y felé. Float:RotZ - A forgása a Z felé. Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket. Példa a használatra:
Kapcsolódó függvények CreateObject: Létrehoz egy tárgyat. DestroyObject: Töröl egy tárgyat. IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e. StopObject: Leállítja a tárgy mozgását. SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját. SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját. GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját. GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját. AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz. CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak. DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak. IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e. MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak. StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak. SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak. SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását a játékosnak. GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak. GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak. AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer 90
Függvények / GetPlayerIp(playerid, name[], len)« Dátum: 2011. Március 01. - 17:07:24 »
Lekéri a játékos IP-jét egy megadott stringbe.
Paraméterek: (playerid, name[], len) playerid A játékos, akinek lekérje az IP-jét name[] Karakterlánc, amibe belekéri az IP-t len Az IP karakterlánc hosszúsága. Visszatérések 1 ha sikeres volt, 0 ha nem.
|