Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - rcsbakos2

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Segítségkérés / fegyver eldobás + felvétel
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 19:26:34 »
hellotok!
Letölöttem egy fs-t ami azt tartalmazza hogy eltudok dobni egy fegyvert és fel is tudom venni.
Csak egy baj van vele hogy ilyennel még nagyon nem is találkoztam.
//Eredeti készítõ: PeteShag
// Filterscriptet magyarította: A.S.S.A
//=================//ezket a mód legelejére
#include <a_samp>// SA-MP alapértelmezett include-ja
#include <streamer>// Incognito által készített streamer include
#include <zcmd>// Zeex által készített parancsfeldolgozó
#include <foreach>// y_Less által készített include
//=================//
#define MAX_DROP_ITEMS 1000// Maximálisan egyszerre ennyi fegyver lehet eldobva
#define COLOR_ACTION 0xFFC0CBFF// Rózsaszín
//=================//
new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME], DropObject[MAX_DROP_ITEMS];
//=================//
enum dData //mód elejére
{
    DropGunAmmount[2],// ModellID és Töltény
    Float:DropGunPosX,
    Float:DropGunPosY,
    Float:DropGunPosZ,
    DropGunVWorld,
    DropGunInterior,
};
new DropInfo[MAX_DROP_ITEMS][dData];////mod elejére
//=================//
new GunObjectIDs[200] ={
   1575,  331, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 341, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 342, 343, 344, -1,  -1 , -1 ,
   346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 355, 356, 372, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367,
   368, 369, 1575
};
//=================//
public OnFilterScriptInit()///nem tettem be
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\"Fegyver eldobó script by Peteshag... Filterscript betöltve!!!\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
//=================//
stock GetGunObjectID(WeaponID)//ez is publicok alá ment
{
    if (WeaponID < 0 || WeaponID > 64)
    {
        return 1575;
    }
    return GunObjectIDs[WeaponID];
}
//=================//
stock DropGun(playerid, GunID, GunAmmo, Float:X, Float:Y, Float:Z, world, interior)///ez is publicoc alá ment
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
    if(GunID != 0 && GunAmmo != 0)
    {
        for(new i = 0; i < sizeof(DropInfo); i++)
        {
            if(DropInfo[DropGunPosX] == 0.0 && DropInfo[DropGunPosY] == 0.0 && DropInfo[DropGunPosZ] == 0.0)
            {
                DropInfo[DropGunAmmount][0] = GunID;
                DropInfo[DropGunAmmount][1] = GunAmmo;
                DropInfo[DropGunPosX] = X;
                DropInfo[DropGunPosY] = Y;
                DropInfo[DropGunPosZ] = Z;
                DropInfo[DropGunVWorld] = world;
                DropInfo[DropGunInterior] = interior;
                DropObject = CreateDynamicObject(GetGunObjectID(GunID), X, Y, Z-1, 80.0, 0.0, 0.0, world);
                return 1;
            }
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}
//=================//
stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)//Létrejöttét segítette: Xalphon///ezt publicochoz tettembe
{
    if(!IsPlayerConnected(playerid) || weaponid < 0 || weaponid > 50)
        return;
    new saveweapon[13], saveammo[13];
    for(new slot = 0; slot < 13; slot++)
        GetPlayerWeaponData(playerid, slot, saveweapon[slot], saveammo[slot]);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    for(new slot; slot < 13; slot++)
    {
        if(saveweapon[slot] == weaponid || saveammo[slot] == 0)
            continue;
        GivePlayerWeapon(playerid, saveweapon[slot], saveammo[slot]);
    }
    GivePlayerWeapon(playerid, 0, 1);
}
//=================//
public OnFilterScriptExit()////ezt nem tettem be mert fölösleges
{
    print(\"Fegyver eldobó script by PeteShag... Filterscript kikapcsol!!! \");
    return 1;
}
//=================//
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)///ezt beillesztettem így ahogy van
{
    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    DropGun(playerid, GetPlayerWeapon(playerid),GetPlayerAmmo(playerid),X,Y,Z,GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid));
    return 1;
}
//=================//
command(dropgun, playerid, params[])///if(strcmp(cmd, \"/fegyvereldob\") || strcmp(cmd, \"/fegyver-eldob\"))
{
    new Float:X,Float:Y,Float:Z;
    new GunID = GetPlayerWeapon(playerid);
    new GunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    RemovePlayerWeapon(playerid, GunID);
    DropGun(playerid, GunID,GunAmmo,X,Y,Z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));
    format(string, sizeof(string), \"* %s ledobott egy fegyvert a földre.\", sendername);
    SendLocalMessage(playerid, string, 10.0, COLOR_ACTION, COLOR_ACTION);
    return 1;
}
//=================//
command(pickupgun, playerid, params[])/////ezt átírtam erre if(strcmp(cmd, \"/fegyverfelvesz\") || strcmp(cmd, \"/fegyver-felvesz\"))
{
    for(new i = 0; i < sizeof(DropInfo); i++)
    {
        if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,DropInfo[DropGunPosX],DropInfo[DropGunPosY],DropInfo[DropGunPosZ]))
        {
            if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) == DropInfo[DropGunVWorld] && GetPlayerInterior(playerid) == DropInfo[DropGunVWorld])
            {
                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                DestroyDynamicObject(DropObject);
                DropInfo[DropGunPosX] = 0.0;
                DropInfo[DropGunPosY] = 0.0;
                DropInfo[DropGunPosZ] = 0.0;
                DropInfo[DropGunAmmount][0] = 0;
                DropInfo[DropGunAmmount][1] = 0;
                GivePlayerWeapon(playerid,DropInfo[DropGunAmmount][0],DropInfo[DropGunAmmount][1]);
                format(string, sizeof(string), \"* %s felvett egy fegyvert a földrõl.\", sendername);
                SendLocalMessage(playerid, string, 10.0, COLOR_ACTION, COLOR_ACTION);
                return 1;
            }
        }
    }
    return 1;
}
//=================//
stock SendLocalMessage(playerid, msg[], Float:MessageRange, Range1color, Range2color)
{
    new Float: PlayerX, Float: PlayerY, Float: PlayerZ;
    GetPlayerPos(playerid, PlayerX, PlayerY, PlayerZ);
    foreach (Player, i)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, MessageRange, PlayerX, PlayerY,PlayerZ))
        {
            SendClientMessage(i, Range1color, msg);
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, MessageRange/2.0, PlayerX, PlayerY,PlayerZ))
        {
            SendClientMessage(i, Range2color, msg);
        }
    }
}

 
Az lenne a kérésem hogy valaki segítene megoldani azt hogy mûködjön?:s
errort ír a SendLocalMessagere és errort ír a DropGunra

62
Segítségkérés / object vontatása!
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:13:45 »
Hellotok kedves fórumozók%
Azt szeretném megkérdezni hogy hogy lehet objectet vontatni amit a játékba hozok létre?

63
Szkript kérések / progressbar!
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 16:44:11 »
Hellotok valaki tudna nekem küldeni egy progressbar készítõt?!
IGEN GOOGLEZTAM 2T IS LETÖLTÖTTEM DE LÉTREHOZOM ÉS UTÁNA NEM TUDOK VELE SEMMIT CSINÁLNI!
válaszaitokat elõre köszönöm!

64
Segítségkérés / dialogus gond!
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 15:35:51 »
hellotok van ez a dialogom és próbáltam letázrni rutrn 0; val és return 1; el is!De mind2vel próbáltam,és mindig ha beírom pl.:hogy /asdasd
akkor is kihozza a dialogot!!
 
   if(strcmp(cmd, \"/autóvesz3\") || strcmp(cmd, \"/autovesz3\"))
{
ShowPlayerDialog(playerid,70,DIALOG_STYLE_LIST,\"{008890}Katalógus:\",\"{008009}Cover\\n{008090}Tanpa\\n{008900}Hermes\\n{098000}Sabre\\nTornado\\nVoodoo\\nRemington\\nMajestic\\nBuccaneer\\nClub\\nManana\\nEsperanto\\nVirgo\\nBravura\\nStallion\\nCadrona\\nFortune\\nBlista Compact\\nBuffalo\\nEuros\\nAlpha\\nUranus\\nPhoenix\\nCheetah\\nZR350\\nElegy\\nFlash\\nTurismo\\nJester\\nInfernus\\nBullet\\nWindsor\",\"Megveszem\",\"Mégse\");
}

65
RP/RPG kérések / dialog hiba
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 18:12:40 »
   if(dialogid == 03456)
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 03457, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}3-AJTÓSOK LISTÁJA:\",\"Clover{008000}[125,000Ft]\\nTanpa{008000}[145,000Ft]\\nHermes{008000}[147,000Ft]\\nSabre{008000}[150,000Ft]\\n{008000}Tornado[165,000Ft]\\nVoodoo{008000}[170,000Ft]\\nRemington{008000}[175,000Ft]\\nMajestic{008000}[200,000Ft]\\nBuccaneer{008000}[250,000FT]\\nClub{008000}[300,000Ft]\\nManana{008000}[310,000Ft]\\nEsperanto{00800}[350,000Ft]\\nVirgo{008000}[355,000Ft]\\nBravura{008000}[400,000Ft]\\nStallion{008000}[450,000Ft]\\nCadrona{008000}[500,000Ft}\\nFortune{008000}[650,000Ft]\\nBlista Compact{008000}[700,000Ft}\\nBuffalo{008000}[2,000,000Ft]\\nEuros{008000}[2,250,000Ft]\\nAlpha{008000}[2,300,000Ft]\\nUranus[2,500,000Ft]\\nPhoenix{008000}[3,000,000Ft]\\nCheetah{008000}[3,500,000Ft]\\nZR-350{008000}[4,000,000Ft]\\nElegy{008000}[4,500,000Ft]\\nFlash{008000}[4,750,000Ft]\\nTurismo{008000}[5,000,000Ft]\\nJester{008000}[6,000,000Ft]\\nInfernus{008000}[7,000,000Ft]\\nBullet{008000}[7,5000,000Ft]\\nWindsor{00800}[8,000,000Ft]\", \"Kiválasztom\", \"Mégse\");
   }
   if(listitem == 1)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 03458, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}5-AJTÓSOK LISTÁJA:\",\"Glendale{008000}[150,000Ft]\\nOceanic{008000}[169,000Ft]\\nSavanna{008000}[175,000Ft]\\nTahoma{008000}[190,000Ft]\\nEmperor{008000}[195,000Ft]\\nRegina{008000}[250,000Ft]\\nVincent{008000}[265,000Ft]\\nPrimo{008000}[300,000Ft]\\nGreenwood{008000}[350,000Ft]\\nSolair{008000}[400,000Ft]\\nNebula{008000}[500,000Ft]\\nSentinel{008000}[600,000Ft]\\nSunrise{008000}[1,500,000Ft]\\nPremier{008000}[2,500,000Ft]\\nStratum{008000}[3,000,000Ft]\\nAdmiral{008000}[4,000,000Ft]\\nMerit{008000}[4,100,000Ft]\\nWashington{008000}[4,250,000Ft]\\nElegant{008000}[5,000,000Ft]\\nSultan{008000}[6,500,000Ft]\\nStafford{008000}[8,000,000Ft]\", \"Kiválasztom\", \"Mégse\");
   }
}
}

 
és vannak ezek a hibák amiket nem értem hogy hogy jönnek hozzá:
 
Hibák:C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49087) : error 075: input line too long (after substitutions)
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : error 017: undefined symbol \"Clover\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : error 001: expected token: \";\", but found \"}\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : fatal error 107: too many error messages onone line

66
Segítségkérés / showplayerdialog hiba
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 17:34:48 »
Hibák:C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49087) : error 075: input line too long (after substitutions)
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : error 017: undefined symbol \"Clover\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : error 001: expected token: \";\", but found \"}\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Másolat (3) - ujmappolásos.pwn(49088) : fatal error 107: too many error messages onone line
//
//
//
dialog://
//
//
if(dialogid == 03456)
{
if(response)
{
   if(listitem == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, 03457, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}3-AJTÓSOK LISTÁJA:\",\"Clover{008000}[125,000Ft]\\nTanpa{008000}[145,000Ft]\\nHermes{008000}[147,000Ft]\\nSabre{008000}[150,000Ft]\\n{008000}Tornado[165,000Ft]\\nVoodoo{008000}[170,000Ft]\\nRemington{008000}[175,000Ft]\\nMajestic{008000}[200,000Ft]\\nBuccaneer{008000}[250,000FT]\\nClub{008000}[300,000Ft]\\nManana{008000}[310,000Ft]\\nEsperanto{00800}[350,000Ft]\\nVirgo{008000}[355,000Ft]\\nBravura{008000}[400,000Ft]\\nStallion{008000}[450,000Ft]\\nCadrona{008000}[500,000Ft}\\nFortune{008000}[650,000Ft]\\nBlista Compact{008000}[700,000Ft}\\nBuffalo{008000}[2,000,000Ft]\\nEuros{008000}[2,250,000Ft]\\nAlpha{008000}[2,300,000Ft]\\nUranus[2,500,000Ft]\\nPhoenix{008000}[3,000,000Ft]\\nCheetah{008000}[3,500,000Ft]\\nZR-350{008000}[4,000,000Ft]\\nElegy{008000}[4,500,000Ft]\\nFlash{008000}[4,750,000Ft]\\nTurismo{008000}[5,000,000Ft]\\nJester{008000}[6,000,000Ft]\\nInfernus{008000}[7,000,000Ft]\\nBullet{008000}[7,5000,000Ft]\\nWindsor{00800}[8,000,000Ft]\", \"Kiválasztom\", \"Mégse\");
   }

67
Segítségkérés / kifagy a pawno tõle
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 20:38:14 »
                if(listitem == 1)///Oceanic
                {
         if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 169000)
         {
            SendClientMessage{playerid,-1,\"Az Oceanic ára a bankszámládra lett terhelve!!Az Oceanic-t megtalálod az autó szalon mûhelyébe!\");
            SendClientMessage(playerid,-1,\"Kaptál kulcsot a mûhelyhez,de csak egyszeri használatra!((Ajtó parancs:/szalon-nyit))\");
            Vascso[playerid]++;
            GivePlayerMoney{playerid,-169000);
            new iStr[29];
                        format(iStr, sizeof(iStr), \"cfg-k/Kocsik/%d.ini\", proplev);
                        if(INI_Open(iStr))
                        {
                            CarInfo[proplev][cModel] = 467;
                            strmid(CarInfo[proplev][cOwner], \"Valaki\", 0, strlen(\"Valaki\"), 999);
                            new Float:X,Float:Y,Float:Z;
                            GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                            CarInfo[proplev][cLocationx] = X;
                            CarInfo[proplev][cLocationy] = Y;
                            CarInfo[proplev][cLocationz] = Z;
                            CarInfo[proplev][cAngle] = 0;
                            CarInfo[proplev][cColorOne] = 0;
                            CarInfo[proplev][cColorTwo] = 0;
                            CarInfo[proplev][cLicense] = 0;
                            CarInfo[proplev][cOwned] = 0;
                            CarInfo[proplev][cLock] = 0;
                            CarInfo[proplev][cRendszamVane] = 1;
                            CarInfo[proplev][cKerek] = 0;
                            CarInfo[proplev][cPaintjob] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet1] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet2] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet3] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet4] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet5] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet6] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet7] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet8] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet9] = 0;
                            CarInfo[proplev][cKinezet10] = 0;
                            CarInfo[proplev][cNitro] = 0;
                            CarInfo[proplev][cHidraulika] = 0;
                            CarInfo[proplev][cVan] = 1;
                            INI_WriteInt(\"Model\", CarInfo[proplev][cModel]);
                            INI_WriteFloat(\"Locationx\", CarInfo[proplev][cLocationx]);
                            INI_WriteFloat(\"Locationy\", CarInfo[proplev][cLocationy]);
                            INI_WriteFloat(\"Locationz\", CarInfo[proplev][cLocationz]);
                            INI_WriteFloat(\"Angle\", CarInfo[proplev][cAngle]);
                            INI_WriteInt(\"ColorOne\", CarInfo[proplev][cColorOne]);
                            INI_WriteInt(\"ColorTwo\", CarInfo[proplev][cColorTwo]);
                            INI_WriteString(\"Owner\", CarInfo[proplev][cOwner]);
                            INI_WriteString(\"Description\", CarInfo[proplev][cDescription]);
                            INI_WriteInt(\"License\", CarInfo[proplev][cLicense]);
                            INI_WriteInt(\"Owned\", CarInfo[proplev][cOwned]);
                            INI_WriteInt(\"Lock\", CarInfo[proplev][cLock]);
                            INI_WriteString(\"Rendszam\", CarInfo[proplev][cRendszam]);
                            INI_WriteInt(\"RendszamVane\", CarInfo[proplev][cRendszamVane]);
                            INI_WriteInt(\"Kerek\", CarInfo[proplev][cKerek]);
                            INI_WriteInt(\"Paintjob\", CarInfo[proplev][cPaintjob]);
                            INI_WriteInt(\"Kinezet1\", CarInfo[proplev][cKinezet1]);
                            INI_WriteInt(\"Kinezet2\", CarInfo[proplev][cKinezet2]);
                            INI_WriteInt(\"Kinezet3\", CarInfo[proplev][cKinezet3]);
                            INI_WriteInt(\"Kinezet4\", CarInfo[proplev][cKinezet4]);
                            INI_WriteInt(\"Kinezet5\", CarInfo[proplev][cKinezet5]);
                            INI_WriteInt(\"Kinezet6\", CarInfo[proplev][cKinezet6]);
               INI_WriteInt(\"Kinezet7\", CarInfo[proplev][cKinezet7]);
               INI_WriteInt(\"Kinezet8\", CarInfo[proplev][cKinezet8]);
               INI_WriteInt(\"Kinezet9\", CarInfo[proplev][cKinezet9]);
               INI_WriteInt(\"Kinezet10\", CarInfo[proplev][cKinezet10]);
               INI_WriteInt(\"Nitro\", CarInfo[proplev][cNitro]);
               INI_WriteInt(\"Hidraulika\", CarInfo[proplev][cHidraulika]);
               INI_WriteInt(\"Van\", CarInfo[proplev][cVan]);
               INI_Save();
               INI_Close();
               }
               SaveCarCoords();
               DestroyVehicle(proplev);
               CreateVehicle(467,-803.2530,1523.0657,27.3170,CarInfo[proplev][cAngle],CarInfo[proplev][cColorOne],CarInfo[proplev][cColorTwo],-1);
               return 1;
            }
            else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed erre a kocsira.\");
   }

valaki segítene hogy mi lehet benne a hiba? mert kifagy tõle a pawnom!

68
Segítségkérés / code átírás!
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 00:40:14 »
if(strcmp(cmd, \"/adminpass\") || strcmp(cmd, \"/apass\"))
{
    if(!Admin(playerid, 1))
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"(( SuckLife//: RPG: Nincs ilyen parancs. ))\");
   return 1;
}
    new asd;
asd = strval(param[1]);
if(params != 1)
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"(( SuckLife//: RPG: Nincs ilyen parancs. ))\");
   return 1;
}
if(AdminJelszoMegadva[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Már megadtad!\");
new AdminJelszo = 12345;
if(asd != AdminJelszo)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Na mivan csak nem elfejeltetted az adminjelszót? Jutalmad: Kick\");
    Kick(playerid);
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
           GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   format(string, sizeof(string), \"%s kilett rúgva a rendszer által | Oka: Nem tudta az admin jelszót!\", nev);
   ABroadCast(COLOR_LIGHTRED, string, 1);
   format(string, sizeof(string), \"%s kilett rúgva a rendszer által | Oka: Nem tudta az admin jelszót!\", nev);
   LoOoG(string);
   return 1;
}
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
AdminJelszoMegadva[playerid] = 1;
format(string, sizeof(string), \"<< Admin %s beírta a helyes adminjelszót! >>\", nev);
ABroadCast(COLOR_ADMIN, string, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Admin Jelszó Elfogadva!\");
return 1;
}
return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"(( SuckLife//: RPG:Nincs ilyen parancs. Nézd meg hogy nem írtál el valamit.\");

Hellotok van ez a code és nekem bonyolult!Valaki segítene kiszedni belõle azt hogy ne kickeljen ha elírom az admin jelszót!Csak egy sima üzenetett küldjön hogy elrontottam!?Válaszaitokat elõre is köszönöm!

69
Segítségkérés / tárgy hozzá adás majd elvétele![javítva]
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 00:33:15 »
Hellotok segítséget szeretnék kérni , ehez:
Azt szeretném hogy a player tesz valamit pl: kapál kap +1 valamit és amikor megkapta ezt a tárgyat vagy mit akkor oda megy egy adott helyre beírja egy parancsot valami történik és elveszi tõle a tárgyat,és mivel nincs nála olyan tárgy ezért azt a parancsot nem tudja használni!
Ha nem érted akkor
cmd/kapal +1tárgy [tárgy=+1]
majd
cmd/kapunyit -1tárgy [tárgy=-1]
ujra bírja
cmd/kapunyit nem fogja kinyitni mert nem kapált és a [tárgy=0]

70
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pawn tanárt keresek
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 19:02:59 »
hello én nem \"tanítanálak\" csak inkább megosztanám veled azt amit tudok,és megpróbálnák segíteni ha tudok!
De ezek amiket ki írtál ezekre csak rá kell googlezni szerintem!

71
RP/RPG kérések / útzár probléma
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 16:02:48 »
   if(strcmp(cmd, \"/utzar-le\") || strcmp(cmd, \"/utzár-le\"))
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
new utzar = CreatePlayerObject(playerid, 3578, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 96.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/utzar-fel\") || strcmp(cmd, \"/utzár-fel\"))
{
 new Float:X,Float:Y,Float:Z;
 GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
 DestroyObject(playerid,3578);
}

Hellotok van ez a code-m és az a baj hogy amikor lerakom az objectett akkor belerak és nem tudok elmenni onnan,2.beírom hogy /utzár-fel akkor nem törli az objectet hanem hozzá ad megint egy útzár objectett!

72
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:code fordítás zcmd->strcmp(cmd-re
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 15:13:13 »
mert azt használom!:D
De légyszíves csak akkor szólj hozzá a témához ha segítesz vele,Köszönöm!

73
Segítségkérés / code fordítás zcmd->strcmp(cmd-re
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 14:49:06 »

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf
#define MAX_TRAFI 200
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
enum tInfo
{
Van,
Object,
Birsag,
Maxsebesseg,
Gyorshajtasok,
Float: PosX,
Float: PosY,
Float: PosZ,
Float: Fordulas
};
new TrafiInfo[MAX_TRAFI][tInfo];
forward TrafiEllenor();
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"TrafiEllenor\", 2000, true);
return 1;
}
CMD:tlerak(playerid, params[])
{
new string[128];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
if(sscanf(params, \"dd\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg], TrafiInfo[tInfo][birsag])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /tlerak [max sebesség] [bírság]\");
for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
{
    if(TrafiInfo[trafi][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, TrafiInfo[tInfo][Fordulas]);
TrafiInfo[tInfo][Object] = CreateObject(2600, TrafiInfo[tInfo][PosX], TrafiInfo[tInfo][PosY], TrafiInfo[tInfo][PosZ]-1, 0.0, 0.0, TrafiInfo[trafi][Fordulas]);
    TrafiInfo[tInfo][Van] = 1;
    TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok] = 0;
   format(string, sizeof(string), \"Max sebesség: %d | Bírság: %d\", TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg], TrafiInfo[tInfo][birsag]);
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy trafipaxot.\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
return 1;
}
CMD:tfelszed(playerid)
{
new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
{
    if(TrafiInfo[trafi][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
        {
        DestroyObject(TrafiInfo[trafi][Object]);
      format(string, sizeof(string), \"ID: %d | Gyorshajtások: %d | Bírságok összege: $%d\", trafi, TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok], TrafiInfo[trafi][Gyorshajtasok]*TrafiInfo[trafi][birsag]);
   TrafiInfo[trafi][Van] = 0;
   TrafiInfo[trafi][PosX] = 0;
   TrafiInfo[trafi][PosY] = 0;
   TrafiInfo[trafi][PosZ] = 0;
   TrafiInfo[trafi][Fordulas] = 0;
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy trafipaxot.\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
         break;
        }
    }
}
return 1;
}
CMD:tfelszedall(playerid)
{
for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
{
DestroyObject(TrafiInfo[tInfo][Object]);
TrafiInfo[tInfo][Van] = 0;
TrafiInfo[tInfo][PosX] = 0;
TrafiInfo[tInfo][PosY] = 0;
TrafiInfo[tInfo][PosZ] = 0;
TrafiInfo[tInfo][Fordulas] = 0;
}
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes trafipaxot.\");
return 1;
}
stock GetVehicleSpeed(vehicleid)
{
    new Float:vSpeed[3];
    GetVehicleVelocity( vehicleid, vSpeed[0], vSpeed[1], vSpeed[2] );
    new Float:vSpeed_Float;
    vSpeed_Float = floatsqroot( ((vSpeed[0] * vSpeed[0]) + (vSpeed[1] * vSpeed[1])) + (vSpeed[2] * vSpeed[2])) * 180.0;
    new vSpeed_Int;
    vSpeed_Int = floatround( vSpeed_Float, floatround_round );
return vSpeed_Int;
}
public TrafiEllenor()
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:x, Float:y, Float:z, string[128];
for(new playerid; playerid < MAX_TRAFI; playerid++)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   for(new trafi; trafi < MAX_TRAFI; trafi++)
   {
       if(TrafiInfo[tInfo][Van] == 1)
       {
         GetObjectPos(TrafiInfo[tInfo][Object], x, y, z);
           if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
           {
            new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
              if(GetVehicleSpeed(vehicleid) > TrafiInfo[tInfo][Maxsebesseg])
              {
              TrafiInfo[tInfo][Gyorshajtasok]++;
              GivePlayerMoney(playerid, -TrafiInfo[tInfo][birsag]);
            format(string, sizeof(string), \"%st lekapta a trafipax! Max sebesség: %d | Sebessége: %d | Bírság: $%d\", nev, TrafiInfo[trafi][Maxsebesseg], GetVehicleSpeed(vehicleid), TrafiInfo[trafi][birsag]);
            SendClientMessageToAll(SARGA, string);
            break;
              }
           }
       }
           }
}
}
return 1;
}

hellotok !Valaki segítene  hogy hogy kéne lefordítani?:) Köszönöm a segítségeteket elõre is!

74
Segítségkérés / object mozgatás!
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 01:27:33 »
hellotok!
Abba szeretnék segítséget kérni hogy létrehozok egy objectet egy adott helyre,és azt szeretném mozgatni, majd egy adott helyen törölni!
pl.:nekimegyek egy poznának lekreálok egy dobozt,és azt a /dobozvisz parancsel eltüntetem majd felrakom a közelben lévõ kocsira,de az csak egy adott kocsira mene fel,ez után elmegyek egy adott helyre ott a /dobozlead parancsal eltünteti az objectet a kocsiról!
A Válaszokat nagyon megköszönném!

75
Segítségkérés / publicba segítség
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 14:25:58 »
Hello valaki tudna segíteni hogy melyik az a public aminél felrobban a kocsi?
Válaszokat elõre is köszönöm!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal