Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - rcsbakos2

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
Segítségkérés / fegyver mentés és betöltés!
« Dátum: 2013. November 22. - 15:09:23 »
Hellotok találtam egy fegyver lementõ és betöltõ fs-t!
Betettem létrehoztam neki sf-be egy Weapons mappát.((mert kell hozzá)).Amikor felmegyek a szerverre akkor lementi a fegyverekt,de amikor ujra csatlakozok akkor le nullázza õket!
Mitõl lehet?
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
#define FILTERSCRIPT
#include
#include
#include
#include
new file[256];
 
enum WepData
{
       Weapon1,
       Weapon1a,
       Weapon2,
       Weapon2a,
       Weapon3,
       Weapon3a,
       Weapon4,
       Weapon4a,
       Weapon5,
       Weapon5a,
       Weapon6,
       Weapon6a,
       Weapon7,
       Weapon7a,
       Weapon8,
       Weapon8a,
       Weapon9,
       Weapon9a,
       Weapon10,
       Weapon10a,
       Weapon11,
       Weapon11a,
       Weapon12,
       Weapon12a,
}
new WeaponInfo[MAX_PLAYERS][WepData];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
       print(\"\\n--------------------------------------\");
       print(\" Weapon Saving + Loading by Milan_Huizen\");
       print(\"--------------------------------------\\n\");
       return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
       return 1;
}
#else
main()
{
       print(\"\\n----------------------------------\");
       print(\" Blank Gamemode by your name here\");
       print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
       new name[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
       format(file, sizeof(file), \"weapons/%s.ini\", name);
   if (!dini_Exists(file))
   {
               dini_Create(file);
               dini_IntSet(file, \"Weapon1\",WeaponInfo[playerid][Weapon1] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon1a\",WeaponInfo[playerid][Weapon1a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon2\",WeaponInfo[playerid][Weapon2] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon2a\",WeaponInfo[playerid][Weapon2a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon3\",WeaponInfo[playerid][Weapon3] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon3a\",WeaponInfo[playerid][Weapon3a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon4\",WeaponInfo[playerid][Weapon4] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon4a\",WeaponInfo[playerid][Weapon4a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon5\",WeaponInfo[playerid][Weapon5] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon5a\",WeaponInfo[playerid][Weapon5a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon6\",WeaponInfo[playerid][Weapon6] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon6a\",WeaponInfo[playerid][Weapon6a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon7\",WeaponInfo[playerid][Weapon7] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon7a\",WeaponInfo[playerid][Weapon7a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon8\",WeaponInfo[playerid][Weapon8] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon8a\",WeaponInfo[playerid][Weapon8a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon9\",WeaponInfo[playerid][Weapon9] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon9a\",WeaponInfo[playerid][Weapon9a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon10\",WeaponInfo[playerid][Weapon10] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon10a\",WeaponInfo[playerid][Weapon10a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon11\",WeaponInfo[playerid][Weapon11] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon11a\",WeaponInfo[playerid][Weapon11a] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon12\",WeaponInfo[playerid][Weapon12] = 0);
               dini_IntSet(file, \"Weapon12a\",WeaponInfo[playerid][Weapon12a] = 0);
       }
       else
       {
               WeaponInfo[playerid][Weapon1] = dini_Int(file, \"Weapon1\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon1a] = dini_Int(file, \"Weapon1a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon2] = dini_Int(file, \"Weapon2\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon2a] = dini_Int(file, \"Weapon2a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon3] = dini_Int(file, \"Weapon3\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon3a] = dini_Int(file, \"Weapon3a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon4] = dini_Int(file, \"Weapon4\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon4a] = dini_Int(file, \"Weapon4a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon5] = dini_Int(file, \"Weapon5\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon5a] = dini_Int(file, \"Weapon5a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon6] = dini_Int(file, \"Weapon6\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon6a] = dini_Int(file, \"Weapon6a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon7] = dini_Int(file, \"Weapon7\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon7a] = dini_Int(file, \"Weapon7a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon8] = dini_Int(file, \"Weapon8\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon8a] = dini_Int(file, \"Weapon8a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon9] = dini_Int(file, \"Weapon9\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon9a] = dini_Int(file, \"Weapon9a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon10] = dini_Int(file, \"Weapon10\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon10a] = dini_Int(file, \"Weapon10a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon11] = dini_Int(file, \"Weapon11\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon11a] = dini_Int(file, \"Weapon11a\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon12] = dini_Int(file, \"Weapon12\");
               WeaponInfo[playerid][Weapon12a] = dini_Int(file, \"Weapon12a\");
       }
       return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
       return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon1], WeaponInfo[playerid][Weapon1a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon2], WeaponInfo[playerid][Weapon2a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon3], WeaponInfo[playerid][Weapon3a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon4], WeaponInfo[playerid][Weapon4a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon5], WeaponInfo[playerid][Weapon5a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon6], WeaponInfo[playerid][Weapon6a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon7], WeaponInfo[playerid][Weapon7a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon8], WeaponInfo[playerid][Weapon8a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon9], WeaponInfo[playerid][Weapon9a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon10], WeaponInfo[playerid][Weapon10a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon11], WeaponInfo[playerid][Weapon11a]);
       GivePlayerWeapon(playerid, WeaponInfo[playerid][Weapon12], WeaponInfo[playerid][Weapon12a]);
       SetTimerEx(\"save\", 2000, true, \"i\", playerid);
       return 1;
}
forward save(playerid);
public save(playerid)
{
               new name[MAX_PLAYER_NAME];
               GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
               format(file, sizeof(file), \"weapons/%s.ini\", name);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 1, WeaponInfo[playerid][Weapon1], WeaponInfo[playerid][Weapon1a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 2, WeaponInfo[playerid][Weapon2], WeaponInfo[playerid][Weapon2a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 3, WeaponInfo[playerid][Weapon3], WeaponInfo[playerid][Weapon3a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 4, WeaponInfo[playerid][Weapon4], WeaponInfo[playerid][Weapon4a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 5, WeaponInfo[playerid][Weapon5], WeaponInfo[playerid][Weapon5a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 6, WeaponInfo[playerid][Weapon6], WeaponInfo[playerid][Weapon6a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 7, WeaponInfo[playerid][Weapon7], WeaponInfo[playerid][Weapon7a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 8, WeaponInfo[playerid][Weapon8], WeaponInfo[playerid][Weapon8a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 9, WeaponInfo[playerid][Weapon9], WeaponInfo[playerid][Weapon9a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 10, WeaponInfo[playerid][Weapon10], WeaponInfo[playerid][Weapon10a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 11, WeaponInfo[playerid][Weapon11], WeaponInfo[playerid][Weapon11a]);
               GetPlayerWeaponData(playerid, 12, WeaponInfo[playerid][Weapon12], WeaponInfo[playerid][Weapon12a]);
               dini_IntSet(file, \"Weapon1\",WeaponInfo[playerid][Weapon1]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon1a\",WeaponInfo[playerid][Weapon1a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon2\",WeaponInfo[playerid][Weapon2]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon2a\",WeaponInfo[playerid][Weapon2a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon3\",WeaponInfo[playerid][Weapon3]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon3a\",WeaponInfo[playerid][Weapon3a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon4\",WeaponInfo[playerid][Weapon4]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon4a\",WeaponInfo[playerid][Weapon4a]);
           dini_IntSet(file, \"Weapon5\",WeaponInfo[playerid][Weapon5]);
           dini_IntSet(file, \"Weapon5a\",WeaponInfo[playerid][Weapon5a]);
           dini_IntSet(file, \"Weapon6\",WeaponInfo[playerid][Weapon6]);
               dini_IntSet(file, \"Weapon6a\",WeaponInfo[playerid][Weapon6a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon7\",WeaponInfo[playerid][Weapon7]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon7a\",WeaponInfo[playerid][Weapon7a]);
           dini_IntSet(file, \"Weapon8\",WeaponInfo[playerid][Weapon8]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon8a\",WeaponInfo[playerid][Weapon8a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon9\",WeaponInfo[playerid][Weapon9]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon9a\",WeaponInfo[playerid][Weapon9a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon10\",WeaponInfo[playerid][Weapon10]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon10a\",WeaponInfo[playerid][Weapon10a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon11\",WeaponInfo[playerid][Weapon11]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon11a\",WeaponInfo[playerid][Weapon11a]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon12\",WeaponInfo[playerid][Weapon12]);
       dini_IntSet(file, \"Weapon12a\",WeaponInfo[playerid][Weapon12a]);
       return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. November 22. - 15:15:58 )

elnézést!Találtam egy másik fs-t ami teljesen jól mûködik!
http://pastebin.com/AY1efd43
Zárom a témát!Linket azért tettembe mert lehet valakinek hasznos lesz!

32
Szkript kérések / bólya rendszer.
« Dátum: 2013. November 20. - 21:51:00 »
Hellotok valaki segítene , hogy hogy kéne hozzá kezdeni a bólya rendszerhez?
Az lenne a lényege hogy , rendõr kocsi hátsó részénél lehetne kivenni a bóját és le lehetne rakni és fel venni is.

33
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter segítség!
« Dátum: 2013. November 06. - 16:00:32 »
hello én segítek szívesen!

34
Szkript kérések / parkoló autómata
« Dátum: 2013. Október 28. - 15:17:01 »
Hellotok valaki segítene megírni vagy megírná ezt:
A Címrõl gondolva igen egy parkoló autómata scriptet szeretnék , aminek az a lényege hogy adott helyeken lehet bele pénzt dobni és ki mutattná hogy mennyi ideig lenne elég a bedobott pénz , és ezt ellenõrizni is lehetne :D.
Köszönöm elõre is!

35
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:skin kivetítés
« Dátum: 2013. Október 12. - 21:35:46 »
rendben hétfõn majd szerintem még írok :DD mert most lopom a netet és itt elég fos gépezni :S mert tök üres a szoba de kösz:D

36
Szkript kérések / skin kivetítés
« Dátum: 2013. Október 12. - 14:59:51 »
Hellotok egy olyan kérdésem lenne hogy hogy lehet megoldani hogy a rendõr beírja hogy körözést ad ki a 22 es idjû játékosra.És a 22 es idju játékos skinét megjeleníti az összes rendõrnek!Afterlife modhoz kellene:DD de az se baj ha másikhoz van írva:DD

37
Kérdések, Segítség / samp installer
« Dátum: 2013. Október 11. - 14:39:13 »
Hellotok lehet nem ide kellet volna nyitnom a témát!Ha igen akkor légyszíves helyezze át egy moderátór!
Abban szeretnék segítségetkérni hogy hogy lehet megoldani hogy a samp 0.3x cliens-ben a kocsikat modernizálni.Szóval új skineket berakni.Mert nem lenne rosz megoldani , és gondolom sokan használnák.Bármilyen pici segítség is jöhet:D

38
Szkript kérések / tárgy script
« Dátum: 2013. Október 09. - 22:05:34 »
Hellotok valaki segítene hogy hogy lehetne megoldani hogy pl a játékos vesz egy sört és azt eltudja dobni,majd egy másik játékos felvenni?:D
Válaszokat elõre is köszönöm!

39
Szkript kérések / megtett kilóméter jelzõ!
« Dátum: 2013. Október 08. - 18:18:07 »
Valaki tudna egy olyan scriptet linkelni vagy code-t hogy jelzi hogy mennyit tett meg kilóméterbe?:D kocsihoz kellene :DD
NEM SPEEDOMETER!!!
Köszönöm <3

40
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölve ne nyisd meg!
« Dátum: 2013. Október 04. - 22:46:55 »
törölve.!

41
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fejlövésnél azonnali halál
« Dátum: 2013. Szeptember 30. - 14:16:04 »
hello vagy 20 téma megvan nyitva ilyen névvel!:D
Nem hiszem hogy más fog neked választ írni de jobbra fent van  a keresõ oda írd be ;)

42
Szkript kérések / Tüzoltó felszerelés
« Dátum: 2013. Szeptember 27. - 20:51:44 »
hellotok valaki tud ehez hasonló fs-t?
http://sampforum.hu/index.php?topic=10742.msg121149#msg121149
ezzel az a baj hogy hallott a feltöltési link!

43
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Object megállapítása
« Dátum: 2013. Szeptember 26. - 20:46:43 »
:wall:  :facepalm: A GetObjectPos nem a modelidre hat hanem a KreáltObjekt KreálásiIDjére...

44
RP/RPG kérések / animációs kérés!
« Dátum: 2013. Szeptember 24. - 23:06:57 »
Hellotok olyan animációs kérésem lenne hogy a jobb kezét emelje fel és hadonásszon vele . :DD kerestem fórumon,de nem találtam hasonlót se!Fs-kbe is néztem.

45
Segítségkérés / auto eltünése
« Dátum: 2013. Szeptember 24. - 18:48:33 »
hellotok!
Lenne egy olyan gondom hogy kiszállok a kocsiból,akkor eltünik!De nem rögtön!Hanem változó intervallumban!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal