Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - krisk

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
Beszélgetés / TF2 képregény
« Dátum: 2011. Július 23. - 21:02:56 »
Épp setupoltam egy tf2 szerót. Felraktam a webpanelt ami a statisztikákat mutatja, és volt bent egy ilyen képregény, amin vagy fél percig röhögtem.
\"tf2onlineflirt.jpg\"

62
Archívum / woll.fr.am | San Andreas Deathmatch
« Dátum: 2011. Július 06. - 11:32:22 »
woll.fr.am | San Andreas Deathmatch
 

Weboldal
 
Mi vett rá?
A helyzet az, hogy manapság a tömérdek RP szerver elnyomja a sok ötletes DM, stunt, freeroam, race modot. Úgy gondoltam, készítek egy szervert a régi GTA RPG (és a vele kb. egy elven mozgó GTA:T) mintájára, hogy egy normális, jó közöséggel, és megfelelõ admin csapattal megáldott RPG/DM szerver lehessen.
Miért nem az RP szerver kategóriába rakod?
Egyszerû: mert Magyarországon a SAMP nem ismeri az RPG fogalmát a real lfie szervereken túl, és úgy gondolom, itt eljuthat a célközönségnek.
Mit tartalmaz a szerver
A szerver alapja egy XP rendszer. XP-t kapsz versenyek teljesítéséért, achievementek unlockolásért, küldetések teljesítéséért, illetve ölésekért, ami attól függ, mekkora a játékos körözési szintje (l.d. alább). Az XP-t lehet veszteni is, ha meghalsz. Az XP-t szintlépésre lehet elkölteni, amihez külömbözõ dolgok kötõdnek. (A még nem beépített funkciókat dõlt betûvel jelöljük).
Achievementek:
 - Egyértelmû, hogy egy megfelelõ DM/RPG szerver nem lehet teljes egy achievement rendszer nélkül. Achievementeket kaphatsz a szerveren végzett dolgokért. (némelyek titkosak, így ezeket nem írnám le)
 - Az achievementek elvégzése XP-t ad.
Skill rendszer:
 - A skilleket a szintek után kapod. Egy adott pillanatban csak egy skilled lehet aktív, amelyek segítenek a játékban.
    - Ölésnél 10/100 eséllyel visszatöltõdik az életed.
    - Ölésnél 3/100 eséllyel meghal a gyilkosod.
    - Ölésnél 15/100 eséllyel nem kapsz körözést.
    - SPECIÁLIS SKILL: Minden páros szinten 2 perc sebezhetetlenség. Azért speciális, mert nem a játékos aktiválja, és mellette még lehet aktív +1 skill.
Verseny rendszer:
 - A játékban lehet versenyezni is. A versenyeknek alapvetõen 3 fajtája van: Circuit, sprint, chase.
   - A circuit egy több körös verseny, melyben a nyeremény a nevezési díj 2x-esének megfelelõ pénz.
   - A sprint egy adott útvonalon zajló verseny, melynek eleje és vége van. A nyeremény a nevezési díj 2x-esének megfelelõ pénz.
   - A chase egy lerázós/üldõzõs mod. Talán ez a legnehezebb az egész közül. A rendszer 2 játékost oszt be, üldözõnek és üldözöttnek egyet-egyet. Az üldözöttnek le kell rázni az üldözõt. A nyeremény XP, és ~.
Ingatlan rendszer:
 - A szerveren alapvetõen nincs elõre lerakott ingatlan. Ingatlant a fórum megfelelõ topicjában lehet igényelni.
 - Az ingatlanokat IG lehet adni-venni.
 - Az ingatlanoket nyitni/zárni lehet, feltörni, illetve a zárat fejleszteni. Ha betörtek, a zárat ki kell cserélni, különben a ház nem lesz zárható.
Integrált banda rendszer:
 - A honlapon lehet bandákat létrehozni.
 - A bandák a területeket úgy szerezhetik meg, hogy õk szerzik a legtöbb XP-t azon a területen.
Küldetés rendszer:
 - A szerveren lehet küldetéseket végezni, például kamionozni, rendõrködni.
 - A kamionozásért és a rendõrködésért pénzt és XP-t kaphatunk.
Körözés/rendõrség rendszer:
 - A szerveren lehet körözést szerezni. Ezt a játékosok megölésével tehetjük meg.
 - A körözéstõl függ, mekkora XP-t kapsz, ha megölöd az illetõt. 0, ill. 1 körözéssel rendelkezõkért 2, 2 körözéssel rendelkezõért 4, 3 körözéssel rendelkezõért 6 (és így tovább...) XP-t kapsz.
 - A rendõrség letartóztathatja a körözéssel rendelkezõket.
Interaktív térkép/iRC rendszer:
 - Az interaktív térképen meg lehet nézni a játékosok pozícióját, az életüket, és hogy milyen bandához tartoznak.
 - Az interaktív térképen láthatjuk az eladó, és megvett ingatlanokat.
 - Az iRC rendszeren keresztül láthatjuk a játékosok chat üzeneteit, illetve ezen keresztül lehet üzenni a többi játékosnak, valamint kickelni és banolni õket.
IP
A mindenkori IP: [samp]s_woll.fr.am:7777[/samp]. A szerver költözésével változtatjuk a DNS rekordot is, így ezen az IP-n mindig elérhetitek a szervert. Jelenleg a host költözése miatt a szerver nem elérhetõ.
Weboldal
A weboldal itt tekinthetõ meg. Amennyiben a \'szerver fut\' üzenetet látod, az azt jelenti, hogy a webszerver mûködik. Mivel a szerver management egy részéhez szükséges a helyi összeköttetés, ezért ezeket egy helyi http szerveren tároljuk.
Hogyan csatlakozhatok a zárt bétába?
A zárt bétába ebben a topicban csatlakozhatsz. Töltsd ki a következõ formot:
 

IG név:
Mennyi ideje SAMPozol:
Melyik klánokban voltál?:
Melyik szervereken játszottál huzamosabb idõt:
Miért gondolod, hogy jól tudnád segíteni a fejlesztést?:

 
Hogyan legyek adminisztrátor?
Egy megfelelõen jó admin csapat kialakítása minden szerveren létfontosságú, ezért megnyitottan az admin jelentkezést 2 adminisztrátor részére. Jelentkezni itt lehet (ez egy link, kattintsd meg jól).
Egyenlõre ennyi, a tervezett éles indulás július közepe-vége.

63
Admin TGF szerverekre / Mákostészta TGF
« Dátum: 2011. Július 05. - 11:37:24 »
Admin felvétel van a szerverre egy alap játékosszám és közösség biztosítása miatt.
Követelmény:
 - 1 év SAMP tapasztalat
 - A magyar nyelv helyes használata (szomorú, hogy ezt ide kell írni)
 - Megfelelõ viselkedés
Elõny:
 - Lehetõleg 1 éves SAMP fórum account
 - Lehetõleg CEF A2 vagy magasabb szinten angol beszélése
Klánok is jelentkezhetnek, akiknek még nincs törzshelyük.
Klán kiváltságok:
 - Nem lesznek sosem közellenségek.
 - A szerveren kijelzi a klán rangot.
 - A vezetõnek és a magasbb beosztásban lévõ tagoknak admin jog.
 - A klánból csak egy tagnak kell teljesíteni az 1 éves korlátot.
Jelentkezés: SAMP fórum PM egy motivációs levéllel (klán esetén a vezetõ írjon).

64
Archívum / Mákostészta v0.1a.01
« Dátum: 2011. Június 30. - 10:22:11 »
Jó napot kívánok!
Szeretném bejelenteni a saját DM szerveremet, ami a Paradise RP-n végzett munka miatt eléggé háttérbe szorul. A neve \'mákostészta\' lesz, és egész San Andreast fogja felölelni. Az alapkoncepciót a GTA:T adja meg, de természetesen ugyanannyira el fog térni tõle, mint amennyiben megegyezik vele.
Funkciók:
 - XP rendszer: az ölésekért, illetve speciális tevékenységekért XP-t kapsz. Minden szintlépéshez a következõ szint második hatványának megfelelõ XP kell. (pl.: 8. szint -> 64 XP) XP-t több dologért kapsz, a legnyilvánvalóbb: ölésekért, illetve speciális küldetésekért (biznisz vétel, küldetések).
 - Achievement rendszer: Achievementeket kaphatsz külömbözõ feladatok teljesítéséért, például ölések halál nélkül, szintlépésekért, és küldetésekért. Ezek az achivementek mindig adnak valami felhasználható cuccot.
 - Integrált banda rendszer, területfoglalás: A weboldalon lévõ UCP-n keresztül lehet majd bandákat alapítani, és tagokat felvenni. A banda alapítójának háza lesz a bandaház. A területfoglalás egyszerû: az öléseket naplózza a rendszer. Amelyik bandának a legtöbb ölése van egy adott területen, azé lesz a terület egy hétre. (l.d.: poszt vége)
 - Banda XP: A bandádnak is van XP-je, amit a bandatagok XP-jének átlaga határoz meg.
 - A weboldal update: A weblap ezen információkat minden héten vasárnap frissíti, és ez számít a heti statisztika alapjául, ekkor lehet a megkapott jutalmakat felosztani, tehát ez a végleges eredmény.
 - Küldetések: A rendszer random kiválaszthat két embert, és adhat nekik egy küldetést. Ekkor a céljaik ellentétesek lesznek, pl: foglald el az autót - védd meg az autót. Ha valakinek kiosztottak egy küldetést, míg közelébe nem kerül a célnak (pl. jelen példában az autónak) sebezhetetlen lesz. Ha elveszted a küldetést, XP vonást kapsz, ha megnyered, XP-t.
 - Versenyek, biznisz, ház rendszer, stb...
Ezeknek kis része van még meg, de ezek a nyitásig tervezett legfontosabb updatek. Mivel ez most egy másodlagos dolog, ezért a mod is lassan halad, de várhatóan július végére befejezzem.

65
RP/RPG kérések / Szegmentációs hiba
« Dátum: 2010. November 14. - 21:17:12 »
A problémám: Fay v2 tesztnél 70+ playernél indokolatlanul kressel a szerver. LINUX debugot lefuttatva szegmentációs hibát diagnosztizált, ám a fordító nem jelzett semmiféle memóriagondot, és a parancsokat, amiket használtak, nem használnak SQL-t (így a cache túlcsordulás is kizárva).
Feltelepített pluginok:
- mapandreas
- mysql
- sscanf
- audio plugin
Valami megoldást tud valaki?
krisk

66
RP/RPG kérések / Nagy oszlop checkpoint
« Dátum: 2010. November 12. - 22:02:57 »

67
Leírások/Útmutatók / Leírás: Mûveleti sorrend PAWN makrókban.
« Dátum: 2010. November 07. - 22:08:32 »
A makrók lényege, hogy apró feladatokban megkönnyítse a programozót, tehát egy-egy rutint gyorsan el tudjon végezni, anélkül hogy külön funkciókkal tömné tele a modját. Ám van egy pár fontos dolog, aminél az ember - ha nem gondolkodik eléggé - elakadhat. Nem hiszem hogy mindenkinek egetrengetõ, de ha csak egy embert is ki tudtam ezzel segíteni, megérte.
Elég sokat fáradozhat egy kezdõ programozó azon, hogy a PAWN preprocesszorával hogy lehet egy értelmes többmûveletes matematikai képletet összerakni, mivel hasonlóan a többi programnyelvhez, alapvetõen a PAWN sem képes a mûveleti sorrend megértésére, így nekivágtunk a vakvilágnak, és teszteltünk pár makró megoldást, hogy bemutassuk, hogy kell ezt megoldani:
 

#define HOZZAAD(%0,%1)                  %0 + %1
main()
{
    printf(\"%d\", HOZZAAD(3, 3) * 7);
}

 
A preprocesszor ezt a következõnek fogja fordítani: 3+3*7=42 ami nem egyenlõ a várt 24-gyel. Rendben, ez túl alap volt, próbáljunk ki zárójelket használni a kódban:
 

#define SZOROZ(%0,%1)                  (%0 * %1)
main()
{
    printf(\"%d\", SZOROZ(3 + 3, 7));
}

 
Eredmény? Az összes tag zárójelben marad! [ (3 + 3 * 7) ], tehát az eredmény mindig 42! A megoldás: használjunk duplazárójelet.
 

#define SZOROZ(%0,%1)                 ((%0) + (%1))
main() {
   printf(\"%d\", SZOROZ(3,  3*7));
}

 
A preprocesszor ezt a megfelelõ képlettel fogja lefordítani ((3)+(3*7))=24. Ezért nagyon fontos hogy matematikai mûveleteknél
hogy a mûvelet egészét zárójelbe rakjuk makróíráskor.

68
Segítségkérés / Irány a játékos és egy pont között 2D-ben
« Dátum: 2010. Október 29. - 19:10:02 »
Szerintem a címmel mindent elmondtam. Nekem egy olyan script kéne, ami a játékos és egy pont közti irányt megadja úgy, hogy 0 ha a ponttal szemben vagyunk. Keresgettem, próbálgattam, de nem jött össze sajnos, hátha valaki tud segíteni.
Elõre is köszönöm: krisk

69
Pluginok és Programok / [SCRIPT] Backup
« Dátum: 2010. Augusztus 06. - 12:13:04 »
Ez a kis UNIX script arra jó, ha nincs kedved mindig backupot csinálgatni a szervereden. Teljes mentés minden vasárnap, a többi napon csak az új fájlokat menti le. Nem én írtam, az interneten találtam, de szerintem hasznos kis kód, a készítõje nixCraft. A  DIRS változót úgy konfiguráld be, hogy melyik mappákat mentse le. Elméletben így mindet lementi, de mivel még nem volt szerencsém 2 percnél tovább linux shellt használni, nem igazán tudom.
 

#!/bin/sh
# System + MySQL backup script
# Teljes mentés vasárnap, a többi napon inkrementális backup készül csak
# Copyright (c) 2005-2006 nixCraft <http://www.cyberciti.biz/fb/>
# This script is licensed under GNU GPL version 2.0 or above
# Automatically generated by http://bash.cyberciti.biz/backup/wizard-ftp-script.php
# ———————————————————————
### Rendszer beállítások ###
DIRS=”/var/www /etc”
BACKUP=/tmp/backup.$$
NOW=$(date +”%d-%m-%Y”)
INCFILE=”/root/tar-inc-backup.dat”
DAY=$(date +”%a”)
FULLBACKUP=”Sun”
### MySQL Adatok ###
MUSER=”admin”
MPASS=”mysqladminpassword”
MHOST=”localhost”
MYSQL=”$(which mysql)”
MYSQLDUMP=”$(which mysqldump)”
GZIP=”$(which gzip)”
### FTP server Setup ###
FTPD=”/backup/incremental”
FTPU=”username”
FTPP=”ftppassword”
FTPS=”208.111.11.2″
FTPPO=”2121″
NCFTP=”$(which ncftpput)”
### Other stuff ###
EMAILID=”[email protected]
### Backup indítása a filerendszeren ###
[ ! -d $BACKUP ] && mkdir -p $BACKUP || :
### Ellenõrzés, hogy a teljes backup napja van-e ###
if [ \"$DAY\" == \"$FULLBACKUP\" ]; then
FTPD=”/home/vivek/full”
FILE=”fs-full-$NOW.tar.gz”
tar -zcvf $BACKUP/$FILE $DIRS
else
i=$(date +”%Hh%Mm%Ss”)
FILE=”fs-i-$NOW-$i.tar.gz”
tar -g $INCFILE -zcvf $BACKUP/$FILE $DIRS
fi
###  MySQL mentés indítása ###
# minden adatbázis mentése
DBS=”$($MYSQL -u $MUSER -h $MHOST -p$MPASS -Bse ’show databases’)”
for db in $DBS
do
FILE=$BACKUP/mysql-$db.$NOW-$(date +”%T”).gz
$MYSQLDUMP -u $MUSER -h $MHOST -p$MPASS $db | $GZIP -9 > $FILE
done
### A mentések áttöltése egy távoli FTP-re ###
#Az ftp-hez ncftp  -t használunk
ncftp -u”$FTPU” -p”$FTPP” -P”$FTPPO” $FTPS<<EOF
mkdir $FTPD
mkdir $FTPD/$NOW
cd $FTPD/$NOW
lcd $BACKUP
mput *
quit
EOF
### Ellenõrizzük, hogy sikeres volt-e a továbbítás ###
if [ \"$?\" == \"0\" ]; then
rm -f $BACKUP/*
else
T=/tmp/backup.fail
echo “Date: $(date)”>$T
echo “Hostname: $(hostname)” >>$T
echo “Backup failed” >>$T
mail  -s “BACKUP FAILED” “$EMAILID” <$T
rm -f $T
fi

70
Általános / Mit gondolsz a ... szerverrol / játékmodról.
« Dátum: 2010. Június 23. - 08:28:22 »
A kérdés adott, mit gondolsz bizonyos szerverekrol (pl: Pistike RP szervere) vagy játékmodokról (pl: Godfather)
Kezdem én:
Mit gondoltok a Godfather játékmodról? (És itt NEM a The Godfather Roleplay szerverre gondolok [bár az már megszut])

71
Leírások/Útmutatók / PAWNO - Egyszerüsítsük kódunkat.
« Dátum: 2010. Június 16. - 22:30:20 »
State Machine:
Olvasgatva kicsit az angol fórumon megtaláltam, hogy a PAWNO támogatja az úgynevezett State Machine-t (vagy Autómatát, továbbiakban SM), ami engedélyezi, hogy bizonyos funkciókat külömbözo esetekben használjuk. Ezt a módszert használtam én is, a 3 scriptes szerveremen, és sokkal átláthatóbb lett a kód. Vegyünk egy példát.
 

#include <a_samp>
forward restart(); // deklaráljuk a prototípust
new RestartReason[1][1];
public OnGameModeInit() {
SetTimer(\"restart\",1000*60*10,false); // Majd egy timert
}
public restart() {
RestartReason[0][0] = 1;
SendRconCommand(\"gmx\");
}
public OnGameModeExit() {
if(RestartReason[0][0] == 1) {
 printf(\"A folyamatot a restarter szaktította meg\");
} else {
 printf(\"A folyamatot szimplán a felhasználó szaktította meg\");
}
}

 
Ez muködik. De ismerjük a mondást, attól, mert valami muködik, még nem biztos, hogy jó. Használjuk az SM-et:
 

#include <a_samp>
forward restart();
public OnGameModeInit() {
SetTimer(\"restart\",1000*60*10,false);
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
 if(strcmp(cmd, \"gmx\", true) == 0) {
  state kilepes:gmx;
 }
 return 1;
}
public restart() {
state kilepes:restarter; // Létrehoztunk egy state machinet
OnGameModeExit();
}
public OnGameModeExit() <kilepes:restarter>
{
printf(\"A rendszert a restarter újraindította.\");
}
public OnGameModeExit() <kilepes:gmx>
{
printf(\"A rendszert a felhasznalo ujrainditotta.\");
}

 
Sokan mondják áá ez bonyorult, de nem, képzeljétek el azt, ami nálam fennált. Egy modom volt amibe 3 gm funkcióit surítettem össze. Hogy tudom a parancsokat, a timereiket egyesével kezelni? Ezzel.
A direktívának lehetnek kondíciói. Pl:
 

state (1 == 1) egyenlo:igen;
state (1 != 1) egyenlo:nem;

 
Vagy akár használhatjuk parancsként is.
 

state (!strcmp(cmdtext, \"/parancs\")) meghivva:igen;

 
A másik ilyen funkció az entry(); ami akkor hívódik meg, ha csak egy autómatás scritpeknél lefut az SM. Példa:
 

main() {
printf(\"Ez\");
state kiirat:igen;
printf(\"Funkcio\");
}
entry() <kiirat:igen> {
printf(\"Egy\");
}

 
Ez azt fogja kiírni: EzEgyFunkcio.
Ahogy láthatjuk, ez nagyon, és kicsi megoldás ezekre a problémákra.
Gyorsaság:
Vegyünk példának egy ciklust:
 

for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )

 
Ez gyorsabb, mivel egy konstanst használnuk. De ha például:
 

for ( new i = 0; f = GetMaxPlayers(); i < f; i++)

 
Ez viszont - mivel több változót használnuk - lassabb.
Nézzünk egy szokásos hibát:
 

new Valamennyi = random(10);
printf(\"%d\",Valamennyi);

 
Mivel itt a valamennyit elobb deklaráltuk, ezért ez folyamatosan a meghatározott funkció névterében marad. Ha a funkcoó engedélyezi a paramétereket (a printf ilyen), akkor egyszeruen tegyük ezt:
 

printf(\"%d\",random(10));

 
Ebbol világosan kítunik, hogy a konstansok sokkal gyorsabbak, mint a változók!
Egy másik nagy hülyeség:
 

new var = 1;
if(var == 1) {
printf(\"Expression has..\");
} else {
printf(\"No effect\");
}

 
Gondolom mindenki látja mi a hiba. Elég lenne ennyi:
 

printf(\"%d\",1);

 
IEEE:
Sokan használnak érvénytelen értékeket ha nagy vagy ismeretlen számmal van dolguk. Ez azomban nem jó, mivel sokszor azt is meghaladhatja a számítás (pl ha egy távolság lekéronél írunk 10.000 -t elorfordulhat, hogy 10.001 egységre van, szóval érvénytelen lesz a kód). Erre tökéletes megoldás az alábbi három IEEE szabvány:
 

#define FLOAT_INFINITY     (Float:0x7F800000)
#define FLOAT_NEG_INFINITY (Float:0xFF800000)
#define FLOAT_NAN          (Float:0xFFFFFFFF)

 
Bemutatom egy egyszeru példán keresztül
 

public OnPlayerUpdate() {
new Float:Health;
if(!IsPlayerConnected(playerid)) {
 return FLOAT_NAN; // NaN - Nem szám. Tényleg nem. Majd meglátjátok.
} else if GetPlayerHealth(playerid,Health > 100) {
 SetPlayerHealth(playerid,FLOAT_INFINITY); // Ha több az élete mint 100, akkor örök életet kap.
} else {
 return 0; // Ha egyik sem, akkor 0 a visszatérési értékünk
}
}

 
A Not a Number nevu szám egy igen érdekes szám. Akármelyik számmal való összehasonlítása (beleértve önmagát is) hamis értékkel tér vissza. Pl:
 

if(FLOAT_NAN == FLOAT_NAN) { /* Ez nem fog lefutni, mivel a FLOAT_NAN nem egyenlo önmagával sem! */ }

 
Azomban pont ezt ki lehet játszani. Itt egy példa:
 

stock IsNotANumber(number) {
return(number != number) // Máshogy kifejezve: if(number != number) { return 1; } else { return 0; }
}

 
Ha a szám nem egyenlo önmagával, akkor az a NAN.
Egyenloség:
Vegyük példának a 0-t, számtalan felírási módja létezik:
 

5*0
((27 + 3) / 5) - 6)
0+0
0-0
\\0
0x00
0b00000000
0
false
!true
!változó
0.0
0.00000y

 
Ebbol kiindulva rájöhetünk egy másik gyakran elkövetett hibára. Ha a string üres, sokan így nézik meg:
 

if (strlen(string) == 0)
{
// a string üres
}

 
Ez azomban lassú, ha a string nem üres, ezért elég megnézni csak az ELSO karakterét a stringnek, hogy rájöjjünk, üres-e
 

if(str[0] == \'\\0\') {
// a string üres, mert az elso karaktere = 0
}

 
Vagy egy másik megoldás
 

if(!strlen[0]) {
// a string üres, mivel az elso karaktere nem létezik
}

 
Ezt természetesen az összes 0-s felírási móddal el lehet játszani az összes 0 felírási móddal.
Bitmanipuláció:
Gyorsabb mód a matematikai muveletek elvégzésére. Minden egyes eltolt bittel egyenesen artányosan kettot hozzáadunk a szám szorzatához.
<< 1 = *2
<< 2 = *4
<< 3 = *6
<< 4 = *8
A jobb shift pedig ugyanezt csinálja osztással
>>1 = /2
>>2 = /4
>>3 = /6
>>4 = /8
 

2*2 == 2 << 1
2/2 == 2 >> 1

 
Dimenziók fölösleges használata
Majd meglátjátok, mirol beszélek,. Itt egy tömb:
 

new Fegyverar[5] { 5000, 1, 600, 100, 5 };

 
Sokan azt hiszik, ha meg akarják tudni a fegyver ID-jét. kell hozzá egy plussz dimenzió:
 

new Fegyver[5][1]

 
De minek?! Egyszeruen fogod, és ezt csinálod:
 

new OtosIDJuFegyverAra = Fegyver[5];

 
És kész! Meg van oldva.
A tutorial bizonyos részeiben PAWNO tutorialokat, és IEEE szabványlistát használtam.

72
Játékok / BVE - Budapesti metró helyes vezetése
« Dátum: 2010. Június 13. - 21:56:11 »
http://www.youtube.com/watch?v=rW5oqcvTbkk
GYiK a gykoknak:
Mire való az a fekete csík a síneken?
A hivatalos neve programszonyeg, ami az automatikus vonatvezeto berendezés (AVR) információinak szállítására, és a CMC / PA üzemmódban közlekedo szerelvényekhez való eljuttatására felel.
PA: Automatikus vonatvezetés A csík itt szabályozza a mögöttünk jövo metróhoz képestz a sebességet, a megállók helyét, ajtók nyithatóságot, éberségjelzo található benne. Ha megy, akkor cask a jó oldalon tudod kinyitni az ajtót, és egy gomb lenyomásával indul a metró.
CMC: Ellenorzött kézi vonatvezetés. Ez is az említett csíkot használja, ám itt a vezetonek csak utasításokat ad, pl: Csökkentse a sebességet, elrontotta a megállót, mennyivel ment túl, mennyit késett. Ám az éberségfigyselo mindegyiken megtalálható (Ezt a módot használja a BVE szimulátor is, kissebb-nagyobb külömbséggel).
CML: Kézi vonatvezetés. Ebben az esetben a jármu nem közöl semmilyen információt, teljesen a vezeto irányítja a vonatot.

73
Játékok / Trükk lövöldözos játékhoz
« Dátum: 2010. Június 13. - 08:37:27 »
Elég sokan ismerhetik, de azért leírom.
Sok lövöldözos játékban, ha fusz vagy ugrasz, nem tudsz a crosshairrel ((célkereszt)) pontyosan célozni, mivel eltávolodik egymástól a célkereszt 4 vonala. Ekkor használható ez a kis trükk:.
- Vonalzóval mérd le a monitorod középpontját
- FILCTOLLAL  (vagy alkoholossal, de az nem jön le) rajzolj oda egy pontot
- Enjoy!

74
Stunt / Best stunt video eva\'.
« Dátum: 2010. Június 12. - 20:55:12 »

75
SA-MP: Szerverfejlesztés / rLib - Reynolds függvénykönyvtár csomagja
« Dátum: 2010. Május 29. - 21:10:22 »
Nos, ezt a kis projektet az angol YSI mintájára hoztam létre. Mai egész napom ráment, mire elkezdtem csinálni az elejét, de már úgynézem nagyjából minden kezdo INC muködik. (egy olyan 10-15-öt szeretnék majd publikálni összesen.)
rArena: Terület kezelo INC. A funkció három dimenzióban dolgozik, illetve muködik csapat, minden játékos, illetve játékos üzemmódban. A YSF pluginnal egy utolsó rész is elérheto, amivel megadott területeken gravitációt tudsz átállítani.
rCheat: Anti-Cheat INC. Anti-Minigun, Anti-Jetpack, Anti-Godmod, Anti-Moneyhack (custom), Anti-Flyhack, Egyedi kikapcsolt fegyverek,  Anti-Driveby, Anti-Godcar, Anti-Carjack, Anti-Teleport ( a teleport koordinátákat a n00beit-bol kiszedtük), és ezek mind az INCLUDE-bol kikapcsolhatók egyesével.
rCrypt: Titkosító INC. A CRC hash-kezeloje \"kicsit\" felspécizve. A kód eleve visszafejthetetlen, viszont ezzel a megoldással (több bitmanipuláció, hatványozás, shiftelés) sokkal jobb titkosítást kapunk.
rData: Sokkal egyszerubb enumeráció kezelés. Ez az INC foleg a kezdoknek nyújt hasznos segítséget, akik nem tudnak eligazodni az enumerációk világában. Foleg komplett tömb-alapú feladatok (játékos, biznisz, ház adatok, stb...) nyújt hasznos segítséget. Készíteni, Használni igazán könnyu.
rFunc: A már publikált kFunc továbbfejlesztett változata. Több függvény,. több lehetoség.
A könyvtárcsomag hamarosan megjelenik.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal