Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - sticky2
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
61
« Dátum: 2012. december 27. - 20:47:36 »
Jóccakát! Hogy lehet azt meg csinálni, hogy amit a dini ki gettel, azt beírni egy ilyen stringes izébe?(pl.: %s ennyi almád van) Valahogy így? dini_Get(neve, alma[%f]); //a neve-t ne vedd figyelembe! mármint az már ott van, jó, és kész
62
« Dátum: 2012. december 27. - 19:44:57 »
Sziasztok! Ez egy mentõ hívó parancs CMD:104(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z; new name[3], string[128]; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"%s(%d) Hívta a mentõket!\", name, playerid); SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string); for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) if (!GetPVarInt(playerid, \"Szolgalat\"))//innentõl hibás SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y , z, 2.0); return 1; } Nos ezzel az a probléma, hogy így se készít checkpointot, de át kéne alakítani hogy ne checkpointot csináljon, hanem a kis négyzetet színezze át, de csak annak mutassa hogy más a színe, aki mentõs.
63
« Dátum: 2012. december 26. - 12:00:18 »
Bocsi, újra meg kellett nyitnom, mert a másikat már nem engedte. :weep: Amit küldtek az nem jó :S Sziasztok! 1 választás xd: Ha tud, akkor valaki linkelne/írna nekem egy olyan kódot, amivel át lehet egymásnak adni a fegyvert? 2 választás xd: Ha az elõzõket nem tudjátok, akkor csak annyit hogy hogy lehet 1db fegyvert elvenni, nem az egészet? [/quote]
64
« Dátum: 2012. december 26. - 11:43:33 »
Sziasztok! 1 választás xd: Ha tud, akkor valaki linkelne/írna nekem egy olyan kódot, amivel át lehet egymásnak adni a fegyvert? 2 választás xd: Ha az elõzõket nem tudjátok, akkor csak annyit hogy hogy lehet 1db fegyvert elvenni, nem az egészet?
65
« Dátum: 2012. december 25. - 11:17:36 »
Csõ all! Ezt: new Float:hp; GetPlayerHealth(playerid, hp); if(hp >= 79) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Te makk egészséges vagy!\"); Hogy lehetne beleépíteni ebbe? if(listitem == 0) GivePlayerMoney(playerid, -2000), GivePlayerHealth(playerid, 21);
66
« Dátum: 2012. december 24. - 18:05:18 »
Sziasztok! Készítettem egy tüzijáték scripteta szerómra, nem akartam publikálni, de mégis meg osztom veletek Bejelentkezel rcon adminnak, elmész valahova /firework és kilõ egy rakétát majd felrobban és szép színes fények hullanak //tüzijáték script by sticky2 A NEVEM NE TÖRÖLD KI //elmész valahova, bejelentkezel rCon adminnak és beírod /firework majd fellõ egy rakétát. #include <a_samp> #include <zcmd> new tuzik[40];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk forward tobbi();//amikor a timer lejár(letelik a 6mp) forward del();//amikor a timer lejár(letelik a 10mp) CMD:firework(playerid, params[]) { if (IsPlayerAdmin(playerid)) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"Tuzi\")) < 16000 ) return SendClientMessage(playerid, -1, \"16MP-et kell várnod, a fellövésig!\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetTimer(\"tobbi\", 6000, false); SetTimer(\"del\", 10000, false); tuzik[0] = CreateObject(345, x, y, z, 90, 0, 0); MoveObject(tuzik[0], x, y, z+30, 4.0, 90,0,0); SetPVarInt(playerid, \"Tuzi\", GetTickCount()); } else SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak rCon admin tudja használni!\"); return 1; } public tobbi() { new Float:x, Float:y, Float:z;//létrehozzuk a változókat GetObjectPos(tuzik[0], x, y, z);//a felmenõ fény helyzetének lekérdezése CreateExplosion(x, y, z, 3, 4.0);//robbanás tuzik[1] = CreateObject(19281, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);//fények létrehozása tuzik[2] = CreateObject(19281, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[3] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[4] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[5] = CreateObject(19283, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[6] = CreateObject(19283, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[7] = CreateObject(19284, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[8] = CreateObject(19284, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[9] = CreateObject(19285, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[10] = CreateObject(19285, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[11] = CreateObject(19286, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[12] = CreateObject(19286, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[13] = CreateObject(19287, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[14] = CreateObject(19287, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[15] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[16] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[17] = CreateObject(19289, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[18] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[19] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[20] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[21] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[22] = CreateObject(19289, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[23] = CreateObject(19290, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[24] = CreateObject(19290, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[25] = CreateObject(19291, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[26] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[27] = CreateObject(19292, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[28] = CreateObject(19293, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[29] = CreateObject(19293, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[30] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[31] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[32] = CreateObject(19295, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[33] = CreateObject(19295, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[34] = CreateObject(19296, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[35] = CreateObject(19296, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[36] = CreateObject(19297, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[37] = CreateObject(19297, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[38] = CreateObject(19298, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); tuzik[39] = CreateObject(19298, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0); MoveObject(tuzik[1], x, y, z+5, 2.0, 0.0,0.0,0.0);//fények mozgatása MoveObject(tuzik[2], x, y+5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[3], x+5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[4], x, y, z-5, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[5], x+1, y+1, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[6], x, y+1, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[7], x+3, y-3, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[8], x-5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[9], x, y-5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[10], x-8, y+7, z+2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[11], x-7, y+8, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[12], x+7, y-8, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[13], x+10, y+10, z+10, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[14], x-10, y-10, z-10, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[15], x-10, y+8, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[16], x+15, y+15, z+12, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[17], x-15, y-15, z-12, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[18], x-15, y+15, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[19], x+15, y-15, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[20], x+17, y-17, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[21], x-17, y+17, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[22], x+18, y+18, z-14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[23], x-18, y-18, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[24], x+20, y-19, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[25], x-22, y+20, z+2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[26], x+22, y-21, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[27], x+23, y-36, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[28], x+24, y+24, z+10, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[29], x-25, y-23, z-10, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[30], x-23, y+25, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[31], x+22, y+26, z+12, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[32], x-27, y-27, z-12, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[33], x-28, y+29, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[34], x+29, y-29, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[35], x+28, y-29, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[36], x-29, y+28, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[37], x+30, y+30, z-14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[38], x-28, y-30, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0); MoveObject(tuzik[39], x+30, y-28, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0); return 1; } public del() { for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); }//fények törlése return 1; }
67
« Dátum: 2012. december 24. - 17:16:35 »
Sziasztok! Van esetleg valami kód, ami észleli a tûzet, és megadja a koordinátákat? xdddd
68
« Dátum: 2012. december 24. - 15:53:38 »
Csõ all! Hogy lehet azt lekérdezni, hogy mi az objectid? Tudom hogy amit írok az rossz lesz,de példának írom. if (objectid = suni[0]) ...
69
« Dátum: 2012. december 24. - 13:29:59 »
Sziasztok! Próbáltam készíteni egy tüzijáték kódot, de valamiért errorokat, és warningot ír ki :/ #include a_samp #include zcmd new tuzik[5]; forward tobbi(); forward del(); CMD:firework(playerid, params[]) { new Float:x, Flaot:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); SetTimer(\"tobbi\", 10000, false); SetTimer(\"del\", 15000, false); tuzik[1] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); MoveObject(tuzik[1], x, y, z+20, 4.0, 0,0,0); return 1; } public tobbi() { new Float:x, Float:y, Flaot:z; GetObjectPos(tuzik[1], x, y, z); tuzik[2] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); tuzik[3] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); tuzik[4] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); tuzik[5] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0); MoveObject(tuzik[2], x, y, z+5, 2.0, 0,0,0); MoveObject(tuzik[3], x, y+5, z, 2.0, 0,0,0); MoveObject(tuzik[4], x+5, y, z, 2.0, 0,0,0); MoveObject(tuzik[5], x, y, z-5, 2.0, 0,0,0); return 1; } public del() { for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); } //kapuk törlése return 1; } HIBA: C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(11) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(14) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(15) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(22) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(23) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(24) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(25) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(26) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\") C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(27) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(28) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(29) : warning 213: tag mismatch C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(30) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\") Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
70
« Dátum: 2012. december 24. - 11:00:09 »
Csõ all! Vissza váltottam XP re Amikor le akarom compilerezni, akkor ezt írja: Unable to execute compiler...
71
« Dátum: 2012. december 23. - 17:12:05 »
Csõ all! Váltottam Windows 7-re, és amikor el akarok indítani egy pwn fájl, akkor egy sima lapot hoz be és ezt írja ki: Failed to set data data for \"\"
72
« Dátum: 2012. december 23. - 09:36:05 »
Guten morgen! Hogy lehet azt megcsinálni, hogy ha beír egy parancsot, akkor csak egy bizonyos idõ után tudja újra használni?
73
« Dátum: 2012. december 22. - 18:33:03 »
Sziasztok! Tudom, már lekéstem, de azért feldobom hátha ki lehet belõle venni valami jót, vagy lesz még egy ilyen világvége jóslat Szóval: Pár helyen meteorok zuhannak le, majd kis idõ után respawnolnak utána újra lezuhannak... Egy kicsit segitett Tengeri Malac. //Meteor FS by sticky2 NEVEMET PLS NE TÖRÖLD KI!!! #include <a_samp> #include <zcmd> new meteor[13]; //Összes meteor object new zuhanas; //Új változó létrehozása forward zuhan(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjen forward respawn(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjen public OnFilterScriptInit() //Amikor betöltõdik a FS { meteor[0] = CreateObject(3930,1809.0988,2686.5437,263.2325, 0,0,0,0);//meteorok létrehozása... meteor[1] = CreateObject(3930,1514.8483,2615.7263,236.2062, 0,0,0,0); meteor[2] = CreateObject(3930,1220.0146,2642.7314,208.4143, 0,0,0,0); meteor[3] = CreateObject(3930,886.1025,2580.7148,203.5286, 0,0,0,0); meteor[4] = CreateObject(3930,536.6060,1856.5032,150.9778, 0,0,0,0); meteor[5] = CreateObject(3930,585.7121,1477.3353,196.1869, 0,0,0,0); meteor[6] = CreateObject(3930,901.3146,1274.0555,154.4869, 0,0,0,0); meteor[7] = CreateObject(3930,1046.8810,1195.2507,182.5350, 0,0,0,0); meteor[8] = CreateObject(3930,1014.5671,935.2646,207.6062, 0,0,0,0); meteor[9] = CreateObject(3930,879.7067,856.7684,188.0687, 0,0,0,0); meteor[10] = CreateObject(3930,362.6457,724.8699,208.2483, 0,0,0,0); meteor[11] = CreateObject(3930,-32.2547,617.7372,143.4262, 0,0,0,0); meteor[12] = CreateObject(3930,-342.5421,574.1505,144.3939, 0,0,0,0); return 1; } public respawn() { SetObjectPos(meteor[0],1809.0988,2686.5437,263.2325);//Amikor a timer lejár, rakja vissza a helyére SetObjectPos(meteor[1],1514.8483,2615.7263,236.2062); SetObjectPos(meteor[2],1220.0146,2642.7314,208.4143); SetObjectPos(meteor[3],886.1025,2580.7148,203.5286); SetObjectPos(meteor[4],536.6060,1856.5032,150.9778); SetObjectPos(meteor[5],585.7121,1477.3353,196.1869); SetObjectPos(meteor[6],901.3146,1274.0555,154.4869); SetObjectPos(meteor[7],1046.8810,1195.2507,182.5350); SetObjectPos(meteor[8],1014.5671,935.2646,207.6062); SetObjectPos(meteor[9],879.7067,856.7684,188.0687); SetObjectPos(meteor[10],362.6457,724.8699,208.2483); SetObjectPos(meteor[11],-32.2547,617.7372,143.4262); SetObjectPos(meteor[12],-342.5421,574.1505,144.3939); return 1; } public zuhan() { MoveObject(meteor[0], 1852.2910,2520.4119,6.8125, 22.0, 0, 0, 0); //Amikor a timer elér az idejéhez, mozgassa azaz \"zuhantassa\" a meteort(objectet) MoveObject(meteor[1], 1445.5729,2472.8037,6.7421, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[2], 1313.3762,2443.4080,6.7344, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[3], 755.7651,2656.2957,17.3312, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[4], 620.9981,1748.1519,5.5966, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[5], 352.0780,1414.5654,6.5740, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[6], 819.6898,1147.0803,28.2456, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[7], 1203.7294,1215.5029,6.8125, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[8], 1074.7427,811.7852,10.7111, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[9], 818.7691,692.2410,11.6321, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[10], 373.0053,668.8345,11.9287, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[11], -35.4668,616.6503,11.2376, 22.0, 0, 0, 0); MoveObject(meteor[12], -367.2946,560.9608,16.4742, 22.0, 0, 0, 0); return 1; } CMD:vilagvegeoff(playerid, params[])//Parancs { SendClientMessageToAll(-1, \"Vége a világvégének! Hát ezt is megéltük...\"); //Kiírja mindenkinek ezt KillTimer(zuhanas);//Ne zuhanjon többet, azaz ne mozgassa tovább //Ide azért nem kell a KillTimer(respawn), mert ha esetleg pont lezuhant, akkor az ott is fog maradni, tehát vissza rakja return 1; } CMD:vilagvege(playerid, params[]) //parancs { SendClientMessageToAll(-1, \"VILÁGVÉGE!!! JÖNNEK AZ UFÓK MEG A MAJÁK MEG MINDEN!!METEOR ESÕ!!\"); //Kiírja mindenkinek ezt az üzit zuhanas = SetTimer(\"zuhan\", 21000, true); //A timer bekapcsolása SetTimer(\"respawn\", 40000, true);//A timer bekapcsolása return 1; }
74
« Dátum: 2012. december 21. - 14:21:34 »
Sziasztok! 1. Lehet valahogy azt \"érzékeltetni\" hogy ha már a MoveObject odaért a céljához és nem mozog? 2. Egy objecthez kéne tüzet csatolni(meteor )ú Köszönöm elõre is
75
« Dátum: 2012. december 21. - 13:02:13 »
Sziasztok! Hogy tudom azt megcsinálni timerrel, hogy amikor lezuhan a meteor, ugye ott marad kicsit és utána megint vissza mennyen spawnolni, és megint lezuhanjon stb.. ?
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
|