Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - sticky2

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
61
Segítségkérés / dini_get
« Dátum: 2012. december 27. - 20:47:36 »
Jóccakát!
Hogy lehet azt meg csinálni, hogy amit a dini ki gettel, azt beírni egy ilyen stringes izébe?(pl.: %s ennyi almád van)
Valahogy így?
 
dini_Get(neve, alma[%f]); //a neve-t ne vedd figyelembe! mármint az már ott van, jó, és kész :D

62
Segítségkérés / Hívó színe megváltoztatása
« Dátum: 2012. december 27. - 19:44:57 »
Sziasztok!
Ez egy mentõ hívó parancs
 
CMD:104(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
        new name[3], string[128];
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        format(string, sizeof(string), \"%s(%d) Hívta a mentõket!\", name, playerid);
        SendClientMessageToAll(0x33CCFFAA, string);
        for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) if (!GetPVarInt(playerid, \"Szolgalat\"))//innentõl hibás
    SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y , z, 2.0);
        return 1;
}

 
Nos ezzel az a probléma, hogy így se készít checkpointot, de át kéne alakítani hogy ne checkpointot csináljon, hanem a kis négyzetet színezze át, de csak annak mutassa hogy más a színe, aki mentõs.

63
Bocsi, újra meg kellett nyitnom, mert a másikat már nem engedte.  :weep:
Amit küldtek az nem jó :S
 
Sziasztok!
1 választás xd: Ha tud, akkor valaki linkelne/írna nekem egy olyan kódot, amivel át lehet egymásnak adni a fegyvert?
2 választás xd: Ha az elõzõket nem tudjátok, akkor csak annyit hogy hogy lehet 1db fegyvert elvenni, nem az egészet?
[/quote]

64
Sziasztok!
1 választás xd: Ha tud, akkor valaki linkelne/írna nekem egy olyan kódot, amivel át lehet egymásnak adni a fegyvert?
2 választás xd: Ha az elõzõket nem tudjátok, akkor csak annyit hogy hogy lehet 1db fegyvert elvenni, nem az egészet?

65
Segítségkérés / Több if dialogba
« Dátum: 2012. december 25. - 11:17:36 »
Csõ all!
Ezt:
 
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
if(hp >= 79) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Te makk egészséges vagy!\");

 
Hogy lehetne beleépíteni ebbe?
 
if(listitem == 0) GivePlayerMoney(playerid, -2000), GivePlayerHealth(playerid, 21);

66
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tüzijáték!(nem robbanós)
« Dátum: 2012. december 24. - 18:05:18 »
Sziasztok!
Készítettem egy tüzijáték scripteta szerómra, nem akartam publikálni, de mégis meg osztom veletek :D
Bejelentkezel rcon adminnak, elmész valahova /firework és kilõ egy rakétát majd felrobban és szép színes fények hullanak :D
\"606936171sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"1167044592sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"862105063sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
//tüzijáték script by sticky2 A NEVEM NE TÖRÖLD KI
//elmész valahova, bejelentkezel rCon adminnak és beírod /firework majd fellõ egy rakétát.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new tuzik[40];//az objecteknek adunk nevet, és összeszámoljuk
forward tobbi();//amikor a timer lejár(letelik a 6mp)
forward del();//amikor a timer lejár(letelik a 10mp)
CMD:firework(playerid, params[])
{
if (IsPlayerAdmin(playerid))
{
if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"Tuzi\")) < 16000 ) return SendClientMessage(playerid, -1, \"16MP-et kell várnod, a fellövésig!\");
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetTimer(\"tobbi\", 6000, false);
SetTimer(\"del\", 10000, false);
tuzik[0] = CreateObject(345, x, y, z, 90, 0, 0);
MoveObject(tuzik[0], x, y, z+30, 4.0, 90,0,0);
SetPVarInt(playerid, \"Tuzi\", GetTickCount());
}
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak rCon admin tudja használni!\");
return 1;
}
public tobbi()
{
new Float:x, Float:y, Float:z;//létrehozzuk a változókat
GetObjectPos(tuzik[0], x, y, z);//a felmenõ fény helyzetének lekérdezése
CreateExplosion(x, y, z, 3, 4.0);//robbanás
tuzik[1] = CreateObject(19281, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);//fények létrehozása
tuzik[2] = CreateObject(19281, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[3] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[4] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[5] = CreateObject(19283, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[6] = CreateObject(19283, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[7] = CreateObject(19284, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[8] = CreateObject(19284, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[9] = CreateObject(19285, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[10] = CreateObject(19285, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[11] = CreateObject(19286, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[12] = CreateObject(19286, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[13] = CreateObject(19287, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[14] = CreateObject(19287, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[15] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[16] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[17] = CreateObject(19289, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[18] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[19] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[20] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[21] = CreateObject(19288, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[22] = CreateObject(19289, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[23] = CreateObject(19290, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[24] = CreateObject(19290, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[25] = CreateObject(19291, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[26] = CreateObject(19282, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[27] = CreateObject(19292, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[28] = CreateObject(19293, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[29] = CreateObject(19293, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[30] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[31] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[32] = CreateObject(19295, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[33] = CreateObject(19295, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[34] = CreateObject(19296, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[35] = CreateObject(19296, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[36] = CreateObject(19297, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[37] = CreateObject(19297, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[38] = CreateObject(19298, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[39] = CreateObject(19298, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
MoveObject(tuzik[1], x, y, z+5, 2.0, 0.0,0.0,0.0);//fények mozgatása
MoveObject(tuzik[2], x, y+5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[3], x+5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[4], x, y, z-5, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[5], x+1, y+1, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[6], x, y+1, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[7], x+3, y-3, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[8], x-5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[9], x, y-5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[10], x-8, y+7, z+2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[11], x-7, y+8, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[12], x+7, y-8, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[13], x+10, y+10, z+10, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[14], x-10, y-10, z-10, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[15], x-10, y+8, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[16], x+15, y+15, z+12, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[17], x-15, y-15, z-12, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[18], x-15, y+15, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[19], x+15, y-15, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[20], x+17, y-17, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[21], x-17, y+17, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[22], x+18, y+18, z-14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[23], x-18, y-18, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[24], x+20, y-19, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[25], x-22, y+20, z+2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[26], x+22, y-21, z-2, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[27], x+23, y-36, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[28], x+24, y+24, z+10, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[29], x-25, y-23, z-10, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[30], x-23, y+25, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[31], x+22, y+26, z+12, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[32], x-27, y-27, z-12, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[33], x-28, y+29, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[34], x+29, y-29, z+7, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[35], x+28, y-29, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[36], x-29, y+28, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[37], x+30, y+30, z-14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[38], x-28, y-30, z+14, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[39], x+30, y-28, z+9, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
public del()
{
for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); }//fények törlése
return 1;
}

67
Segítségkérés / Tûz észlelése
« Dátum: 2012. december 24. - 17:16:35 »
Sziasztok!
Van esetleg valami kód, ami észleli a tûzet, és megadja a koordinátákat? xdddd

68
Segítségkérés / Ha objectid....
« Dátum: 2012. december 24. - 15:53:38 »
Csõ all!
Hogy lehet azt lekérdezni, hogy mi az objectid? Tudom hogy amit írok az rossz lesz,de példának írom.
 
if (objectid = suni[0])
...

69
Segítségkérés / Jó, mégis rossz...
« Dátum: 2012. december 24. - 13:29:59 »
Sziasztok!
Próbáltam készíteni egy tüzijáték kódot, de valamiért errorokat, és warningot ír ki :/
 
#include a_samp
#include zcmd
new tuzik[5];
forward tobbi();
forward del();
CMD:firework(playerid, params[])
{
new Float:x, Flaot:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetTimer(\"tobbi\", 10000, false);
SetTimer(\"del\", 15000, false);
tuzik[1] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
MoveObject(tuzik[1], x, y, z+20, 4.0, 0,0,0);
return 1;
}
public tobbi()
{
new Float:x, Float:y, Flaot:z;
GetObjectPos(tuzik[1], x, y, z);
tuzik[2] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[3] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[4] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[5] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
MoveObject(tuzik[2], x, y, z+5, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[3], x, y+5, z, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[4], x+5, y, z, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[5], x, y, z-5, 2.0, 0,0,0);
return 1;
}
public del()
{
for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); } //kapuk törlése
return 1;
}

 
HIBA:
 
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(14) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(15) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(22) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(23) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(24) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(25) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(26) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\")
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(27) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(28) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(29) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(30) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\")
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

70
Segítségkérés / Már megint pawno(WinXP)
« Dátum: 2012. december 24. - 11:00:09 »
Csõ all!
Vissza váltottam XP re :D
Amikor le akarom compilerezni, akkor ezt írja:
Unable to execute compiler...

71
Segítségkérés / pawn win7 re
« Dátum: 2012. december 23. - 17:12:05 »
Csõ all!
Váltottam Windows 7-re, és amikor el akarok indítani egy pwn fájl, akkor egy sima lapot hoz be és ezt írja ki:
Failed to set data data for \"\"

72
Segítségkérés / Parancs, idõ korlátozása
« Dátum: 2012. december 23. - 09:36:05 »
Guten morgen!
Hogy lehet azt megcsinálni, hogy ha beír egy parancsot, akkor csak egy bizonyos idõ után tudja újra használni?

73
SA-MP: Szerverfejlesztés / Meteor esõ(világvége)
« Dátum: 2012. december 22. - 18:33:03 »
Sziasztok!
Tudom, már lekéstem, de azért feldobom hátha ki lehet belõle venni valami jót, vagy lesz még egy ilyen világvége jóslat :D
Szóval: Pár helyen meteorok zuhannak le, majd kis idõ után respawnolnak utána újra lezuhannak...
Egy kicsit segitett Tengeri Malac.  :D
 
//Meteor FS by sticky2 NEVEMET PLS NE TÖRÖLD KI!!!
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new meteor[13]; //Összes meteor object
new zuhanas; //Új változó létrehozása
forward zuhan(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjen
forward respawn(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjen
public OnFilterScriptInit() //Amikor betöltõdik a FS
{
meteor[0] = CreateObject(3930,1809.0988,2686.5437,263.2325, 0,0,0,0);//meteorok létrehozása...
meteor[1] = CreateObject(3930,1514.8483,2615.7263,236.2062, 0,0,0,0);
meteor[2] = CreateObject(3930,1220.0146,2642.7314,208.4143, 0,0,0,0);
meteor[3] = CreateObject(3930,886.1025,2580.7148,203.5286, 0,0,0,0);
meteor[4] = CreateObject(3930,536.6060,1856.5032,150.9778, 0,0,0,0);
meteor[5] = CreateObject(3930,585.7121,1477.3353,196.1869, 0,0,0,0);
meteor[6] = CreateObject(3930,901.3146,1274.0555,154.4869, 0,0,0,0);
meteor[7] = CreateObject(3930,1046.8810,1195.2507,182.5350, 0,0,0,0);
meteor[8] = CreateObject(3930,1014.5671,935.2646,207.6062, 0,0,0,0);
meteor[9] = CreateObject(3930,879.7067,856.7684,188.0687, 0,0,0,0);
meteor[10] = CreateObject(3930,362.6457,724.8699,208.2483, 0,0,0,0);
meteor[11] = CreateObject(3930,-32.2547,617.7372,143.4262, 0,0,0,0);
meteor[12] = CreateObject(3930,-342.5421,574.1505,144.3939, 0,0,0,0);
return 1;
}
public respawn()
{
SetObjectPos(meteor[0],1809.0988,2686.5437,263.2325);//Amikor a timer lejár, rakja vissza a helyére
SetObjectPos(meteor[1],1514.8483,2615.7263,236.2062);
SetObjectPos(meteor[2],1220.0146,2642.7314,208.4143);
SetObjectPos(meteor[3],886.1025,2580.7148,203.5286);
SetObjectPos(meteor[4],536.6060,1856.5032,150.9778);
SetObjectPos(meteor[5],585.7121,1477.3353,196.1869);
SetObjectPos(meteor[6],901.3146,1274.0555,154.4869);
SetObjectPos(meteor[7],1046.8810,1195.2507,182.5350);
SetObjectPos(meteor[8],1014.5671,935.2646,207.6062);
SetObjectPos(meteor[9],879.7067,856.7684,188.0687);
SetObjectPos(meteor[10],362.6457,724.8699,208.2483);
SetObjectPos(meteor[11],-32.2547,617.7372,143.4262);
SetObjectPos(meteor[12],-342.5421,574.1505,144.3939);
return 1;
}
public zuhan()
{
MoveObject(meteor[0], 1852.2910,2520.4119,6.8125, 22.0, 0, 0, 0); //Amikor a timer elér az idejéhez, mozgassa azaz \"zuhantassa\" a meteort(objectet)
MoveObject(meteor[1], 1445.5729,2472.8037,6.7421, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[2], 1313.3762,2443.4080,6.7344, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[3], 755.7651,2656.2957,17.3312, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[4], 620.9981,1748.1519,5.5966, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[5], 352.0780,1414.5654,6.5740, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[6], 819.6898,1147.0803,28.2456, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[7], 1203.7294,1215.5029,6.8125, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[8], 1074.7427,811.7852,10.7111, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[9], 818.7691,692.2410,11.6321, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[10], 373.0053,668.8345,11.9287, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[11], -35.4668,616.6503,11.2376, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[12], -367.2946,560.9608,16.4742, 22.0, 0, 0, 0);
return 1;
}
CMD:vilagvegeoff(playerid, params[])//Parancs
{
SendClientMessageToAll(-1, \"Vége a világvégének! Hát ezt is megéltük...\"); //Kiírja mindenkinek ezt
KillTimer(zuhanas);//Ne zuhanjon többet, azaz ne mozgassa tovább
//Ide azért nem kell a KillTimer(respawn), mert ha esetleg pont lezuhant, akkor az ott is fog maradni, tehát vissza rakja
return 1;
}
CMD:vilagvege(playerid, params[]) //parancs
{
SendClientMessageToAll(-1, \"VILÁGVÉGE!!! JÖNNEK AZ UFÓK MEG A MAJÁK MEG MINDEN!!METEOR ESÕ!!\"); //Kiírja mindenkinek ezt az üzit
zuhanas = SetTimer(\"zuhan\", 21000, true); //A timer bekapcsolása
SetTimer(\"respawn\", 40000, true);//A timer bekapcsolása
return 1;
}

74
Segítségkérés / Ha már leért, és object csattolása objecthez
« Dátum: 2012. december 21. - 14:21:34 »
Sziasztok!
1. Lehet valahogy azt \"érzékeltetni\" hogy ha már a MoveObject odaért a céljához és nem mozog?
2. Egy objecthez kéne tüzet csatolni(meteor :D
Köszönöm elõre is :)

75
Segítségkérés / Meteorok :D
« Dátum: 2012. december 21. - 13:02:13 »
Sziasztok!
Hogy tudom azt megcsinálni timerrel, hogy amikor lezuhan a meteor, ugye ott marad kicsit és utána megint  vissza mennyen spawnolni, és megint lezuhanjon stb.. ?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal