Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - krisk

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Archívum / w0lfram - Egy új fajta RPG
« Dátum: 2012. Augusztus 31. - 09:15:01 »
Ezt a leírást fõleg az erre idegen emberek számára készítettem, hogy õk is megértsék kb mirõl szól ez az egész. A szerver teljes leírásáért olvasd el a szabálykönyvet.
Mi is ez a szerver?
Ez a szerver úgy új kezdeményezés a SAMP közösség felé. Célja egy asztali RPG alapú történetmesélõs játékmenet létrehozása a GTA-n belül.
Hogyan nézne ez ki?
A kocepció igen egyszerû. Mint minden asztali RPG, ez is egy szabály- és világleírással kezdõdik. A miénket megtekintheted ITT. Ezekre a szabályokra alapozva ún. modulok eljátszása a cél. Ha a szerver a filmstúdió, akkor a modul a forgatókönyv: ez határozza meg, hogy a történetet hogyan kell lefolytatni, minek kell kikerekednie, hogyan lehet meggyõzni az NPCket/NJKkat, leírja az NJK jellemeit, esetleg hogy a karaktereket hogy kell ún. \"összemesélni\" (a karakterek útjait ütköztetni), stb... Természetesen a modul csak iránymutató, és elsõsorban az egész a mesélõ fantáziáján múlik. Rengetegszer elõfordulhat az, hogy pl. egy modul egy váratlan cselekvésre nem készül fel, ilyenkor az egész az improvizáláson áll vagy bukik.
Ezt hogy kell alapjában elképzelni?
A szerver alapjában véve zárva van. Egy elõre meghirdetett mesélés esetén a hírdetõ KM meghatározza a modul lejátszásához szükséges karaktereket. Amennyiben ezeket a karaktereket betöltötték, lehet alternatív karakterekre jelentkezni. Ha megvan az ajánlott játékosszám (kb. 5-8 fõ), akkor a szervert egy elõre meghatározott idõben megnyitjuk, és indulhat a buli.
Mi az a KM?
A KM, vagy kalandmester, mesélõ, játékmester, GM, DM, stb... felel a játéktér kidolgozásáért, elmeséléséért. Pl. tegyük fel, hogy van egy utca, ahova kilépnek a játékosok egy kocsmából. A KM feladata az utca bûze, forgalma, autók, emberek, NPCk leírása, és természetesen a kaland során kulcsfontosságú NPCk kezelése is.
Mit fog tartogatni a script nekünk?
Nem sokat, de tervben van pár olyan dolog, amit más szervereken eddig nem láttatok. Semmi látványos scriptre ne számítsatok, viszont a KM-eknek a mesélést könnítõen lesznek pár funkció, amik rád is ki fognak hatni.
Miért nem jó az IP?
Mivel a szerver modul alapú, ezért ha nincs mesélés, nincs szerver. A kalandokra a fórumon lehet jelentkezni.
Te kétszínû rohadék, elõször Indit szidod, most meg itt nyalsz neki?
Indi módosításait azért szidtam, mert úgy gondolom, hogy fölöslegesek a jelenlegi szerverekbe, nagyon jól megvannak azok az nélkül is. Ez azonban tipikusan egy olyan projekt, amibe definíciónál fogva kellenek ugyanazok a rendszerek, amik a legtöbb szerverbe visszatetszést keltenének.
Elérhetõségek
IP: 94.249.211.16:7777. A webcímünk: http://w0ll.fr.am vagy http://theroleplay.tk


VILÁGLEÍRÁS
Az alábbi pár oldalban San Andreast és a fõ városait írjuk le.

Mivel a világot a játékban úgyis látjuk, ezért a leírásnál inkább a város hangulatára, moráljára fókuszáltam.

A játék idõben a jelenben játszódik, az Amerikai Egyesült Államok egy szigetállamában, San Andreasban játszódik. A szerveren ezért az amerikai törvények, rendszerek, struktúra, politika stb. él, bár néhány helyen a magyar kultúra miatt szükséges módosításokat végezhetünk: pl. dátumok írása keleti sorrendben.
A játéktér a GTA:SA-ból megismert állam. A GTA:SA-ban három nagy város létezik: Los Santos, San Fierro, és Las Venturas. Ezeken kívül számos további kisebb város, farm, és egy nagy vidék vár meghódításra.
Los Santos (LS) az állam legnagyobb városa. LS az egyik legváltozatosabb város az egész világon: ugyanúgy megtaláljuk a bandákba verõdött huligánokat, mint a jól ismert, és alíg ismert utcai bandákat, ahogy a szupermilliomos sztárokat és zenészeket. A majdnem 1 millió ember 32 kisebb-nagyobb kerületbe osztódik, köztük filmstúdiók, többmilliót érõ házak, gettók, és a Los Santosi Nemzetközi Repülõtér (LSX), ami a negyedik legforgalmasabb a világon.
A város egyik legfélelmetesebb kerülete Ganton, ami híres az utcai bandáiról, és az erõszakos környezetérõl.
Los Santos rendõrsége korrupt, a politikusok pedig nem keresnek megoldásokat az egyre nagyobbodó utcai problémára. A Los Santosi lakosok egyik kedvenc elfoglaltsága a szerencsejáték: rengeteg különbözõ hely van, ahol szerencséjüket tehetik próbára: legyen az akár egy motocross futam-fogadás, vagy egy lóversenyzés.
Los Santost egy Mayor-council rendszer irányítja, de a polgármester nemrég fogadott el egy törvényt, amivel bármelyik szavazatot egy nemmel elutasíthatja, ezzel rengeteg a hatalmát fenyegetõ rendeletet hárított el pár hónap alatt.
Los Santos idõjárása jellemzõen napos.
San Fierro (SF) a legkisebb város mind közül, ám a legnépesebb is. A város egy félszigeten fekszik, az állam nyugati felén. A várostól délre találhatjuk az állam legnagyobb hegyét, a Mount Chilliadet, valamint egy kis békés falut, Angel Pinet. A város keleti oldalán a híres Gant Bridge köti össze a várost Bayside sivatag és trópusok közt átívelõ, gyönyörû vidékén.
A városnak saját vonatállomása, repülõtere, és rengeteg hídja és autõpályája épült. Az államot egy erõs földrengés sújtotta 2010-ben, ezért rengeteg híd még nem, vagy csak részben állt helyre. Mivel a földrengés epicentruma Dohertyben volt, ott rengeteg ház dölt le, vagy sérült meg, melynek helyreállításán a mai napig dolgoznak.
San Fierroban igen gyakoriak az esõk, valamint a korai és késõi ködös, párás idõjárás. Ezen kívül a sivatagos Tierra Robadából átfújt homok még nehezebbé teszi a közlekedést.
San Fierro rendõrsége és lakosai jellemzõen becsületesek, a rendõrségben alacsony a korrupció.
Las Venturas (LV) San Andreas állam második legnagyobb városa. Elsõsorban szerencsejáték-város, olyan híres kaszinókkal, mint a The Camel\'s Toe vagy a Caligula\'s Palace.
Las Venturast egy úgynevezett Mayor-council, magyarul Polgármester-tanács rendszer irányítja. A polgármesternek végrehajtó, míg a tanácsnak törvényhozó hatalma van. A polgármester 2 tanácstag szavazatával rendelkezik. A döntések hozatalához többségi szavazás, a város alapdokumentumát, felépítését célzó rendelkezések, ún. sarkalatos rendeletek létrehozásához a tanács 2/3-ának igenlõ szavazatára van szükség.
Minden innen származó lakosnak ismeretes, hogy Las Venturas egy korrupt, veszélyes város, melyet nagy részben a Cosa Nostra mafia három családja ural: a Leone, a Forelli, és a Sindacco családok, melyek hárman uralják Las Venturas kaszinóit. Bár gyakran versenyeznek, a három család annyira egyenlõ, hogy sosem fognak végleges gyõzelmet aratni. Tudják ezt jól az LVPD VICE osztagosai is, melyek nagy része korrupt, vagy belefásult a munkájába, de akad néhány ígéretes újonc, vagy új lakos, aki nem fér szembenézni a problémával. A rendõrség alapvetõen nem korrupt, csak a maffiával hadakozó szervezetek nagy része az.
A mentõszolgálat és San Andreas kórházai mindig is leterheltek voltak, ugyanis az államban híresen õrülten vezetnek az emberek. Egy oda látogató szerint néhány helyen olyan egy keresztezõdés, mint amiket Indiáról mutatnak. Ehhez hozzájátszik az is, hogy az állam lakossága kétszerese az eredetileg tervezettnek. A kórházak és a mentõszolgálat dolgát tovább nehezíti az államban gyakori banda- és maffia-leszámolások sora. Az egyetlen terület, ami ettõl mentes, az Las Venturasban Prickle Pine, Los Satnsoban pedig Richman, de valószínû azért, mert a maffia legtöbb tagja ott lakik.
Las Venturas közelében elhelyezkedõ Area 69 egy titkos katonai támaszpont. Mivel a kormány nem nyilatkozik az ott folyó kísérletekrõl, terroristafenyegetettség miatt, ezért az összeesküvés-elméletek hívei földönkívüliekrõl, és repülõ csészealjakról beszélnek. A kormány a területet erõsen védi, és bármilyen betolakodót azonnal lelõnek. A terület közelében helyezkedik el a Big Ear nevû rádióteleszkóp, amit szintén a kormány tart fent. Bár látogatható, de célját a kormány máig nem fedte fel.
San Andreas vallási összetétele nem ismert, bár a templomok hiánya arról árulkodik, hogy sok az ateista, de sok embert hallani az utcán, akik szektákról, vagy egyéb furcsa vallásokról beszélnek.
Az emberek nagy része autóval jár, mivel nincs megfelelõ tömegközlekedés, de sok gyalogost is láthatunk az utcákon, a nagy népsûrûség miatt. A gyalogosok általában zárkózottak, nem nagyon beszélnek, csak ritkán, esetleg pénz ellenében adnak útbaigazítást.
San Andreasban a pénz értéke igen kicsi, fõleg a magas fizetések miatt az árak itt jóval nagyobbak, mint az USA többi részében.
San Andreas igen jól tájékozódott a világ dolgairól Fõ hírcsatornája a SAN, vagy San Andreas Network, mely két rádió, két televízióadót, és egy napilapot ad ki. Ezen kívül természetesen foghatóak a nagy sorozat és hírcsatornák, mint pl. CNN, FOX, stb... LV egyik kedvenc mûsora a Nagy Robbanás nevû szappanopera, amit a SAN ad helyi idõ szerint 8 órakor. Érdekes módon San Andreason kívül a nézettsége igen csekély.
San Andreas rengeteg helyet biztosít a kikapcsolódásra: edzõtermek, gyorséttermek, bevásárlóközpontok várják a vendégeket. Az állam befogadó készsége olyan nagy, hogy a legtöbb amerikai gyártó megváltoztatja a márkaneveit, és jobb minõségû ételt forgalmaz kizárólag San Andreasban.


A szerver világának, mûködésének, és szabályainak leírását tekintsd meg ITT.

47
Beszélgetés / Milyen gyorsan gépelsz?
« Dátum: 2012. Augusztus 28. - 12:16:38 »
Gondolom már volt x+1 téma neki, de nem találok egyet se, szóval itt van.
10fastfingers.com, válasszátok ki a magyart, és mentsétek le a screenshotot.
Lassú: 23 wpm
Közepes: 35 wpm
Gyors: 40 wpm
Átlag gépíró: 50-80 wpm
Diszépcser: 85-90 wpm
Versenyszerû gépírók: 120 wpm
\"103_533_0_0_93_4_95.09_14_285\"
Magyar (103 wpm)
\"90_471_0_0_86_4_95.24_4059_85326\"
Angol (90 wpm)

48
Beszélgetés / Apple-Samsung per
« Dátum: 2012. Augusztus 27. - 14:42:35 »
Nagyba nézem a CNN-t erre mi fogad? Az Apple javára akár 1 milliárd dolláros kártérítést is írhatnak (legalább is az esküdtek annyit javasolnak), mert a Samsung az okostelefonjaival lekoppintotta az Apple dizájnjait. Ezért akár az összes Samsung Nexus S, 4G, és S II telefont visszaküldethetik, míg ki nem cserélik õket... És ugyanúgy megtörténhet ez a többi Androidos telfonnal. Grat...
(ha nagyon érdekel valakit, még megnézheti most)
(E. Lekéstetek, bocs, már sporthírek)

49
Archívum / (HU) - Southern California Roleplay [TYCOON + RP]
« Dátum: 2012. Július 04. - 18:46:52 »
SoCalRP

A szerver alapjai már egy évre nyúlnak vissza, mikor Gentleman a Core RPG modját írta. Miután a csapatból kilépett, a mod nála maradt, és nála pihent egészen múlt hét szombatig, amikor a régi Core staff, és pár új ember újraélesztette a projektet a közös RP szerverük haldoklása miatt.

Ekkor döntöttünk úgy, hogy egy SAMP szervert alapítunk a Core tycoon ötleteire alapozva, de mégis másképpen. Ezzel alakult meg a Southern California RP, vagy SoCalRP.

A tycoon rendszert szerintem nem kell senkinek bemutatni, a lényege az önfenntartó közösség létrehozása, ahol mindenki kihatással van a gazdaságra. Ez nektek mit jelent:


  • A többi játékosért is felelõs vagy.


  • Mégsem kell annyit dolgoznotok, mert a szerver korlátozza a dolgozással töltött idõt. A szerver magától is kap anyagot, ha nem dolgoztok.

  • Nincs unalmas CP-s munka, a szerveren kevés munka van, de azok mind interaktív és összefügg a többi dologgal.



A szerveren 3 frakció lesz: LSPD, LSFD (EMS), szerelõk. Minden más frakció IC lesz RPzve, és erre természetesen támogatást adunk (pl: taxis cégnél neked kell megvenned a taxit, buszosnál dettó). A kiemelt fontosságú dolgokra (pl: tömegközlekedés) állami támogatást adunk.


A szerelõ frakció elég különleges. A szerelõkben sok eddig kevés helyen, vagy egyáltalán nem látható dolgot fogunk berakni. Például a festés elõtti homokfúvás, majd a festék megszáradása.


A másik nagy újítás amit tervezünk a kalandmester rendszer. Lényege, hogy random helyzeteket dob ki, amikkel meg kell bírkózni az embereknek. Pl: áramszünetek, karbantartások, üzletek bezárása bizonyos ok miatt. Ezek mind az RP-t hivatottak növelni.


A szerver Los Santos nyugati partján játszódik, nagyobb részben a Los Angeles megye L.A. körüli településeit mintázva: Ez nagyjából lefedi Winewood, Temple, Marina, Santa Marina Beach, Rodeo területeket. Természetesen a keleti területeken is ugyanúgy RP-zettek, zajlhatnak a banda RP-k, de preferáljuk a nyugati dolgokat.


Miért válassz minket?




  • Egyedi, tycoon mod, ami a SAMP világában egyedülálló.


  • A milliónyi kisvárosi vidéki szerver után végre Los Santosban is RP-zhetsz egy jót.


  • Természetesen teljeskörû RPG támogatás (karakterlapok, etc...)


  • Reális frakció alapok, megpróbálunk mindent a valós alapján lemodellezni. A leaderektõl elvárjuk a szerepük és feladatuk OOC ismeretét amennyire csak elvárható egy játékban.


  • A saját cégedet és a vállalkozásodat hozhatod létre anélkül, hogy az admin bürokrácián kéne túljutni.

  • Az adminok nem lihegnek a nyakadba, csak az illetékes személynek adnak ki utasításokat. Az alapvetõ dolgoktól eltekintve (karakterlap, karkatertörténet) semmi sem függ az adminoktól, mint OOC személyektõl.



Fejlesztések:




  • Minnél több objektum berakása a melókba hogy szebben nézzenek ki.


  • KM rendszer - random események (pl: áramszünet, híd karbantartás). Most anélkül lehetsz rendkívüli helyzetekben, hogy szétlõnének közben.



A szerver jelenleg fejlesztés alatt van, de a tervezett nyitási idõ egy hét múlva szerda.


Csapat tagjai

krisk - scripter


Gentleman - scripter


rhassi - mapper/script


TEKU - textdrawok


Zharko - fõadmin


Elérhetõségek

SAMP szerver: socalrp.tk:7777


TS3 szerver: socalrp.tk:9987


Fórum: socalrp.tk(:80)


Képek hamarosan.

50
Leírások/Útmutatók / Hogyan mûködik a sebességmérõ?
« Dátum: 2012. Július 01. - 13:06:18 »
Üdv!
Ezt a tutorialt azért csináltam, mert sokan nincsenek tisztában vele, hogyan épül fel egy sebességmérõ script. Márpedig nem is olyan bonyorult, csak egy kis geometria, meg egy kis scriptelés kell, hogy a sajátodat megcsináld.
Cél:
 
  • Megérteni, hogyan mûködik egy sebességmérõ rendszer.

Nézzük:
 

CMD:getspeed(playerid, params[]) {
   new Float:vVectors[4], string[30];
   GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vVectors[0],vVectors[1],vVectors[2]);
   vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667);
   format(string,sizeof(string),\"A jármû sebessége: %i km/h\",vVectors[3]);
   SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,string);
   return 1;
}

 
Ez a script kiírja az adott sebességet amivel haladsz km/h-ban. Mit is csinál ez a script?
A GetVehicleVelocity függvény megad 3 sebességvektort: az j-t, ami az origóból (játékos) az x vektor mentén fut, a k-t, ami az y, és a l-t, ami a z mentén fut. A végleges sebességvektor legyen m.
A vektorok nagyságának összeadására szolgál az úgynevezett Euklidészi norma. Az Euklidészi norma kimondja, hogy egy n dimenziós térben a k vektor távolsága megegyezik a k vektor n számú \"komponenseinek\" négyzetösszegének négyzetgyökével. Mivel minden vektornak egy komponense van minden dimenzióban, ezért egyértelmû hogy a komponensek száma és a dimenzió megegyezik. A komponensek gyakorlatilag azt mutatják meg, hogy milyen x, ill y, z, etc... tengelybeli pontokkal lehet meghatározni a vektor \"hegyét\".
Példaként tegyük fel, hogy egy két dimenziós vektorunk van, aminek komponensei 5 és 2. Ezért a  két dimenziós vektor \"nyilának\" végpontja 5 és 2, egyszerûbben fogalmazva a vektor hegyének helye a koordináta-rendszerben (5;2). Tehát x=5, y=2. Ebben az esetben a végleges m vektor hossza:
|m| = sqrt(5^2+2^2)
ahol sqrt a négyzetgyökvonás, ^ a négyzetre emelés jele. Ezt tekinthetjük úgy is, mint két darab egy dimenziós vektor távolságának összeadását, mely egyik irányban az x irányban 5-öt, míg az y irányban 2-t haladt, majd a vektorkomponensek nyilait \"összekötjük\", így megkapva az m vektort. Ez a magyarázat teljesen azonos a fent említettel, hiszen amikor megkapjuk az (5;2) pontot, gyakorlatilag elmegyünk ötig (1 dimenziós x komponens), elmegyünk 2-ig (1 dimenziós y komponens), majd a kettõt összekötjük a találkozásnál. A kettõ megfogalmazás tehát analogikus. A vektor iránya egyébként lényegtelen, a sebességnél csak a vektor távolsága számít.
A sebességvektor a gyakorlati példában három dimenziós, hiszen egy 3D játékról beszélünk. A három dimenziós vektornak három darab egy dimenziós komponense van, egy az x, egy az y, egy a z irányban. Ahhoz, hogy a sebességet megkapjuk meg kell tudni a vektor normáját.
Tegyük fel, hogy a vektor egyes komponenseinek hossza x irányban 5, y irányban 3, z irányban 0.5, tehát egy olyan vektor hosszát kapjuk meg, aminek a \"hegye\" az (5;3;0.5) koordinátáknál helyezkedik el. Ebbõl egy három dimenziós vektort kaphatunk, és a sebességet megkaphatjuk, ha kiszámítjuk a vektor normáját:
|m| = sqrt((5^2)+(3^2)+(0.5^2)) = 5.85234996 valami hossz/valami idõ.
Elnézést kérek, fogalmam sincs, hogy mibe kapjuk meg az eredményt. Azt viszont tudom, hogyha megszorozzuk 136.66666-tal, megkapjuk a sebességet km/h-ban. Tehát:
sebesség = 5.85234996 * (136 + (2 / 3)) = 799.821161
A test 800 km/h-val halad.
Innentõl már csak kerekíteni kell, és megkapjuk a sebességet egész számban.

51
Szerverek / [RP] Liberty City Roleplay | Magyarország elsõ IV:MP szervere
« Dátum: 2012. Május 10. - 14:46:41 »
Liberty City Roleplay
 
Bevezetés
A Liberty City Roleplay az ország elsõ igazi IV:MP RP szervere lesz.
Az egész project úgy kezdõdött, hogy Legend felkereste Role-t, hogy nem-e lenne kedve besegíteni egy IV:MP szerverbe, ahol Geriking19 volt a \"scripter\". Ezután csatlakozott a szerverhez NagyNorbi, majd én, krisk is, Sheetet is nagy nehezen bevettük a csapatba, kicsit lustálkodott,de úgy látom megtetszett neki is az ötlet.
Role elkérte Inditõl az általa elkészített RPG rendszereket. Indi is kapott helyet a csapatban, viszont õ nem kíván idõt fordítani az adminkodásra, így csak játékosként lesz -ha minden jól megy- jelen nálunk, de fórumon moderátor jogot kapott. Elkezdtük csinálgatni a módot, de rájöttünk, hogy Gerking lelopta IV:MP rõl a scripteket és minden teljesen bugosra sikeredett neki, ezután közös megegyezés alapján úgy döntöttünk, hogy kiválunk abból a szerverbõl és egy új szervert készítünk el.
Legend és én megcsináltuk a fórumot, majd Sheet bejelentette,hogy tud kérni a BBEHostingtól szervert, mivel megkaptuk a szervert így nekifoghattunk a komolyabb munkának is, a szerver SQl el és UCP-vel lesz összekötve aminek köszönhetõen rengetek idõt spórolunk majd és sok nonost, csitert fogunk kiszûrni az UCP segítségével.
Munkák
1. Kukás (Liberty Sanitation Department | LSD)
Tudnivalók: A te dolgod lesz tisztán, mocsokmentesen tartani a várost. Egy kukásautóval kell menned, és szemetet szedned. A tartály egy idõ után megtelik, és ki kell üríteni.
Fizetés: Az ürítésnél kapod meg.
\"TRASH.jpg\"
2. Pizzás (Don Pucu)
Tudnivalók: Azért felelsz, hogy az emberek házába juttasd a finom pizzát. Egy Faggio lesz hû társad, akárcsak Batman és Robin. Miután kiszállítottad a rendelést, megkapod a fizetséget, és talán egy kis borravalót is. Miután X-szer kiszállítottad, vissza kell térned az étterembe, és a fõnöködtõl kapod meg a fizetést.
\"FAGGIO.jpg\"
3. Postás (FredEx)
Tudnivalók: A dolgod egyszerû. Ki kell szállítanod a leveleket, esetenként csomagokat. Jöhet esõ, zivatar, de nincs baj! Van tetõ a fejed fölött, így a leveleknek sem lesz semmi bajuk. Miután végeztél vissza kell menned a központba, ahol feltöltik a rakományt, és megkapod a fizetésed.
\"BOXVILLE.jpg\"
4. Fuvaros (Liberty City Delivery | LCD)
tudnivalók: A dolgod ebben az esetben is egyszerû. Szinte mindig különbözõ árukat kell szállítanod, lehet hogy éppen egy üzletbe mész árut feltölteni, vagy akár egy diszkóba viszel hangtechnikát. Egy a lényeg: Soha ne állj meg, csak menj, hiszen idõpontra kell érkezned. Miután megérkeztél, és kipakoltátok a dolgokat, térj vissza a fõnöködhöz, akinél elszámolsz, és megkapod a fizetésed. Négyféle jármû közül választhatsz, mindegyiknek megvan a maga elõnye, és hátránya.
\"MULE.jpg\"
\"PONY.jpg\"
\"STEED.jpg\"
\"YANKEE.jpg\"
Tervezünk továbbá fagyis, rakodómunkás munkákat, ezeknek a megvalósítása még nem tiszta.
Speciális munkák: taxis, buszsofõr, errõl majd késõbb.
Frakciók
LCPD Bohan
A rendõrök munkája koránt sem lesz olyan megszokott, mnit a korábbi szervereken, hiszen nagy hangsúlyt fektetünk a büntényekre is.
FDLC Bohan
A mentõsök és a tûzoltók Liberty City legbátrabbjai. Feladataikat miniküldetések teszik élvezetessé.
További tervezett frakciók (leírás nélkül):
Drive in Boham (DB)
Big Hammer Mechanics
Paradise FM
Admin team
Legend: Webmester
RolePlay: Fórumvezetõ
krisk: Scripter vezetõ
Sheet: Scritpter vezetõ, host
Wayne: Segédscripter
Indi: Fórum moderátor

52
Segítségkérés / Lövésirány (DBre is)
« Dátum: 2012. Május 02. - 17:10:47 »
Debug miatt kéne nekem 2 script, de amilyen fasz vagyok trigometriából, nem jutottam vele semmire:
- Ha lõ a játékos objectekkel mutassa meg a lövés vektorát
- Valahogyan meg lehet oldani, hogy a DBzõ játékostól lekérd hova céloz (nem játékosra, pontra).

53
Segítségkérés / NPCIdle + autó
« Dátum: 2012. Április 28. - 17:51:40 »
Helló,
mostanában elég sokat kérdezgetek, viszont sajnos van egy dolog, amire félig tudom a választ, de kíváncsi lennék, hátha valaki tud rá egy kerülõutat: sajnos az npcidle scritpet betöltött NPCk nem tudnak autóba ülni. Valahogy megkerülhetõ lenne ez? Vagy megoldható, hogy egy nem elõre felvett NPC autót vezessen?

54
Segítségkérés / Kocsi jobbrább tétele
« Dátum: 2012. Április 27. - 16:45:22 »
Üdv!
Hogy lehetne azt megoldani, hogy ha adott X,Y,Z koordináta a kocsit mindig kicsit jobbrább rakja le? Pl. egy út közepére lerakott kocsit pár egységgel jobbra tegyen le, hogy a sávban legyen? Nem hiszem hogy ezt megoldhatnám csak X+valamennyi, Y+valamennyivel, hisz pl. egy kelet-nyugati irányú úton máshogyan kell rakni, mint egy észak-déli irányúnál.
Megvan a kocsi szöge ami beállítódik akkor, amikor fordul az adott pont felé, ha ez segít.
Válaszotokat elõre is köszönöm,
krisk

55
Általános / Van-e igény GTA MMOGra?
« Dátum: 2012. Április 07. - 22:34:01 »
Gondolkodtam azon, hogy indítok egy MMOG/CnR-szerû szervert. Az alapkoncepció a DM, de nem ilyen kaki sawn-off, hanem tényleges DMelés. Ez köré épülne minden, achievementek, fegyvervásárlás, skillek. De ez mellé még lenne természetesen a többi dolog: versenyzés, házak, bizniszek, bandák, területfoglalás, XP rendszer/szintlépés. Webrendszer, banda alapítás/managelés, regiszráció online.
Nem nehéz megírni, szerintem 1 hónap alatt végeznék vele, viszont szeretném tudni, lenne-e igény a minõségi DMre, nem arra, hogy a playerek körül TEC9-el szaladgálunk.

56
Beszélgetés / Guess the félrefordítás
« Dátum: 2011. Augusztus 30. - 13:15:56 »
Na, itt van egy topic, találd ki, mit fordíthattak félre, és ha már válaszoltál, írj egy másikat.
I haven\'t been reading this book for an hour.
Már egy órája nem olvastam a könyvet.

57
Általános / Fikázd az LT-t
« Dátum: 2011. Augusztus 17. - 18:58:33 »
Mivel lezárták az LT topicot, itt lehet - szerintem, legalább is - folytatni.

58
Üdv!
Egész véletlenül találtam DracoBlue-nak egy projektjét, ami kijavítja a szarul formázott kódodat gyönyörûre.
Link: http://dracoblue.net/tidy/pawn/

59
Beszélgetés / US Válságkrízis
« Dátum: 2011. Július 28. - 09:26:53 »
Mint tudjuk (vagy nem) Augusztus 2.-éig kell megoldaniuk a tartozások kifizetését, amit már 7 alkalommal hosszabbítottak meg. Csütörtökön fognak szavazni a republikánus válságkezelõ-programról, ami annyiból áll, hogy megnövelik a ~14.3 milliárd dolláros adóságplafont, mivel Augusztus 2-tõl képtelen lesz fizetni a hiteleit (elvileg még 14-ig tudják fizetni a szövetségi tartalékból/letétbõl (mi a f*** az a reserve?) az után is a pénzt).
A nagyobb tõzsdék óriási veszteséggel (Dow Jones IA: -1.6%, S&P: -2%, NASDAQ: -2.65%) zártak tegnap, a két részvény, ami viszonylagos növekedéssel zárt, az AT&T (Amerika vezetõ mobil és netszolgáltatója) ill. a Boeing, az összes többi nagyobb cég veszteséggel zárta a napot (a CAT és a Cisco majdnem 4%-os mínusszal). Ha az USA fizetésképtelen lesz, akkor rohadt nagy válság lesz, megint.

60
Beszélgetés / Angry Videogame Nerd
« Dátum: 2011. Július 24. - 08:50:37 »
Ki nézi/nézte? Én nagyjából 15.-e óta nézem, rohadt jó videói vannak, fõleg a szavak, amiket kitalál, meg a helyzetek, amiket olyan részletességgel mond el, hogy egyszerre fáj, meg röhögsz is rajta.
http://avgnhunsub.blog.hu/2010/05/06/videok_253
Itt lehet megnézni az összeset angol, és magyar felirattal. A magyar feliratért minden elismerésem (bár eléggé szar az angol beszédértésem), nagyon hû az eredeti szöveghez, pont annyira, hogy magyarul is jól nézzen ki.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal