Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - sticky2

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9
31
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hibás include
« Dátum: 2013. október 10. - 15:53:28 »
Hali. Meg tudná nekem mondani valaki, hogy miért hibás az inc? :S
 
#include <a_samp>
#if defined _setgravity_included
  #endinput
#endif
#define _setgravity_included
static bool:moving[MAX_PLAYERS char];
static falltime[MAX_PLAYERS];
static Float:velZ[MAX_PLAYERS];
static Float:gravity[MAX_PLAYERS];
static bool:setgravity[MAX_PLAYERS char];
SetGravity_OnPlayerConnect(playerid)
{
    moving{playerid} = false;
    velZ{playerid} = 0.0;
    gravity[playerid] = 0.0;
    setgravity{playerid} = false;
}
SetGravity_OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(setgravity{playerid} && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
    {
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        GetPlayerVelocity(playerid, x, y, z);
        new anim = GetPlayerAnimationIndex(playerid);
        if(anim == 1130 || anim == 1132 || anim == 1195)
        {
            if(!moving{playerid} || z == 0.0)
            {
                velZ[playerid] = z;
                moving{playerid} = true;
                falltime[playerid] = GetTickCount();
            }
            new time = GetTickCount()-falltime[playerid];
            z = (gravity[playerid]*time)/1000.0;
            if(z > 1.17) z = 1.17;
            SetPlayerVelocity(playerid, x, y, velZ[playerid]-z);
        }
else
{
            moving{playerid} = false;
        }
    }
}
stock SetPlayerGravity(playerid, Float:newgravity)
{
    setgravity{playerid} = true;
    gravity[playerid] = newgravity*50.0;
    moving{playerid} = false;
}
stock ResetPlayerGravity(playerid)
{
    setgravity{playerid} = false;
    gravity[playerid] = 0.0;
    moving{playerid} = false;
}

32
Hali.
Rég foglalkoztam Dinivel, valaki emlékeztetne, hogy hogy tudok kiolvasni belõle számot illetve szöveget?
 
                            new Szint[24] = dini_Int(File, \"Szint\");
                            new Penz[24] = dini_Int(File, \"Penz\");
                            new Pont[24] = dini_Int(File, \"Pont\");
                            new Olesek[24] = dini_Int(File, \"Olesek\");
                            new Halalok[24] = dini_Int(File, \"Halalok\");
                            new Megjegyzes[128] = dini_Get(File, \"Megjegyzes\");

33
Hali.
Szeretném összehasonlítani a skineket, és ha az egyikel egyezik akkor ide spawnolja, ha nem akkor oda.
Nos, ha ezt a kódot írom bele akkor összeomlik a pawno.
 
new playerskin = GetPlayerSkin(playerid);

 
Így meg nem különbözteti meg, és ugyan arra a helyre spawnol.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if ((GetPlayerSkin(playerid)) == 181 || 200)
{
  if(map == 1)
   {
     SetPlayerPos(playerid, -1432.7466,-1509.9908,111.6719);
     SetPlayerPos(playerid, 2336.3113,-1064.1077,1049.0234);
     SetPlayerPos(playerid, -1446.5127,-1592.3442,101.7578);
   }
    else if(map == 2)
{
SetPlayerPos(playerid, -291.7393,2643.7925,63.2648);
SetPlayerPos(playerid, -282.3298,2589.1038,63.5703);
SetPlayerPos(playerid, -257.4696,2588.7688,63.5703);
}
 else if(map == 3)
 {
      SetPlayerPos(playerid, 2564.0222,-2046.0134,4.9602);
      SetPlayerPos(playerid, 2587.9734,-2085.8032,2.7364);
      SetPlayerPos(playerid, 2591.8630,-2039.5071,3.8594);
 }
 else if(map == 4)
 {
     //SetPlayerPos(playerid,
     //SetPlayerPos(playerid,
     //SetPlayerPos(playerid,
 }
   }
    else if((GetPlayerSkin(playerid)) == 296 || 299 || 294 || 293 || 187)
     {
       if(map == 1)
        {
        SetPlayerPos(playerid, -1430.0305,-1477.1351,101.6719);
        SetPlayerPos(playerid, -1417.7583,-1476.3458,101.6719);
        SetPlayerPos(playerid, -1421.1860,-1503.1416,105.0391);
        }
         else if(map == 2)
     {
     SetPlayerPos(playerid, 2580.5854,-1988.5404,6.5567);
     SetPlayerPos(playerid, 2599.1228,-1964.2921,7.0634);
     SetPlayerPos(playerid, 2572.6619,-1946.7546,3.8594);
         }
     else if(map == 3)
     {
        SetPlayerPos(playerid, -145.3409,2635.9678,63.7025);
     SetPlayerPos(playerid, -169.4207,2707.2490,62.5306);
     SetPlayerPos(playerid, -158.4709,2737.3381,62.1171);
     }
     else if(map == 4)
     {
     //SetPlayerPos(playerid,
     //SetPlayerPos(playerid,
     //SetPlayerPos(playerid,
     }
   }
return 1;
}

 Valaki el tudná mondani hogy mi a hiba, és egy kódot tudna adni, amivel a három pozíció közül, véletlen spawnolna az egyikre? Elõre is köszönöm!

34
Segítségkérés / ID szerint betöltés
« Dátum: 2013. július 28. - 15:36:59 »
Hali!
 
enum TLocation
{
Id,
Float:LocX, // The X-position of the location
Float:LocY, // The Y-position of the location
Float:LocZ // The Z-position of the location
}
new ALocations[][TLocation] =
{
{ 0,-1192.30005, -1060.40002, 128.2}, ..... };

 
Hogy lehetne ID szerint betölteni a coordinátákat?
 
   new Id,Float:x,Float:y,Float:z;
ALocations[TLocation][LocX] = x;
ALocations[TLocation][LocY] = y;
ALocations[TLocation][LocZ] = z;
 {
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new vehiclemodel = GetVehicleModel( vehicleid );
    if (vehiclemodel == 531)
     {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,-1192.30005, -1060.40002,  128.2))
    { if(rakott[0] == 0) { rakott[0] = 1; buza[0] = CreateObject(855, -1192.30005, -1060.40002, 128.2, 0, 0, 0); fizu +=200;}}
   

35
Segítségkérés / Koordik összegyûjtése, majd betöltése
« Dátum: 2013. július 27. - 20:31:12 »
Törölve

36
Segítségkérés / Még egy értéknek számítja
« Dátum: 2013. július 26. - 11:48:50 »
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, -1192.30005, -1060.40002, 128.2))
    { if (rakott[0] == 0) {rakott[0] = 1; buza[0] = CreateObject(855, -1192.30005, -1060.40002, 128.2, 0, 0, 0); }}

 

C:\\Documents and Settings\\Viktor\\Asztal\\mysql-os bót\\filterscripts\\farm.pwn(30) : error 032: array index out of bounds (variable \"rakott\")
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Miért számítja már újnak?

37
Segítségkérés / Késõ MySQL
« Dátum: 2013. július 25. - 09:53:07 »
Hali.
Valahogy ki lehet küszöbölni, hogy ne késsen a MySQL?
Mert ha beírok mondjuk egy lekérdezõs parancsot, csak a második beírásnál fogja kiírni.

38
Segítségkérés / Változóból változó kivonás
« Dátum: 2013. július 24. - 19:14:37 »
mysql_fetch_row(line);
line -= Ertek;

 

C:\\Documents and Settings\\Viktor\\Asztal\\mysql-os bót\\filterscripts\\bolt.pwn(97) : error 023: array assignment must be simple assignment
C:\\Documents and Settings\\Viktor\\Asztal\\mysql-os bót\\filterscripts\\bolt.pwn(97) : warning 215: expression has no effect
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Bárhogy csinálom, nem jó  :Cry2:

39
Segítségkérés / MySQL cella érték lekérdezése, és kiírása
« Dátum: 2013. július 24. - 16:48:16 »
Hali.
Szeretném lekérdezni az elsõ sorból, és a kassza oszlopból az értéket, és azt kiírni.
Valaki leírná nekem a ezt a kódot?

40
Segítségkérés / Egy bizonyos checkpoint
« Dátum: 2013. július 24. - 13:49:27 »
Hali.
Hogy tudom leellenõrizni azt, hogy pontosan melyik checkpointot hagyta el?
Létrehozásnál meg kéne jelölni a cp-t, és ha azt abba ment bele, akkor mondjuk kiír egy parancsot.

41
Segítségkérés / Csempész munka
« Dátum: 2013. július 24. - 10:40:54 »
Hali.
Kaptam lehetõséget egy szerveren hogy scripter-segéd féle legyek, de elõtte el kell készítenem egy csempész munkát.
Én még sose láttam olyat se kód formában se szerveren.
Valaki tudna segíteni hogy hogy kezdjek bele?

42
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:DCMD, chatbe [Admin] a névhez
« Dátum: 2013. július 23. - 10:04:59 »
Senki? :S

43
Archívum / Betöltés közben kilép
« Dátum: 2013. július 23. - 10:04:09 »
Hali.
Mikor indítanám az MTA-t, a kezdõképernyõig betölt, majd kilép.
Elõtte meg valami d3d9.dll problémát ír.
Kérlek segítsetek  :\'(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 23. - 14:10:23 )

Már mindeg,y újraraktam a géept :D

44
Segítségkérés / DCMD, chatbe [Admin] a névhez
« Dátum: 2013. július 21. - 17:11:38 »
Hali!
Mit rontottam el ezzel, mikor elvileg minden jó?
 
dcmd_aszoli(playerid,params[])
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], newname[128];
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
   
    if (PlayerInfo[playerid][Level] == 1)
    {
    SetPlayerName(playerid, newname);
    format(newname, sizeof(newname), \"{ffe100}[Admin]{000000} %s\" name);
    } ........

 
Hiba:
 
C:\\Documents and Settings\\Viktor\\Asztal\\0.3X SDPD\\filterscripts\\ladmin4.pwn(1034) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"
C:\\Documents and Settings\\Viktor\\Asztal\\0.3X SDPD\\filterscripts\\ladmin4.pwn(1034) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Viktor\\Asztal\\0.3X SDPD\\filterscripts\\ladmin4.pwn(1034) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Viktor\\Asztal\\0.3X SDPD\\filterscripts\\ladmin4.pwn(1034) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Viktor\\Asztal\\0.3X SDPD\\filterscripts\\ladmin4.pwn(1034) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

45
Segítségkérés / Idõ konvertálás
« Dátum: 2013. június 23. - 10:15:39 »
Sziasztok!
Szeretném kiírni gametextbe azt, hogy elduljon egy timer, ami 15 másodpercig számol, utána hozzáad egy értéket.Persze ezt folyamatosan.
Hogyan kezdjek neki?

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal