Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BoOy

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18
241
Archívum / [HUN]Xtreme Party Szerver[0.3d]
« Dátum: 2011. December 19. - 16:26:45 »
                             \"width=500http://kepfeltoltes.hu/111219/xtreme_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                              Hali.
Beszeretném mutatni a készülõ party szerveremet. Elég rég csinálom remélem lesz értelme.

GameMode típusa: Persze hogy party.

GM kezdete: 2011.11.14


GM százaléka: - GM szkript és hozzá tartozó FS-ek: 90%


                        - Mapok: 20% (csak a kezdõhelyek és pár party, illetve stunt helyek :( )




A szerverrõl:

-Amikor a játékos csatlakozik egy üdvözlõ üzenet, majd városválasztó jön be.


-A városválasztó után skin választás. (Minden városnál más skin választó hely.)


A karácsonyi hangulat miatt, spawn után kapsz mikulás sapkát és karácsonyi textdraw-ok.


Parancsokat nem írnák mert én se tudom hogy kb. mennyi van :D. (Mostani készült parancs: /guitar és kapsz egy gitárt amivel lehet zenéket játszani.) Ha egy játékos beszáll egy kocsiba akkor rádiót tud hallgatni (Class FM). Teleportokból is sok van: (kb 50)




Fejlesztõk: -BoOy (szkripter & maper)


                  -[iMO]Den[HUN] (szkripter)


Kép a városválasztóról: (Los Santos)

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111219/hz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]                   
 

Szeretnék kérni szkriptert és mapert aki segítene a szerverben!Megköszönném!!

242
Off Telep / Chuck Norris-os viccek
« Dátum: 2011. December 16. - 10:52:15 »
Hali. Tesóm csinált egy Chuck Norris-os FB közösségi oldalt.
Már 1000 like és azt szeretném ha ti is besegítenétek :D
http://www.facebook.com/pages/Chuck-Norris-Viccek/274776629209708?sk=wall
Szerintem nagyon ütõs viccek :D  :laugh:

243
Rendezvények / [HUN]Xtreme Silvester Party 2011.12.28 [0.3d]
« Dátum: 2011. December 03. - 20:21:19 »
Nem lesz megtartva. A témát zárom. !!

244
Az elsõ dolog, a címben nem lehet az a szó hogy \"segítség\".
[gmod]Miért is? És mi a második dolog?[/gmod]

245
Segítségkérés / Szerver
« Dátum: 2011. November 14. - 20:53:00 »
Sziasztok. Szoktam szerkezteni GM-eket házi szerón és volt egy kis gond. Routerem van, de az már megoldódott 3-4 hónapja :D. Na tehát az a lényeg hogy több szervert is futottam és  akkor bekkel a Virtual Szervereket állítani a routernél. a 3. portnál valahogy nemakart bejönni a szerver a SAMP-on. Ugyan úgy csináltam mindent stb. Ezért átszerkeztettem az elsõ portot hátha jó lesz. De megint nem volt jó, ezért az összes portot töröltem. És az a baj, hogy mostmár az a port se megy, ami régebben még ment. Segétséget kérnék. Köszönöm  :-[
Itt egy kép ha nem értitek mirõl beszélek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111114/k_p1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

246
Játékok / Call Of Duty 8: Modern Warfare 3
« Dátum: 2011. November 04. - 15:59:15 »
Call Of Duty 8:Modern Warfare 3
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Elõírás:
Amint tudjátok a Moder Warfare-vonal harmadik része továbbviszi az elõzõ két rész eseményeit. A fõszerepben ezúttal is Price kapitány és Soap deszantos tetszeleg, akiknek most már csak egy feladat lebeg a szemük elõtt: megállítani Makarovot. A sztori Európán és nagyvárosokon keresztül ível a grandiózus végkifejletig, mely élményhez a fejlesztõk interaktívabb játékélményt hegesztettek.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Trailer:
 

 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Adatok:
Kiadás dátuma: 2011, November 8. (kiadva)

Platform:
PC, PlayStation 3 és Xbox 360

Kiadó: Activision Blizzard


Fejlesztõ: Infinity Ward and Sledgehammer Games

________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Leírás:
A játék története közvetlenül a második rész után kezdõdik, amikor Soap és Captain Price megsérültek a Fehér Ház ostroma közben, de még volt idejük elmenekülni az orosz informátorral, Nikolajjal. Indiában Makarov emberei megint lecsapnak rájuk, ebben a jelenetben majd Yurit irányíthatjuk, s a cél az lesz, hogy elérjük az értünk érkezõ helikoptert.

Manhattant az oroszok támadják meg a Hudson folyón át, az amcsik a Delta Force-ot hívják segítségül. Itt Frost bõrébe bújhatunk majd, s a csapat vezetõje Sandman lesz. A feladat a new yorki tõzsde tetején felállított rádiós torony megsemmisítése lesz. Ezt követõen irány a kikötõ, ahol egy tengeralattjárót kell elintézni. Ezt követõen fél évet ugrunk vissza az idõbe, s egy orosz ügynök bõrébe bújhatunk, kinek feladata az orosz elnök megvédése, amialatt az Amerikába repül béketárgyalásra. A repülõt útközben megtámadják, s az elnököt elrabolják a lányával együtt, persze Makarov keze van a dologban, aki ismét az Államok ellen szervezkedik.


Irány Dél-Afrika, ismét Price áll a középpontban. Egy helyi fegyverkereskedõ elköpi nekik, hogy Makarov fegyvereket készül vásárolni, ezért a csapat Sierra Leonéba utazik, hogy megakadályozza ezt. Pierce rájön késõbb, hogy a kereskedõ átverte õket, és Szomáliába indulnak utána. Price azt is kideríti, hogy Makarov jobbkeze, Volk Párizsban bujkál. Snitt. A játékos egy SAS katonát irányt, akinek az egysége egy londoni kikötõbe megy, hogy leállítsa a tömegfegyverek transzportját. A csata kiterjed egészen a helyi metróalagutakig, s a parlament elõtti teherautó felrobbantásban csúcsosodik ki.


Az orosz terroristák több európai várost megtámadnak majd, több tízezer ember halálát okozva. Hamburgban egy tankcsatában lehet részünk, ezt követõen a Delta Force párizsi csatornákban csap le Volk-ra, s a játékos egy AC-ból támogatja ezt a levegõbõl. Kiderül, hogy Makarovnak Prágába kell utaznia egy találkozóra, ahol Price és csapata egy templom tornyáról figyelik õt. Makarov persze rájön a csapdára, s Price-éknak menekülnie kell.


A játék utolsó két küldetése Dubaiban játszódik, s a történet Makarov megölésével zárul.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

247
Játékok / Battlefield 3
« Dátum: 2011. November 03. - 14:58:44 »
Láttam hogy már írtak a Battlefield 3-ról. És hát kiegészíteném egy kicsit.
________________________________________________________________________________________________________________                                                                   
                                                         Battlefield 3
Várható érkezés: 2011.október 25.(Kiadva)
Gameplay :
 

_______________________________________________________________________________________________________________________
Leírás:
A Battlefield 3 – ban az amerikai tengerész gyalogság katonája bõrébe bújva kell helytállnod. A szíved a single és a multiplayer egyaránt megdobogtatja majd, amiben az egész világon kell majd missziókat teljesítened. Az új Frosbite 2 motor teljesen új szintre emeli a játékot.
A DICE stúdió mindig egy lépéssel a konkurencia elõtt jár egy lépéssel. Köszönhetõen a motor felújításának a Battlefield 3 tökéletes minõségû grafikával, hatalmas területekkel, masszív destrukciós modellel, dinamikus hanggal és hihetetlenül realisztikus animációkkal vár. A golyók a füled mellett fognak elsüvíteni, a falak leomlása és a robbanások moraja földre fog kényszeríteni.
______________________________________________________________________________________________________________________
*A Frosbite 2 motornak köszönhetõen az animációk, a robbanások, a fények, a hangok, és komplett minden még realisztikusabb
*Éld át a harcot, mintha a közepébe csöppentél volna. Hallani fogod a füled mellett süvítõ golyókat, a falról lepattanó lövedék semmivel össze nem téveszthetõ hangját és közben nem hagyhatod a bajtársaidat sem slamasztikában. A harci pokol minden érzékszervedre egyszerre támad
*Használhatsz mindenféle harctechnikát, legyen az szárazföldi, vízi vagy légi
*Harcolj az USA közismert és váratlan helyszínein egyaránt, vagy közép Kelet-Európában. A szák sikátorok, a lepusztult elõvárosok vagy a nyílt terepen zajló harcok teljesen magukkal ragadnak

248
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FS]támadó/zombi npc
« Dátum: 2011. Október 31. - 12:11:19 »
Ez nagyon jó  ;)

249
SA-MP: Szerverfejlesztés / Race System + Race Editor
« Dátum: 2011. Október 23. - 00:34:38 »
Sziasztok. A forum.sa-mp.com-ról szedtem ezt a szkriptet ami nagyon jó, és könnyû is.

Van benne RACE EDITOR is.


Különféle TextDraw-ok találhatóak benne.


A késztõ neve: Phanto90


Magyarosította: BoOy(én)


Eredeti neve: PRaceSystem + Race Editor v1.3


Eredeti Link:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=241681

Parancsok:

/race  -Itt lehet kiválasztani a versenyeket.


/quitrace  -Kilép a versenybõl


/ready  -Verseny kezdése


/builder  -Verseny Editor(Csak RCON Adminok használhatják)


/check  -Ellenõrzõpont lerakása(Csak RCON Adminok használhatják)


/endcheck -Race Editor befejezése és mentése(Csak RCON Adminok használhatják)


Bugok:


Nem találhatóak


Képek:


\"v839ts.gif\"

Letöltés:

http://solidfiles.com/d/cd79/download/

A megkapott FS-t Cseréld ki erre:

http://data.hu/get/4349528/PRaceSystemEng.pwn

Ezt azért kellett mert ez a magyarosítás.

Helyesírás fixálva.

250
SA-MP: Szerverfejlesztés / RollerCoaster / Hullámvasút
« Dátum: 2011. Október 19. - 17:07:44 »
Sziasztok. Csináltam egy hullámvasutat LS-re.



Készítette: BoOy (én)


Objectek száma: kb. 130-140


Készítési idõ: 1 óra




Inkább \"Infernus\"-t használjatok mert azzal jobban élvezheted.


Képek:

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111019/rc1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111019/rc2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111019/rc3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111019/rc4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
kód:
[pawn]CreateObject(3502, 1558.5, -1270.8000488281, 278.5, 0, 0, 170);
CreateObject(3502, 1557, -1279.5, 278.5, 0, 0, 169.99694824219);
CreateObject(3502, 1554, -1287.4000244141, 278.5, 0, 0, 149.99694824219);
CreateObject(3502, 1549.2999267578, -1294, 278.20001220703, 355, 0, 139.99633789063);
CreateObject(3502, 1543.7000732422, -1301.0999755859, 277.20001220703, 354.99572753906, 0, 139.99328613281);
CreateObject(3502, 1538.0999755859, -1307.6999511719, 275.5, 345, 0, 139.99328613281);
CreateObject(3502, 1532.5, -1314.4000244141, 273.10000610352, 344.99816894531, 0, 139.98776245117);
CreateObject(3502, 1527, -1320.9000244141, 270.79998779297, 344.99816894531, 0, 139.98776245117);
CreateObject(3502, 1522, -1327.8999023438, 268.29998779297, 344.99816894531, 0, 149.98779296875);
CreateObject(3502, 1517.6999511719, -1335.4000244141, 265.89999389648, 344.99267578125, 0, 149.9853515625);
CreateObject(3502, 1514.8000488281, -1343.3000488281, 263.60000610352, 344.99267578125, 0, 169.9853515625);
CreateObject(3502, 1514, -1351.6999511719, 261.29998779297, 344.98718261719, 0, 179.98046875);
CreateObject(3502, 1514.5999755859, -1360.3000488281, 258.20001220703, 335, 0, 189.97804260254);
CreateObject(3502, 1516.6999511719, -1368.0999755859, 254.39999389648, 334.9951171875, 0, 199.9755859375);
CreateObject(3502, 1520, -1374.8994140625, 250.89999389648, 334.98962402344, 0, 210.97045898438);
CreateObject(3502, 1524.69921875, -1380.3994140625, 246.69999694824, 324.99755859375, 0, 230.96557617188);
CreateObject(3502, 1530.2998046875, -1383.69921875, 241.10000610352, 314.99450683594, 0, 250.96069335938);
CreateObject(3502, 1535.5999755859, -1384.9000244141, 235.80000305176, 314.99450683594, 0, 260.96069335938);
CreateObject(3502, 1541.0997314453, -1385.7999267578, 229.99000549316, 314.99450683594, 0, 260.95825195313);
CreateObject(3502, 1547.3000488281, -1386.5, 223.70001220703, 314.99450683594, 0, 270.95825195313);
CreateObject(3502, 1553.3000488281, -1385.9000244141, 217.60000610352, 314.99450683594, 0, 280.95581054688);
CreateObject(3502, 1559.3000488281, -1384, 211.19999694824, 314.99450683594, 0, 290.95336914063);
CreateObject(3502, 1565, -1381.1999511719, 205.00996398926, 314.99450683594, 0, 300.95092773438);
CreateObject(3502, 1570, -1377.6999511719, 198.89999389648, 314.99450683594, 0, 310.94848632813);
CreateObject(3502, 1574.5999755859, -1373.9000244141, 194, 324.99450683594, 0, 310.94604492188);
CreateObject(3502, 1580.2023925781, -1369.0999755859, 188.89999389648, 324.99206542969, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1585.8000488281, -1364.3000488281, 184.5, 334.99206542969, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1591.9000244141, -1359.0999755859, 180.89999389648, 334.98962402344, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1597.9000244141, -1354, 177.10000610352, 334.98962402344, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1604, -1348.4000244141, 173.19999694824, 334.98962402344, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1609.8000488281, -1343.1999511719, 169.39999389648, 334.98962402344, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1616, -1337.8000488281, 166.39999389648, 344.98962402344, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1622.3000488281, -1332.4000244141, 164.10000610352, 344.98718261719, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1628.0999755859, -1327.3000488281, 161.89999389648, 344.98962402344, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1634.5, -1321.6999511719, 159.60000610352, 344.98718261719, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1640.9000244141, -1316.0999755859, 157.30000305176, 344.98962402344, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1646.8000488281, -1310.8000488281, 155.19999694824, 344.98718261719, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1652.9000244141, -1305.5, 152.89999389648, 344.98718261719, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1659.3000488281, -1299.9000244141, 150.5, 344.98718261719, 0, 310.94055175781);
CreateObject(3502, 1665.9000244141, -1295.3000488281, 148.30000305176, 344.98718261719, 0, 300.94055175781);
CreateObject(3502, 1673.8000488281, -1291.4000244141, 145.89999389648, 344.98718261719, 0, 290.9375);
CreateObject(3502, 1681.5999755859, -1289.0999755859, 143.5, 344.98718261719, 0, 280.93444824219);
CreateObject(3502, 1689.5999755859, -1288.3000488281, 141.30000305176, 344.98718261719, 0, 270.93139648438);
CreateObject(3502, 1697.8000488281, -1288.9000244141, 139, 344.98718261719, 0, 260.92834472656);
CreateObject(3502, 1705.8000488281, -1291, 136.80000305176, 344.98718261719, 0, 250.92529296875);
CreateObject(3502, 1713.3000488281, -1294.5, 134.5, 344.98718261719, 0, 240.92224121094);
CreateObject(3502, 1719.8000488281, -1299.0999755859, 132.30000305176, 344.98718261719, 0, 230.91918945313);
CreateObject(3502, 1725.5999755859, -1304.6999511719, 130.10000610352, 344.98718261719, 0, 220.9161529541);
CreateObject(3502, 1730.5, -1311.5, 127.80000305176, 344.98718261719, 0, 210.91310119629);
CreateObject(3502, 1734.3000488281, -1319.1999511719, 125.40000152588, 344.98718261719, 0, 200.91003417969);
CreateObject(3502, 1736.4000244141, -1327.1999511719, 123.09999847412, 344.98718261719, 0, 190.90698242188);
CreateObject(3502, 1737.3000488281, -1335.1999511719, 120.80000305176, 344.98718261719, 0, 180.90393066406);
CreateObject(3502, 1736.5999755859, -1343.5999755859, 118.30000305176, 344.98718261719, 0, 170.90087890625);
CreateObject(3502, 1734.5999755859, -1351.8000488281, 116, 344.98718261719, 0, 160.89782714844);
CreateObject(3502, 1731, -1359.5, 113.5, 344.98718261719, 0, 150.8948059082);
CreateObject(3502, 1726.1999511719, -1366.4000244141, 111.09999847412, 344.98718261719, 0, 140.89172363281);
CreateObject(3502, 1720.1999511719, -1372.3000488281, 108.90000152588, 344.98718261719, 0, 130.888671875);
CreateObject(3502, 1713.5, -1376.9000244141, 106.59999847412, 344.98718261719, 0, 120.88562011719);
CreateObject(3502, 1705.9000244141, -1380.5, 104.19999694824, 344.98718261719, 0, 110.88256835938);
CreateObject(3502, 1697.8000488281, -1382.5999755859, 101.90000152588, 344.98718261719, 0, 100.87951660156);
CreateObject(3502, 1689.5, -1383.4000244141, 99.800003051758, 344.98718261719, 0, 90.87646484375);
CreateObject(3502, 1681.1999511719, -1382.6999511719, 97.599998474121, 344.98718261719, 0, 80.873413085938);
CreateObject(3502, 1673.1999511719, -1380.5, 95.300003051758, 344.98718261719, 0, 70.870361328125);
CreateObject(3502, 1665.5, -1376.9000244141, 92.900001525879, 344.98718261719, 0, 60.867309570313);
CreateObject(3502, 1658.0999755859, -1372.8000488281, 90.699996948242, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1650.5999755859, -1368.9000244141, 88.400001525879, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1643.6999511719, -1365.2000732422, 86.300003051758, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1636.5999755859, -1361.1999511719, 84.099998474121, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1629.0999755859, -1357.0999755859, 81.699996948242, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1621.5999755859, -1353.1999511719, 79.400001525879, 344.98718261719, 0, 60.867309570313);
CreateObject(3502, 1614.1999511719, -1349, 77, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1606.8000488281, -1345.0999755859, 74.699996948242, 344.98718261719, 0, 60.867309570313);
CreateObject(3502, 1599.4000244141, -1340.8000488281, 72.300003051758, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1592.1999511719, -1336.9000244141, 70.199996948242, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1584.8000488281, -1332.8000488281, 67.900001525879, 344.98718261719, 0, 60.8642578125);
CreateObject(3502, 1577.5999755859, -1329.5999755859, 65.699996948242, 344.98718261719, 0, 70.8642578125);
CreateObject(3502, 1570.1999511719, -1326.9000244141, 63.599998474121, 344.98718261719, 0, 70.86181640625);
CreateObject(3502, 1562.3000488281, -1324.8000488281, 61.400001525879, 344.98718261719, 0, 80.86181640625);
CreateObject(3502, 1554, -1324.0999755859, 59.099998474121, 344.98718261719, 0, 90.859375);
CreateObject(3502, 1545.5999755859, -1325.0999755859, 56.599998474121, 344.98718261719, 0, 100.85693359375);
CreateObject(3502, 1537.4000244141, -1326.5999755859, 54.400001525879, 344.98718261719, 0, 100.8544921875);
CreateObject(3502, 1529.0999755859, -1329, 51.900001525879, 344.98718261719, 0, 110.8544921875);
CreateObject(3502, 1521.4000244141, -1332.8000488281, 49.599998474121, 344.98718261719, 0, 120.85202026367);
CreateObject(3502, 1515.5999755859, -1338.0999755859, 47.400001525879, 344.98718261719, 0, 140.849609375);
CreateObject(3502, 1511.0999755859, -1344.5999755859, 45.400001525879, 344.98718261719, 0, 150.8447265625);
CreateObject(3502, 1507, -1352.1999511719, 43.099998474121, 344.98718261719, 0, 150.84228515625);
CreateObject(3502, 1503.5999755859, -1359.5, 41, 344.98718261719, 0, 160.84228515625);
CreateObject(3502, 1501.6999511719, -1367.8000488281, 38.599998474121, 344.98718261719, 0, 170.83984375);
CreateObject(3502, 1501.1999511719, -1376.0999755859, 37.400001525879, 0, 0, 180.83740234375);
CreateObject(3502, 1501.1999511719, -1384.9000244141, 37.299999237061, 0, 0, 180.8349609375);
CreateObject(3502, 1501.3000488281, -1393.1999511719, 38.099998474121, 10, 0, 180.8349609375);
CreateObject(3502, 1501.5, -1401.4000244141, 39.599998474121, 9.99755859375, 0, 180.8349609375);
CreateObject(3502, 1501.5, -1409.8000488281, 40.900001525879, 9.99755859375, 0, 180.8349609375);
CreateObject(3502, 1501.8000488281, -1418.4000244141, 42.400001525879, 9.99755859375, 0, 180.8349609375);
CreateObject(3502, 1501.0999755859, -1426.9000244141, 43, 0.99755859375, 0, 170.8349609375);
CreateObject(3502, 1499, -1435, 42.900001525879, 0, 0, 160.83190917969);
CreateObject(3502, 1496.3000488281, -1442.9000244141, 42.799999237061, 0, 0, 160.82885742188);
CreateObject(3502, 1493.5, -1451.0999755859, 42.900001525879, 0, 0, 160.82336425781);
CreateObject(3502, 1490.5999755859, -1459.4000244141, 42, 350, 0, 160.82336425781);
CreateObject(1395, 1582.1999511719, -1331.3000488281, 12.800000190735, 0, 0, 0);
CreateObject(1395, 1511.3000488281, -1343.6999511719, -8.2000007629395, 0, 0, 0);
CreateObject(1408, 1565.7998046875, -1269.3994140625, 277.5, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(1408, 1571, -1269.2998046875, 277.5, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(1408, 1576.0999755859, -1268.3000488281, 277.5, 0, 0, 200.99450683594);
CreateObject(1408, 1579, -1243, 277.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1408, 1573.8000488281, -1243, 277.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1408, 1568.5999755859, -1243, 277.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1408, 1563.4000244141, -1243, 277.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1408, 1558.1999511719, -1243, 277.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1408, 1553, -1243, 277.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1408, 1550.3000488281, -1245.8000488281, 277.5, 0, 0, 90);
CreateObject(1408, 1550.3000488281, -1251, 277.5, 0, 0, 90);
CreateObject(1408, 1550.3000488281, -1256.1999511719, 277.5, 0, 0, 90);
CreateObject(1408, 1550.3000488281, -1259.4000244141, 277.5, 0, 0, 90);
CreateObject(1408, 1552.0999755859, -1264.1999511719, 277.5, 0, 0, 129.99819946289);
CreateObject(1408, 1555, -1266.8000488281, 277.5, 0, 0, 149.99572753906);
CreateObject(1408, 1563, -1269.4000244141, 277.5, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(1408, 1580.1999511719, -1265.3000488281, 277.5, 0, 0, 230.98937988281);
CreateObject(1408, 1581.8000488281, -1260.5999755859, 277.5, 0, 0, 270);
CreateObject(1408, 1581.8000488281, -1255.4000244141, 277.5, 0, 0, 270);
CreateObject(1408, 1581.8000488281, -1250.1999511719, 277.5, 0, 0, 270);
CreateObject(1408, 1581.8000488281, -1245.4000244141, 277.5, 0, 0, 270);
CreateObject(994, 1556.5, -1249.4000244141, 276.89999389648, 0, 0, 90);
CreateObject(994, 1561.5999755859, -1249.3000488281, 276.89999389648, 0, 0, 90);
CreateObject(994, 1566.4000244141, -1249.4000244141, 276.89999389648, 0, 0, 90);
CreateObject(994, 1571.5999755859, -1249.3000488281, 276.89999389648, 0, 0, 90);
CreateObject(994, 1576.9000244141, -1249.1999511719, 276.89999389648, 0, 0, 90);
CreateObject(3506, 1553.6999511719, -1246.5999755859, 276.89999389648, 0, 0, 0);
CreateObject(3506, 1579.0999755859, -1247.4000244141, 276.89999389648, 0, 0, 0);
CreateObject(3506, 1578.3000488281, -1264.5999755859, 276.89999389648, 0, 0, 0);
CreateObject(3506, 1553.4000244141, -1263, 276.89999389648, 0, 0, 0);
CreateObject(1228, 1557.6999511719, -1265.1999511719, 277.29998779297, 0, 0, 0);
CreateObject(1228, 1561.1999511719, -1265.8000488281, 277.29998779297, 0, 0, 150);
CreateObject(1237, 1562.1999511719, -1267.5999755859, 276.89999389648, 0, 0, 0);
CreateObject(1237, 1556.0999755859, -1266.0999755859, 276.89999389648, 0, 0, 0);
CreateObject(9833, 1567.5999755859, -1256.5, 279, 0, 0, 0);
CreateObject(1408, 1493, -1490.0999755859, 40.099998474121, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(1408, 1487.8000488281, -1490.0999755859, 40.099998474121, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(1408, 1482.5999755859, -1490.0999755859, 40.099998474121, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(1408, 1477.4000244141, -1490.0999755859, 40.099998474121, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(1408, 1472.1999511719, -1490.0999755859, 40.099998474121, 0, 0, 179.99450683594);
CreateObject(1408, 1469, -1490.0999755859, 40.099998474121, 0, 0, 179.99450683594);[/pawn]

251
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vkey System
« Dátum: 2011. Október 15. - 13:41:09 »
Hali. Bemutatok egy Vkey-t ami SpeedBoost-ot, és VehicleJump-ot tartalmaz.

Készítette: Én (BoOy)


Kód:

 

/*
//////////////////////////////////////////////
///////////////////////Vkey system////////////
/////////////////////////by BoOy/////////////
///////////////////////sampforum.hu/////////
/////////////////////////////////////////////
*/
#include a_samp
//SpeedBoost
new globC;
//CarJump
new glob10;
// -----------------------------------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n\");
print(\"------------------------------\");
print(\"Vkey system by BoOy [2011] \");
print(\"------------------------------\");
print(\"\\n\");
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/vkey\", true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,\"Vkey rendszer by {0d00ff}BoOy\",\"{127a04}SpeedBoost\\n{056cf2}CarJump\\n{ff0000}Összes Kikapcsolása\",\"Választ\",\"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
//------------------------------------------------------------------------------
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid==1 && response==1)
{
    switch(listitem)
    {
       case 0:
   {
            globC = 1;
            SendClientMessage(playerid,0x0009ffAA,\"Bekapcsoltad a SpeedBoost Módot. A Nitró(KEY_FIRE) gombal tudod aktiválni.\");
   }
          case 1:
       {
            glob10 = 1;
            SendClientMessage(playerid,0x0009ffAA,\"Bekapcsoltad a CarJump módot. A H-Betûvel tudod használni.\");
       }
          case 3:
       {
            glob10 = 0;
            globC = 0;
            SendClientMessage(playerid,0x0009ffAA,\"Kikapcsoltad az összes módot\");
       }
        }
}
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_CROUCH)
    {
if(glob10 == 1)
{
         new Float:x, Float:y, Float:z;
         GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
         SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z + 0.3);
         }
    }
    if(newkeys & KEY_FIRE)
    {
if(globC == 1)
{
        new Float:vx,Float:vy,Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vx,vy,vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy *1.3, vz * 1.3);
        }
    }
    return 1;
}

252
Beszélgetés / The Crazies \\A tébolyultak\\
« Dátum: 2011. Október 13. - 20:18:45 »
Sziasztok. Ez a film HORROR Kategória nem ajánlom a félõsöknek  :-\\
                                                                    \"wpvn3t08u8qt5nyibqdn.jpg\"
Elõzetes:
               

Leírás:
David Dutton (Timothy Olyphant) sheriff vigyázza az Ogden Marsh nevû amerikai mintavároska nyugodt hétköznapjait. Nem sok gondja van a helyi törvénytisztelõ mintapolgárokkal, mígnem egyszer az egyik egy töltött vadászpuskával sétál be az esti baseball meccsre nem hagyva kétséget afelõl, hogy gyilkolni jött. Egy másik a családjára gyújtja a házát. A hasonló, irracionális esetek rohamosan szaporodnak. Hamarosan gyilkos anarchia veszi körül Davidet és a maroknyi túlélõt, akiket a rohamosan terjedõ, megmagyarázhatatlan õrület még nem fertõzött meg. A kormány vesztegzár alá veszi a városkát. Se ki, se be, senki. Minden túlélt percnek borzalmas vérengzés az ára, miközben az utcákon hemzsegnek a vérszomjas, õrjöngõ tébolyultak...
Fõszereplõk:
Timothy Olyphant,
Radha Mitchell,
Joe Anderson,
Danielle Panabaker,
Preston Bailey,
John Aylward,
Larry Cedar,
Brett Wagner,
Glenn Morshower
Kategória: Amerikai Horror
 

Szerintem jó film, ajánlom. Torrent oldalakon letöltheted  ;)

253
Játékok / FIFA 12
« Dátum: 2011. Október 09. - 11:38:38 »
                                                                   \"width=356http://eurofifa.hu/images/stories/FIFA12_HUNGARYV4_GENERIC.jpg[/img]
                                                                                                        FIFA 12
                                                                                               
Mûfaj: Sport
Korhatár: 3+
Gépigény:
-CPU:   CPU with Dual core processor (Core duo 2 vagy jobb), Intel Core2Duo @ 1.8Ghz   
-RAM:   1 GB RAM (2 GB ajánlott a Windows® Vista / Windows® 7)   
-VGA:   ATI Radeon™ HD 3600, NVIDIA GeForce 6800 GT, Intel’s Sandy Bridge (HD Graphics 2000) and Ivy Bridge (HD Graphics 3000)
-DirectX® 9.0c Compatible 3D accelerated 256 MB video card or equivalent (must support Shader -Model 3.0 or above)   
-DX:   DirectX® 9.0c   
-OS:   Windows® XP SP2, Windows® Vista, Windows® 7    
-HDD:   Approximately 8 GB hard drive space
-Hang:   DirectX® 9.0c Kompaktbilis Sound Card   
-Felbontás:   32 bit **   
-ODD:   DVD-ROM drive   
-Hálózat:   512Kbps
-Ajánlott periféria:   MS kompaktbilis egér, Billentyûzet
                                                                                                              Trailer                                                                                         
                                     

                                                                                                            Bevezetõ:
Az 1993 óta létezõ FIFA-sorozat sokak számára egyet jelent az Electronic Arts egyik biztos bevételi forrásával, amely évrõl-évre állandó pontja a virtuális futball szerelmeseinek. A fejlesztõkre az elmúlt évadok során jellemzõvé vált, hogy felsõbbrendûként tekintettek az alkotás konzolos változataira, ezt a tényt pedig tökéletesen alátámasztja, hogy több esztendeje már csak arra várnak a PC-s fanatikus, hogy saját példányaik ne különbözzenek radikálisan az Xbox 360-as és a PlayStation 3-as verzióktól. Ez az idõ a sorozat életében a 2012-es évaddal érkezett el, az EA Sports ugyanis meghallgatta a siralmas fohászokat, amelyeknek köszönhetõen már nem kétféle videojáték jelenik meg egyetlen név alatt. A FIFA 12 tehát minden platformon FIFA 12 lett, ugyanazzal a küllemmel és technológiával a fedélzeten, különbség maximum az irányítással és egyéb platform-exkluzív tulajdonságokkal kapcsolatban lehetséges. A laikusok szerint természetesen idén is ugyanazt nyújtja a játék, mint annak többéves epizódjai.
Az EA Sports ezúttal is mindent beleadott, hogy a Fifa 12-ben, egy új szintre emelje a fociszimuláció fogalmát!
Az új részben 500 csapat foglalja el méltó helyét az 50 játszható bajnokságban, így minden olyan fontosabb csapat bekerült, akik valamilyen sikert elértek a nemzetközi fociban.
A játék már most remekül néz ki, fantasztikus élmény nyomulni vele, s a játékmenet megújítására tett próbálkozások is mind remekül sültek el. A Pro Evolution Soccernek fel kell kötni a gatyát.

254
Verseny szervezése / Mapperliga Újratöltve?
« Dátum: 2011. Október 07. - 21:08:34 »
Sziasztok. A pályakészítõ liga vol. 2 sajnos véget ért mivel nem volt annyi ember  :-[. Ezért gondolkoztam, és ha támogatnátok ezt az öteltet lehetne szó errõl?  :)

255
Beszélgetés / Mi a japán neved?
« Dátum: 2011. Október 03. - 16:00:03 »
Mi a japán neved ha:
A=ka , B=tu ,
C=mi , D=te , E=ku , F=lu , G=ji , H=r , I=ki ,
J=zu , K=me , L=ta , M=rin , N=to , O=mo ,
P=no , Q=ke , R=shi , S=ari , T=chi , U=do ,
V=ru , W=me , X=na , Y=fu , Z=z
Az én nevem: Tukameariki Tomoshituki  :D

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal