Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BoOy

Oldalak: 1 ... 16 17 [18]
256
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Dialog összeérés!
« Dátum: 2011. Szeptember 30. - 18:35:58 »
OMG  :mistrust:

257
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2011. Szeptember 30. - 18:32:53 »
Sziasztok valaki csinálna nekem egy olyan visszaszámlálót, hogy amikor számlál visszafele akkor az a játékos amelyik elindította, az le legyen addig fagyasztva. (Láttam már egy olyat, de nem találtam sehol, és én meg nem is tudom hol kezdjem  :( ) Elõre is köszönöm!  ^-^ ^-^

258
Bemutatkozás / BoOy
« Dátum: 2011. Szeptember 23. - 13:16:04 »
Sziasztok
Eljött az ideje hogy bemutatkozzak:
                                                                                                                     Bemutatkozás:
Név: Baksi Norbert
Születési idõ: 1997.december.26
Kor: 13
Születési hely: Debrecen
Lakhely: Tiszacsege
Zene: Dubstep, Techno, Electro House
Idõtöltés: A gép elõtt, de inkább haverokkal.  ;)
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000034285357
Fekete István Általános Iskolában tanulok. Most van a 8. évem.
Ahova szeretnék jutni: Valamelyik Informatikai suliba gondoltam.
Kedvenc tantárgyak: informatika, Testnevelés, Rajz
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________                                                                                                                                                         Fórum:
Regisztrálási idõ: 2011. Augusztus 12. 21:43:42

(bõ 1 hónapja
)
 

Amin a legtöbb idõt vagyok rajta:

-Pályakészítõ Liga

-Szkriptek és mapok


-Segítség


-Leírások/Útmutatók

Akiket kedvelek:(a legtöbb embert a Pályakészítõ ligán ismertem meg)
-~BlackStyler~

-.:Secur:.


-hunpeesta


-<[Lu$ta]>


-Stuntzor


-kurta999


-Instant




Nem sok ismerõsöm van, de remélem ennek a 3x-osa biztos hogy lesz  :-[
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                              A Mapolás:
Lassan 1 éve mapolok.
A Tuning Stunt Mania Szerver Fõadminja megkérdezte hogy nemtudnák-e mapolni egy Stunt pályát. Mondom miért is ne.
MTA 1.0.5-el kezdtem, de mostmár az MTA 1.1-et használom.
Szerintem a Mapolásban vagyok a legjobb.
Házakat, ház berendezéseket, Stuntokat tudok a legjobban mapolni.
ezért is áltam be a Pályakészítõ ligába.
A mapjaimat még nem pubikáltam  de majd remélhetõleg csinálni fogok olyan mapokat :D
 
Pályakészítõ liga mûveim:
 

 

 

Ennyi lenne a leírás
Bye bye

259
Segítségkérés / MoveObject
« Dátum: 2011. Szeptember 22. - 14:00:35 »
Sziasztok. Hogy lehet  olyat csinálni hogy a MoveObject-ek egymás után jöjjenek. Pl. van egy object és parancs nélkül kanyarodjon stb.  :) Elõre is köszönöm.

260
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sisak Szkript
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 15:21:37 »
Sziasztok. Ez egy NoiX Sisak szkript, aminek a lényege hogyha ráülsz a motorra akkor sisakod lesz. Persze én csak magyarosítottam, ezért nem az enyém. De szerintem tök jó  ;)
Készítõje: [NoiX]Eduardo
Magyarosította: BoOy
Bugok: Van olyan párszor, hogyha leszálsz a motorrol nem tûnik el a sisak.
Parancsok:(Csak Rcon Admin tudja bekapcsolni a szkriptet!)
/sisak
/sisak1 /sisak2 /sisak3 /sisak4 /sisak5
/lockhelmet (ezzel kapcsolod ki a sisak használatot)
Forráskód:
[pawn]/* SA:MP PAWN -
 *
 *  NoiX Sisakok
 *
 *  Motoros sisak szkript
 *  SA:MP 0.3c.
 *
 *  Magyarosította: BoOy
 *  Készítõje: [NoiX]Eduardo
 *  Kredit: Hiddos
 *  www.noix.forumclan.com
 *  26/07/2011
 *  Brazil
*/
#include <a_samp>
#define SLOT 1
new opc = 5;
new string[80];
new aname[128];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n====================================\");
print(\" NoiX Sisakok. Készítette:[NoiX]Eduardo|\");
print(\"    www.noix.forumclan.com         |\");
print(\"====================================\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/sisakok\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
  SendClientMessage(playerid, 0xABCDEF01, \"NoiX Sisakok: /sisak1 /sisak2 /sisak3 /sisak4 /sisak5 /lockhelmet\");
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Elõbb bekell jelentkezned RCON Adminnak.\");
  }
  return 1;
}
if (strcmp(\"/sisak1\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
  GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname));
  opc = 0;
  format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 1].\",aname);
  SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string);
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\");
  }
  return 1;
}
if (strcmp(\"/sisak2\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
  GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname));
  opc = 1;
  format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 2].\",aname);
  SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string);
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\");
  }
  return 1;
}
if (strcmp(\"/sisak3\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
  GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname));
  opc = 2;
  format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 3].\",aname);
  SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string);
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\");
  }
  return 1;
}
if (strcmp(\"/sisak4\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
  GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname));
  opc = 3;
  format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 4].\",aname);
  SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string);
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\");
  }
  return 1;
}
if (strcmp(\"/sisak5\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
  GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname));
  opc = 4;
  format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 5].\",aname);
  SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string);
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\");
  }
  return 1;
}
if (strcmp(\"/lockhelmet\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
  RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
  GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname));
  opc = 5;
  format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' kikapcsolta a Sisak használatát a szeveren.\",aname);
  SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string);
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\");
  }
  return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if (opc == 0 || opc == 1 || opc == 2 || opc == 3 || opc == 4)
{
if (opc == 0)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
    {
      switch(GetPlayerSkin(playerid))
      {
           #define NOIX{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
         case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  NOIX{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
         case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
         case 7, 10: NOIX{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 9: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 11..13: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 15: NOIX{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 17..21: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 40: NOIX{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 51..54: NOIX{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 59..62: NOIX{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 77: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 85, 88, 89: NOIX{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 90..97: NOIX{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 132: NOIX{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 144..146: NOIX{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 220: NOIX{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 223, 246: NOIX{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 224..245: NOIX{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 294: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
         case 295: NOIX{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 296..298: NOIX{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 299: NOIX{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
       }
   }
}
else
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
}
}
if (opc == 1)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
    {
      switch(GetPlayerSkin(playerid))
      {
           #define NOIX2{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18976, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
         case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  NOIX2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
         case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
         case 7, 10: NOIX2{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 9: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 11..13: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 15: NOIX2{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 17..21: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX2{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 40: NOIX2{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX2{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 51..54: NOIX2{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 59..62: NOIX2{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 77: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 85, 88, 89: NOIX2{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 90..97: NOIX2{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 132: NOIX2{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 144..146: NOIX2{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 220: NOIX2{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 223, 246: NOIX2{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 224..245: NOIX2{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 294: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
         case 295: NOIX2{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 296..298: NOIX2{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 299: NOIX2{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
       }
   }
}
else
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
}
}
if (opc == 2)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
    {
      switch(GetPlayerSkin(playerid))
      {
           #define NOIX3{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18977, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
         case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  NOIX3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
         case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
         case 7, 10: NOIX3{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 9: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 11..13: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 15: NOIX3{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 17..21: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX3{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 40: NOIX3{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX3{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 51..54: NOIX3{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 59..62: NOIX3{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 77: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 85, 88, 89: NOIX3{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 90..97: NOIX3{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 132: NOIX3{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 144..146: NOIX3{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 220: NOIX3{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 223, 246: NOIX3{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 224..245: NOIX3{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 294: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
         case 295: NOIX3{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 296..298: NOIX3{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 299: NOIX3{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
       }
   }
}
else
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
}
}
if (opc == 3)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
    {
      switch(GetPlayerSkin(playerid))
      {
           #define NOIX4{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18978, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
         case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  NOIX4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
         case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
         case 7, 10: NOIX4{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 9: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 11..13: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 15: NOIX4{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 17..21: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX4{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 40: NOIX4{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX4{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 51..54: NOIX4{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 59..62: NOIX4{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 77: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 85, 88, 89: NOIX4{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 90..97: NOIX4{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 132: NOIX4{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 144..146: NOIX4{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 220: NOIX4{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 223, 246: NOIX4{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 224..245: NOIX4{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 294: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
         case 295: NOIX4{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 296..298: NOIX4{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 299: NOIX4{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
       }
   }
}
else
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
}
}
if (opc == 4)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
    {
      switch(GetPlayerSkin(playerid))
      {
           #define NOIX5{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18979, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
         case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  NOIX5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
         case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
         case 7, 10: NOIX5{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 9: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 11..13: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
         case 15: NOIX5{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 17..21: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX5{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 40: NOIX5{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX5{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 51..54: NOIX5{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 59..62: NOIX5{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 77: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 85, 88, 89: NOIX5{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 90..97: NOIX5{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 132: NOIX5{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 144..146: NOIX5{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 220: NOIX5{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 223, 246: NOIX5{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 224..245: NOIX5{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 294: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
         case 295: NOIX5{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 296..298: NOIX5{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
         case 299: NOIX5{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
       }
   }
}
else
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
}
}
}
return 1;
}
stock IsABike(vehicleid)
{
new result;
new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    switch(model)
    {
        case 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model; //Add vehicles to wear helmets
        default: result = 0;
    }
return result;
}[/pawn]
Ha hibák -helyesírási hibák vannak szóljatok  ::|

261
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halál zóna
« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 12:23:42 »
Hali. Magyarosítottam egy jó kis szkriptet. Ennek a szkriptnek az a lényege, ha meghalsz kidob egy dialogot és kiírja hogy visszaakarsz -e térni a halálod helyére.
Készítõ: [iSS]Daniele_Tom
Fordította: BoOy
Forráskód:
[pawn]#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Fordította: BoOy\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
new Float:x,Float:y,Float:z;
new DeathPos[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DeathPos[playerid] = GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(DeathPos[playerid] == true)
{
   ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{e00000}Halál zóna\",\"{00b000}Visszaakarsz térni a halálod helyére?\",\"Igen\",\"Nem\");
       }
      return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
    if(response) return SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    if(!response) return 1;
   }
   return 1;
}[/pawn]

262
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GameTextForPlayer/GameTextForAll Használata
« Dátum: 2011. Szeptember 15. - 16:12:28 »
Hali. Leírom hogy mire való a GameTextForPlayer/GameTextForAll funkciók.
Kezdem a GameTextForPlayer funkcióval. (Ez a funkció arra való, hogy kijelezzen egy szöveget a játékosnak. Mondok egy példát: Ha meghalsz kiír egy szöveget.)
Tehát kezdjük:
[pawn]GameTextForPlayer(playerid,\"szöveg\",idõ,stílus); [/pawn]
Pl. nekem most ez:
[pawn]GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1);[/pawn]
Mivel ez egy halál üzenet ezért az OnPlayerDeath-hez írjuk.
Egészbe így néz ki:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1);
return 1;
}[/pawn]
                                               Szöveg színeket, stílusokat itt találod meg: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextStyle
Ezzel kész vagyunk.Most következik a GameTextForAll.(Ez a funkció arra való, hogyha pl. meghal valaki, akkor mindenki látja, azt a szöveget amit kiírsz.
Ezt a funkciót az adminok ismerik mivel az announce is így mûködik.(/announce szöveg)
Kezdjük:
[pawn]GameTextForAll(idõ, stílus, \"szöveg\");[/pawn]
Példa:
[pawn]GameTextForAll(3000, 3, \"%s halott!\");[/pawn]
(Az \"%s\" a halott player nevét jelenti. pl. \"Pisti halott!\")
Egészbe:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    GameTextForAll(\"%s halott!\",3000, 3);
    return 1;
}[/pawn]
Ha mind a kettõt akarod:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        GameTextForAll(\"%s halott!\",3000, 3);
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1);
        return 1;
}
[/pawn]
Ennyi lenne. Remélem érthetõ voltam  ::|
 

263
Segítségkérés / DM VirtualWorld
« Dátum: 2011. Szeptember 10. - 21:04:06 »
Sziasztok. Hogy lehetne egy DM szkriptbe Megadni a dm map virtual world-jét? SetPlayerVirtualWorld-el kezdtem de nemjó  :-[ Tudnátok segíteni? Köszönöm ^-^

264
Segítségkérés / Szkript hiba
« Dátum: 2011. Szeptember 10. - 10:41:01 »
Sziasztok. Valaki kitudná javítani ezt: [pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
    if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) // E: stunter1/2 = egy szám, hogy hányadik helyen áll a skin amikor beraktad, például 0,1,2 stb...
{
    GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Stunter\", 5000, 1);
SetPlayerPos(playerid, 1669.0923,-1676.3086,21.4357);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 189.9247);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1669.8665,-1679.0420,21.4360);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1669.0923,-1676.3086,21.4357);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, CBox);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, CBox2);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, InfoC);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, SkinC);
ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DAN_LOOP_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
}
if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) //
{
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Drifter\", 5000, 1);
SetPlayerPos(playerid, -263.2422,2226.7073,110.4609);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 279.4366);
SetPlayerCameraPos(playerid, -259.3647,2227.1392,110.0852);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -263.2422,2226.7073,110.4609);
     ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DAN_LOOP_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
}
if(classid == 6 || classid == 7 || classid == 8) //
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Jumper\", 5000, 1);
SetPlayerPos(playerid, -464.6849,2224.1455,1108.9216);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 267.0313);
SetPlayerCameraPos(playerid, -456.8397,2224.1357,1105.3457);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -464.6849,2224.1455,1108.9216);
     ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DAN_LOOP_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
}
    if(classid == 9 || classid == 10 || classid == 11) //
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Csajok\", 5000, 1);
SetPlayerPos(playerid, -1658.2007,1218.2784,7.2500);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 267.0313);
SetPlayerCameraPos(playerid, -1654.2991,1217.4213,7.2500);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1658.2007,1218.2784,7.2500);
    ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_C\",4.0,1,0,0,0,-1);
    iSpawnSet[playerid] = 13;
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
PlayerPlaySound( playerid, 1183, 0.0, 0.0, 0.0 );//KEzdõdik a zene
    return 1;
}
[/pawn] Elõre is köszönöm :)

265
Segítségkérés / Zombi bot filterscript
« Dátum: 2011. Szeptember 08. - 16:59:42 »
Sziasztok. Hol találok egy olyan FS-t ahol egy parancsra vagy 10 zombi bot jön és nem akadozik? :D

266
Segítségkérés / MTA 1.1 Test Probléma
« Dátum: 2011. Szeptember 04. - 12:18:18 »
Sziasztok. Tegnap feltelepítettem az MTA legújabb verzióját. Mapoltam stb, egyszercsak rámegyek a \"Test\"-re, ott kiírja hogy \"Basic test\" vagy \"Full test\". Megnéztem mindeggyiket egyszercsak a Full testnél nem ment CJ.(vagyis ment de egy helybe). Még mindíg csinálja nemtudom mi lehet a baja :( ...De már a \"Basic Test\"-nél se megy  :-[ HELP! Köszönöm :(

267
Segítségkérés / Hogy lehet objecteket rakni a playerre?
« Dátum: 2011. Szeptember 02. - 15:47:30 »
Sziasztok. Olyat akarnék csinálni hogy egy parancsal pl. rajtalenne a player skin-en az Xmas sapka  :) Azt hiszem hogy AttachObjectToPlayer a kódja csak nemtudok vele mit kezdeni   :-[

268
Sziasztok elmondom nektek hogyan kell szervert készíteni, akinek routere van. (Annyit elmondok nekem is routerem van és fél évig killódtam azon, hogy lássák a többiek a szervert.)

269
Sziasztok. Már tudok mident stb. De most olyat szeretnék hogy pl. a stunter emereknél a skinválasztó hely az a hegyekben...még a driftes emberekkel meg a drift pályákon bla bla..
Tudnátok segíteni? :(

270
Archívum / [HUN]Cool Stunt Drift World Szerver
« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 15:48:15 »
Sziasztok. Had mutassam be a 2. szerveremet. A szerver még készül de lehet jáccani  :D. Nem publikált GameMode ezért én szkripteltem az egészet. Ez egy házi szerver, és a netem kicsit lassú, ezért elõfordul hogy nagy a ping. Persze valamikor nem az én hibám ^-^
Kezdõhely : Los Santos

                        Teleportok száma: kb. 30(dolgozás folyamatban)


                        Admin TGF : OFF


         


                        Admin parancsok: kb. 50


                     


                        Mapok száma: 10 (dolgozás folyamatban)


           


                        Parancsok száma(összes):kb. 100 (dolgozás folyamatban)



Itt egy kis ízelítõ :P http://kepfeltoltes.hu/view/110823/Samp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg          
IP: -
 
Mindenkit szeretettel várok a Szerverre. :)        

Oldalak: 1 ... 16 17 [18]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal