Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 256
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Dialog összeérés!« Dátum: 2011. Szeptember 30. - 18:35:58 »
OMG :mistrust:
257
Segítségkérés / Countdown« Dátum: 2011. Szeptember 30. - 18:32:53 »
Sziasztok valaki csinálna nekem egy olyan visszaszámlálót, hogy amikor számlál visszafele akkor az a játékos amelyik elindította, az le legyen addig fagyasztva. (Láttam már egy olyat, de nem találtam sehol, és én meg nem is tudom hol kezdjem ) Elõre is köszönöm!
258
Bemutatkozás / BoOy« Dátum: 2011. Szeptember 23. - 13:16:04 »
Sziasztok
Eljött az ideje hogy bemutatkozzak: Bemutatkozás: Név: Baksi Norbert Születési idõ: 1997.december.26 Kor: 13 Születési hely: Debrecen Lakhely: Tiszacsege Zene: Dubstep, Techno, Electro House Idõtöltés: A gép elõtt, de inkább haverokkal. Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000034285357 Fekete István Általános Iskolában tanulok. Most van a 8. évem. Ahova szeretnék jutni: Valamelyik Informatikai suliba gondoltam. Kedvenc tantárgyak: informatika, Testnevelés, Rajz _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Fórum: Regisztrálási idõ: 2011. Augusztus 12. 21:43:42 (bõ 1 hónapja) Amin a legtöbb idõt vagyok rajta: -Pályakészítõ Liga -Szkriptek és mapok -Segítség -Leírások/Útmutatók Akiket kedvelek:(a legtöbb embert a Pályakészítõ ligán ismertem meg) -~BlackStyler~ -.:Secur:. -hunpeesta -<[Lu$ta]> -Stuntzor -kurta999 -Instant Nem sok ismerõsöm van, de remélem ennek a 3x-osa biztos hogy lesz __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ A Mapolás: Lassan 1 éve mapolok. A Tuning Stunt Mania Szerver Fõadminja megkérdezte hogy nemtudnák-e mapolni egy Stunt pályát. Mondom miért is ne. MTA 1.0.5-el kezdtem, de mostmár az MTA 1.1-et használom. Szerintem a Mapolásban vagyok a legjobb. Házakat, ház berendezéseket, Stuntokat tudok a legjobban mapolni. ezért is áltam be a Pályakészítõ ligába. A mapjaimat még nem pubikáltam de majd remélhetõleg csinálni fogok olyan mapokat Pályakészítõ liga mûveim: Ennyi lenne a leírás Bye bye 259
Segítségkérés / MoveObject« Dátum: 2011. Szeptember 22. - 14:00:35 »
Sziasztok. Hogy lehet olyat csinálni hogy a MoveObject-ek egymás után jöjjenek. Pl. van egy object és parancs nélkül kanyarodjon stb. Elõre is köszönöm.
260
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sisak Szkript« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 15:21:37 »
Sziasztok. Ez egy NoiX Sisak szkript, aminek a lényege hogyha ráülsz a motorra akkor sisakod lesz. Persze én csak magyarosítottam, ezért nem az enyém. De szerintem tök jó
Készítõje: [NoiX]Eduardo Magyarosította: BoOy Bugok: Van olyan párszor, hogyha leszálsz a motorrol nem tûnik el a sisak. Parancsok:(Csak Rcon Admin tudja bekapcsolni a szkriptet!) /sisak /sisak1 /sisak2 /sisak3 /sisak4 /sisak5 /lockhelmet (ezzel kapcsolod ki a sisak használatot) Forráskód: [pawn]/* SA:MP PAWN - * * NoiX Sisakok * * Motoros sisak szkript * SA:MP 0.3c. * * Magyarosította: BoOy * Készítõje: [NoiX]Eduardo * Kredit: Hiddos * www.noix.forumclan.com * 26/07/2011 * Brazil */ #include <a_samp> #define SLOT 1 new opc = 5; new string[80]; new aname[128]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n====================================\"); print(\" NoiX Sisakok. Készítette:[NoiX]Eduardo|\"); print(\" www.noix.forumclan.com |\"); print(\"====================================\\n\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/sisakok\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { SendClientMessage(playerid, 0xABCDEF01, \"NoiX Sisakok: /sisak1 /sisak2 /sisak3 /sisak4 /sisak5 /lockhelmet\"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Elõbb bekell jelentkezned RCON Adminnak.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak1\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 0; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 1].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak2\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 1; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 2].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak3\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 2; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 3].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak4\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 3; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 4].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/sisak5\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 4; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' Megváltoztatta a sisak modelljét [Model 5].\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } if (strcmp(\"/lockhelmet\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); GetPlayerName(playerid,aname,sizeof(aname)); opc = 5; format(string, sizeof(string), \"Szerver: \'%s\' kikapcsolta a Sisak használatát a szeveren.\",aname); SendClientMessageToAll(0xABCDEF01, string); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF4040AA, \"Hiba: Nem vagy RCON Admin.\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if (opc == 0 || opc == 1 || opc == 2 || opc == 3 || opc == 4) { if (opc == 0) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } if (opc == 1) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX2{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18976, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX2{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX2{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX2{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX2{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX2{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX2{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX2{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX2{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX2{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX2{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX2{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX2{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX2{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX2{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX2{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX2{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX2{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX2{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX2{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX2{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } if (opc == 2) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX3{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18977, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX3{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX3{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX3{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX3{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX3{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX3{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX3{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX3{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX3{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX3{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX3{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX3{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX3{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX3{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX3{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX3{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX3{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX3{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX3{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX3{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } if (opc == 3) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX4{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18978, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX4{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX4{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX4{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX4{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX4{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX4{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX4{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX4{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX4{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX4{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX4{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX4{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX4{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX4{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX4{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX4{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX4{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX4{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX4{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX4{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } if (opc == 4) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER) { if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { switch(GetPlayerSkin(playerid)) { #define NOIX5{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18979, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5)); case 0, 65, 74, 149, 208, 273: NOIX5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000} case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: NOIX5{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000} case 7, 10: NOIX5{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 9: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 11..13: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000} case 15: NOIX5{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 17..21: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: NOIX5{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 40: NOIX5{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: NOIX5{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 51..54: NOIX5{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 59..62: NOIX5{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 77: NOIX5{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000} case 85, 88, 89: NOIX5{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 90..97: NOIX5{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 132: NOIX5{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 144..146: NOIX5{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 220: NOIX5{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 223, 246: NOIX5{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 224..245: NOIX5{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 294: NOIX5{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000} case 295: NOIX5{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000} case 296..298: NOIX5{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} case 299: NOIX5{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000} } } } else { RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT); } } } return 1; } stock IsABike(vehicleid) { new result; new model = GetVehicleModel(vehicleid); switch(model) { case 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model; //Add vehicles to wear helmets default: result = 0; } return result; }[/pawn] Ha hibák -helyesírási hibák vannak szóljatok ::| 261
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halál zóna« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 12:23:42 »
Hali. Magyarosítottam egy jó kis szkriptet. Ennek a szkriptnek az a lényege, ha meghalsz kidob egy dialogot és kiírja hogy visszaakarsz -e térni a halálod helyére.
Készítõ: [iSS]Daniele_Tom Fordította: BoOy Forráskód: [pawn]#include <a_samp> public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Fordította: BoOy\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } new Float:x,Float:y,Float:z; new DeathPos[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { DeathPos[playerid] = GetPlayerPos(playerid,x,y,z); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(DeathPos[playerid] == true) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{e00000}Halál zóna\",\"{00b000}Visszaakarsz térni a halálod helyére?\",\"Igen\",\"Nem\"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(response) return SetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(!response) return 1; } return 1; }[/pawn] 262
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GameTextForPlayer/GameTextForAll Használata« Dátum: 2011. Szeptember 15. - 16:12:28 »
Hali. Leírom hogy mire való a GameTextForPlayer/GameTextForAll funkciók.
Kezdem a GameTextForPlayer funkcióval. (Ez a funkció arra való, hogy kijelezzen egy szöveget a játékosnak. Mondok egy példát: Ha meghalsz kiír egy szöveget.) Tehát kezdjük: [pawn]GameTextForPlayer(playerid,\"szöveg\",idõ,stílus); [/pawn] Pl. nekem most ez: [pawn]GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1);[/pawn] Mivel ez egy halál üzenet ezért az OnPlayerDeath-hez írjuk. Egészbe így néz ki: [pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1); return 1; }[/pawn] Szöveg színeket, stílusokat itt találod meg: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextStyle Ezzel kész vagyunk.Most következik a GameTextForAll.(Ez a funkció arra való, hogyha pl. meghal valaki, akkor mindenki látja, azt a szöveget amit kiírsz. Ezt a funkciót az adminok ismerik mivel az announce is így mûködik.(/announce szöveg) Kezdjük: [pawn]GameTextForAll(idõ, stílus, \"szöveg\");[/pawn] Példa: [pawn]GameTextForAll(3000, 3, \"%s halott!\");[/pawn] (Az \"%s\" a halott player nevét jelenti. pl. \"Pisti halott!\") Egészbe: [pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GameTextForAll(\"%s halott!\",3000, 3); return 1; }[/pawn] Ha mind a kettõt akarod: [pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GameTextForAll(\"%s halott!\",3000, 3); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~lol, meghaltál\",1000,1); return 1; } [/pawn] Ennyi lenne. Remélem érthetõ voltam ::| 263
Segítségkérés / DM VirtualWorld« Dátum: 2011. Szeptember 10. - 21:04:06 »
Sziasztok. Hogy lehetne egy DM szkriptbe Megadni a dm map virtual world-jét? SetPlayerVirtualWorld-el kezdtem de nemjó Tudnátok segíteni? Köszönöm
264
Segítségkérés / Szkript hiba« Dátum: 2011. Szeptember 10. - 10:41:01 »
Sziasztok. Valaki kitudná javítani ezt: [pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) // E: stunter1/2 = egy szám, hogy hányadik helyen áll a skin amikor beraktad, például 0,1,2 stb... { GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Stunter\", 5000, 1); SetPlayerPos(playerid, 1669.0923,-1676.3086,21.4357); SetPlayerFacingAngle(playerid, 189.9247); SetPlayerCameraPos(playerid, 1669.8665,-1679.0420,21.4360); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1669.0923,-1676.3086,21.4357); TextDrawShowForPlayer(playerid, CBox); TextDrawShowForPlayer(playerid, CBox2); TextDrawShowForPlayer(playerid, InfoC); TextDrawShowForPlayer(playerid, SkinC); ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DAN_LOOP_A\",4.0,1,0,0,0,-1); } if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) // { GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Drifter\", 5000, 1); SetPlayerPos(playerid, -263.2422,2226.7073,110.4609); SetPlayerFacingAngle(playerid, 279.4366); SetPlayerCameraPos(playerid, -259.3647,2227.1392,110.0852); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -263.2422,2226.7073,110.4609); ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DAN_LOOP_A\",4.0,1,0,0,0,-1); } if(classid == 6 || classid == 7 || classid == // { GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Jumper\", 5000, 1); SetPlayerPos(playerid, -464.6849,2224.1455,1108.9216); SetPlayerFacingAngle(playerid, 267.0313); SetPlayerCameraPos(playerid, -456.8397,2224.1357,1105.3457); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -464.6849,2224.1455,1108.9216); ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DAN_LOOP_A\",4.0,1,0,0,0,-1); } if(classid == 9 || classid == 10 || classid == 11) // { GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Csajok\", 5000, 1); SetPlayerPos(playerid, -1658.2007,1218.2784,7.2500); SetPlayerFacingAngle(playerid, 267.0313); SetPlayerCameraPos(playerid, -1654.2991,1217.4213,7.2500); SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1658.2007,1218.2784,7.2500); ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_C\",4.0,1,0,0,0,-1); iSpawnSet[playerid] = 13; SetupPlayerForClassSelection(playerid); PlayerPlaySound( playerid, 1183, 0.0, 0.0, 0.0 );//KEzdõdik a zene return 1; } [/pawn] Elõre is köszönöm 265
Segítségkérés / Zombi bot filterscript« Dátum: 2011. Szeptember 08. - 16:59:42 »
Sziasztok. Hol találok egy olyan FS-t ahol egy parancsra vagy 10 zombi bot jön és nem akadozik?
266
Segítségkérés / MTA 1.1 Test Probléma« Dátum: 2011. Szeptember 04. - 12:18:18 »
Sziasztok. Tegnap feltelepítettem az MTA legújabb verzióját. Mapoltam stb, egyszercsak rámegyek a \"Test\"-re, ott kiírja hogy \"Basic test\" vagy \"Full test\". Megnéztem mindeggyiket egyszercsak a Full testnél nem ment CJ.(vagyis ment de egy helybe). Még mindíg csinálja nemtudom mi lehet a baja ...De már a \"Basic Test\"-nél se megy HELP! Köszönöm
267
Segítségkérés / Hogy lehet objecteket rakni a playerre?« Dátum: 2011. Szeptember 02. - 15:47:30 »
Sziasztok. Olyat akarnék csinálni hogy egy parancsal pl. rajtalenne a player skin-en az Xmas sapka Azt hiszem hogy AttachObjectToPlayer a kódja csak nemtudok vele mit kezdeni
268
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás] Szerver készítése routerrel (Alapos leírás)« Dátum: 2011. Szeptember 01. - 19:25:15 »
Sziasztok elmondom nektek hogyan kell szervert készíteni, akinek routere van. (Annyit elmondok nekem is routerem van és fél évig killódtam azon, hogy lássák a többiek a szervert.)
269
Segítségkérés / Hogyan lehet a skinválasztásnál több helyen is választani?« Dátum: 2011. Augusztus 28. - 02:47:43 »
Sziasztok. Már tudok mident stb. De most olyat szeretnék hogy pl. a stunter emereknél a skinválasztó hely az a hegyekben...még a driftes emberekkel meg a drift pályákon bla bla..
Tudnátok segíteni? 270
Archívum / [HUN]Cool Stunt Drift World Szerver« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 15:48:15 »
Sziasztok. Had mutassam be a 2. szerveremet. A szerver még készül de lehet jáccani . Nem publikált GameMode ezért én szkripteltem az egészet. Ez egy házi szerver, és a netem kicsit lassú, ezért elõfordul hogy nagy a ping. Persze valamikor nem az én hibám
Kezdõhely : Los Santos Teleportok száma: kb. 30(dolgozás folyamatban) Admin TGF : OFF Admin parancsok: kb. 50 Mapok száma: 10 (dolgozás folyamatban) Parancsok száma(összes):kb. 100 (dolgozás folyamatban) Itt egy kis ízelítõ http://kepfeltoltes.hu/view/110823/Samp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg IP: - Mindenkit szeretettel várok a Szerverre. |