Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - divkn

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18
181
Függvények / numargs
« Dátum: 2013. Szeptember 01. - 11:44:47 »
numargs


Visszatér az argumentumok számával. (Egyéni funkció paramétereket nem számítja bele.)
Paraméterei:
 
Nincsenek paraméterei

 
VisszatéréseVisszatér az argumentumok számával.


#include a_samp
main()
{
    funkcio_1(1,\"szia\",12.34,\"bai\"); // 4 db argumentum
    funkcio_2(2013,1,\"szia\",12.34,\"bai\"); // 1 db paraméter és 4 db argumentum
}
funkcio_1({Float,_}:...)
{
    printf(\"%d\",numargs()); // 4-et fog kiírni a konzolba.
}
funkcio_2(szam_1, {Float,_}:...)
{
    printf(\"%d\",numargs()); // Ismét 4-et fog kiírni a konzolba, mivel a \'szam_1\' paraméter már nem argumentum.
}

 
Kapcsolódó funkciók:
getarg -
setarg -
Eredeti link: N/A

182
Függvények / max
« Dátum: 2013. Szeptember 01. - 11:13:46 »
max


Visszatér a legnagyobb értékkel.
Paraméterei:
 
(value1, value2)

 
value1Az egyik érték, amit össze szeretnénk hasonlítani a value2-ben megadott értékkel.
value2A másik érték, amit össze szeretnénk hasonlítani a value1-ben megadott értékkel.
VisszatéréseVisszatér a legnagyobb értékkel.


#include a_samp
main()
{
    printf(\"%d\",max(30,-10)); // 30-at fog kiírni
    printf(\"%d\",max(-10,30)); // 30-at fog kiírni
    printf(\"%d\",max(30,30)); // 30-at fog kiírni
}

 
Kapcsolódó funkciók:
min - Visszatér a legkisebb értékkel.
Eredeti link: N/A

183
Függvények / min
« Dátum: 2013. Szeptember 01. - 11:12:20 »
min


Visszatér a legkisebb értékkel.
Paraméterei:
 
(value1, value2)

 
value1Az egyik érték, amit össze szeretnénk hasonlítani a value2-ben megadott értékkel.
value2A másik érték, amit össze szeretnénk hasonlítani a value1-ben megadott értékkel.
VisszatéréseVisszatér a legkisebb értékkel.


#include a_samp
main()
{
    printf(\"%d\",min(30,-10)); // -10-et fog kiírni
    printf(\"%d\",min(-10,30)); // -10-et fog kiírni
    printf(\"%d\",min(30,30)); // 30-at fog kiírni
}

 
Kapcsolódó funkciók:
max - Visszatér a legnagyobb értékkel.
Eredeti link: N/A

184
Függvények / sendstring
« Dátum: 2013. Augusztus 31. - 23:34:29 »
sendstring


Karakterlánc küldése a megadott IP címre.
Paraméterei:
 
(const message[], const destination[]=\"\")

 
message[]Kézbesítendõ karakterláncunk. Ha a érték egy kicsomagolt karakterlánc, akkor a funkció UTF-8 karakterkódolásban fogja kézbesíteni.
destination[]Azaz IP cím (egyben a portszámmal), ahová szeretnénk küldeni a karakterláncot. Ha az érték üres, akkor a 127.0.0.1:9930-as címre fogja kézbesíteni.
VisszatéréseHa sikeresen kézbesítette, akkor 1-el tér vissza viszont, ha sikertelenül, akkor 0-val fog visszatérni.


#include a_samp
main()
{
    if(sendstring(\"teszt\", \"192.168.1.101:1234\"))
        print(\"Sikeres\");
    else
        print(\"Sikertelen.\");
}

 
Megjegyzések:
- Ez a funkció 0.2x óta nem elérhetõ.
Kapcsolódó funkciók:
sendpacket - Állandó karakterlánc küldése a megadott IP címre.
listenport - Megadott portszám követése/figyelése.
Kapcsolódó eljárások:
@receivestring
@receivepacket
Eredeti link: N/A

185
Függvények / sendpacket
« Dátum: 2013. Augusztus 31. - 23:33:36 »
sendpacket


Állandó karakterlánc küldése a megadott IP címre.
Paraméterei:
 
(const packet[], size, const destination[]=\"\")

 
packet[]Kézbesítendõ karakterláncunk.
sizeA packet paraméterének mérete bájtban számolva.
destination[]Azaz IP cím (egyben a portszámmal), amihová szeretnénk küldeni a karakterláncot. Ha az érték üres, akkor a 127.0.0.1:9930-as címre fogja kézbesíteni.
VisszatéréseHa sikeresen kézbesítette, akkor 1-el tér vissza viszont, ha sikertelenül, akkor 0-val fog visszatérni.


#include a_samp
main()
{
    new string[6] = \"teszt\";
    if(sendpacket(string,sizeof(string)*4,\"192.168.1.101:1234\"))
        print(\"Sikeres\");
    else
        print(\"Sikertelen.\");
}

 
Megjegyzések:
- Ez a funkció 0.1b óta nem elérhetõ.
Kapcsolódó funkciók:
sendstring - Karakterlánc küldése a megadott IP címre.
listenport - Megadott portszám követése/figyelése.
Kapcsolódó eljárások:
@receivestring
@receivepacket
Eredeti link: N/A

186
Függvények / listenport
« Dátum: 2013. Augusztus 31. - 23:32:40 »
listenport


Megadott portszám követése/figyelése.
Paraméterei:
 
(port)

 
portPortszám követése. A port paraméterének értéke csak 1 és 65535 között lehet.
VisszatéréseMindig 0-val tér vissza.


#include a_samp
main()
{
    listenport(1234);
}
// vagy
public OnGameModeInit()
{
    listenport(1234);
    return 1;
}

 
Megjegyzések:
- Ez a funkció 0.2x óta nem elérhetõ.
- Ha a funkció nem szerepel a módban, akkor az alapértelmezett 9930-as portszámot fogja használni.
Kapcsolódó funkciók:
sendstring - Karakterlánc küldése a megadott IP címre.
sendpacket - Állandó karakterlánc küldése a megadott IP címre.
Kapcsolódó eljárások:
@receivestring
@receivepacket
Eredeti link: N/A

187
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:ChangelingCreations
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 10:51:31 »
[mod]AB úgy döntött hogy a mód írását befejezi, nekem meg ott a PRP.A témát lezártam és a kiemelést megszüntettem.[/mod]

188
Archívum / Pixel Bros.
« Dátum: 2013. Augusztus 24. - 15:05:16 »

\"710546917cg_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
BY ANONBRONY & DIVKN
 
 
Valószínûleg most egy kérdés özön söpörne végig Plus Roleplay móddal kapcsolatosan, ezért ezzel kapcsolatosan szeretném leírni hogy a módot nem fejeztem be, hanem csatlakoztam egy másik projekthöz, amit anonbrony készít. Anonbrony nem regisztrált tag, tehát szerintem nem fogjátok ismerni, még a régi nevén se. (killsau) Nos, õ is szintén úgy gondolta hogy készít egy módot unalomból, ráadásul kezdõ fejjel kezdett hozzá, nem véletlenül csatlakoztam a mód írásában és ez nem folyásolja be az én módom írásába sem, nem beszélve arról hogy nekem is segít a Plus Rolaeplay módban. Gondolom láttátok a kategóriát, tehát ez nem egy szerepjáték szerver lesz, hanem egy multimode szerver, vagyis több ismert vagy  nagy részben általunk kitalált, kialakított minijátékok lesznek szobákra osztva. Jelenleg 12 minijáték lesz elkészítve, késõbb egyre több és több játék várható, legalábbis ha valamennyire sikeres. Weboldal szintén nem lesz, hanem a szerveren lesz kialakítva egy chat féle fórum.
Mint már írtam az alábbi olvasható minijátékok szobákra lesznek osztva és nem véletlenszerûen választ egyet a szerver. Ha a verseny már megy, akkor a szerver a \'lobby\' szobába fog helyezni és addig ott leszel, míg el nem indul a következõ menet. /mm, /main, /home, /mainmenu parancsal vagy C gomb megnyomásával visszatérhetsz a minijáték választó menübe. A menetek alatt lesznek rövid eventek is amik talán majd befolyásolják a játék menetét, de errõl nem szeretnék bõvebben írni. Az eventek kívül lesznek NotBug eventek is tehát, ha valaki talál egy elírást és beírja a chatbe a hibás szót, akkor egy jutalmat fogsz kapni. Ezen kívül rengeteg rejtett funkciók lesznek. Íme a jelenlegi minijátékok listája:
Search and destroy
Azt hiszem hogy ez a név ismerõs lesz mindenkinek, fõleg aki játszott már Call of Duty-val, bár ittannyiban változik hogy mindenkit lerak egy helyen és kap külömbözõ jármûveket, fegyvereket. Nem kell más tennetek mint megtalálni a szöveggel ellátott furgonokat és megsemmisíteni C gombbal vagy /c4, /bomb parancssal. Nem volt szándékom segítséget berakni a módba, de végül mégis annyiban maradtunk hogy lesznek rejtett pickupok, amik segíteni fognak a keresésben. Ja, és Idõre megy. (azt hiszem 10 perces a menet)
King of the map
Valószínûleg ez a név nem lesz annyira ismerõs, talán azoknak aki már játszott a Screamer 4x4 nevezetû játékkal, igaz ott King of the hill a neve és nem map. Esetleg ha azt írom hogy ez az ismert fallout és carsumo keverék. A játék lényege is gondolom egyértelmû, bár a játék picit csalni fog. Ha a mód nem észleli a mozgást, akkor a map elkezd forogni egy irányba vagy az autó ugrálni vagy csúszni fog valamelyik oldalra. Azt hiszem itt nem lesz idõ, hanem addig megy a futam, míg meg nem lesz az egyetlen túlélõ a mapon.
Smash up derby
A nevébõl rá lehet jönni hogy ez egy roncsderbis mód. Csak egy picit módosítottuk a szabályait. Lesznek fegyverek, páncélok, élet, bomba, bunnyhop és sok más felszedhetõ eszközök Re-volt stílusban. Ütközések során pontokat lehet szerezni, bár nem csak ütközés, hanem fegyverek használata során is.
Button battle
Errõl nem tudok sok mindent írni, mivel még tervezgetjük a játék menetét, de az valószínû hogy majd kapott lehetõségekre állhatsz majd ezzel támadhatod az ellenfeleidet.
Hide and Seek
TF2-bõl (Team Fortress 2) ismert Prop Hunt mód SA-MP-os változata. Itt nem lesznek segédeszközök, hanem pontosan úgy fog mûködni, mint a Prop Hunt. Egyenlõre az kérdéses hogy majd az object közelében kell lenned és te megkapod azt alakot vagy a szerver fog választani neked. Aki talán nem ismerné a módot:

Catch a girl
Ez egy fogócksa mód lesz (ha minden igaz), bár a játék neve még teljesen forrt ki, ahogy játékmenete is.
Crazy frog
Ismert Cops and Robbers miniáték \"Crazy Frog - Axel F\" féle módosítással, vagyis a robber egy láthatatlan motoron ül és a többi rendõr pedig szintén motoron fog követni téged. Szintén itt is lesz azt hiszem felvehetõ láthatatlanság, fagyasztás és egyéb felhetõ eszközök.
A játék lényege az hogy tovább kell bírnod a terepet.
Simon says
A cím gondolom mindent elárul. Azt kell tenned, amit a Simon kér. (vagyis a szerver)
Labyrinth
Szintén a cím elárul mindent. Szerver által generált pályákon kell végig haladnatok.
Catchup
Aki már játszott a Screamer 4x4 nevezetû játékkal, az gondolom ismerni fogja a többjátékosban található catchup játékot. Ez egy domination jellegû játékmód, vagyis több bóját kell magunkévá tenni illetve fenntartani, míg le nem jár az idõ. Egy picit nehezítünk a játékban vagyis a bójákon kívül lesznek felvehetõ pickupok is, tehát kaphatsz fegyvert, páncélt, bunnyhop-ot, csillagot és egyéb eszközt, úgy mint Re-Voltban.
Pacman
Én úgy gondolom errõl nem kell sokat írni, mivel mindenki ismeri a Pacman nevezetû játékot, csak 1 dolog változott a játékban és az pedig hogy a szerver csapatokba fogja osztani (pacman és Ghost csapat), vagyis nem csak egy pacman-re kell vadászniuk a ghostoknak, hanem 1-nél többre. A ghostok LMB (Left Mouse Button, Bal egér gomb) segítségével tudják elkapni a Pacmant.
Soccer
Eredetileg egy normális a focit szerettünk volna, végül annyiban maradtunk hogy két féle opció lesz vagyis a normális foci és egy jármûves foci. A jármûves foci annyiból áll hogy a pálya közepén lerak egy labdát, amit jármûvel kell felszedni és eljutni egészen a kapuig.

189
Archívum / Welcome back to the city of Los Santos!
« Dátum: 2013. Augusztus 09. - 20:05:41 »

\"width=500http://orig12.deviantart.net/7114/f/2015/157/8/4/welcome_back_to_city_of_los_santos_by_knorberthu-d8w7tjo.png[/img]
IP: Jelenleg nem elérheto.
 
 
A \"Welcome back to the city of Los Santos!\" (rövidítve: WBTTCOLS) egy többnyelvű \"szerepjáték\" féle szerver lesz, azzal a különbséggel, hogy itt a fórumon ismert RP/RPG szabályok nem mind hitelesek, mint például és legfőképp a Power Gaming (PG), nevezhetjük GTA szerepjátéknak is, ami azt tételez fel hogy ki lehet használni a játék fizikáját. A szerver neve eredetileg Welcome (back) to Los Santos Roleplay lett volna, de mivel egy picit félreérhető LS-RP miatt, ezért egy picit ki lett egészítve és levéve a Roleplay felirat is. Azért válaszottam ezt a nevet, mert egyrészt Los Santos elég nagy város ahhoz hogy az álló karakterek betöltsék a szerepüket és további kisebb-nagyobb minijátékokat is el tudjak helyezni, hisz eddigi be nem fejezett projekteim kis városokban játszódott és most visszatérés Los Santosba, mint GTA V-ben nagyszerű választás. Ezen a szerveren jelenleg most egyedül dolgozom, szóval sajnos lassan haladok vele, amennyire az időm engedi írogatok bele. (Nem, nem fogok egyesülni más szerverekkel) A szerver pedig C++ nyelven írom, Windowsnál teljesen vissza lett fordítva a szerver, Linuxra még egyenlőre nincs, némi szinkronizáció javítások észrevehetőek lesznek, de a cél az volt hogy bármilyen cheat/hacket ne továbbítson más játékosoknak, se a szervernek.
(leírás hamarosan)

190
Adás-Vétel / Balance Schwinn Csepel BMX
« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 01:04:49 »
Próba cseresznye.
Eladnám (vagy cserélném) a képen látható használt Balance Schwinn Csepel BMX kerékpáromat, plusz hozzá 4 db peget.
Látásaim szerint ez csak flatland féle BMX, mivel váza látszata elég gyilkos.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130803/bmx_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Igen, a kép egy pincében készült, de az mellékes. vagy nem.

191
Kérdések, Segítség / Invitel trollkodik?
« Dátum: 2013. Július 19. - 22:37:03 »
Apám már felkapta az agyvizét ahogy a Skype ismerõseim is, engem meg különösen nem zavar a leállás. XD
Még nyáriszünet elõtt lecseréltük a régi PR-Telecomos (TV antennás, 3 MB) modemünket egy Invitelesre (ADSL, 15MB)
és azt kell hogy mondjam elég jól mûködött egészen e hét péntek délutánig. Halvány lila gõzöm sincs hogy a gép
csatlakozik le a modemrõl vagy a szolgáltató mûvel valamit, de egy idõ után fogja magát és a kapcsolat megszakad.
Tegnap még itt is volt az egyik munkatársuk bekötni a telefont a szomszédba, így apám lehívatta hogy nézze meg
és csak õ ránézett a modemre és azt mondta nincs hogy vele probléma. Mivan? XD
Apám frissítette az oldalt és valóban mûködött minden, azt folytatta a böngészkedést és ismét leállt. XD
Már nem hívta vissza, hanem kikapcsolta a gépet. Én is megfigyeltem a TP-Link statisztikáját és lehet
látni hogy valóban elgondolkozik a csatlakozáson. Figyeltem a LED fényeket is egyáltalán nem jelzi hogy
nem csatlakozna a szolgáltatóhoz, nem változnak se a színek se a viselkedésük, kivéve a 4 LAN-os ledek.
Ismerõsömnek is Inviteles modemje van és mindig ki szokta kapcsolni, mert túl terhelõdik.
Aaahhmm...  2 hónapig áram alatt volt és sosem állt le. Nem tudom nincs ötletem. XD
Egyébként most megfigyeltem. Most ezt Notepad++-ban írtam és a Skype eddig nem csatlakozott le.
Most ismét elkezdtem böngészkedni Facebookon és ismét leállt úgy 5 perce.
E: pacekjani. wtf r u doing?

192
Grafikai Munkák/Logók / Képkészítõ LIGA! [Átirányítás]
« Dátum: 2013. Július 10. - 18:42:02 »
A témát azért hoztam létre, mert sokan nem számítanak rá hogy valaha lesz-e képkészítõ liga és

nem tekintik meg a fórum tagjai a \"Verseny szervezése\" fórumot, ezért most létrehoztam hogy felketsem mások figyelmét.

http://sampforum.hu/index.php?topic=43925.0

193
Verseny szervezése / Képkészítõ LIGA! <Vége!>
« Dátum: 2013. Július 08. - 15:40:11 »
Mivel pisti525 nem tud beküldeni képet, de Doriftar és Monson végzett vele, tehát én úgy gondolom hogy a ligát lezárom. Mit is írhatnék még. Én úgy érzem hogy az idõzítéssel voltak problémák, vagyis az én számításom az 1 nap elkészítési idõ nem volt elég. Ez jövõben változni fog. A beküldésekkel nem voltak problémák. Nem is húzom tovább az idegeket.
Monson és Doriftar
Mindketten jól teljesítettétek a feladatot. Doriftar egy összedobott képet küldött be, mivel el kellett mennie, így örömmel kijelenthetem hogy Monson nyerte a képkészítõ ligát. Gratulálok.
A \"KL. gyõztese\" rangot hamarosan megkapod. (Ha minden igaz.)



Elérkezett az idõ, azaz itt a nyár arra hogy elindítsam az elsõ képkészítõ ligára való jelentkezést.
Nincsenek nagy terveim, tehát ez a liga gyorsan és egyszerûen fog lezajlani.  A liga gyõztese egyértelmûen
egy \"KL. Gyõztes\" rangot fog kapni fórum adminisztrátorai jóvoltából.
A jelentkezést 2013. augusztus 11-én (vasárnap) este 8-kor fogom lezárni és
2013. augusztus 12-én (hétfõn) indul a liga.
Íme a lista amirõl tudni kell illetve válasz egy kérdésedre
- Bárki jelentkezhet ligára. Figyelmen kívül hagyjuk ha felhasználó most regisztrált vagy nincs elegendõ hozzászólása.
- Jelenleg nincs max. fõ meghatározva.
- A képszerkesztõ szoftver szintén nincs meghatározva. Képkészítõ segédszoftverek használata engedélyezett.
- Mindenki 15 órát kap arra hogy elkészítse a képet a feladat alapján.
- Az elkészült képeket a bíróknak küldjék el és egyben felhasznált képeket is, ha van.
Bírók
- divkn
- Netelek
Ligára jelentkezõk
- ClimaCool
- havasi2001
- pisti525
- Rupert
- Monson
- fabianpatrik
- Doriftar
- Anonbrony
- tucsapi
- Bendi.
- Cross


\"width=28http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2012/177/0/0/pinkie_pie___let__s_do_this____by_majora64-d5501la.png[/img]Let\'s do this.
Elérkezett a várva várt pillanat. Íme a szabályok:
- NE használj és NE küldj be letöltött projekt mentéseket, amit nem te készítettél.
- Készíts min. 2 teljes képernyõs fotót a kép menetérõl. és küld is el a bíróknak.
- A felhasznált vektorokat, effeketeket, sablonokat, betûtípust, ecsetet is csatold a beküldésedhez.
- Mindenki 23 órát kap arra hogy elkészítse a képét. Éjfélkor zárul beküldési lehetõség.
- Képszerkesztõ szoftver nincs meghatározva. Képkészítõ segédszoftverek használata engedélyezett.
Ellenfeleitek:
fabianpatrik vs pisti525
Doriftar vs havasi2001
ClimaCool vs Monson vs Rupert
A feladat pedig:
Készítsetek egy 500x160 pixeles (szélesség x magasság) bannert. Legyen keretbe helyezve és a vízszintben lévõ keret vonal vastagsága legyen 3 pixel. A színt, stílust és a témát rátok bízom.
>>>> Csak 2 képet kaptam, így 1-2 nappal hosszabítom a leadási lehetõséget. <<<<


Második egyben végsõ menet
Szabályok nem változtak-
Továbbjutottak:
- Monson
- Doriftar
- pisti525
Ellenfeleitek:
pisti525 vs Doriftar vs Monson
A feladat pedig:
Készítsetek egy 1920x1080 pixeles (szélesség x magasság) háttérképet. Használhattok letöltött háttérképet, amit nektek tovább kell fejleszteni. Lehetõleg szerepeljen egy darab nagy szöveg valahol a képen és használjatok min 1 db kivágott képet. A témát továbbra is ti választjátok.
A verseny zárul augusztus 19-én éjfél után és du. 3-kor eredményhirdetés.

194
Hangszerek és előadók / Cloud 9+ - Breathe In
« Dátum: 2013. Június 24. - 15:52:38 »
Mother of Hungarian Dubstep.
 

195
GTA San Andreas / [WIP] San Andreas Online
« Dátum: 2013. Június 18. - 01:12:18 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/130617/sao2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Sajnos a SA-MP Evolution project látásom szerint kudarcba fulladt DFFReplace funkció miatt, ezért teljesen feleslegesnek tartottam
a továbbfejlesztésés, így hát nem volt más gondolatom, mint folytatni a SAO modifikációt immáron Visual C-ben.
A szerver oldali játék szkriptelést továbbra is a Pawn programozási nyelv teszi lehetõvé és ha jól sikerülnek a dolgok, akkor
valószínûleg lesz egy Party Mode fül is a kliens oldalon.
Nem sok mindent tudok mondani róla, még csak 2 napja kezdtem el a kliens rész kialakítani.
Fejlesztés alatt: 0.1a Alpha
Aktuális verzió: n/a
0.1a Alpha verzió tervezett korlátai:
500 000 objektum létrehozási lehetõség;
5000 jármû létrehozási lehetõség;
2000 Actor avagy NPC létrehozása;
100 férõhely (Actorokat avagy az NPC-ket nem számolja bele);
100 textdraw lehetõség (Gondolom senki sem használ egyszerre 100-nál több TD-t);
2000 DirectX grafikai elemek létrehozási lehetõség;
200 térkép ikonok létrehozása (200 db ikon még kérdéses);
Aki szeretne csatlakozni a fejlesztéshöz vagy részt venne a tesztelésekben,
akkor írjon nekem PÜ-t vagy vegyen fel Skype-on. koncz.divkn.norbert
Have a nice day. Peace.


Kliens konfiguráció és parancsok
(bool)winmodeJáték indítása ablak módban(1) vagy teljes képernyõn(0). Alapértelmezett értéke: 0
(int)winheightJáték felbontásának magassága pixelben. (1-1200 pixelig) Alapértelmezett érték: 480
(int)winwidthJáték felbontásának szélessége pixelben. (1-1920 pixelig) Alapértelmezett érték: 640
(int)colqualityFelbontás minõsége (0 ha 16-bit/1 ha 32-bit) Alapértelmezett érték: 0
(string)nameJátékban látható neved. (4-24 karakter hosszú) Alapértelmezett érték: Player(szám)
(bool)debugMûveletek megjelenítése (0 ha nem/1 ha igen) Alapértelmezett érték: 0
(bool)muteSzerver zenék, hangok tiltása(1) vagy engedélyezése(0) Alapértelmezett érték: 1
(bool)widescreenJáték szélesvásznon (0 ha nem/1 ha igen) Alapértelmezett érték: 0
(int)antialiastingÉlkerekítés minõsége (0-2-ig) Alapértelmezett érték: 0
(int)brightnessFényerõ módosítása (0-100-ig) Alapértelmezett érték: 30
(float)drawdistLátótávolság módosítása (1.0-100.0-ig) Alapértelmezett érték: 50.0
(int)syncrateSzerverrel való kommunikáció gyakorisága (10-100ms-ig) Alapértelmezett érték: 60

Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal