Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 181
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: /me és társai« Dátum: 2012. Szeptember 09. - 16:21:09 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=32005.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=32005.0 182
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: A csodálatos Oxford rpg!« Dátum: 2012. Szeptember 08. - 14:40:15 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31950.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31950.0 183
Segítségkérés / Jármû ütközés« Dátum: 2012. Szeptember 08. - 13:03:52 »
Épp unalmamba a carmageddon módon dolgozgatok és egy kis akadályba ütköztem:
Hogyan lehetne azt lekérdezni amikor két játékos ütközik jármûvel. Vagyis jármû jármûvel ütközik? 184
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Ingyen szervereket szolgáltatok!« Dátum: 2012. Szeptember 04. - 18:35:53 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31863.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31863.0 185
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: /aszoli script keresek!« Dátum: 2012. Szeptember 03. - 20:30:24 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31827.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31827.0 186
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Rp szerver vehetõ kocsi((többi lent))« Dátum: 2012. Szeptember 03. - 20:30:02 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31836.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31836.0 187
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Fblockread« Dátum: 2012. Szeptember 03. - 18:39:04 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Függvények.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31832.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31832.0 188
Játékok / Battlefield és Call of Duty Modern Warfare összehasonlítás« Dátum: 2012. Szeptember 01. - 16:43:23 »
Elõször is nem célja a flamelés csupán pár embernek nyitnám ki a szemét ezzel, hogy mennyire átverés a Call of Duty. Mert 2005-ös színvonalat adnak 2012-ben teljes árú játékként. És a legtöbb PC újság meg mainstream kritikus egész jól értékelte (mivel ma már csak a márkát nézik nem a játékot), de ha függetlenül nézzük csupán a tényekre alapozva akkor már fordul a kocka.
A CoD tipikus példája a játékipar átverésének. Ha a modern warfare nem Call of Duty név alatt jött volna ki a kutyának nem kellene és a fanjainak is csupán azért tetszik mert elvakította õket a játék. Ha fejlõdést néznénk az MW1 óta semmit sem láthatunk, vagyis visszafele fejlõdött bõven. Vegyük elsõnek alapul a metacritiket: Call of Duty Modern Warfare 3: A felhasználók véleménye szerint: 410 ember szerint a játék jó, 96 ember szerint a játék elmegy és 1 565 ember szerint a játék rossz. Battlefield-3 A felhasználók véleménye szerint: 981 ember szerint a játék jó, 89 ember szerint a játék elmegy és 255 ember szerint a játék rossz. A metacritik felhasználói része hasonló az IMDB-hez és szerintem igen jó képet alkot a játékokról mivel a játékosok nagy része függetlenül ír a játékról. Már szerintem ebbõl leolvasható az, hogy félresikerült a COD viszont ha elemekre bontjuk akkor meg is tudjuk miért. Kézifegyeverek szempontjából A Call of Duty Modern Warfare összesen 50 fajta fegyverrel rendelkezik amit a játékosok elé bocsájt. Ebbe beleszámoltam a kézi fegyvereket SMG-ket, nehéz gépfegyvereket és gépfegyvereket is. Ez ugyebár soknak tûnik de nézzük a konkurenciát: A Battlefield 3 összesen 78 darab fegyvert bocsájt a játékosok elé. És még 30 darab jármûvet ad ahhoz, hogy a másikat lezúzhassuk. Ugyebár ha azt nézzük, hogy a modern warfare 3 késõbb jött ki mint a BF3 akkor az ember ésszerûen többet vár el nem kevesebbet. De nézzük csak tovább az összehasonlítást. Motor szempontjából Modern Warfare 3: Az IW Engine dorombol alatta. Ezt láthattuk az elsõ Modern Warfare részben és nem sokat változott azóta. Továbbra sincs ballisztika, realisztikus környezet, rombolható tereptárgyak és nincsenek még fény tükrözések. A tereptárgyakkal a játékos nincs interakcióban. Egy mûanyag kuka megvéd téged bármitõl. Teljesen nem reális ez a mai kor viszonylatában az ember legalább annyit elvárna, hogy e téren reális legyen de még itt sem az. Battlefield 3: Frostbite 2 motort használja. Itt már található ballisztika, realisztikus környezet, rombolható tereptárgyak és fény tükrözések. De nézzük a motorokban a különbséget egy videó összehasonlítással: A videóban tisztán látszik, hogy a Frostbite 2 motor már a játékosanimációkat reálisra kovácsolta ami még az MW3 készítõinek nem sikerült. Aki megnézi a videót láthatja, hogy gyönyörûen összhangban vannak a Frostbite mozgásanimációi míg az MW3 legó szerûen mozog. Egyértelmûen ebben a kategóriában is alul maradt az MW3. Hangok szempontjából Egy FPS játékban a hang és a látvány alap dolog ugyanis õk felelnek azért, hogy a játékos elhiggye és csatában érezze magát. A motorban már alul maradt a modern warfare 3 nézzük a hangokban sikerül e legyõznie vetélytársát. A videóban hallatszik az MW3ban a fegyvereknek a hangja nem függ a térhatástól. Míg a Modern Warfare hangjai nem függnek semmitõl mindig teljesen azonosan hangzanak nem veszik figyelembe a térhatást, idõjárást és más hangokat a közelben. Pályák szempontjából A Battlefield 3 összesen 13 pályával rendelkezik multiplayerben, míg a Modern Warfare 3 összesen 16 pályát bocsájt a játékosok elé. Itt többnek tûnhet az MW3 pályaválasztéka viszont ha figyelembe vesszük azt, hogy a BF3 pályák terén több kilométeres keresztmetszetû míg a Modern Warfare 3 pályái csak pár száz métert érnek el akkor megint leszûrhetjük a szomorú igazságot, hogy itt is alul maradt a játék. http://www.youtube.com/watch?v=4Vi-Upqt68Y Végszó Az összehasonlításban a Call of Duty ma már egyre rosszabb. Ha a Modern Warfare nem Call of Duty név alatt jött volna ki akkor minden mainstream kritika 100 pontból 30 alattira értékelte volna. Viszont így bármennyire is félresikerült alkotás felpontozták mivel népszerû cím ma már. De ne felejtsük el csak cím más semmi. Ha valaki jó multiplayer szórakozást akar barátaival akkor ne a Modern Warfare sorozatba keresse van ennél jóval jobb játék. Most én csak egy játékkal hasonlítottam össze de ebbõl is leszûrhetõ a tanulság atéren, hogy mekkora átverés és mennyi embert elvakított a játék. Sokan képesek szentnek beállítani az MW3-mat csupán azért mert beszûkült látókörrel nem képes elismerni azt, hogy egy félresikerült konstrukcióval van dolga. Gentleman 189
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Szerintetek lenne értelme RPG be az NPC busz nak?« Dátum: 2012. Augusztus 31. - 13:46:50 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=30478.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=30478.0 190
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Szerver Készítése+Port Forwarding/Szerver Lista« Dátum: 2012. Augusztus 30. - 16:27:41 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítségkérés.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31620.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31620.0 191
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Port Nyitás« Dátum: 2012. Augusztus 27. - 22:40:17 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések, Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31381.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31381.0 192
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: RP mod kezdés + Autó Spawnolási hiba« Dátum: 2012. Augusztus 27. - 07:47:22 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31416.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31416.0 193
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: GTA San Andreas Realisztikus térkép kinézet berakása« Dátum: 2012. Augusztus 22. - 15:36:21 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Módolás.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31110.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31110.0 194
Archívum / SFS-FR - San Fierro Streets Freeroam server [ENG]« Dátum: 2012. Augusztus 22. - 15:20:37 »SFS-FR - San Fierro Streets Freeroam server
Hello, Be szeretnék mutatni egy új szervert ami az SFS-FR névre hallgat. A projectünk egyedülálló, próbáltuk egybeolvasztani az eddigi Freeroam típusú szervereket. Most nézzük a funkciókat a szerveren. Szint rendszer: Szerezz szinteket tapasztalattal, hogy újabb funkciókat nyithass meg. Tapasztalatot különféle akciókkal szerezhetsz a szerveren. *VIP és jutalmazási rendszer: Ha a játékos helyzete VIP, akkor hozzáférhet a VIP játékosoknak fenntartott funkciókhoz. 100 millió dollárt elcserélhetsz egy jutalom pontra. Két jutalom pontra van szükséged ahhoz, hogy VIP státuszba lépj. A VIP tagság lejár egy meghatározott idõ után. Ez általában 1 hónap. VIP tagságot vehetsz akár valódi pénzen is jutalom pontok helyett. Race system: Vegyél részt versenyekben, hogy tapasztalatot, pénzt szerezz vagy akár csak, hogy jól érezd magad. Jelenleg a szerveren elérhetõ verseny típusok a következõek: Normál, Légi, Drift, Szabadverseny, Jelöletlen verseny (nincs jelzés a checkpointon). Módosíthatod az idõrekordokat a verseny során így, pénzt és tapasztalatot szerezve. Persze a neved a toplistán lesz. Kijelölt adminisztrátoraink tudnak készíteni versenyeket a játékban, a verseny akkor készül el amikor a második adminisztrátor is befejezi az építést. Achievement rendszer: Különféle cselekedetekkel a szerveren nyithatsz meg magad elõtt achivementeket. Egy achivement megnyitása pénz és tapasztalat bónusszal jár. Jelen pillanatban a szerveren 33 darab achivement található meg. Dokkok és keresett jármûvek: Szállíts le különféle jármûveket San Fierro dokkjaiba, hogy szerezz pénzt és tapasztalatot. A /wantedv paranccsal megtekintheted azokat a jármûveket amik a legtöbbet érnek. A keresett jármûvek minden leszállításnál változnak. Minijátékok: Különbözõ minijátékokban vehetsz részt, hogy jutalmakat kapj. Persze akár a szórakozásért is megcsinálhatod õket. Üzlet rendszer: Minden utcában három darab üzlet található meg. Az üzletek mindaddig nem vásárolhatóak meg ameddig valaki meg nem vásárolja azt az utcát amiben az üzlet található. Az utca tulajdonosa pénz jutalmat kap minden megvásárolt épület fele után, ha a tulajdonos van fent épp akkor triplázva kapja a jutalmat. Az üzlet tulajdonosok statisztikáját 3DTextekkel vezetjük. Az üzletek percenként fizetnek. Kihívásos verseny: 9 darab kihívásos verseny található jelen pillanatban San Fierroban. Mindegyik versenynek van Bronz, Ezüst, Arany és Platinum pályarésze. Egy egy pályarész úgy nyitható meg, hogy az elõtte lévõ fokozatot teljesíted. Módosíthatod az idõrekordot és kaphatsz jutalmakat a versenyért ha idõben végzel. Speciális jármû: A szerveren öt fajta speciális jármû található egész San Fierroban: Robbanó hordó, Automatikus javítás, Végtelen nitro, Ugrás, Sebesség növelés (Könnyû kanyarodás hamarosan be fog kerülni). Amikor beülsz egy speciális jármûve az ad segédleteket, hogy épp milyen funkciót lát el és az hogyan mûködik. Kaszinó: Egy saját készítésû kaszinó található meg a San Fierro város rendõrsége mellett. Játssz egy lövöldözés mentes zónában így lehetõséget nyerve arra, hogy milliókat nyerj rövid idõ alatt. Ház rendszer: A dinamikus házrendszer lehetõséget nyújt különféle interakciókra a házakkal. Vásárlás, Bérbeadás, Fejlesztés, Jármû vásárlás, Jármû szín módosítás. Spawn rendszer: Lehetõséged van kiválasztani a spawnolás helyszínét. Stunt rendszer: A stunt rendszer felajánl neked különféle szabadstílusú stuntot bizonyos szerver zónákban. Ezek mellett megcsinálhatod az NRG kihívást, hogy jutalmakhoz juss. 30 Stunt ugrató mindenféle részvétel nélkül elérhetõ San Fieroban, csináld meg õket így juthatsz jutalmakhoz. Munka rendszer: A szerver különféle munkákat nyújt feléd. Több információt a játékban nézhetsz meg. Drag rendszer: Lehetõséged van, hogy kihíj egy másik játékost drag versenyre. A játék a te pénzedbõl megy és a pályát kiválaszthatod. DM/TDM/CBUG rendszer Szeretsz lövöldözni? Semmi probléma! Ez a rendszer különféle pályákat nyújt számodra, kiválaszthatod a kedvenc fegyvered és elintézhetsz mindenkit aki az utadba kerül. Játszhatsz magányos farkasként vagy akár csapatban is. Banda rendszer: Lehetõséged van létrehozni bandákat és ott tiszteletet szerezni bandaháborúkban való részvételben. Néhány funkció: Bandába felvétel, Bandából kirúgás, Banda fejlesztés, Banda testreszabás, Tagok rangjának módosítása, Banda elhagyása. Fejleszd fel bandád 7-es szintre így megnyitva egy bázist a bandádnak. Vásárolj tagoknak helyet, fegyvereket és külsõket. Szerezz jármû helyeket a bandának. Ezt a banda fejlesztésével teheted meg. AFK rendszer: Egy AFK rendszer védi azokat a játékosokat akik épp megállították a játékot. Tudni fogod, hogy mikor AFK egy játékos. Egyebek:
SERVER IP : [samp]77.241.202.179:7777[/samp] Website : http://www.sfs-fr.eu. Köszönöm a figyelmet! Eredeti angol leírás: Hi, I want to present new server who name is SFS-FR. The project is unique, we tried to revive the little-known already Freeroam type servers. Okay now let\'s look at at functions (only in English because this is eurporean freeroam). 195
Játékok / Mann vs Machine« Dátum: 2012. Augusztus 21. - 18:46:39 »
Szerintem mindenki ismeri a TF2 új játékmódját a Mann vs Machinet.
Az érdekelne, hogy innen a fórumról kik jönnének közösen robotokat aprítani? Mert ha vagyunk legalább négyen öten akkor nyomhatnánk pár meccset a robotok ellen. Akit érdekelne egy ilyen aprítás az jelezze itt a témába ![]() Eddigi jelentkezõk:
|