Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - divkn

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18
151
Kérdések, Segítség / Melyik online üzletet ajánlanátok?
« Dátum: 2013. November 09. - 13:27:38 »
Hola! Egy olyan magyar vagy külföldi oldalt keresek, méhozzá egy olyan online boltot, amivel egyszerûen feltöltök egy vector mintát az oldalon és ruhákra vagy bármilyen termékekre lehessen illeszteni, amibõl van egy kis haszon is. Egyedül a Pólómániát szemeztem ki, mivel már rendeltem kétszer tõlük pulóvert és láttam lehet boltot is indítani, bár ott nem képet kell feltölteni, hanem .EPS, .CGI formátumokat. Lehet .JPEG, .PNG is de akkor meg fizetnem kell 500-2000 HUF-ot hogy õk vektorosítsák. Nem értem miért fontos nekik CGI, EPS formátumban menteni a képet, mikor egy nagy felbontású képet töltök fel, amit elég lenne csak méretezni.

152
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:DoaRPG
« Dátum: 2013. November 03. - 19:01:19 »
Eddig két tag nyitott ilyen témát.
Lásd ebben a fórumban kétszer ez a felhasználó, archívumban az elején még egy DoaRPG.
1. http://sampforum.hu/index.php?topic=48798.0 by davidsz17
2. Ez a téma by davidsz17
3. http://sampforum.hu/index.php?topic=48805.0 by gergo107

154
Beszélgetés / Köpök a sírodra
« Dátum: 2013. Október 25. - 21:57:13 »
Köpök a sírodra (2010)
Jennifer könyvet ír, és az efféle alkotómunkához nem a legjobb környezet egy nyüzsgõ nagyváros, így egy idõre egy nyugodt erdei kisházba költözik. A helybélieknek rögtön feltûnik a csinos lány, és egyik éjjel néhány férfi megtámadja. Ez Jennifer életének legszörnyûbb éjszakája: brutálisan megverik, megkínozzák és megalázzák, legvégül pedig sorsára hagyják - meghalni. A kegyetlen támadók arra az egyre nem számítanak, hogy Jennifer túléli a rémálmot, sõt mit több: könyörtelen bosszút áll a borzalmakért.
Nemzet: amerikai
Stílus: krimi, horror
 

Köpök a sírodra (2013)
Jemma minden vágya, hogy modell legyen, és ennek reményében New Yorkba költözik. Részt vesz egy fotózáson, ám a helyszínen derül csak ki, hogy csúnyán átverték. Jemma életének legborzasztóbb órái elé néz. Megkínozzák, megerõszakolják és elrabolják. Másik országba viszik, ahol élve eltemetik, ám bosszúvágyának köszönhetõen megmenekül.
Nemzet: amerikai
Stílus: krimi, horror
 

Forrás: http://www.filmkatalogus.hu/


Ez az egyik legbetegebb film, amit valaha végignéztem, még a Fûrésznél is. Azt hiszem inkább asszexuális leszek. :D
(Youtube-on megtekinthetõ az elsõ része magyarul.)

157
Készülõ munkák / "Pixel Bros. a.k.a. ChangelingCreations" by Pawn Unite
« Dátum: 2013. Október 12. - 13:40:33 »
\"pbdot.png?token_hash=AAGe7b2S9s9oPITwtyzr3v2I_EinEbup951HepLChVAhgg&dl=1\"
Elõszó


Úgy döntöttem mégsem folytatom a Plus Roleplay mód fejlesztését, mert egyrészt rengeteg véget nem érõ és megvalósítható ötleteim voltak, amik sosem készülnek el egyhamar, másrészt hiába engedek fel bárkit is a szerverre, mikor a magyar játékosok száma egyre csökken és csökken, meg egyéb körülmények közt. Gondoltam a ChangelingCreations mód újraindításán, de sajnos Rüby (Brohoof játéktárhely tulaja) bezáratta VPS-ét, így egyben nálunk az ingyen SAMP szerver támogatás is megszûnt, tehát abban maradtunk hogy házilag futtatjuk egy idõközönként egyben publikáljuk a mód forráskódját is. Ez így lett volna, ha még meg lenne a VPS, mert mi ez hobbiként fejlesztjük, ráadásul nonprofit társaság vagyis nincs belõle bevételünk, sem költségünk.
Mivel néhány ChangelingCreations olvasónak nem tetszett az MLP-bõl vett név és kép, így új nevet kapott a mód. Mindkettõnknek tetszik a pixeles másnéven 8-bites stílusok, mûvészetek így megkapta \"Pixel Bros.\" (Pixel testvérek) nevet. Gondoltam a Pawn Unite-ra, de az maradt klán névnek.
Tehát a Pixel Bros. mód egy multimode szerver lesz, vagyis rengeteg minijátékok lesznek a módba sûrítve szobákra. Lesznek GTA IV Multiplayer-bõl (Lásd a \"Player Matches, Ranked Matches & Party Mode\" bejegyzést), Team Fortress 2 + Garry\'s mode-ból, GTA V-bõl (Errõl sajnos nem találtam bejegyzéstÖ vett ötletek, amik talán kis részében meg lesz valósítva. Ja, és az ismert MTASA módok és Screamer 4x4 módjai is benne lesznek.
Mivel a 0-ról írjuk és nincs ötletünk mik lesznek a módjában, szóval elnézést kérek elõre is a rövid leírásért, de ezt folyamatosan bõvíteni fogom.
Szerveradatok


A módot házilag futtatjuk tesztként, így nem mindig fog futni.
Szerver neve:[HU][WIP] Pixel Bros. by Pawn Unite
Gravitáció:0.008
Weboldal:[A téma url címe Google-vel rövidítve.
Férõhely:10
Idõjárás:90
Világóra:0:00
Térkép:San Andreas
Verzió:0.3x
Mód:PB [utolsó frissítési dátuma \"nap/hó/év\" formátumban.]
IP:[Mivel mindkettõnknek változó IP címünk van, így Hamarchis lesz]
n/a = Nincs adat, nem elérhetõ vagy nem lesz.
A Pawn Unite stáb


| Fórum neve| Játékos neve| Csevegõben a neve
| divkn| Koncz_Norbert| KN
| -| AnonymBrony| AB
Ha szeretnél csatlakozni a Pawn Unite-hoz (mint mód szkripter), akkor írj nekem privát üzenetet vagy ebbe a témába, vagy esetleg a szerveren írd be hogy \"/jointopu\". Privát üzenet küldése divkn-nek
Fejlesztõi blog


2013. október 12.
 
  • Függvénykönyvtár áthelyezve a gamemodes mappába.

  • Felesleges függvénykönyvtárak eltávolítva a \"/gamemodes/includes/\" mappából. (a_npc,datagram,sampdb,http,time)

  • Nem mûködõ funkciók eltávolítva a függvénykönyvtárakból.

  • Ha a mód nem találja a gamemodes mappában az includes mappát, akkor a Pawn eredeti függvénykönyvtárait fogja használni.

  • Gyors átváltás gamemode-ról filterscript-re.

  • Összes eljárás integrálva a módba.




Letöltés


Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/dixkbkgyna1vdwe/Cglc_5vSdP?m

158
[mod]Ennél bõvebb leírást kell készítened. Nézz körül az RP szerverek témáiban és lásd mennyivel külömbözik. ;)[/mod]

159
Archívum / Re:[HuN] :: Modern Life Party Server :: [mLife]
« Dátum: 2013. Október 08. - 21:23:17 »
[mod]2012. Május 31-ke óta regisztrált tag vagy és nem tudod hogy nem lehet kiírni az elérhetõséget moderátor jóváhagyása elõtt vagy a G. moderátorok elfogadták volna ezt a leírást, amirõl én nem tudok?[/mod]

160
Tanuljunk PAWN nyelvet / Paraméter lépkedések
« Dátum: 2013. Október 08. - 00:23:36 »
Ezt az egyszerûsítést a properties funkciók leírásában (http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:setproperty) találkoztam, nem tudom hogy nevezik ezt valójában, még a Pawn útmutatójában sem találtam ehhez hasonlót sem, így most \"paramatéter lépkedésnek\" neveztem. Bizonyára vannak rajtam kívül itt olyan szkripterek akik tudnak errõl.
Szóval a \"paraméter lépkedés\" lehetõvé teszi hogy egy értékkel ellátott funkció paramétereket átugorhasd, anélkül hogy ismét megadnád azt az értéket, ami már jelenleg meg van adva. Argomentumok esetén ez a módszer nem mûködik.
Hogyan is néz ki ez a Pawnban?
 

Funkció_neve(.paraméter_neve = szám) // egész számok esetén
Funkció_neve(.paraméter_neve = \"szöveg\") // karakterlánc esetén
Funkció_neve(.paraméter_neve = \'karakter\') // karakter esetén
Funkció_neve(.paraméter_neve = true/false) // logikai esetén

 
Itt egy példa:
 

#include a_samp
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // Mindig megszoktuk adni a szín paraméter értékét mivel ha kihagyjuk, akkor a fordító azt hiszi hogy egy
    // karakterláncot próbálsz rásózni színnek, ezért error 035-ös hibát ír.
    /*Hibás*/ SendPlayerMessage(playerid, \"Üdvözlünk a szerveren!\"); // error 035: argument type mismatch (argument 2)
    /*Helyes*/ SendPlayerMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Üdvözlünk a szerveren!\"); // Nincs hiba
    // Ha nem akarjuk a fehér színt (0xFFFFFFFF) módosítani, akkor ezt mi átléphetjük így
    SendPlayerMessage(playerid, .message = \"Üdvözlünk a szerveren!\"); // Nincs hiba
    // Mivel ismerjük a funkció paraméter neveit (playerid, color, message), így akár rendezve vagy rendezetlenül
    // is hagyhatjuk. Ezt a fordító figyelmen kívül hagyja, mivel definiáltad a paraméter nevét, amihez értéket adtál.
    SendPlayerMessage(.message = \"Üdvözlünk a szerveren!\", .playerid = playerid, .color = 0xFF0000FF); // Nincs hiba
    return 1;
}
// Sajnos ez SendClientMessage funkció esetén nem mûködik mivel, a color paraméternek nincs értéke,
// ezért \"warning 202: number of arguments does not match definition\" figyelmeztetést kapunk,
// így mi létrehozunk egy picit a funkciót, vagyis adunk a color paraméternek egy szín értéket.
stock SendPlayerMessage(playerid, color = 0xFFFFFFFF, message[])
{
    SendClientMessage(playerid, color, message);
    // Egyéb funkció
    return 1;
}

 


// Gondolom mindenki ismeri a CreatePlayerObject funkció végén a DrawDistance paramétert, aminek az értéke 0.0.
// Ezt az paramétert szintén elhagyhatod, mivel nincs utána már paraméter, tehát a fordító figyelmen kívül hagyja.
// CreatePlayerObject paraméteri:
//                 playerid, modelid, X,   Y,   Z,   rX,  rY,  rZ,  DrawDistance = 0.0
CreatePlayerObject(playerid, 740,     0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Mûködik
// Mivel a DrawDistance paraméternek 0.0 az értéke és nem szeretnén módosítani, akkor elhagyhatjuk.
CreatePlayerObject(playerid, 740,     0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Mûködik
// \"Paraméter lépkedés\" segítségével a DrawDistance paramétert bárhová helyezhetjük.
// Módosítsuk a DrawDistance paraméter értékét 0.0-ról 300.0-ra.
//                 playerid, modelid, DrawDistance,          X,   Y,   Z,   rX,  rY,  rZ,
CreatePlayerObject(playerid, 740,     .DrawDistance = 300.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Helytelen
// Ám, a fordító \"error 044: positional parameters must precede all named parameters\"
// hibát észlel, mert nem tudja mihöz kösse a további funkcióit. Tehát definiálnunk kell a DrawDistance utáni paraméter párjait.
//                 playerid, modelid, DrawDistance,          X,        Y,        Z,         rX,        rY,        rZ,
CreatePlayerObject(playerid, 740,     .DrawDistance = 300.0, .X = 0.0, .Y = 0.0, .Z = 0.0, .rX = 0.0,  .rY = 0.0, .rZ = 0.0); // Helyes

161
PAWN kiegészítõ leírások / settimer
« Dátum: 2013. Október 07. - 17:51:13 »
settimer


Idõzítõ elindítása. Lásd: SetTimer
Paraméterei:
 
(milliseconds, bool:singleshot = false)

 
millisecondsEljárás lefuttatása idõközönként miliszekundumban számolva.
bool:singleshotIsmétlelje az eljárást. Ha false akkor csak egyszer hívja le, ha true, akkor többször.
Visszatérése:Mindig 0-val tér vissza.


#include a_samp
main()
{
    settimer(1000);
}
@timer()
{
    print(\"Mûködik?\");
}

 
Megjegyzések.
Ez a funkció nincs itegrálva a a jelenlegi függvénykönyvtárakba.
Itt letöltheted: http://sampforum.hu/index.php?topic=47971.new#new
gettimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44147.0
getdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44146.0
tickcounthttp://sampforum.hu/index.php?topic=44762.0
settimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47973.0
setdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47975.0

162
PAWN kiegészítõ leírások / setdate
« Dátum: 2013. Október 07. - 17:39:43 »
setdate


Beállítja a számítógép dátumát a megadott értékek alapján.
Paraméterei:
 
(year = -1, month = -1, day = -1)

 
yearÉv paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
monthHónap paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
dayNap paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
Visszatérése:Mindig 0-val tér vissza.


#include a_samp
main()
{
    // Jelenlegi dátum:  2013/10/7 (év/hó/nap)
    // Módosítjuk a dátumot 2013/10/15-re.
    setdate(2013,10,15);
    // vagy
    setdate(-1,-1,15);
    // vagy
    setdate(.day = 15);
    new t[3]; getdate(t[0],t[1],t[2]);
    printf(\"> %d/%d/%d\",t[0],t[1],t[2]);
    // Kiírja: \"> 2013/10/15\"
}

 
Megjegyzések.
Ez a funkció nincs itegrálva a a jelenlegi függvénykönyvtárakba.
Itt letöltheted: http://sampforum.hu/index.php?topic=47971.new#new
gettimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44147.0
getdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44146.0
tickcounthttp://sampforum.hu/index.php?topic=44762.0
settimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47973.0
settimerhttp://sampforum.hu/index.php?topic=47976.0

163
PAWN kiegészítõ leírások / settime
« Dátum: 2013. Október 07. - 17:30:56 »
settime


Beállítja a számítógép idejét a megadott értékek alapján.
Paraméterei:
 
(hour = -1, minute = -1, second = -1)

 
hourÓra paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
minutePerc paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
secondMásodperc paraméter. Ha -1 az érték, akkor nem módosítja azt értéket.
Visszatérése:Mindig 0-val tér vissza.


#include a_samp
main()
{
    // Jelenlegi idõ:  12:34:56
    // Módosítjuk az idõt 12:00:00-re.
    settime(12,0,0);
    // vagy
    settime(-1,0,0);
    // vagy
    settime(.minute = 0, .second = 0);
    new t[3]; gettime(t[0],t[1],t[2]);
    printf(\"> %d óra %d perc %d másodperc\",t[0],t[1],t[2]);
    // Kiírja: \"> 12 óra 0 perc 0 másodperc\"
}

 
Megjegyzések.
Ez a funkció nincs itegrálva a a jelenlegi függvénykönyvtárakba.
Itt letöltheted: http://sampforum.hu/index.php?topic=47971.new#new
gettimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44147.0
getdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44146.0
tickcounthttp://sampforum.hu/index.php?topic=44762.0
setdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47975.0
settimerhttp://sampforum.hu/index.php?topic=47976.0

164
Találtam 3 funkciót az amxtime.c forráskódjában, ami nem volt integrálva az eddigi time.inc függvénykönyvtáraiban, gondoltam frissítem és megosztom. A settime és a setdate mûködik, de a settimer funkcióról nem tudom semmit. Elvileg annak is mûködnie kell, de valamiért nem hívja meg azt az eljárást.
Új funkciók leírásai:
settimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47973.msg465984#msg465984
setdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=47975.msg465986#msg465986
settimerhttp://sampforum.hu/index.php?topic=47976.msg465989#msg465989
Itt a többi funkció leírása:
gettimehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44147.0
getdatehttp://sampforum.hu/index.php?topic=44146.0
tickcounthttp://sampforum.hu/index.php?topic=44762.0
Letöltés
https://www.dropbox.com/s/0cd0tf8xghxbgb0/time.inc

165
Off Telep / Kedves Bronyk és Pegasisterek ... (Magyar közösség indítása)
« Dátum: 2013. Október 01. - 21:53:02 »
A témát nem azért hoztam létre hogy ismét egy szócsatát indítsak, tehát kérlek ne tegyetek semmi hülyeséget itt. Ha bárkinek kérdése lenne akkor NEKEM írjon privát üzetet és ne ide írjon hozzászólást.
Nos, megszeretném kérdezni a fórumon tartózkodó bronykat és pegasistereket avagy a férfi és nõi MLP fanokat hogy mit szólnának, ha
indítanán egy fórum közösséget? Tudjuk már van egy fórum (nem említem meg), de õk nem akarják ennél jobban bõvíteni és mi még egy Facebookos csoportot nem szeretnénk létrehozni. Inkább szeretnénk egy szabad fórumot létrehozni, tehát bármit megtudtok osztani majd.
Néhány ismerõsnek elküldtem a téma url címét, a Fluttershy féle (bújkáló) társakat megkérek hogy akkor privátban küldje el a véleményét. :)

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal