Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - krisk

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
16
GTA V: Alap információk / GTA V IGN teszt
« Dátum: 2013. Szeptember 16. - 16:15:40 »
http://www.ign.com/articles/2013/09/16/grand-theft-auto-v-review
\"Az egyik legjobb videojáték ami valaha is készült.\"
10/10

17

SPECIFIKÁCIÓ TITKOSÍTOTT STREAM SOCKETEKKEL TÖRTÉNÕ KLIENS-SZERVER KOMMUNIKÁCIÓ LÉTREHOZÁSÁRA ÉS FOLYTATÁSÁRA A SAN ANDREAS MULTIPLAYER KLIENS TULAJDONSÁGAINAK BÕVÍTÉSE CÉLJÁBÓL (A SACI-1-PROTOKOL).


 
 

LINK:
https://www.dropbox.com/s/ue1a9ppxv8249cx/RFC1.pdf
 

Régi projekt, sosem lett publikálva, de mostmár, hogy beinaktivizálom magam, gondoltam kiírom. Észrevételeket, javaslatokat, kritikát ide várnék ezzel kapcsolatban. Ha valaki arra is vetemedik, hogy használja, annak nagyra értékelem a kooperációját, de ez a projekt nagyon kezdõfélben lett abbahagyva és nem gondoltam mindenre.

18
Archívum / Evangélium
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 17:32:36 »
Nos. Eljött annak az ideje, hogy ezt is megírjam. Néhány ember az elmúlt 3 hétben egy egyszerû szerveren lezajlott balhé miatt fórumszintû forrongást váltott ki. Az ebbben résztvevõ emberek 90%-ának köze se volt az eredeti helyzethez, csak a mások által közölt hamis információk alapján táplálkoztak. Mivel ez a fenti balhé globális szintû monitorsztájkhoz vezetett, mely túlnõtt az eredetileg támadott személyeken, a fórumon annyira elterjedtek a különbözõ szintû szabályszegések, hogy az ezekkel való foglalkozás a moderációs erõforrásokat szinte teljesen felemésztette. A moderátorokkal szemben folytatott fiaskó túlnõtt minden határt és ez azzal járt, hogy a moderátorokat az általuk birtokolt, vagy azok adminisztrátori csapatába tartozó szerverekkel automatikusan összevonták, amik sokszor az információ rossz áramlásához (rossz ember hibáztatása és egyebek) valamint a fórum csapat integritásának ok nélküli csorbítását idézte elõ.
Nem gondolom teljesen, hoogy ez a döntés majd meghozza a békét és nyugalmat a fórumon, de mivel a jelenlegi helyzet nem állapot és túl sok embernek lett problémája nem csak a mi, de a többi moderátor jogos munkájával is, ezért a hõbörgés nyomására úgy döntöttem, hogy mint a fanatikusi gárda egyik tagja, lemondok a globális moderátori pozíciómról.
Ennek semmi köze nincsen ahhoz, hogy az általam végzett moderációt nem tartom jogosnak vagy hogy a jelenlegi helyzetet nem ítélem el mélységesen, a célja kizárólag a béke megteremtése, és ennek megfelelõen amennyiben akár az én, akár a moderátorok, globális moderátorok és adminisztrátorok inzultálása továbbra is folytatódik, vagy az említett réteg az aktív vagy passzív problémaokozást továbbra is folytatja, akkor a személyek ellen súlyos szankciók lesznek foganatosítva. Ebbe bele tarotznak többek közt a csapatot vagy a csapat tagjait szidó userbarok, aláírások, avatarok, egyedi titulusok. Hasonlóképpen a konkurens vagy saját szerverek témáiban található problémakeltések is mostantól szigorúbban lesznek szankcionálva a fenti rétegnek.
Hasonlóképpen a lemondásom egyik következménye marad az is, hogy az összes Mystic téma továbbra is zárva marad és a Csabi által leírtak továbbra is érvényben maradnak. Emellett a Malibu témája kiemelve marad, de hasonlóan a Mysticéhez, a viták megelõzése érdekében le lesz zárva.

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pingelés
« Dátum: 2013. Augusztus 15. - 19:50:02 »
Utólagosan hozzászólnék, hogy a te 10-50 mbps-es neted nem igazán fog nagy DoS-t elindítani. Ehhez több gép együttese kell (DDoS), fõleg szervergépek esetén.
A ping tool windows és unix/posx rendszerek alatt arra van, hogy egy IP cím elérhetõségét tesztelje, semmi többre. Ezzel semmi kárt nem lehet okozni az adott gép netkapcsolatában, mert az adatcsomagok olyan lassan küldõdnek, hogy semmi probléma nem lenne belõle, fõleg azzal a mennyiségû szolgáltatással számolva, ami egy átlagos gépen fut nethasználat közben.
Az ICMP echo-s trükk (legalább is, ahogy én tudom) már rég elavult, és a legtöbb router/tûzfal magától blokkolja.

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RP szerver illegális élet nélkül.
« Dátum: 2013. Július 28. - 08:54:58 »
:D
Ez most rohadtul fájt.
Ha IRL egy gyerek felmegy RP szerverre, és pont ezeket, a nem-standard RP-ket nem élvezi, akkor nem való szerverre. Elhiheted, hogy ezt, mint 5-6-7 évet RP szervereken rendõrt RP-zõ személy mondhatom, hogy sokkal jobb lenne a rendõrségi RP.
Te azt hiszed, hogy így unalmas lenne? Lássuk most mi szokott lenni:
 - üldözések: ha nem komplett hülye a rendvédelmi szerv, akkor megvan az üldözés 15-30 perc alatt.
 - rablások: garantált DM party az illegál részérõl
 - lövöldözések: ismét garantált DM party az illegál részérõl
 - körözött személyt keresünk: ismét 2-3 órát körözgetünk a városban eloszolva, majd miután megtaláljuk, megint mi lesz? lövöldözés vagy üldözés.
Persze mi próbáljuk feldobni a rendõrségi életet, de azt elsõ sorban a playerekre kéne bízni, hiszen õnekik kéne csinálni úgymond nekünk az RP szitut, nem nekünk magunknak.
Ha lennének úgymond konvencionálisabb hívások, amik IRL sokkal gyakrabban történnek meg, pl. veszekedések vagy ittasok, esetleg csendháborítás, sokkal jobban megdobná a rendõrségi RP-t is.
Én sem támogatnám ezt az illegálismentes RP-t, de persze abban a környezetben, amiben te akarod, ott jó ötletnek is mondanám.

21
http://cink.hu/orakkal-a-halala-elott-uzent-baratainak-hogy-az-fbi-sz-536047968
Michael Hastings halálos autóbalesete összeesküvés elmélet nélkül is nagy figyelmet kapott, hiszen mindössze 33 éves volt a BuzzFeed és a Rolling Stone munkatársa. Azonban az igazi fordulat akkor jött el, amikor kiderült: órákkal a halála elõtt levélben figyelmeztette barátait, hogy nagy sztoriban van és az FBI szaglászik utána.
Hastings azzal vált a leginkább ismertté, hogy a Rolling Stone magazinnak az afganisztáni parancsnokról írt portréja után az érintett tábornok lemondott, mert az írásból kiderült, hogy nyíltan szembenáll Obama elnökkel.
A Business Insider szerint Hastings a balesete elõtt 15 órával e-mailt írt a kollégáinak. Ebben arról számolt be, hogy egy \"nagy sztorint dolgozik\", és tudja, hogy az FBI megfigyeli õt és nyomoz utána.
Június 18-án, Los Angelesben gyulladt ki a kocsi, mellyel az újságíró utazott.
Mint kiderült, 15 órával ezelõtt egy levelet küldött el több ismerõsének is, melyet a ktla.com tett közzé:
 

Hey [words blurred out] — the Feds are interviewing my \"close friends and associates.\" Perhaps if the authorities arrive \"BuzzFeed GQ\", er HQ, may be wise to immediately request legal counsel before any conversations or interviews about our news-gathering practices or related journalism issues.
Also: I\'m onto a big story, and need to go off the [radar] for a bit.
All the best, and hope to see you all soon.


Helló [személy neve kitakarva] - a szövetségiek kihallgatják a \"közeli barátaimat és munkatársaimat.\" Talán ha a hatóságok megérkeznek a \"Buzzfeed GQ\"-hoz (a hely, ahol dolgozott), khm... HQ-hoz (fõhadiszállás), bölcs döntés lenne azonnali jogi tanácsadást kérni a hírgyûjtési vagy újságírói munkáinkról szóló bármiféle beszélgetés vagy kihallgatás elõtt.
Valamint egy nagy sztorin dolgozom és ezért el kell tûnjek a térképrõl egy kicsit.
Minden jót, remélem késõbb találkozunk.
 
[/quote]
Ez még nem is lenne akkora nagy probléma, de a DARPA nemsokkal a baleset után közzétett egy szép kis sajtótájékoztatót, amiben elárulta, hogy a kutatóik sikeresen meghackeltek egy modern biztonsági rendszerekkel rendelkezõ Sedant úgy, hogy az többek közt helytelen üzemanyag-adatokat sebességadatokat, gáz és fékadatokat, helytelen kormányadatokat illetve egyéb, a rendszer sebezhetõségét kihasználva fontos szolgáltatásokat távolról, illetéktelenül szolgáltasson. Ugyanez egyébként igaz (a videó szerint) több közmûhálózatra is, mint egyes energiaállító központok, csatornahálózatok, életmentõ berendezések, kórházi kellékek és egyebek. A videó sajnos angol nyelvû.
 

Itt pl. megmutatják azt, hogy hogyan lehet ezt élesben is megtenni.
 

A módszer egyébként az lenne, hogy az új kocsik azon portjába, amiket a szerelõknek tartanak fent diagnosztikai adatok lekérésére, feltöltenek egy kártékony kódot, ezzel a jármû összes funkcióját elérhetik.
Én nem vagyok az az összeesküvés-elméletes, de ez azért tényleg gyanús.

22
Leírások/Útmutatók / Miért az IP-cím a legjobb adat banoláshoz?
« Dátum: 2013. Július 25. - 09:56:55 »
1. TÉVHIT: A MAC-CÍM A MEGOLDÁS.
Nem. Nem, nem. Nem! A MAC-cím nem megoldás a hatékony banolásra. A legfontosabb ok az, hogy a MAC-címmel általában az internet nem törõdik. A legtöbb esetben a MAC-címek a helyi (otthoni, iskolai, munkahelyi) belsõ hálózatokon kapnak nagyobb szerepet (amiket otthon ált. egy router köt össze). A legtávolabb, ameddig eljut a MAC-címed, az általában a netszolgáltató azon szolgáltatása (DHCP), ami a géped vagy routered MAC-címére véletlenszerûen vagy fix módon kioszt egy IP-címet.
Másik, MAC-címekkel törõdõ protokol az ARP protokol, melynek elsõdleges feladata az, hogy amennyiben két gép egymással akar kommunikálni, az ARP feladata az IP-címek MAC-címekké való konvertálása. Ezt hosszadalmas és bonyorult lenne elmagyarázni, amennyiben a két gép nem egy hálózaton belül van, de elégedjünk meg annyival, hogy, mint az elõzõ esetben, az egyetlen hely, ahol a MAC-cím ténylegesen számít, az az a router, amelyre a te hálózatod csatlakozik.
Sokak szerint a MAC-címek, mivel minden hálózati kártyán egyediek, nem változtathatóak és ezért tökéletes módja a játékos kibanolásának, hiszen senki se fog a szerver miatt egy új hálókártyát venni.
Ez nem igaz. A MAC-címek, bár egyediek, a helyi hálózaton kívül nem használandóak gépek azonosítására. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a hálózati eszköz, amin keresztül te eléred az internetet (ez általában az az eszköz, ahova a te modemedbõl érkezõ adat végsõ soron megérkezik az internetszolgáltatódhoz), vagy bármilyen alacsonyabb hálózat (beleértve a routered, illetve a routerekre rákötött esetleges switcheket, más routereket) során nincs MAC-cím ütközés, lényegében akármire megváltoztathatod azt.
Sokak szerint a MAC-cím változtatása forrasztási vagy profi hackelési tudást igényel. Nem igazán. Amennyiben routert használsz, vagy olyan modemet, aminek van firmware-n keresztül elérhetõ weboldala (köznyelvben: router weboldal, router konfiguráló weboldal), valószínû fog lehetõséget adni, hogy megváltoztasd az eszköz MAC-címét.
Csak hogy bebizonyítsam, hogy igazam van, a laptopomon (amin linux fut, gépneve: pluto) megváltoztattam a NIC (hálókártya) MAC-címét 00:11:22:33:44:55-re, ami  a Cimsys, Inc. hardvergyártó cégnek van bejegyezve, és láss csodát, a DHCP-klienslista felismerte a megváltoztatott MAC-címet, tehát már csatlakozhattam is az internetre a routeremen keresztül (igen, a telefonom gépneve pocokarcu, nem tudom miért). Ezt Linux alatt töbféleképp el lehet érni, van rá külön program is (macchanger, ami random mac-címet is tud kiosztani, de nmappal is meg lehet oldani), hasonló programok elérhetõek Windowsra is.
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QE5DDEtvAwMCVFocQAVQ[/hs]
Ezek után a MAC-címet visszaváltottam az eredetire, majd fogtam magam, és a router MAC-címét változtattam meg, mint láthatjátok, vidáman pingeltem a google-t hiba nélkül.
[hs width=300 height=300]http://imagerz.com/QE5DDEtvAwMCVFofQgVQ[/hs]
Természetesen a szimpla-modemes hálózat esetén is hasonló eredményre jutottam, de azt már nem fényképeztem le.
Ezen okokból nyilván õrültség azt feltételezni, hogy a MAC-ban valakit megállíthat abban, hogy visszajöjjön a szerveredre.
2. TÉVHIT: CPUID BAN
A CPU-dnak már rég nem egyedi az ID-je. A CPUID x86 utasítás csak a processzorod típusát és az az által támogatott ficsöröket adja vissza, semmi egyedi azonosítót.
3. TÉVHIT: HDD ID
Nyilván ez már közelrõl sem olyan hasznos, mivel a másik fizikai lemezre átrakva a dolgokat a ban kikerülhetõ. Azonban még erre sincs szükség. A windows ún. kötet-azonosítókkal lát el minden leformázott kötetet, amiket aztán az aktiválási folyamatok során is használ, többek közt. Erre is le lehet szedni olyan fantáziadús nevû programokat, mint  Hard Disk Serial Number Changer (szó szerint: Merevlemez sorozatszám változtató), bár ez konkrétan nem a merevlemez, hanem a kötet egy azonosítószáma (értsd: a kötet formázása során ez a szám változik, nem marad azonos).
Ezen kívül a SCSI/ATA/SATA merevlemezeknek létezik egyedileg a merevlemezbe égetett sorozatszámuk is, amelyek minden egyes meghajtónak elméletileg egyediek, ezeket is meg lehet változtatni (bár azt megnézném, hogy mi történne, ha mondjuk egy RAID-kötet két meghajtója egy számmal rendelkezne, szerintem lyukat ütne a tér-idõ kontinuumban). De ezt is meg lehet változtatni, bár nem olyan egyszerûen, mint a MAC-címet, a hozzá elérhetõ eszközök felemásan viselkednek, van, hogy mûködnek, van, hogy nem.
4. TÉVHIT: BIOS ID
A BIOS-t könnyedén fel lehet flashelni pl. a PHLASH16 nevû programmal.
5. TÉVHIT: GCPI BAN
A gcpi() egy nem dokumentált SAMP függvény. Elsõdleges célja a nagy szerverek segítése akik rendszeresen kapnak cheaterektõl és botoktól támadást.
A gcpi() egy lossy hashhel tér vissza a GTA telepítésedrõl. Mivel a hash lossy, ezért több személynek is azonos hashe lehet, ami a banolást sokkal veszélyesebbé is teheti, fõleg, hogy a SAMP populáció jelentõs hányadának a crackelt játék miatt megegyezik.
Elõnye viszont az, hogy alap SAMP native, ezért akárki használhatja.
KONKLÚZIÓ
Mint ahogyan azt olvashattátok, rengeteg megoldás lett felsorakoztatva, amelyeket, bár sok ember istenít, és kíván a SAMP függvénykönyvtárba, nem nyújtanak valódi védelmet a cheaterek ellen.
A fenti módszerek mindegyikéhez, továbbá, speciális kliens-szerver kapcsolatot kell megteremteni, amit a tehetségesebb hackerek lehallgathatnak és szimplán a csomagokat megváltoztatva megkerülhetik az anticheatet.
Az egyetlen olyan azonosító, amivel ezt nem tehetik meg, az az IP-cím, és ezért, bár eléggé gyenge védelmet nyújt, még mindig a legkényelmesebb megoldása az emberek kitiltásának.

23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / A metróvezetõ
« Dátum: 2013. Július 23. - 10:48:42 »
Általános sztereotípia, hogy a metróvezetõk többsége ideges, depressziós, könnyen haragudó típus.
Ezeket a tüneteket az alagút mellett a lenti videó által prezentált jelenség is okozhatja (30 mp-tõl kezdõdik a móka):
 

(A 3-as metróban három üzemeltetési mód van: PA (Automatikus), CMC (ellenõrzött kézi) és asszem a CML (szabad vezetés). Ez a CMC, és 40 km/h felett történik az alábbi jelenség, egyre sûrûbben, amíg el nem éred a max sebességet, mely után vészfék.)

24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Scriptert Keresek
« Dátum: 2013. Július 10. - 13:35:38 »

25
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NewCastleRPG szerver bemutatója
« Dátum: 2013. Július 04. - 07:27:47 »
[gmod]És See edit. Zárok és +15%.[/gmod]

26
Beszélgetés / Airplane!
« Dátum: 2013. Május 28. - 17:23:31 »
Ma néztem meg angolul és egyszerûen... zseniális. A történet teljesen abszurd, de poén poént követ, és annyit lehet rajta röhögni, mint egyik vígjátékon sem. Magyar szinkronról nem tudok nyilatkozni.
Kiadás dátuma: 1980
IMDB értékelés: 7.8/10
PORT.HU Leírás:
Nagy az izgalom a repülõtér irányítótornyában, mindenki fejveszetten munkálkodik. Az egyik gép legénységét ugyanis leverte a lábáról valamiféle vírus, és az utasok kénytelenek egy volt veterán harci pilótára bízni az életüket. Az egyetlen probléma, hogy a fickó még nem heverte ki a háború okozta megpróbáltatásokat, és csak remélhetõ, hogy le tudja tenni a gépmadarat. Persze az utasok sem könnyítik meg igazán a helyzetet, mindenki más-más lelki avagy testi hibával van megáldva, ám a feladatot közösen kell megoldaniuk

27
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / krisk
« Dátum: 2013. Május 22. - 17:07:48 »
Nem vagyok a bemutatkozások híve, nem is nagyon tudok mit magamról mondani, de mivel sok ember írt ilyet, és még nekem nem volt, ezért most megírom. Az elõzõ téma zárva lett, gondolom inaktivítás miatt, de most megnyitom mégegyszer. Nagyjából ugyanaz van benne, tehát aki azt elolvasta, annak semmi újat nem fog nyújtani.
A nevem titok. Veszprém megyében lakom de életvitelszerûen Székesfehérváron élek. A személyes életemet nem szeretném itt megosztani, mert az nem egy internetes fórum témája, de: a jobb szememre születésem óta súlyos tompalátó vagyok, ez abban realizálódik, hogy azzal a szememmel 20 centinél távolabb egyáltalán nem látok; azon kívül, hogy nem tudok 3D filmeket nézni, eddig nem akadályozott semmiben (a 3d film amúgy is basszná a szemem, ahogy az alacsony FPS-û játékok is).
SAMP-ozni már 0.1 óta elkezdtem, de rendszeresen a 0.2x megjelenése óta játszom. Fórumon szinte a létrehozása óta tag vagyok, még az ATW-s tárhelyen kezdtem, csak amikor átköltöztek a mostani tárhelyre nem mentettem át a felhasználónevemet, ezért van a viszonylag késõi (2010) regisztráció dátum. Szinte az egész pályafutásom alatt csak RP szervereken játszottam: a Fay-on kezdtem, ott egy ideig az új modjukat is írtam, aztán LT, aztán Paradise, aztán Core, aztán Foothills, meg pár saját projekt (w0llfram), aztán mint SA Reverse Engineer dolgoztam a New Life Roleplaynek és a Core RPG-nek.
Az én véleményem a SAMP RP-vel kapcsolatban az, hogy az egyes asztali RPG elemeket (olyanokat, mint karakterlap vagy élettörténet) csak módjával lenne szabad egy normális modba berakni, a játékosoknak kéne tudniuk eljátszani a szerepüket mindenféle szabályzat nélkül. Ennek látszólag ellentmondhat a tény, hogy én magam is írtam egy asztali RP-jellegû modot, de az nem titkoltan arra szolgált, hogy azok, akik ezt kívánják, megkaphatják.
Hobbijaim:
 
  • elsõdleges hobbim a programozás, a végsõ célom hogy x86 Assemblyben egy középfokon tudjak programozni; kicsit ehhez köthetõ a különbözõ játékok hackelése (fõleg [ S ]NES játékok), valamint különbözõ játékok modolása. Van is egy egész jó állapotú PAL SNES-em (jól megszoptam, hogy nem NTSC-t vettem), amin elég sokat szoktam játszani (SimCity, Starfox, Zelda, Mario World, F-Zero, és a többi). PAWN-ban úgy érzem, hogy haladó szinten tudok már programozni, írtam is pár leírást (például a SAMP fórum elsõ teljes PAWN tutorialját), illetve írtam, és tervezek is írni a PAWN mélyebb részeirõl. Ezen kívül érdekelnek a különbözõ GTA játékok belsõ mûködései, azok reverse engineeringje, amivel ismét csak az assembly tudásomat akarom fejleszteni;

  • az angol nyelv, az angol és amerikai irodalom, valamint az amerikai történelem és kultúra. Korábbi leírásomban írtam, hogy készülök a Cambridge English: Proficiency vizsgámra, azóta a helyekre való tekintettel inkább a Cambridge English: Advanced vizsgára jelentkeztem, amin 86%-os eredménnyel (Grade A, CEFR C2) át is mentem.
    Kedvenc angol íróim közé tartoznak George Orwell (különösen az 1984), Herman Melville és P.G. Wodehouse. Aki jobban tud angolul és fogékony a klasszikus irodalomra, annak melegen ajánlom Homérosz, Vergilius, Platón (különösen az Apology / Apológia / Szókratész védõbeszéde), és Dante mûveit angolul (próza verzióban), milliószor jobban olvashatóak a magyarnál;

  • repülés, repülõszimulátorok, IVAOn, VATSIMen irányítás;

  • írás (mint magyarul, mint angolul);

  • félrefordítások gyûjtése;

  • különbözõ linux rendszerek karbantartása (a régi általánosba még mindig sokszor bejárok ezügyben);

  • diákpolitika (iskolai DÖK).


Az angolon kívül németül és oroszul tanulok, a némettel elég jól haladok, az oroszt a nyáron kezdem majd el, amikor már a németem viszonylag rendben van, hogy ne legyen ez miatt probléma.
Kedvenc játékaim: a kedvenc sorozatom messze a GTA sorozat, ezen felül bizonyos régifajta szöveges kalandjátékok/RPG-k (pl. MUD), a Quantic Dreams játékai (Heavy Rain, Indigo Prophecy), Battlefield sorozat. RETRO GAMING 4EVER Rengeteg REMEK régi játékkal játszottam, és nagyon szeretem õket, ahogy írtam már.
Mostanában nem igazán RP-zek, maximum idõközönként pár emberrel (Gentleman, Ray, Hatebreeder, Tomate).
Kedvenc zenéim: sok van, általában fõleg rock-metal vonalon mozgok, de hallgatok countryt és raget is (fõleg Joplint). Nem vetek meg semmilyen fajta zenét sem, ha tetszik, hallgatom.

28
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. Április 22. - 06:28:32 »
Opcodes4SAMP
 
Mire való ez a módosítás?
Az Opcodes4SAMP (O4S) azzal a céllal jött létre, hogy a San Andreas memóriájának közvetlen módosításával új, a SAMP-ban eddig nem látott scriptelési függvénykönyvtárat építhessünk fel.
Ez konkrétan mit takar?
Mindig is álmodtál arról, hogy bekapcsolod az elmosódás effektet a SAMP-ban? Az egész mostantól egy EnableBlur(); függvényedbe kerül. Szerettél volna egyedi fegyvertulajdonságokat, egyedi idõjárás effekteket berakni? Most megteheted. Szerettél volna olyan dolgokat létrehozni, amelyeket korábban csak a CLEO modokkal lehetett? Ezt is megteheted! Az O4S célja, hogy semmi se álljon közéd és a játék közé.
Mit nem tartalmaz az O4S
Biztonsági/Technikai okokból nem lehetséges:
 
  • Az .IMG kiterjesztésû RenderWare tömörített archívumokat módosítani, mivel azok szakszerûtlen kezelése nem várt következményekkel járhat.

  • Saját memóriacímeket, opkódokat megadni. Az O4S-be került memóriacímek és opkódok tesztelve lettek és garantáltan mûködnek. A SA memóriájának korlátlan módosítása túl nagy felelõsség lenne egy átlagos szervertulajdonos számára, ezért csak elõre beprogramozott függvényekkel lehet dolgozni.

  • Szerkeszteni az O4S-t. Egy kliens oldali kiegészítõvel az ügyfélszámítógép módosítható lehetne. Ez mellett a plugin erõsen memóriahack alapú, tehát nem szeretnénk, ha a fejlesztõi csapat ellehetetlenítené a munkánkat. A játékosok védelme érdekében az O4S szigorúan closed-source, és védelmeket építünk be a módosítás elkerülésére.

  • Singleplayer NPC-ket lerakni. A hivatalos fórumokon mostanában rengeteg kiváló NPC plugint adtak ki. A Singleplayer pedek szinkronizálása nagyon körülményes, de nem lehetetlen, hogy egyszer bekerül, mint feature.


Miért jó ez nekem (szervertulajdonos)?
 
  • Rengeteg, eddig SAMP-ban nem látott, vagy csak scriptelési úton körülményesen megvalósítható függvények.

  • Teljes körû support: ha problémád van a pluginnal, a fórumon akármikor elérheted a fejlesztõket.

  • Nem használ szerver oldali memóriahackeket, tehát a plugint új SAMP verzió megjelenésével nem kell frissítened.

  • A játékosoknak nem kell különbözõ forrásokból különbözõ módosításokat letöltenie.

  • A kliens oldali mod diszkrét, a SA-val együtt indul, és nem tartalmaz közvetlenül futtatható alkalmazásokat.


Mi szükséges a program futtatásához
A kliens oldali kiegészítõ futtatásához ezek kellenek:
 
  • Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)

  • Feltelepített Visual Studio 2012 Redistributable (ha ez nem létezik a gépeden, a telepítõ felrakja neked.)

  • Legalább DirectX 9. (*)

  • v1.0 US verziójú gta_sa.exe. A késõbbi verziók nem támogatottak (x)


(+) A SAMP követelmények közt is szerepel. | (*) A GTA:SA követelmények közt is szerepel | (x) A SAMP követelmények közt részben szerepel. Bár a SAMP elméletileg támogatja az EU verziót is, mi nem. Ha más verziójú az EXE-d a telepítõ ajánlani fog egy downgradert telepítésre.
Licensz
Az O4S a CC BY-NC (NeAddEl-NeVáltoztasd) licensz alapján készül.

29
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. Április 21. - 06:31:50 »

Opcodes4SAMP
További információk még 21-én.

30
[mod]Leírás kevés, bõvítsd. Van 24 órád.[/mod]

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal