Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / NPC Slot« Dátum: 2017. December 12. - 07:48:50 »
Szevasztok, az lenne a problémám, hogy az NPCk levesznek a játékos férőhelyből, és nem rendelkezek túl sok férőhellyel, ellenben több NPC kellene.
Tehát az lenne a kérdésem, hogy valahogy nem lehet kicselezni a szervert, hogy ne vegyenek le férőhelyet az NPC-k? (Actorok nem jók az NPCk helyett....) Előre is köszönöm a válaszokat. 17
Segítségkérés / Virtual World« Dátum: 2017. November 10. - 17:28:58 »
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy a 0-s virtual Worldben lévő mapok, ne legyenek láthatóak egy másik Worldben. Ugyanúgy átírtam a CrateDynamicObject worldjét, de a nullásnál nem használ.
CreateDynamicObject(5184,-3665.3800000,-1658.3500000,28.0900000,0.0000000,0.0000000,274.9500000,0); Tehát így csináltam, de úgy is látni a többi világban(Más worldok mapjainál működik(csak abban látni őket, amennyi a szám a végén)) Előre is köszönöm a segítséget! 18
Segítségkérés / Érdekes hiba« Dátum: 2017. November 07. - 17:40:58 »
Sziasztok! Az én hatalmas problémám az lenne, hogy a módomban amikor egy nagyobb map közelébe megyek, azonnal crashelek. Ugyan azzal a mappal, nincs probléma más gamemodeban. Sscanf2, streamer a legújabb. Szerintetek mi okozhatja? Lehetséges, hogy az egyik include? Ezek vannak használva a módomban:
#include <a_samp> #include <sscanf2> #include <dfile> #include <dudb> #include <fixchars> #include <zcmd> #include <float> #include <streamer> #include <a_http> #include <dini> #include <Dini> #include <penz> Ez a kettő a probléma után került csak be: #include <mBoxes> #include <CleverBot> Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni, ezen a makacs problémán! ********Sikerült megoldani********************* Annak, aki hasonló problémával küzdene: Elkezdtem sorra kiszedni a mapokat, mígnem metaláltam a hibás mapot, ami okozta a hibát. 19
Segítségkérés / Összekötés« Dátum: 2017. Október 13. - 13:29:55 »
Sziasztok, valahogyan lehetséges lenne összekötni egy filterscriptet a játékmóddal?
Úgy értem, hogy a gamemodomból a pénzhack védelmet átraktam includéba, és a scriptben is betöltöttem. Semmi hiba. De mégis, ha a scriptben változtatom a Money értéket, nem változik. Valakinek van ötlete? 20
Segítségkérés / Mentés« Dátum: 2017. Október 13. - 09:26:50 »
Sziasztok! Valaki tudna írni nekem erre egy sima Dini mentést, de odaírva, hogy mi mire jó? Próbálom megérteni a dolgok működését. Előre is köszönöm a segítséget!
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <dini> #include <streamer> #include <sscanf> #define MAX_BUTOR 20 new Butorok[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR]; enum butorData { Float:bPos[3], Float:bRot[3], bVirtual, bInti } new butorInfo[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR][butorData]; new megvettButorok[MAX_PLAYERS] = 0; new jelenlegiButor[MAX_PLAYERS] = -1; CMD:ujbutor(playerid,params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /újbútor (ID)\"); if(megvettButorok[playerid] > MAX_BUTOR) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozhatsz létre több bútort :C\"); new butorID; sscanf(params,\"d\",butorID); new Float:X,Float:Y,Float:Z,virtual,inti; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); virtual = GetPlayerVirtualWorld(playerid); inti = GetPlayerInterior(playerid); // LOGIKA Butorok[playerid][megvettButorok[playerid]] = CreateDynamicObject(butorID,X,Y,Z,0.0,0.0,0.0,virtual,inti); butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][0] = X; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][1] = Y; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][2] = Z; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][0] = 0.0; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][1] = 0.0; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][2] = 0.0; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bVirtual] = virtual; butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bInti] = inti; // A Butorok tömbbe, a játékos táblán, a megvettButorok mezőbe, létrehozunk egy objectet. megvettButorok[playerid]++; // Növeljük a megvett bútorok számát. Mivel ha szeretnénk mégegyet létrehozni akkor ne a jelenlegit írja felül hanem // Továbbá tolódjon 1-el. SendClientMessage(playerid,-1,\"Megvettél egy bútort !\"); return 1; } CMD:mozgatbutor(playerid,params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /mozgatbútor (Slot)\"); new butorSlot; sscanf(params,\"d\",butorSlot); if(Butorok[playerid][butorSlot] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezen a Sloton, nincsen bútor!\"); // Leellenőrizzük, hogy az adott sloton van-e object, ha van akkor kezeljük, ha nem akkor hibaüzenet. jelenlegiButor[playerid] = butorSlot; EditDynamicObject(playerid,Butorok[playerid][butorSlot]); // Lehetőséget adunk arra hogy a játékos mozgassa az objectet; return 1; } public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) { if(objectid == jelenlegiButor[playerid]) { if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { // Ha nem változtat, akkor az objectet visszrakjuk a régi helyére. //Ezt nem mindig szükséges, de van rá esély, hogy nem rakja automatikusan vissza, ezért erre van ez a kód SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2]); SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2]); } else if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) // Ha lementi { // Beállítjuk a koordinátákat. butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0] = x; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1] = y; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2] = z; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0] = rx; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1] = ry; butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2] = rz; // Helyére rakjuk SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2]); SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2]); } } return 1; } 22
Segítségkérés / Karakterválasztó átugrása« Dátum: 2017. Szeptember 08. - 20:32:44 »
Sziasztok! Minden megpróbáltam a k*rva (már elnézést) spawngombok eltüntetésével, de nem akarnak eltűnni. Próbáltam az onplayerconnect alá rögtön a spawnplayert, togglespectate, majd ugyanezeket a requestclassba, majd a requestclass törlését stb... De semmi nem történik, akkor is ott marad... Még valami, akkor jelenik meg, ha már beírtam a jelszót. Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.
23
Szkript kérések / Valuta« Dátum: 2017. Szeptember 02. - 16:29:45 »
Sziasztok! Egy olyan parancsra lenne szükségem, amivel a játékos át tudja váltani a saját pénzét ponttá, tehát 1 pont kerülne 30 dollárba. Előre is köszönöm a segítséget!
24
Segítségkérés / Object Törlés« Dátum: 2017. Augusztus 27. - 00:28:30 »
Sziasztok, a BoOy által publikált bútorrendszert átírtam dynamic objectre, hogy mindenki láthassa az objectet. Viszont a scriptben csak object betöltés van, nincs törlés kilépéskor. Ebben valaki tudna segíteni? így néz ki a betöltés:
LoadIObjects(playerid) { new str[128]; new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str5[128],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16]; new name[256]; new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); format(str,sizeof(str),\"IKEA/%s.txt\",pName); for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i); format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i); format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i); format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i); format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i); format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i); format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i); format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i); format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i); if(dini_Int(str,str9) == 1) { SlotUsed[playerid] = 1; name = dini_Get(str,str5); ButorSlot[playerid][Butorid] = dini_Int(str,str1); ButorSlot[playerid][ButorName] = name; ButorSlot[playerid][PosX] = dini_Float(str,str2); ButorSlot[playerid][PosY] = dini_Float(str,str3); ButorSlot[playerid][PosZ] = dini_Float(str,str4); ButorSlot[playerid][PosRX] = dini_Float(str,str6); ButorSlot[playerid][PosRY] = dini_Float(str,str7); ButorSlot[playerid][PosRZ] = dini_Float(str,str8); ButorSlot[playerid][CreateButor] = CreateDynamicObject(ButorSlot[playerid][Butorid],ButorSlot[playerid][PosX],ButorSlot[playerid][PosY],ButorSlot[playerid][PosZ],ButorSlot[playerid][PosRX],ButorSlot[playerid][PosRY],ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[IKEA] {00ff48} Az elmentett bútorok betöltve!\"); } 25
Segítségkérés / Warning: Minimum time between new connections (2221) exceeded for 5.187.175.216:61331. Ignoring the request.« Dátum: 2017. Augusztus 24. - 22:15:33 »
Sziasztok, a server_log ennyit ír,
Warning: Minimum time between new connections (2221) exceeded for 5.187.175.216:61331. Ignoring the request. aztán ledobja az emberek felét, és azt írja nekik, hogy server restarting. Vannak, akiket viszont egyáltalán nem dob le(Köztük engem sem). Hozzátenném, hogy van RakSAMP védelem a módban. 26
Segítségkérés / Pénzhack« Dátum: 2017. Augusztus 23. - 02:00:40 »
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy valahogyan lehetséges lenne, hogy az alap 4dragons kaszinóban szerzett pénzt, hozzáadjam a játékos pénzhack elleni változójához?
27
Segítségkérés / Internet« Dátum: 2017. Augusztus 20. - 14:34:02 »
Sziasztok, most egy elég közérdekű kérdéssel fordulok hozzátok. A régi samp verziók kihozták a Magyar szervereket, ha beírtad, hogy HUN. De a 0.3.7 nem hoz ki, csak oroszokat. Ennek az oka az, hogy Language van mode helyett, és fel lett kavarva stb. Szerintetek mit tudnánk csinálni, hogy valahogyan kihozza a Magyar szervereket, mert valljuk be, azért ez minden szervernek jó lenne, ha közösen megoldást találnánk rá.
28
Segítségkérés / Bútor« Dátum: 2017. Augusztus 16. - 16:31:43 »
Sziasztok, egy bútorrendszerhez próbáltam mozgatást írni(Alapból nem volt), jól át is lehet mozgatni, viszont nem mentődik. Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm, és elnézést, hogy a Segítségkérés fórum, belőlem él mostanában XD Itt a mentés és mozgatás rész:
//// stock AddObjectFromFile(DFileName[]) { if(!fexist(DFileName)) return 0; new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128]; ObjectFile = fopen(DFileName, io_read); while(fread(ObjectFile, Line)) { if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue; unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); oTotal++; } fclose(ObjectFile); return oTotal; } stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT) { new File:ObjectFile, Line[128]; format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); ObjectFile = fopen(DFileName, io_append); fwrite(ObjectFile, Line); fclose(ObjectFile); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ, Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT; if(!playerobject) // If this is a global object, move it for other players { if(!IsValidObject(objectid)) return; MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { new string[254]; OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); OINT = GetPlayerInterior(playerid); GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ); GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ); AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Object mentve\"); format(string, sizeof(string), \" %i %f, %f, %f, %f, %f, %f,\", oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string); format(string, sizeof(string), \"Object világ: %i interior: %i\", OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); DestroyObject(Object); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { //The player cancelled, so put the object back to it\'s old position if(!playerobject) //Object is not a playerobject { SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } else { SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ); SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } } } /* CMD:furniture(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"Furniture\", \"Chairs\\nBeds\\nTables\\nTvs\\nCabinets\\nFuns tuff\\n\", \"Ok\", \"Cancel\"); return 1; } */ COMMAND:butor(playerid, params[]) { new objectid; if(!sscanf(params, \"i\", objectid)) { if(objectid >= 1 && objectid <= 11000) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = objectid; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); //Object will render at its default distance. SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"Object lerakva\"); EditObject(playerid, Object); return 1; } else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \" 1 és 11000 közötti objecteket rakhatsz csak le.\"); } else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"/butor ID\"); } COMMAND:butormozgat(playerid, params[]) { SelectObject(playerid); return 1; } public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT) { EditObject(playerid, objectid); } else { EditPlayerObject(playerid, objectid); } SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Kiválasztottad\"); return 1; } 29
Segítségkérés / Metinkő« Dátum: 2017. Augusztus 15. - 15:53:49 »
Sziasztok valaki, már nem emlékszem, hogy ki, posztolta a fórumra a következő scriptet:
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <streamer> #define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define MAX_METIN 100 // Max metin szám. #define MAX_METIN_HP 10000 // Metin max hp. #define METIN_OBJECT 888 // A metin objectje. #define METIN_DRAW_DISTANCE 20.0 // A metin HP label látótávolsága. #define DAMAGE_CRIT 2 // A kritikus sebzés, az alapsebzés hányszorosa legyen, alapesetben 2. new Metin_ID[MAX_METIN]; new Metin_Object[MAX_METIN]; new Metin_HP[MAX_METIN]; new Float:Metin_Pos[MAX_METIN][3]; new Text3D:Metin_Label[MAX_METIN]; new Count_Metin = 0; public OnFilterScriptInit() { print(\"Metinkő rendszer betöltve ! Készítő: 1Mark6\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { for(new i = 0; i < MAX_METIN; i++) { Metin_ID = -1; Metin_HP = 0; Metin_Pos
Metin_Pos[1] = 0.0; Metin_Pos[2] = 0.0; Count_Metin = 0; DestroyDynamicObject(Metin_Object); DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label); } return 1; } CMD:metin(playerid) { new id; if(GetFreeMetinSlot() != -1) id = GetFreeMetinSlot(); else id = Count_Metin; if(id > MAX_METIN) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozható létre több metin ![]() GetPlayerPos(playerid,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]); Metin_Pos[id][0] += 3.0; Metin_Object[id] = CreateDynamicObject(METIN_OBJECT,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2],0,0,0,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid)); Metin_HP[id] = MAX_METIN_HP; new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",id,MAX_METIN_HP,Metin_HP[id]); Metin_Label[id] = CreateDynamic3DTextLabel(string,-1,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]+1,METIN_DRAW_DISTANCE); Metin_ID[id] = id; if(id == Count_Metin) Count_Metin++; SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin létrehozva !\"); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(KEY_FIRE)) { for(new i = 0; i < Count_Metin; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,Metin_Pos
{ new critvalue; new bool:critelt = false; new value = RandomEx(1,50); // Alap sebzés ( 1 - 50 ) new crit = RandomEx(1,10); // Krit esély ( 1:10 ) // Crit = 10, 1:10-hez a krit esély azaz 10% if(crit == 10) {critvalue = DAMAGE_CRIT*value; critelt = true;} else {critvalue = value; critelt = false;} Metin_HP -= critvalue; new string[128]; /* if(!critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Normál): %d\",critvalue); else if(critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Kritikus): %d\",critvalue); SendClientMessage(playerid,-1,string); */ format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",Metin_ID,MAX_METIN_HP,Metin_HP); UpdateDynamic3DTextLabelText(Metin_Label,-1,string); if(Metin_HP <= 0) { DestroyDynamicObject(Metin_Object); DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label); SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin elpusztítva!\"); GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(1000,2500)); Metin_ID = -1; } } } } return 1; } stock RandomEx(min,max) // A min value, és a max value és benne van, tehát ( min <= generáltszám >= max ) { return random((max-min)+1)+min; } stock GetFreeMetinSlot() { for(new i = 0; i < Count_Metin; i++) if(Metin_ID == -1) return i; return -1; } Ez nagyon is jó, és hasznos is volt, szóval köszönöm neki. Csak azt szeretném, hogy a szerver bekapcsolásakor random helyeken létrehozna mondjuk 20-at, és ha a 20-ból az utolsót is szétütné valaki, újra létrehozódnának random helyeken. Ebben az átalakításban tudna segíteni valaki? Előre is köszönöm 30
Segítségkérés / mSelection« Dátum: 2017. Augusztus 14. - 10:48:45 »
Egyszerre nem működik 2 mSelectionos script. Hogyan lehetne ezt orvosolni?
|