Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - RicSiy123

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Segítségkérés / NPC Slot
« Dátum: 2017. December 12. - 07:48:50 »
Szevasztok, az lenne a problémám, hogy az NPCk levesznek a játékos férőhelyből, és nem rendelkezek túl sok férőhellyel, ellenben több NPC kellene.
 
Tehát az lenne a  kérdésem, hogy valahogy nem lehet kicselezni a szervert, hogy ne vegyenek le férőhelyet az NPC-k?
 
(Actorok nem jók az NPCk helyett....)
 
Előre is köszönöm a válaszokat.

17
Segítségkérés / Virtual World
« Dátum: 2017. November 10. - 17:28:58 »
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy a 0-s virtual Worldben lévő mapok, ne legyenek láthatóak egy másik Worldben. Ugyanúgy átírtam a CrateDynamicObject worldjét, de a nullásnál nem használ. 
 
CreateDynamicObject(5184,-3665.3800000,-1658.3500000,28.0900000,0.0000000,0.0000000,274.9500000,0); 
 
Tehát így csináltam, de úgy is látni a többi világban(Más worldok mapjainál működik(csak abban látni őket, amennyi a szám a végén))
 
Előre is köszönöm a segítséget!

18
Segítségkérés / Érdekes hiba
« Dátum: 2017. November 07. - 17:40:58 »
Sziasztok! Az én hatalmas problémám az lenne, hogy a módomban amikor egy nagyobb map közelébe megyek, azonnal crashelek. Ugyan azzal a mappal, nincs probléma más gamemodeban. Sscanf2, streamer a legújabb. Szerintetek mi okozhatja? Lehetséges, hogy az egyik include? Ezek vannak használva a módomban: 
 
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <dfile>
#include <dudb>
#include <fixchars>
#include <zcmd>
#include <float>
#include <streamer>
#include <a_http>
#include <dini>
#include <Dini>
 
#include <penz>
 
 
 
Ez a kettő a probléma után került csak be:
 
 
 
#include <mBoxes>
#include <CleverBot>
 
 
 
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni, ezen a makacs problémán! 
 
 
 
 
 
********Sikerült megoldani*********************
 
Annak, aki hasonló problémával küzdene:
 
 
 
Elkezdtem sorra kiszedni a mapokat, mígnem metaláltam a hibás mapot, ami okozta a hibát.

19
Segítségkérés / Összekötés
« Dátum: 2017. Október 13. - 13:29:55 »
Sziasztok, valahogyan lehetséges lenne összekötni egy filterscriptet a játékmóddal?
 
Úgy értem, hogy a gamemodomból a pénzhack védelmet átraktam includéba, és a scriptben is betöltöttem. Semmi hiba. De mégis, ha a scriptben változtatom a Money értéket, nem változik.  Valakinek van ötlete?

20
Segítségkérés / Mentés
« Dátum: 2017. Október 13. - 09:26:50 »
Sziasztok! Valaki tudna írni nekem erre egy sima Dini mentést, de odaírva, hogy mi mire jó? Próbálom megérteni a dolgok működését. Előre is köszönöm a segítséget!
 
 
 
 
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include <streamer>
#include <sscanf>
 

#define MAX_BUTOR 20
 
new Butorok[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR];
 
enum butorData
{
    Float:bPos[3],
    Float:bRot[3],
    bVirtual,
    bInti
}
 

new butorInfo[MAX_PLAYERS][MAX_BUTOR][butorData];
 

new megvettButorok[MAX_PLAYERS] = 0;
 

new jelenlegiButor[MAX_PLAYERS] = -1;
 
 
 
CMD:ujbutor(playerid,params[])
{
    if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /újbútor (ID)\");
    if(megvettButorok[playerid] > MAX_BUTOR) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozhatsz létre több bútort :C\");
    new butorID;
    sscanf(params,\"d\",butorID);
    new Float:X,Float:Y,Float:Z,virtual,inti;
    GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
    virtual = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
    inti = GetPlayerInterior(playerid);
    // LOGIKA
    Butorok[playerid][megvettButorok[playerid]] = CreateDynamicObject(butorID,X,Y,Z,0.0,0.0,0.0,virtual,inti);
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][0] = X;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][1] = Y;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bPos][2] = Z;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][0] = 0.0;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][1] = 0.0;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bRot][2] = 0.0;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bVirtual] = virtual;
    butorInfo[playerid][megvettButorok[playerid]][bInti] = inti;
    // A Butorok tömbbe, a játékos táblán, a megvettButorok mezőbe, létrehozunk egy objectet.
    megvettButorok[playerid]++;
    // Növeljük a megvett bútorok számát. Mivel ha szeretnénk mégegyet létrehozni akkor ne a jelenlegit írja felül hanem
    // Továbbá tolódjon 1-el.
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Megvettél egy bútort !\");
    return 1;
}
 

CMD:mozgatbutor(playerid,params[])
{
    if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /mozgatbútor (Slot)\");
    new butorSlot;
    sscanf(params,\"d\",butorSlot);
    if(Butorok[playerid][butorSlot] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Ezen a Sloton, nincsen bútor!\");
    // Leellenőrizzük, hogy az adott sloton van-e object, ha van akkor kezeljük, ha nem akkor hibaüzenet.
    jelenlegiButor[playerid] = butorSlot;
    EditDynamicObject(playerid,Butorok[playerid][butorSlot]);
    // Lehetőséget adunk arra hogy a játékos mozgassa az objectet;
    return 1;
}
 
 
 
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
    if(objectid == jelenlegiButor[playerid])
    {
        if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
        {
            // Ha nem változtat, akkor az objectet visszrakjuk a régi helyére.
            //Ezt nem mindig szükséges, de van rá esély, hogy nem rakja automatikusan vissza, ezért erre van ez a kód
            SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2]);
            SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2]);
        }
        else if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) // Ha lementi
        {
            // Beállítjuk a koordinátákat.
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0] = x;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1] = y;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2] = z;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0] = rx;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1] = ry;
            butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2] = rz;
            // Helyére rakjuk
            SetDynamicObjectPos(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bPos][2]);
            SetDynamicObjectRot(Butorok[playerid][jelenlegiButor[playerid]],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][0],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][1],butorInfo[playerid][jelenlegiButor[playerid]][bRot][2]);
        }
    }
    return 1;
}
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

21
Szkript kérések / Bútor
« Dátum: 2017. Október 12. - 10:31:28 »
Zárom

22
Segítségkérés / Karakterválasztó átugrása
« Dátum: 2017. Szeptember 08. - 20:32:44 »
Sziasztok! Minden megpróbáltam a k*rva (már elnézést) spawngombok eltüntetésével, de nem akarnak eltűnni. Próbáltam az onplayerconnect alá rögtön a spawnplayert, togglespectate, majd ugyanezeket a requestclassba, majd a requestclass törlését stb... De semmi nem történik, akkor is ott marad... Még valami, akkor jelenik meg, ha már beírtam a jelszót. Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.

23
Szkript kérések / Valuta
« Dátum: 2017. Szeptember 02. - 16:29:45 »
Sziasztok! Egy olyan parancsra lenne szükségem, amivel a játékos át tudja váltani a saját pénzét ponttá, tehát 1 pont kerülne 30 dollárba. Előre is köszönöm a segítséget! 

24
Segítségkérés / Object Törlés
« Dátum: 2017. Augusztus 27. - 00:28:30 »
Sziasztok, a BoOy által publikált bútorrendszert átírtam dynamic objectre, hogy mindenki láthassa az objectet. Viszont a scriptben csak object betöltés van, nincs törlés kilépéskor. Ebben valaki tudna segíteni? így néz ki a betöltés:
 
LoadIObjects(playerid)
{
    new str[128];
    new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str5[128],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16];
     new name[256];
    new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
    format(str,sizeof(str),\"IKEA/%s.txt\",pName);
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
        format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i);
        format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i);
        format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i);
        format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i);
        format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i);
        format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i);
        format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i);
        format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i);
        format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i);
 
        if(dini_Int(str,str9) == 1)
        {
            SlotUsed[playerid] = 1;
            name = dini_Get(str,str5);

            ButorSlot[playerid]
[Butorid] = dini_Int(str,str1);
            ButorSlot[playerid]
[ButorName] = name;
            ButorSlot[playerid]
[PosX] = dini_Float(str,str2);
            ButorSlot[playerid]
[PosY] = dini_Float(str,str3);
            ButorSlot[playerid]
[PosZ] = dini_Float(str,str4);
            ButorSlot[playerid]
[PosRX] = dini_Float(str,str6);
            ButorSlot[playerid]
[PosRY] = dini_Float(str,str7);
            ButorSlot[playerid]
[PosRZ] = dini_Float(str,str8);
             ButorSlot[playerid]
[CreateButor] = CreateDynamicObject(ButorSlot[playerid][Butorid],ButorSlot[playerid][PosX],ButorSlot[playerid][PosY],ButorSlot[playerid][PosZ],ButorSlot[playerid][PosRX],ButorSlot[playerid][PosRY],ButorSlot[playerid][PosRZ]);
            continue;

          }

    }

    SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[IKEA] {00ff48} Az elmentett bútorok betöltve!\");

}

25
Sziasztok, a server_log ennyit ír,
 
Warning: Minimum time between new connections (2221) exceeded for 5.187.175.216:61331. Ignoring the request.
 
aztán ledobja az emberek felét, és azt írja nekik, hogy server restarting.
 
Vannak, akiket viszont egyáltalán nem dob le(Köztük engem sem).
 
Hozzátenném, hogy van RakSAMP védelem a módban.

26
Segítségkérés / Pénzhack
« Dátum: 2017. Augusztus 23. - 02:00:40 »
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy valahogyan lehetséges lenne, hogy az alap 4dragons kaszinóban szerzett pénzt, hozzáadjam a játékos pénzhack elleni változójához?

27
Segítségkérés / Internet
« Dátum: 2017. Augusztus 20. - 14:34:02 »
Sziasztok, most egy elég közérdekű kérdéssel fordulok hozzátok. A régi samp verziók kihozták a Magyar szervereket, ha beírtad, hogy HUN. De a 0.3.7 nem hoz ki, csak oroszokat. Ennek az oka az, hogy Language van mode helyett, és fel lett kavarva stb. Szerintetek mit tudnánk csinálni, hogy valahogyan kihozza a Magyar szervereket, mert valljuk be, azért ez minden szervernek jó lenne, ha közösen megoldást találnánk rá. 

28
Segítségkérés / Bútor
« Dátum: 2017. Augusztus 16. - 16:31:43 »
Sziasztok, egy bútorrendszerhez próbáltam mozgatást írni(Alapból nem volt), jól át is lehet mozgatni, viszont nem mentődik. Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm, és elnézést, hogy a Segítségkérés fórum, belőlem él mostanában XD Itt a mentés és mozgatás rész: 
 
////
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
 if(!fexist(DFileName)) return 0;
 
 new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
 
 ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
 while(fread(ObjectFile, Line))
 {
     if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
     unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
     CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
     oTotal++;
 }
 fclose(ObjectFile);
 return oTotal;
}
 
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
 new File:ObjectFile, Line[128];
 
 format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
 ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
 fwrite(ObjectFile, Line);
 fclose(ObjectFile);
 return 1;
}
 
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
 new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
  Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
 GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
 GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
 new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
 if(!playerobject) // If this is a global object, move it for other players
 {
     if(!IsValidObject(objectid)) return;
     MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
 }
 
 if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
 {
     new string[254];
  OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
  OINT = GetPlayerInterior(playerid);
  GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
  GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
  AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
  SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Object mentve\");
  format(string, sizeof(string), \" %i  %f, %f, %f,  %f, %f, %f,\", oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
  SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string);
  format(string, sizeof(string), \"Object világ: %i interior: %i\", OVW, OINT);
  SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, string);
  CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
  DestroyObject(Object);
 }
 
 if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
 {
  //The player cancelled, so put the object back to it\'s old position
  if(!playerobject) //Object is not a playerobject
  {
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
  }
  else
  {
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
  }
 }
}
 
/*
CMD:furniture(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"Furniture\", \"Chairs\\nBeds\\nTables\\nTvs\\nCabinets\\nFuns tuff\\n\", \"Ok\", \"Cancel\");
 return 1;
}
*/
 
COMMAND:butor(playerid, params[])
{
 new objectid;
  if(!sscanf(params, \"i\", objectid))
   {
     if(objectid >= 1 && objectid <= 11000)
      {
       new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
        GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
         oModel = objectid;
         ORX = 0.0;
         ORY = 0.0;
         ORZ = 0.0;
         Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); //Object will render at its default distance.
         SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"Object lerakva\");
         EditObject(playerid, Object);
          return 1;
  }
  else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \" 1 és 11000 közötti objecteket rakhatsz csak le.\");
   }
    else return SendClientMessage(playerid, 0xD8D8D8FF, \"/butor ID\");
}
 

COMMAND:butormozgat(playerid, params[])
{
    SelectObject(playerid);
    return 1;
}
 
 
 
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT)
    {
        EditObject(playerid, objectid);
    }
    else
    {
        EditPlayerObject(playerid, objectid);
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Kiválasztottad\");
    return 1;
}
 
 

29
Segítségkérés / Metinkő
« Dátum: 2017. Augusztus 15. - 15:53:49 »
Sziasztok valaki, már nem emlékszem, hogy ki, posztolta a fórumra a következő scriptet:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
 
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
 
#define MAX_METIN 100 // Max metin szám.
#define MAX_METIN_HP 10000 // Metin max hp.
#define METIN_OBJECT 888 // A metin objectje.
#define METIN_DRAW_DISTANCE 20.0 // A metin HP label látótávolsága.
#define DAMAGE_CRIT 2 // A kritikus sebzés, az alapsebzés hányszorosa legyen, alapesetben 2.
 
new Metin_ID[MAX_METIN];
new Metin_Object[MAX_METIN];
new Metin_HP[MAX_METIN];
new Float:Metin_Pos[MAX_METIN][3];
new Text3D:Metin_Label[MAX_METIN];
new Count_Metin = 0;
 
public OnFilterScriptInit()
{
 print(\"Metinkő rendszer betöltve ! Készítő: 1Mark6\");
 return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
 for(new i = 0; i < MAX_METIN; i++)
 {
  Metin_ID = -1;
  Metin_HP
= 0;
  Metin_Pos
  • = 0.0;

  Metin_Pos
[1] = 0.0;
  Metin_Pos
[2] = 0.0;
  Count_Metin = 0;

  DestroyDynamicObject(Metin_Object
);
  DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label
);
 }

 return 1;

}




CMD:metin(playerid)

{

 new id;

 if(GetFreeMetinSlot() != -1) id = GetFreeMetinSlot();

 else id = Count_Metin;



 if(id > MAX_METIN) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem hozható létre több metin :(\");




 GetPlayerPos(playerid,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]);

 Metin_Pos[id][0] += 3.0;

 Metin_Object[id] = CreateDynamicObject(METIN_OBJECT,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2],0,0,0,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));

 Metin_HP[id] = MAX_METIN_HP;

 new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",id,MAX_METIN_HP,Metin_HP[id]);

 Metin_Label[id] = CreateDynamic3DTextLabel(string,-1,Metin_Pos[id][0],Metin_Pos[id][1],Metin_Pos[id][2]+1,METIN_DRAW_DISTANCE);

 Metin_ID[id] = id;




 if(id == Count_Metin) Count_Metin++;

 SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin létrehozva !\");

 return 1;

}




public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

{

 if(PRESSED(KEY_FIRE))

 {

  for(new i = 0; i < Count_Metin; i++)

  {

   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,Metin_Pos
  • ,Metin_Pos[1],Metin_Pos[2]) && IsValidDynamicObject(Metin_Object))

   {

    new critvalue;

    new bool:critelt = false;

    new value = RandomEx(1,50); // Alap sebzés ( 1 - 50 )

    new crit = RandomEx(1,10); // Krit esély ( 1:10 )




    // Crit = 10, 1:10-hez a krit esély azaz 10%

    if(crit == 10) {critvalue = DAMAGE_CRIT*value; critelt = true;}

    else {critvalue = value; critelt = false;}




    Metin_HP
-= critvalue;




    new string[128];

    /*

    if(!critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Normál): %d\",critvalue);

    else if(critelt) format(string,sizeof(string),\"Sebzés(Kritikus): %d\",critvalue);

    SendClientMessage(playerid,-1,string);

    */

    format(string,sizeof(string),\"Metinkő [ID:%d]\\nHP: %d/%d\",Metin_ID
,MAX_METIN_HP,Metin_HP);
    UpdateDynamic3DTextLabelText(Metin_Label
,-1,string);




    if(Metin_HP
<= 0)
    {

     DestroyDynamicObject(Metin_Object
);
     DestroyDynamic3DTextLabel(Metin_Label
);
     SendClientMessage(playerid,-1,\"Metin elpusztítva!\");

     GivePlayerMoney(playerid,RandomEx(1000,2500));

     Metin_ID
= -1;
    }

   }

  }

 }

 return 1;

}




stock RandomEx(min,max) // A min value, és a max value és benne van, tehát ( min <= generáltszám >= max )

{

 return random((max-min)+1)+min;

}




stock GetFreeMetinSlot()

{

 for(new i = 0; i < Count_Metin; i++)

  if(Metin_ID
== -1) return i;
 return -1;

}



 



Ez nagyon is jó, és hasznos is volt, szóval köszönöm neki. Csak azt szeretném, hogy a szerver bekapcsolásakor random helyeken létrehozna mondjuk 20-at, és ha a 20-ból az utolsót is szétütné valaki, újra létrehozódnának random helyeken. Ebben az átalakításban tudna segíteni valaki? Előre is köszönöm 

30
Segítségkérés / mSelection
« Dátum: 2017. Augusztus 14. - 10:48:45 »
Egyszerre nem működik 2 mSelectionos script. Hogyan lehetne ezt orvosolni? 

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal