Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - divkn

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18
136
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]ENDLESS X-TREME PARADISE SZERVER
« Dátum: 2014. Január 02. - 13:17:43 »
Hali!
Nema adtam fel, csak kíváncsiak voltunk, hogy most is lefogod-e törölni, mert a miénket érdekes módonmindig leszeded...

137
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: [HUN] SzakeTDM
« Dátum: 2014. Január 01. - 17:00:46 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szerverek.
http://sampforum.hu/index.php?topic=50056.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=50056.0

138
A téma át lett helyezve a következõbe: RP szerverek.
http://sampforum.hu/index.php?topic=50032.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=50032.0

139
A téma át lett helyezve a következõbe: Rendezvények.
http://sampforum.hu/index.php?topic=49990.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=49990.0

140
Kérdések, Segítség / Integrált hangkártya helyettesítése?
« Dátum: 2013. December 20. - 21:32:33 »
Nem akarok pénzt kidobni a hardverért és a szállításáért, ezért inkább megkérdezem, hogy az USB 2.0-ás hangkártya kütyük képesek helyettesíteni az integrált hangkártyát laptopokban? A jelenlegi hangkártyám egy picit sérült és csak a bal hangszóró szól, ezért gondoltam helyettesíteném egy új USB-s hangkártyával anélkül hogy új alaplapot vennék drágábban.

141
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Szégyen
« Dátum: 2013. December 17. - 18:35:58 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=49901.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=49901.0

142
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PiwRPG
« Dátum: 2013. December 07. - 22:19:26 »
[mod]Nem sikerült bõvíteni a leírást.[/mod]

143
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Általános
« Dátum: 2013. December 06. - 23:16:27 »
San Andreas Online
Hosszas várakozás után kiderült hogy AB abbahagyta a projekt fejlesztését, azzal az indokkal hogy mi hiába készítünk többjátékos módot a játékhoz, mikor legtöbb játékos továbbra is SAMP-nál fog maradni. Ezen én is elgondolkodtam és már én is úgy voltam vele hogy valóban felesleges lesz, de mégis úgy döntöttem folytatom, mivel mikor én hazaérek a munkából akkor semmi mást nem csinálok, hanem csak netezek, tehát ez maradt elfoglaltságnak. Tudom hamarosan itt a február és még mindig fejlemény vagy egy mûködõképes verzió, de mint már írtam ezt csak hobbiként vagy unalomból írom és ez mellé járul.
Számos terv változások során változtak a véleményeim, ahogy a projekt mûködési elve is. Eredetileg a projektet úgy terveztük hogy csak egy dinamikus csatolásó könyvtáros kiegészítõ legyen, de mivel rengeteg mód és program használja a játékot, így némi fejfájást okoz nekem és persze a használónak is, így hát ez a projekt is egy program lesz mint az MTA (Multi Theft Auto) vagy a SAMP (San Andreas Multiplayer), ám sajnos így is némi hiba léphet fel, de ezek része könnyen javíthatóak.
Akik jelentkeztek tesztelõnek, C++/C# szkriptereknek, azoknak azt kell hogy mondjam hogy a segítségeitekre nem lesz szükség. Amit én kiadok azok folyamatosan elérhetõek lesznek és bárki tesztelheti és azt csinál vele amit akar, mivel a program forráskódja nem tartalmaz licenszelt könyvtárakat, kódokat.

144
GTA San Andreas / San Andreas Online
« Dátum: 2013. November 30. - 16:56:06 »
Igaz már elkeztem , de biztonság kedvéért megkérdezem hogy valóban érdemes-e folytatni a SAO (San Andreas Online) MutltiTheftAuto és SA-MP féle többjátékos modifikációt. A szerver oldali szkriptelést továbbra is Pawn nyelv teszi lehetõvé és a régi MultiTheftAuto Blue kliensben kiadott funkciói lesznek elérhetõek. RGB színben pombázó, átlátszó, szellem jármûvek és így tovább. Tehát a szavazás fent.

145
Beszélgetés / Luna OS
« Dátum: 2013. November 29. - 14:00:02 »
Bendi. és lackos888 kérésére. Hozzászólások megtekintése
Most hogy 4-5 évnyi Pawn szkriptelés kezdett unalmassá válni, így hát nekifeküdtem az Assembly nyelv tanulmányozásában, mivel ránézésre egyszerûnek tûnt, mint az L-kód, de ahogy olvastam róla néhány rövid bejegyzést, akkor megváltozott a véleményem és inkább úgy gondoltam távol tartom magam tõle. Késõbb találtam olyan rendszereket, amiket mások készítettek ASM nyelven és úgy gondoltam, hogy miért is ne használnám fel, hát egyszer élünk. 3 nap alatt sikerült is összerakni egy kis \"rendszert\", amit még anno be is mutattam a fórumon.
 

[hs width=200 height=125]
http://kepfeltoltes.hu/131128/vlcsnap-2013-11-28-23h57m21s47_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 
Most hogy befejeztem a középsulit, így jobban nekifeküdhettem és gondoltam készítek is egy rendszert magamnak PC-re, amit elõször Dream OS-nek neveztem, de ahogy olvastam a Firefox OS-t és Ubunut OS-t érkezését okostelefonokra, akkor változtak a tervek és én is okostelefonokra készítek rendszert, mivel azt hittem hamarabb lehet végezni vele, mint egy normális operációs rendszerrel. Mivel elõször csak magamnak szántam ezt a rendszert, ezért saját ízlésem szerint készítettem volna a rendszer témáját is áfonyakék, indigólila, fekete és annak árnyalatai színben pompázva és ezen után át lett nevezve Luna OS-re. Ez valószínûleg ismét visszaáll a Dream OS névre vagy egy új egyben kreatívabb nevet és logót kap.
 

\"width=125
http://kepfeltoltes.hu/131128/130350764luna_os_logo_by_knorberthu-_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Luna OS
 
 
Nos térjünk a lényegre, végülis ezét jött létre a téma. Ez egy C és assembly nyelven írt ingyenes Linux operációs rendszer lesz PC-re és okostelefonokra. Egyenlõre kérdéses hogy ez a rendszer letölthetõ legyen-e vagy már telefonokban lesz beépítve és kerül piacra. Elvileg az Alcatel cégnél van is erre lehetõség.
Saját ízlésünk szerint átszabható felület
Ízlésünk szerint módosíthatjuk a telefon betöltõ képernyõjét, ikonjait és színkorrekciózhatjuk a témát, szöveg betûtípusát egyben méretét.
Hányzott az egyik Sony Ericsson w200 féle rendszernél az a lehetõség hogy lecserélhetted a telefon betöltõképernyõjét egy másik képre, szóval úgy gondoltam itt is miért ne. Van lehetõség a kikapcsolásra is, de akkor csak a beállított háttérképedet
fogja megjeleníteni, míg teljesen be nem fejezi a mûveleteket.
Lecserélhetõek az alkalmazások és egyéb menüpontok ikonjai is a beállításokban vagy ikon csere menüponttal, ha hosszan tartod az ikont, vagy esetkeg le is tölthetsz egy ikon csomagot is. Ez lehet bmp, jpg, png, gif formátum is, ezt a készülés átkonvertálja ico kiterjesztésûvé. Az ikonok konvertálásán valószínûleg majd sokat kell várakozni, de ez függ az ikonok mennyiségére, illetve milyen fomátumban importálod.
A háttérkép beállítás valamennyivel egyezni fog az Androidon találkozott verzióval, annyi különbséggel hogy a belsõ rublikák lekerülnek éslehetõség nyílik arra hogy elforgatható is legyen. Továbbá választhatod hogy egyszínû legyen a háttérképed és arra egy képet szúrsz valahova, mint Windows alatt a a háttérkép középre zárása, mozaik és nyújtás, ezen kívül tükrözödés, átlátszóság, és egyéb funkciók.
Ha nem tetszik a Luna alapértelmezett téma színsémája, akkor szintén módosíthatod az összes ablakot és tálcát színkorrekciózással, vagy esetleg kiválaszthatod a telefon számolja ki hogy milyen színt ajánlana a háttérképhez vagy esetleg pipettával is választhatsz színt.
Ha netán átadnád szüleidnek a telefont vagy netán más kezébe kerülne a telefon, akkor nem csak a képernyõt zárhatod le, hanem a funkciókat is jelszóval hogy a személy ne tudjon csatlakozni mobilhálózaton, vagy hívni, sms-t küldeni telefonról és így tovább.
E-mail cím és felhasználónév helyett azonosító
Ha telefon sikeresen csatlakozik az internetre mobilhálózaton vagy wifin, akkor rákérdez arra hogy szeretnél-e regisztrálni a mi Cloud rendszerünkre, ami lehetõvé teszi hogy elmenti az összes adatokat, amiket a telefonon tároltál. Nincs szükség jelszóra, se felhasználónévre, hanem kapsz egy azonosítót, ami lehetõvé tesz néhány funkció elérését. Lásd a következõ pontokat.
Távoli hozzáférés
Cloud azonosító segítségével összepárosíthatod a telefonodat a gépeddel vagy egy másik telefonnal és könnyedén megoszthatod másokkal a videóidat, képeidet, zenéidet és egyéb dolgokat a barátaiddal vagy esetleg cseveghettek egymással.
Ha netán elvesztenéd a telefonodat a lakásban vagy valahol és netán kapcsolódik az internetre, ráadásul párosítva van az eszköz, akkor küldhetsz a telefonnak egy parancsot hogy játszon le egy zenét vagy tiltsa le a funkciókat.
Csevegés és fájlmegosztás szerte a világon
Továbba a Cloud azonosító lehetõvé teszi hogy beszélgethess olyan emberekkel, akik szintén ezt a terméket használják. Jelöld be a barátaidat, nyiss vagy böngészkedj a csoportok közt és cseveghetsz bárkivel, bármikor, akár PC-n is.
Üzenet írás leegyszerûsítve
Sokaknak elég zavaró hogy túl kicsi a képernyõre, ezért a billentyûzeten könnyen félrenyomhat, vagy elírt egy betût és a kijelölés sem megy elsõre, ezért a billentyûzet mellé csatolok egy nyilakat is, amivel lépkedhetsz is a karakterek közt vagy egyszerûen a szöveg rublikában hossza tarva és víszintesen mozgatva szintén mozgathatod kurzort. Ezen kívül számos billentyû funkciókat is próbálok majd mellékelni hogy kényelmesebb legyen és jobban illeszkedjen minden ujjhoz. Nem kizárt hogy a kézírásos betûfelismerés is bekerül a rendszerbe.
Kép, zene és videószerkesztés
Valószínûleg ez már nem egy újdonság hogy lehetséges telefonokon is szerkeszteni a képet, de valószínûleg az még nem hogy elérhetõ is lesznek az Adobe Photoshop vagy GIMP funkció is képszereksztésnél. Videószerkesztésnél egyértelmû olyan lesz mint a Movie Maker Windowson és a zene is, mint a Winamp vagy a Virtual DJ (talán).
Ezeken kívül számos funkciók mint például hosszantartáskor megjelenik egy szövegbuborék arról hogy mit is csinál ez a funkció, ha módosítod és így tovább.
I think, I\'m done.

146
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ploop - Elérhetõ játékosokra vonatkozó ciklus
« Dátum: 2013. November 22. - 17:09:09 »
Még VRP (Veronaville Roleplay) idején készítettem ezt a kódot, arra a célra hogy lehetõ leggyorsabban hajtsa végre a ciklusban lévõ feladatokat csakis elérhetõ játékosok számára. Mivel elég sokan használják a MAX_PLAYERS vagy GetMaxPlayers() féle ciklusfeltételt, ezért gondoltam megosztom ezt a kis egyszerû kódot, ami leegyszerûsíti ezt a folyamatot.
 
#include a_samp
// Nincs szükségünk 500 cellás változókra és a szerverünk sem 500 férõhelyes, hanem
// pl.: 30 vagy amilyen slot számú szervert rendeltél.
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30
// Hozzünk létre két globális változót
stock
    aktiv_jatekosok[MAX_PLAYERS], // Ez a változó fogja tárolni az elérhetõ playerid számokat.
    szamlalo; // Egy számláló arra hogy mégis mennyien vannak a szerveren.
public OnGameModeInit()
{
    // Biztonság kedvéért ellenõrizzük hogy a MAX_PLAYERS értéke egyezik-e.
    if(GetMaxPlayers() != MAX_PLAYERS)
    {
        printf(\"Kérlek módosítsd a \'maxplayers\' értéket %d-ra/re a server.cfg-ben,\",MAX_PLAYERS);
        printf(\"vagy módosítsd a MAX_PLAYERS definíció értékét %d-ra/re.\",GetMaxPlayers());
        SendRconCommand(\"exit\");
        return 1;
    }
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CiklusFrissites(); // Új játékos miatt a ciklus változók frissítése
   
    // Egy kis példa ahogy a használhatjuk a ciklust
    // Hány cellát olvasson ki a változóból, avagy mennyien vannak most a szerveren
    for(new a = 0; a < szamlalo; a++)
    {
        SendClientMessage(aktiv_jatekosok[a], 0xFFFFFFFF, \"Új játékos a szerveren!\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    CiklusFrissites(); // Kilépett játékos miatt a ciklus változók frissítése ismét.
    return 1;
}
stock CiklusFrissites()
{
    // Lenullázzuk a számlálót, mert egy játékos belépett vagy kilépett a szerverrõl
    // ezért újra kell építeni az aktiv_jatekosok változóban tárolt playerid értékeket.
    szamlalo = 0;
    for(new a = 0; a < MAX_PLAYERS; a++)
    {
        if(IsPlayerConnect(a))
        {
            // Csak az aktív játékosok playerid értéket tároljuk el egy változóba.
            aktiv_jatekosok[szamlalo] = a;
            szamlalo++;
            // Tegyük fel ha a szerveren vannak 5-en a következõ playerid számokkal: 0,2,3,5,11
            // akkor az aktiv_jatekosok-ban tárolt értékek is így fognak felsorakozni a cellékban
            //   cellák: 0 1 2 3  4 5 6 7 8 ... egészen a MAX_PLAYERS-ben megadott cella számig
            // playerid: 0 2 3 5 11 - - - -
        }
    }
    return 1;
}
// It needs to be about 20% cooler...
// Igem, ez egy easter egg és most tünés. :3

147
SA-MP: Szerverfejlesztés / Én kis map gyûjteményem
« Dátum: 2013. November 20. - 23:35:36 »
Soha nem hittem volna hogy újra látni fogom régi munkáim forráskódjait képeivel együtt a neten feltöltve és némi wayback machine keresgélés után. De ha már megtaláltam õket, akkor publikálom már ezeket is utoljára, de ezentúl Pawn BB kód közé szúrva és nem feltöltve egy tárhelyre.
Készítõ(k): divkn, starlight (Ha már a szabályzat elõírja)
Igaz, starlight már inaktív és nem is érdekli õt az eddigi próbálkozásai, akár az én nevemben tünthetném fel, de azért õ se maradjon ki.
Spoiler for JászLifeRPG:
[hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/1031453571_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/827499232_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/10536194563_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/4479508764_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/4895056775_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/6_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Letöltés itt: http://pastebin.com/tuKuN1bj
Spoiler for Veronaville Roleplay:
[hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-31-49-20_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-34-48-06_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-35-07-39_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-35-25-85_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-36-13-34_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-36-45-07_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-37-40-17_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-38-25-00_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-39-13-62_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-39-51-79_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Letöltés itt: http://pastebin.com/fnUZeNfZ
Spoiler for value5hangar:
[hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_22-22-17-06_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_22-22-37-79_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_22-22-39-46_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_22-22-58-09_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_22-23-21-37_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Letöltés itt: http://pastebin.com/FKvjgbYZ
Spoiler for Stunt:
[hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-19-21-60_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-19-39-34_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-20-08-12_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-18-00-34_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-17-18-15_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-16-54-42_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=100 height=75]http://kepfeltoltes.hu/131120/gta_sa_2012-06-14_21-16-38-46_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Letöltés itt: http://pastebin.com/RdZFpJeC
Egyéb pályák tõlem.
http://sampforum.hu/index.php?topic=36333.msg380531#msg380531
Ui.: Az itt látható pályák nem referenciák, tehát kérlek ne írj nekem, se starlightnak üzenetet azzal hogy szeretnénk-e csatlakozni egy szerver projekthöz pályát készíteni ingyen vagy akár pénzért is.

149
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Brony zenék
« Dátum: 2013. November 16. - 22:46:18 »
Miért is ne, ha már van metál sarok és rap zenékrõl beszélgetések. Ezt a témát nem azért hoztam létre hogy ismét egy szócsatát indítsak, hanem egy rendes beszélgetés errõl a zenestílusról. Ha ez téged nem érdekel, akkor kérlek ne írj gyûlöletet keltõ hozzászólást, vagy nyomj egy negatív tiszteletet (senkit sem érdekel fõleg engem hogy kaptam x negatívot), egyéként meg egy zenehallgatásba nem halsz bele és attól nem leszel bróni továbbra sem, ha egyik szám megtetszene belõlük. Én is hallgatom az olyan zeneszámokat, amik róka, farkas, cápa fanatikusak készítettek, (Nem tudom õk hogy nevezik ezt) So...
 

Nem régen találtam ezt a számot, és megkell hogy mondjam ez üt. Dashának elég szép hangja van.
or Dubstep.
 

150
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Android emulálás
« Dátum: 2013. November 09. - 14:24:52 »
Félreértettem. Törölhetõ hozzászólás.

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal