Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Grafikai Munkák/Logók / Én kis kép és PSD gyûjteményem (2.rész)« Dátum: 2014. március 27. - 23:48:52 »
Ismét lomtalanítást végeztem a gépemen. Mit is írthatnék ide. Áh, inkkább hagyjuk. Itt a 2. rész egyben talán az utolsó is. (?)
Letöltés itt: https://www.dropbox.com/s/dk3s3nnzux525x9/v2.rar Méret: 81,4 MB, 45 db PSD projektek elõnézettel. v2 tartalom egy része itt megtekinthetõ: http://knorberthu.deviantart.com/gallery/ 1 rész pedig itt megtekinthetõ: http://sampforum.hu/index.php?topic=47568.msg463474#msg463474 107
Kérdések, Segítség / GTA féle Google Map [Kérésre]« Dátum: 2014. március 24. - 12:10:35 »
Megkértek rá hogy kérdezzem meg itt.
108
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Royal Guard Plugin SA-MP-hoz« Dátum: 2014. március 23. - 14:02:08 »Ahogy végignyálaztam a ServerSaver témát, azon gondolkodtam hogy kéne készíteni egy rést SAO-ban hogy a szkripterek munkái biztonságban maradjanak. Tudom ott a példa a témában, de azt kell hogy mondjam a mód csak 50%-ban van csak biztonságban, mivel a SA-MP plugin részében minden AMX funkció elérhetõ és van is egy rés is amivel könnyen visszafordítják az AMX-et vagy inaktivizálhatják a native funkciókat. Mivel a Veronaville/Plus Roleplay módom nem egy kis projektem, szóval nem hagyhatom csak ott úgy ahogy van, szóval gondoltam megosztom veletek. Hogy miért is ide nyitottam ezt? A pluginok és programok fórumában már nem ajánlott, hanem kötelezõ a forráskód kihelyezése is, és ha én ezt publikálnám, akkor egy fabatkát sem érne az egész rendszer. Hogyan is fog ez mûködni? A \"Royal Guard Pawn Compiler\" telepítése után a levédeni kívánt szkriptünbe be kell szúrnunk a következõ makrókat: #define RGEmail \"e-mail címed\" A fenti két makróban meg kell adnod azokat az adatokat, amivel az RG (Royal Guard) weboldalán regisztráltál. Az RG és a sima fordító nem vési bele ezeket az adatokat az AMX fájlba úgy hogy még olvasható is, ha jegyzettömben megnyitjuk, tehát a madott adatok szintén biztonságban vannak. A kód lefordításkor kapsz egy \"Yes, sir! I will protect your code!\" üzenetet, ami azt jeletni hogy a fordító elküldte az adatokat a weboldalra. Az AMX fájl futtatáskor a SA-MP összeomlik, mivel olyan bájtokat tartalmaz, amiket nem tud értelmezni, tehát szükséges lesz letölteni a plugin részt is, így ha a mód fut akkor értesít téged E-mailben van lesz egy bejegyzés arról hogy a mód fut vagy futott ebben az idõpontban és mi volt a szerver IP címe. Ha a plugin nem érzékel internet kapcsolatot akkor a módot nem futtatja. A weboldalon persze lesznek különféle beállítások hogy mit tegyen és limitálja azt. PHP szkriptereket keresek! Sajnos nem vagyok otthon a PHP és Java nyelvben szóval aki tudna nekem segíteni, az keressen fel Skype (knorberthu) vagy Privátban. 110
Függvények / GetPlayerCameraZoom« Dátum: 2014. március 11. - 08:36:54 »
GetPlayerCameraZoom
Lekérdezi a játékos kamera, távcsõ zoomolási/közelítési/nagyítási szintjét. Paraméterei (playerid)
public OnPlayerConnect(playerid) Kapcsolódó funkciók GetPlayerCameraAspectRatio GetPlayerCameraPos GetPlayerCameraFrontVector Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraZoom 111
Függvények / GetPlayerCameraAspectRatio« Dátum: 2014. március 10. - 22:57:52 »
GetPlayerCameraAspectRatio
Lekérdezi a játékos képernyõjének képarányát/oldalviszonyát. Paraméterei (playerid)
public OnPlayerConnect(playerid) Kapcsolódó funkciók GetPlayerCameraZoom GetPlayerCameraPos GetPlayerCameraFrontVector Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraAspectRatio 112
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerWeaponShot« Dátum: 2014. március 10. - 21:17:49 »
OnPlayerWeaponShot
Az eljárás akkor hívódik le, mikor a játékos fegyverrel lõ. Definíciói BULLET_HIT_TYPE_NONE 0 Paraméterei (playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
- Ha hittype értéke 0 (BULLET_HIT_TYPE_NONE), akkor a(z) fX,fY,fZ paraméterek normális koordináták. (?) - Egyéb: A(z) fX,fY,fX paramétek a becsapódott tárgy középpontját adják meg. public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) Kapcsolódó eljárások OnPlayerGiveDamage Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerWeaponShot 113
Függvények / GetPlayerLastShotVectors« Dátum: 2014. március 10. - 20:43:05 »
GetPlayerLastShotVectors
Lekérdezi a játékos utolsó lövési vektor pozícióit. Paraméterei (playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ)
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) Kapcsolódó funckiók GetPlayerWeaponData GetPlayerWeapon Kapcsolódó eljárások OnPlayerWeaponShot Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerLastShotVectors 114
Függvények / NetStats_PacketLossPercent« Dátum: 2014. március 10. - 18:27:18 »
NetStats_PacketLossPercent
Lekérdezi az elveszett csomagok százalékát a játékosnak. Paraméterei: (playerid)
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) Kapcsolandó funkciók: GetPlayerNetworkStats GetNetworkStats NetStats_GetConnectedTime NetStats_MessagesReceived NetStats_BytesReceived NetStats_MessagesSent NetStats_BytesSent NetStats_MessagesRecvPerSecond NetStats_PacketLossPercent NetStats_ConnectionStatus NetStats_GetIpPort Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_PacketLossPercent 115
Függvények / NetStats_MessagesRecvPerSecond« Dátum: 2014. március 10. - 18:21:13 »
NetStats_MessagesRecvPerSecond
Lekérdezi az üzenetek számát, amit a játékos küldött abban a másodpercben. Paraméterei: (playerid)
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) Kapcsolandó funkciók: GetPlayerNetworkStats GetNetworkStats NetStats_GetConnectedTime NetStats_MessagesReceived NetStats_BytesReceived NetStats_MessagesSent NetStats_BytesSent NetStats_MessagesRecvPerSecond NetStats_PacketLossPercent NetStats_ConnectionStatus NetStats_GetIpPort Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_MessagesRecvPerSecond 116
Függvények / NetStats_BytesSent« Dátum: 2014. március 10. - 18:17:03 »
NetStats_BytesSent
Lekérdezi az adatok számát (bájtban), amit a szerver küldöt a játékosnak. Paraméterei: (playerid)
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) Kapcsolandó funkciók: GetPlayerNetworkStats GetNetworkStats NetStats_GetConnectedTime NetStats_MessagesReceived NetStats_BytesReceived NetStats_MessagesSent NetStats_BytesSent NetStats_MessagesRecvPerSecond NetStats_PacketLossPercent NetStats_ConnectionStatus NetStats_GetIpPort Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_BytesSent 117
Függvények / NetStats_MessagesSent« Dátum: 2014. március 10. - 18:09:18 »
NetStats_MessagesSent
Lekérdezi az üzenetek számát, amelyeket a szerver küldte a játékosnak. Paraméterei: (playerid)
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) Kapcsolandó funkciók: GetPlayerNetworkStats GetNetworkStats NetStats_GetConnectedTime NetStats_MessagesReceived NetStats_BytesReceived NetStats_MessagesSent NetStats_BytesSent NetStats_MessagesRecvPerSecond NetStats_PacketLossPercent NetStats_ConnectionStatus NetStats_GetIpPort Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_MessagesSent 118
Függvények / NetStats_ConnectionStatus« Dátum: 2014. március 10. - 17:55:26 »
NetStats_ConnectionStatus
Lekérdezi a játékos aktuális kapcsolati állapotát. Paraméterei: (playerid)
public OnPlayerConnect(playerid) Kapcsolandó funkciók: GetPlayerNetworkStats GetNetworkStats NetStats_GetConnectedTime NetStats_MessagesReceived NetStats_BytesReceived NetStats_MessagesSent NetStats_BytesSent NetStats_MessagesRecvPerSecond NetStats_PacketLossPercent NetStats_ConnectionStatus NetStats_GetIpPort Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_ConnectionStatus 119
Függvények / NetStats_GetIpPort« Dátum: 2014. március 10. - 17:53:38 »
NetStats_GetIpPort
Lekérdezi a játékos IP és portszámát. Paraméterei: (playerid, ip_port[], ip_port_len)
public OnPlayerConnect(playerid) Kapcsolandó funkciók: GetPlayerNetworkStats GetNetworkStats NetStats_GetConnectedTime NetStats_MessagesReceived NetStats_BytesReceived NetStats_MessagesSent NetStats_BytesSent NetStats_MessagesRecvPerSecond NetStats_PacketLossPercent NetStats_ConnectionStatus NetStats_GetIpPort Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_GetIpPort 120
Függvények / NetStats_BytesReceived« Dátum: 2014. március 10. - 17:49:21 »
NetStats_BytesReceived
Lekérdezi az adatok számát (bájtban), amit a szerver fogadott a játékostól. Paraméterei: (playerid)
Kapcsolandó funkciók: GetPlayerNetworkStats GetNetworkStats NetStats_GetConnectedTime NetStats_MessagesReceived NetStats_BytesReceived NetStats_MessagesSent NetStats_BytesSent NetStats_MessagesRecvPerSecond NetStats_PacketLossPercent NetStats_ConnectionStatus NetStats_GetIpPort Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_BytesReceived |