Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - divkn

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
106
Grafikai Munkák/Logók / Én kis kép és PSD gyûjteményem (2.rész)
« Dátum: 2014. március 27. - 23:48:52 »
Ismét lomtalanítást végeztem a gépemen. Mit is írthatnék ide. Áh, inkkább hagyjuk. Itt a 2. rész egyben talán az utolsó is. (?)
Letöltés itt: https://www.dropbox.com/s/dk3s3nnzux525x9/v2.rar
Méret: 81,4 MB, 45 db PSD projektek elõnézettel.
v2 tartalom egy része itt megtekinthetõ: http://knorberthu.deviantart.com/gallery/
1 rész pedig itt megtekinthetõ: http://sampforum.hu/index.php?topic=47568.msg463474#msg463474

107
Kérdések, Segítség / GTA féle Google Map [Kérésre]
« Dátum: 2014. március 24. - 12:10:35 »
Megkértek rá hogy kérdezzem meg itt.
 

Hi.
Hallod, kitennél egy kérdést sampforumra nekem (mert nem tudok belépni az accountomba), hogy hogy lehet olyan google map féle térképet készíteni, amiben saját képet rakok be? például egy gta térképet?
 
[/quote]

108
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Royal Guard Plugin SA-MP-hoz
« Dátum: 2014. március 23. - 14:02:08 »
\"1007786603royalguard_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ahogy végignyálaztam a ServerSaver témát, azon gondolkodtam hogy kéne készíteni egy rést SAO-ban hogy a szkripterek munkái biztonságban maradjanak.  Tudom ott a példa a témában, de azt kell hogy mondjam a mód csak 50%-ban van csak biztonságban, mivel a SA-MP plugin részében minden AMX funkció elérhetõ és van is egy rés is amivel könnyen visszafordítják az AMX-et vagy inaktivizálhatják a native funkciókat. Mivel a Veronaville/Plus Roleplay módom nem egy kis projektem, szóval nem hagyhatom csak ott úgy ahogy van, szóval gondoltam megosztom veletek.
Hogy miért is ide nyitottam ezt?
A pluginok és programok fórumában már nem ajánlott, hanem kötelezõ a forráskód kihelyezése is, és ha én ezt publikálnám,
akkor egy fabatkát sem érne az egész rendszer.
Hogyan is fog ez mûködni?
A \"Royal Guard Pawn Compiler\" telepítése után a levédeni kívánt szkriptünbe be kell szúrnunk a következõ makrókat:
 
#define RGEmail \"e-mail címed\"
#define RGPass \"jelszavad\"

 
A fenti két makróban meg kell adnod azokat az adatokat, amivel az RG (Royal Guard) weboldalán regisztráltál. Az RG és a sima fordító nem vési bele ezeket az adatokat az AMX fájlba úgy hogy még olvasható is, ha jegyzettömben megnyitjuk, tehát a madott adatok szintén biztonságban vannak. A kód lefordításkor kapsz egy \"Yes, sir! I will protect your code!\" üzenetet, ami azt jeletni hogy a fordító elküldte az adatokat a weboldalra. Az AMX fájl futtatáskor a SA-MP összeomlik, mivel olyan bájtokat tartalmaz, amiket nem tud értelmezni, tehát szükséges lesz letölteni a plugin részt is, így ha a mód fut akkor értesít téged E-mailben van lesz egy bejegyzés arról hogy a mód fut vagy futott ebben az idõpontban és mi volt a szerver IP címe. Ha a plugin nem érzékel internet kapcsolatot akkor a módot nem futtatja. A weboldalon persze lesznek különféle beállítások hogy mit tegyen és limitálja azt.
PHP szkriptereket keresek!
Sajnos nem vagyok otthon a PHP és Java nyelvben szóval aki tudna nekem segíteni, az keressen fel Skype (knorberthu) vagy Privátban.

109
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölhetõ
« Dátum: 2014. március 15. - 23:22:24 »
?

110
Függvények / GetPlayerCameraZoom
« Dátum: 2014. március 11. - 08:36:54 »
GetPlayerCameraZoom


Lekérdezi a játékos kamera, távcsõ zoomolási/közelítési/nagyítási szintjét.
Paraméterei
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
VisszatéréseKamera, távcsõ zoomolási szintja lebegõpontos érték formában.

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetTimerEx(\"Zoom\",1000,1,\"i\",playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid,34,5); // Sniper
    GivePlayerWeapon(playerid,43,9); // Kamera
    return 1;
}
forward Zoom(playerid);
public Zoom(playerid)
{
    new s[20];
    format(s,sizeof(s),\"Zoom: %f\",GetPlayerCameraZoom(playerid));
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
GetPlayerCameraAspectRatio
GetPlayerCameraPos
GetPlayerCameraFrontVector
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraZoom

111
Függvények / GetPlayerCameraAspectRatio
« Dátum: 2014. március 10. - 22:57:52 »
GetPlayerCameraAspectRatio


Lekérdezi a játékos képernyõjének képarányát/oldalviszonyát.
Paraméterei
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
VisszatéréseMegadott játékos képaránya lebegõpontos érték formában.

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new s[20];
    format(s,sizeof(s),\"Képarányod: %f\",GetPlayerCameraAspectRatio(playerid));
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
GetPlayerCameraZoom
GetPlayerCameraPos
GetPlayerCameraFrontVector
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerCameraAspectRatio

112
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerWeaponShot
« Dátum: 2014. március 10. - 21:17:49 »
OnPlayerWeaponShot


Az eljárás akkor hívódik le, mikor a játékos fegyverrel lõ.
Definíciói
 
BULLET_HIT_TYPE_NONE          0
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER        1
BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE       2
BULLET_HIT_TYPE_OBJECT        3
BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4

 
Paraméterei
 
(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)

 
playeridA játékos azonosítószáma, aki fegyverrel lõtt.
weaponidA fegyver azonosítószáma. (lásd: SA-MP Wiki)
hittypeA golyó becsapódási típusa. (lásd fenti definíciókat)
hitidA játékos/jármû/objektum azonosítószáma, ahová becsapódott a golyó.
fXA golyó becsapódási X pontja.
fYA golyó becsapódási Y pontja.
fZA golyó becsapódási Z pontja.
Visszatérése0 - Megakadályozza hogy a golyó kárt tegyen.
1 - Hagyja hogy a golyó kárt tegyen.
Megjegyzések
- Ha hittype értéke 0 (BULLET_HIT_TYPE_NONE), akkor a(z) fX,fY,fZ paraméterek normális koordináták. (?)
- Egyéb: A(z) fX,fY,fX paramétek a becsapódott tárgy középpontját adják meg.
 
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
new s[50];
format(s,sizeof(s),\"wid:%d,ht:%d,hid:%d,x:%0.2f,y:%0.2f,z:%0.2f\",weaponid,hittype,hitid,fX,fY,fZ);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
return 1;
}

 
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerGiveDamage
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerWeaponShot

113
Függvények / GetPlayerLastShotVectors
« Dátum: 2014. március 10. - 20:43:05 »
GetPlayerLastShotVectors


Lekérdezi a játékos utolsó lövési vektor pozícióit.
Paraméterei
 
(playerid, &Float:fOriginX, &Float:fOriginY, &Float:fOriginZ, &Float:fHitPosX, &Float:fHitPosY, &Float:fHitPosZ)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
fOriginXA kezdõpont X pozíciója.
fOriginYA kezdõpont Y pozíciója.
fOriginZA kezdõpont Z pozíciója.
fHitPosXA célpont X pozíciója.
fHitPosYA célpont Y pozíciója.
fHitPosZA célpont Z pozíciója.
VisszatéréseNincs visszatérési értéke. A pozíciókat a funkció paraméterei tárolja.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/lastshot\", true) == 0)
    {
new Float:v[6],s[50];
GetPlayerLastShotVectors(playerid,v[0],v[1],v[2],v[3],v[4],v[5]);
format(s,sizeof(s),\"Kezdeti pont:%0.2f,%0.2f,%0.2f|Célpont:%0.2f,%0.2f,%0.2f\",v[0],v[1],v[2],v[3],v[4],v[5]);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
}
return 0;
}

 
Kapcsolódó funckiók
GetPlayerWeaponData
GetPlayerWeapon
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerWeaponShot
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerLastShotVectors

114
Függvények / NetStats_PacketLossPercent
« Dátum: 2014. március 10. - 18:27:18 »
NetStats_PacketLossPercent


Lekérdezi az elveszett csomagok százalékát a játékosnak.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
VisszatéréseElveszett csomagok százaléka lebegõpontos érték formában.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext,\"/packetloss\"))
    {
        new s[35];
        format(s,sizeof(s),\"Elveszett csomagok: %.2f százalék\",NetStats_PacketLossPercent(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_PacketLossPercent

115
Függvények / NetStats_MessagesRecvPerSecond
« Dátum: 2014. március 10. - 18:21:13 »
NetStats_MessagesRecvPerSecond


Lekérdezi az üzenetek számát, amit a játékos küldött abban a másodpercben.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/msgpersec\"))
    {
        new s[55];
        format(s,sizeof(s),\"Összesen %d üzenetet küldtél el ebben a másodpercben.\",NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_MessagesRecvPerSecond

116
Függvények / NetStats_BytesSent
« Dátum: 2014. március 10. - 18:17:03 »
NetStats_BytesSent


Lekérdezi az adatok számát (bájtban), amit a szerver küldöt a játékosnak.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/bsent\"))
    {
        new s[65];
        format(s,sizeof(s),\"Összesen %d bájtnyi információt fogadtál el a szervertõl.\", NetStats_BytesSent(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_BytesSent

117
Függvények / NetStats_MessagesSent
« Dátum: 2014. március 10. - 18:09:18 »
NetStats_MessagesSent


Lekérdezi az üzenetek számát, amelyeket a szerver küldte a játékosnak.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/msgsent\"))
    {
        new s[35];
        format(s,sizeof(s),\"Összesen %d üzenetet fogadtál.\",NetStats_MessagesSent(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_MessagesSent

118
Függvények / NetStats_ConnectionStatus
« Dátum: 2014. március 10. - 17:55:26 »
NetStats_ConnectionStatus


Lekérdezi a játékos aktuális kapcsolati állapotát.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
VisszatéréseJátékos kapcsolati állapot számával. (Kapott értéke ismeretlen)

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    printf(\"Játékos kapcsolati állapota: %d\", NetStats_ConnectionStatus(playerid));
    return 1;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_ConnectionStatus

119
Függvények / NetStats_GetIpPort
« Dátum: 2014. március 10. - 17:53:38 »
NetStats_GetIpPort


Lekérdezi a játékos IP és portszámát.
Paraméterei:
 
(playerid, ip_port[], ip_port_len)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.
ip_portKarakterlánc tömb, amiv visszatér a megadott játékos IP és portszámával.
ip_port_lenAz ip_port paraméternek a hossza, amennyit megakarunk tudni.
VisszatéréseNincs visszatérési értéke

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new str[24 + 11];
    NetStats_GetIpPort(playerid, str, 24);
    format(str,sizeof(str),\"Az IP-d: %s\",str);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, str);
    return 1;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_GetIpPort

120
Függvények / NetStats_BytesReceived
« Dátum: 2014. március 10. - 17:49:21 »
NetStats_BytesReceived


Lekérdezi az adatok számát (bájtban), amit a szerver fogadott a játékostól.
Paraméterei:
 
(playerid)

 
playeridA játékos azonosítószáma, akinek le szeretnénk kérdezni.


public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/recvb\"))
    {
        new s[40];
        format(s,sizeof(s),\"Fogadott adatok száma: %d\",NetStats_BytesReceived(playerid));
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s);
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolandó funkciók:
GetPlayerNetworkStats
GetNetworkStats
NetStats_GetConnectedTime
NetStats_MessagesReceived
NetStats_BytesReceived
NetStats_MessagesSent
NetStats_BytesSent
NetStats_MessagesRecvPerSecond
NetStats_PacketLossPercent
NetStats_ConnectionStatus
NetStats_GetIpPort
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/NetStats_BytesReceived

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal