Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - KrisT
1
« Dátum: 2022. január 20. - 14:15:54 »
Üdvözlök mindenkit, Kristóf vagyok, lassan 24 éves. Az MTA:SA-ban fejlesztést vállalok. Kb 5 éve fejlesztek, voltak közben kihagyások. A NextGamingnek voltam a fejlesztője 3 évig, utána a NexusGamingnek az egyik tulajdonosa és fejlesztője. Kompetenciáim: - lua scriptelés - MySQL adatbázis kezelés - 0-ról tudok scriptelni - Magamat tapasztalt fejlesztőnek kategorizálnám, szerencsére eddig az összes elképzelésemet sikerült megvalósítani úgy, hogy azol elég jól is lettek optimalizálva, teljesítménybarát scriptek. Amit NEM vállalok: Egy RP modot megítni 0-ról. Ennek az oka az időhiány. Egyetemista vagyok jelenleg, nem lenne arra időm és idegrendszerem. Amit vállalok: - Egyedi új scriptek írása - Meglévő scriptek továbbfejlesztése - Dizájnolás - Optimalizáció - Bug javítás Amit még érdemes tudni: - Ezeket anyagi juttatás fejében vállalnám el - Az szabadidőm korlátos, viszont igyekszem az előre kitűzött időpontra teljesíteni a megbízást - Shaderekkel nem dolgoztam még, nem tudom használni azokat, viszont ezen lehet változtatni szükség esetén. - Az eddigi referenciáimról szívesen küldök fényképeket, leírásokat. - További egyeztetéshez keress bátran itt, vagy az emailemen: [email protected]FONTOS! Nyomatékosan kérem az érdeklődőket arra, hogy csak abban az esetben keressenek, ha komoly szándékai vannak és tudják, hogy egy 5000 soros script nem fog elkészülni 3 ezer forintból az esetek túlnyomó részében.
2
« Dátum: 2018. július 01. - 10:09:54 »
Sziasztok! MySQL adatbázisba tárolok markereket. Ezeket a markereket egy resource elindulásakor be szeretném tölteni, azonban sikertelenül jártam. Ötlet? for i, marker in ipairs(dbQuery(connection,\"SELECT * FROM houses WHERE id=?\",i)) do local res = dbPoll(marker,700) if (res) then if(#res > 0) then for _, roll in pairs(res) do createMarker(roll[\"x\"], roll[\"y\"], roll[\"z\"], \"cylinder,\",1.2,0,255,0,170) end end end dbFree(marker) end Hibaüzenet a debugscript 3-ban: Error[...]\\server.lua:1: bad argument #1 to \'ipairs\' (table expected, got userdata) Azt vágom, hogy a dbQuery nem egy táblát, hanem egy userdatát ad vissza, viszont ennek tudatában sem tudom megoldani.
3
« Dátum: 2017. június 14. - 00:07:10 »
Sziasztok! Nem tudok egy eventhandlert létrehozni.. És nem értem, hogy mi nem működik. A műsodik hibám pedig, hogy egy /makeveh parancsban szeretnék egy olyat, hogy átírja a kocsi dimenzióját az enyémre. Hibaüzenet az onEn A 127-es sor az outputChatBox-os rész Kód: function kocsiIDje(kocsiID,seat,jatekos) local vehID = getElementID(kocsiID) outputChatBox(\"Kocsi IDje: \"..vehID,jatekos) end addEventHandler(\"onPlayerVehicleEnter\",getRootElement(),kocsiIDje) A /makeveh-es probléma: Az egész parancs végig lefut, működik, csak a dimenziót nem írja át a kocsiét, és nem tudom, h mi a para. Hibaüzenet: Kód: function makeveh(thePlayer, command, vehicleModel) kocsiid = vehicleModel local x, y, z = getElementPosition(thePlayer) x = x + 2 y = y + 1 local letrehozottJarmu = createVehicle(tonumber(vehicleModel),x,y,z) if (letrehozottJarmu == false) then outputChatBox(\"#808080/makeveh #C0C0C0[VehicleID]\", thePlayer,255,255,0,true) else local dimID = getElementDimension(thePlayer) local vehID = getElementID(tonumber(letrehozottJarmu)) setElementDimension(tonumber(vehID),tonumber(dimID)) outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen létrehoztad a járműved! ID: #FF0000 \"..kocsiid, thePlayer,255,255,0,true) end end addCommandHandler(\"makeveh\",makeveh)
A hibaüzenet a 11 és a 12. sorra írja. Mi lehet a helyes kód és a hiba oka?
4
« Dátum: 2017. június 12. - 23:15:26 »
Sziasztok! Az a napokban belekezdtem a Lua programozás tanulásába, azonban most megakadtam egy picit. Bárhogy próbáltam a problémámat megoldani, nem sikerült, így hát fordulok hozzátok. Segítenétek benne, hogy hogyan lenne ez helyes és milyen problémákat vétettem? Ha felmerülhet a kérdés, hogy egy kezdőnek a helyes megoldás kérdéseket hozhat fel, akkor hozzá egy magyarázatot is kérnék Hibaleírás: Nem működik a script valamiért. /setdim parancs: function setdim(thePlayer, command, playerID,dimID) local elerheto = isPlayerOnline(playerID) local dimID = tonumber (dimID) if (elerheto == true) then if (dimID >= 0) then local interiorvaltas = setElementDimension(playerID, dimID) if (interiorvaltas == true) then outputChatBox(\"A játékos interiorja sikeresen átírva!\",thePlayer) else outputChatBox(\"#808080/setdim #C0C0C0[PlayerID] [DimenzióID]\", thePlayer,255,255,0,true) end else outputChatBox(\"Az interiorIDnek minimum 0-nak kell lenni!\",thePlayer) end else outputChatBox(\"Ilyen játékos nincs, vagy nincs bejelentkezve!\",thePlayer) end end addCommandHandler(\"setdim\", setdim) /givemoney parancs: function givemoney(thePlayer, command, playerID, amount) local jatekosID = playerID local amount = tonumber (osszeg) local penzAdas = givePlayerMoney(playerID,osszeg) if (penzAdas == true) then outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen adtál a(z) #FF0000\"..jatekosID..\" #FFFFFF ID-jű játékosnak #00FF00\" ..amount..\"#FFFFFFforintot!\",player,255,255,0,true) outputChatBox(\"#FFFFFFAdmin adott neked#00FF00\"..amount..\"#FFFFFFforintot!\",jatekosID,255,255,0,true) else outputChatBox(\"#808080/givemoney #C0C0C0[PlayerID] [Mennyiség]\",player,255,255,0,true) end end addCommandHandler(\"givemoney\",givemoney)
5
« Dátum: 2017. június 12. - 22:01:21 »
Sziasztok! Az a napokban belekezdtem a Lua programozás tanulásába, azonban most megakadtam egy picit. Bárhogy próbáltam a problémámat megoldani, nem sikerült, így hát fordulok hozzátok. Segítenétek benne, hogy hogyan lenne ez helyes és milyen problémákat vétettem? Ha felmerülhet a kérdés, hogy egy kezdőnek a helyes megoldás kérdéseket hozhat fel, akkor hozzá egy magyarázatot is kérnék Hibaleírás: Nem működik a script valamiért. /setdim parancs: function setdim(thePlayer, command, playerID,dimID) local elerheto = isPlayerOnline(playerID) local dimID = tonumber (dimID) if (elerheto == true) then if (dimID >= 0) then local interiorvaltas = setElementDimension(playerID, dimID) if (interiorvaltas == true) then outputChatBox(\"A játékos interiorja sikeresen átírva!\",thePlayer) else outputChatBox(\"#808080/setdim #C0C0C0[PlayerID] [DimenzióID]\", thePlayer,255,255,0,true) end else outputChatBox(\"Az interiorIDnek minimum 0-nak kell lenni!\",thePlayer) end else outputChatBox(\"Ilyen játékos nincs, vagy nincs bejelentkezve!\",thePlayer) end end addCommandHandler(\"setdim\", setdim) /givemoney parancs: function givemoney(thePlayer, command, playerID, amount) local jatekosID = playerID local amount = tonumber (osszeg) local penzAdas = givePlayerMoney(playerID,osszeg) if (penzAdas == true) then outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen adtál a(z) #FF0000\"..jatekosID..\" #FFFFFF ID-jű játékosnak #00FF00\" ..amount..\"#FFFFFFforintot!\",player,255,255,0,true) outputChatBox(\"#FFFFFFAdmin adott neked#00FF00\"..amount..\"#FFFFFFforintot!\",jatekosID,255,255,0,true) else outputChatBox(\"#808080/givemoney #C0C0C0[PlayerID] [Mennyiség]\",player,255,255,0,true) end end addCommandHandler(\"givemoney\",givemoney)
6
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 17:47:45 »
Egy See alapu szerverbe szeretnek par dolgot atalitani. Mikor az FTProl letoltom a szerver mappajat, utanna megnyitom a .pwn fajlt a seerpg gamemodet, es rogton lefuttatom, es ezt a hibat irja ki: SeeRPG.pwn(17) : fatal error 100: cannot read from file: \"See\" Mitevo legyek? Igy nem kreal .amx filet, es nem tudom visszatolteni a \"nem lévõ\" .amx et. Egy srac valami SciTE-t mondogatott. Kerlek leirnatok lepesrol lepesre a teendõket?(bocsi telorol vagyok)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 26. - 17:48:52 )
Nem tudom h toroltetek e eddig amit irtam vagy nem kuldte el a témanyitást a telo
7
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 16:26:29 »
Egy See alapu szerverbe szeretnek par dolgot atalitani. Mikor az FTProl letoltom a szerver mappajat, utanna megnyitom a .pwn fajlt a seerpg gamemodet, es rogton lefuttatom, es ezt a hibat irja ki: SeeRPG.pwn(17) : fatal error 100: cannot read from file: \"See\" Mitevo legyek? Igy nem kreal .amx filet, es nem tudom visszatolteni a \"nem lévõ\" .amx et. Egy srac valami SciTE-t mondogatott. Kerlek leirnatok lepesrol lepesre a teendõket?(bocsi telorol vagyok)
8
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 13:17:51 »
Egy See alapu szerverbe szeretnek par dolgot atalitani. Mikor az FTProl letoltom a szerver mappajat, utanna megnyitom a .pwn fajlt a seerpg gamemodet, es rogton lefuttatom, es ezt a hibat irja ki: SeeRPG.pwn(17) : fatal error 100: cannot read from file: \"See\" Mitevo legyek? Igy nem kreal .amx filet, es nem tudom visszatolteni a \"nem lévõ\" .amx et. Egy srac valami SciTE-t mondogatott. Kerlek leirnatok lepesrol lepesre a teendõket?(bocsi telorol vagyok)
9
« Dátum: 2014. szeptember 13. - 23:40:54 »
Sziasztok! Vlaki adna róla egy leírást, hogy hogyan használjam a switchet? Szeretnék egy olyat, hogy a textdrawba alul(már megvan) írja ki hogy melyik frakcióban vagyok. Lennének frakcióidk, 0- civil, 1- rendõrség, 2- Vagos És hogy csináljam, hogy a textdrawba ne a frakció IDjét, hanem a nevét írja ki? Valaki írna errõl egy tutorialt részletesen? Keresgéltem, de nem nagyon találtam Nagy segítség lenne!
10
« Dátum: 2014. augusztus 30. - 21:17:38 »
Sziasztok! Egy scriptet szeretnék készíteni. Ha beirom, hogy /makehouse, akkor rakjon le egy pickupot, stb. És azt hogy tudom megcsinálni, hogyha ezt a /makehouse parancsot beirom, azon a pozíción (kb range:2) ha beirom, hogy /enter, egy adott helyre dobjon be? tehát, van egy adott /enter parancs, és ahol beirom, hogy /makehouse ott azon a pozíción -mondjuk range:2(a körsugár)- tudjam használni a /enter parancsot. /enter parancsra dobjon be egy adott pozícióra
11
« Dátum: 2014. augusztus 30. - 11:57:38 »
Sziasztok! Elsõnek csináltam önnállóan egy ciklusos parancsot. Egy adott parancs mintájára próbáltam elkészítenik, de 2órás gondolkofás után sem jöttem rá mi lehet a baj. CMD:spickup(playerid,params[]) { if(Belepve[playerid]) { if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true) { new model, type,vw; if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\"); { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz); for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++) format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes), break; else continue; // Ha létezik a file { dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type); dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw); SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\"); CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw); } } } else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\"); return 1; }
12
« Dátum: 2014. augusztus 30. - 00:46:26 »
Sziasztok! Már mindenhoy megpróbáltam, de sehogysem tudom törölni a házak elõtt lévõ mozgó kis nyilacskákat, pl a maddogs ház elõttit. Hogyan tudom azt onnan törölni?
13
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 23:37:09 »
Sziasztok! Pickupmentést akarok csinálni, de a model ID-t nem menti le vmiért. Mi lehet a baj? public OnGameModeInit() { for(new i=0; i<MAX_PICKUPS; i++) // Egy ciklus amivel végig megyünk az összes kocsin { format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\",i); // Formázzuk a fájlt if(fexist(pickupmentes)) // Ha létezik a file { new Float:posx, Float:posy, Float:posz, model,type,vw; // Létrehozzuk a megfelelõ változókat posx = dini_Float(pickupmentes,\"PosX\"); // Lekérjük a fájlból az -X kordinátát posy = dini_Float(pickupmentes,\"PosY\"); // -Y kordinátát posz = dini_Float(pickupmentes,\"PosZ\"); // -Z kordinátát model = dini_Int(pickupmentes,\"Model\"); // -a model id-jét type = dini_Int(pickupmentes,\"Type\"); vw = dini_Int(pickupmentes,\"Vw\"); CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw); // Létrehozzuk a koc } } return 1; } CMD:spickup(playerid,params[]) { if(Belepve[playerid]) { if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true) { new model, type,vw; if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\"); { new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Lekérjük hogy a játékos melyik id-jû kocsiban van new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat model = GetVehicleModel(vehid); GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz); format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\",model); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen if(!fexist(pickupmentes)) // Ha létezik a file { dini_Create(pickupmentes); // Létrehozzuk a fájlt dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type); dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw); SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\"); } else // Ha nem létezik a file { dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(svehmentes,\"Type\",type); dini_IntSet(svehmentes,\"Vw\",vw); } } } else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\"); return 1; }
14
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 12:29:20 »
Sziasztok! Most majd bele akarok kezdeni egy frakcióre.dszerbe. Úgy szeretném megoldani, hogyha egy admin beirja, hogy /makeleader [id] [frakcióid], akkor rakja be abba a frakcióba, és a TextDrawba ne a frakció számát irja, amit megadunk, hanem annak a nevét?
15
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 12:26:49 »
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy van egy parancs, és ha azt egy admin berija, akkor mindenkinek pirossal azt kiírja. De nekem csak pár szót ír ki. Hogyan lehet meghosszabbítani, hogy ne csak mondjuk 25szót írjon ki? CMD:asayn(playerid,params[]) { if(Belepve[playerid]) { if(IsPlayerAdmin(playerid) || JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 1) { new szoveg[1024]; if(sscanf(params,\"s\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /asayn [szöveg]\"); { new string[300]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(string,sizeof(string),\"*Admin %s: %s\",nev,szoveg); SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,string); printf(string); } } else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy admin!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy belépve!\"); return 1; } [mod]Kiraktam a tageket[/mod]
|