Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - palesz_88

Oldalak: [1] 2 3 ... 13
1
Minecraft / Xerox-Chaos Szerver
« Dátum: 2014. október 27. - 20:10:36 »
Sziasztok
Szeretnék bemutatni nektek egy Minecraft szervert, ahol már elég régóta játszok. Tulajdonképpen egy szervercsoportról van szó, van Economy, Chaos (survival minimális pluginokkal), SkyPVP, és Towny (készülőben) szerver is.
Az egyik ok amiért szeretném bemutatni, az az, hogy a szerver élete valamilyen szinten itt kezdődött, ezen a fórumon. Anno a 2012-es Sampforum.hu Minecraft Szerver helyett nyitotta egy Alune nevű felhasználó a házi szervergépén, mivel a Sampforum Minecraft szerver instabil volt, laggos, sokszor leállt, stb. Később fejlesztették a szervergépet, a szerver reklámozva lett, és innentől beindult a szerver élete.
A szerver Vanilla survival stílusú, az egyetlen fontosabb plugin az McMMO. Bárki kirabolhat, megölhet, lerombolhatja az épületeidet. A szerver verziója 1.7.10, sajnos az 1.8-ra átállás a Bukkit frissítése miatt még nem lehetséges
Hub szerver IP: play.xerox-servers.com
További infó: http://xerox-servers.com/
Mindenkit szeretettel várunk!

2
/durva
nem megy
ppc modba pedig betetem volna

3
Segítségkérés / Pénzjelzõ szerû kill számláló
« Dátum: 2012. március 01. - 16:47:01 »
Sziasztok
Csináltam egy Textdrawot, ami ugyan úgy néz ki, mint a pénz jelzõ a HP alatt, de kicsit elakadtam.
Az a helyzet, hogy nem igazán tudom, hogy hogyan oldjam meg, hogy ugye a nyolc nulla van, és hogy mindig a végére írja a számokat. Valahogy így: K00000000 + 1 = K00000001
:\\

4
Segítségkérés / Színezett rendszám hiba
« Dátum: 2012. február 28. - 15:48:52 »
Sziasztok
Miért van az, hogy ez mûködik:
 
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
    SetVehicleNumberPlate(i,\"HUN\");
}

 
Ez pedig nem:
 
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
    SetVehicleNumberPlate(i,\"{ff0000}H{FFFFFF}U{00FF00}N{88aa88}\");
}

 
(OnGameModeInit)

5
Képek / Videók / Zinthos\'s Wallpaper Pack
« Dátum: 2012. február 05. - 12:56:28 »
Sziasztok.
Újra elkezdtem GIMP-pel háttérképeket gyártani, és ez lett belõle (valószínû még bõvítem):
\"tvihgtrw2uw07f277ghy.jpg\"
\"fd4uxowbe3z6ai38yyuf.jpg\"
\"7c5sus7gfttxo303f9am.jpg\"
\"fxdkpnvev83xg2sy77nm.jpg\"
\"pgg13x660mikryxbqyb5.jpg\"
\"9fvvcy88owa0rx2l6bw1.jpg\"
A képek 2000x1300-as felbontásúak, szabadon letölthetõek.

6
Képek / Videók / Dramatic Lajos
« Dátum: 2012. február 04. - 12:11:59 »
 :laugh:

7
Képek / Videók / Videó
« Dátum: 2012. február 04. - 10:25:03 »
Sziasztok!
Szeretnék csinálni egy GTA-s videót. Milyen videózó programot ajánlotok, és hogyan állítsam be?
Köszi elõre is!

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Stunt/Drift/Party
« Dátum: 2012. január 30. - 15:30:16 »
Armani gyanús.

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szevasztok..
« Dátum: 2012. január 29. - 22:12:17 »
Szerintem itt senkit sem érdekel igazán a problémád. Csak játszod magad, hogy sajnáljanak, és neked adjanak igazat. Ha meg ilyen dolgokért elhagynád a fórumot, akkor menj csak!
Nagyképû vagy, bunkó, és még csak nem is írsz helyesen.
Egy admin/mod. úgy is törölni fogja, de nem érdekel :>

10
Játékok / Fallout, Fallout Online
« Dátum: 2012. január 14. - 16:28:53 »
Üdv.
Mivel mostanában ez a kedvenc játékom, bemutatom nektek. \"Öregebb\" fórumozóknak ismerõs lehet :)
 
FALLOUT
 
Fejlesztõ    Black Isle
Kiadó    Interplay
Tervezõ    Cristopher Taylor
    Tim Cain
Motor    Fallout
Platformok    Microsoft Windows
    Mac OS
    MS-DOS
Kiadási dátum    1997. szeptember 30
Mûfaj    Szerepjáték
Játékmódok    Egyjátékos
Adathordozó    CD-ROM
    Steam
A Fallout egy körökre osztott szerepjáték-sorozat, melyet az Interplay és a Bethesda Softworks adott ki. A cselekmény a XXII. és XXIII. században játszódik, némi retró-beütéssel, ugyanis a hangulat az 1950-es évek atomháborús félelemmel átitatott légkörét idézi. Alapvetõen a Wasteland címû játék folytatásaként készült el az elsõ rész, a névjogok viszont a korábbi játékot kiadó Electronic Arts kezében voltak, így lett az új cím Fallout. A szerepjátékokon kívül készült még a harcrendszert kihasználó taktikai játék is (Fallout Tactics), illetve konzolokra akciójáték (Fallout: Brotherhood Of Steel). A Fallout 3. és New Vegas részét 2008-ban, és 2010-ben adta ki a Bethesda Softworks, illetve készül egy MMORPG is, melyet az Interplay fejleszt.
A Fallout-univerzum legfontosabb eseménye a Nagy Háború, mely mindössze két órán keresztül tartott, 2077. október 23-án. Hogy ki kezdte el az atomcsapást, nem tudni. Annyi bizonyos, hogy az Egyesült Államok, Kína, és a többi, nukleáris fegyverrel rendelkezõ ország kölcsönösen lebombázták egymást. A pusztítás ereje elsöprõ volt: a felszabaduló energia nagyobb volt, mint az addigi háborúkban összesen. Amit a bombák nem semmisítettek meg, azzal a rettenetes hõ, a lökéshullámok, vagy a radioaktivitás végzett.
Bõ egy évszázaddal ezután kezdõdik a Fallout-univerzum játékokban is látható története. Az emberiség megpróbálja újjáépíteni a világot, már amennyire ez lehetséges. Egyesek a felszínen élték túl a pusztítást, mások azonban elszenvedték a környezet átalakulását. Az amerikai kormány által épített Menedékekben is átvészelte a populáció egy része a háborút - õk teljesen elszigetelten éltek mindentõl. Az általuk képviselt háború elõtti technika azonban folyamatosan veszélyben van: gaz martalócok, mutánsok, megzavarodott robotok lesnek rájuk.
A játékok elsõ két része Kaliforniában játszódik, a Tactics az amerikai Középnyugaton és Chicago környékén, a harmadik epizód Washington városában, a New Vegas pedig Las Vegas környékén.
Részletes történet
A háború elõtt
A 21. századi világ az 1950-es évek paranoiás, hidegháborús állapotára emlékeztetett. Az Egyesült Államok kormánya egyre agresszívebbé és harciasabbá vált valós vagy vélt ellenségeivel szemben. Különösen kiélezte ezt a helyzetet az a tény, hogy a 2050-es évekre a Föld fosszilis energiahordozói elfogytak, az új, nukleáris alapú energia pedig még nem volt eléggé elterjedt, ami feszültségekhez vezetett. Az ENSZ 2052-ben megszûnt létezni, több kisebb állam pedig csõdöt jelentett. Az Európai Unió és a közel-keleti államok hosszú és véres háborúba kezdtek az utolsó, még fellelhetõ olajtartalékokért.
2053 végén az Egyesült Államok lezárta határait egy új, félelmetes vírus pusztítása miatt. Ugyanebben az évben egy terrorista-támadás lerombolta Izraelben Tel-Aviv városát. A fokozódó nyomás hatására a kormány megbízást adott ki a Menedékház Terv kidolgozására. Az infláció és az általános politikai helyzet miatt nem volt egyszerû a finanszírozás, de a kormány eredeti terve az volt, hogy az újonnan felépítendõ Menedékekben el tudják szállásolni az embereket, megvédve õket egy nukleáris csapástól vagy egy járványtól.
2060-ban a Közel-Kelet utolsó olajtartalékai is elfogytak. Ennek egyenes következménye lett az Unió háborújának vége. Az államszövetség hamarosan szét is esett, egymással marakodó államokra, melyek az utolsó megmaradt energiahordozókért küzdöttek. 2066-ban Kína váratlan támadást intézett Alaszka ellen, ez a terület volt ugyanis az utolsó a Földön, ahol még található volt olaj. Az USA gyorsan reagált, de a háború így is közel tíz évig tartott. A háború következménye lett, hogy a két nagyhatalom annektálta szomszédait. Így került az USA fennhatósága alá Kanada 2076-ban. Az itt megtalálható nyersanyagok segítségével 2077 januárjában Alaszka felszabadult a kínai megszállás alól. Idõközben a katonai gépezet folyamatosan újabb és újabb találmányokat hozott létre. Ezek egyike volt egy vírus (az FEV), melyet eredetileg a hatalmas járvány megfékezésére fejlesztettek ki, de mutálódott változatával már katonai tervek is voltak. A hadsereg részére ekkoriban fejlesztették ki az erõpáncélokat, ileltve kreáltak bizarr élõlényeket, kizárólag hadi célra.
2077. október 23-án, a kora reggeli órákban az Egyesült Államok területe felett kínai atombombák jelentek meg, majd csapódtak be - s a viszontválasz azonnal megtörtént. Senki nem tudja pontosan, ki kezdte valójában a csapást, de a következmények ismeretében teljesen mindegy is volt. Mindössze két órán keresztül tartott, s mindent elpusztított a Földön, ahohy az európai államok és a Szovjetunió is kilõtte saját rakétáit.
Mivel a megelõzõ hónapkban számos próbariadót tartottak, a lakosságnak csak kis hányada menekült le a föld alatt található Menedékekbe. Különösen igaz volt ez a nyugati partvidékre, amelyet elõször találtak el a bombák. Nagyon sok ember kint maradt a szabadban - túlnyomó részük azonnal meghalt. Az Egyesült Államok kormánya, amely magát ekkortól már Enklávénak nevezte, egy csendes-óceáni olajfúró toronyra költözött, hogy tovább folytassa világuralmi törekvéseit, ha eljön az idõ.
A háború után
A bombázások hatására gyakorlatilag a Föld teljes felszíne radioaktív pusztasággá változott. Akik nem haltak meg a támadás következtében (ez az emberiség kevesebb, mint felét jelentette), azok évtizedeken keresztül sötétségben, éhezésben és nyomorban éltek, köszönhetõen annak, hogy a Föld élõvilágának jelentõs része kipusztult, a napsugárzás és a radioaktivitás pedig mindent felperzselt. A túlélõk közül egyesek a háború után pár évvel mutálódni kezdtek. 2080 körül már különféle mutáns emberek, állatok, és növények jelentek meg a bolygón, gyakran egyetlen éjszaka leforgása alatt keletkeztek új fajok vagy tûntek el régiek. Közöttük ott voltak a radioaktivitástól eltorzult emberek, a ghoulok.
Körülbelül húsz évvel a háború után kinyíltak az elsõ Menedékek, és hozzákezdtek a civilizáció újjáépítéséhez. Az USA délnyugati partvidékén élõ emberek voltak a legelsõk, akik ehhez a hosszú és nehéz folyamathoz hozzákezdtek. Még kétszáz évvel a háború után sem sikerült ez maradéktalanul. Bár a Nyersanyagháború hivatalosan nem ért véget (viszont a szembenálló felek teljesen megsemmisültek), az embereknek kisebb dolguk is nagyobb annál, hogy ellenségeskedjenek más államokkal.
Élõlények
A radioaktív sugárzás hatására számos új faj jelent meg a Földön. Ezek egy jelentõs része már korábban létezett fajok módosult, nagyobbra nõtt változata: sáskák, gekkók, húsevõ növények, radskorpiók, brahminok (kétfejû tehenek) stb. Emellett az emberek mutálódott csoportja is horribilis átalakuláson ment keresztül: bõrük elszínezõdött és már-már rothadásra hasonlító jeleket visel magán, hangjuk eltorzult, sterilek lettek, cserébe viszont extrém hosszú életûek. Õk a ghoulok.
A mutációk második csoportja emberkéz eredménye. Az amerikai hadsereg által létrehozott FEV vírus egy bombatalálat miatt kikerült a légkörbe, és a radioaktivitás miatt mutálódva mindent megfertõzött, ami az útjába került. Ugyanakkor különféle kísérletek hatására szándékos fertõzés eredményeként is létrejöttek mutánsok. Az FEV eredményei a lebegõk, a kentaurok, a szupermutánsok, a wanamingók, és a halálkarmok.
Egy kaliforniai titkos katonai bázison végezték az FEV-kísérleteket, és egy másik üzemben gyártották a vírust. A gyár bombatalálatot kapott, a kísérleti terep azonban átvészelte a pusztítást. Egy Richard Grey nevû illetõ így talált rá karavánjával évtizedekkel késõbb. Egy baleset következtében a vírustároló tartályba zuhant, és megfertõzõdött. Az extrém dózis hatására teste horribilis változásokon ment keresztül, elméje azonban kifinomult és emberfeletti lett. Késõbb Mesternek nevezte magát, és elhatározta, hogy az emberiség egészét át kell alakítania új, tökéletes formájába: szupermutánssá. Aki nem engedelmeskedik neki, az meghal. A próbálkozás sajnos kudarcot vallott, mikor kiderült, hogy az egyébként erõs és biológiailag halhatatlan szupermutánsok sterilek.
Óvóhelyek
A Vault-Tec nevû cég 122, egyenként ezer ember befogadására képes óvóhelyet létesített. Ezek önfenntartó rendszerek, és képesek arra, hogy egy nukleáris háborútól megvédjék az embereket. Emellett titokban kísérleti szerepet is betöltenek. Például volt, amelyikben csak férfiak éltek, volt, amelyik 15 év után már kinyílt, és volt, amelyik eleve hibás volt. Mindegyik óvóhely három szintes, kivéve a titkos Vault 0-t. Az óvóhelyekben a rendet a választott Felvigyázó tartotta fenn.
A játékokban szereplõ Menedékek
Bemutató óvóhely: Los Angeles alatt, Boneyard-ban épült, bemutató jelleggel. Késõbb ez lett a Mester néven ismert fõgonosz fõhadiszállása. A Felvigyázó fülkéje elkülönítetten található meg, valamint titkos negyedik szintjén egy atombomba található.
Vault 0: a Fallout Tactics végén láthatjuk meg. Célja, hogy a háború esetén újra egyesítse az óvóhelyek lakosságát. Egy szuperintelligens számítógép, a Calculator rejtõzik itt, aki robotok és kiborgok gyártásával arra törekszik, hogy elsöpörje az emberiséget (köszönhetõen egy mûszaki hibának).
Vault 3: Las Vegas mellett épült, azzal a céllal, hogy tíz év után kinyíljon, és lakói megkezdjék a Föld újjáépítését. Egy vízbetörés azonban megakadályozza õket ebben, késõbb pedig egy rablóhorda végez az összes lakójával.
Vault 8: Vault City óvóhelye, mely meglehetõsen hamar kinyílt, és lakói azóta is jól élnek.
Vault 11: Las Vegas közelében épült. A vezérlõ számítógép azzal fenyegetõzött, hogy megöli az ott élõ emberek egy bizonyos csoportját, ha idõnként valaki nem áldozza fel magát.
Vault 12: Bakersfield alatt található óvóhely. Úgy tervezték, hogy sose tudjon bezáródni az ajtaja. Emiatt a bent lakók a sugárzás hatására ghoulokká váltak, és a felszínre jõve magalapították Necropolis városát.
Vault 13: az elsõ rész fõhõsének lakóhelye. Úgy tervezték, hogy a szokásos idõtartam helyett csak 200 év után nyíljon ki. Azonban a víztisztító chip meghibásodott, és emiatt ki kellett valakit küldeni egy újért. Mint kiderült, az volt a baj, hogy összekeverték a Vault 8 és Vault 13 szállítmányát, ami miatt a 13-asban található egy G.E.C.K., amelyre a második részben lesz szükségünk.
Vault 15: közvetlenül a 13-as szomszédságában épült, földrengésbiztos. Különbözõ vallási, etnikai csoportokat hoztak itt össze. Lakói elhagyták, és megalapították Shady Sands városát. Nyolcvan évvel késõbb fosztogatók tanyája lesz, mígnem egy kis közösség az Új Kalifornia Köztársaság segítségével saját települést nem alapít itt.
Vault 19: két szembenálló csoport harcára épült az egész Menedék.
Vault 21: az egész menedék a szerencsejátékra épül, beleértve a konfliktusok megoldását.
Vault 22: genetikailag módosított növényekkel folytatott kísérletek miatt dzsungellé változott.
Vault 34: a Menedéket telerakták fegyverekkel, amiket nem zártak el az emberek elõl.
Vault 87: a lakókon FEV-vírussal folytattak kísérleteket.
Vault 92: zenészeket költöztettek be ide, akik a háttérben sugárzott folyamatos, monoton hang miatt szép lassan megõrültek.
Vault 101: Washington városa alatt található, és úgy tervezték, hogy sose nyíljon ki. A Fallout harmadik része itt indul, és hamar kiderül, hogy a fõhõs és az apja kintrõl jöttek be ide.
Vault 106: a 101-es mellett található. Beindulása után nem sokkal pszichoaktív drog került a szellõzõrendszerbe.
Vault 108: Egy Gray nevû férfinak a klónjai vették át az irányítást.
Vault 112: az itt lakók egy virtuális valóságban élnek, mely a háború elõtti világot idézi.
 

Forrás:
Wikipedia - Fallout-Univerzum
 
 
FONLINE
 
A FOnline a klasszikus Fallout játékok nem-hivatalos többjátékos motorja, melyet 2004 elején kezdett el fejleszteni egy orosz csapat (Rotators) Cvet vezetésével. A jelenlegi legnépszerûbb FOnline motoron alapuló játék a FOnline2238 (by Rotators), mely a Fallout 1 és 2 között játszódik 2238-ban, valamint a készülõ FOnline Desert Europe, melyben az európai sivatagban kell játszanunk. 2010 végén a FOnline SDK hivatalosan is publikálva lett.
Linkek
Hivatalos FOnline2238 weboldal
Hivatalos FOnline 2238 Wiki
Hivatalos FOnline 2238 Blog
Magyar FOnline2238 közösség
Hivatalos FOnline Desert Europe weboldal
Képek
\"width=500http://media.moddb.com/cache/images/engines/1/1/121/thumb_620x2000/fonline_engine.1.png[/img]
\"fonline-4.jpg\"
\"car1.png\"

11
Off Telep / Animal Planet.
« Dátum: 2011. december 31. - 20:24:28 »
Nem biztos, hogy az elsõ ránézésre, de a cím mindent elárul.
Stuntolgatok kedvenc szerómon, erre rámír egy gyerek, akit nem is ismerek, csak szoktam látni a szerón. Már eddig is feltûnt, hogy nem valami észlény.
 
[15:56:36] [PM]: Romember:   cs
[15:56:40] [PM]: Romember:   xd
[15:57:15] [PM]: Zinthos:   lowok kíméljenek...
[15:57:17] [PM]: Zinthos:   mit akarsz?
[15:57:38] [PM]: Romember:    xd semmit csak köszöntem xd
[15:58:01] [PM]: Zinthos:    rajtam kívül mind a 31 embernek?
[15:58:17] [PM]: Romember:    persze xd
[15:58:41] [PM]: Zinthos:    miért írsz mindig xd-ket?! kétlem hogy minden egyes másodpercben nevetnél.
[15:58:48] [PM]: Zinthos:    hány éves vagy?
[15:59:00] [PM]: Romember:   de heeeeeheee xxxdddd
[15:59:09] [PM]: Zinthos:    szia!
[15:59:28] [PM]: Romember:    ja és xd
[15:59:33] [PM]: Zinthos:    low...
[15:59:41] [PM]: Romember:    mi?
[15:59:44] [PM]: Zinthos:    low vagy.
[15:59:50] [PM]: Romember:    a mi?
[16:00:20] [PM]: Romember:    mé van enyyi szád?
[16:00:50] [PM]: Zinthos:    egy szám van. egyszerûen bosszantanak a hozzád hasonló buta emberek.
[16:01:35] [PM]: Romember:    xdxdxdxdxdxdxd de vagy az xdxdxdxd : de legalabb én nem igy irom xDDDDD
[16:01:45] [PM]: Zinthos:    te hülye vagy.
[16:02:00] [PM]: Romember:    te vagy B+
[16:02:07] [PM]: Zinthos:    szia.
[16:02:18] [PM]: Romember:    mit sziazol?
[16:02:46] [PM]: Romember:    1 eves vagy vagy mé sziazol nekem hello vagy csöö
[16:02:50] [PM]: Zinthos:    kurvára nem érdekelsz baszdmeg.
[16:03:09] [PM]: Zinthos:    nem kérek a hozzád hasonló irritáló faszfejekbõl.
[16:03:21] [PM]: Romember:   engem se te geci nyaló féke xxx
[16:03:31] [PM]: Zinthos:    uram atyám...
[16:03:54] [PM]: Romember:    imátkozzcsakk megsegitt az ur xdxdxdxdxd
[16:04:14] [PM]: Zinthos:    hát remélem, hogy téged is. \"fojtsd meg isten, ne kínozd!\"
[16:04:37] [PM]: Romember:    na beszartal mi?
[16:04:41] [PM]: Zinthos:    igen.
[16:04:49] [PM]: Romember:    ugyes v
[16:04:55] [PM]: Zinthos:    kösz.
[16:05:00] [PM]: Zinthos:    hagysz-e már?
[16:05:12] [PM]: Romember:    na most van itt az ideje xdxdxdxdxd röhögni
[16:05:27] [PM]: Zinthos:    mégis min? szezám utcát nézel?
[16:05:28] [PM]: Romember:    nem xd
[16:05:43] [PM]: Romember:    hogy beszartal
[16:05:56] [PM]: Zinthos:    be ám.
[16:06:14] [PM]: Romember:    ugyes mutatvany
[16:06:21] [PM]: Romember:    lol
[16:06:30] [PM]: Zinthos:    az.
[16:07:25] [PM]: Romember:    xxx ha tod mi az?
[16:07:29] [PM]: Zinthos:    igen.
[16:08:00] [PM]: Romember:    bocs de nem csak veled (gecivel) foglakzozok xdxdxd
[16:08:13] [PM]: Zinthos:    hahj...
[16:08:34] [PM]: Zinthos:    akkor mégis minek írsz rám félpercenként? senkit nem érdekel a faszságod!
[16:08:49] [PM]: Romember:    inkább ménny haza autongatni a futtya a kaszábol
[16:09:15] [PM]: Zinthos:    akkor oltogass engem, ha valami normális is elhagyja a szádat, nem csak pofázol.
[16:09:22] [PM]: Zinthos:    bocs, de nem beszélek románul.
[16:09:38] [PM]: Romember:    ?
[16:09:44] [PM]: Romember:    én se xd
[16:09:55] [PM]: Romember:    és nem is fogok
[16:10:49] [PM]: Romember:    ha a nevemnek ezt valasztottam akk ez is lesz te prosti na csö me unlak kzrvara :(((
[16:11:10] [PM]: Zinthos:    nálad nagyon nagy bajok lehetnek.
[16:11:56] [PM]: Romember:    jo meggondoltad amit irtal b.meg xd
[16:12:09] [PM]: Zinthos:    hát én meg is gondolom, nem úgy mint te.
[16:12:31] [PM]: Zinthos:    akarsz még valamit tõlem, vagy fárasztasz mást?
[16:12:34] [PM]: Romember:    én jol meggondoltam
[16:12:41] [PM]: Zinthos:    látszik. ^^
[16:13:18] [PM]: Romember:    de má ott kezted az egészet hogy mé baj az ha köszönök neked????????
[16:13:42] [PM]: Zinthos:    miért, te szoktál köszönni olyan embernek az utcán, akit nem is ismersz? kétlem.
[16:14:10] [PM]: Romember:    de má ott kezted az egészet hogy mé baj az ha köszönök neked????????
[16:14:18] [PM]: Zinthos:    most mondtam el.
[16:14:22] [PM]: Romember:    na legagytal??
[16:14:49] [PM]: Romember:    no csak itt teee
[16:14:49] [PM]: Zinthos:    hahj... hagyjál már! kurvára nem vagyok vevõ a faszságaidra perpill.
[16:14:59] [PM]: Zinthos:    fõleg, hogy nem is lehet érteni, hogy mit beszélsz.
[16:15:16] [PM]: Romember:    csak perpill
[16:15:26] [PM]: Romember:    akk mikor :DDD ???
[16:15:27] [PM]: Zinthos:    azt a kurva élet... szia
[16:15:52] [PM]: Romember:    ne sziazzal 4 éves is csö t mond má xdxdxdxd
[16:15:59] [PM]: Romember:    ne sziazzal 4 éves is csö t mond má xdxdxdxd
[16:16:09] [PM]: Zinthos:    oké, szia.
[16:16:13] [PM]: Romember:    vagy nem nöttél fel xd
[16:16:27] [PM]: Romember:    vagy nalatok ez a szokas
[16:17:07] [PM]: Romember:    le vagy maradva te 1855 ben jársz xd
[16:17:26] [PM]: Zinthos:    te már csak tudod.
[16:18:02] [PM]: Romember:    ééééén még jo h !!! xd en vok a legjibb
[16:18:26] [PM]: Zinthos:    úú... nálad tényleg bajok vannak :<
[16:18:36] [PM]: Zinthos:    akarsz még valamit tõlem?
[16:18:50] [PM]: Zinthos:    miért beszélgetsz egy négyévessel?
[16:18:57] [PM]: Romember:    inkabb nalad
[16:18:58] [PM]: Zinthos:    ha annyira jó vagy.
[16:19:11] [PM]: Romember:    mer 1 vicces buzi xdxd
[16:19:30] [PM]: Romember:    es jo rajta röhögni most is :DDD xd
[16:19:53] [PM]: Zinthos:    magadon? nem veszed észre, hogy... áhh, faszért foglalkozok én veled. szép napot!
[16:21:10] [PM]: Romember:    na vegre
[16:21:21] [PM]: Zinthos:    mi van?
[16:21:23] [PM]: Romember:    volt :(
[16:21:44] [PM]: Romember:    azt hogy abbahagytad a bariomsagaid de mégse
[16:22:06] [PM]: Zinthos:    te írogatsz rám állandóan, nem tûnik fel?!
[16:22:21] [PM]: Romember:    te is :)
[16:22:46] [PM]: Romember:    csak azt ne ird megit hogy nalad gondok vannak :((((
[16:23:12] [PM]: Romember:    ez az :: nálad nem nálam
[16:23:23] [PM]: Zinthos:    pedig így van. ilyen 5 éves szinten magadban beszélsz, readásul abszolút idióta dolgokat.

12
Sziasztok.
Ma nézegettem az új hozzászólásokat, és megláttam, hogy kurta999 belinkelt egy nagyon hasznos kis tutorialt. Mivel nekem is jól jön, lefordítom nektek. :)
(remélem nem haragszik meg :P)
<Eredeti Link>
A SA:MP 0.3c-s verziója óta létezik egy hasznos funkció, miszerint csatolhatunk objekteket egy jármûhöz.
\"width=500http://mathpudding.com/topsecretsamp/DFT%20ramps.jpg[/img]
vagy
\"lioncage.jpg\"
A koordináták lekérése nem túl egyszerû.
DE hogy ezt orvosoljuk, szerezzük be JernejL MapEditor-ját innen!
Egyszerû az egész:
- Adjuk hozzá egy jármûvet a map-hoz
- Tegyük a következõ koordinátákra (forgatás nélkül): 0, 0, 0
- Menjünk oda a kamerával (a Views fülnél használjuk a Point camera at these coords funkciót)
- Töröljük a földet ami alatta van
- Most már elhelyezheted az objekteket a jármûvön. Ha kész, menj a Show Code-ra
Innentõl használhatod a CreateObject funkciók paramétereit az AttachObjectToVehicle-nél is.

13
Segítségkérés / Egyszerûsített MySQL kezelõ
« Dátum: 2011. december 28. - 17:56:44 »
Sziasztok
Nem tud valaki egy inc-et, amiben le van egyszerûsítve a MySQL-hoz való kapcsolódás, és adatok mentése?
Hasonló, mint ez, de amiben lehet menteni is, nem csak olvasni. vagy ebben is lehet?

14
Off Telep / Armani, a kreatív
« Dátum: 2011. december 27. - 21:57:38 »
Sziasztok.
Mikor régen elkezdtem a szerveremet (Zinthos\'s FuLL cooL), csináltam neki egy kis weboldalt, és tagfelvételt hirdettem. Majd megjelent Diggity (alias Armani). Elkezdtünk haverkodni, Béta teszter lett a szerveremen, bár nem csinált túl sok dolgot. Aztán ránéztem az oldalára (Magyar SA:MP közösség (mintha már hallottam volna valahol)), és megláttam, hogy egy az egyben ugyan az a téma van az oldalán, mint ami nekem. Nagyon berágtam, ki is tettem (Most jöhetne az, hogy \"nem csak te vagy, nem csak te használod azt a témát\", de akkor kérdezem: eddig miért nem használta akkor?  :mistrust:). Azóta állandóan kötözködik, leszól, pedig valójában nekem kéne így lennem, mert õ copyzott engem. Na mindegy, aztán ma felmegyek MSN-re, és a következõt látom:
\"duxw72rftwijw1ohxj6r.png\"
Na most akkor kérdezem: Neked tényleg ennyire csökkentett módban van az agyad, vagy csak megjátszod? Ez valami bosszú akar lenni, vagy mi a f*szom bajod van velem? Miért kell állandóan ezt csinálni? Vagy ha meglátsz valami jót, automatikusan másolod?

15
Beszélgetés / Fotózd a karácsonyfád!
« Dátum: 2011. december 25. - 00:19:52 »
Sziasztok.
Gondolom a cím mindent elárul, posztolj egy képet a karácsonyfádról! :)
Én sajnos nem tudok, mert lemerült a telóm, plusz elveszett a kábel is hozzá -ami egyben usb is-, így feltenni sem tudnám :<

Oldalak: [1] 2 3 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal