Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Bloody44
1
« Dátum: 2015. március 23. - 17:08:15 »
Üdv! Van egy VPS-em 6GB rammal és 4magos processzorral. Van benne 500GB SSD tárhely és 100mb/s kapcsolattal rendelkezik. Ha valakinek van szüksége szerverre pár napig díjmentesen, vagy akár hosszabb távra - írjon és összerakok neki egyet! Semmi átverés, van webadmin, alább linkelek egy képet:) Adok teljes FTP és Web hozzáférést, valamint MySQL adatokat is (ha szükséges). Amit tudok adni: -SA:MP szerver -Ts3 -Minecraft(csak pénzért, mivel nagyon eszi a gépet..) -Cs 1.6 -Cs source -Cs:GO -Bf2 -Tárhelynek (webtárhely, DNS átirányítás, ingyenes pl tevebhelyed.tk, tevebhelyed.ml webeknek) -Bármely egyéb szerver, megegyezés alapján! Érdeklődni itt, vagy gyorsabb válaszért: https://www.facebook.com/djremotee http://kepfeltoltes.hu/150323/484801477N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
2
« Dátum: 2014. június 15. - 21:41:16 »
Sziasztok!:) Régebben írtam egy topicot ahol egy úgynevezett \"Anti Cheat\" program fejlesztését jelentettem be. Ez kudarcba fulladt, rengeteg ok miatt.. Most elindultam egy TELJESEN más módon és sikerült egy \"Buta\" AntiCheat programot kifejleszetni, amely a s0beit és CLEO modok ellen 100% osan, a DLL és egyéb hackek ellen 80% osan mûködik. 2 hónap tesztelés alapján... A lényege gyakorlatilag, hogy át Scanneli a GTA mappáját és az elõre betáplált fájlokat keresi.. ha talált, blokkolja a GTA mûködését.. ennyire egyszerû  a \"Nem buta\" formája már egy bonyolultabb, amely a GTA memóriáját figyeli és ha sikerül akkor megoldom a szerverrel való összekötést is.. valamikor, egyszer, sohanapján.. :angel: A \"Nagy\" énjébõl kivettem egy olyan funkcióját, hogy KIZÁRÓLAG egy biztonsági futtatási paraméterrel lehet mûködésre bírni.. ez a paraméter, elõre beállított. Az a szám, illetve olyan kombináció- amilyet csak akarunk.. a program alapértelmezettje a \"33841\" .. ha ezzel a paraméterrel futtatjuk valamilyen külsõ forrásból, akkor mûködik.. ha nem, csak egyszerûen megnyitjuk (pistike módon: kettõt kattintunk rá) akkor azt írja: \"Aki kíváncsi, hamar megöregszik..\" ez mindent elárul  (vagy mégsem..) Aki ért hozzá, az láthatja hogy számos felesleges paraméter/ vagy elágazás található benne, ami azért van, mivel ahogy írtam: Ez a \"Nagy\" program kisgyereke  CTRL+C -> CTRL+V és egy kis DEL gombbal átalakítottam pistike AC-re.. illetve.. nem is átalakítottam, inkább egy régebbi verzióját publikáltam  Ha tesztelni akarjátok, nincs más dolgotok mint betenni a GTA-tok mappájába, telepakolni hackkel a GTA-t (vagy nem) és valamilyen külsõ forrásból (akár egy parancsikonnal) futtatjátok az EXE fájlt.. NE FELEJTSÉTEK EL A \"33841\" ES PARAMÉTERT!! Forráskód: AutoITv3
3
« Dátum: 2014. május 26. - 19:52:12 »
Visszatér a vektor normájával (hosszával) tér vissza. [/quote] Már itt elakadtam :wall:
4
« Dátum: 2014. május 25. - 10:03:43 »
Oda lett írva a végére, és az elejére is  örüljetek! :tantrum:
5
« Dátum: 2014. május 23. - 21:21:12 »
\"A script LELKE: (A \'TSConnector.inc-re kattintva letölthetõ) [eredeti készítõ: maddinat0r]\" ki van írva!!
6
« Dátum: 2014. május 22. - 19:06:26 »
odaírtam :angel:
7
« Dátum: 2014. május 21. - 12:18:54 »
készítettem egy scriptet, ami egy plugin használatát mutatja be
8
« Dátum: 2014. május 20. - 18:34:24 »
Szerintem nem egyedül vagyok, aki nem ért ezzel egyet  ha neked nem tetszik, hát nem használod... :angel:
9
« Dátum: 2014. május 20. - 13:24:02 »
van, töröltem, most már nem tud olvasni valamelyik YSI fájlból :wall: mind1, csak ki akartam próbálni :angel:
10
« Dátum: 2014. május 20. - 13:03:30 »
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-SERVER\\pawno\\include\\sscanf2.inc(30) : fatal error 111: user error: Please include <a_npc> or <a_samp> first. Compilation aborted. Pawn compiler 3.2.3664.samp Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
LEL... valaki tudja mi baja?! természetesen az #include <a_samp> benne van  ne nézzetek hülyének
11
« Dátum: 2014. május 20. - 06:44:16 »
Mivel nem lehet beszélni?! komplett IC ts szervert ki lehet építeni vele.. a fórum téma pedig ott van.. csak rá kellene kattintani ._.
12
« Dátum: 2014. május 19. - 20:00:52 »
Örülök, hogy tetszik  köszi
13
« Dátum: 2014. május 19. - 15:14:45 »
Sziasztok!  egy (újabb) frankó kis lehetõséget osztok meg veletek, amit fõleg az RP szerverek jövõjében, nagy elõrelépés :thumbsup: Sorok száma: 546 [Kommentárral] Térjünk is a lényegre.. Ezzel a scripttel, a TS szerverünket összeköthetjük a SA:MP szerverünkkel. Hogy hogyan, az más tészta- most az a fontos, hogy ez miért jó nekünk?! -Lehetõség nyílik a szerveren lévõ játékosok automatikus mozgatására TS-en -Nem kell még a tálcára se letennünk a GTA-t, hogy bannoljunk, kickeljünk egy idiótát TS-rõl. -Számos kényelmi funkció, sok parancs. A script LELKE: (A \'TSConnector.inc-re kattintva letölthetõ) [eredeti készítõ: maddinat0r] TSConnector.inc és TSConnector.dll (vagy .so) Errõl röviden: Egy include, mely a DLL-el összekötve végzi a dolgát. Ebben vannak megírva a parancsok, a filterscript gyakorlatilag csak a parancsok felhasználása.
A TSConncetor.inc-ben lehívott native-k: enum E_KICK_TYPE { KICK_TYPE_CHANNEL = 1, KICK_TYPE_SERVER }; enum E_CHANNEL_TYPE { CHANNEL_TYPE_PERMANENT = 1, CHANNEL_TYPE_SEMI_PERMANENT, CHANNEL_TYPE_TEMPORARY }; native TSC_Connect(ip[], port[]); //Ezzel hozzuk létre a csatlakozást native TSC_Disconnect(); //Ezzel töröljük a csatlakozást native TSC_Login(user[], pass[], nickname[]); //Ezzel lépünk be- mint adminisztrátor native TSC_ChangeNickname(nickname[]); //Ezzel válthatjuk a szerver TS-nevét, amit a loginban megadtunk. native TSC_CreateChannel(channelname[]); //Szoba készítéséhez native TSC_DeleteChannel(channelname[]); //Szoba törléséhez native TSC_SetChannelName(channelname[], newchannelname[]); //Szoba név átíráshoz native TSC_SetChannelDescription(channelname[], channeldesc[]); //Szoba leírás váltás native TSC_SetChannelType(channelname[], E_CHANNEL_TYPE:type); //Szoba típus váltás, a fentebbi ENUM-ban megadottakra native TSC_SetChannelPassword(channelname[], channelpasswd[]); //Szoba jelszó váltás native TSC_SetChannelTalkPower(channelname[], talkpower); //Szoba \'TalkPower\' váltása native TSC_SetChannelSubChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása native TSC_MoveChannelBelowChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása native TSC_KickClient(uid[], E_KICK_TYPE:kicktype, reason[]); //Felhasználókidobása, az ENUM-ban megadottak alapján. (szerver, vagy szoba) native TSC_BanClient(uid[], seconds, reason[]); //Felhasználó Bannolása TS-rõl* native TSC_MoveClient(uid[], channelname[]); //Felhasználó mozgatása native TSC_SetClientChannelGroup(uid[], groupid, channelname[]); //Felhasználó szoba csoport váltás native TSC_AddClientToServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó hozzáadása egy szerver csoporthoz (pl admin adása..) native TSC_RemoveClientFromServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó törlése egy szerver csoportból native TSC_PokeClient(uid[], msg[]); //Poke-olás.. native TSC_SendClientMessage(uid[], msg[]); //üzenet küldése XYZ-nek native TSC_SendChannelMessage(channelname[], msg[]); //szobaüzenet küldése native TSC_SendServerMessage(msg[]); //szerver üzenet küldése //Forwardok forward TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó csatlakozik forward TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó lecsatlakozik forward TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[]); //Ha a Felhasználó szobát vált forward TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[]); //Ha a valaki ír valamit a szobába forward TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[]); //Ha valaki szerver üzenetet küld
//!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fontos tudni: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! //A TS-rõl való bannolást, ki lehet kijátszani a TS ID megváltoztatásával. Errõl röviden ennyit.. Jöhet maga a script. Amit használtam: //SSCANF darabolásra //TSConnector include, ami nélkül ez létre sem jött volna //ZCMD a könyebb SSCANF-hoz (és gyorsabb parancskezeléshez) //y_ini a fájlban lévõ tároláshoz //A scripten belüli lekéréshez pedig PString-eket csináltam, de így utólag //belegondolva lehet jobb lett volna ha azt is Y_INI-vel csinálom. // vagy mégsem...
Magam fejlesztettem, a felhasználása engedélyezett, ha a nevem nem tünteted el. Egy kis infó:Mi is az a TS USER ID?! //Az egy generált, 27 szám/betû és egy =-jelbõl álló azonosítókulcs, amit a TeamSpeak-ünk ad.
Mire jó? //A szerveren való azonosításhoz ez alapján mozgat/rúg ki/bannol a script.
Csatlakozáskor a következõ történik: //A szerver elõkészíti a játékos INI-jét //kiolvassa a TSUserID-t. // //Ha ez megvan, ellenõrizzük hogy a TSUserID kevesebb mint 27 vagy több mint 29 karakter //ha az egyik igaz, (vagy nem is létezik, vagy hibás a TSID) // //Feldobjuk azt a dialogot, ahol megadhatja a (valódi) TSUSER ID-t.
Pawn-nyelven: public OnPlayerConnect(playerid) { //Valami módon csatlakozáskor, definiálnunk kell a TSUSER-id változót. //Ha ezt nem tesszük meg, akkor gyakorlatilag használhatatlan a scriptünk ^^ //Ezt akár megírhatjuk egy MySQL -es táblára, lekéréssel is, melynek lényege: //A script lekéri az X tábla Y sorából a \"TSUserID\" változót. //Tipp: Ezt összeköthetjük a weblapunkkal, hogy a játékosok // pl.: játékon kívül megadják a TSUserID-jüket, és azt használja majd a szerver azonosításra. //Én, egy szipla játékon belüli kérést (input boxot) írok most meg, aminek //eredményét mentjük egy INI-fájlban. INI_ParseFile( user_ini_file( playerid ), \"load_user_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid ); //INI Elõkészítése new vanvagynincs[28]; //változó SetPVarString(playerid, \"TSUserID\", TSUserID[ playerid ]); //PVar beállítása az INI-ben megadottakhoz GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", vanvagynincs, 28); //Majd ennek lekérése if(strlen(vanvagynincs) >= 27 && strlen(vanvagynincs) <= 29) //TSUserID ellenõrzése { //Ha nem megfelelõ ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Ha nem tudod mi az, nézz utána a szerver honlapján, vagy használd a \'/tsidhelp\' parancsot!\"); } return 1; }
Lecsatlakozáskor pedig mentjük a TSUserID-t, INI-be: public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new INI:File = INI_Open( user_ini_file( playerid ) ); new pvarid[28]; GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", pvarid, 28); INI_SetTag( File, \"TeamSpeak Connector BY: Bloody44 ||ReMoTe\" ); INI_WriteString( File, \"TSUserID\", pvarid); INI_Close( File ); return 1; }
Most pedig térjünk el az \"UserID\"-rõl, akármilyen fontos is az..
A \'PUBLIC\'-részek.Hogy mi-mit csinál, megtaláljátok fentebb, viszont ha tudsz angolul, nem nehéz megérteni sem 
//----------------------- PUBLIC -------------------------- public TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[]) { new string[512]; new string2[512]; format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s csatlakozott a TS-szerverünkre! Gyere te is! \", nickname); format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid); SendClientMessageToAll(-1, string); print(string2); } public TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[]) { new string[512]; new string2[512]; format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s lecsatlakozott a TS-szerverünkrõl.\", nickname); format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid); SendClientMessageToAll(-1, string); print(string2); } public TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[]) { new string[512]; format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) átment ebbe a szobába: %s\", nickname, uid, channelname); SendToAdmins(0xFFFFFFF, string); return 1; } public TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[]) { new string[512]; format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) ezt írta TS-en: %s szoba: %s\", nickname, uid, msg, channelname); SendToAdmins(0xFFFFFFF, string); return 1; } public TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[]) { new string[512]; format(string,sizeof(string),\"Szerver üzenet TS-en: (%s:) %s\", nickname, msg); SendClientMessageToAll(-1, string); }
Jöhet néhány parancs. Gyakorlatilag az majdnem az összes \"native\" által meghívott lehetõséget felhasználtam, de nem mindet fogom ide kiemelni. CMD:tsservermsg(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\"); } else { new uzenet[128]; //Változó a 1. értéknek //Ha nem így írta a parancsot if(sscanf(params,\"s\", uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tsservermsg [üzenet]\"); TSC_SendServerMessage(uzenet); } return 1; } TS Szerver üzenet küldése!
CMD:tschannelmsg(playerid, params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\"); } else { new chname[256]; //Változó az 1. értéknek new uzenet[256]; //Változó a 2. értéknek //Ha nem így írta a parancsot if(sscanf(params,\"ss\", chname, uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tschannelmsg [szoba] [üzenet]\"); TSC_SendChannelMessage(chname, uzenet); } return 1; }
Szoba üzenet küldés
CMD:bants(playerid, params[]) { //Parancs darabolása SSCANF-al new gamerid; //Változó az 1. értéknek new ok[129]; //Változó a 2. értéknek new ido; //Változó a 3. értéknek //Ha nem így írta a parancsot if(sscanf(params,\"uis\", gamerid, ido, ok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /bants [játékos ID] [idõ(másodperc)] [ok]\"); //Ha nem admin if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\"); //Az \"userrid\"-nek a játékoshoz kötött TSID-jének lekérdezése.. new tsid[28]; GetPVarString(gamerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28); //\"tsid\" bannolása a szerverrõl, \"ok\"-miatt.. TSC_BanClient(tsid, ido, ok); return 1; }
Kliens bannolása..
Írtam egy példát arra, hogy miként is kell megoldani azt, ha a játékos X pontban van, Y szobába dobjon. public OnPlayerUpdate(playerid) { //ha a játékos az adott pontban van, akkor TS-en egy bizonyos //szobába rakja át [AUTOMATIKUSAN] if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438)) //Ha a pontban van { new tsid[28]; //TeamSpeakID változó lekérése. GetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28); //Berakjuk a \'SZOBANÉV\' szobába  TSC_MoveClient(tsid, \"Szobanév\"); } }
Végül pedig kiemelem a dialog kezelését is: //DIALOG KEZELÉS!!! public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_TSID) //Dialog.. { if(!response) // Ha MÉGSEM-re megy, kidobás { new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[256+MAX_PLAYER_NAME+1]; //Változó GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); //Név lekérése a forrmázáshoz format(string, sizeof(string), \"TSConncetor: %s ki lett rúgva, mert nem adta meg a TS ID-jét..\", name); //Formázás SendToAdmins(-1,string); //Üzenet küldése az adminoknak KickWithMessage(playerid, -1, \"Sajnálom, de ahhoz hogy a szerveren játszhass, rendelkezned kell TS ID-vel.. Ha nem tudod mi az, olvasgass kicsit a szerver honlapján.\"); //Játékos kidobása üzenettel } else // Ha MENTÉS-re megy, megézzük hogy 24 karakter-e a bevitt érték (mint csatlakozáskor) { if(strlen(inputtext) >= 27 && strlen(inputtext) <= 29) { //Ha nem 28 (több vagy kevesebb), hibaüzenet és dialog újramutatása SendClientMessage(playerid, -1, \"HIBA: A megadott Team Speak User ID hibásnak tûnik. Kérlek ellenõrizd!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\"); } //Ha 28 (helyes), akkor mentés \"TeamSpeakID\"-PString be. else {SetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", inputtext);} } return 1; } return 0; }
Igazából ennyi lenne a rövid bemutató, kommentárokat/leírást a PAWN CODE-on belül találtok. Ha valami mégsem érthetõ, akkor írj és segítek  Remélem sokan veszitek hasznát. Letöltés: PASTEBIN Credits: Plugin/Include készítõ: maddinat0r Script készítõ: Bloody44 Megköszönni ÉR! :angel:
14
« Dátum: 2014. május 18. - 20:09:21 »
sziasztok! hogyan tudom megtenni, hogy a parancs bemeneti értékeit a szóköznél darabolom?! példa: /gyereide Jóska Pista Béla ennek visszatérése: Jóska ->1. változó Pista ->2.változóba Béla ->3.változóban így oldottam meg.. ez rendben van?  U, S U->User ID vagy névnél való elválasztás I -> számnál való elválasztás S-> ebben nem vagyok biztos, de egy szónál való elválasztás?! CMD:parancs(playerid, params[]) { sscanf(params,\"uis\", userid, ido, ok)) // return SendClientMessage. . . }
15
« Dátum: 2014. május 07. - 18:56:07 »
már 1x kijavítottam neked, és amit Dfoglalo írt teljesen rendben van.. szerintem mûködik a-nélkül is, és nem szoktam rakni  az msvcp valamit pedig megint csak úgy mondtam, ahogy nekem jó volt
|