Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - SAMP_Laci
1
« Dátum: 2013. április 26. - 21:15:49 »
Freeroam0.3x Nem túl sokat tudok róla magyarázni, mert ez csak a Grand Larceny ki fantisztikázva,(Magyar) szóval 171 kocsit tartalmaz, nincsenek kocsik, de csak samp gamemode, olyan mint a grand larceny... Ha valaki kommentbe leírná, hogyan és honnan lehetne csinálni map készítõ progit= Megköszönném nagyon!!! Mert szeretnék egy durva mappot csinálni. Köszönöm! AMX: http://www.solidfiles.com/d/7e030168c3/PWN: http://www.solidfiles.com/d/122da6578d/---A scriptfilek a normális grandlarcba vannak ( Letöltés az egész grandlarc: http://www.sa-mp.com
2
« Dátum: 2013. március 22. - 17:57:24 »
|NexT_Gen|<<Stunt/Drift/Dm/Race/Pk>>||Csináltam egy NexT_Gen GameModot!!|| Ez nem az igazi ngen|nextgen| GameMode. :: Parancsok: [T]/ cmds, /help /rules /teles /level1 /level2 /level3 /level4 /level5 /afk /lcmds /admins /vcmds /vips Nem rosz mód, de hasonlít a rockstar easyhoz, tudjátok mit, tejesen az, csak a neve más és vip system && afk system vó benne. **Letöltése**ZIP: http://www.solidfiles.com/d/2d8f3537e7/ -innen a Szervermappát vegyétek ki, és abban lesz minden (0.3e) Majd valaki tegye föl samp ra.Ne változtassa meg a nevét mert a parancsoknál ezt írja ki: [ NexT_gEn ] Parancsok: (Át is tehetitek 0.3x re de nem muszáj, úgy is vó benne afk system.(03x újítás: afk kor homokórázik)Ha valaki akar még hozzá scripteket az választ írjon, és én felteszem, mert van elegem. Viszlát!Jó játékot hozzá! ||Nem sokára elkészül a(z) újítása!||
3
« Dátum: 2013. március 22. - 17:46:12 »
csak unbanoljatok már!!!
4
« Dátum: 2013. március 22. - 17:32:08 »
UnBan kérelem! Játékos név: Ban OK: 3 nevet is elfoglaltam: Radak_Online,SAMP_Laci,..Harmadikat nem tudom!!!.. Ub OK:Még akarok a sampforumon fórumozni. HOZZÁSZÓLÍTVA: Legyetek adminok szívesek ubzzetek!!!
5
« Dátum: 2013. március 09. - 19:57:42 »
Úgy értem; Hogyan lehet megnézni a scripteimet, mert van pl. ilyen: sampforum.hu/index.php?action=SAMP_Laci/works vagy ilyesmi......
6
« Dátum: 2013. március 09. - 19:28:46 »
Munka Help: Légyszíves társaim, elmondanátok hogyan tudom megnézni a munkáimat?Mert, engem kitiltottak innen (de csak ki aktiváltak) És:Légyszíves valaki írja le hogyan tom megnézni munkáimat . Köszönöm! [mod]Nagy betûk nélkül is látjuk.[/mod]
7
« Dátum: 2013. február 26. - 18:56:38 »
Grand Theft AutoGrand Theft Auto San Andreas Magyar közösség Fórum: Sziasztok csináltam a weboldalnak egy Fórumot(Ez alapból Fórum, de máshogyan értem... Grand Theft Auto Sa:Mp Letöltése: [samp]..:=Gta=:..[/samp] Figyelmeztetés! [code*]A bejegyzéshez ne írjank megatív eredményeket![/code*]*** Legendek segítségére várok! CrEaTuRe\'$ W0rld : MultiPlayer SinglePlayer Settings Forum NEM, EZT CSAK KÉPZELED! PlS valaki írjon Választ, de NE hülyeséget!Cs All
8
« Dátum: 2013. február 26. - 18:44:05 »
SAMP_Laci Profilja ™V.I.P emberek kommentelhetnek! :noexpression:Figyelmeztetés! Kérem a társakat NE írjanak negatív válaszokat!
__:.Saját webem.:__
9
« Dátum: 2013. február 25. - 21:17:33 »
Köszönöm .Adamcha. Megértését
10
« Dátum: 2013. február 25. - 21:07:55 »
Fel rakjam a saját ADMIN scriptemet (Ladmin ból lett)
11
« Dátum: 2013. február 25. - 21:02:45 »
Nem én írtam a scriptet!!!! Parancsa:/ssb /speedboostsetup[/front] //Írta Boom //SpeedBoost With Car Fly Nitros by Boom //Don\'t Romove the Credits Please //You can Add it with the credits thanks Enjoy my script #include a_samp #define FILTERSCRIPT #define red 0xF60000AA #define GREEN 0x21DD00FF #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define COLOR_MESSAGE_YELLOW 0xFFDD00AA //------------------------------------------------------------------------------ new Float:SpeedBoostMultiplier[MAX_PLAYERS]; // ----------------------------------------------------------------------------- public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n-------------------------------------------------\"); print(\" Speed Boost With Car Fly Has been loaded by Boom\"); print(\"-------------------------------------------------\\n\"); for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i)) { SpeedBoostMultiplier = 3.0; } } return 1; } // ----------------------------------------------------------------------------- public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n------------------------------------------------\"); print(\" Unloaded SpeedBoost with CarFly By Boom Successfully\"); print(\"------------------------------------------------\\n\"); return 1; } // ----------------------------------------------------------------------------- public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256]; new idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if (strcmp(cmd, \"/SpeedBoostSetup\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/ssb\", true) == 0) { new strBoostMultiplier[256]; new strTempString[256]; strBoostMultiplier = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(strBoostMultiplier)) { return 1; } if (!IsNumeric2(strBoostMultiplier)) { return 1; } new Float:BoostMultiplier = floatstr(strBoostMultiplier); if (BoostMultiplier < 1.0 || BoostMultiplier > 3.0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_MESSAGE_YELLOW, \"*** Error: You can just change it for 0.1 to 3.0\"); return 1; } SpeedBoostMultiplier[playerid] = BoostMultiplier; format(strTempString,sizeof(strTempString), \"*** You set your speed boost multiplier to %0.2f\", SpeedBoostMultiplier[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_MESSAGE_YELLOW, strTempString); return 1; } return 0; } // ----------------------------------------------------------------------------- public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_MESSAGE_YELLOW, \"to use the speedboost press LMB, to use the carfly press + or 2\"); // (the previous player may of changed it) SpeedBoostMultiplier[playerid] = 2.0; //Its 2.0 you can also doing 3.0 and change it return 1; } // ----------------------------------------------------------------------------- stock strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } // ----------------------------------------------------------------------------- IsNumeric2(const string[]) { new length=strlen(string); if (length==0) return false; for (new i = 0; i < length; i++) { if((string > \'9\' || string < \'0\' && string!=\'-\' && string!=\'+\' && string!=\'.\') // Not a number,\'+\' or \'-\' or \'.\' || (string==\'-\' && i!=0) // A \'-\' but not first char. || (string==\'+\' && i!=0) // A \'+\' but not first char. ) return false; } if (length==1 && (string[0]==\'-\' || string[0]==\'+\' || string[0]==\'.\')) return false; return true; } // ----------------------------------------------------------------------------- public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(newkeys == KEY_CROUCH) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { { RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } } } if (PRESSED(KEY_FIRE)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if (vehicleid) { AddVehicleComponent(vehicleid, 1010); } } if(newkeys & KEY_FIRE && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(!IsNosVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid))) return AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); PlayerPlaySound(playerid, 1133 ,0, 0, 0); } if(newkeys & KEY_SUBMISSION && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid) ,x ,y ,z+0.3); } } if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_FIRE) { new Float:vx, Float:vy, Float:vz; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz); if (floatabs(vx) < 3 && floatabs(vy) < 3 && floatabs(vz) < 3) { SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * SpeedBoostMultiplier[playerid], vy * SpeedBoostMultiplier[playerid], vz * SpeedBoostMultiplier[playerid]); } return 1; } } return 1; } IsNosVehicle(vehicleid) { #define NO_NOS_VEHICLES 52 new InvalidNosVehicles[NO_NOS_VEHICLES] = { 581,523,462,521,463,522,461,448,468,586,417,425,469,487,512,520,563,593, 509,481,510,472,473,493,520,595,484,430,453,432,476,497,513,533,577, 452,446,447,454,590,569,537,538,570,449,519,460,488,511,519,548,592 }; for(new i = 0; i < NO_NOS_VEHICLES; i++) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == InvalidNosVehicles) { return false; } } return true; }
12
« Dátum: 2013. február 25. - 20:57:41 »
De erre más van ráírva és nem lopom...
13
« Dátum: 2013. február 25. - 20:53:00 »
Sziasztok!Feltettem egy scriptet, amit nem én csináltam, de csak hogy lássa a SAMP fórum világ //Weapon Menü 1.1 //Készítette [MG]Lord (Angol) //Feltöltötte Laci #include <a_samp> #define DIALOGID 1337 public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/w\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Weapon Lists\", \"Melee\\nPistols\\nSub-Machine Guns\\nRifle\'s\\nAssault\\nShotgun\'s\\nHeavy Weapons\\nThrown\\nMisc\", \"Select\", \"Cancel\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOGID) { if(response) { if(listitem == 0) // Meele { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"Knuckle Dusters\\nGolf Club\\nNite Stick\\nKnife\\nBat\\nShovel\\nPool Cue\\nKatana\\nDildo\\nSpray Can\\nCane\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == 1) // Pistols { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"9mm\\nSilenced 9mm\\nDesert Eagle\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == 2) // Sub-Machine Guns { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"Uzi\\nSMG\\nTec9\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == 3) // Rifles { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"Country Rifle\\nSniper Rifle\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == 4) // Assault { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+5, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"AK-47\\nM4\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == 5) // Shotguns { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+6, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"Standard Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == 6) // Heavy Weaponry { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"Rocket Laucher\\nHeat Seaker\\nMinigun\\nChain Saw\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == 7) // Thrown { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+8, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"Granade\\nTear Gas\", \"Select\", \"Cancel\"); } if(listitem == // Misc { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+9, DIALOG_STYLE_LIST, \"Select a Weapon\", \"Fire Extinguisher\\nSatchel Charge\\nParachute\\nNightvision Goggles\\nFlowers\", \"Select\", \"Cancel\"); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+1) // Meele { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); } if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); } if(listitem == 5) { GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); } if(listitem == 6) { GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); } if(listitem == 7) { GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); } if(listitem == { GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); } if(listitem == 9) { GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500); } if(listitem == 10) { GivePlayerWeapon(playerid, 15, 1); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+2) // Pistols { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+3) // Sub\'s { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 28, 500); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+4) // Rifle\'s { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 33, 500); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+5) // Assault { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+6) // Shotguns { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+7) // Heavy Weapons { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 35, 500); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 36, 500); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 38, 500); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 9, 500); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+8) // Thrown { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 17, 500); } } return 1; } if(dialogid == DIALOGID+9) // Misc Fire Extinguisher\\nSatchel Charge\\nParachute\\nNightvision Goggles\\nFlowers { if(response) { if(listitem == 0) { GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500); } if(listitem == 1) { GivePlayerWeapon(playerid, 39, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 40, 1); } if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); } if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 44, 1); } if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); } } return 1; } return 0; }
14
« Dátum: 2013. február 25. - 20:43:16 »
Az eleje ugyan az amelyik volt -.-\"
15
« Dátum: 2013. február 25. - 20:38:57 »
Csak magyarra átfordítottam
|