Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Live
1
« Dátum: 2019. január 26. - 21:00:49 »
Ha nem alap GTA-s akkor a setElementFrozen/setObjectBreakable függvényekkel.
2
« Dátum: 2018. október 25. - 18:14:18 »
function recursiveSetCamera(cameraId) if cameraId == 3 then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,60, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -2, 85) elseif cameraId == 2 then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,50, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -5, 85) elseif cameraId == 1 then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,25, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -20, 85) elseif cameraId == 0 then setCameraMatrix(1380.9006347656, -903.75323486328,10, 1412.3126220703, -807.5615234375, 55, -2, 85) else setCameraTarget(localPlayer) end if cameraId >= 0 then setTimer(recursiveSetCamera, 1000, 1, cameraId - 1) end end -- Használat: recursiveSetCamera(3) -- azaz a 3-as kamera Id-től fog indulni
3
« Dátum: 2018. szeptember 09. - 20:21:04 »
local screenX, screenY = guiGetScreenSize() local responsiveMultipler = 0.75 + (screenX - 1024) * (1 - 0.75) / (1920 - 1024) --> reMap
4
« Dátum: 2018. június 04. - 17:04:57 »
function loginPlayer(username,password,client) dbQuery( function(qh, player, username, password) local result,rows,errmsg = dbPoll( qh, 0 ) local row = result[1] if row then setElementData(player, \"isPlayedLoggedIn\", true) setElementData(player, \"getPlayerUsername\", username) if row[\"haveCharacter\"] == 0 then spawnCharacter(player) else triggerClientEvent(player, \"successLogin\", player, \"haveChar\") end else outputChatBox(\"Hibás felhasználónév, vagy jelszó!\") end end,{source,username,password}, sql, \"SELECT * FROM account WHERE username=? and password=?\",username,password) end addEvent(\"loginPlayer\", true) addEventHandler(\"loginPlayer\", getRootElement(), loginPlayer)
5
« Dátum: 2018. június 02. - 17:43:22 »
function canPlaceObject(objectElement) if isElement(objectElement) then local objectX, objectY, objectZ = getElementPosition(objectElement) local minX, minY, minZ, maxX, maxY, maxZ = getElementBoundingBox(objectElement) local objectMatrix = getElementMatrix(objectElement) for i = 0, 1 do local z = minZ + maxZ * i local offX, offY, offZ = getPositionFromElementOffset(objectMatrix, minX, minY, z) if not isLineOfSightClear(objectX, objectY, objectZ, offX, offY, offZ, true, true, false, true, true, false, false, localPlayer) then return false end offX, offY, offZ = getPositionFromElementOffset(objectMatrix, maxX, minY, z) if not isLineOfSightClear(objectX, objectY, objectZ, offX, offY, offZ, true, true, false, true, true, false, false, localPlayer) then return false end offX, offY, offZ = getPositionFromElementOffset(objectMatrix, minX, maxY, z) if not isLineOfSightClear(objectX, objectY, objectZ, offX, offY, offZ, true, true, false, true, true, false, false, localPlayer) then return false end offX, offY, offZ = getPositionFromElementOffset
|