Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Beszélgetés / Re:Van e értelme foglalkozni még SA-MP-s dolgok publikálásalval?« Dátum: 2024. július 05. - 19:39:47 »
Hello
Igen látom, hogy eléggé haldoklik a fórum. Bár amihez készült ez az AddOn rendszer arra nagyobb kereslet lesz, mint erre a kis projektre. Csak az még idő. Ha elkészülök a SA-MP-os cuccal bedobom, bár lehet jobban megérné valami hasznosabb dolgot keresni, amit jobban lehet kamatoztatni, mert van értelme, célja, haszna. Én a régi HRP-sek közül tudok párakat akik komolyabban foglalkoznak GTA V szeróval, vagy csak tolják valahol az RP-t. Viszont az tény, hogy már sok év eltelt az SA-MP fénykora óta. 2
Beszélgetés / Van e értelme foglalkozni még SA-MP-s dolgok publikálásalval?« Dátum: 2024. június 29. - 16:27:43 »
Nem módot, scriptet, leírást szeretnék publikálni. Van egy AddOn rendszer amit Unity-s játékaimhoz készítek és valamivel tesztelni szeretném. Eszembe jutott, hogy anno az egyik szakmámnál is SA-MP-s témát választottam a vizsgához, egy SA-MP intes flash bemutató volt mondhatni.
Azért választom ezt, mert itt van egy csomó skin, jármű kép, adat stb. Jól tudom vele tesztelni a betöltést, listázást meg egyéb UI dolgokat. Kérdés a következő, hogy vajon az elkészült alkalmazást (nem weboldal lesz, hanem egy Unityben készülő projekt) van e értelme publikálni? Igazából nem lesz nagy cucc, kb amiket wikin fel lehet lelni skinek, járművek, meg talán még pár infó, azt raknám bele a teszt erejéig. Nem tervezek világmegváltó dolgokat, vagy nagyon bonyolult funkciókat. Scriptelni még tudok, szóval igény esetén még 1-2 új képet, vagy pár dolgot hozzá is tudok tenni a témához, ha szükséges. 3
Segítségkérés / Re:Ház betöltésnél minden oké, kilépésnél a legnagyobb ID-s háznál dob ki.« Dátum: 2024. június 25. - 06:21:45 »
Azért szerintem ideje lenne beleírni ezeket az ellenőrzéseket is .
4
Segítségkérés / Re:Ház betöltésnél minden oké, kilépésnél a legnagyobb ID-s háznál dob ki.« Dátum: 2024. június 24. - 21:33:36 »
Hol ellenőrzöd az INT-et és a WV-öt?
Itt csak pozíció ellenőrzést látok, viszont ha egy pozíciót többször használsz, akkor az elsőnél kidob, mert megfelel a feltételnek. És ezt most írtad, vagy valóban a kódból másoltad? Mivel látok iterálást, de nem látom, hogy használnád az indexet. 5
Beszélgetés / Re:Ki hogy van?« Dátum: 2024. április 30. - 11:50:25 »
Saját projekten dolgozok, esténként gamelek, filmezek, ritkábban még sorozatozok is.
Lassan 1-2 animét is kéne nézni. 6
Fórumi közlemények / Re:« Dátum: 2024. január 08. - 21:14:54 »- Az év legsegítőkészebb tagja: Kovacs_Richard Arra a 2 kérdésre nem volt nehéz válaszolni 7
Segítségkérés / Re:Teleport(auto)« Dátum: 2023. november 22. - 19:27:57 »Kód: [Kijelölés] SetVehiclePos(VehicleID,-576.3723,2592.8987,4432.5316); Itt ez a VehicleID micsoda? Ide kellene a játékos kocsijának ID-ja.https://sampwiki.blast.hk/wiki/GetPlayerVehicleID 8
Segítségkérés / Re:Spawn Skin probléma« Dátum: 2023. október 25. - 19:55:33 »
Kezdésnek itt keresném a hiba forrását:
https://sampwiki.blast.hk/wiki/OnPlayerSpawn https://sampwiki.blast.hk/wiki/OnPlayerRequestClass https://sampwiki.blast.hk/wiki/OnPlayerRequestSpawn Meg ezeket a funkciókat nézném még át: https://sampwiki.blast.hk/wiki/SetPlayerSkin https://sampwiki.blast.hk/wiki/SetSpawnInfo https://sampwiki.blast.hk/wiki/AddPlayerClass https://sampwiki.blast.hk/wiki/AddPlayerClassEx 9
Segítségkérés / Re:Spawn Skin probléma« Dátum: 2023. október 25. - 14:52:31 »
Ennyi infóval mit vársz?
Még a módot sem írtad, külső scripteket használsz e stb... Adok 1 tippet: Keress rá a skines függvényekre és debugold ki a dolgot. 10
Hamarosan nyíló szerverek / Re:[NPC] Zombie apocalypse [NPC] [HUN-ENG]« Dátum: 2022. december 16. - 11:42:56 »
https://sampwiki.blast.hk/wiki/CallLocalFunction
https://sampwiki.blast.hk/wiki/CallRemoteFunction Én FS-ben hívtam meg Remote Function-t ami a módban volt, elég hasznos volt, főleg 1-1 bugnál. A verzió kezelés mellett érdemes lenne modulárisan kezelned a kódot, tehát nem egy nagy PWN lenne, hanem több kisebb include fájl. A parancsokat úgy könnyebben tudod átküldeni, mert egy adott fájlt küldesz csak. Jól szét lehet szedni őket. PlayerData.inc PlayerFunc.inc PlayerCommand.inc VehicleData.inc VehicleFunc.inc VehicleCommand.inc InteriorData.inc InteriorFunc.inc InteriorCommand.inc Tehát rendszerenként is még darabolni a kódot. Ha akarod még lehet külön Command, AdminCommand, RconCommand... A funkciókat is lehet még darabolni igény szerint, akár rétegekbe szedni. Továbbá érdemes más IDE-t használni és a pawno-t csak fordításhoz. Én a visual studio code-ot ajánlom első körben. Talán a buildelés is megoldható konzolból. 11
Hamarosan nyíló szerverek / Re:[NPC] Zombie apocalypse [NPC] [HUN-ENG]« Dátum: 2022. december 15. - 20:51:06 »
Nekem rémlik, hogy valaki itt a fórumon már elkezdett anno hasonlót (jó pár éve), nem tudom végül meddig jutott.
Adnék 1-2 ötletet ami talán hasznos lehet. Az sa-mp-ben régen ugye a parancsok mentek eléggé, a kattintható objecteket megérné használni pl lootnál, vagy más interakciónál. A UI-t is (ugye itt textdraw formában) szintén megérné erre kihegyezni. Én már nagyon régóta nem sa-mpzek, meg nem tudom milyen trendek voltak miután én abbahagytam, de ezeket már pályafutásom végén kezdtem próbálgatni. Amúgy a forráskód nélküli hibajavítás alatt mire gondolsz? Ha értesz a C#-hoz, akkor talán megéri ezt is megnézed: https://sampsharp.net/ Akár C#-ban, akár Pawn-ban írod a kódot GIT-et is bevezetnék (régen nem ismertem, de munka és hobbi projekteknél is használom és erősen ajánlott, főleg, ha több szálon és több fejlesztővel dolgozol). Nem tudom azt ismered e, hogy FS tud függvényt hívni a módból és fordítva. Az is hasznos lehet. Csak gondoltam leírom a tanácsaimat, hátha valamit tudsz belőlük hasznosítani. Sok sikert. 12
Kérdések, Segítség / Re:Gta samp exterior« Dátum: 2022. december 06. - 09:04:24 »
Összerakják a már létező elemekből.
13
Munkaerő keresése / Re:Scriptert keresek!« Dátum: 2022. január 30. - 18:26:12 »
dc-n beszéltünk, de már ott látom nem nagyon vagy vevő rá
szóval a kérdésem még mindig áll, hogy ha text based lesz, akkor mit is kellene scriptelni nektek ha egyszerűbb dolgokról van szó, abban még talán tudok segíteni, egy kis nosztalgia miatt 14
Beszélgetés / Re:definitive edition multiplayer« Dátum: 2022. január 18. - 09:19:57 »SADE-MP projektnél lehet szavazni, hogy mi legyen a programozási nyelv:nyomtam nekik egy Pawn, C#-ot, bár nem tervezek ebben fejleszteni már, max ránézek 15
Általános / Re:Te játszanál rajta?« Dátum: 2021. november 23. - 21:42:53 »
ez kb olyan, hogy sok játék tetszik, mind telepítve van
ha aktívan játszok 2 helyen, akkor 2 SA-val oldanám meg, de ha csak néha néznék fel hozzád, akkor addig felraknám a másik klienst aztán vissza a régit |