Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - wRt

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Segítségkérés / Textdraw selectable!
« Dátum: 2017. július 30. - 14:43:02 »
Csak az a játékos látja a színváltozást, aki ráhúzza a kurzort.

3
RP/RPG kérések / textdraw bugg
« Dátum: 2017. július 26. - 05:45:37 »
Nem létező függvényt használsz, a PlayerSetString helyett használd az PlayerTextDrawSetString függvényt, valamint a második paramétert nem megfelelően használod jelen pillanatban, ugyanis szükséges oda egy utótag, tehát:
 

PlayerSetString(playerid, $, string);

 
helyett:
 

PlayerTextDrawSetString(playerid, $[playerid], string);

 
Ezen kívül, egy változót nem nevezhetsz el egy speciális karakternek ($), ezért mindenképp nevezd át (és értelemszerűen a fenti példában se a dollárjelet használd).
 
Továbbá, a következő hiba:
 

error 017: undefined symbol \"pMoney\"

 
Valószínűleg azért áll fenn, mert vagy helytelenül, vagy pedig egyáltalán nem hoztad létre a változót, amire hivatkozol (vagy csak szimpla félreírás).
 
A hiba kiküszöböléséhez egy ilyenre lenne szükséged:
 

enum pData
{
pMoney
}
//
new pInfo[MAX_PLAYERS][pData];

 
(A pMoney változó alá értelemszerűen hozd létre a további szükséges változókat, mint például a pBankMoney.)

4
Segítségkérés / Paraméter hiba
« Dátum: 2017. július 21. - 12:20:20 »
Szerinted ha nem mutatsz kódot, ki fog rájönni hogy mi a hiba?
 
Addig is, itt egy minta, ami alapján magadtól is rájöhetsz a probléma okára:
 

COMMAND:setvw(playerid, params[])
{
new PARAM_PLAYER_ID;
new PARAM_VIRTUAL_WORLD;
if(sscanf(params, \"dd\", PARAM_PLAYER_ID, PARAM_VIRTUAL_WORLD)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"HASZNÁLAT: /setvw [JÁTÉKOS] [ÉRTÉK]\");
SetPlayerVirtualWorld(PARAM_PLAYER_ID, PARAM_VIRTUAL_WORLD);
return 1;
}

 
 

5
Segítségkérés / PlayerTextDraw
« Dátum: 2017. július 20. - 21:37:39 »
Egy az egyben lemásoltam a kódod, a Pawno nem írt semmilyen hibát, az eredmény pedig így nézett ki:
 
/monthly_2017_07/sa-mp-125.png.e858ff1f982ea12dbc5023cd65b4c91f.png\" rel=\"\">\"sa-mp-125.png\"/monthly_2017_07/sa-mp-125.thumb.png.1186c8089070d08335c090d641889bef.png\" />
 
Nem lehet, hogy véletlenül egy másik sorra mutat a hiba?

6
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 20. - 21:16:24 »

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
main()
{
}
public OnGameModeInit()
{
       DisableInteriorEnterExits();
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable
{
   new Float:health;
   GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health
   SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health
}
return 1;
}
new actor;
CMD:actor(playerid,params[])
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0);
SetActorVirtualWorld(actor, 0);
SetActorInvulnerable(actor, 0);
SetActorHealth(actor, 100.0);
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500);
return 1;
}

 
Teljesen üres mód, és nálam továbbra is működik, ilyen formában is, és nem csak filterszkript formájában.

7
Szkript kérések / Segítség
« Dátum: 2017. július 20. - 21:01:43 »
Idézetet írta: Enrique date=1500557033


   
      Az a lényeg hogy van egy txt amibe bele van írva hogy \"Béla\" és van egy parancs pl: /txt aki beírja annka meg írja ki a txt tartalmát hogy Béla
   


Az én parancsom ennek a kérésnek felel meg, nem pedig a feltevésednek, mely szerint hatvan mondatot olvasunk be.
 
De mindenképp hasznos hogy ezt megosztottad vele, még szüksége lehet rá.

8
Segítségkérés / Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 20. - 18:55:55 »
Nekem tökéletesen lefut ugyanez egy üres és egy nem üres móddal is, filterszkript formájában, biztos nincs semmi más? 

9
Szkript kérések / Segítség
« Dátum: 2017. július 20. - 18:53:47 »

CMD:txt(playerid)
{
new File: Handle = fopen(\"data.txt\", io_read);

new d_String [32];

fread(Handle, d_String);

new t_String [128];

format(t_String, sizeof(t_String), \"A \'data.txt\' fájl tartalma: {FFFFFF}%s\", d_String);
SendClientMessage(playerid, 0xC2D8FCFF, t_String);

fclose(Handle);
return 1;
}

 
 

10
Segítségkérés / ID menü
« Dátum: 2017. július 20. - 02:45:09 »

CMD:stats(playerid)
{
new d_Text    [1500];
new d_String    [128];

for(new i = 0; i < MAX_DEATHMATCH_ARENAS; i++)
{
   new C = 0;
   
   for(new p = 0; p < MAX_PLAYERS; p++)
   {
      if(DEATHMATCH_ARENA[p] == i)
      {
         C++;
      }
   }
   
   format(d_String, sizeof(d_String), \"Aréna (%d)\\tOnline: %d\\n\", i, C);
   strcat(d_Text, d_String);
}

ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFFFF}Aréna statisztikák\", d_Text, \"{FFFFFF}Tovább\", \"{FFFFFF}Kilépés\");

return 1;
}

 
Ez alapján szerintem megtudod csinálni, a lényeg benne van, értelemszerűen ezt is használhatod, ha megfelelőn átírod.
 
A második kérdésedre könnyebb lenne válaszolni amennyiben mellékelnél valami kódot, egyébként nem, nem csak 12 menüpont fér el, szóval valószínűleg túl hosszú a sor, egyébként pedig itt olvashatsz erről több információt, a megfelelő résznél.

11
Segítségkérés / Mod hiba
« Dátum: 2017. július 16. - 01:40:08 »
A szervergép valószínűleg Linux operációs rendszerrel fut, ezért nem megfelelő az általad használt pluginok fájlkiterjesztése.
 
Ahhoz, hogy működjön, töltsd le a használni kívánt pluginok .so változatát a .dll helyett, valamint a server.cfg fájlban a pluginok neve után írd oda a fájl kiterjesztését.

12
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. július 15. - 02:43:47 »
Köszönöm.

13
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. július 14. - 23:46:41 »
Ahhoz képest, hogy lenéző hangnemben írtad, ez egy rakás fos, és még csak nem is működik.

14
Segítségkérés / Pozíció meghatározása
« Dátum: 2017. július 14. - 15:31:26 »
Valóban működik, már csak az lenne a kérdésem, hogy a matematika csodáival megoldható-e az, hogy a létrehozott objektet a CreateObject függvény utolsó három paraméterével felém forgassa el, tehát hogy velem szemben legyen?
 
Gondolom az ellentéte kell annak, amerre a játékos néz, de magamtól nem tudtam rájönni, hogy pontosan milyen értéket is kellene oda írni, illetve hogy melyik paraméternek kellene változtatni az értékét.
 

COMMAND:create(playerid)
{
new Float: Pos[4];
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);

GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]);

CreateObject(2063, Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)), Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)), Pos[2], 0, 0, 0);
return 1;
}

 
Nem gond, ha esetleg nem megoldható.
 
A 2063-as objekttel dolgoztam, ami egy polcszerűség, ezt szeretném létrehozás után automatikusan felém forgatni.
 
Előre is köszönöm ismét a hasznos válaszokat, illetve köszönöm az előzőket is.

15
Segítségkérés / Szín csoport
« Dátum: 2017. július 14. - 00:27:06 »

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal