Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - danika98766
1
« Dátum: 2017. augusztus 22. - 18:35:57 »
local connection = exports.mta_connection:getConnection() function loadAllGate() gates = {} local queryHandler = dbQuery(connection, \"SELECT * FROM gates\") local result, num, errorMsg = dbPoll(queryHandler, 10) if result > 0 then for key, row in ipairs(result) do local gateId = tonumber(row[\"id\"]) gates[key] = {} gates[key][\"sqlId\"] = gateId gates[key][\"modelId\"] = tonumber(row[\"modelId\"]) gates[key][\"lockState\"] = true gates[key][\"defaultState\"] = fromJSON(row[\"defaultState\"]) gates[key][\"changeState\"] = fromJSON(row[\"changeState\"]) gates[key][\"createRotation\"] = fromJSON(row[\"createRotation\"]) gates[key][\"IndDim\"] = fromJSON(row[\"IndDim\"]) gates[key][\"gate\"] = createObject(gates[key][\"modelId\"], gates[key][\"defaultState\"][1], gates[key][\"defaultState\"][2], gates[key][\"defaultState\"][3], gates[key][\"defaultState\"][4], gates[key][\"defaultState\"][5], gates[key][\"defaultState\"][6]) setElementRotation(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"createRotation\"][1], gates[key][\"createRotation\"][2], gates[key][\"createRotation\"][3]) setElementInterior(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"IndDim\"][1]) setElementDimension(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"IndDim\"][2]) end end outputDebugString(#gates .. \" gate(s) loaded\") end addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, loadAllGate) addCommandHandler(\"creategate\", function (player, cmd, modellID, changex, changey, changez) if player then if modellID and changex and changey and changez then if getElementData(player, \"acc:admin\") >= 8 then local x, y, z = getElementPosition(player) local rotx, roty, rotz = getElementRotation(player) local int = getElementInterior(player) local dim = getElementDimension(player) dbExec(connection, \"INSERT INTO gates SET defaultState = ?, createRotation = ?, changeState = ?, modelId = ?, IndDim = ? \", toJSON({x, y, z}), toJSON({rotx, roty, rotz}), toJSON({tonumber(changex), tonumber(changey), tonumber(changez)}), modellID, toJSON({int, dim})) outputChatBox(\"#7cc576\'Sikeres\' #ffffff Létrehozás\", player, 255, 255, 255, true) end else outputChatBox(\"[Használat] /\".. cmd ..\" #[Modell ID] [Mozgás X] [MozgásY] [Mozgás Z]\", player, 255, 255, 255, true) end end end) addCommandHandler(\"gate\", function(player) local gate = getClosestGate(player) if gate then if (not exports[\"mta_item\"]:hasItemS(player, 36, tonumber(gate)) or false) and getElementData(player, \"acc:admin\") <= 5 then outputChatBox(\"Nincs kulcsod a kapuhoz.\", player, 255, 255, 255, true) return end
if getElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\") then return end setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", true) if gates[gate][\"lockState\"] then moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"changeState\"][1], gates[gate][\"changeState\"][2], gates[gate][\"changeState\"][3], gates[gate][\"changeState\"][4], gates[gate][\"changeState\"][5], gates[gate][\"changeState\"][6], \"OutQuad\") setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1]) setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2]) else moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\") setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1]) setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2]) end gates[gate][\"lockState\"] = not gates[gate][\"lockState\"] setTimer(function() setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", false) end, 1500, 1) end end) addCommandHandler(\"nearbygate\", function(player) local gate = getClosestGate(player) if gate then outputChatBox(\"Legközelebbi kapu: #7cc576\"..gate, player, 0, 0, 0, true) else outputChatBox(\"Nincs a közeledben kapu.\", player, 0, 0, 0, true) end end) function getClosestGate(p1) local x, y, z = getElementPosition(p1) local dis = 99999 local dis2 = 0 local gate = false for key, value in ipairs(gates) do local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"]) dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2) if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then dis = dis2 gate = key end end return gate end
2
« Dátum: 2017. augusztus 22. - 16:47:14 »
Sziasztok, az lenne a problémám hogy csináltam egy gate systemet, ami mükődik is, ki nyitja/zárja a kaput, de miközbe beírom hogy /gate ezt a warningot írja és eléggé idegesít. moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\") Ennél a sornál írja a warningot. http://kephost.com/image/B2FP Előre köszönöm a válaszokat!
3
« Dátum: 2017. augusztus 22. - 16:47:10 »
Sziasztok, az lenne a problémám hogy csináltam egy gate systemet, ami mükődik is, ki nyitja/zárja a kaput, de miközbe beírom hogy /gate ezt a warningot írja és eléggé idegesít. moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\") Ennél a sornál írja a warningot. http://kephost.com/image/B2FP Előre köszönöm a válaszokat!
4
« Dátum: 2017. július 09. - 14:59:49 »
Az lenne a problémám hogy, /makeveh 1 alpha 0 val szeretném lehívni a járművet, le is hívja stb.. csak az a probléma hogy 0 ás IDvel hozza létre, ha utánna még létrehozok 20 autót akkor is 0 ID ad neki, és nem tudom mi lehet a probéma.. Előre köszönöm a segítségeteket!
5
« Dátum: 2017. június 18. - 10:37:45 »
Sziasztok, hogyan tudnám azt megcsinálni hogy a bal alsó sarokban számolja nekem a szerveren fent töltött időt?
6
« Dátum: 2017. június 05. - 10:11:05 »
Köszönöm @Xenius a segítségedet!
7
« Dátum: 2017. június 05. - 09:28:01 »
Akkor hogyan lehetne megoldani hogy működjön? Mert egyszerűen én már nem értem
8
« Dátum: 2017. június 05. - 09:21:24 »
Nos ennek a scriptnek csak client oldala van. itt van tessék. addCommandHandler(\"fix\", function() if getElementData(localPlayer, \"acc:admin\") >= 8 then local respawnVehicleTBL = {} local px, py, pz = getElementPosition(localPlayer) local playerInt = getElementInterior(localPlayer) local playerDim = getElementDimension(localPlayer) local adminduty = getElementData(thePlayer, \"char:adminduty\") for k, v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\", root, true)) do if getElementInterior(v) == playerInt and getElementDimension(v) == playerDim then local x, y, z = getElementPosition(v) local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, px, py, pz) local o = 0 if distance < 10 then respawnVehicleTBL[#respawnVehicleTBL+1] = v end end end outputChatBox(\"[FIX] #FFFFFF\"..#respawnVehicleTBL..\" jármű megjavítva.\", 255, 50, 0, true) if #respawnVehicleTBL > 0 then triggerServerEvent(\"fixVehicles\", localPlayer, respawnVehicleTBL) end end end)
9
« Dátum: 2017. június 05. - 08:54:05 »
Sziasztok, az lenne a problémám hogy csináltam egy olyan scriptet amiben a közeledben lévő járműveket megjavítja egy parancs által, de problémába ütköztem! a szerver úgyan is a debugscript ben kiírt nekem egy ERROR-t amit nem igazán értek. triggerServerEvent(\"fixVehicles\", localPlayer, respawnVehicleTBL) KÉP:
10
« Dátum: 2017. március 21. - 18:50:40 »
Hát akárhogy próbáltam, sajnos hülye vagyok hozzá nem értem hogy milyen kordinátát adjak meg a sugárt az értem, meg az object id-t csak kordinátát nem tudom.
11
« Dátum: 2017. március 19. - 12:52:57 »
Köszönöm a segítséget! Még 1 kérdés MTA hoz > removeWorldModel(4003, 1481.0781, -1747.0313, 33.5234, 0.25) Ott a kordinátát az hogyan? mert ha én mást szeretnék eltávolítani mondjuk a tűzet vagy a füstött vagy a délin a mosot akkor hogyan?
12
« Dátum: 2017. március 15. - 19:01:14 »
Sziasztok, Cinema 4D vel szeretnék én modellezni mta obj, és az lenne a kérdésem hogy azt hogyan tudom le renderelni amit be tudok rakni a szervere? Előre köszönöm válaszotokat!
13
« Dátum: 2017. március 15. - 18:58:18 »
Szia, köszönöm, de sajnos nem távolitotta el a zászlókat!
14
« Dátum: 2017. március 15. - 15:40:34 »
Sziasztok, abban tud valaki segíteni hogy városházán lévő zászlókat a levegőből hogyan tudom eltüntetni Előre köszönöm a válaszokat!
15
« Dátum: 2016. november 03. - 14:49:59 »
Sziasztok Play szerveremre szeretnék egy adminduty rendszert, nem tudom megoldani hogy jó legyen próbáltam az rp szeróból az adminduty-t berakni play szerverre és átírni nem sikerült mta communityről ott egyiksem jó. Valaki tudna segíteni?
|