Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - danika98766

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Gate(kapu) warning
« Dátum: 2017. Augusztus 22. - 18:35:57 »

local connection = exports.mta_connection:getConnection()
function loadAllGate()
gates = {}
local queryHandler = dbQuery(connection, \"SELECT * FROM gates\")
local result, num, errorMsg = dbPoll(queryHandler, 10)
if result > 0 then
   for key, row in ipairs(result) do
      local gateId = tonumber(row[\"id\"])
      gates[key] = {}
      gates[key][\"sqlId\"] = gateId
      gates[key][\"modelId\"] = tonumber(row[\"modelId\"])
      gates[key][\"lockState\"] = true
      gates[key][\"defaultState\"] = fromJSON(row[\"defaultState\"])
      gates[key][\"changeState\"] = fromJSON(row[\"changeState\"])
      gates[key][\"createRotation\"] = fromJSON(row[\"createRotation\"])
      gates[key][\"IndDim\"] = fromJSON(row[\"IndDim\"])
 
      gates[key][\"gate\"] = createObject(gates[key][\"modelId\"], gates[key][\"defaultState\"][1], gates[key][\"defaultState\"][2], gates[key][\"defaultState\"][3], gates[key][\"defaultState\"][4], gates[key][\"defaultState\"][5], gates[key][\"defaultState\"][6])
      setElementRotation(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"createRotation\"][1], gates[key][\"createRotation\"][2], gates[key][\"createRotation\"][3])
      setElementInterior(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[key][\"gate\"], gates[key][\"IndDim\"][2])
   end
end
outputDebugString(#gates .. \" gate(s) loaded\")
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, loadAllGate)
addCommandHandler(\"creategate\", function (player, cmd, modellID, changex, changey, changez)
if player then
   if modellID and changex and changey and changez then
      if getElementData(player, \"acc:admin\") >= 8 then
         local x, y, z = getElementPosition(player)
         local rotx, roty, rotz = getElementRotation(player)
         local int = getElementInterior(player)
         local dim = getElementDimension(player)
         dbExec(connection, \"INSERT INTO gates SET defaultState = ?, createRotation = ?, changeState = ?, modelId = ?, IndDim = ? \", toJSON({x, y, z}), toJSON({rotx, roty, rotz}), toJSON({tonumber(changex), tonumber(changey), tonumber(changez)}), modellID, toJSON({int, dim}))
         outputChatBox(\"#7cc576\'Sikeres\' #ffffff Létrehozás\", player, 255, 255, 255, true)
      end
   else
      outputChatBox(\"[Használat] /\".. cmd ..\" #[Modell ID] [Mozgás X] [MozgásY] [Mozgás Z]\", player, 255, 255, 255, true)
   end
end
end)
addCommandHandler(\"gate\", function(player)
local gate = getClosestGate(player)
if gate then
   if (not exports[\"mta_item\"]:hasItemS(player, 36, tonumber(gate)) or false) and getElementData(player, \"acc:admin\") <= 5 then
      outputChatBox(\"Nincs kulcsod a kapuhoz.\", player, 255, 255, 255, true)
      return
   end

   if getElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\") then
      return
   end
   setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", true)
   if gates[gate][\"lockState\"] then
      moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"changeState\"][1], gates[gate][\"changeState\"][2], gates[gate][\"changeState\"][3], gates[gate][\"changeState\"][4], gates[gate][\"changeState\"][5], gates[gate][\"changeState\"][6], \"OutQuad\")
      setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2])
   else
      moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\")
      setElementInterior(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][1])
      setElementDimension(gates[gate][\"gate\"], gates[gate][\"IndDim\"][2])
   end
   
   gates[gate][\"lockState\"] = not gates[gate][\"lockState\"]
   setTimer(function()
      setElementData(gates[gate][\"gate\"], \"inUse\", false)
   end, 1500, 1)
end
end)
addCommandHandler(\"nearbygate\", function(player)
local gate = getClosestGate(player)
if gate then
   outputChatBox(\"Legközelebbi kapu: #7cc576\"..gate, player, 0, 0, 0, true)
else
   outputChatBox(\"Nincs a közeledben kapu.\", player, 0, 0, 0, true)      
end
end)
function getClosestGate(p1)
local x, y, z = getElementPosition(p1)
local dis = 99999
local dis2 = 0
local gate = false
for key, value in ipairs(gates) do
   local x2, y2, z2 = getElementPosition(gates[key][\"gate\"])
   dis2 = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2)
      
   if tonumber(dis2) < tonumber(dis) and tonumber(dis2) <= 9 then
      dis = dis2
      gate = key
   end
end
return gate
end

 
 

2
Segítségkérés / Gate(kapu) warning
« Dátum: 2017. Augusztus 22. - 16:47:14 »
Sziasztok, az lenne a problémám hogy csináltam egy gate systemet, ami mükődik is, ki nyitja/zárja a kaput, de miközbe beírom hogy /gate ezt a warningot írja és eléggé idegesít.
 

moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\")

 
Ennél a sornál írja a warningot.http://kephost.com/image/B2FP
 
Előre köszönöm a válaszokat!
 

3
Segítségkérés / Gate(kapu) warning
« Dátum: 2017. Augusztus 22. - 16:47:10 »
Sziasztok, az lenne a problémám hogy csináltam egy gate systemet, ami mükődik is, ki nyitja/zárja a kaput, de miközbe beírom hogy /gate ezt a warningot írja és eléggé idegesít.
 

moveObject(gates[gate][\"gate\"], 1500, gates[gate][\"defaultState\"][1], gates[gate][\"defaultState\"][2], gates[gate][\"defaultState\"][3], gates[gate][\"defaultState\"][4], gates[gate][\"defaultState\"][5], gates[gate][\"defaultState\"][6], \"OutQuad\")

 
Ennél a sornál írja a warningot.http://kephost.com/image/B2FP
 
Előre köszönöm a válaszokat!
 

4
Segítségkérés / makeveh hiba
« Dátum: 2017. Július 09. - 14:59:49 »
Az lenne a problémám hogy, /makeveh 1 alpha 0 val szeretném lehívni a járművet, le is hívja stb.. csak az a probléma hogy 0 ás IDvel hozza létre, ha utánna még létrehozok 20 autót akkor is 0 ID ad neki, és nem tudom mi lehet a probéma.. Előre köszönöm a segítségeteket!

5
Segítségkérés / online idő
« Dátum: 2017. Június 18. - 10:37:45 »
Sziasztok, hogyan tudnám azt megcsinálni hogy a bal alsó sarokban számolja nekem a szerveren fent töltött időt?
 
 

6
Segítségkérés / triggerServerEvent probléma
« Dátum: 2017. Június 05. - 10:11:05 »
Köszönöm @Xenius a segítségedet!

7
Segítségkérés / triggerServerEvent probléma
« Dátum: 2017. Június 05. - 09:28:01 »
Akkor hogyan lehetne megoldani hogy működjön? Mert egyszerűen én már nem értem :D 

8
Segítségkérés / triggerServerEvent probléma
« Dátum: 2017. Június 05. - 09:21:24 »
Nos ennek a scriptnek csak client oldala van. itt van tessék.
 

addCommandHandler(\"fix\", function()
if getElementData(localPlayer, \"acc:admin\") >= 8 then
   local respawnVehicleTBL = {}
   local px, py, pz = getElementPosition(localPlayer)
   local playerInt = getElementInterior(localPlayer)
   local playerDim = getElementDimension(localPlayer)
        local adminduty = getElementData(thePlayer, \"char:adminduty\")
   
   for k, v in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\", root, true)) do
      if getElementInterior(v) == playerInt and getElementDimension(v) == playerDim then
         local x, y, z = getElementPosition(v)
         local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, px, py, pz)
         local o = 0
         if distance < 10 then
            respawnVehicleTBL[#respawnVehicleTBL+1] = v
         end
      end
   end
   
   outputChatBox(\"[FIX] #FFFFFF\"..#respawnVehicleTBL..\" jármű megjavítva.\", 255, 50, 0, true)
   if #respawnVehicleTBL > 0 then
      triggerServerEvent(\"fixVehicles\", localPlayer, respawnVehicleTBL)
   end
end
end)

 
 

9
Segítségkérés / triggerServerEvent probléma
« Dátum: 2017. Június 05. - 08:54:05 »
Sziasztok, az lenne a problémám hogy csináltam egy olyan scriptet amiben a közeledben lévő járműveket megjavítja egy parancs által, de problémába ütköztem!
 
a szerver úgyan is a debugscript ben kiírt nekem egy ERROR-t amit nem igazán értek.
 
triggerServerEvent(\"fixVehicles\", localPlayer, respawnVehicleTBL)
 
KÉP:
 
\"asdsadssda.png\"

10
Pályakészítő / Városháza zászlók eltüntetése
« Dátum: 2017. Március 21. - 18:50:40 »
Hát akárhogy próbáltam, sajnos hülye vagyok hozzá :( nem értem hogy milyen kordinátát adjak meg a sugárt az értem, meg az object id-t csak  kordinátát nem tudom.

11
Pályakészítő / Városháza zászlók eltüntetése
« Dátum: 2017. Március 19. - 12:52:57 »
Köszönöm a segítséget! Még 1 kérdés MTA hoz >
 

removeWorldModel(4003, 1481.0781, -1747.0313, 33.5234, 0.25)

 
Ott a kordinátát az hogyan? mert ha én mást szeretnék eltávolítani mondjuk a tűzet vagy a füstött vagy a délin a mosot akkor hogyan? 

12
Modellezés / Cinema 4d
« Dátum: 2017. Március 15. - 19:01:14 »
Sziasztok, Cinema 4D vel szeretnék én modellezni mta obj, és az lenne a kérdésem hogy azt hogyan tudom le renderelni amit be tudok rakni a szervere?
Előre köszönöm válaszotokat!

13
Pályakészítő / Városháza zászlók eltüntetése
« Dátum: 2017. Március 15. - 18:58:18 »
Szia, köszönöm, de sajnos nem távolitotta el a zászlókat! :(

14
Pályakészítő / Városháza zászlók eltüntetése
« Dátum: 2017. Március 15. - 15:40:34 »
Sziasztok, abban tud valaki segíteni hogy városházán lévő zászlókat  a levegőből hogyan tudom eltüntetni
Előre köszönöm a válaszokat!

15
Segítségkérés / Segítség
« Dátum: 2016. November 03. - 14:49:59 »
Sziasztok Play szerveremre szeretnék egy adminduty rendszert, nem tudom megoldani hogy jó legyen próbáltam az rp szeróból az adminduty-t berakni play szerverre és átírni nem sikerült mta communityről ott egyiksem jó. Valaki tudna segíteni?

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal