Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Papkodi

Oldalak: [1]
1
Modellezés / Object berakás utáni hibák fellépése
« Dátum: 2017. június 23. - 22:05:24 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1498032199


   
      Nem azzal van a probléma hogy átmegyek az adott objecten, hanem hogy nem tudok \"átmenni\" az objecten, tegyük fel megmodellezek egy alap házat és bejáraton nem tudok be menni ki van vágva a helye colba is de mégse tudok be menni.
   


 

2
Modellezés / Day Vertex & Textúra
« Dátum: 2017. április 13. - 15:35:26 »
Helló az lenne a problémám, hogy egy eredeti gta modelt kiveszek a gta3.img-ből majd azt berakom 3dsbe és exteriorossá alakítom, azután rárakom a textúrát használaom a \"Day vertexet\" \"332e09e86d6a762b9c406f3b22a12a7a.png\" és beteszem MTAba akkor az így néz ki: \"mta-screen_2017-01-29_00-11-08.md.png\" \"mta-screen_2017-01-29_00-23-45265e4.md.p\" Ha pedig nem használom a akkor pedig ilyen: \"mta-screen_2017-01-28_23-44-13.md.png\"\"mta-screen_2017-01-29_00-26-17.md.png\" és ez miért lehet? Hogy tudom megoldani hogy ne legyen a Day vertexesnél olyan fehér a bele modellezett \"szoba\" textúrája? (nem igazán értek a 3dshez ezért aki segít azt megkérném egy kicsit részletesebben írja le legyen szíves) Előre is köszönöm a válaszokat. 

3
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2017. február 25. - 12:43:04 »
Vagy esetleg valaki mást megkérhetnék hogy írja le bővebben?

4
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2017. január 31. - 17:34:32 »
Friz megkérhetlek, hogy egy kicsit részletesebben írd le mit kéne tegyek?

5
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2017. január 29. - 00:31:07 »
Megcsináltam a day vertexeset sima gta objectnél és ott megy, de ha van egy gta sa object és egy modellem és pl.: megakarom nyitni exteriorosra az objectet úgy hogy bele modellezek és használok Day vertexet akkor az igy néz ki: http://kephost.com/image/vQAL   ha pedig sima Kam\'s-al akkor pedig igy: http://kephost.com/image/vQA7  ilyenkor mit tegyek? Azért szebb egy ilyen árnyákos : http://kephost.com/image/vQFc  mint egy ilyen teljesen \"sötét\":  http://kephost.com/image/vQFv .  Előre is köszi a válaszokat :)

6
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2016. szeptember 16. - 20:28:11 »
Köszönöm a válaszokat, Xenius ahogy mondat azzal a módszerrel sikerült. :)

7
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 14:30:41 »
Nem igazán akart sikerülni a videó alapján se, nem tudom mi lehet a probléme. ( http://kepfeltoltes.hu/view/160910/mta-screen_2016-09-10_14-21-54_www.kepfeltoltes.hu_.png )

8
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2016. szeptember 09. - 19:27:53 »
Megprobalom es koszi a segitseget :) . Es meg egy olyan kerdesem lenne pluszba hogy a gta sa objecteket kiszedem valamit alakitok rajta es az eredeti texturaja elsargul ez mitol lehet.( http://kepfeltoltes.hu/view/160909/mta-screen_2016-09-09_21-26-36_www.kepfeltoltes.hu_.png )

9
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2016. szeptember 09. - 07:14:05 »
Ha 3ds-ben rá rakok egy texture egy objectre es utanna pedig gtaba akkor miert sotetedik be a textura?

10
Modellezés / Object berakás utáni hibák fellépése
« Dátum: 2016. augusztus 30. - 17:00:07 »
Miért van ez, hogy van amikor egy adott modellben találok egy láthatatlan falat amit én nem modelleztem rá? Kösz a választ.  :)

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Map editor lv
« Dátum: 2016. augusztus 15. - 12:03:34 »
Hat úgyszerettem volna, hogy SF,LS megmarad és LV pedig nincs a térképen.Van arra megoldas csak az nem túl könnyü, MTA map editorba elkezdem ki törölgetni LV-ből az objecteket.(Mint Pl. See MTA, Hungary Life MTA mert ott sincs a mapon bent lv.)

12
Pályakészítő / Map editor lv
« Dátum: 2016. augusztus 15. - 05:22:27 »
Hali, egy olyan kérdesem lenne felétek, hogy Las Venturast ki lehet e törölni a maprol, mármint van e rá valami script hogy csak Las Venturast törölje ki. Előre is kössz a válaszokat.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal