Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dom95

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / dxDrawText >> Sortörés
« Dátum: 2017. december 18. - 00:08:24 »
Idézetet írta: DrAkE date=1513549597


   
      https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DxDrawText
   
   
      dxDrawTextnek van wordBreak paramétere, ami arra szolgál, hogy ha a szöveg túlmenne a meghatározott szövegdobozon kívülre, akkor a szót új sorba rakja.
   


Ohh, köszönöm ezt az információt.

2
Segítségkérés / dxDrawText >> Sortörés
« Dátum: 2017. december 17. - 22:45:05 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1513545649


   
      egy funkciót rábindelsz a space-re és ellenörzöd hanyadik space?
   
   
      //telefon
   


Hát végülis megoldható úgy is

3
Segítségkérés / dxDrawText >> Sortörés
« Dátum: 2017. december 17. - 21:25:30 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1513528798


   

function addCharToString(str, pos, chr, howMany, origPos)
    if howMany == 0 then return str end
    if not origPos then origPos = pos end
    local stringVariation = str:sub(1, pos - 1) .. chr .. str:sub(pos + 1)
    howMany = howMany - 1
    return addCharToString(stringVariation, pos + origPos, chr, howMany, origPos)
end

   
      @Enigma-nak köszönd meg.
   
   
      Használat: 
   
   
   
      (Legutolsó komment)
   
   
       
   


Ez csak egy stringet illeszt be xy karakter után, nem kérdezi az előtte lévő szóközt amire nekem lenne szükségem, az a gond, hogy oda tegyen egy \\n-t ahól elérte a maximális betű hosszúságot az eddig nekem is sikerült.

4
Segítségkérés / Csak egyszeri lehívás
« Dátum: 2017. december 17. - 17:40:23 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1513528704


   
      Jobb lenne szerintem elementData. De kinek mi :)
   


Hát az is egy megoldás, de felesleges ha belegondolsz mivel csak server/client oldalon fogja használni a dolgot... 

5
Segítségkérés / Csak egyszeri lehívás
« Dátum: 2017. december 17. - 17:36:57 »
Létrehozunk egy változót a mod elején.
 
Példa.:
 

local getCar = false

 
 
 
Hozzá adhassuk a funkcióhoz a következő módszerrel.:
 

function MarkerHit(thePlayer, matchingDimension )
if not getCar then
       local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
       local RaceVehicle = createVehicle ( 411, 0, 0, 0 )
       local spawnVeh = spawnVehicle ( RaceVehicle, x+3, y+3, z )
       warpPedIntoVehicle(thePlayer, RaceVehicle)
   getCar = true
end
end

 
Megadtuk neki, hogy ha az érték false akkor engedje át és ha lehívta a végén tegye true-ra az értéket. 

6
Segítségkérés / dxDrawText >> Sortörés
« Dátum: 2017. december 17. - 15:08:51 »
Sziasztok, szeretnék egy memo-t létrehozni amihez szükségem volna egy sortörésre. A sortörést önmagában megtudom csinálni de azt már nem, hogy a legutolsó szóköz után tegye azt be, ebben szeretnék segítséget kérni. Válaszokat előre is köszönöm.

7
Segítségkérés / Éhség szint [Segítségkérés]
« Dátum: 2017. június 22. - 17:27:28 »
Szívesen, ha valami nem menne írj nyugodtan.

8
Segítségkérés / Éhség szint [Segítségkérés]
« Dátum: 2017. június 22. - 17:21:13 »

function ehsegtimer()
local kaja = getElementData(localPlayer,\"ehseg\")-10
setElementData(localPlayer,\"ehseg\" kaja)
end
setTimer ( ehsegtimer, 100000, 1)

 
lekérni pedig letudod a getElementData(localplayer, \"ehseg\")-el, a mentését pedig gondolom meg tudod csinálni ez alapján...

9
Segítségkérés / Éhség szint [Segítségkérés]
« Dátum: 2017. június 22. - 17:08:00 »
Csak maga számláló kell hozzá? Tehát arra gondolok, hogy vegyen le neki xy idő után 10%-ot?

10
Leírások / dxDrawRectangle
« Dátum: 2017. június 22. - 14:08:58 »
Figyelem! A leírás a kezdőknek való tanulást segíti! Próbáltam úgy leírni, hogy egy kezdőnek minél érthetőbb legyen...
 

bool dxDrawRectangle ( float startX, float startY, float width, float height, color )

 
startX: A képernyő abszolút  X hosszúsági pontja, az alábbiakban berakott ábrán látható!
 
startY: A képernyő abszolút  Y magassági pontja, az alábbiakban berakott ábrán látható!
 
width: Az alakzatunk hosszúsága! Az alábbiakban látható képen az X jelzi!
 
height: Az alakzatunk szélessége! Az alábbiakban látható képen az Y jelöli!
 
color: Az alakzatunk színe! (rgb szín kombinációban értendő! tocolor(red, green, blue, átlátszóság))
 
 
 
Példa:
 

local x,y = guiGetScreenSize() -- Képernyő méretének lekérdezése!
function render()
dxDrawRectangle(x/2, y/2, 50, 50, tocolor (0, 0, 0, 180)) --A képernyő közepén egy 50x50-es kockát hoztam vele létre!
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, render)

 
Ábra:
 
\"XY.png\"

11
Archívum / Las Venturas RolePlay (BETA test)
« Dátum: 2017. március 08. - 17:05:51 »
Maga a mod nem rossz... De a samp már kihalt... Csak a tele addolt szervereken van élet mint a ClassRPG is.

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK textdraw
« Dátum: 2016. június 24. - 14:07:33 »
Igen, hát ezt mint aki az egész textdrawot csinálta nem hagytam jóvá! Tehát megkérlek töröld!

13
Archívum / SinCity @ 2016
« Dátum: 2016. május 30. - 17:45:42 »
Idézetet írta: PopSimon date=1464622175\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60640\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez egy SAMP szerver nem? Ha a világháborúk előtti időszakot akarjátok visszahozni, akkor rendesen lesznek problémáitok. 1900-ban nem is nagyon volt más jármű a gőzmozdonyon és a Ford T-modell-en kívül (de az is csak 1908-ban) esetleg mindenki biciklivel fog járni, vagy valahogy megoldjátok a lovakat is szekerekkel? (el tudnám képzelni, ahogy pl. egy mananára aggatok számtalan fadarabot, míg el nem takarom az egész kocsit, és elérakok két tehén objectet :D ) A skinek pedig hogyan lesznek korhűek? Azt tudom, hogy van pár világi suttyó skin, de pl hiányoznak szerintem az igazi keménykalapos cowboyok. A szesztilalom is elég laza lenne (de az is csak 1920-ban volt), holdfényszesz készítés, stb..stb.. :D
A telefonhoz pedig száz százalék, hogy nem egyszerű egy ilyet összerakni textdrawból.
 
\"antiquetelephone.jpg\"
 

De simán el tudom képzelni, és kivitelezhető is.
 


Mellesleg maga a gondolat, hogy keveritek ezt:
 \"slider-1.jpg\"
ezzel:
 \"width=500https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/Montreal_Jacques_Cartier_Square_1900_LOC_4a08028u.jpg[/img]
még egy óriás multi kreatívosának a fejében se születhetett volna meg.
 
 
Szeretném hangsúlyozni, a hozzászólásom nem negatív, ellenkezőleg, nagyon bejön a gondolkodás és a rátermettségetek. Ha összejön nektek, akkor nagyon király cucc lehet belőle.
:thumbsup: :thumbsup:
 
Ha pedig még sem 1900-as évekbe fog játszódni, hanem a \'80-as és a \'90-es években, akkor javítsd.
 

Igen ez egy SAMP szerver és a szekeret már megoldottuk de igazából a 1950-es évek ahól már 1-2db kocsi megjelent, és a skineket is megfogjuk oldani csak jelenleg még nem tartunk ott hiszen most igazából van egy ACCOUNT-SYSTEM és kész a többit még most írjuk :D
 

Muszáj egy részletesebb & komolyabb leírást készítened, ami tartalmaz - legalább - 5-6 képet. Ha ez nem történik meg, akkor az Adminisztrátorok/Moderátorok írni fognak a témádba, hogy bővítsd, amire általában 24 órát kapsz. Ha viszont azt sem teszed meg, akkor figyelmeztetésre is számíthatsz. Ezért ajánlatos bővíteni a témádat, a Játékosok így vagy úgy, de tudomást fognak szerezni a rendszerekről. Annál jobb, ha leírod miket fog tartalmazni a szervered, mert akkor az majd a későbbiekben felcsalhatja a leendő Játékosaidat is. :) Nem rossz a jelenlegi leírás, csak kevés. Egyébként esztétikailag eléggé szép és jó, csak így tovább!
 
[/quote]
Még a szerveren belépni is alig lehet mivel nagyon kedetleges tehát nem igazán tudok képet kitenni még viszont pár nap és ez változni fog akkor bővítve lesz fotókkal és rendszerekkel + csapok hozzá egy videót is talán

14
Archívum / SinCity @ 2016
« Dátum: 2016. május 30. - 17:09:22 »
Idézetet írta: whadez date=1464617854\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60640\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az állat tenyészetért majd felnézek a szerverre (már ha megnyílik).
Illetve a témádat sürgősen bővítsd, mert nagy valószínűséggel le lesz zárva egy anGeL moderátor által, mert nem tartalmaz képeket, illetve mert a leírás is eléggé kevés.
Kiemeltél három rendszert, amiből semmit se látunk, illetve ami már megszokott egy középszintű magyar RP szerveren.
Sok sikert.  :thumbsup:
 
Szia! Kép azért nincs mivel a rendszerek még készülnek ahogyan írtam is, és azért ilyen rövid mivel még nem szeretnék mindent elárulni de ezt írtam is!

15
Archívum / SinCity @ 2016
« Dátum: 2016. május 30. - 15:59:03 »
Üdvözöllek kedves olvasó!
 
Kedves olvasónk! Ebben a kis leírásban elmeséljük neked hogyan is kezdődött meg a SinCity és, hogy mik a terveink!
 
Röviden a szerverről:
A szerver az 1900-as éveket vette fel a készítések során! Ennek megfelelően lesznek kialakítva benne a rendszerek és a járműveket is ennek megfelelően fogjuk betenni! A szerveren 2db banda lesz és 1maffia aminek elég nagy szerepe lesz a szerveren hiszen az 1900-as években nem igazán volt 100+1 maffi a városokban! A szerver Red County-ban és Bluberry-ben fog játszódni, és ennek megfelelően lesz kialakítva az erdészet is!
A kezdetek:
2014-ben mikor megkezdtük az egészet egy kis baráti csapattal még semmi célunk nem volt a szerverrel. A készületek során mind ez megváltozott, új tapasztalatokat szereztünk, új barátokat, új csapatot. A szervert végül nem nyitottuk meg hiszen akkor még nem az volt a célunk, inkább az az 1év alatt a mod készítése \"szórakozás\", és tapasztalat szerzés célja lett végül! Most 2016-ban pár barát a régi csapatból felkeresett! Én személy szerint nagyon megörültem mikor láttam a csapat kis része újra bele vágna de ezúttal máshogy. A SinCity 2016 az eddigieknél nem várt dolgokat fog alkotni egy részben új csapatot, ha minden jól megy új barátokat is szerezhetünk vele, de viszont most nem a \"szórakozás\" és a \"tapasztalat\" szerzés lesz a fő célunk! Ezúttal a SinCity a nyár közepén megnyissa kapuit a nyilvánosság előtt! Ezúttal mindent másként fogunk megalkotni! De az egész csapat egyet ért azzal, hogy ez 3embernek nem fog menni, hiszen egy 0-ról írt modot még 3embernek is több mint egy évbe telne létrehoznia, és ezek is csak az alapok lennének, ebbe nincsenek beleszámolva a + terveink amik a játékosok szórakozását biztosítaná a szerveren! Beláttuk egymagunk nem bírjuk megvalósítani ezért új csapattagoknak néztük, bár még nem találtunk embereket, de a munkák nem fog megállni! Készüljetek! 2016 a SinCity éve lesz!!! Várod már? Kíváncsi vagy mit fogunk alkotni?
Köves minket és értesülj minden egyes fejlesztésről!!
Amiket terveztünk:
((Terveinket leírni is sok lenne most ide ezért csak pár dolgot fogok leírni!))
Drog-System:
A drog system igazán egyszerű lesz és bárki tud a szerveren ültetvényt készíteni a házában!
Bővebben ez azt jelenti nem kell hozzá frakcióba lenned csak kitanulni azt, hogyan kell gondozni a növényedet, persze ez nem kis idő mire elkészül, hiszen folyamatosan öntözni kell a növényeket amiket a cserépbe teszünk és elég hosszadalmas a drog termesztés kitanulása is! De sajnos a magot házilag nem lehet beszerezni itt jönnek képbe a bandások akik a magokat terjeszteni bírják, hiszen ők ültetvényest kezelnek és nem az ablakban nevelgetik egy cserében a növényüket, a drog-system persze nem csak ebből fog állni hanem egy sokkal hosszadalmasabb rendszer lesz végül de csak egy kis részét írtam le mivel szeretnénk ha ezt ti magatok tapasztalnátok meg az egészet!
Phone-System:
A telefon rendszer egy egészen kidolgozott dolog lesz, több telefon is lesz ám bár nem egy nagyon nagy dolog! A rendszer lényegében TextDraw-ból fog felépülni aminek több funkciója lesz, első sorban a telefonon lehet üzenetet küldeni, telefonálni, zenét hallgatni, fotózni, és végül nem mást mint internetezni lehet, persze egy kis úgymond gombos telefon lesz hiszen a szerver az 1900-as években fog játszódni egy kis faluban!
Állat tenyésztés:
Az állat tenyésztés az eddigi szervereken nem látható dolog volt és és számunkra a megvalósítása is nehéz lesz egy kis részt fogok leírni róla most!
Az állatokat (teheneket) folyamatosan etetni itatni úgymond szalmát tenni alájuk és ki ganajozni is kell! Mire egy tehén \"teherbe\"(gyengébbek miatt írtam így!) esik 2napot kell várni, ezt az időt nem kell a szerveren tölteni de folyamatosan etetni kell őket mivel ha nem meghalnak! Ha 2napig nem etetnek egy tehenet az utána meghal és nem jön belőle haszon! Persze a teheneket el lehet szállítani a vágóhídra is ahól elég szép kis pénzt kapunk érte! A teheneket eladni is lehet ezáltal jó kis üzleteket lehet készíteni a playerek között!
((Még a felét sem írtam le a rendszernek és máris milyen jól hangzik nem de?))
 

Bznisz-System:

A rendszer lényegében nem tér el a más szervereken látható bizniszektől bár mi mégis tettünk bele egy kis apróságot! Ez nem más mint egy bizniszbe az árukat meg kell rendelni és a játékosok hozhassák ki, de a cég(biznisz) tulajdonosa nem viheti ki magának az árút! A keresetet a megvásárolt árúkért csak azt a pénzt kapja amit a játékosok ott költenek el! Bár ha nincs kereset elég nagy gond hiszen a cég adót fizetni kell!
((Ez nem egy nagy fejlesztés lesz!))
Még 23rendszer van amit kitaláltunk de azokat nem írom le még, legyen titok!   :D
((Ha szeretnél új barátokat szerezni vagy csupán részese lenni a csapatunknak, ne habozz! jelentkez!))

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal