Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Filko55
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2016. március 31. - 17:47:44 »
Pl én így csinálnám: function hpcsik() local playerhp = getElementHealth(localPlayer) -- Hp lekérése local hpszazalek = playerhp/100 -- Ezzel adod majd meg, hogy a csik hanyad része legyen kirajzolva dxDrawImage(x,y,w*hpszazalek,h,stb...) end addEventHandler(\"onClientRender\", root, hpcsik)
A lényeg, hogy a csík teljes hosszát add meg a w helyére és azt szorzod a százalékkal... Lehet, hogy van egyszerűbb, én így oldanám meg... Remélem tudtam segíteni...
2
« Dátum: 2016. március 26. - 12:08:17 »
Sziasztok! Egy egyszerű kis animációt készítettem el az MTA useful functions belüli smoothMooveCamera-val. Mivel több resourche-ban is szeretném használni, gondoltam hogy átrakom egy másik resourcheba, és majd oda exportálgatok ki ha máskor is szükség lesz rá. Itt is lennének a kódok: A smoothMooveCamera algoritmusát tartalmazó script: local sm = {} sm.moov = 0 sm.object1,sm.object2 = nil,nil local function removeCamHandler() if(sm.moov == 1)then sm.moov = 0 end end local function camRender() if (sm.moov == 1) then local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1) local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2) setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2) end end addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender) function smoothMoveCamera(x1,y1,z1,x1t,y1t,z1t,x2,y2,z2,x2t,y2t,z2t,time) if(sm.moov == 1)then return false end sm.object1 = createObject(1337,x1,y1,z1) sm.object2 = createObject(1337,x1t,y1t,z1t) setElementAlpha(sm.object1,0) setElementAlpha(sm.object2,0) setObjectScale(sm.object1,0.01) setObjectScale(sm.object2,0.01) moveObject(sm.object1,time,x2,y2,z2,0,0,0,\"InOutQuad\") moveObject(sm.object2,time,x2t,y2t,z2t,0,0,0,\"InOutQuad\") sm.moov = 1 setTimer(removeCamHandler,time,1) setTimer(destroyElement,time,1,sm.object1) setTimer(destroyElement,time,1,sm.object2) return true end local sm = {} sm.moov = 0 sm.object1,sm.object2 = nil,nil local function removeCamHandler() if(sm.moov == 1)then sm.moov = 0 end end local function camRender() if (sm.moov == 1) then local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1) local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2) setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2) end end
Ugyanennek a meta-ja: <meta> <script src=\"c_animations.lua\" type=\"client\"/> <export function=\"smoothMoveCamera\" type=\"client\"/> </meta>
Maga az exportot tartalmazó script sor: exports[\"new_animations\"]:smoothMoveCamera(592.26226806641,716.52661132813,2060.6108398438,595.27972412109,724.57922363281,2060.6062011719,593.00848388672,718.62255859375,2060.4455566406,595.27972412109,724.57922363281,2060.6062011719,3000)
Viszont az adatokat kapó resourche folyamatosan hibákat ír ki a debugba, hogy nem megfelelő értékeket kap... Tudna valaki segíteni?
3
« Dátum: 2016. február 03. - 20:19:45 »
Persze, elvileg minden megvan..... Meta: <meta> <script src=\"c_hud.lua\" type=\"client\" /> <script src=\"s_hud.lua\" type=\"server\" /> <file src=\"kepek/hud.png\"/> <file src=\"kepek/piros.png\"/> <file src=\"kepek/kek.png\"/> </meta>
szerver oldali : addEventHandler ( \"onPlayerJoin\", root, function () setPlayerHudComponentVisible ( source, \"ammo\", false ) setPlayerHudComponentVisible ( source, \"weapon\", false ) showPlayerHudComponent(source,\'money\',false) showPlayerHudComponent(source,\'ammo\',false) showPlayerHudComponent(source,\'weapon\',false) showPlayerHudComponent(source,\'clock\',false) showPlayerHudComponent(source,\'health\',false) showPlayerHudComponent(source,\'armour\',false) showPlayerHudComponent(source,\'breath\',false) end )
4
« Dátum: 2016. február 02. - 22:34:25 »
Sziasztok! Nem régiben elkezdtem foglalkozni Lua scripteléssel, de elég gyerekcipőben járok még...... Némi tudást összeszedve sikerült megírni egy hud scriptet, de valahogy nem akar működni..... Esetleg tudna valaki segíteni? Átfuttatam debugscript 3-mal, ami volt hiba kijavítottam, de továbbra sem akar működni..... Egyenlőre már belefoglaltam, hogy lesz két csík, ami majd életet és páncélt fog kimutatni, de azok még nincsenek megcsinálva.... A kérdés tehát, hogy miért nem rajzolja ki a \"hátterét\" a hudnak..... Script: local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúság local hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamis local w = 500 -- hud hátterének alap szélessége local h = 300 -- hud hátterének alap hosszúsága local xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hd local yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hd local xcsik1 = xh+155 local ycsik1 = yh-18 local wcsik1 = 1200 local hcsik1 = 300 local xcsik2 = xh+155 local ycsik2 = yh-94 local wcsik2 = 1200 local hcsik2 = 300 if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetően hd = false end local xbh, ybh, wbh, hbh if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-en xbh = 1 ybh = 1 wbh = 1 hbh = 1 else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypárt xbh = (x/1920) ybh = (y/ 1080) wbh = (x/1920)* w hbh = (y/1080) *h end -- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal --Háttér local xrelative= xbh * xh local yrelative = ybh * yh local wrelative = wbh * w local hrelative = hbh * h -- Vonalak local xcsik1relative = xbh * xcsik1 local ycsik1relative =ybh * ycsik1 local wcsik1relative = wbh * wcsik1 local hcsik1relative = hbh * hcsik1 local xcsik2relative = xbh * xcsik2 local ycsik2relative =ybh * ycsik2 local wcsik2relative = wbh * wcsik2 local hcsik2relative = hbh * hcsik2 -- Képanyag betöltése local hudkep = \"kepek/hud.png\" local piroscsik = \"kepek/piros.png\" local kekcsik = \"kepek/kek.png\"
-- Hud hátterének kirajzolása function hud() alap = dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true) end function HandleTheRendering ( ) addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud) end addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)
Egyenlőre már belefoglaltam, hogy lesz két csík, ami majd életet és páncélt fog kimutatni, de azok még nincsenek megcsinálva.... A kérdés tehát, hogy miért nem rajzolja ki a \"hátterét\" a hudnak..... Köszönöm a segítségeteket! [mod]Legközelebb a kódot/scriptet rakd tag közé.[/mod]
Oldalak: [1]
|