| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Üzenetek - Filko55
			
			Oldalak: [1] 
		 
			
				
				
					1 
						
						« Dátum: 2016. március 31. - 17:47:44 »
					 
					Pl én így csinálnám: function hpcsik()
 local playerhp = getElementHealth(localPlayer) -- Hp lekérése
 local hpszazalek = playerhp/100 -- Ezzel adod majd meg, hogy a csik hanyad része legyen kirajzolva
 dxDrawImage(x,y,w*hpszazalek,h,stb...)
 end
 addEventHandler(\"onClientRender\", root, hpcsik)
 
 A lényeg, hogy a csík teljes hosszát add meg a w helyére és azt szorzod a százalékkal... Lehet, hogy van egyszerűbb, én így oldanám meg...    Remélem tudtam segíteni...
					 
			
				
				
					2 
						
						« Dátum: 2016. március 26. - 12:08:17 »
					 
					Sziasztok! Egy egyszerű kis animációt készítettem el az MTA useful functions belüli smoothMooveCamera-val. Mivel több resourche-ban is szeretném használni, gondoltam hogy átrakom egy másik resourcheba, és majd oda exportálgatok ki ha máskor is szükség lesz rá. Itt is lennének a kódok:  A  smoothMooveCamera algoritmusát tartalmazó script:  local sm = {}
 sm.moov = 0
 sm.object1,sm.object2 = nil,nil
 local function removeCamHandler()
 if(sm.moov == 1)then
 sm.moov = 0
 end
 end
 local function camRender()
 if (sm.moov == 1) then
 local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
 local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
 setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
 end
 end
 addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender)
 function smoothMoveCamera(x1,y1,z1,x1t,y1t,z1t,x2,y2,z2,x2t,y2t,z2t,time)
 if(sm.moov == 1)then return false end
 sm.object1 = createObject(1337,x1,y1,z1)
 sm.object2 = createObject(1337,x1t,y1t,z1t)
 setElementAlpha(sm.object1,0)
 setElementAlpha(sm.object2,0)
 setObjectScale(sm.object1,0.01)
 setObjectScale(sm.object2,0.01)
 moveObject(sm.object1,time,x2,y2,z2,0,0,0,\"InOutQuad\")
 moveObject(sm.object2,time,x2t,y2t,z2t,0,0,0,\"InOutQuad\")
 sm.moov = 1
 setTimer(removeCamHandler,time,1)
 setTimer(destroyElement,time,1,sm.object1)
 setTimer(destroyElement,time,1,sm.object2)
 return true
 end
 local sm = {}
 sm.moov = 0
 sm.object1,sm.object2 = nil,nil
 local function removeCamHandler()
 if(sm.moov == 1)then
 sm.moov = 0
 end
 end
 local function camRender()
 if (sm.moov == 1) then
 local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
 local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
 setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
 end
 end
 
 Ugyanennek a meta-ja:  <meta>
 <script src=\"c_animations.lua\" type=\"client\"/>
 <export function=\"smoothMoveCamera\" type=\"client\"/>
 </meta>
 
 Maga az exportot tartalmazó script sor:  exports[\"new_animations\"]:smoothMoveCamera(592.26226806641,716.52661132813,2060.6108398438,595.27972412109,724.57922363281,2060.6062011719,593.00848388672,718.62255859375,2060.4455566406,595.27972412109,724.57922363281,2060.6062011719,3000)
 
 Viszont az adatokat kapó resourche folyamatosan hibákat ír ki a debugba, hogy nem megfelelő értékeket kap... Tudna valaki segíteni?    
			
				
				
					3 
						
						« Dátum: 2016. február 03. - 20:19:45 »
					 
					Persze, elvileg minden megvan..... Meta:  <meta>
 <script src=\"c_hud.lua\" type=\"client\" />
 <script src=\"s_hud.lua\" type=\"server\" />
 
 <file src=\"kepek/hud.png\"/>
 <file src=\"kepek/piros.png\"/>
 <file src=\"kepek/kek.png\"/>
 </meta>
 
 szerver oldali :  addEventHandler ( \"onPlayerJoin\", root,
 function ()
 setPlayerHudComponentVisible ( source, \"ammo\", false )
 setPlayerHudComponentVisible ( source, \"weapon\", false )
 showPlayerHudComponent(source,\'money\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'ammo\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'weapon\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'clock\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'health\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'armour\',false)
 showPlayerHudComponent(source,\'breath\',false)
 end
 )
 
 
			
				
				
					4 
						
						« Dátum: 2016. február 02. - 22:34:25 »
					 
					Sziasztok!   Nem régiben elkezdtem foglalkozni Lua scripteléssel, de elég gyerekcipőben járok még......   Némi tudást összeszedve sikerült megírni egy hud scriptet, de valahogy nem akar működni.....   Esetleg tudna valaki segíteni? Átfuttatam debugscript 3-mal, ami volt hiba kijavítottam, de továbbra sem akar működni..... Egyenlőre már belefoglaltam, hogy lesz két csík, ami majd életet és páncélt fog kimutatni, de azok még nincsenek megcsinálva.... A kérdés tehát, hogy miért nem rajzolja ki a \"hátterét\" a hudnak..... Script:  local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúság
 local hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamis
 local w = 500 -- hud hátterének alap szélessége
 local h = 300 -- hud hátterének alap hosszúsága
 local xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hd
 local yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hd
 local xcsik1 = xh+155
 local ycsik1 = yh-18
 local wcsik1 = 1200
 local hcsik1 = 300
 
 local xcsik2 =  xh+155
 local ycsik2 = yh-94
 local wcsik2 = 1200
 local hcsik2 = 300
 
 if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetően
 hd = false
 end
 
 local xbh, ybh, wbh, hbh
 
 if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-en
 xbh = 1
 ybh = 1
 wbh = 1
 hbh = 1
 else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypárt
 xbh = (x/1920)
 ybh = (y/ 1080)
 wbh = (x/1920)* w
 hbh = (y/1080) *h
 end
 
 -- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal
 --Háttér
 local xrelative= xbh * xh
 local yrelative = ybh * yh
 local wrelative = wbh * w
 local hrelative = hbh * h
 
 -- Vonalak
 
 local xcsik1relative = xbh * xcsik1
 local ycsik1relative =ybh * ycsik1
 local wcsik1relative = wbh * wcsik1
 local hcsik1relative = hbh * hcsik1
 
 local xcsik2relative = xbh * xcsik2
 local ycsik2relative =ybh * ycsik2
 local wcsik2relative = wbh * wcsik2
 local hcsik2relative = hbh * hcsik2
 
 
 -- Képanyag betöltése
 local hudkep = \"kepek/hud.png\"
 local piroscsik = \"kepek/piros.png\"
 local kekcsik = \"kepek/kek.png\"
 
 
 -- Hud hátterének kirajzolása
 function hud()
 alap = dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)
 end
 
 function HandleTheRendering ( )
 addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud)
 end
 addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)
 
 Egyenlőre már belefoglaltam, hogy lesz két csík, ami majd életet és páncélt fog kimutatni, de azok még nincsenek megcsinálva.... A kérdés tehát, hogy miért nem rajzolja ki a \"hátterét\" a hudnak..... Köszönöm a segítségeteket!   [mod]Legközelebb a kódot/scriptet rakd   tag közé.[/mod] 
			Oldalak: [1] 
		 |