Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Traffic

Oldalak: [1] 2
1
Best of 2016 / Az év legsegítőkészebb tagja
« Dátum: 2016. december 02. - 00:24:48 »
AlexSwamp

2
Segítségkérés / Nitró újratöltődése
« Dátum: 2016. november 29. - 22:08:05 »
Sziasztok.
Szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet azt megoldani hogy a nitró szint ne töltődjön újra magától.
Alias: SEE MTA.
Válaszokat előre is köszönöm. ;)

3
Archívum / toggleControl + setPedAnimation nem működik
« Dátum: 2016. február 21. - 23:35:59 »
Sziasztok.
Egy kérdést szeretnék feltenni elkezdtem írni egy munkát ,de viszont elakadtam.
Ebben szeretnék segítséget kérni.
Mikor a játékos kezére attacholom bone attach al a zsákot és beteszem animációba a játékost ,hogy a kezébe legyen (a teste előtt) akkor elbuggol valami oknál fogva a toggleControl és a játékos tud ütni az adott zsákkal.
Ha nem teszek animot csak toggleControl -> \"fire\" t akkor működik.
Válaszokat megoldásokat előre is köszönöm. :)

4
Archívum / [Jármű] Klikkelés az ajtóra
« Dátum: 2016. január 16. - 16:27:19 »
Sziasztok. Hogyan tudnám megoldani azt ,hogy csak a jármű ajtajára lehessen klikkelni ?
Ha valaki tudna segíteni megköszönném :)

5
Archívum / Fegyver textúrázás Új!
« Dátum: 2016. január 02. - 13:37:36 »
Köszönöm sikeresen megírtam a scriptet :)

6
Archívum / Help
« Dátum: 2016. január 02. - 12:18:53 »
A kódot küldd el légyszíves

7
Archívum / Fegyver textúrázás Új!
« Dátum: 2016. január 02. - 01:22:03 »
Már 1 napja szórakozok ezzel a rendszerrel ,de sehogy sem sikeról megoldanom.
\"Screenshot_8_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Ha valaki esetleg csinált már ilyet nagyon szépen kérem segítsen.
Bárhogyan próbálom sehogy sem sikerül.

8
Best of 2015 / Az év legkiemelkedőbb tagja
« Dátum: 2016. január 02. - 00:52:45 »
AlexSwamp

9
Archívum / Fegyver textúrázás
« Dátum: 2015. december 29. - 15:09:31 »
:) Hali, elkezdtem egy fegyver textúrázás rendszert. Elakadtam ,mert valamiért nem tölti be a txd jét :(
 
local shaderPJ = dxCreateShader ( \"texture.fx\" )
function WeaponPJ( )
    local WeaponPJTex = dxCreateTexture ( \"paintjobs/m4a1-s_silence.png\")
    dxSetShaderValue ( shaderPJ, \"gTexture\", WeaponPJTex )
    engineApplyShaderToWorldTexture ( shaderPJ, \"M4\" )   -- Esetleg M4 helyére mit írjak ?
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, WeaponPJ)   
engineReplaceModel ( engineLoadDFF ( \"alap_m4.dff\", 356 ), 356 )

 
Milehet a baj ?
Esetleg kijavitaná valaki aki csinált hasonlót ?

10
Archívum / Teleport Problem!
« Dátum: 2015. december 17. - 15:23:28 »
::| A játékos nevét nem tudod bizonyos pozícióra tenni max ha az elementet tennéd oda :)

11
Archívum / Változás kiíárása
« Dátum: 2015. június 29. - 13:02:59 »
Olyasmira gondolok mint ami van a SeeMTA -n.
Mondjuk ha kapsz 500 pénzt + ba akkor kiirja.
Vagyis kiiratni a pénzed változását.

12
Archívum / Változás kiíárása
« Dátum: 2015. június 28. - 22:05:54 »
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne ,hogy hogyan tudnám kiirtani azt hogy ha a pénzem változik mondjuk ha +500 akkor azt irja ki és ha csökken vagyis -500 akkor pedig azt.
Válaszotokat előre is köszönöm.

13
Archívum / AceMTA v1 es mód SQL.
« Dátum: 2015. március 24. - 00:19:15 »
Sziasztok érdeklődni szeretnék ,hogy valakinek nincs e meg véletlenül a AceMTA módhoz való sql táblázat.

14
Archívum / AceMTA v1 es mód SQL.
« Dátum: 2015. március 24. - 00:17:41 »
Sziasztok érdeklődni szeretnék ,hogy valakinek nincs e meg véletlenül a AceMTA módhoz való sql táblázat

15
Archívum / onElementDataChange
« Dátum: 2015. február 21. - 10:04:33 »
Esetleg tudnál egy példát irni rá ?

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal