Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1] 2
2
Segítségkérés / Nitró újratöltődése« Dátum: 2016. november 29. - 22:08:05 »
Sziasztok.
Szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet azt megoldani hogy a nitró szint ne töltődjön újra magától. Alias: SEE MTA. Válaszokat előre is köszönöm. 3
Archívum / toggleControl + setPedAnimation nem működik« Dátum: 2016. február 21. - 23:35:59 »
Sziasztok.
Egy kérdést szeretnék feltenni elkezdtem írni egy munkát ,de viszont elakadtam. Ebben szeretnék segítséget kérni. Mikor a játékos kezére attacholom bone attach al a zsákot és beteszem animációba a játékost ,hogy a kezébe legyen (a teste előtt) akkor elbuggol valami oknál fogva a toggleControl és a játékos tud ütni az adott zsákkal. Ha nem teszek animot csak toggleControl -> \"fire\" t akkor működik. Válaszokat megoldásokat előre is köszönöm. 4
Archívum / [Jármű] Klikkelés az ajtóra« Dátum: 2016. január 16. - 16:27:19 »
Sziasztok. Hogyan tudnám megoldani azt ,hogy csak a jármű ajtajára lehessen klikkelni ?
Ha valaki tudna segíteni megköszönném 5
Archívum / Fegyver textúrázás Új!« Dátum: 2016. január 02. - 13:37:36 »
Köszönöm sikeresen megírtam a scriptet
7
Archívum / Fegyver textúrázás Új!« Dátum: 2016. január 02. - 01:22:03 »
Már 1 napja szórakozok ezzel a rendszerrel ,de sehogy sem sikeról megoldanom.
Ha valaki esetleg csinált már ilyet nagyon szépen kérem segítsen. Bárhogyan próbálom sehogy sem sikerül. 9
Archívum / Fegyver textúrázás« Dátum: 2015. december 29. - 15:09:31 »
Hali, elkezdtem egy fegyver textúrázás rendszert. Elakadtam ,mert valamiért nem tölti be a txd jét
local shaderPJ = dxCreateShader ( \"texture.fx\" ) Milehet a baj ? Esetleg kijavitaná valaki aki csinált hasonlót ? 10
Archívum / Teleport Problem!« Dátum: 2015. december 17. - 15:23:28 »
::| A játékos nevét nem tudod bizonyos pozícióra tenni max ha az elementet tennéd oda
11
Archívum / Változás kiíárása« Dátum: 2015. június 29. - 13:02:59 »
Olyasmira gondolok mint ami van a SeeMTA -n.
Mondjuk ha kapsz 500 pénzt + ba akkor kiirja. Vagyis kiiratni a pénzed változását. 12
Archívum / Változás kiíárása« Dátum: 2015. június 28. - 22:05:54 »
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne ,hogy hogyan tudnám kiirtani azt hogy ha a pénzem változik mondjuk ha +500 akkor azt irja ki és ha csökken vagyis -500 akkor pedig azt.
Válaszotokat előre is köszönöm. 13
Archívum / AceMTA v1 es mód SQL.« Dátum: 2015. március 24. - 00:19:15 »
Sziasztok érdeklődni szeretnék ,hogy valakinek nincs e meg véletlenül a AceMTA módhoz való sql táblázat.
14
Archívum / AceMTA v1 es mód SQL.« Dátum: 2015. március 24. - 00:17:41 »
Sziasztok érdeklődni szeretnék ,hogy valakinek nincs e meg véletlenül a AceMTA módhoz való sql táblázat
15
Archívum / onElementDataChange« Dátum: 2015. február 21. - 10:04:33 »
Esetleg tudnál egy példát irni rá ?
Oldalak: [1] 2
|