Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sanyo

Oldalak: [1] 2
1
Idézetet írta: ChuckNorris date=1295729003\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Itt van ez a fórum,tele leírásokkal,én pl. elolvastam az összeset,nem 5 perc de megéri.
 
én is nekiélok elolvasni:D

2
Idézetet írta: Stricica date=1295728278\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


nem irnád le nekem egybe az egészet hogy en már csak bemásoljam a pwn be?
 
Már bocs Sanyo, de így nem tanulsz meg scriptelni, ha csak bemásolod és annyi... :dodge: Ez csak egy tipp, csinálj amit akarsz :D
 
[/quote]
de elmondanád nekem te hogy tanultál meg scriptelni?

3
Idézetet írta: Alpha date=1282726509\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5536\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Egyszerû Üzemanyag Filterscript készítése
 
Mindenek elõtt, Deklarációk
Szükségünk lesz Alapvetõ Declarációkra amiben eltároljuk az üzemanyag értékeit.
 

#include <a_samp>
#undef MAX_VEHICLES
#define MAX_VEHICLES 30 // ide írd, mennyi jármû van a szerveren
// max játékos
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30 // ide írd mennyi a slot limit!
new fuel[MAX_VEHICLES]; //Üzemanyag jármûvenként
forward timer_fuel_lower(); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
forward timer_refuel(playerid); //Idõzítõ a jármû tankoláshoz
new isrefuelling[MAX_PLAYERS] = 0; //Bool annak ellenörzéséhez ha már a játékos tankol
new Text:td_fuel[MAX_PLAYERS]; //Üzemanyag TextDraw

 
Szabványos üzemanyag érték beálítása
(Itt volt valami blabla amit nem tudtam lefordítani de az biztos lényegtelen)
 

public OnFilterScriptInit()//Amikor a FilterScript betöltõdik
{
    for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++) {
        fuel = 100; //Alapértéknek minden jármû 100-as üzemanyag értéket kap, ami a maximum
    }
    SetTimer(\"timer_fuel_lower\",4200,true); //Idõzítõ az üzemanyag csökkenéshez
    return 1;
}

 
Elkészítjük a TextDrawot amikor a játékos spawnol
Beálítjuk a textdraw pozícióját és effektusait.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    td_fuel[playerid] = TextDrawCreate(45,324,\"Fuel: 100\"); //Csinál 1 TextDrawot a 45,324 pozícióba
    TextDrawBackgroundColor(td_fuel[playerid],0x00000033); //Csinálunk neki egy szép hátteret
    TextDrawFont(td_fuel[playerid],3); //TextDraw Front beálítása
    TextDrawLetterSize(td_fuel[playerid],0.699999,1.700000); //Méret
    TextDrawColor(td_fuel[playerid],0x000000ff); //Szín
    TextDrawSetShadow(td_fuel[playerid],3); //Árnyék =)
    return 1;
}

 
Megmutatjuk/Elrejtjük az üzemanyag szintet ha a játékos beszáll a jármûbe vagy elhagyja
Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos NINCS a kocsiban
 

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //Gyorsan csinálunk 1 kicsi frissítést az üzemanyag szinten
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],string);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Megmutatja az üzemanyag szintet ha a játékos kocsiban van
    } else {
        TextDrawHideForPlayer(playerid,td_fuel[playerid]); //Elrejtjük a TextDrawot ha a játékos nincs a kocsiban
    return 1;
}

 
Most megcsináljuk a Tankolás parancsot
 

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
    if (!strcmp(\"/refuel\",cmdtext,true,7)) {
        if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are not in an vehicle!\"); //Ha a játékos nincs jármûben MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (isrefuelling[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You are already refuelling!\"); //Ha már a játékos tankol akkor MEGÁLÍTJUK a parancsot
        if (GetPlayerMoney(playerid) - 80 <0) return SendClientMessage(playerid,0xFFC800FF,\"You dont have enough money!\"); //Ha a játékosnak NINCS elég pénze akkor visszalökjük!
        GivePlayerMoney(playerid,-80); //De ha van akkor leveszünk -80$-t
        SetCameraBehindPlayer(playerid); //A játékos mögé rakjuk a kamerát mert õ így jobban lát mikor megvan fagyasztva
        TogglePlayerControllable(playerid,0); //Megfagyasztjuk a játékost
        isrefuelling[playerid] = 1; //Beálítjuk a refuel értéket 1 re hogy ne tudjon SPAMOLNI
        TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Refuelling...\"); //Kicseréli a TextDrawot
        SetTimerEx(\"timer_refuel\",4500,false,\"i\",playerid); //És beálítjuk az ujratöltési idõt
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
REMEK! Elérkeztél az utolsó lépéshez aminél az idõzítõket(timer) beálítjuk
 

public timer_fuel_lower()
{
    for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { //Ciklus minden játékosnak
        if (isrefuelling) continue; //Megálítjuk ha a játékos tankol
        new vid = GetPlayerVehicleID(i); //Lekérjük a Kocsi ID-jét
        if (GetPlayerVehicleSeat(i) == 0) { //Ha a játékos a vezetõ
            fuel[vid] = fuel[vid] -1; //Csökkenés mértéke
            if (fuel[vid]<1) //Ha elfogyott a benzin
            {
                fuel[vid] = 0; //Beálítjuk az üzemanyag szintet 0 ra Mert ha nem álítjuk be akkor az idõzítõ lehúzza -1 -2 -3 stb. re mielött kivehetnénk a kocsiból!
                RemovePlayerFromVehicle(i); //Kiszedjük a játékost a jármûvébõl!
                GameTextForPlayer(i,\"~r~You are out of ~w~fuel~r~!\",5000,4); //Szöveg megmutatása
            }
        }
        new string[125];format(string,sizeof string,\"Fuel:%i\",fuel[vid]); //String elõkészítése a következõ üzemanyag értékhez
        TextDrawSetString(td_fuel,string); //textDraw frissítése
    }
    return 1;
}
public timer_refuel(playerid) //Amikor tankol
{
    new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    fuel[vid] = fuel[vid] = 100; //Beálítjuk az üzemanyagát 100 ra
    isrefuelling[playerid] = 0;//Eltüntetjük az AntiSpam cuccost
    TextDrawSetString(td_fuel[playerid],\"Fuel:100\"); //TextDraw frissítése
    TogglePlayerControllable(playerid,1); //És levesszük a fagyasztást a játékosról
}

 
EREDETI LEÍRÁS: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=169284

EREDETI SZERZÕ: gamer931215


LEFORDÍTOTTA: ALPHA

Ha valami hibát találsz kérlek jelezd!(Helyenként nem 100% osan ugyan az van leírva mert úgy kicsit értelmetlen dolog jött volna ki!)
 
egybe leirnátok nekem vagy beraknátok scriotbe?

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Segítsetek lécci!
« Dátum: 2011. január 22. - 20:59:47 »
Idézetet írta: sanyo date=1295726371\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5533\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csinltam egy ilyen tuning auto lerakot vagy mit!! igy néz ki de error van!! segitsetek
 
#include <a_samp>
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == blacksultan)
{
    AddVehicleComponent(562,-2693.1592,222.8470,3.9116,92.6099,1,1,1010);
   AddVehicleComponent(562,-2689.1553,204.9687,3.9950,2.0890,1,1,1028);
return 1;
}
return 1;
}

5
Szkript kérések / Segítsetek lécci!
« Dátum: 2011. január 22. - 20:59:31 »
csinltam egy ilyen tuning auto lerakot vagy mit!! igy néz ki de error van!! segitsetek
 
#include <a_samp>
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == blacksultan)
{
    AddVehicleComponent(562,-2693.1592,222.8470,3.9116,92.6099,1,1,1010);
   AddVehicleComponent(562,-2689.1553,204.9687,3.9950,2.0890,1,1,1028);
return 1;
}
return 1;
}

6
nem irnád le nekem egybe az egészet hogy en már csak bemásoljam a pwn be?

7
Szkript kérések / szkriptz
« Dátum: 2011. január 22. - 20:37:48 »
Idézetet írta: BeNiBoY date=1295723390\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5483\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ha magyar vagy, akk biztos 3x buktál nyelvtanból
 
1 szer se xd

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:szkriptz
« Dátum: 2011. január 22. - 18:41:07 »
és magyarországon élek: szabolcs-szatmár-bereg megyében. kemecsén

9
Szkript kérések / szkriptz
« Dátum: 2011. január 22. - 18:39:57 »
véletlenûl odairtam!
Edit: és magyarországon élek: szabolcs-szatmár-bereg megyében. kemecsén
IceMan: Még 1x DuplaPostolsz nem leszünk jóban!

10
Segítségkérés / Ház vevés!
« Dátum: 2011. január 22. - 14:41:17 »
ojan szerverem amit csinaltam azon müjödik de amit bérelek azon nem! miért?

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ház vevés!
« Dátum: 2011. január 22. - 12:24:41 »
igen sajnos nem tudom miert ir errort

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ház vevés!
« Dátum: 2011. január 22. - 11:23:56 »
és nem tudod mmiert ir errort?

13
Segítségkérés / Ház vevés!
« Dátum: 2011. január 22. - 11:22:36 »
oké de én kezdõ vagyok:D
E:
és nem tudod mmiert ir errort?

14
Segítségkérés / Ház vevés!
« Dátum: 2011. január 22. - 09:42:38 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=118379 itt talaltam valamit de nem tudom letölteni:S
nagyom béna vagyok!még kezdõ


na találatam de errort ir:(
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#define MAX_HOUSES 200
#pragma unused strtok
enum houseinfo
{
    HouseNames[60], //To save into the file
    HouseCost, //The house cost
    HouseOwner[24], // The house owners Name
    Float:PickupX, // PickupX
    Float:PickupY, //PickupY
    Float:PickupZ, //PickupZ
    Float:TeleX, //The house location
    Float:TeleY, //The house location
    Float:TeleZ, //The house location
    Interior, //The house Interior
    HouseSell, //House sell price
    Owned,
    Virtual
}
new HouseInfo[MAX_HOUSES][houseinfo]; //It saves all the info in this variable.
new HouseCount = -1; //House count
new PickupID[MAX_HOUSES];
new InHouse[MAX_PLAYERS] = -1;
stock CreateHouse(Filename[], Cost, Float:Pickupx, Float:Pickupy, Float:Pickupz, Float:Telex, Float:Teley, Float:Telez, interior, sell)
{
    if(!dini_Exists(\"Owners.ini\"))
    {
        dini_Create(\"Owners.ini\");
    }
  HouseCount ++;
  new ID = HouseCount; //HouseID
  format(HouseInfo[iD][HouseNames], 60, \"%s\", Filename); //Saves the HouseName into a variable
  HouseInfo[iD][HouseCost] = Cost;
  HouseInfo[iD][PickupX] = Pickupx;
  HouseInfo[iD][Virtual] = 2000000 + ID;
  HouseInfo[iD][PickupY] = Pickupy;
  HouseInfo[iD][PickupZ] = Pickupz;
  HouseInfo[iD][TeleX] = Telex;
  HouseInfo[iD][TeleY] = Teley;
  HouseInfo[iD][TeleZ] = Telez;
  HouseInfo[iD][interior] = interior;
  HouseInfo[iD][HouseSell] = sell;
  format(HouseInfo[iD][HouseOwner], 24, \"gj9043jg-er((23\");
    if(strlen(dini_Get(\"Owners.ini\", Filename))) //This is to see if there is any owner.
    {
    format(HouseInfo[iD][HouseOwner], 24, \"%s\", dini_Get(\"Owners.ini\", Filename));
    HouseInfo[iD][Owned] = 1;
    }
  PickupID[iD] = CreatePickup(1273, 23, Pickupx, Pickupy, Pickupz, -1); //Creates the pickup :).
  Create3DTextLabel(\"House\", 0x00A0F6AA, Pickupx, Pickupy, Pickupz + 0.75, 15.0, 0, 1);
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) //Pickup callback
{
  for(new J; J<MAX_HOUSES; J++) //Loops through all houses
  {
    if(pickupid == PickupID[J]) //If the pickupid is one of our house ones
    {
      new str[75];
      if(HouseInfo[J][Owned] == 1)
      {
        format(str, sizeof(str), \"~r~House Info~n~~g~Owner: ~w~%s\", HouseInfo[J][HouseOwner]);
      }
      if(HouseInfo[J][Owned] == 0)
      {
        format(str, sizeof(str), \"~r~House Info~n~~g~Owner: ~w~Nobody\");
        SendClientMessage(playerid, 0x67F6F6AA, \"This house is up for sale! Type /buy to buy it\");
      }
      new str2[100];
      format(str2, sizeof(str2), \"~g~Cost price:~w~ %d ~n~~g~Sell Price:~w~ %d\", HouseInfo[J][HouseCost], HouseInfo[J][HouseSell]);
      new str3[175];
      format(str3, sizeof(str3), \"%s~n~%s\", str, str2);
      GameTextForPlayer(playerid, str3, 3500, 3);
      return 1;
    }
  }
  return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
  public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext)
{
    if (strcmp(\"/buy\", cmdtext, true, 10) == 0)
  {
    for(new i; i<MAX_HOUSES; i++)
    {
      if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ])) continue;
                new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24);
                for(new S; S<MAX_HOUSES; S++)
                {
            if(!strcmp(dini_Get(\"Owned.ini\", HouseInfo[HouseNames]), Pname)) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You already have a house!\");
                }
                if(GetPlayerMoney(playerid) < HouseInfo[HouseCost]) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t have enough money to buy this house\");
                if(HouseInfo[Owned] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"This house is already owned!\");
                GivePlayerMoney(playerid, - HouseInfo[HouseCost]);
        GameTextForPlayer(playerid, \"~r~House Purchased!\", 2000, 3);
        HouseInfo[Owned] = 1;
        GetPlayerName(playerid, Pname, 24);
        format(HouseInfo[HouseOwner], 24, \"%s\", Pname);
        dini_Set(\"Owners.ini\", HouseInfo[HouseNames], Pname);
        return 1;
        }
        SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\");
    return 1;
  }
  if (strcmp(\"/sell\", cmdtext, true, 10) == 0)
  {
    for(new i; i<MAX_HOUSES; i++)
        {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ]))
        {
        new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24);
        if(strcmp(Pname, HouseInfo[HouseOwner])) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t own this house!\");
        GivePlayerMoney(playerid, HouseInfo[HouseSell]);
        GameTextForPlayer(playerid, \"~r~House Sold!\", 2000, 3);
        HouseInfo[Owned] = 0;
        format(HouseInfo[HouseOwner], 24, \"0943jt3u9*egjlfd\");
        dini_Unset(\"Owners.ini\", HouseInfo[HouseNames]);
        return 1;
            }
        }
    SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\");
        return 1;
  }
  if (strcmp(\"/enter\", cmdtext, true, 10) == 0)
  {
    for(new i; i<MAX_HOUSES; i++)
        {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, HouseInfo[PickupX], HouseInfo[PickupY], HouseInfo[PickupZ]))
        {
        new Pname[24]; GetPlayerName(playerid, Pname, 24);
        if(strcmp(Pname, HouseInfo[HouseOwner])) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You don\'t own this house!\");
        SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[TeleX], HouseInfo[TeleY], HouseInfo[TeleZ]);
        SetPlayerInterior(playerid, HouseInfo[interior]);
        InHouse[playerid] = i;
        SetPlayerVirtualWorld(playerid, HouseInfo[Virtual]);
        SendClientMessage(playerid, 0x00C4F6AA, \"You have entered your house\");
        return 1;
      }
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not close enough to a house\");
    return 1;
  }
  if (strcmp(\"/exit\", cmdtext, true, 10) == 0)
  {
    if(InHouse[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"You are not in a house\");
    SetPlayerPos(playerid, HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupX], HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupY], HouseInfo[inHouse[playerid]][PickupZ]);
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
    SendClientMessage(playerid, 0x00C4F6AA, \"You have exited your house\");
    InHouse[playerid] = -1;
    return 1;
  }
  return 0;
}
 
ezt irja: C:\\DOCUME~1\\sanyo\\Asztal\\garhause.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: \"dini\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
segits lecci
 
IceMan: Használd a [ code ] [ /code ] -t !

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ház vevés!
« Dátum: 2011. január 22. - 09:36:56 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=118379 itt talaltam valamit de nem tudom letölteni:S
nagyom béna vagyok!még kezdõ

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal