Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - P3ti

Oldalak: [1] 2 3 ... 21
1
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2016. január 18. - 14:40:39 »
[hs width=288 height=162]http://i.imgur.com/rSfdHzR.png[/hs]

2
Kérdések, Segítség / SAMP - Runtime error.
« Dátum: 2015. július 08. - 18:03:32 »
DirectX End User Runtime?

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -
« Dátum: 2015. július 07. - 21:09:42 »
Inkább nem. :D

4
Pluginok és Programok / AnimIndexHelper
« Dátum: 2015. június 30. - 17:33:49 »
Idézetet írta: Vic15 date=1435497419\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54653\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
P3ti felrobbantottad a számítógépem :( Vehetek újat :(
UI.: Az asztal is ketté tört a robbanáskor.
 
Hát ezek a kémprogramok már csak ilyenek.. :)

5
Multiplayer / VCMP hiba
« Dátum: 2015. június 24. - 00:47:04 »
Próbáld meg rendszergazdaként futtatni a VC:MP-t.

6
Pluginok és Programok / AnimIndexHelper
« Dátum: 2015. június 16. - 21:01:01 »
Idézetet írta: spaceghost date=1434479875\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54653\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nincs benne kémprogram véletlen hm?
 
persze hogy van

7
Pluginok és Programok / AnimIndexHelper
« Dátum: 2015. június 11. - 23:12:47 »
Sziasztok, készítettem egy egyszerű, parancssoros programot, amely tartalmazza az összes SA:MP animációt és lekérhető vele az animáció ID-je név alapján és fordítva.
\"35K9pif.png\"
Letöltés

8
Off Telep / SA-MP rendszámtábla háttér.
« Dátum: 2015. június 03. - 20:16:24 »
samp.saa --> vehicle.txd
CustomSAA2-vel be tudod tölteni a saját textúrádat, vagy rákeresel a bináris fájlban erre a stringre: \"MODELS\\GENERIC\\VEHICLE.TXD\" (hosszán ne változtass) és átírod mondjuk a kiterjesztést, aztán onnan fogja betölteni a játék.
Úgy is meg lehet oldani, hogy új SAA2 fájlt hozol létre (a 0.2xu1 forrásban benne van hozzá minden) aztán abba belerakod, viszont ez sokkal bonyolultabb, mint az első kettő módszer.

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bully Multiplayer
« Dátum: 2015. május 09. - 13:06:59 »
Idézetet írta: krook date=1431167767\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51529\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hogyan haladtok? :)
 
Jelenleg a játékban lévő singleplayer funkciók és scriptek letiltásának tökéletesítésén és a szerveren (lua scripting, linux támogatás stb.) dolgozgatunk.
Emellett tervezzük elindítani a weboldalt, fórumot, wikit, IRC csatornát, de ezek még előkészületek alatt állnak.
Az utóbbi hónapokban jelentős haladást értünk el szinkronizáció és grafikus felület terén, lassan érkezni fog egy gameplay videó.
A csapat 3 fejlesztőből (Pabloko, MyU és én), 2 community managerből (SWEGTA, Salwador) és egy webdesignerből (Deststrom) áll jelenleg, a project vezetője/tulajdonosa én vagyok.
[hs width=256 height=144]http://bully-mp.com/graphics/screens/16.png[/hs]

10
Archívum / Fű object törlése.
« Dátum: 2015. május 04. - 12:22:52 »
A video beállításokban elvileg ki tudod kapcsolni, más lehetőség tudtommal nincs.
A dxGetStatus() funkcióval le tudod kérdezni, hogy a játékosnak ki van-e kapcsolva. (SettingGrassEffect)

11
Archívum / .luac file megnyitása
« Dátum: 2015. május 04. - 12:13:29 »
A .luac fájlok lua bytecode-ra lefordított .lua fájlok, sokszor még extra védelemmel (obfuscation) a visszafejtés ellen.
Mivel ezeket a scripteket a lua VM-nek nem kell valós időben lefordítani, ezért sokkal gyorsabban lefutnak.
Léteznek lua decompilerek (luadec, unluac, luatool), de viszont nem hiszem, hogy az MTA weboldalán fordított scripteket visszafejti valamelyik, pláne nem tökéletesen.

12
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7 RC6
« Dátum: 2015. április 27. - 17:30:08 »
Idézetet írta: DrAkE date=1430074887\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52289\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"141qpi1.jpg\"
 
;)
[hs width=256 height=144]http://i.imgur.com/AJvoivd.png[/hs]

13
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7 RC6
« Dátum: 2015. április 27. - 16:59:05 »

SA-MP 0.3.7 RC6 Client/Server update
- Adds simple static actor system. There are cases where it requires too much effort to create a new NPC, and you don\'t want to use up an additional player slot. The \'actor\' system has been added for these cases. See a_actor.inc for a list of functions.
- Fixes a problem with the server browser where the server properties window showed Map instead of Language.
 
[/quote]

14
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.7 RC6
« Dátum: 2015. április 26. - 02:39:36 »

SA-MP 0.3.7 RC5 Client/Server update
- Fixes a problem with txd texture loading introduced in 0.3.7-RC4 which could cause map objects to become white (rendered with no texture) if a TextDraw txd sprite was created and destroyed.
- Upgrades connection cookie system: adds server variable \"connseedtime\" to specify how often the connection cookie seed value updates.
- Adds native SetObjectsDefaultCameraCol(disable); which can be called to set the default value of the camera collisions for newly created objects.
- Adds server variable \"language (string)\". \"Language\" replaces the \"Map\" column and filter in the SA-MP server browser. This can be set to any value by the server owner. The \"mapname\" variable will still appear in the rules list.
Notice: SA-MP 0.3.7 is currently in feature lock-down. This will likely be the final RC testing phase for 0.3.7.
 
[/quote]
Megérkezett az RC5.

15
Leírások/Útmutatók/Segítség / IVMP folyamatosan leáll..
« Dátum: 2015. április 25. - 11:17:11 »
A v1.0.7.0-es patchet feltelepítetted?

Oldalak: [1] 2 3 ... 21
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal