Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Treuce

Oldalak: [1]
1
Munkaerő keresés / DayZ Modra Mapper/Kezdő Scripter
« Dátum: 2014. november 11. - 21:51:58 »
Hali. Olyan ember kellene nekem aki DayZ modban kicsit jártas már, és tudja mi merre található benne script ügyileg. Nem kell hogy profi scripter legyen, hanem hogy inkább ketten össze tudjunk rakni egy rendes modot. Emelett az se lenne gond ha mapolni is tudna valamennyire. Aki cserébe valami fizetséget vár, az ne is írjon mivel ezt én is úgy tekintem mint egy kis időtöltés, nem komolyabban. Ha kész lesz a mod akkor lehet hogy szerver is jön, de ezt még nem tudom..

2
Archívum / gate system
« Dátum: 2014. november 10. - 16:22:41 »
Ennyi az egész. Legalábbis én így csináltam a kapukat..
 

gate = createObject(id,x,y,z, rotx, roty, rotz)
open = false
function checkOpen(source)
if ( open == true ) then
open = false
gateClose(source)
else
open = true
gateOpen(source)
end
end
function gateOpen(source)
moveObject( gate, 2000, x, y, z )
end
function gateClose(source)
moveObject( gate, 2000, x, y, z )
end
addCommandHandler(\"command\", checkOpen)

3
Archívum / Alap register, login kivétele
« Dátum: 2014. november 09. - 17:24:54 »
Idézetet írta: Castle date=1415549850\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55745\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv.
Valaki megtudná mondani hogy ami van alapból az mta szerverbe /login /register parancs hogyan lehet kivenni?
 
Gamemode? Play vagy mi? Mert én eddig alap mtaban nem láttam ilyeneket..

4
Archívum / Csatlakozó szöveg
« Dátum: 2014. november 09. - 15:20:02 »
Alap szinten adminpanelben van erre funkció, de tudtommal az csak 1 soros..

5
Archívum / cleo mód
« Dátum: 2014. november 05. - 22:27:14 »
Anno én már feltettem magamnak illetve másnak is, és annyi választ kaptam hogy nagyon régen ki lett véve..

6
Archívum / Mapeditor server
« Dátum: 2014. november 03. - 21:30:40 »
Holnap próbálkozok vele még, azóta eszembe jutott pár dolog hogy anno hogyan oldottam meg..Zárok egyenlőre. Kössz

7
Archívum / Villogó mappolás.
« Dátum: 2014. november 03. - 18:32:45 »
Metat se felejtsd el és persze elindítani..

8
Archívum / Mapeditor server
« Dátum: 2014. november 02. - 18:01:08 »
Próbáltam mindenhogy..kapcsoltam ki tűzfalat, nyitottam portot..Hamachi IPnél meg nem talált HTTP servert amikor azt kikapcsoltam  akkor is valami hiba volt benne..

9
Archívum / Mapeditor server
« Dátum: 2014. november 02. - 13:04:04 »
Nem ez a probléma. El van indítva amikor fellépek a szerverre..Az a gond hogy más nem tud feljönni hiába vagyunk hamachin egy hálózatban vagy hiába nyitok portot..

10
Archívum / Mapeditor server
« Dátum: 2014. november 02. - 12:53:16 »
Hali. Annyi lenne a baj hogy valamiért nem akar felengedni senkit a map editor szerveremre, hiába van nyitva port és hamachi is elindítva semmi..Próbáltam különféle configgal elindítani de nem jó..

11
Archívum / Desert Eagle bug?
« Dátum: 2014. november 01. - 13:44:35 »
Látatlanba semmit nem mondok, de egyébként megnézed ennek az objectnek az idjét aztán megkeresed a scriptben valahol ahol desert-el kapcsolatos sorokat is találsz..

12
Archívum / DayZ Mod error
« Dátum: 2014. október 31. - 16:23:51 »
Hali. Van egy kis probléma az editelt 0.7-es modban amire ötletem sincs hogyan kellene javítani mivel se a debug se a console nem dob semmi errort..Annyit tudok hogy a database mentéssel van valami baja..
Annyi az egész hogy ha újraindítom a DayZt akkor fekete kép fogad a játékban, ez reconnect után jó lesz de viszont a járművek eltűnnek, tentekkel még nem próbálkoztam. Van a DayZben alapvetően egy script arra hogy mindent elmentsen de nem működik, anno javítottuk de már nem tudom hogy mi is volt a hibája..
login.lua fájlban található az alap script.
function saveallvehicles(ps, command)
  counter = 0
  counterTent = 0
  local vehicleManager = getAccount(\"vehicleManager\", \"ds4f9$\")
  for i, col in ipairs(getElementsByType(\"colshape\")) do
    local veh = getElementData(col, \"vehicle\")
    local helicrash = getElementData(col, \"helicrash\")
    local hospitalbox = getElementData(col, \"hospitalbox\")
    local tent = getElementData(col, \"tent\")
    if veh and not helicrash or veh and not hospitalbox then
      if tent then
        counterTent = counterTent + 1
        account = getAccount(\"tent_number_\" .. counterTent, \"ds4f9$\") or false
        if not account then
          account = addAccount(\"tent_number_\" .. counterTent, \"ds4f9$\")
        end
        do
          local tent = getElementData(col, \"parent\")
          local x, y, z = getElementPosition(tent)
          local rx, ry, rz = getElementRotation(tent)
          setAccountData(account, \"last_x\", x)
          setAccountData(account, \"last_y\", y)
          setAccountData(account, \"last_z\", z)
          setAccountData(account, \"last_rx\", rx)
          setAccountData(account, \"last_ry\", ry)
          setAccountData(account, \"last_rz\", rz)
          for i, data in ipairs(vehicleDataTable) do
            setAccountData(account, data[1], getElementData(col, data[1]))
          end
        end
      else
        counter = counter + 1
        account = getAccount(\"vehicle_number_\" .. counter, \"ds4f9$\") or false
        if not account then
          account = addAccount(\"vehicle_number_\" .. counter, \"ds4f9$\")
        end
        setAccountData(account, \"spawn_x\", getElementData(col, \"spawn\")[2])
        setAccountData(account, \"spawn_y\", getElementData(col, \"spawn\")[3])
        setAccountData(account, \"spawn_z\", getElementData(col, \"spawn\")[4])
        for i, data in ipairs(vehicleDataTable) do
          setAccountData(account, data[1], getElementData(col, data[1]))
        end
        local vehicle = getElementData(col, \"parent\")
        local model = getElementModel(vehicle)
        local x, y, z = getElementPosition(vehicle)
        local rx, ry, rz = getElementRotation(vehicle)
        local health = getElementHealth(vehicle)
        setAccountData(account, \"last_x\", x)
        setAccountData(account, \"last_y\", y)
        setAccountData(account, \"last_z\", z)
        setAccountData(account, \"last_rx\", rx)
        setAccountData(account, \"last_ry\", ry)
        setAccountData(account, \"last_rz\", rz)
        setAccountData(account, \"health\", health)
        setAccountData(account, \"model\", model)
        setAccountData(account, \"isExploded\", getElementData(vehicle, \"isExploded\") or false)
      end
    end
    setAccountData(vehicleManager, \"vehicleamount\", counter)
    setAccountData(vehicleManager, \"tentamount\", counterTent)
  end
end
addEventHandler(\"onResourceStop\", getResourceRootElement(getThisResource()), saveallvehicles)
function doBackup()
  outputChatBox(\"Server Backup...\", getRootElement(), 27, 89, 224, true)
  saveallvehicles()
  outputChatBox(\"Done!\", getRootElement(), 27, 89, 224, true)
end
function checkDoBackup()
  if gameplayVariables.backupenabled then
    setTimer(doBackup, 86400000, 0)
  end
end
checkDoBackup()
function createVehicleOnServerStart()
  local vehicleManager = getAccount(\"vehicleManager\", \"ds4f9$\")
  for i = 1, getAccountData(vehicleManager, \"vehicleamount\") or 0 do
    wastedVehicle = false
    vehicle = getAccount(\"vehicle_number_\" .. i, \"ds4f9$\")
    if not vehicle then
      break
    end
    if getAccountData(vehicle, \"isExploded\") == true then
      setAccountData(vehicle, \"health\", 1000)
      wastedVehicle = true
    end
    local veh = createVehicle(getAccountData(vehicle, \"model\"), getAccountData(vehicle, \"last_x\"), getAccountData(vehicle, \"last_y\"), getAccountData(vehicle, \"last_z\"), getAccountData(vehicle, \"last_rx\"), getAccountData(vehicle, \"last_ry\"), getAccountData(vehicle, \"last_rz\"))
    vehCol = createColSphere(getAccountData(vehicle, \"last_x\"), getAccountData(vehicle, \"last_y\"), getAccountData(vehicle, \"last_z\"), 4)
    attachElements(vehCol, veh, 0, 0, 0)
    setElementData(vehCol, \"parent\", veh)
    setElementData(veh, \"parent\", vehCol)
    setElementData(vehCol, \"vehicle\", true)
    setElementData(vehCol, \"MAX_Slots\", getAccountData(vehicle, \"MAX_Slots\"))
    setElementHealth(veh, getAccountData(vehicle, \"health\"))
    xxx, yyy, zzz = getAccountData(vehicle, \"spawn_x\"), getAccountData(vehicle, \"spawn_y\"), getAccountData(vehicle, \"spawn_z\")
    setElementData(vehCol, \"spawn\", {
      getAccountData(vehicle, \"model\"),
      xxx,
      yyy,
      zzz
    })
    if wastedVehicle then
      if getAccountData(vehicle, \"model\") == 497 then
        item_id = math.random(table.size(hunterSpawns))
        xxx, yyy, zzz = hunterSpawns[item_id][1], hunterSpawns[item_id][2], hunterSpawns[item_id][3]
      end
      if getAccountData(vehicle, \"model\") == 487 then
        local item_id = math.random(table.size(maverikSpawns))
        x, y, z = maverikSpawns[item_id][1], maverikSpawns[item_id][2], maverikSpawns[item_id][3]
      end
      setElementPosition(veh, xxx, yyy, zzz + 1)
      setElementRotation(veh, 0, 0, 0)
      local tires, engine = getVehicleAddonInfos(getElementModel(veh))
      setElementData(vehCol, \"Tire_inVehicle\", math.random(0, tires))
      setElementData(vehCol, \"Engine_inVehicle\", math.random(0, engine))
    end
    setElementData(vehCol, \"fuel\", getAccountData(vehicle, \"fuel\"))
    if not wastedVehicle then
      for i, data in ipairs(vehicleDataTable) do
        setElementData(vehCol, data[1], getAccountData(vehicle, data[1]))
      end
    else
      if getElementModel(veh) == 433 or getElementModel(veh) == 470 then
        for i, items in ipairs(lootItems.helicrashsides) do
          local randomNumber = math.random(1, 10)
          if randomNumber == 5 then
            setElementData(vehCol, items[1], math.random(1, 2))
          end
        end
      end
      setElementData(vehCol, \"fuel\", 10)
    end
  end
  for i = 1, getAccountData(vehicleManager, \"tentamount\") or 0 do
    tentData = getAccount(\"tent_number_\" .. i, \"ds4f9$\")
    if not tentData then
      break
    end
    tent = createObject(3243, getAccountData(tentData, \"last_x\"), getAccountData(tentData, \"last_y\"), getAccountData(tentData, \"last_z\"), 0, 0, getAccountData(tentData, \"last_rz\") or 0)
    setObjectScale(tent, 1.3)
    tentCol = createColSphere(getAccountData(tentData, \"last_x\"), getAccountData(tentData, \"last_y\"), getAccountData(tentData, \"last_z\"), 4)
    attachElements(tentCol, tent, 0, 0, 0)
    setElementData(tentCol, \"parent\", tent)
    setElementData(tent, \"parent\", tentCol)
    setElementData(tentCol, \"tent\", true)
    setElementData(tentCol, \"vehicle\", true)
    setElementData(tentCol, \"MAX_Slots\", 100)
    for i, data in ipairs(vehicleDataTable) do
      setElementData(tentCol, data[1], getAccountData(tentData, data[1]))
    end
  end
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), createVehicleOnServerStart)

13
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
« Dátum: 2014. október 31. - 16:19:26 »
Epoch-ot MTAba áthozni nem egyszerű, mivel Epochban egyszerűen túl összetett minden, damagasystem, építés arról nem is beszélve hogy GTAban nincsen elég fegyver..Egyébként meg nem kell teljesen újat írni. Alapnak jó bármelyik mod csak inkább a türelem van benne mert nagyon szét vannak szórva a dolgok..

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal