Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Munkaerő keresés / DayZ Modra Mapper/Kezdő Scripter« Dátum: 2014. november 11. - 21:51:58 »
Hali. Olyan ember kellene nekem aki DayZ modban kicsit jártas már, és tudja mi merre található benne script ügyileg. Nem kell hogy profi scripter legyen, hanem hogy inkább ketten össze tudjunk rakni egy rendes modot. Emelett az se lenne gond ha mapolni is tudna valamennyire. Aki cserébe valami fizetséget vár, az ne is írjon mivel ezt én is úgy tekintem mint egy kis időtöltés, nem komolyabban. Ha kész lesz a mod akkor lehet hogy szerver is jön, de ezt még nem tudom..
2
Archívum / gate system« Dátum: 2014. november 10. - 16:22:41 »
Ennyi az egész. Legalábbis én így csináltam a kapukat..
3
Archívum / Alap register, login kivétele« Dátum: 2014. november 09. - 17:24:54 »Idézetet írta: Castle date=1415549850\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55745\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Üdv.Gamemode? Play vagy mi? Mert én eddig alap mtaban nem láttam ilyeneket.. 4
Archívum / Csatlakozó szöveg« Dátum: 2014. november 09. - 15:20:02 »
Alap szinten adminpanelben van erre funkció, de tudtommal az csak 1 soros..
6
Archívum / Mapeditor server« Dátum: 2014. november 03. - 21:30:40 »
Holnap próbálkozok vele még, azóta eszembe jutott pár dolog hogy anno hogyan oldottam meg..Zárok egyenlőre. Kössz
7
Archívum / Villogó mappolás.« Dátum: 2014. november 03. - 18:32:45 »
Metat se felejtsd el és persze elindítani..
8
Archívum / Mapeditor server« Dátum: 2014. november 02. - 18:01:08 »
Próbáltam mindenhogy..kapcsoltam ki tűzfalat, nyitottam portot..Hamachi IPnél meg nem talált HTTP servert amikor azt kikapcsoltam akkor is valami hiba volt benne..
9
Archívum / Mapeditor server« Dátum: 2014. november 02. - 13:04:04 »
Nem ez a probléma. El van indítva amikor fellépek a szerverre..Az a gond hogy más nem tud feljönni hiába vagyunk hamachin egy hálózatban vagy hiába nyitok portot..
10
Archívum / Mapeditor server« Dátum: 2014. november 02. - 12:53:16 »
Hali. Annyi lenne a baj hogy valamiért nem akar felengedni senkit a map editor szerveremre, hiába van nyitva port és hamachi is elindítva semmi..Próbáltam különféle configgal elindítani de nem jó..
11
Archívum / Desert Eagle bug?« Dátum: 2014. november 01. - 13:44:35 »
Látatlanba semmit nem mondok, de egyébként megnézed ennek az objectnek az idjét aztán megkeresed a scriptben valahol ahol desert-el kapcsolatos sorokat is találsz..
12
Archívum / DayZ Mod error« Dátum: 2014. október 31. - 16:23:51 »
Hali. Van egy kis probléma az editelt 0.7-es modban amire ötletem sincs hogyan kellene javítani mivel se a debug se a console nem dob semmi errort..Annyit tudok hogy a database mentéssel van valami baja..
Annyi az egész hogy ha újraindítom a DayZt akkor fekete kép fogad a játékban, ez reconnect után jó lesz de viszont a járművek eltűnnek, tentekkel még nem próbálkoztam. Van a DayZben alapvetően egy script arra hogy mindent elmentsen de nem működik, anno javítottuk de már nem tudom hogy mi is volt a hibája.. login.lua fájlban található az alap script. function saveallvehicles(ps, command) counter = 0 counterTent = 0 local vehicleManager = getAccount(\"vehicleManager\", \"ds4f9$\") for i, col in ipairs(getElementsByType(\"colshape\")) do local veh = getElementData(col, \"vehicle\") local helicrash = getElementData(col, \"helicrash\") local hospitalbox = getElementData(col, \"hospitalbox\") local tent = getElementData(col, \"tent\") if veh and not helicrash or veh and not hospitalbox then if tent then counterTent = counterTent + 1 account = getAccount(\"tent_number_\" .. counterTent, \"ds4f9$\") or false if not account then account = addAccount(\"tent_number_\" .. counterTent, \"ds4f9$\") end do local tent = getElementData(col, \"parent\") local x, y, z = getElementPosition(tent) local rx, ry, rz = getElementRotation(tent) setAccountData(account, \"last_x\", x) setAccountData(account, \"last_y\", y) setAccountData(account, \"last_z\", z) setAccountData(account, \"last_rx\", rx) setAccountData(account, \"last_ry\", ry) setAccountData(account, \"last_rz\", rz) for i, data in ipairs(vehicleDataTable) do setAccountData(account, data[1], getElementData(col, data[1])) end end else counter = counter + 1 account = getAccount(\"vehicle_number_\" .. counter, \"ds4f9$\") or false if not account then account = addAccount(\"vehicle_number_\" .. counter, \"ds4f9$\") end setAccountData(account, \"spawn_x\", getElementData(col, \"spawn\")[2]) setAccountData(account, \"spawn_y\", getElementData(col, \"spawn\")[3]) setAccountData(account, \"spawn_z\", getElementData(col, \"spawn\")[4]) for i, data in ipairs(vehicleDataTable) do setAccountData(account, data[1], getElementData(col, data[1])) end local vehicle = getElementData(col, \"parent\") local model = getElementModel(vehicle) local x, y, z = getElementPosition(vehicle) local rx, ry, rz = getElementRotation(vehicle) local health = getElementHealth(vehicle) setAccountData(account, \"last_x\", x) setAccountData(account, \"last_y\", y) setAccountData(account, \"last_z\", z) setAccountData(account, \"last_rx\", rx) setAccountData(account, \"last_ry\", ry) setAccountData(account, \"last_rz\", rz) setAccountData(account, \"health\", health) setAccountData(account, \"model\", model) setAccountData(account, \"isExploded\", getElementData(vehicle, \"isExploded\") or false) end end setAccountData(vehicleManager, \"vehicleamount\", counter) setAccountData(vehicleManager, \"tentamount\", counterTent) end end addEventHandler(\"onResourceStop\", getResourceRootElement(getThisResource()), saveallvehicles) function doBackup() outputChatBox(\"Server Backup...\", getRootElement(), 27, 89, 224, true) saveallvehicles() outputChatBox(\"Done!\", getRootElement(), 27, 89, 224, true) end function checkDoBackup() if gameplayVariables.backupenabled then setTimer(doBackup, 86400000, 0) end end checkDoBackup() function createVehicleOnServerStart() local vehicleManager = getAccount(\"vehicleManager\", \"ds4f9$\") for i = 1, getAccountData(vehicleManager, \"vehicleamount\") or 0 do wastedVehicle = false vehicle = getAccount(\"vehicle_number_\" .. i, \"ds4f9$\") if not vehicle then break end if getAccountData(vehicle, \"isExploded\") == true then setAccountData(vehicle, \"health\", 1000) wastedVehicle = true end local veh = createVehicle(getAccountData(vehicle, \"model\"), getAccountData(vehicle, \"last_x\"), getAccountData(vehicle, \"last_y\"), getAccountData(vehicle, \"last_z\"), getAccountData(vehicle, \"last_rx\"), getAccountData(vehicle, \"last_ry\"), getAccountData(vehicle, \"last_rz\")) vehCol = createColSphere(getAccountData(vehicle, \"last_x\"), getAccountData(vehicle, \"last_y\"), getAccountData(vehicle, \"last_z\"), 4) attachElements(vehCol, veh, 0, 0, 0) setElementData(vehCol, \"parent\", veh) setElementData(veh, \"parent\", vehCol) setElementData(vehCol, \"vehicle\", true) setElementData(vehCol, \"MAX_Slots\", getAccountData(vehicle, \"MAX_Slots\")) setElementHealth(veh, getAccountData(vehicle, \"health\")) xxx, yyy, zzz = getAccountData(vehicle, \"spawn_x\"), getAccountData(vehicle, \"spawn_y\"), getAccountData(vehicle, \"spawn_z\") setElementData(vehCol, \"spawn\", { getAccountData(vehicle, \"model\"), xxx, yyy, zzz }) if wastedVehicle then if getAccountData(vehicle, \"model\") == 497 then item_id = math.random(table.size(hunterSpawns)) xxx, yyy, zzz = hunterSpawns[item_id][1], hunterSpawns[item_id][2], hunterSpawns[item_id][3] end if getAccountData(vehicle, \"model\") == 487 then local item_id = math.random(table.size(maverikSpawns)) x, y, z = maverikSpawns[item_id][1], maverikSpawns[item_id][2], maverikSpawns[item_id][3] end setElementPosition(veh, xxx, yyy, zzz + 1) setElementRotation(veh, 0, 0, 0) local tires, engine = getVehicleAddonInfos(getElementModel(veh)) setElementData(vehCol, \"Tire_inVehicle\", math.random(0, tires)) setElementData(vehCol, \"Engine_inVehicle\", math.random(0, engine)) end setElementData(vehCol, \"fuel\", getAccountData(vehicle, \"fuel\")) if not wastedVehicle then for i, data in ipairs(vehicleDataTable) do setElementData(vehCol, data[1], getAccountData(vehicle, data[1])) end else if getElementModel(veh) == 433 or getElementModel(veh) == 470 then for i, items in ipairs(lootItems.helicrashsides) do local randomNumber = math.random(1, 10) if randomNumber == 5 then setElementData(vehCol, items[1], math.random(1, 2)) end end end setElementData(vehCol, \"fuel\", 10) end end for i = 1, getAccountData(vehicleManager, \"tentamount\") or 0 do tentData = getAccount(\"tent_number_\" .. i, \"ds4f9$\") if not tentData then break end tent = createObject(3243, getAccountData(tentData, \"last_x\"), getAccountData(tentData, \"last_y\"), getAccountData(tentData, \"last_z\"), 0, 0, getAccountData(tentData, \"last_rz\") or 0) setObjectScale(tent, 1.3) tentCol = createColSphere(getAccountData(tentData, \"last_x\"), getAccountData(tentData, \"last_y\"), getAccountData(tentData, \"last_z\"), 4) attachElements(tentCol, tent, 0, 0, 0) setElementData(tentCol, \"parent\", tent) setElementData(tent, \"parent\", tentCol) setElementData(tentCol, \"tent\", true) setElementData(tentCol, \"vehicle\", true) setElementData(tentCol, \"MAX_Slots\", 100) for i, data in ipairs(vehicleDataTable) do setElementData(tentCol, data[1], getAccountData(tentData, data[1])) end end end addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), createVehicleOnServerStart) 13
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil« Dátum: 2014. október 31. - 16:19:26 »
Epoch-ot MTAba áthozni nem egyszerű, mivel Epochban egyszerűen túl összetett minden, damagasystem, építés arról nem is beszélve hogy GTAban nincsen elég fegyver..Egyébként meg nem kell teljesen újat írni. Alapnak jó bármelyik mod csak inkább a türelem van benne mert nagyon szét vannak szórva a dolgok..
Oldalak: [1]
|