DisableLoadUnloadFSMsg(); megoldható? Igen Ráadásul ott csak NOP-ra kell írni azt a részt, amikor küldi az üzenetet.0.3e ha kijött, akkor lehet róla szó. [/quote]Ja csak akkor kell valami funkció is ha nem sikerül pl OnFilterScriptInitFailed(name[]) amit csak egy másik scriptben lehetne használni [/quote]Na? Akkor lehet róla szó? [/quote]Nem akarom ismételgetni, de... ^^Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 21. - 13:27:06 )Meg az a másik dolog, hogy nem igazán érdekel, szóval úgy igen meglehet valamit csinálni... [/quote]Ezt egyébként nem igazán értem. Nem azt irtam, hogy lehet azzal valamit csinálni, hanem hogy jó lenne, ha azt is meg tudnád oldani, ha nem sikerül, akkor nem.
DisableLoadUnloadFSMsg(); megoldható?
Meg az a másik dolog, hogy nem igazán érdekel, szóval úgy igen meglehet valamit csinálni... [/quote]Ezt egyébként nem igazán értem. Nem azt irtam, hogy lehet azzal valamit csinálni, hanem hogy jó lenne, ha azt is meg tudnád oldani, ha nem sikerül, akkor nem.
native SetPlayerAdmin(playerid, bool:admin); // Játékos RCON adminnak állítása vagy kidobása.native LoadFilterScript(scriptname[]); // Filterscript betöltése. Azzal a külömbséggel, hogy ez 1-el tér vissza ha sikeresen betöltõdött, 0-val ha nem.native UnLoadFilterScript(scriptname[]); // Ugyanaz, mint a fenti.
Unatkoztam kicsit RemoveRule-t is próbáltam megcsinálni, benne is van, de valamiért az nem mûködik. Ez lényegtelen ilyen kis mennyiségnél, ott van a ModifyFlag. native SetPlayerAdmin(playerid, bool:admin); // Játékos RCON adminnak állítása vagy kidobása.native LoadFilterScript(scriptname[]); // Filterscript betöltése. Azzal a külömbséggel, hogy ez 1-el tér vissza ha sikeresen betöltõdött, 0-val ha nem.native UnLoadFilterScript(scriptname[]); // Ugyanaz, mint a fenti.
native SetPlayerGravity(playerid, Float:gravity);native CreatePlayerExplosion(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, type, Float:radius);
CMD:mygrav(playerid,params[]){SetPlayerGravity(playerid,floatstr(params));return 1;}CMD:expl(playerid){new Float:p[3];GetPlayerPos(playerid, p[0], p[1], p[2]);CreatePlayerExplosion(playerid, p[0], p[1], p[2], 0, 5);return 1;}
bs.Write(( * ((int*)¶ms[2]) )); bs.Write(( * ((int*)¶ms[3]) )); bs.Write(( * ((int*)¶ms[4]) ));
bs.Write(( * ((int*)¶ms[2]) )); bs.Write(( * ((int*)¶ms[4]) )); bs.Write(( * ((int*)¶ms[3]) ));