Szerző Téma: YSF - kurta999\'s version  (Megtekintve 27934 alkalommal)

Koncz_Norbert

  • Vendég
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #15 Dátum: 2012. Február 27. - 20:45:49 »
0
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1330371706\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mikor lesz SetPlayerGravity? :DBeirtam Google-be, hogy SetPlayerGravity
 
Ez IV:MP, nem SA:MP.

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #16 Dátum: 2012. Február 27. - 20:52:22 »
0
Idézetet írta: Koncz_Norbert date=1330371949\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Mikor lesz SetPlayerGravity? :DBeirtam Google-be, hogy SetPlayerGravity
 
Ez IV:MP, nem SA:MP.
 
[/quote]
Azt tudom... Csak odairtam (igy utólag - nem tudom miért :D)
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1292980&postcount=989
« Utoljára szerkesztve: 2012. Február 27. - 20:57:35 írta Hun_Norberto »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #17 Dátum: 2012. Február 27. - 22:13:54 »
0
Azon már annyiszor baszakodtam, de valahogy soha nemjött össze..
Azokat a kibasz.ott címeket nem olyan egyszerû kikeresni, mert nincs mi szerint keresni, mint a Szerver Rule-nél. Ott mindig volt egy fix pont és azszerint kerestem ki, de itt nincs fix pont. Assembly kódot meg nem nagyon vágom, úgyhogy..

Koncz_Norbert

  • Vendég
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #18 Dátum: 2012. Február 27. - 22:24:49 »
0
Ha továbbra sem változott a \'void CGame::SetGravity( ); ...\' akkor bitStream segítségével le lehet kérdezni illetve alkalmazni a funkciót.
 
Idézetet írta: kurta999 date=1330377234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azon már annyiszor **szakodtam, de valahogy soha nemjött össze..
Azokat a ki**sz.ott címeket nem olyan egyszerû kikeresni, mert nincs mi szerint keresni, mint a Szerver Rule-nél. Ott mindig volt egy fix pont és azszerint kerestem ki, de itt nincs fix pont. Assembly kódot meg nem nagyon vágom, úgyhogy..
 
0x863984 ... Mást nem kell lekérdezni.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #19 Dátum: 2012. Február 29. - 21:21:41 »
0
Idézetet írta: Koncz_Norbert date=1330377889\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha továbbra sem változott a \'void CGame::SetGravity( ); ...\' akkor bitStream segítségével le lehet kérdezni illetve alkalmazni a funkciót.
 

Azon már annyiszor **szakodtam, de valahogy soha nemjött össze..
Azokat a ki**sz.ott címeket nem olyan egyszerû kikeresni, mert nincs mi szerint keresni, mint a Szerver Rule-nél. Ott mindig volt egy fix pont és azszerint kerestem ki, de itt nincs fix pont. Assembly kódot meg nem nagyon vágom, úgyhogy..
 
0x863984 ... Mást nem kell lekérdezni.
 
[/quote]
Csak az a baj, hogy itt ugyanúgy állítja a gravitációt, mint a szerver, csak nem mindeinek küldi el azt, hanem a megadott játékosnak és ott jön a probléma, amikor a \"játékost\" kérdezi le. Ott nemjók a címek. Send, GetID, Write meg ezek a sza.rságok

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #20 Dátum: 2012. Március 06. - 19:07:09 »
0
Idézetet írta: kurta999 date=1327255129\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja.
 
A CreatePlayerObject nem ilyen elven mûködik?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 06. - 19:47:12 írta Hun_Norberto »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #21 Dátum: 2012. Március 06. - 20:12:10 »
0
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1331057229\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja.
 
A CreatePlayerObject nem ilyen elven mûködik?
 
[/quote]
Arra van alapból függvény, de ha te akarsz csak külön adatot küldeni a játékosnak, az lényegibe már hamis adat és megszegi a szabályzatot.
Bár ha csak SetPlayerGravity()-t használnál, vagy egyéb ilyen apró marhaságot, azzal szerintem nem problémáznának..
Amúgy majd frissítem 0.3e-re a megjelenés után!
A frissítés mûveletét is leírhatom, mivel ehhez tudomány nem igazán kell :D (A SetServerRule, AddServerRule-re értem)

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #22 Dátum: 2012. Március 07. - 20:42:23 »
0
Idézetet írta: kurta999 date=1331061130\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja.
 
A CreatePlayerObject nem ilyen elven mûködik?
 
[/quote]
Arra van alapból függvény, de ha te akarsz csak külön adatot küldeni a játékosnak, az lényegibe már hamis adat és megszegi a szabályzatot.
Bár ha csak SetPlayerGravity()-t használnál, vagy egyéb ilyen apró marhaságot, azzal szerintem nem problémáznának..
Amúgy majd frissítem 0.3e-re a megjelenés után!
A frissítés mûveletét is leírhatom, mivel ehhez tudomány nem igazán kell :D (A SetServerRule, AddServerRule-re értem)
 
[/quote]
Akkor beirom a 0.3e suggestions-ba, hátha alap függvényként megcsinálják :D

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #23 Dátum: 2012. Március 07. - 20:55:00 »
0
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1331149343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja.
 
A CreatePlayerObject nem ilyen elven mûködik?
 
[/quote]
Arra van alapból függvény, de ha te akarsz csak külön adatot küldeni a játékosnak, az lényegibe már hamis adat és megszegi a szabályzatot.
Bár ha csak SetPlayerGravity()-t használnál, vagy egyéb ilyen apró marhaságot, azzal szerintem nem problémáznának..
Amúgy majd frissítem 0.3e-re a megjelenés után!
A frissítés mûveletét is leírhatom, mivel ehhez tudomány nem igazán kell :D (A SetServerRule, AddServerRule-re értem)
 
[/quote]
Akkor beirom a 0.3e suggestions-ba, hátha alap függvényként megcsinálják :D
 
[/quote]
Ezeket a függvényeket már régen betehették volna, de nem 1 indokkal utasították vissza :D
Meg ezek a függvények be is vannak tiltva, akik használják és lebuknak, azoknak a szerverét leveszik a master szerverrõl :)

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #24 Dátum: 2012. Március 08. - 07:46:33 »
0
0.3d R2-re megcsined kurta? :P

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #25 Dátum: 2012. Március 09. - 08:20:53 »
0
Idézetet írta: lackos888 date=1331189193\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
0.3d R2-re megcsined kurta? :P
 
A sima R2 500 játékos verzióra nincs tervbe.
R2 800 játékos verzióra elérhetõ, de arra is csak windowsra.
Következõre 0.3e-re fogom újítani, aztán a Linux verziót is megpróbálom csak ott az a baj, hogy én Linux-on nem tudom lecompliezni, mert nem értek hozzá.

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #26 Dátum: 2012. Március 09. - 21:41:42 »
0

Ezeket a függvényeket már régen betehették volna, de nem 1 indokkal utasították vissza :D
Meg ezek a függvények be is vannak tiltva, akik használják és lebuknak, azoknak a szerverét leveszik a master szerverrõl :)
 
[/quote]
És mi az a nem egy ok? :D
« Utoljára szerkesztve: 2012. Április 22. - 13:48:58 írta Hun_Norberto »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #27 Dátum: 2012. Március 09. - 22:43:37 »
0
Kicsit módosítottam az AddServerRule()-n, bár ez nem valami nagy cucc.
Példa:
 

#include <a_samp>
enum CON_VARTYPE {CON_VARTYPE_FLOAT, CON_VARTYPE_INT, CON_VARTYPE_BOOL, CON_VARTYPE_STRING};
#define CON_VARFLAG_DEBUG      1   // Debug.. Ahogy a 0.2x-es forráskódba elnézem, ennek semmi értelme.
#define CON_VARFLAG_READONLY   2   // Csak olvasásra, azaz nem jelenik meg a kliensben a szerver rule listán.
#define CON_VARFLAG_RULE      4   // Megjelentik a játékos kliensében a szerver rule listán.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
native AddServerRule(name[], value[], VarFlags = CON_VARFLAG_RULE, VarChangeFunc = 0/*Ne módosítsd ezt! Törölni is fogom mert ennek így értelme nincs, csak crahel tõle*/);
native SetServerRule(name[], value[]);
//native ModifyVariableFlags(name[], VarFlags); // Még NEM jó!
native SetModeRestartTime(Float:seconds);
native DisableJoinMSG();
// native SetPlayerGravity(playerid, Float:Gravity); // Doesn\'t work!
 
public OnFilterScriptInit()
{
AddServerRule(!\"owner\", !\"kurta999\", CON_VARFLAG_READONLY);
AddServerRule(!\"objects\", !\"50000\");
SetServerRule(!\"version\", !\"0.3d R2-YSF\");
SetModeRestartTime(0.2);
new
szObjects[16];
GetServerVarAsString(!\"owner\", szObjects, 32);
printf(\"Owner: %s\", szObjects);
GetServerVarAsString(!\"objects\", szObjects, 32);
printf(\"Objects: %s\", szObjects);
GetServerVarAsString(!\"version\", szObjects, 32);
printf(\"Version: %s\", szObjects);
return 1;
}

 
Letöltés: Klikk
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 09. - 22:46:06 írta kurta999 »

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #28 Dátum: 2012. Március 10. - 11:56:16 »
0
Ééés RemoveServerRule megoldható? :D

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #29 Dátum: 2012. Március 10. - 12:04:52 »
0
Mi is a baj a SetPlayerGravity-vel? :D
Lehet hogy van egy ötletem... :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal