Mikor lesz SetPlayerGravity? Beirtam Google-be, hogy SetPlayerGravity
Mikor lesz SetPlayerGravity? Beirtam Google-be, hogy SetPlayerGravity Ez IV:MP, nem SA:MP. [/quote]Azt tudom... Csak odairtam (igy utólag - nem tudom miért )http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1292980&postcount=989
Azon már annyiszor **szakodtam, de valahogy soha nemjött össze..Azokat a ki**sz.ott címeket nem olyan egyszerû kikeresni, mert nincs mi szerint keresni, mint a Szerver Rule-nél. Ott mindig volt egy fix pont és azszerint kerestem ki, de itt nincs fix pont. Assembly kódot meg nem nagyon vágom, úgyhogy..
Ha továbbra sem változott a \'void CGame::SetGravity( ); ...\' akkor bitStream segítségével le lehet kérdezni illetve alkalmazni a funkciót. Azon már annyiszor **szakodtam, de valahogy soha nemjött össze..Azokat a ki**sz.ott címeket nem olyan egyszerû kikeresni, mert nincs mi szerint keresni, mint a Szerver Rule-nél. Ott mindig volt egy fix pont és azszerint kerestem ki, de itt nincs fix pont. Assembly kódot meg nem nagyon vágom, úgyhogy.. 0x863984 ... Mást nem kell lekérdezni. [/quote]Csak az a baj, hogy itt ugyanúgy állítja a gravitációt, mint a szerver, csak nem mindeinek küldi el azt, hanem a megadott játékosnak és ott jön a probléma, amikor a \"játékost\" kérdezi le. Ott nemjók a címek. Send, GetID, Write meg ezek a sza.rságok
Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja.
Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja. A CreatePlayerObject nem ilyen elven mûködik? [/quote]Arra van alapból függvény, de ha te akarsz csak külön adatot küldeni a játékosnak, az lényegibe már hamis adat és megszegi a szabályzatot.Bár ha csak SetPlayerGravity()-t használnál, vagy egyéb ilyen apró marhaságot, azzal szerintem nem problémáznának..Amúgy majd frissítem 0.3e-re a megjelenés után!A frissítés mûveletét is leírhatom, mivel ehhez tudomány nem igazán kell (A SetServerRule, AddServerRule-re értem)
Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja. A CreatePlayerObject nem ilyen elven mûködik? [/quote]Arra van alapból függvény, de ha te akarsz csak külön adatot küldeni a játékosnak, az lényegibe már hamis adat és megszegi a szabályzatot.Bár ha csak SetPlayerGravity()-t használnál, vagy egyéb ilyen apró marhaságot, azzal szerintem nem problémáznának..Amúgy majd frissítem 0.3e-re a megjelenés után!A frissítés mûveletét is leírhatom, mivel ehhez tudomány nem igazán kell (A SetServerRule, AddServerRule-re értem) [/quote]Akkor beirom a 0.3e suggestions-ba, hátha alap függvényként megcsinálják
Benne van a SAMP Licenseben, hogy tilos hamis adatot küldeni a kliesnek és ezt pont azt csinálja. A CreatePlayerObject nem ilyen elven mûködik? [/quote]Arra van alapból függvény, de ha te akarsz csak külön adatot küldeni a játékosnak, az lényegibe már hamis adat és megszegi a szabályzatot.Bár ha csak SetPlayerGravity()-t használnál, vagy egyéb ilyen apró marhaságot, azzal szerintem nem problémáznának..Amúgy majd frissítem 0.3e-re a megjelenés után!A frissítés mûveletét is leírhatom, mivel ehhez tudomány nem igazán kell (A SetServerRule, AddServerRule-re értem) [/quote]Akkor beirom a 0.3e suggestions-ba, hátha alap függvényként megcsinálják [/quote]Ezeket a függvényeket már régen betehették volna, de nem 1 indokkal utasították vissza Meg ezek a függvények be is vannak tiltva, akik használják és lebuknak, azoknak a szerverét leveszik a master szerverrõl
0.3d R2-re megcsined kurta?
Ezeket a függvényeket már régen betehették volna, de nem 1 indokkal utasították vissza Meg ezek a függvények be is vannak tiltva, akik használják és lebuknak, azoknak a szerverét leveszik a master szerverrõl [/quote]És mi az a nem egy ok?
#include <a_samp>enum CON_VARTYPE {CON_VARTYPE_FLOAT, CON_VARTYPE_INT, CON_VARTYPE_BOOL, CON_VARTYPE_STRING};#define CON_VARFLAG_DEBUG 1 // Debug.. Ahogy a 0.2x-es forráskódba elnézem, ennek semmi értelme.#define CON_VARFLAG_READONLY 2 // Csak olvasásra, azaz nem jelenik meg a kliensben a szerver rule listán.#define CON_VARFLAG_RULE 4 // Megjelentik a játékos kliensében a szerver rule listán./////////////////////////////////////////////////////////////////////native AddServerRule(name[], value[], VarFlags = CON_VARFLAG_RULE, VarChangeFunc = 0/*Ne módosítsd ezt! Törölni is fogom mert ennek így értelme nincs, csak crahel tõle*/);native SetServerRule(name[], value[]);//native ModifyVariableFlags(name[], VarFlags); // Még NEM jó!native SetModeRestartTime(Float:seconds);native DisableJoinMSG();// native SetPlayerGravity(playerid, Float:Gravity); // Doesn\'t work! public OnFilterScriptInit(){AddServerRule(!\"owner\", !\"kurta999\", CON_VARFLAG_READONLY);AddServerRule(!\"objects\", !\"50000\");SetServerRule(!\"version\", !\"0.3d R2-YSF\");SetModeRestartTime(0.2);newszObjects[16];GetServerVarAsString(!\"owner\", szObjects, 32);printf(\"Owner: %s\", szObjects);GetServerVarAsString(!\"objects\", szObjects, 32);printf(\"Objects: %s\", szObjects);GetServerVarAsString(!\"version\", szObjects, 32);printf(\"Version: %s\", szObjects);return 1;}