Szeretném mindenki figyelmét felhívni, hogy egy ilyen ASI (gyk. DLL) fájl az NT Kernelig nyúló módosításokat végezhet a játékos számítógépén, továbbá rendszerfájlokat módosíthat, alkalmazásokról gyûjthet információkat, memóriaadatokat és sütiket (köztük az összes böngészõdben tárolt jelszavat) lophat el; a szerverre telepített modifikáció pedig a szerverkönyvtárban lévõ összes fájlt (beleértve INIs rendszer esetén az összes felhasználó adatait) másolhatja, törölheti és elküldheti, a porton keresztül különbözõ DDoS/botnet hálózatokat üzemeltethet (mind a kliens-, mind a szerver-oldalról) [/quote]Szerintem ez egyértelmû, de viszont a szerverrõl letöltött módosítások is hasonló veszélyt jelenthetnek. A videóban ahogy láthatod minden letöltés elõtt el kell fogadni, hogy a letöltött szervermódosításokból eredõ károkért a SA-MP++ nem felelõs. Nyilván egy ilyen lehetõségekkel bíró programot teljesen ésszerû telepíteni egy olyan embertõl, aki nyíltan és bizonyítottan sokáig ebben utazott. [/quote]De jó, hogy ezt épp most tudtam meg. Lehetnél annyira kedves, hogy be is bizonyítod.Természetesen mindenkinek saját döntése mit tölt le és mit nem a saját számítógépére, de szerintem nyilvánvaló, hogy ha én botnet kiépítésével vagy mások adatainak ellopásával foglalkoznék, akkor nem épp egy ilyen projectbe kezdenék bele.Aztán még ott vannak a disassemblerek is (lásd IDA, OllyDbg, PE stb.) és egy jártas ember a program mûködését vissza tudja fejteni, ezért se lenne célom kártékony kódot elhelyezni a SA-MP++ -ba, elég nagyot buknék vele.Emelett még ellenem szolgálna a halom vírusirtó szoftver is, ha a felhasználóknak kívánnék kárt okozni.
Nyilván egy ilyen lehetõségekkel bíró programot teljesen ésszerû telepíteni egy olyan embertõl, aki nyíltan és bizonyítottan sokáig ebben utazott. [/quote]De jó, hogy ezt épp most tudtam meg. Lehetnél annyira kedves, hogy be is bizonyítod.Természetesen mindenkinek saját döntése mit tölt le és mit nem a saját számítógépére, de szerintem nyilvánvaló, hogy ha én botnet kiépítésével vagy mások adatainak ellopásával foglalkoznék, akkor nem épp egy ilyen projectbe kezdenék bele.Aztán még ott vannak a disassemblerek is (lásd IDA, OllyDbg, PE stb.) és egy jártas ember a program mûködését vissza tudja fejteni, ezért se lenne célom kártékony kódot elhelyezni a SA-MP++ -ba, elég nagyot buknék vele.Emelett még ellenem szolgálna a halom vírusirtó szoftver is, ha a felhasználóknak kívánnék kárt okozni.
Szeretném mindenki figyelmét felhívni, hogy egy ilyen ASI (gyk. DLL) fájl az NT Kernelig nyúló módosításokat végezhet a játékos számítógépén, továbbá rendszerfájlokat módosíthat, alkalmazásokról gyûjthet információkat, memóriaadatokat és sütiket (köztük az összes böngészõdben tárolt jelszavat) lophat el; a szerverre telepített modifikáció pedig a szerverkönyvtárban lévõ összes fájlt (beleértve INIs rendszer esetén az összes felhasználó adatait) másolhatja, törölheti és elküldheti, a porton keresztül különbözõ DDoS/botnet hálózatokat üzemeltethet (mind a kliens-, mind a szerver-oldalról) [/quote]Szerintem ez egyértelmû, de viszont a szerverrõl letöltött módosítások is hasonló veszélyt jelenthetnek. A videóban ahogy láthatod minden letöltés elõtt el kell fogadni, hogy a letöltött szervermódosításokból eredõ károkért a SA-MP++ nem felelõs. [/quote]Azért egy RenderWare IMG fájl meg egy DLL nem egy kategória, ezt gondolom te is belátod. Az pedig, hogy vannak disassemblerek, gyenge érv, mert a Windows-t is vissza lehet fejteni és mégse mondjuk azt rá, hogy tudjuk a kódot, amely alapján mûködik.Tudjuk, hogy szeretsz ban evadingelni (ezt simán be lehet rakni a pluginba, hogy kivegye x ember IP-jét a listákról, vagy épp felrakjon valaki mást) és meglepõ módon miután rájöttünk, hogy te vagy a cheater, valami érdekes módon kifolyólag amerikai és egyéb egzotikus országokból kaptunk nem egy DDoS támadást, ezt a Hosting is megerõsítette. Nem kell itt bizonyítgatni semmit, aki szeretné használni, az majd levonja ezekbõl a következtetést.
megállottak a fejlesztések?
Kíváló munka!cegui alapból, Lua és Python-ba lehet scriptelni.Gondolom alaposan átkellet dolgozni, hogy támogassa pawn-n nyelvet, de szerintem pawn nem is alkalmas rá.Esetleg c++-be csináltad és úgy hívod meg a függvényeket.
ez azt jelenti, hogy csak MBRP számára lesz elérhetõ a kiegészítés?